Romano: 'Ajax biedt 8,5 miljoen euro plus bonussen voor Spertsyan'

door Brent Tomassen 462

Bron Fabrizio Romano

Romano: 'Ajax biedt 8,5 miljoen euro plus bonussen voor Spertsyan'

door Brent Tomassen 462

Bron Fabrizio Romano

Laatst geüpdatet

Ajax heeft een bod van 8,5 miljoen euro plus twee miljoen euro aan bonussen uitgebracht op Eduard Spertsyan, zo meldt Fabrizio Romano zaterdagmiddag via Twitter. Daarnaast willen de Amsterdammers een doorverkoopclausule van tien procent opnemen in de deal met FK Krasnodar over de aanvallende middenvelder uit Armenië.

Ajax is al langer geïnteresseerd in de diensten van Spertsyan, maar tot een officieel bod kwam het tot nu toe niet. Volgens de Italiaanse transferjournalist heeft FK Krasnodar, de huidig werkgever van Spertsyan, nog geen beslissing genomen over een eventuele verkoop van de Armeens international en is er nog geen groen licht voor een overstap naar Amsterdam. Wel zouden er gesprekken gaande zijn.

Spertsyan is een 23-jarige aanvallende middenvelder die in het seizoen 2022/23 goed was voor veertien doelpunten en veertien assists in 41 wedstrijden voor FK Krasnodar. Daarnaast speelde hij zeventien interlands voor Armenië, waarin hij driemaal trefzeker was.

Ajax bezig met versterkingen

Maurice Steijn, hoofdtrainer van Ajax, gaf voorafgaand aan de met 3-0 verloren oefenwedstrijd tegen RSC Anderlecht aan dat de Amsterdamse club druk bezig is zich te versterken. In eerste instantie wilde directeur voetbalzaken Sven Mislintat vervangers aantrekken voor Jurriën Timber en Dusan Tadić. Ook Calvin Bassey mag vertrekken. Als vervanger van Timber wordt de naam van Josip Sutalo veelvuldig genoemd

, maar door Ajax is er nog geen officieel bod uitgebracht op de Kroaat.

Ajax heeft zijn nieuwe thuisshirt gepresenteerd. Bestel hier het nieuwe thuisshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

hers_geerlings +88

Dit is een belachelijk laag bod voor een speler als Spertsyan.
Hiermee jaag je de mensen van Krasnodar tegen je in het harnas en open je de deur voor andere clubs.
Had Danilo maar niet gratis weggedaan aan Feyenoord dan had je jezelf nu niet als een sloeber hoeven gedragen bij deze transfer.

23-07-2023 16:39

Mauro34 +12844

Neem lekker een biertje en ontspan een beetje. Het is zondagavond.

23-07-2023 19:02

AlfredEinstein020 +965

Zag ook iets voorbij komen over een verdediger van Southampton, ene Bella-Kotchap? Ken hem niet, iemand die deze speler ken en kan dit een aanwinst zijn voor Ajax?

23-07-2023 12:05

BillSplate +9683

Het is niet echt te vergelijken met Heinz ketchup, maar het kan ermee door. 🍅

25-07-2023 00:30

Vienna95 +999

Kwam het nieuws rond Tahirovic niet ook op zondag? Wishful thinking.

23-07-2023 11:40

DeMeer1976 +3095

Hoe die het doet doet ie het maar Romano is vaak goed op de hoogte en zelfs beter als AD, VI en Telegraaf bij elkaar 😃⚽️

23-07-2023 11:29

Hziyech15 +2197

Precies en dat voor alle competities.

23-07-2023 20:06

Amsterdamnoord +6014

Grappig na Shakhtar was iedereen laaiend enthousiast, nu is men in paniek en wil men een heel
elftal kopen.

Rustig aan mensen

23-07-2023 10:39

AFCACruijff14 +161008

Er is ook bijna een heel elftal nodig om deze troep te vervangen.

23-07-2023 11:01

Amsterdamnoord +6014

Wat een onzin

23-07-2023 12:10

AFCACruijff14 +161008

Noem dan eens de namen van onze selectie van vorig seizoen die je nu moeiteloos een basisplaats in het nieuwe seizoen wil geven.

Ik vermoed dat je komt met Rulli, Hato en misschien Berghuis/Bergwijn.

23-07-2023 12:26

MPAjax +8394

Voorhoede Bergwijn/Bergkamp/Berghuis had wel leuk geweest maar helaas

24-07-2023 14:34

Rock69 +8411

Iedere oefenwedstrijd is een les. Je kunt niet met een verdediging van het huidige Ajax en met alleen Brobbey als spits, potten breken in de competitie of Europees. Dat weet jij, Jan Doedel, Eddy Raket en iedere neuzel. Of jij soms niet!

23-07-2023 21:01

Koscar +5388

Het wordt strijden om plek 3 komend seizoen. Ook mét Spertysan en die Zagreb-gast...

23-07-2023 10:32

Panna +5042

Wat heeft het nou voor nut om dit te zeggen? 1) Dat weet je helemaal niet zeker 2) Het is bij voorbaat negatief.

Maar ok...., waarom denk je dit?

23-07-2023 10:39

Oeroeboeroe +18316

Gewoon te weinig Prozac gehad

23-07-2023 11:20

Ajaxbrl +13690

We hebben echt wel iets van 8 nieuwe spelers nodig maar in dit tempo wordt het niks, momenteel zijn we de 5e ploeg van Nederland, wat een brandhout…

23-07-2023 10:31

Panna +5042

Welke 3 vind jij dan wel goed genoeg?

23-07-2023 10:40

Ajax1812 +9046

Zijn er zelfs 4 die goed genoeg zijn. Misschien zelfs 5. Tahirovic twijfelgeval, voor de rest Branco, Rulli, Bergwijn en Hato die goed genoeg zijn.

23-07-2023 11:20

Ajaxbrl +13690

Tahiro en Hato weet je nog niet zeker voor een heel seizoen… Jonkies krijgen vaak nog een terugslag….

23-07-2023 13:26

Ajaxbrl +13690

Van de niet-vertrekkers heb ik nog het meeste vertrouwen in Bergwijn, Boomen en Rulli…

23-07-2023 13:28

Andronixos.c +8140

Prioriteit nu zijn verdedigers en aanvallers
Gisteren was een afgang

23-07-2023 09:38

Patajax +2383

Gaat niet door. Maar goed is dat nieuws?

