Ünüvar over huurdeal: 'Het was vrij duidelijk dat Ajax er geen optie in wilde'

door Jesse ter Haar 104

Bron VoetbalPrimeur

Ünüvar over huurdeal: 'Het was vrij duidelijk dat Ajax er geen optie in wilde'

door Jesse ter Haar 104

Bron VoetbalPrimeur

Laatst geüpdatet

Naci Ünüvar is nog niet bezig met zijn toekomst bij Ajax, zo laat hij blijken in gesprek met VoetbalPrimeur. De creatieveling is door de club verhuurd aan FC Twente en gezien het feit dat Ajax absoluut géén optie tot koop in de huurdeal wilde opnemen, lijken de Amsterdammers niet van hem af te willen.

De rechtspoot lijkt zodoende na het komende seizoen terug te keren in Amsterdam, waarna er opnieuw naar zijn perspectief bij Ajax 1 gekeken kan worden. Ünüvar lijkt tevreden over de gang van zaken tussen beide clubs. 'Het was tussen de clubs vrij duidelijk dat Ajax er geen optie in wilde. Als de clubs daar al uit zijn, dan ga je mee in het hele proces. De club was heel duidelijk.'

Voorlopig is Ünüvar echter speler van FC Twente en daar is hij erg blij mee. Na een huurperiode bij Trabzonspor hoopt hij dit seizoen zijn waarde te tonen in Enschede. Voor nu is hij dan ook nog niet bezig met een toekomst bij Ajax. 'Het is pas de derde dag hier. Ik ben heel blij dat ik hier ben. Dat ik deze kans krijg van FC Twente, dat is heel mooi. We hebben nog een heel mooi en lang seizoen te gaan. Ik focus me nu op FC Twente en tegen het einde zullen we het wel zien.'

Ervaring Ünüvar

De middenvelder annex aanvaller staat al sinds jaar en dag bekend als één van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van Ajax. Toch is hij er nog niet in geslaagd om een echte kans in het eerste elftal van de club af te dwingen bij de verschillende clubleidingen. Hij maakte zijn debuut in januari 2020 tegen Spakenburg, maar daarna volgden pas twee wedstrijden.

Ünüvar mag zich al wel een speler met veel Keuken Kampioen Divisie-ervaring noemen. Namens Jong Ajax speelde hij in die competitie 73 wedstrijden, scoorde hij 24 keer en gaf hij achttienmaal een assist. Namens Trabzonspor, een club op het hoogste niveau van Turkije, kwam de Ajacied twaalf keer in actie.

Ajax speelt voor het eerst sinds de jaren tachtig in een wit uittenue! Bestel nu het nieuwe uitshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

MPAjax +8394

Wie heeft creatieve middenvelders nodig als je tikkie takka terug naar de keeper speelt, snap het wel

07-07-2023 19:49

kor_ting +63

Als ik kijk naar wat er bij het eerste rond loopt (heeft gelopen) afgelopen jaar dan snap ik niet dat deze jongen geen echte kans krijgt.

07-07-2023 10:35

nuff-said +1644

Probleem met naci is dat ergens zijn ontwikkeling gestopt is. En dat gebeurt veel talenten. Sontje Hansen heeft et zelfde, rensch ook en tig andere talenten. De ajax academy nu, we gaan een paar jaartjes moeten wachten voor we kunnen oogsten. Mika gods gaat miss eentje zijn voor ons want ik zie echt een wil om te slagen bij hem en de Amsterdamse bluf zit al in hem, Hato gaat nog een jaartje of 2 moeten wachten om echt serieus in de eerste mee te kunnen. Vorig seizoen was bij gebrek aan beter speelde hij. Miss Kaplan als ie blessure vrij kan blijven en dan hato achter hem. Voor de rest moeten we echt paar jaartjes wachten voor er jeugd komt dat goed genoeg gaat zijn voor et eerste. Dat is lang niet gebeurt. Mijn vertrouwen in Vos is niet zoals de meesten hier en Taylor vind ik nog matig. Ik vind hem niet van et niveau Gravenberch, de Ligt, frenkie de Jong, mazraoui enzo

07-07-2023 01:58

WeirdAJAX +12120

Hij is 2 en 3 cm kleiner dan Iniesta en Xavi. Hoop dat hij gaat bewijzen zich op een voetballend en combinerend middenveld staande te kunnen houden en gaat uitblinken. Dan bij AJAX een vingerlikkend voetballend MV gaat vormen.

