AD verwacht Wijndal in plaats van Bassey terug in Ajax-basis tegen Vitesse

door NielsOpdam 109

Bron Algemeen Dagblad

AD verwacht Wijndal in plaats van Bassey terug in Ajax-basis tegen Vitesse

door NielsOpdam 109

Bron Algemeen Dagblad

Laatst geüpdatet

Het Algemeen Dagblad verwacht dat Owen Wijndal zondag terugkeert in de basisopstelling van Ajax. De linksachter zat tijdens het uitduel met Union Berlin op de bank, maar mag tegen Vitesse naar verwachting starten van John Heitinga.

Gerónimo Rulli is sinds zijn komst de eerste doelman van Ajax. Zondag lijkt de Argentijn weer onder de lat te staan. Het medium verwacht Devyne Rensch, Jurriën Timber, Edson Álvarez en Wijndal in de achterhoede. Calvin Bassey, die afgelopen donderdag negentig minuten speelde, wordt volgens het AD weer naar de bank verwezen.

Op het middenveld begint Kenneth Taylor aanstaande zondag waarschijnlijk weer op de zespositie. Daar speelde hij afgelopen weekend ook tijdens de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam. Tegen de Rotterdammers speelde Taylor met Davy Klaassen en Steven Berghuis op het middenveld. Het Algemeen Dagblad verwacht hetzelfde middenveld zondag ook op bezoek bij Vitesse.

In de voorhoede rekent het medium niet op wijzigingen. Mohammed Kudus wordt als rechtsbuiten verwacht, terwijl het erop lijkt dat Dusan Tadic in de spits begint. Volgens het AD is Steven Bergwijn zondagmiddag de linksbuiten bij Ajax. De Amsterdammers beginnen om 14.30 uur aan de uitwedstrijd tegen Vitesse.

Vermoedelijke opstelling Ajax: 

Rulli; Rensch, Álvarez, Timber, Wijndal; Berghuis, Taylor, Klaassen; Kudus, Tadic, Bergwijn.

Wed €20 en krijg €50 aan Free Bets bij Holland Casino!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Jutter1 +4316

De blinde tegen de lamme waarin voor beiden puntverlies op de loer ligt. Ga toch maar kijken hoewel mijn gemoedstoestand heftig tegenstribbelt

26-02-2023 13:50

JanBiesbos +29224

Vieze kakkerlakken worden kampioen door schreuder , Rvc en vd sar niks met Feyenoord en slot te maken. AZ maakt kans om tweede te worden zelfde verhaal en door de Rvc geneuzel bij Psv

26-02-2023 13:22

Sportvolgert +40710

Ik zeg dat die 1,5 niet heeft gespeeld.

26-02-2023 12:46

BaasBaas +8393

Waarom niet gewoon Wijndal + Bassey. Dan zet je Alvarez op het middenveld en kan Kudus ook naar het middenveld en kan Conceicao lekker op rechts starten en Klaassen + Tyalor op het bankie. Klaassen mag invallen als het lastig gaat.

26-02-2023 12:22

Saudara +7065

Ik ga vandaag net als de meeste hier eens even lekker janken over Ajax. Jezus man.

26-02-2023 12:08

JanBiesbos +29224

Off-topic: Van den herik gooit mes in hoenderhok : zitten bij fey nog mensen die hem mes in rug staken dat zijn uitspraken kijken of dat nog ophef veroorzaakt daar

26-02-2023 10:19

ck69 +13123

De mes in het hoenderhok? Is dat het Vlaamse gezegde?

26-02-2023 12:23

JanBiesbos +29224

Lol het was nog vroeg hahaha 😝

26-02-2023 13:06

JanBiesbos +29224

Ik lees hieronder alleen maar kritiek op de spelers kom dan eens met goede opties ter vervanging die je zou aankopen?

26-02-2023 10:17

JanBiesbos +29224

AD kakkerlakken krant en met mossou over We “Feyenoord” (ESPN goede morgen eredivisie), nu komt die gelukzoeker uit Zwitserland van den Herik ook weer terug heel toevallig … openlijk solliciteren bah… club zit 7 jaar in een dip (wij 7 weken ) en nu is alles ineens hosanna

26-02-2023 10:11

vandenhaas4 +15103

Er moet een alternatief gevonden worden voor Rensch, die niet voldoet. En er moet betere opbouw vanuit achteruit, want de laatste tijd is Alvarez je beste opbouwer en dat is wat magertjes.