23-07-2023 09:22

RadheAjax2021 +17874

Lees net dat deze bod is geweigerd. Ze zetten in op 15 miljoen euro. Het is echt ellende met onderhandelen.

23-07-2023 08:18

debetweter +10061

Waar lees je dit? Kan je link delen.
Dan moet er nog iets bij. Misschien richting de 13mil maar dan wel met minder realistische bonussen.

23-07-2023 08:57

Omar +17166

https://twitter.com/hrachoff/status/1682852275402727425

Denk deze bron?

23-07-2023 09:21

sucre +15104

Staat gewoon in een artikel op AS....

23-07-2023 10:41

ajaxcied4life +26028

Als Zharkyan werkelijk zoveel beter zou zijn dan Spertsyan had onze Igor 'Vodka' Korneev in eerste instantie hem wel bij Feyenoord aangeboden. Want een absolute topclub die Feyenoord nu is in tegenstelling tot Ajax dat nu slechts een modaal ploegje is, moet je streven naar het allerbeste toch?

23-07-2023 07:57

ajaxcied4life +26028

Van het afgelopen seizoen kunnen en moeten we bovenal een aantal zeer goede lessen trekken, namelijk dat een fitte selectie een absolute pre is wil je om de prijzen kunnen spelen. Ook hebben we afgelopen jaargang kunnen zien dat je het fundament van een fitte ploeg in de voorbereiding moet leggen en last but not least dat een seizoen heel lang duurt en dat vooral als je niet fit bent.

Ajax ontbeert het al enige tijd aan creativiteit in de as. Kennelijk hebben de technische mensen binnen Ajax dat ook gezien en is onze club daarom uitgekomen bij van den Boomen (passing, onverzettelijkheid, kracht en schot) en nu Spertsyan. Ja we hebben Berghuis, Klaassen, Taylor en Misehouy voor de 10-positie, maar met allen van die kandidaten is er wel wat. 1. Klaassen is als 10 behelpen. Eerder kon hij nog met zijn loopacties ruimte maken voor anderen, maar de meeste ploegen hebben dat nu ook wel door en dan word je spel met hem in de as voorspelbaar. Scoren doet hij helaas inmiddels ook veel minder en dat wordt het met hem wel heel karig. Berghuis heeft specifieke kwaliteiten voor de 10 positie maar op die plek ook aardig wat mankementen, zijn passing en inzicht is subliem maar als oud-buitenspeler blijf ik bij hem het gevoel hebben van een buschauffeur die een truck met oplegger bestuurt, het is allemaal onwennig en vind ik hem in de persoonlijke duels vaak tekortschieten. Ook deze voorbereiding laat Taylor zien best aardig te kunnen voetballen, maar hij moet echt nog cruciale stappen zetten in zijn ontwikkeling waaronder consisstenter zijn en voor de goal dodelijker. Misehouy moet sowieso eerst maar verlengen en is erg jong. Wat goed is komt snel, maar je weet niet of hij tijd nodig heeft om te wennen aan het niveau van Ajax 1. Wat ik al schreef, een seizoen duurt lang en als ik al de hiervoor beschreven punten nader analyseer begrijp ik dat Ajax naast CV's ook opzoek is naar een creatieve middenvelder. Vooral in de topwedstrijden zie ik een Spertsyan ook op de flank als een soort linksbinnen opereren zoals Iniesta dat eerder bij Barca ook deed.

Ik begrijp dus wel dat Ajax bij deze jongen is uitgekomen en ik denk dat als hij er eenmaal zou zijn de meesten ook gaan begrijpen waarom. Daarnaast loopt Klaassen volgend jaar uit zijn contract en wil Kudus al een tijdje weg. Ik heb goede hoop dat Steijn hem eventueel kan overtuigen omdat hij onomwonden hem min of meer een basisplek in het vooruitzicht heeft gesteld, hetgeen best terecht is gelet op zijn spel van de afgelopen tijd.

Ook begrijp ik Krasnodar dat ze niet akkoord gaan met het huidige bod van Ajax als deze speler naast een contract van 2026 ook nog een clausule heeft van 20 mln. Hopelijk komen de clubs eruit.

23-07-2023 07:50

Mokum87 +2435

Prio moet nu vooral op verdediger en eventueel 1 nieuwe spits komen. Maar achterin is het te kwetsbaar. Alleen Hato en eventueel Alvarez zijn daar momenteel goed genoeg voor.

23-07-2023 01:44

debetweter +10061

We hebben echt wel een vervanger/alternatief voor Klaassen nodig hoor. En met alleen Berghuis is dat onvoldoende. Spertsyan is de verlosser van Klaassen. Klaassen kan op de bank.

23-07-2023 08:59

CruijffiaansNouriaans +4450

Hato is jong en doet het leuk, blij mee, maar is ook nog niet echt getest. Daarbij krijgen alle talenten altijd een terugval, een moeilijkere periode. Daar moet je doorheen, maar daar heb je ook een goede brede selectie voor nodig.

23-07-2023 10:19

WantAmsterdam +116038

Ja maar met een meer ervaren CV naast hem (zoals Šutalo) kan hij die nodige stappen zetten en zich aan hem optrekken. De Ligt maakte ook nog fouten op 17/18 jarige leeftijd. Maar hij ontwikkelde zich wel en met net 19 werd die aanvoerder en absolute sterkhouder en leider.

23-07-2023 11:10

AFCAjax +17839

ik weet niet hoor, maar de video die ik van spetterjan gezien heb heb ik letterlijk niks bijzonders gezien en dat vind ik nogal wat voor een compilatie. zag er vooral uit als iemand die het leuk zou doen in de counter tegen ons.

23-07-2023 01:31

Artemio +31831

Klaassen/Alvarez verkopen. Houdt je Tahirovic/Branco/Berghuis/Taylor/Vos over. Dat lijkt me prima. Fitz/Jim of Misehouy als 6e middenvelder gebruiken.
Probleem ligt toch echt bij de verdediging en een rechtsbuiten.
Spertsyan lijkt me een prima speler, maar niet voor de hoofdprijs. Dan zie ik liever Sutalo eerder komen.