Je mag toch dromen? Ik hoop het. Kans minder dan 50/50 volgens mij. Maar het zou kunnen.

06-07-2023 21:46

kampioenenjood +5043

Toch een beetje zijn "make or break" jaar. Mocht hij nog een jaar ontzichtbaar zijn dan zal hij zn kans bij Ajax 1 wellicht niet gaan krijgen. Mocht hij het wel laten zien in de eredivisie met een dominante rol bij Twente zal hij ongetwijfeld zijn kans krijgen om het te gaan laten zien aan de start van het volgende seizoen.

06-07-2023 21:36

Aurelius1 +19699

Heeft het in Turkije niet waargemaakt. Was een ideale competitie om zich te tonen voor een speler met Turkse roots. Bij Ajax zagen twee trainers het ook niet in hem zitten. Wordt een lastig verhaal zo.

06-07-2023 21:29

ditisdebeslissing +4174

Dusan tadic naar besictas (Turkse journalist) gökmen özcan

06-07-2023 20:06

Ricoteb +53174

Hahah de speler die in maart nog allemaal doodsbedreigingen kreeg vanuit Turkije, gaat nu opeens zijn extreem goedbetaalde contract bij Ajax verscheuren omdat ie naar Besiktas wil. Geloof er geen pukkel van.

06-07-2023 20:08

ditisdebeslissing +4174

Gelukkig heb ik gelijk... voortaan niet zo'n populistisch antwoordje geven hè..

15-07-2023 01:53

AlexLitmanen10 +14361

En waarom hoop je dit?

06-07-2023 20:10

Udenaar +5888

De enige mensen die dit hopen hebben regelmatig een Feyenoord of psv shirt aan. Dit jaar weer de mvp van de eredivisie.

06-07-2023 20:12

Berkov81 +1534

Ga lekker naar besiktasshowtime.com dan

06-07-2023 20:14

WouterB +915

Ben je wel een ajacied

06-07-2023 20:25

AFCACruijff14 +161009

Breng eens een dom gerucht niet als een zeker feit.

06-07-2023 23:22

ditisdebeslissing +4174

Ik ben op dit moment ook maar een f5 supporter ik deel wat ik vind. En het barst van de geruchten neem het met een korreltje zout.

06-07-2023 23:27

ditisdebeslissing +4174

Hier voor je.

15-07-2023 01:56

7172AFCA7395 +10286

Ik hoop dat ik het mis heb,
maar ik verwacht niet dat dit een dragende speler
van Ajax 1 gaat worden.

06-07-2023 20:04

LukaLitmanen +81964

Ik zie hem liever dan Klaassen

06-07-2023 19:59

Ricoteb +53174

Met Klaassen leg je de lat ook wel heel laag

06-07-2023 20:06

Aeter +6594

Die gaat echt vlammen bij Twente. Daar ben ik heilig van overtuigd.

06-07-2023 19:52

Intec2.0 +12403

Zou mooi zijn kun je er volgend jaar goed geld mee verdienen.

06-07-2023 20:03

KingSjaakieSwart +1124

Prijzen mee pakken zul je bedoelen.

07-07-2023 02:23

KudusDream +12972

Grootste talent in jaaaaren krijgt geen kans omdat Deef en Ed op het middenveld moeten staan. Wanbeleid.

06-07-2023 19:27

Intec2.0 +12403

Hij krijgt geen kans omdat hij gewoonweg niet goed genoeg is.

06-07-2023 20:04

Gulpie +2398

Hij kan wel tering goed ballen hoor, maar 1.50m en 45 kg red je het niet. En dat bloempot kapsel helpt ook niet haha

06-07-2023 20:07

KudusDream +12972

Nee, Davy en Edson zijn niet goed genoeg.

06-07-2023 20:21

KudusDream +12972

Dat zijn Arda Guler en Xavi Simons ook.

06-07-2023 20:21

pookie020 +3894

Guler draaide een top seizoen, en Simons idem. Unuvar was goed voor 8(?) hele wedstrijden.
Naci is eerder categorie Michel Vlap.

06-07-2023 20:36

El Pacino +3609

Dat kan je pas beoordelen wanneer een aantal wedstrijden heeft gespeeld.

06-07-2023 20:48

El Pacino +3609

Naci heeft een verkeerde keus gemaakt. Naar Fener was sowieso een rare keus. Dat Ajax daarmee akkoord is gegaan is ook heel vreemd.

