Feyenoord slaat eerste slag in spektakelstuk tegen Marseille; Leicester en Roma in balans

door BadembaBarrie 1694

Bron AS

Feyenoord slaat eerste slag in spektakelstuk tegen Marseille; Leicester en Roma in balans

door BadembaBarrie 1694

Bron AS

Laatst geüpdatet

Feyenoord heeft in de eerste van twee halve finale-duels in de Conference League met Olympique Marseille een zwaarbevochten overwinning geboekt. In een spectaculaire eerste helft gaven de Rotterdammers een 2-0 voorsprong uit handen. Direct na rust zorgde Cyriel Dessers voor de uiteindelijke 3-2 uitslag. In Engeland hielden Leicester City en AS Roma elkaar in balans: 1-1. De returns volgen over precies één week.

FT | Feyenoord - Olympique Marseille (3-2)

Opstelling Feyenoord:

Martziano; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Til, Arusnes, Kökçü; Nelson, Desers, Sinisterra

Opstelling Olympique Marseille:

Mandanda; Rongier, Saliba, Caleta-Car, Peres; Guendouzi, Kamara, Gerson, Bakambu, Payet, Dieng

Doelpunten:

1-0 Cyriel Dessers (18')
2-0 Luis Sinisterra (21')
2-1 Bamba Dieng (28')
2-2 Gerson (40')
3-2 Cyriel Dessers (46')

Let op: Gokken kan verslavend zijn, speel bewust 18+, hands24x7.nl.

Meer wedtips vind je op www.sportbookies.nl.

FT | Leicester City - AS Roma (1-1)

Opstelling Leicester City:

Schmeichel; Pereira, Fofana, Evans, Castagne; Maddison, Tielemans, Dewsbury-Hall; Albrighton, Vardy, Lookman

Opstelling AS Roma:

Patricio; Mancini, Smalling, Ibañez; Karsdorp, Mkhitaryan, Cristante, Pellegrini, Zalewski; Zaniolo, Abraham

Doelpunten:

0-1 Lorenzo Pellegrini (15')
1-1 Ademola Lookman (67')

Let op: Gokken kan verslavend zijn, speel bewust 18+, hands24x7.nl.

Meer wedtips vind je op www.sportbookies.nl.

Lees meer over:
Plaats reactie

joendoen +2876

Ik heb het geprobeerd maar echt jongens het lukt mij niet ...... ik gun ze daar in Rotterdam helemaal niks. Sorry mijn gevoel is sterker als mijn verstand.

29-04-2022 19:10

WillyBrokamp +11117

Dat je voor zo'n "topreactie" 99 likes krijgt zegt veel over de mentale spagaat van de ajax supporter ano nu.....

29-04-2022 17:52

mgtow +22318

Blijft alsnog een peren league en ze moeten ff dimmen.

29-04-2022 18:00

Buitenspel +1521

Wat bedoel je met ‘ze moeten ff dimmen’ ?

29-04-2022 18:28

mgtow +22318

Dat gehype. Beetje moe van. 😂

29-04-2022 18:30

Sambavleugels +18734

Waarom zijn er zovelen hier getriggerd door Feyenoord? Een hoop woorden en posts voor iets dat je zogenaamd niks doet haha.

Zoals een paar hieronder hebben aangegeven is hun spelopvatting momenteel helaas positiever dan de onze. Hoog druk zetten, spel door de as, korte combinaties. Wij hebben veel meer kwaliteit in de selectie maar ploeteren onderwijl aan met de betonnen as. Dat is het pijnlijke.

29-04-2022 14:39

akaj2021 +2101

Ik zie zojuist die tackle van Malacia
Jeetje dat was echt pure klasse hoor

29-04-2022 14:25

Redrum +96212

Ja Real Madrid heeft al gebeld met Feyenoord na gisteravond. Die zijn bereid 40 miljoen neer te leggen.

29-04-2022 14:26

akaj2021 +2101

Ik zie Daley dat niet doen hoor

29-04-2022 14:29

Redrum +96212

Ik heb Malacia ook nog niet van achteruit de boel zien dirigeren met prima passing in de Champions League. We kunnen Feyenoord en Ajax pas echt gaan vergelijken als ze daadwerkelijk allebei op het hoogste niveau zouden spelen. Maar de Croky League kan je gewoon niet gaan vergelijken met de Champions League. Dat is de Mavo met het VWO vergelijken qua niveau.