22-07-2023 23:53

bremovic +2198

Spertsyan niet als rechtsbuiten lijkt mij

23-07-2023 00:29

Ajaxfan31183 +16391

Alvarez voorlopig behouden zolang er nog geen rcv is , op het middenveld heb je idd genoeg man maar achterin heb je deze jongen nodig . En Fitz Jim lekker verhuren, er wordt ruim anderhalf jaar geroepen dat hij een groot talent is maar zien doen we het niet. Laat hem maar rijpen bij een andere eredivisie club die in de subtop speelt.

23-07-2023 01:31

debetweter +10061

Waarom geen Sutalo als je Spertsyan hebt? Ik wil beide. Dan zijn we gelijk voor iedereen gevaarlijk. Backs blijven wel een probleem, hoop nog wat onbekende talenten tegen een zachtprijsje gehaald worden. Daar kan je er meerdere van halen, want in jong lopen ze ook niet volgens mij.

23-07-2023 09:01

CruijffiaansNouriaans +4450

Steven moet ook exit. Is oud, verliest waarde is geen ajax middenvelder met ook goede defensieve positionering. Steven kan bij ons echt alleen vrij vanaf rechts komen als rechtsbuiten. Anders maakt hij ons te kwetsbaar defensief. AL te vaak gezien. Leuke speler maar past niet in het team.

23-07-2023 10:20

bremovic +2198

Okafor voor 14 miljoen naar milaan, was ook wel mooie speler voor ons geweest

22-07-2023 23:35

Artemio +31831

Nou en of. Milan doet hier hele goede zaken mee.

22-07-2023 23:44

RichardWitschge8 +5195

Dit soort spelers willen niet naar Ajax, kunnen in Italië veel meer verdienen en is nog beter om te wonen ook .

23-07-2023 01:02

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25303

Ik zeg stop voedsel levering

22-07-2023 22:51

Bc te P +22130

Komt goed

22-07-2023 22:50

Jake the Snake +17336

Bod afgewezen. Kennelijk wil men daar echt 15 mio pakken.

https://twitter.com/hrachoff/status/1682852275402727425?s=46&t=lFM1XSafENZd65RfAGcD4Q

22-07-2023 22:49

AFCA-1983 +17723

Bod is geweigerd door krasnodar

https://twitter.com/hrachoff/status/1682852275402727425?s=46&t=auU1Awch4CzaDXTqaV8mQw

22-07-2023 22:46

Ajax1998 +3333

Doorpakken en nieuw bod indienen

22-07-2023 22:55

Danielson +50248

Ik zal het doorgeven!

22-07-2023 23:48

AJAXPOWER +1857

2 Reuzen van verdedigers!!! En die ook kunnen voetballen, daarna .....

22-07-2023 22:27

Spielmacher +10683

Volgens mij hebben we vooral een spits en rechtsbenige verdedigers nodig. Middenveld: Taylor, vd Boomen, Tahirovic, Klaassen, Berghuis, Fitz-Jim, Kudus, Vos en Alvarez. Voor drie plekjes.

22-07-2023 21:55

JTajax +10717

Alvarez en Kudus vertrekken hoogstwaarschijnlijk. Klaassen is niet goed genoeg meer. En 5 van de 6 overgebleven spelers zijn een 6 of 8, geen 10

22-07-2023 22:02

Spielmacher +10683

Ik begrijp dat Klaassen niet populair meer schijnt te zijn hier, maar is natuurlijk een uitstekende speler en aanvoerder voor Ajax. Jullie blaten elkaar een beetje na zonder echt ooit naar Klaassens inbreng te kijken. Cruyff was groot fan, ik ook. Brengt goals, assists, leiderschap, gif en Mokumse bluf.

22-07-2023 22:08

wijzijndebeste123 +163323

Wat was Klaassen weer goed vandaag zeg. Tevens n echte Ajacied dus hoort altijd basis. Team omheen bouwen en vol voor t kampioenschap van t rechterrijtje gaan.

Ps hoeveel assists heeft Klaassen de laatste 2 seizoenen gegeven? En hoeveel balcontacten heeft hij gemiddeld per helft? Hoeveel ballen verovert hij? Hoeveel duels wint hij? Hoeveel succesvolle dribbels maakt hij? Hoeveel keypasses geeft hij? Ik zal je op weg helpen. Tis weerzinwekkend slecht.

22-07-2023 22:10

Spielmacher +10683

Tsjah, Ajax speelt zonder 10.

22-07-2023 22:14

twynestar +28228

Wel als Davy erin staat ja. Of zonder 6, of 8, of net waar je hem opstelt.

Leuke jongen, neem het hem niet kwalijk.

22-07-2023 22:32

Drummer4ever +1372

Cruijff (je schrijft het zo, niet Cruyff) was misschien fan van Klaassen in zijn 1e periode bij Ajax, voordat hij nasr buitenland vertrok. Echter gaat nu om het heden, sinds dat hij terug is is het gewoon niets en het wordt alleen maar slechter....

22-07-2023 22:35

MichelAngelo66 +22222

Cruijff was enthousiast over Klaassen als 6, niet als 10. Hij hield sowieso niet van een 10 zoals de meeste die gebruiken. Gelijk had ie. Over beide.

22-07-2023 22:49

JTajax +10717

Grappig genoeg deed Klaassen het juist bij Bremen ook goed als 6.

22-07-2023 22:56

TeringHenkie +28263

Dat was 10 jaar geleden! Klaassen is gezakt tot een middelmatige 1ste divisie middenvelder!

22-07-2023 22:58

StilleGenieter3414 +164

Cruijff was een fan van Klaassen in 2013, Dat is alweer 10 jaar geleden!

23-07-2023 01:49

JesperOdeTovenaar +1211

Helemaal niet waar. Brengt geen assists, geen pre-assists, geen key passes. 20-30 balcontacten per wedstrijd, oftewel voetbalt helemaal niet mee. Man minder op middenveld voor combinatiespel. Man minder op 3 man! Niet te doen!

23-07-2023 02:10

debetweter +10061

@spielmacher ja Klaassen pakt zijn goaltjes mee. Maar is te vaak niet betrokken bij het spel. Een 10 is een spelmaker, iemand voor wie je naar het stadion komt. Dat is Klaassen niet, die is te vaak verstoppertje aan het spelen. Ik zou Klaassen halen en na 60/70 min brengen als de 1-0 maar niet wil vallen. Wellicht dat hij dan meer van zich kan laten zien. Maar 90 min is niet meer voor hem.