06-07-2023 20:50

wijzijndebeste123 +163323

Trabzonspor?

06-07-2023 21:18

Clubliefde34 +6094

Naci was veel geblesseerd. Hebben we niet goed kunnen beoordelen.

06-07-2023 21:46

Intec2.0 +12403

Dat komt omdat hij fysiek en conditioneel te kort komt. Inhoud is ook een belangrijke onderdeel in het voetbal daar schort het bij hem.

06-07-2023 23:23

nuff-said +1644

Hij is Turks. Zo raar was et niet. Altijd leuk om lange periode in je moederland te zijn in plaats van korte vakantie. Ik vind dat er geen excuus kan zijn. Wanneer je in Turkije et niet gehaald hebt dan moet je niet praten over dat je je kans niet hebt gehad bij ajax. Als je het had laten zien in Turkije dan mag je praten. Spelers moeten nadenken voor ze hun mond open trekken

07-07-2023 01:42

Ferd +38364

overdrijven is ook een vak. Unuvar kan je qua lengte vergelijken met Messi en Iniesta. En die hebben het gered, denk je niet?

07-07-2023 07:05

Ricoteb +53174

We hebben niks aan de grootste talenten, we hebben alleen iets aan de spelers met de meeste kwaliteiten. Ja dat ie beter is dan Klaassen is, weten we allemaal. Maar dat betekent niet automatisch dat ie het niveau heeft wat we bij Ajax nastreven

06-07-2023 21:12

AFCACruijff14 +161009

Wat een dom geneuzel. Unuvar valt gewoon tegen. Profvoetbal in het 1e is heel wat anders dan jeugdvoetbal, zo blijkt weer.

06-07-2023 23:23

rodnet +10264

Toch serieuze statistieken in de KKD. Viel enorm terug na zijn debuut in het eerste maar heeft zich wel teruggevochten hoewel het jaar Turkije hem niets heeft gebracht. Als hij bij Twente goed gebruikt wordt zie ik zeker nog toekomst in Unuvar, ook bij Ajax.

06-07-2023 18:53

Simpelishetmoeilijkst +25125

Lijkt me een “nu of nooit” situatie voor Naci. Moet het nu echt waarmaken bij Twente, anders zie ik hem bij Ajax niet slagen, zelfs met zijn enorme talent.

06-07-2023 18:30

Aeter +6594

Valt wel mee, zo oud is hij nog niet en hier krijgt hij een echte kans.

06-07-2023 19:53

Simpelishetmoeilijkst +25125

Matthijs was op de leeftijd van Naci al aan zijn 5e seizoen bezig in het eerste bij een club.

07-07-2023 01:09

Ferd +38364

ja? debuteerde De Ligt al op z'n 15de dan? Want Unuvar is pas 20

07-07-2023 07:06

Breuk +25072

Is die Beelen van PEC niks voor ons?

06-07-2023 17:47

EdwinvanderSar +4360

Goed kapsel wel. In een Benedictijns klooster in 1228 steel je hiermee de show.

06-07-2023 17:38

Simpelishetmoeilijkst +25125

Dank je Sar; we mogen weer lachen.

06-07-2023 18:30

Qifesh +24917

Edwin had ooit ook zon kapsel

07-07-2023 00:44

Jeugd +24655

Jammer dat je in het stuk niets leest over hoe hij aankijkt tegen zijn verbeterpunten en waar hij mee aan de slag gaat. Hoe dan ook keuk om het te gaan volgen.

06-07-2023 17:31

hartvoorajax1 +1930

Ik krijg de indruk dat iedereen er maar van uit gaat dat hij bij Twente een basisplaats afdwingt. Ik moet het nog maar zien.

06-07-2023 17:08

johanisajax +8825

Naci in Ajax 1 en oranje!!!

06-07-2023 17:07

Martje +2928

Is gewisseld naar Turkije. Speelt daar in het jong elftal

06-07-2023 18:18

El Pacino +3609

Maar nog geen A-interlands gespeeld. Hij kan zo weer wisselen. Jaren zegt hij dat hij in de WK-finale naar de overwinning gaat schieten. Hij speelt een paar maanden in Turkije ,wat heel slecht was voor zijn carrière, en hij wilt voor Turkije spelen. Een beetje emotionele stabiliteit zou gewenst zijn.