Daarom zou ik die Grillitsch centraal achterin zetten (waar hij vaker speelde in Duitsland), ten kost van Rensch.

26-02-2023 09:15

Sportvolgert +40710

Snap de gedachte, alleen heeft die jongen al anderhalf jaar nauwelijks gespeeld.

26-02-2023 09:20

TeringHenkie +28562

Met deze kromme gedachtegang speelt hij over 4 jaar nog niet!

26-02-2023 12:38

Sportvolgert +40710

Ja, iemand die 1,5 jaar niet gespeeld.hwwdt kan je beter rustig brengen lijkt me. Is dat zo krom. Dat lijkt me eerder dat je verwacht dat iemand na zo'n lange afwezigheid maar even in de basis moet beginnen.

26-02-2023 12:42

Catenaccio +2757

Als “we“ dan toch voor de TD van Liverpool gaan, kunnen we net zo goed Jurgen klopp meenemen voor komend seizoen!

26-02-2023 08:47

JanBiesbos +29224

Goed idee maar denk het niet die blijft daar in de PL die gaat dan eerder naar Chelsea die hebben poen zat

26-02-2023 10:12

RadheAjax2021 +17911

Het enige wat ik hoop is dat Heitinga niet dezelfde fout gaat maken als wat schreuder elke wedstrijd heeft gedaan. Te lang vasthouden aan spelers die niet leveren.

Het verschil tot nu toe is dat Heitinga de boel wel repareert tijdens de wedstrijd. Door op de juiste momenten de spelers te wisselen. Alleen blijft het voor mij een raadsel waarom een Taylor erin blijft staan en nooit gewisseld wordt.

26-02-2023 08:08

cantharel +3526

Zie gebeuren dat Heitinga net als Schreuder teveel wisselt in de basis. Blijf zoveel mogelijk met hetzelfde elftal spelen ook al is een speler soms niet in goede doen. Wissel alleen tijdens de wedstrijd.

26-02-2023 09:39

JanBiesbos +29224

Te weinig opties voor Taylor?

26-02-2023 10:13

Joelveltman123 +4637

AZ is een leuke ploeg voor Wijndal de druk is niet zo hoog klein stadionnetje.
Prima plek voor een speler uit de provincie

26-02-2023 08:07

Capocapo +12001

Ja leuk, klein clubje. Wanneer hebben we voor het laatst van ze gewonnen?

26-02-2023 08:32

Sportvolgert +40710

Vorig jaar maart, halve finale beker 😉

26-02-2023 09:21

Joelveltman123 +4637

Wanneer is AZ boven Ajax geëindigd?
Als ze in Alkmaar 4e eindigen praten ze over een prima seizoen

26-02-2023 10:00

Joelveltman123 +4637

De potentiële beste linkerkant van Europa volgen dhr Wijndal mag zich weer eens laten zien.

26-02-2023 08:05

AjaxHoorn +32989

Ik vind Wijndal zo weinig toevoegen. Sowieso dat ASE niet minder is.

26-02-2023 07:52

DrFootball +15145

Legio mensen hebben dat al aangegeven vooraf aan de komst van Wijndal. Ajax moet echt weer terug naar de basis, de jeugd, ipv aankopen die niets toevoegen. De enige aankopen die ik snap, buiten of ze kwalitatief goed genoeg zijn, zijn Bassey, Conceição en Brobbey. Op die posities had je vanuit de eigen jeugd niet echt een jeugdspeler die klaarstond. Bergwijn blijft onbegrijpelijk, omdat je de MVP van de laatste jaren op zijn positie al hebt rondlopen. Met Regeer als back up van Rensch had ik Sanchez nooit gehaald etc.

26-02-2023 11:44

AjaxHoorn +32989

Ja eens. Alleen mensen halen die significant beter zijn of echt een wapen hebben die andere niet hebben. Die 13 in een dozijn voetballers kosten klauwen met geld en mislukken vaak toch.

26-02-2023 11:59

HJC +8041

Wijndal is verdedigend zwaar door de mand gevallen.
Opbouwend is hij veel bepekter dan Blind. En aanvallend loopt hij alleen maar lucht te verplaatsen.
Haddtwe Blind nog maar. Of nog beter Nico

26-02-2023 12:34

VluggeJaapie +2046

Taylor eve ziin rust pakken... en ik vind dat Ajax dat ook moet zien!