23-07-2023 09:06

Artemio +31831

Klaassen rendeert het best in dezelfde rol als bij Werder, alleen heb je nu Tahirovic en eventueel Branco die daar ook kunnen spelen dus het lijkt me exit Klaassen.

23-07-2023 09:06

Betuwe85 +20546

Vervanger van Kudus ?

22-07-2023 21:38

thelordjoshua +10641

hey ik wil ook transferreren, mag dat coach?

groetjes kenneth

Sent from iPhone

22-07-2023 21:14

WantAmsterdam +116038

Zou dat moeten grappig zijn? Tja, mijn humor is het niet.

22-07-2023 21:17

JantjeBeton +2976

Generatie Z humor misschien...? Meer kan ik er helaas niet van maken, de mijne is 't ook geheel niet. ;-)

23-07-2023 00:24

WantAmsterdam +116038

Ja, Gen Z heeft een aparte humor, maar geen idee wat voor een generatie Joshua is.

23-07-2023 00:29

thelordjoshua +10641

Begin ook een beetje aan mijn eigen humor te twijfelen, sorry heren.

23-07-2023 01:41

thelordjoshua +10641

erna nog Sutalo en Nuamah!!!

22-07-2023 21:06

fc Barcelona_ke +19239

plus centrumverdediger, linksback en spits!

22-07-2023 21:23

Martin Schokker +797

geen enkele hierarchie in de selectie, ga daar eens wat aan doen... waardeloze transferperiode tot nu toe

22-07-2023 21:42

thelordjoshua +10641

Hierarchie moet je niet te erg hebben . Seizoen 18/19 was iedereen eenlijnig. Je had karakters, dat is wat anders. En ja daar moeten wij er meer van hebben.

22-07-2023 23:34

Martin Schokker +797

Dat is toch hiërarchie
Er is geen enkele leider in elftal
Bij Anderlecht zag je Vertonghen… dat is een type speler die we nodig hebben
Wat doet duitsertje? Stekel, Timber, Alvarez en tadic allemaal weg en niks terughalen
Lekker bezig

23-07-2023 11:37

Skuuker +30

De naam Nuamah wordt hier vaker geopperd, is dat niet met name een LW?

22-07-2023 22:34

thelordjoshua +10641

LW/Spits/RW vrij dynamisch. Linkspoot

22-07-2023 23:33

Eurysaces +29505

Maakt weinig indruk in zijn hoogten compilatie, wat kan deze jongen behalve zijn trap toevoegen? Lijkt op Taylor met een goed schot, die kan dan weg. Of moeten we dit zien als speler naast Branco, want als 10 zie ik weinig aanknopingspunten uit zijn hoogtepunten.

22-07-2023 21:02

Broodjebal44 +5727

Data hè, 14 goals + 14 assists in 41 wedstrijden is niet slecht voor een middenvelder. Toch weet ik niet zeker of Mislintat alleen maar selecteert op data, maar zou met deze cijfers zomaar kunnen.

22-07-2023 21:50

WantAmsterdam +116038

Ik weet zeer zeker dat hij ook beelden bekijkt vast spelers.

22-07-2023 23:32

RijkdeGooier +2875

Lijkt me een iets meer reëel bod voor die gozer dan de 20 mlj. die ze willen vangen (tenminste dat lees ik zo her en der). Gewoon geen gekke aankopen doen zoals vorig seizoen, maar jongens waarmee we weer een nieuwe basis hebben voor succes de komende seizoenen.

22-07-2023 20:54

Steffenhagen +37811

Taylor heeft gewoon de mentaliteit niet van een topvoetballer . Hij mist ook gif in zijn spel . Beetje flegmatieke jongen lijkt me

22-07-2023 20:49

DankzijCruijff +48672

Niet eens. Vind dat hij wel degelijk gif laat zien. Zet soms druk als geen ander.

22-07-2023 20:52

Broodjebal44 +5727

Ongeacht wat je van Sneijder vindt, zou hij dit vuur kunnen aanwakkeren bij Taylor?

22-07-2023 21:50

JaapStam +136680

Ik eis Karsdorp!!! 🤣!!!

22-07-2023 20:36

Oxxer +163874 moderator

Gerapporteerd ! x 456

22-07-2023 20:40

JaapStam +136680

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!

22-07-2023 20:40

Oxxer +163874 moderator

Hé rustig aan jij.

22-07-2023 20:44

JTajax +10717

Oxxer, offtopic, maar zag jou net ergens zeggen dat Barco (de rossige linksback) er niks van kan. Kon daar niet op reageren, maar ben even benieuwd, meen je dat?

22-07-2023 21:20

Oxxer +163874 moderator

Natuurlijk meende ik dat niet, ik mis weinig tot geen wedstrijden van Boca, ik gebruik niet altijd een emoji.

22-07-2023 21:23

Dirk.v +14939

@oxxer,

En wat is er uit al die rapporten naar voren gekomen? Haalbaar en betaalbaar? 😅 😉

22-07-2023 21:38

Oxxer +163874 moderator

Welke rapporten?

22-07-2023 21:39

fc Barcelona_ke +19239

je hebt iets van mij😂

22-07-2023 20:54

WantAmsterdam +116038

Een huwelijk van fc Barcelona_ke en Antony_39/In Bassey we trust.
Jaap, wat heb je gedaan😂😂😂

22-07-2023 21:00

ajaxcied4life +26028

Oprecht benieuwd welke CV's er gaan komen.

22-07-2023 20:27

JTajax +10717

Overigens lijkt het met sterk dat 8+2 miljoen voldoende is voor Spertsyan. Zou een beetje een steal zijn.

22-07-2023 20:23

Spelverdeler +4640

Wel een prima openingsbod toch. Als ze uiteindelijk paar miljoen hoger uitkomen lijkt me dat geen probleem.