06-07-2023 20:56

Martje +2928

Jaa wat dat betreft heb je gelijk. Maar zou het raar vinden als die weer op de korte termijn zou switchen

07-07-2023 14:16

MarcelvTol1971 +15302

Lekker seizoen draaien in de Eredivisie bij een mooi clupppie. Lekker onbekommerd voetballen zoals bij onder 19, heerlijke steekpasjes geven met het buitenkantje voet.
En dan volgend seizoen hetzelfde in het mooiste shirt.

06-07-2023 16:41

Tommyshelby +128514

Hij heeft teveel talent om via de achterdeur definitief te vertrekken.

06-07-2023 16:24

behangdelul +32519

Wordt genieten bij Twente, dat kan bijna niet anders.

06-07-2023 16:14

sebastiaan1900 +5304

Ünüvar. Laat het maar zien dat je beter bent dan Güler.

06-07-2023 15:58

Web +178830

Dat is wel heel veel gevraagd
Beetje minder ben ik ook blij mee

06-07-2023 16:28

El Pacino +3609

Guler moet het ook nog maar laten zien.

06-07-2023 20:58

Donny.d +19

Ik heb deze jongen al meer dan 100 keer in actie gezien. Zonder druk op zijn schouders en als die plezier heeft dan haalt hij het niveau van güler( die moet het ook nog maar laten zien met gewicht op zijn schouders). Naci is absoluut een tobvoetballer. Ik denk alleen dat hij mentaal wat hulp nodig heeft, hij is nerveus, bang, niet zelfverzekerd. Voetballen hoef je hem niet te leren. Leer hem om een man te zijn en te geloven in je eigen kunnen, dan schuilt er absoluut een wereldtopper in!

09-07-2023 01:31

Nr.10 +110990

Nou ja, wie weet wordt het nog wat met die jongen. Zou niet de eerste keer zijn dat een speler grote stappen zet dankzij een jaartje subtop Eredivisie (Botman, Lang, Q Timber).

06-07-2023 15:44

Lazell +16983

Alle spelers die bij een andere club tot bloei kwamen maakten definitief de overstap. De laatste die tijdelijk de overstap maakten zijn volgens mij Blind en Vertonghen.

06-07-2023 16:08

Nr.10 +110990

Botman en Lang waren verhuurd hoor.

06-07-2023 17:06

Lazell +16983

Lang was verplichte koop, kon Ajax niet onderuit. En Botman is pas écht tot leven gekomen bij Lille naast Fonte.

06-07-2023 17:59

Nr.10 +110990

Lang is eerst verhuurd aan Twente een halfjaar, daar heb ik het over. Botman heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt bij Heerenveen, daarvoor speelde hij alleen bij Jong, daarna tikte Lille even 9 miljoen voor hem af.

06-07-2023 18:02

Lazell +16983

Ow verrek. Helemaal vergeten. Was wel een half jaar toch en in corona periode? Meen me te herinneren dat hij er net lekker in kwam en het toen stopte. Had hem ook graag terug gezien. Maargoed.

07-07-2023 11:12

Dolblij +44984

Laat het zien bij Twente en kom volgend jaar als een vent terug die zijn basisplek bij Ajax kan opeisen.

06-07-2023 15:28

AjaxGLM +1166

Wel een beetje do or die komend seizoen. Is nu 20 jaar, zeg niet dat dat oud is, maar je moet dan wel wat kunnen laten zien bij Twente als je bij Ajax wil slagen. Mixed feelings of het lukt, talent is er wel.

06-07-2023 15:21

Bruno04 +15735

Why. Kan over 3-4 jaar ook nog

06-07-2023 16:08

AjaxGLM +1166

Omdat het bij Twente is. Denk dat als die daar op de bank beland en amper speelt. Dat Ajax het vertrouwen ook gaat verliezen. Dan wordt het weer jong Ajax of verhuur en dan zie ik het alemaal niet snel goed komen.

06-07-2023 16:38

Lazell +16983

Vind het wel meevallen. is niks mee als hij pas op zijn 22e, 23e doorbreekt bij Ajax of zelfs pas op zijn 24e een basisplek heeft. Kan dan snel gaan, zoals bij Reijnders bijv.