29-04-2022 14:33

Jan Doedel +4306

Ik ben Ajacied in hart en nieren en ook al heel lang maar ik hoop van harte dat Feyenoord de finale haalt en wint. Is goed voor iedereen die het Nederlandse voetbal een warm hart toedraagt!

29-04-2022 14:12

Redrum +96212

Wat mij betreft mogen ze die cup winnen, maar ik hoop wel dat ze zich dan ook eindelijk eens als een topclub gaan gedragen. Nu is het net alsof ik naar PEC Zwolle zit te kijken dat voor het eerst in zijn bestaan Europees voetbal speelt.

29-04-2022 14:28

WillyBrokamp +11117

En zondag de bietenbrug weer op tegen Fortuna....

29-04-2022 13:56

Harold +10581

Precies. Want die parkeren de bus.

29-04-2022 14:01

Hetzijnmaar +5453

De nummer 2 van Frankrijk speelt gewoon CL
Ajax staat gewoon bovenaan Ten Hag is trainer van een topclub
Dat is nu eenmaal heel wat anders dan van een club die 1 keer in de 18 jaar misschien kampioen wordt als de rest het laat liggen
Vergelijk het met Utrecht doen er alles aan om 2 keer per jaar punten van een topclub af te snoepen presteren daarna weer niks winnen niks
Nu een leuke eerste wedstrijd tegen Marseille dat jaren niks gewonnen heeft
Maar het in de 2e wedstrijd gewoon recht gaat zetten
En weer helemaal niks in Rotterdam, Jammer voor iedereen die er toch stiekem een natte pyjamabroek van had vannacht

29-04-2022 13:44

akaj2021 +2101

Je kan ook het Nederlands voetbal supporten in Europa

29-04-2022 14:28

karlhof +4718

Feyenoord krijgt veel aandacht maar heeft in feite niets. Veel gehuurde spelers, die gezichtsbepalend zijn, vertrekken weer (Til, Dessers). Ook de opbrengsten vallen in het niet in vergelijking met de Champions league. Het zegt genoeg dat Feyenoord speelt om de 3e-5e plek in de eredivisie. Een reeks van 34 wedstrijden liegt niet.

29-04-2022 13:43

WillyBrokamp +11117

Triest staaltje waan van de dag bij VI: Marseille beter dan Dortmund en Benfica ?? En waarom überhaupt die vergelijking. Het schaamteloze rotjeknor pleasen kent geen grenzen. Marseille heeft een paar fantastische voetballers maar het hing als los zand aan elkaar. De verdediging was slecht voorbereid op de pressing van fey. Ik neem aan dat Sampaoli het volgende week beter voor elkaar heeft. Ik zeg 3-0

29-04-2022 13:43

Red Devil +3604

O.M. veegt volgende week de vloer aan in Marseille met F'noord.
Zo slecht als ze gisteren in de Kuip begonnen zal ze thuis zeker niet gaan gebeuren.

29-04-2022 13:42

TontoKarnaggel +42542

Echt hoor, ik probeer het feyenoord te gunnen, ik hoef wat mij betreft echt geen hekel aan ze te hebben, heus. Maar het wordt je verdomme gewoon bijna onmogelijk gemaakt.
De agressie en rode waas die je tegenkomt zodra je met een feyenoordsupporter praat....
De haat tegen Ajax en zijn supporters die er dan vanaf spat tijdens zo'n gesprek...
De anti Ajax liedjes direct na een doelpunt van hun...
Die zelfverheerlijking en zelfbevlekking (wij zijn de enige, echte supporters. Onze sfeer is zooooooveel beter dan ieder ander. WIJ ZIJN UNIEK!!!!! )....
Het gepijp van de media ( marseille beter dan benfica en dortmund. Het legioen...oooooohhh het legioen!! ik kom, ik koooom!!! )
Het natte broekje van de commentator zodra er, na 30 minuten van oorverdovende stilte, 6 man en een paardekop het gejatte ynwa inzetten....

Echt, het lukt me niet....