Bergwijn Tadic Conceicào
Berghuis Kudus
Grillitsch
Hato Alvaarez Timber Rensch
RULLI

Berghuis wisselen met Klaassen na 50, 60 min. Grillitsch ook wisselen na 50, 60 min. en Fitz-Jim erin gooien.

26-02-2023 06:53

robtjeajax +639

mooie opstelling Hato ken ik niet goed genoeg, maar wie anders,

en als spelers lopen kutten wisel maar eens in de 30ste minuut.
voor mij belangrijkste aan jou opstelling conceicao + kudus op de goede plek.

26-02-2023 08:42

Catenaccio +2757

Laten we timber nu eens een tijdje op 6 laten spelen. Voetbal wil ik zien op het middenveld.

26-02-2023 08:49

VluggeJaapie +2046

Dan hadden we zijn Broer, Quinten moeten behouden die speelt op die positie, Timber gewoon centraal achterin waar hij het beste tot zijn recht komt... hij kan miss ook nog rechtsback spelen maar ik wil hem op zijn positie laten. We hebben ook nog de jeugd oa Fitz-Jim die op 6 kan spelen en Grillitsch die zeker op 6 kan spelen en voetbal vermogen heeft!

26-02-2023 10:27

Arjuna +3732

Waar hij het beste tot zijn recht komt? Dat is met deze spelers om zich heen op vm. Alvarez zakt naar rcv en levert alles in bij timber die dan de opbouw kan verzorgen.

26-02-2023 11:57

Devid87 +3535

Ik hoop niet dat Heitinga het Schreuder virus te pakken heeft gekregen. Laat het team gewoon eens een keer staan. En Bassey is een CV dat is nu toch zo onderhand wel duidelijk toch?

25-02-2023 22:42

ÁlvaroRecoba +13695

Grillitsch.

25-02-2023 22:27

KomOpAjaxJeKuntHet +1971

Wijndal en Bergwijn

De beste linkerkant van Europa


Aldus O. wijndal


😂

25-02-2023 22:24

Joelveltman123 +4637

De duurste linkerkant ooit voor een Nederlandse ploeg.

26-02-2023 08:06

AFCAYus +942

Ik zou bassey voor Klaassen brengen en met een dubbele 6 spelen. Taylor als spelverdeler, alvarez als balafpakker, kudus op 10 en wisselen met Berghuis.

Veel meer voetbal erin en toch defensief sterk

25-02-2023 21:27

Talentje020 +20049

Het is intussen wel gebleken dat spelen met Alvarez en Bassey in de as alles behalve een goed idee is, veels te weinig voetballend vermogen,

26-02-2023 11:18

AFCAYus +942

Vandaar ook Taylor ernaast 😉

26-02-2023 11:24

Talentje020 +20049

Dat kan, maar ik kies liever voor 1 van de 2 haha, dus of Alvarez op 4 met een voetballende 6 ervoor, ( of Alvarez als 6 met een voetballende 4 achter zich) of Bassey met een voetballende 6 ervoor,

26-02-2023 11:29

NeeI +107910

Als je per se met een tien wil spelen, zet dan Fitz en Berghuis eens naast elkaar met Kuku ervoor.

25-02-2023 20:45

rich67 +6685

AD verwacht…zucht

25-02-2023 19:58

Silentskill +2860

Ze hebben het best vaak goed de laatste tijd

25-02-2023 21:21

Jake the Snake +17351

Ze hebben het nooit goed. Zelfs niet de laatste tijd.

26-02-2023 06:55

ajaxwestland09 +29038

Het is jammer dat Heitinga het met deze selectie moet doen, wat kokkie al zei als we geen kampioen worden of de beker winnen, is dit 100 % sar zijn schuld is hij hier verantwoordelijk voor.

25-02-2023 19:49

Catenaccio +2757

Niet alleen daarvoor. Ook voor het feit dat we giga kelderen op de UEFA ranking.
Je kan niet 6 basisspelers verkopen zonder een schaduw lijstje. Nu zijn er spelers uit een lijstje van Schreuder gekomen. Te duur en niveau Heerenveen

26-02-2023 08:52

Betuwe85 +20845

Zou juist ivm de voucher voor beassey kiezen desnoods weer 3/4/3

25-02-2023 19:29

arufred +9816

Uiteraard want Vitesse gaat spelen zoals U.B.