22-07-2023 20:59

JTajax +10717

Laag beginnen is meestal wel verstandig ja

22-07-2023 21:02

Mark10 +1073

Bijna alle posities versterking nodig.
K: beide keepers stellen me niet gerust ,
Rb: hoeveel jaar blijven we Rensch proberen? Sanchez is denk genoeg gezegd. Wie het wel moet worden ….( droom kandidaat Nous terug halen)
Cv : Enkel Hato het niveau, al moet deze nog echt veel meer ontwikkelen ( logisch ivm leeftijd). Sutalo, Vitek, Debast.
En een echte verdediger uit zuid Amerika
Lb: de wijndal van AZ kon me wel bekoren.. maar vanaf moment van interesse riep ik al niet doen. Laat echt niets zien(al krijgt hij ook weinig kans) ASE , helaas ook niet . Wat de meeste hier graag ook willen geloven.. Branco of Gosens
Midveld: Branco bevalt me positiever dan verwacht en Tahorovic lijkt ook wel wat te hebben. Alvarez zal ook nog wel vertrekken
Daarnaast heb je Vos.. Dus van der Beek en Christiaan eriksen , Spertsyan en tropische verrassing uit zuid Amerika
Spelers als Berghuis en Kudus ( gaat weg )worden gezien als buitenspeler
Voor de aanval :
Brobbey en bergwijn en potientiele Godts.
Verder is allemaal niet niveau wat je moet willen met als echt uitschieter Daramy wat een clown is dat!
Halen Hakim en de Ketelaere en 1 a2 zuid Amerikaanse echte balvirtuoze (1x type Antony en 1 x type Vinicius)
Samenvatting:
Keepers oke .. maar ja…
Verderging 1 spelers ( met de potentie ) het niveau
Middenveld 2 spelers die redelijk niveau hebben ( al moet je afvragen of dit niveau is wat je moet willen. Met Vos als mooi talent die komt..
Aanval : 2 spelers die het in principe in zich hebben(‘wat echt niet laten zien) een groot talent als Godts er achter.
Verder is het allemaal heel matig..

22-07-2023 20:19

aschja +20588

Lekker kort ook.

22-07-2023 20:57

debetweter +10061

Begrijp jij wat er staat?

22-07-2023 20:59

aschja +20588

Ik ben gestopt na regel 3. 😂

22-07-2023 21:59

rich67 +6658

In ieder geval 4 personen wel! ;-)

22-07-2023 22:43

TeringHenkie +28263

Morfgen nohg ma edn kjeer leezsen hikk

22-07-2023 21:31

Martin Schokker +797

jij schrijft ook als een clown... ben je de broer van Daramy??

22-07-2023 21:43

DeKenner +9279

Doe er nog een type Haaland, type Modric en type Matarazzi bij. Dan zijn we klaar voor deze transferperiode ✔️

22-07-2023 21:59

Flipper33 +6826

Zakharian is veel beter

22-07-2023 20:18

StevenAFCA +3082

Die werd gisteren nog ff dol gedraaid door Spertsyan. Veel beter? Echt niet.

22-07-2023 23:45

Sjakio +2367

Als het te lang duurt gaat het NOOIT door!

22-07-2023 20:09

fc Barcelona_ke +19239

Rulli
Karsdorp Sutalo Hato Meijer
Tahirovic Branco
Nuamah Sperty Bergwijn
Dallinga

22-07-2023 20:04

Patrick78 +51759

Karsdorp? Ahahahah nee

22-07-2023 20:05

Oxxer +163874 moderator

Erg dit

22-07-2023 20:09

Danielson +50248

Heel erg..
Om te huilen zo erg.

22-07-2023 20:34

JTajax +10717

Dallinga en Karsdorp zijn echt geen Ajax niveau hoor.

22-07-2023 20:05

Aldek +5080

Hoewel op dit moment denk ik van wel…. ( cynisme)

22-07-2023 20:58

Oxxer +163874 moderator

Karsdorp😂😂😂

22-07-2023 20:05

Tommyshelby +128514

Als je Karsdorp zo vaak oppert kun je minimaal een time-out verwachten.

22-07-2023 20:07

Oxxer +163874 moderator

De lat is bij deze door de aardkorst gezakt.

22-07-2023 20:10

WantAmsterdam +116038

Had die al verdient met die grap over de contractverlenging van Klaassen.

22-07-2023 20:20

wijzijndebeste123 +163323

Karsdorp? Je zou hiervoor n ban moeten krijgen.

22-07-2023 20:17

JaapStam +136680

Doe even normaal hoor met je Karsdorp!!!

22-07-2023 20:37

Oxxer +163874 moderator

Niet de 1e keer dat hij Karsdorp naar Ajax oppert.

22-07-2023 20:47

AjaxHoorn +32989

Teveel Sangria gedronken. Van het padje.

22-07-2023 21:01

aschja +20588

Tip! Drink, maar geniet met mate.

22-07-2023 20:58

WijZijnAjaxAmsterdam +11621

Wat een kut opstelling man!

22-07-2023 21:20

Martin Schokker +797

zucht steun, wat een onzin dit... en hoe zit de hierarchie van dit team in elkaar????

22-07-2023 21:44

rich67 +6658

Vino maakt meer kapot dan je lief is

22-07-2023 22:45

Laudrup10 +17050

Lijkt me een prima speler maar zou die genoegen nemen met een plek op de bank ?

22-07-2023 20:00

SCHREUDERNOPARTY +2489

Heb je ons middenveld gezien vandaag? die komt echt niet op de bank hoor ook al komt berghuis wel terug natuurlijk

22-07-2023 20:00

Laudrup10 +17050

Kudus zat ook op de bank omdat onze vriend Deef moest spelen. Iedere trainer wil immers een type Klaassen in zn team heb ik begrepen.

22-07-2023 20:02

Tommyshelby +128514

https://twitter.com/FootballScoutR/status/1650511194304774146

Uitgebreide analyse van Jan Spetter.

22-07-2023 19:51

wijzijndebeste123 +163323

Ik heb geen Twitter. Wat staat er?

22-07-2023 19:55

Tommyshelby +128514

Het zijn iets van 10 tweets, staat een hoop data in. Dit is het uiteindelijke artikel:

https://myfootballscout.net/eduard-spertsyan-krasnodar/

22-07-2023 20:00

wijzijndebeste123 +163323

Je bent geweldig! Dank!

22-07-2023 20:04

Nr.10 +110990

Wat een belachelijk wollige en overdreven positieve tekst.

22-07-2023 20:04

Tommyshelby +128514

Haha ik denk dat de auteur een beetje fan is idd. Voor Rusland begrippen begrijp ik wel dat ie buitencategorie is, maar dat is Promes ook. Ben alsnog benieuwd.

22-07-2023 20:06

WantAmsterdam +116038

Eduard (2000, Stavropol) and soon joined Krasnodar, joining a fantastic project.

He has no young selection with Sbornaya or Armenia, he went straight to Armenia NT.

I wanted to do this thread today because today is an important day for Armenia.