06-07-2023 16:10

Donny.d +19

Deels heb je wel gelijk. Hij moet in ieder geval zijn potentieel laten zien. Zoals ik al zei in een eerdere post. Ik heb hem meer dan 100 wedstrijden gevolgd. Het enige wat deze jongen nodig heeft is mentale ondersteuning. Niet nerveus zijn, niet bang zijn, zelfverzekerd worden en vertrouwen in je eigen kunnen. Voetballen hoeft niemand hem te leren hij is een ras voetballer. Omgaan met alles eromheen daar moet hij hulp bij krijgen. En dan is hij in mijn ogen een potentiële wereldtopper. Voetballend kan hij hetzelfde als wat Sneijder liet zien.

09-07-2023 01:36

Web +178830

Heel goed dat Ajax geen koop optie wil
Want het is gewoon een speler met heel veel potentie
En niemand kan weten of hij die laatste stap nog kan zetten
Hopen op een goed seizoen voor Unuvar
Dat verdiend hij ook

06-07-2023 15:18

jeffrey_van_der_sluis +30363

Die jongen heeft nog geen minuut gemaakt bij FC Twente of ze gaan al zulke vragen stellen. Laat die jongen lekker voetballen bij Twente en stel dan wederom zulke vragen aan het eind van komend seizoen.

06-07-2023 15:12

AINIESTA +44559

Had makkelijk de vele minuten kunnen maken die Klaassen heeft gespeeld op 10. Erger dan Klaassen op 10 bestaat namelijk niet.

06-07-2023 15:12

Laudrup10 +17050

Eens. Klaassen staat al twee jaar fatsoenlijk voetbal EN ontwikkeling van talenten in de weg.

06-07-2023 15:20

Web +178830

Dat bepalen al die trainers
Speelde onder Bosz, Keizer, Ten Hag en van Gaal
Dit jaar was het minder

06-07-2023 15:28

Laudrup10 +17050

Onder Bosz en Keizer was Klaassen een stuk fitter en sneller. Ik heb het ook over de afgelopen twee jaar. Het viel me gewoon op dat we stukken beter speelden als Klaassen niet mee deed en dat was onder Ten Hag ook al zo. Verdedigend wordt ie voorbij gelopen omdat ie te traag is (zie bijv wedstrijd tegen PSV met Veerman) biedt zich niet aan en de ballen die hij krijgt zijn of simpele kaatsjes terug of balverlies. Assists geeft hij nooit en zijn 7 goaltjes afgezet tegen alle minpunten zijn veel en veel te weinig. Een Guus Til is voetballend net zo dramatisch maar scoort nog meer en is fitter en sneller.

06-07-2023 15:38

WantAmsterdam +116038

Klaassen heeft nooit onder Keizer gespeeld.

06-07-2023 15:45

Web +178830

Klaassen is op
Maar dat neemt niet weg dat hij altijd maar onderuit gehaald word
Ooit door de SPELERS gekomen als de beste speler
Veel lof van Johan Cruijff
En zo vaak belangrijk gescoord

Zo ga je niet om met je spelers
Zal wel komen omdat ik een oudje ben

06-07-2023 16:15

Laudrup10 +17050

Als jij het met me eens bent dat ie op is moet het voor jou toch ook enorm frustrerend zijn dat hij elke keer opgesteld wordt, hoe slecht hij ook speelt. En als hij een keer op de bank zit begint ie te klagen en maakt ie de wedstrijd erna weer 90 minuten. Heb verder niks tegen de persoon Klaassen want het is denk ik de sympathiekste speler uit de selectie. Maar ik wil Ajax goed zien voetballen en dat is met Klaassen (icm Alvarez) onmogelijk.

06-07-2023 16:31

Web +178830

Hij heeft 75 goals gemaakt voor Ajax
Waarvan 26 keer de eerste goal
En goed voor 250 wedstrijden, beste voetballer van Nederland geweest
En een RAS Ajacied

Nee het was dit seizoen niet goed
Maar wie wel?

Beetje meer respect zou op zijn plaats zijn

06-07-2023 15:24

WantAmsterdam +116038

Hij was de twee seizoen ervoor ook niet goed als je ietsje verder kijkt dan goals ( waar een groot deel ervan intikkertjes zijn).
De lat moet gewoon veeel hoger. We zijn Ajax godverdomme.

06-07-2023 15:45

Web +178830

Intikkertjes heeft met positie kiezen te maken
Dat is geen toeval
Jij weet het ook beter dan Ten Hag en van Gaal?
Meestal waardeer ik je posten
Maar hier sla je de plank zo mis
Zelfs Jonk zij vorig jaar op TV
Iedere trainer wil een Klaassen in het team

En ik zeg ook dat het nu op is met Klaassen

06-07-2023 16:20

Hans.D88 +3780

Tja, respect. Zo'n leeg begrip in de voetballerij. Als voetballer heb je een dag contract, je bent zo goed als je laatste training/wedstrijd, voor de trainer en supporters.