25-02-2023 21:55

Catenaccio +2757

Alle clubs! Ze zien dat ze Ajax daarmee pijn kunnen doen. Heitinga moet met een plan komen

26-02-2023 08:53

4bier +31367

Wijndal, 10 miljoen weg.

25-02-2023 19:19

HertogH +15898

Die komt er wel, prima aankoop.

25-02-2023 20:34

VluggeJaapie +2046

Ben jij het... Wijndal????

Zo ja, wat Minder lachen en jouw benen vaker laten spreken... hele dag na voren rennen en tikkie breed of terug ga 'jij' niet ver komen bij het grote Ajax!!!!

26-02-2023 06:43

DankzijCruijff +48731

Troll alert…

25-02-2023 21:26

afcamitta +1852

Ik zie Alvarez veel vaker leuke dingen doen op het middenveld (een schijnbeweging of goeie inspeelpass) dan onze postbode Taylor. En dan heeft Alvarez ook nog de grinta en verdedigende kwaliteiten die Taylor ook niet bezit. Verder zou ik Berghuis ook maar weer eens op de bank zetten, leuk hoor die hakjes en cross ballen, maar daar hebben we nu even niks aan want voor de rest is hij dramatisch. Opstelling:
Rulli, Rensch, Timber, Bassey, Wijndal (of Hato), Alvarez, Kudus, Klaassen, Chico, Tadic, Bergwijn.

25-02-2023 19:02

fc Barcelona_ke +19255

Als het zo is, winnen we weer? Met bassey verliesen we, zonder bassey winnen we

25-02-2023 18:28

RuffRhythim +24837

Alweer die bergwijn.....🤢🤮🤮

25-02-2023 18:12

roodwit007 +14212

Johnny moet het maar doen met de teringzooi wat de RvC en de duinfietser incl ex schreuder in zijn strot heeft geduwd en waar hij door diverse supporters wordt afgerekend incl de media , ik zeg je mag Johnny op je blote knieën dank dat hij het wilt doen een andere idioot zal je niet vinden wat de top bestuurders van dit ajax heeft gemaakt , zo en nu jullie weer TROLLEN kiss my ass

25-02-2023 17:26

FoensaiFC +2473

Rulli
Rensch, Timber, Bassey, Wijndal
Fitz Jim,
Kudus, Taylor
Conceicao, Tadic, Bergwijn

Start zondag maar in deze samenstelling

25-02-2023 16:47

DankzijCruijff +48731

Fantastische opstelling!

25-02-2023 17:07

Delaney +14808

Zolang Heitinga een speler als Rensch blijft opstellen verwacht ik al niet veel meer van de verdediging op dit moment.
En mocht hij inderdaad zoals het AD verwacht weer van linksback veranderen dan verwacht ik nog minder, al dat gewissel per wedstrijd (wat betreft de linksback positie) kan je als speler zijnde toch ook geen goed gevoel of vertrouwen geven namelijk.
Verder mag Berwijn van mij ook best eens op de bank beginnen.
Hij heeft nu toch wel genoeg kansen gekregen.

25-02-2023 16:02

kakhoofd3 +4173

Wat moet hij anders doen, er is niet een veel beter alternatief voor op rechts. Rensch kan in ieder geval een redelijk voetballen.

25-02-2023 16:29

Delaney +14808

Ik zie toch echt veel liever dat Regeer een kans krijgt dan dat ik Rensch weer eens de bal in de voeten van de tegenstander zie spelen tijdens een cruciaal moment.

25-02-2023 16:53

kakhoofd3 +4173

Hmmm misschien wel, zijn allebei nog zo jong helaas:( Blijft risicovol.

25-02-2023 16:56

Oxxer +164598 moderator

Wat is redelijk voetballen waard als hij niet kan verdedigen?

25-02-2023 18:41

kakhoofd3 +4173

Was ook maar in zoektocht naar waar wat hij wel kon dat ik dat zei hahaha. Is natuurlijk (nog) niet goed genoeg

25-02-2023 18:52

kakhoofd3 +4173

Precies! Moet volwassen worden en vooral wat scherper. Is nu nog teveel aan het dromen.

25-02-2023 19:10

AFCAjax +17839

we gaan in den treure moeten genieten van het middenveld Klaassen - Taylor - Berghuis onder het mom van vastigheid..