𝗣𝗼𝘀𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻

Eduard is an attacking midfielder capable of playing on the wings, as a false 9 or even as an 8.

His role, apart from leading the game beautifully, is to contribute to the fast, attacking transition that Krasnodar loves so much.

Krasnodar's playmaker


Able to deliver pinpoint balls from set-pieces and transitions

9 assists
2.2 key passes per game
79% accurate opposition half passes
85% accurate passes per game

𝘼 𝙜𝙪𝙣𝙣𝙚𝙧

Able to score from any position and in any manner, curling, heavy hitting, lobbing and shooting from a standstill.

An elegant and dangerous player capable of surprising at any moment.

𝗔 𝗿𝗲𝗴𝘂𝗹𝗮𝗿 𝗽𝗲𝗿𝗳𝗼𝗿𝗺𝗲𝗿

His average monthly score this season has never been below 7.

He is the undisputed leader of
@FCKrasnodar
. He is without doubt the 𝙗𝙚𝙨𝙩 𝙡𝙚𝙛𝙩-𝙨𝙞𝙙𝙚𝙙 𝙖𝙩𝙩𝙖𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙞𝙙𝙛𝙞𝙚𝙡𝙙𝙚𝙧 in the league now.

𝗽𝗹𝗮𝘆𝗺𝗮𝗸𝗲𝗿

A creator at heart, he often makes the difference with his accurate technique.

Able to take off three players to shoot, combine or make an assist.

𝗔 𝘀𝗲𝘁-𝗽𝗶𝗲𝗰𝗲 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗲𝗿

A skilled two-footed player with immense composure for his young age, a leader.
Penalty, corner and free kick taker.

𝗛𝗶𝘀 𝘄𝗲𝗮𝗸𝗻𝗲𝘀𝘀𝗲𝘀

Despite his maturity and determination, he sometimes fades from a game if his team is dominated.
Needs higher intensity games to explode and improve two points:

⚈ Pressing
⚈ Aerial duels and ground duels

As an 8, he needs to improve on these

Best season for Eduard so far with 23🎯(13⚽and 10🅰️).

His dream can come true this year if he wins the Russian Cup with his beloved club Krasnodar.

After this victory, the prince will continue his path in Europe

Has already proved his worth in Russia and is writing a great story for his Academy.

He can only succeed with his mentality and his current level accompanied by his determination.

22-07-2023 20:06

WantAmsterdam +116038

F*ck, er is al een artikel, 5 minuten voor niks haha.

22-07-2023 20:08

wijzijndebeste123 +163323

Super dank! Word enthousiaster over Spertsyan. Als t werkelijk n type Bruno Fernandes is dan zie ik m enorm graag komen.

22-07-2023 20:09

Oxxer +163874 moderator

In heb jou nog nooit zo een grote lap tekst zien posten😉

22-07-2023 20:17

WantAmsterdam +116038

Ik heb ook alleen maar gekopieerd, beste oxxer haha.

22-07-2023 20:19

Oxxer +163874 moderator

Ik drink geen triple bier zoals Jaap, ik had hem door😂

22-07-2023 20:54

EdgarManu +227

Alsof zn moeder het internet pas heeft ontdekt.
Ik zie het totaal niet zitten in deze speler. Geen eens mooie compilaties te vinden, met name omschakeling voetballer. Mist alles om een 10 voor Ajax te worden imho, eerder idd een 8 maar dat hebben we niet nodig.

22-07-2023 22:20

eros +4777

Dit zou wel een heel mooi aankoopbedrag zijn. En daarnaast meer dan de gok waard.

22-07-2023 19:42

El Grande Ghacied +1316

Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar in het grotere plaatje heb ik er toch veel moeite mee wanneer er geld van ons naar Rusland gaat... Hoe goed die jongen ook zijn mag...

22-07-2023 19:31

wijzijndebeste123 +163323

Hou toch op. De Verenigde Staten en de NAVO hebben veel meer dood en verderf gezaaid dan Rusland, bv. in t Midden-Oosten. Daar heb je kennelijk minder problemen mee want de media vertellen jou dat wij de zogenaamde good guys zijn. Haha aub.

22-07-2023 19:34

DoorVriendschapVerenigdAjax +3168

Wat er in het midden-oosten gebeurt is ook niet best, absoluut, maar wat Rusland doet sinds Putin aan de macht is is toch echt schandalig te noemen. De mensenrechtenschendingen die het Russische regime op zijn naam heeft zijn echt vele malen erger dan welk west-europees land dan ook (waarmee ik dus niet zeg dat het hier niet gebeurt met het etnisch profileren, toeslagenaffaire en dergelijke). Hou dus alsjeblieft op met wat Putin doet te bagatelliseren.

Hier mogen wij tenminste nog ons uitspreken over de verschrikkingen in het midden oosten. In Rusland word je meteen opgepakt en gemarteld als je je uitspreekt tegen het regime.

22-07-2023 19:45

C14 +22326

@Door

Jij bagatelliseert dan weer wat er in het Midden-Oosten gebeurt en is gebeurd. En we hebben het hier even over de huidige oorlog, niet over het hoe het land de laatste decennia bestuurd wordt.

Onder valse voorwendselen Irak binnenvallen, regimes omverwerpen met duizenden kindslachtoffers en ellende als gevolg, puur vanuit eigenbelang en doen alsof je het voor vrijheid en democratie doet en het moreel kompas van de wereld bent. De mensenrechtenschendingen die door het Westen (tijdens oorlogen) zijn gepleegd, worden je niet verteld. Overal waar oorlog is, worden mensenrechten geschend, op grote schaal.

Wat Putin flikt is erg, wat het Westen steevast doet, is net zo erg, laten we het daarop houden.

22-07-2023 20:20

Flipper33 +6826

Kunnen de voetbalclubs niks aandoen net zoals wij een klote regering hebben

22-07-2023 20:22

El Grande Ghacied +1316

De voorwendselen waarop VS en Europese landen (niet navo) het midden oosten zijn binnen gevallen zijn minimaal net zo erg te noemen. De daadwerkelijke redenen zal voor de meesten wel duidelijk zijn, maar niet voor meer democratie.
Echter wat Rusland momenteel doet in Oekraïne, waarbij elke vorm van vrijheid flink wordt beknot in Rusland zelf, gaat voor mij alle perken te buiten. Oekraïne, net zoals eerder Irak, is moedwillig gesloopt met zeer veel burgerslachtoffers... Ik heb zeer veel moeite dat wij geld brengen naar dat land.