Leuke Ajax carrière, maar het beste is er wel af bij Klaassen. Ik had eigenlijk verwacht en gehoopt dat hij, Tadic, en Berghuis met al hun ervaring afgelopen seizoen de boel een beetje op sleeptouw zouden nemen, maar nee.

06-07-2023 16:21

Web +178830

Het is ook op
Ook Berghuis’ en Tadic mee eens
Maar daar gaat het voor mij niet om

Respect is ook verleden tijd ( heel jammer) verloedering word het

06-07-2023 16:27

WantAmsterdam +116038

Ik zeg niet dat ik het beter zie, ik zeg dat ik andere keuzes zou maken. Ik ben niet zo in blind vertrouwen in trainers die het wel ff weten.

06-07-2023 16:36

Laudrup10 +17050

Wat bedoel je precies met respect dan ? Toon je geen respect als je het enorm zwakke spel van Klaassen benoemt ? Dus omdat het een RAS Ajacied is mag je geen kritisch woord over hem reppen ? Naar mijn idee was het grote probleem afgelopen jaar het gebrek aan voetballend vermogen op het middenveld. Met Alvarez, Klaassen en een jonge Taylor die er nog niet klaar voor is, stond er een betonmiddenveld. Ajax staat normaal gesproken bekend om het verzorgde spel maar feit is dat de gehele top 5 een middenveld had die voetballend vele malen beter in elkaar stak dan Ajax.

06-07-2023 16:42

WantAmsterdam +116038

Ik had zelfs Misehouy, Idumbo of Fitz liever op 10 gezien. Klaassen op 10 is helaas verspilde tijd.

06-07-2023 15:43

Vik86 +42397

De namen wie je noemt zijn niet beter dan klaassen..

06-07-2023 15:52

WantAmsterdam +116038

Maar hebben meer potentie. Liever een talent opstellen dat kan voetballen en naar het niveau kan groeien dan een Klaassen die in de eerste plaats al niks is.

06-07-2023 15:55

trodat4030 +96403

Wel veel bruikbaarder, want kan je wél een bal bij kwijt..

06-07-2023 16:01

Vik86 +42397

Ja ik vind klaassen ook niks op 10..maar goed.. Ben benieuwd wie aankomende seizoen de 10 word bij ajax..

06-07-2023 16:04

Lazell +16983

Als purist wel. Maar voor Misehouy en zeker Idumbo is dat veel te vroeg, die kunnen echt geen verschil maken in het eerste en je hebt ook zoiets als té vroeg doorschuiven. Fitz-Jim is sws geen 10. Je overdrijft (bewust) een beetje. Ajax moet meer verwachten van een 10, maar dat die andere 3 betere opties waren afgelopen seizoen is onzin.

06-07-2023 16:13

WantAmsterdam +116038

Ik overdrijf niet. Ik vind Misehouy en Idumbo nog lang niet klaar voor het grote werk en Fitz inderdaad ook 8 en geen 10, maar alsnog liever dan Klaassen.

06-07-2023 16:15

Lazell +16983

Klaassen is EL niveau en de rest zijn dat (op 10) nog zeker niet. Geen idee waarom je bewust een minder team wil opstellen met de kans dat spelers door hun hoeven zakken...

06-07-2023 16:27

WantAmsterdam +116038

Klaassen is maximaal subtop Eredivisie meer niet.

06-07-2023 16:27

trodat4030 +96403

Omdat je een bepaalde manier van spelen wilt kunnen uitvoeren, Lazell. Ik zou ten alle tijden nu Berghuis boven Klaassen op 10 zetten, gewoon omdat hij veel meer het type benaderd dat ik voor ogen heb.

Een type Klaassen zou ik alleen inzetten als je nog 10 min opportuun ballen gaat pompen, lange spits en Deef er kort achter, vele ballen van de zijkanten van Berghuis, Tadic en vd Boomen bijv.

06-07-2023 16:53

Luie +1207

Dan haf Fitz deTaylor behandeling gekregen hier op AS

06-07-2023 16:56

afct +8937

Een jaar knallen en dan lekker bij ons terug keren 🤙🏻🤙🏻

06-07-2023 15:11
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.