25-02-2023 15:46

LuisSuarez01 +5426

Ja want onze andere verdedigers hebben al zo veel lengte gelukkig, goeie koppers ook. Dan Wijndal waarsch voor de lange diepe passing.

25-02-2023 15:11

Ajax35 +4292

Zat even het schema te kijken van Ajax, jeetje we hebben echt nog een hoop kut potjes er tussen zitten. Het zou me verbazen als we aan het einde van de rit met de schaal staan, maar we houden de moed er in :) ( Kan me namelijk niet herinneren dat Ajax al 1 top wedstrijd heeft gewonnen dit seizoen).

25-02-2023 15:09

jollie18 +9912

Idd een pittig programma nog denk wel dat Ajax uit bij PSV de 3 punten wel kan pakken. Zo goed zijn ze nu ook weer niet

25-02-2023 15:46

Oxxer +164598 moderator

PSV hoeft niet goed te zijn om van Ajax te winnen, waarom jij er vanuit gaat dat Ajax 3 punten wel kan pakken snap ik niet, lijkt veel op de vooraf levende gedachte Ajax wint uit van Union. Het is nergens op gebaseerd.

25-02-2023 19:01

Dondy +1877

Onder Schreuder niet nee

25-02-2023 21:00

MarkP +21766

Tja kiezen uit 2 ajax onwaardige spelers, doet het er nog wat toe wie je opstelt?

25-02-2023 14:48

Dubbelvla +8480

vind Wijndal duizend keer meer een Ajax-speler dan Bassey.

25-02-2023 15:41

MarkP +21766

Gebasseerd op zijn kwaliteit?

25-02-2023 17:21

Odysseus +14329

Ik vond Wijndal een ongelooflijke miskoop. Zeker omdat we vanuit de jeugd betere alternatieven hebben.

25-02-2023 17:28

Oxxer +164598 moderator

Geen 1 speler die niet kan verdedigen is een Ajax speler, Bassey kan verdedigen, de dingen die hij (nog) niet beheerst worden xtra uitgelicht omdat het achterin niet goed staat.

25-02-2023 19:04

HertogH +15898

Bassey is een ongelooflijke miskoop, Wijndal voor 10 miljoen is een verantwoorde aankoop.

25-02-2023 20:40

Denswillegeon7 +1547

Gelukkig maar dat de beste linkerkant van Europa opgesteld staat. Maar zonder flauw te doen dat geschuif begint irritant te worden geef nou gewoon iemand vertrouwen

25-02-2023 14:32

Dubbelvla +8480

Zou Grilitsch wel eens een helft lang willen zien spelen

25-02-2023 14:16

Juan62 +46333

Misschien kunnen we mijn verwachting voortaan publiceren
Ik zit er veel minder vaak naast dan het AD
Plus ben al jaartje of 50 fan

25-02-2023 14:14

Puntertje +1633

Laat Bassey nou maar staan. Ondanks zijn voetballende foutjes is het voor mij een prima verdediger. Je ziet door de energie die hij er in legt dat hij wat meer foutjes maakt ( misschien vermoeidheid). Als hij zich richt op verdedigen en iets meer gedoseerd speelt komt het wel goed met hem denk ik.

25-02-2023 14:02

Dubbelvla +8480

Voor mij was Bassey de grote reden dat we verloren tegen Union; als hij niet als een pasgeboren veulen zou bewegen was die bal echt niet tegen zijn hand gekomen.

25-02-2023 14:14

Puntertje +1633

Kom op zeg. Dat was echt ongelukkig. Dat ging in de beweging. Als hij hem nou wegsloeg ofzo. Misschien toch met de handen achter de rug verdedigen zoals je wel vaker ziet. Ik ben daar geen fan van iig.

25-02-2023 14:17

LukaLitmanen +82153

En als Timber zich niet liet aftroeven in de lucht voor de zoveelste keer...

25-02-2023 14:34

mvdk +44158 moderator

Die armen zitten er nou eenmaal. Heb je ooit gevoetbald?

25-02-2023 14:36

MarkP +21766

Kon bassey echt totaal niks aan doen, de echte reden dat ajax verloor is 3x op doel geschoten in 2 wedstrijden.