22-07-2023 20:27

Kryptonite +76738

"Vele malen erger dan welk west-europees land dan ook"

Idd, de onrechtmatige inval in Irak met meer dan een miljoen (!) Iraakse doden tot gevolg was veel lichter. En wat de VS deed met Cuba valt in de verste verte niet te vergelijken met Oekraïne.

Als je de moraalridder wenst uit te hangen, probeer je dan eerst eens meer te verdiepen in de (echte) geschiedenis en geopolitiek.

22-07-2023 20:39

DankzijCruijff +48672

@wijzijndebeste123

Spot on.

22-07-2023 21:02

WantAmsterdam +116038

Bush Jr. mag ook wel opgesloten worden voor wat hij gedaan heeft.
Verder neemt het uiteraard niks van het feit weg dat Putin ook een enorme debiele klootzak is.
Maar enfin, ik ben hier voor Ajax, zolang Spertsyan goed genoeg presteert ben ik in dat opzicht hypocriet genoeg dat het me maar voor het even is waar het geld heen gaat.

22-07-2023 21:07

Godenzoon24 +15272

Ik vind niet dat je iedere Rus kunt straffen voor wat hun regering doet. Maar om de Verenigde Staten en de NAVO te noemen miet je een wappie zijn. De NAVO is een defensieve organisatie. Dat je om zulke uitspraken zoveel plusjes zijn vind ik zorgwekkend. Hopelijk zijn die enkel voor het standpunt dat je zaken moet kunnen doen met Russische ondernemingen en in dit geval een voetbalclub!

22-07-2023 23:24

Godenzoon24 +15272

Net zo erg is zo'n bullshit!

22-07-2023 23:25

Godenzoon24 +15272

Verdiep jij je eens. Een land binnenvallen puur om deze te annexeren is idd nog nooit door een westen uitgevoerd deze eeuw. Vrouwen en kinderen verkrachten op grote schaal ook niet. Zaken doen echter vind ik daar los van staan. Je kunt ook niet iedere Duitser verantwoordelijk houden voor de nazi's.

22-07-2023 23:29

wijzijndebeste123 +163323

Hahaha de NAVO is n defensieve organisatie? T 8 uur journaal vertelt dat dus is t waar, zo denken figuren als jij. Denken ze in t Midden-Oosten en voormalig Joegoslavië iig heel anders over. Ik heb dat uit 1e hand want mijn vrouw is Servisch en heeft de oorlog daar bewust mee gemaakt. En vraag n random iemand uit Midden-Oosten wat ze van de blauw helmen vinden en je krijgt t zelfde antwoord. Jij denkt blijkbaar omdat je t 8 uur journaal kijkt je t beter weet dan ervaringsdeskundigen uit die gebieden zelf? En dan mij n wappie noemen. Stuitend.

22-07-2023 23:32

wijzijndebeste123 +163323

Hahahah. Jij bent typisch zo n figuur die de kranten leest, t nieuws en wat praatprogramma's kijkt en dan denkt te weten hoe de vork in de steel zit. En dan notabene anderen de les gaat lezen. Tis werkelijk lachwekkend. Je weet echt nergens wat van. Je kent de naam Julian Assange? Dat is n journalist die gruwelijke oorlogsmisdaden waaronder massale, stelselmatige verkrachtingen, martelingen en verminkingen van vrouwen en kinderen, onschuldige burgers door de Verenigde Staten tijdens de oorlogen in t Midden-Oosten aan t licht bracht. Maar omdat dit niet op t 8 uur journaal komt is t niet gebeurd in jouw wereld? Je weet werkelijk nergens wat van en maakt jezelf totaal belachelijk.

22-07-2023 23:34

MarcelvTol1971 +15302

Geduld dames en heren, we spelen dit seizoen geen CL dus het duurt allemaal wat langer.
Soms heeft een oefenwedstrijd verliezen voordelen, en zeker nu.
Deze wedstrijd maakte mij duidelijk, er is veel potentieel maar er zijn ook veel tekorten.
Klaassen Wijndal kan een dikke streep doorheen.
Aertsen zakt hard door het ijs. Salah edin heeft nog even voordeel van de twijfel.
Maar het grootste drama is voor mij '' het talent van het jaar 2023 Keneth Taylor ''
Meteen verkopen, want zijn personal manager en stofzuiger Alvarez gaat waarschijnlijk vertrekken.
Je ziet het vandaag, zonder stoffer en blik achter hem is Taylor geen donder waard.
Vele zien het niet maar er is maar 1 man geknipt voor het aanvoerderschap : Edson Alvarez.
Houd die man binnenboord en maak hem aanvoerder ( belangrijk ) dat straalt door in de gehele ploeg.

22-07-2023 19:27

Rock69 +8411

Mijn gevoel zegt me, dat deze speler naar Ajax gaat komen. Verder kun je niet aankomen met een centraal verdedigingsduo Hato en Aertsen. Te jong en te wispelturig. Hoe groot hun talent ook is. Dan heb je ook nog Rensch en Wijndal. Bassey gaat misschien vertrekken. Dan lijkt het me volop duidelijk dat je over de hele linie spelers moet aan gaan trekken. En ja. Een heerlijke en goede spits. Maar dat weet iedereen al wel. Met Brobbey alleen, win je echt niet de oorlog!

22-07-2023 19:19

Artemio +31831

Op welke positie moet deze jongen spelen? Het middenveld is al aardig druk. Verdedigers en aanvallers nodig. Het moet niet zo zijn dat Berghuis weg gestopt wordt op de rechtsbuiten.

22-07-2023 19:06

fc Barcelona_ke +19239

10! Klaassen kan niet meer
Berghuis missen we eerst 3 potjes
Taylor kan niks

22-07-2023 19:11

Rock69 +8411

De 3 nieuwe jongens staan straks op het middenveld. Taylor en Klaassen sneeuwen nu al onder. Berghuis vecht zich wel terug. Misschien een middenveld van 4 spelers in veel wedstrijden

22-07-2023 19:21

chino +1172

Wel knap dat een aanvaller die de buitenspelregel niet snapt +50mio moet opleveren.

22-07-2023 18:50

YRGI +32921

Is ook een middenvelder. En onze beste speler.

22-07-2023 19:22

Renato +972

Men heeft het spel tegen Anderlecht gezien ook zonder Klaasen, nu geeft Stein aan dat Kudus echt weg wil.
(CHELSEA) Begreep ik ?
Dus nu is er haast geboden maar welke speler wil nu komen??? Lijkt mij erg moeilijk een speler te overtuigen
nu de kaarten zo liggen. Denk dat het spel op de wagen is
Timber weg
Tadic weg
Alvarez (nog niet)
Kudus (nog niet)
Noem bewust alleen de waardevolle spelers nu.

22-07-2023 18:35

OuweDibbes +11827

Het lijkt erop dat Ajax meewerkt met de transfer van Kudus... alles voor de centjes...

22-07-2023 18:46

MarLuuk76 +3557

Hij wil niet blijven. Hoe zou jij dat oplossen?

22-07-2023 18:50

WantAmsterdam +116038

Tuurlijk, we hebben de centjes hard nodig. Kudus heeft nog maar twee jaar contract en wil graag weg terwijl wij ons nog op meerdere posities moeten versterken.

22-07-2023 18:51

OuweDibbes +11827

Hij heeft een contract getekend.. dus hij moet wel...

22-07-2023 18:51

OuweDibbes +11827

Hoezo hard nodig.. Timber zijn transfer was toch voldoende..

22-07-2023 18:53

WantAmsterdam +116038

Wie zegt dat Timber zijn transfer voldoende is voor die 3-5 spelers die we nog moeten halen?

22-07-2023 18:57

OuweDibbes +11827

Ja maar om een tranferpotje te creeeren ga je toch niet een onmisbare speler verkopen?
Heeft 1.5 maand de tijd gehad om een club te vinden.. Schijnbaar is dat hem niet gelukt, jammer voor Kudus nu maar niet te koop. Heeft 9 miljoen gekost en volgend jaar levert hij ook wel 15 miljoen minimaal op.

22-07-2023 19:00

WantAmsterdam +116038

Kudus is niet onmisbaar bij ons. Allesbehalve. Ondanks zijn potentie.

22-07-2023 19:08

TheRiviera +5476

De transferinkomsten van Timber worden gebruikt om het mislopen van de Champions League te dekken. Tot nu toe is er nog niks binnen gekomen. Alle spelers die Ajax geld op zouden moeten leveren om nieuwe spelers van te kopen zijn er nog.

22-07-2023 19:10

MarcelvTol1971 +15302

Contract Kudus open breken en een goed aanbod doen.
In Engeland verzuipt die gozer, weet ie zelf nog niet maar hij kwam vandaag de linksback van f*cking Anderlecht niet voorbij.

22-07-2023 19:32

4-3-3 +3511

Die LB van Anderlecht is ook een paar klassen beter dan wij hebben rondlopen, helaas.

22-07-2023 23:37

Roels +1504

En nu 40-45 dus gewoon verkopen.

23-07-2023 00:55

31xAjax +7889

Behalve de waardevolle spelers noem je ook Alvarez....

22-07-2023 18:47

Rolo +13614

Alvarez was afgelopend seizoen een van je meest waardevolste spelers. Dat het geen Ajaxspeler is zoals velen hem willen zien dat weten we ondertussen. Maar hij heeft je op belangrijke momenten wel bij de hand genomen.

22-07-2023 19:04

Johan4ever +10914

Alvarez heeft Ajax meer laten vallen dan bij de hand nemen...

22-07-2023 19:18

MarcelvTol1971 +15302

absolute onzin, heeft puin lopen ruimen voor '' het talent van het jaar ''
dat is het echte probleem.

22-07-2023 19:34

RichardWitschge8 +5195

De nieuwe spelers zijn voor mij toch wel onbekende namen tot nu toe.. Zijn dit nou echt directe versterkingen voor Ajax? Iemand die het weet?

22-07-2023 18:30

Gooseman +11858

Antony, Lisandro Martinez, Kudus, Tagliafico, Davinson Sanchez, Alvarez.... allemaal spelers waar ik nog nooit van gehoord had. De tijd zal het leren.

22-07-2023 18:49

YRGI +32921

Liever onbekende namen dan prutsers uit de Eredivisie.

22-07-2023 19:23

mido1988 +4290

Waar gaat Berghuis dan spelen? Op rechts?

22-07-2023 18:23

Slang3 +45786

in de vorm van Den Bosch (en heel 2023) zit hij op de bank

22-07-2023 18:30

wijzijndebeste123 +163323

Spertsyan, Sutalo, Vitik/Boselli, Nuamah. Dank u.

22-07-2023 18:03

fc Barcelona_ke +19239

Mooie namen seker. Ik ben ook voorstander maar we krijgen: sperty als vervanger kudus
Sutalo timber, uruguyaan of burkinees als extra mandekker.

22-07-2023 18:05

DankzijCruijff +48672

Barco ook graag.

22-07-2023 18:12

OuweDibbes +11827

Haal scoorovic ook maar..

22-07-2023 18:47

WantAmsterdam +116038

WZDB123 voor opvolger Mislintat! Serieus, kwa spelers altijd uitstekende suggesties.

22-07-2023 19:12

wijzijndebeste123 +163323

Dank je vriend. Assistent van Sven heb ik vrede mee hoor. Of in t scoutingsteam van De Lang lijkt me ook wel wat ; )

22-07-2023 19:38

thelordjoshua +10641

Mooie aankopen zouden dat zijn. Dat zou ook direct exact genoeg zijn. Gaat elkaar allemaal aansteken om beter te spelen, Rensch heeft alleen peper in zn aars nodig, de andere zou ik wel in geloven inclusief opgenoemde namen.

22-07-2023 21:13

fc Barcelona_ke +19239

Sperty komt snap ik wel. Klaassen is helemaal niks, taylor imponeert niet

Ik ben echt teleurstellend als ajax em ziet als de vleugelaanvaller

22-07-2023 17:58

trodat4030 +96403

Denk niet als buitenspeler, hij is rechts en dan is linksbuiten het meest voor de hand liggend, laten we daar nou juist barsten van het talent... Op rechts moet er wel wat bij, zeker als Kudus vertrekt, maar daar lijkt deze gozer me minder geschikt.

22-07-2023 18:35

GiiaAfca +9070

Word een lekker weekendje

22-07-2023 17:44

ptjebel +2243

Spertsyan doet me een beetje aan Neeskens denken.
Zou mooi zijn als hij komt.

22-07-2023 17:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.