25-02-2023 14:50

Soccerskins v2 +43386

@Mark.P

En wat is de reden daarvan? Niet genoeg voetballend vermogen vanuit zowel de verdediging als het middenveld. Met voornamelijk Bassey en Alvarez die daarvoor zorgen. De bal gaat veel te vaak breed omdat onze verdedigers (en ook de nummer 6) niet creatief genoeg zijn in hun passing.

In Berlijn ging dit iets beter omdat Heitinga het systeem omgooide, maar in een 433 moet je meer voetballers opstellen.

25-02-2023 14:57

cantharel +3526

Timber wordt groter geschreven dan dat hij is. Traag, arrogant en te klein. Jammer maar helaas niet de verdediger waar Ajax verder komt in Europa.

25-02-2023 15:06

LuisSuarez01 +5426

Pingel of niet ( vond t dubieus iig) we geven 2 doelpunten zelf kado # vrij koppen Doekhi en blunder Rulli. Als we dan ook nog 100prc kansen missen houdt t op

25-02-2023 16:05

SchipAhoy7 +1191

Dan heb je zeker dat ‘momentje’ van Rulli gemist?

25-02-2023 20:11

PH2BOT +40468

Het probleem bij Ajax zit vooral in het management o.l.v. AD Edje ' slappe hap' Kadetje annex door zichzelf benoemd 'interim' TD. En hij laat John gewoon net zo lang hangen totdat hij e.o.a. buitenlandse coach binnen heeft gehengeld. De ellende bij ons clubmanagement is nog lang niet voorbij met deze klojo aan het roer.

25-02-2023 14:02

fanvooraltijd +6817

Het gehussel met Bassey vind ik verkeerd . Laat Bassey en Timber staan en vervang Alvarez . Het probleem bij Ajax zit hem in de langzame opbouw en het midden veld ! Zowel de verdedigers als het Middenveld draaien altijd terug om vooral geen fouten te maken , er moet iemand staan met overzicht en lef ,ik zou fritz jim eens proberen . en ik zou Timber eens een schop onder zijn kont geven en gebieden sneller te handelen en naar voren te spelen !

25-02-2023 13:48

FTS95 +16089

Bassey nooit meer opstellen...

25-02-2023 13:50

Gouda +2058

Haha wat een droevige opmerking. Jij bent vast zo'n supporter die constant z'n eigen spelers uitfluit.

25-02-2023 15:27

FTS95 +16089

Nee, absoluut niet. Hem ook niet als hij erin staat, maar ik vind Bassey totaal niet bij Ajax passen. De beste man kan niet voetballen

26-02-2023 07:27

tijssenajax +13980

Inderdaad. Bassey laten staan. Ingespeeld raken met Timber. Logisch toch?

En ja, Fitz-Jim zeker proberen, wat ik van hem gezien heb is hij een spelversneller en denkt altijd naar voren.

En die Timber ja, je hebt helemaal gelijk. Heb ik ook al gezegd, heeft peper in de reet nodig.

En Alvarez. Persoonlijk ben ik geen fan van die non-voetballer op de belangrijke 6 positie. Je zou niet in hem meer moeten investeren, omdat hij toch weggaat deze zomer. Maar ja, ze willen centjes voor hem dus hij zal wel veel gaan spelen. (ze hadden dus al 50 kunnen krijgen)

25-02-2023 18:47

Spelvreugde +4634

Ik heb het bange gevoel dat jij er meer verstand van hebt dan onze middelmatige Heitinga.

26-02-2023 02:34

Simpelishetmoeilijkst +25337

Wanneer gasn we .Baas en Regeer eens zien?

25-02-2023 13:16

Drukwerk1968 +7111

Eerst maar eens zorgen dat er marge is in doelpunten.

25-02-2023 13:44

4-3-3 +3515

Ik denk dat Ajax op links verdedigend juist sterker zal zijn met Baas in plaats van Wijndal, omdat Baas een betere verdediger is dan Wijndal.
Regeer heeft natuurlijk niet het fysiek, de duelkracht en kopkracht van Alvarez, maar kan zich wel een stuk makkelijker onder druk uit voetballen als 6. Waardoor Ajax minder in defensieve problemen zal komen. Ik hoop ze beiden minimaal een half uurtje te zien tegen Vitesse, ongeacht de stand.

25-02-2023 15:15

Drukwerk1968 +7111

In deze fase ben je meer gebaat bij vastigheid. De beker is mooie gelegenheid.

25-02-2023 19:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.