29-04-2022 13:14

Redrum +96212

Precies, door dit soort dingen wordt het je gewoon onmogelijk gemaakt om die club iets te gunnen. Als ze gewoon eens normaal zouden doen zou ik er geen enkel probleem mee hebben wanneer ze eens iets winnen. Maar dat debiele en schaamteloze gedrag kan gewoon niet door de vingers worden gezien. Plaatsvervangende schaamte krijg ik er elke keer van als ik die beelden zie. En zelfs tijdens wedstrijden nog bezig zijn met de haat richting Ajax, dat is toch gewoon ongelofelijk sneu. Ik heb daar eigenlijk geen woorden voor hoe zielig dat is. Dan is de haat (jaloezie) richting een andere club dus gewoon groter dan de liefde voor je eigen club. En dan het lef hebben om jezelf een echte supporter te noemen haha. Dankzij dit soort stakkers, waar ongeveer de hele Kuip mee volzit, kan je die club onmogelijk iets gunnen. Nog veel kwalijker is het dat de media dat ongelofelijke paupervolk nog blijft ophemelen ook.

29-04-2022 13:27

sucre +15241

Ongelooflijk... VI zegt gewoon dat dit Marseille beter is dan Dortmund en Benfica?! Ze zijn 3e geworden in EL-poule en krijgen dan nog herkansinsing in de Loosers Cup aka Crocky Cup. Wat wordt dit gehyped en overschat. Ook dat Fey meer Europese punten heeft gehaald als bijv. PSG. Wat een gelul! Tegen ploegen van niveau Bal op ' Dak!

29-04-2022 12:38

Redrum +96212

Ja het is zo ongelofelijk tenenkrommend genant dat slappe gelul er omheen. Zeg gewoon dat ze goed gespeeld hebben, maar blijf wel realistisch. Ga niet lopen doen lasof het toernooi iets voorstelt, want het gaat gewoon helemaal nergens over. En dan Marseille beter gaan noemen dan Dortmund en Benfica. Op basis van wat in vredesnaam? Ze zijn uitgeschakeld in een poule met Lazio en Galatasaray. Galatasaray, waar psv nog makkelijk van won in de voorrondes CL. Lazio, dat ergens in de middenmoot bungelt in Italie. Marseille draait een redelijk seizoen in de competitie, maar daar hebben ze ook gewoon 15 van de 34 wedstrijden niet gewonnen. Nou, indrukwekkend hoor. Het is gewoon een goed resultaat van Feyenoord, maar meer ook niet. Laat ze maar eerst een keer Champions League halen en daar een keer overwinteren voordat we het gaan hebben over dat ze Europees weer op de kaart staan. Zelfs met winst van de Conference League kan je daar nog niet van spreken namelijk, daarvoor is het niveau simpelweg te slecht.

29-04-2022 12:55

RuffRhythim +24837

Leuke prestatie hoor, serieus, maar eigenlijk kan je dus wel vaststellen dat dit toernooi pas iets voorstelt als je pas bij de laatste vier bent aanbeland en dat zegt wat over alle vorige rondes en bijbehorende deelnemers.

29-04-2022 12:02

Noxin +15583

Komen ze hoor. "Dit Marseille Is Beter Dan Benfica & Dortmund." Ja joh tuurlijk, dat hebben we gezien. Leek net PEC Zwolle.

29-04-2022 11:50

Redrum +96212

En dit soort dingen moeten ze dus niet doen he.

29-04-2022 11:51

f.m.d. +926

Marseille gaat dit thuis wel goed maken. Speelde lang niet op hun max en Feyenoord wel.

29-04-2022 11:46

411 +2879

Laten we het hopen hahaha

29-04-2022 12:05

ajaciedje90 +60232

Liever dat ze in de finale verliezen in de laatste minuut. Own goal Trauma

29-04-2022 13:27

ricky10 +5913

Ik lees heel veel over slot en dat is terecht ook, maar onderschat zijn assistent pusic niet.

29-04-2022 11:36

WillyBrokamp +11117

Pusic is knettergek. Die vraagt 6x per wedstrijd wat de stand is en naar welk doel ze toe spelen

29-04-2022 13:45

noppenkoning +41449

Het Air Albania Stadion is een multifunctioneel stadion in Tirana, de hoofdstad van Albanië. Het stadion wordt vooral gebruikt voor voetbalwedstrijden, het nationale elftal van Albanië speelt zijn thuiswedstrijden op deze plek. In het stadion is plaats voor 22.500 toeschouwers.

29-04-2022 11:10

WantAmsterdam +116198

Je had die wedstrijd dus ook in het stadion van NAC kunnen spelen, scheelt niet veel.

29-04-2022 14:32

Hetzijnmaar +5453

Die Slot moet je helemaal niet willen , de manier hoe hij bij AZ is vertrokken en de hele jeugdopleiding in die havenstad kopieert, Zulke gasten wil je niet in je eigen keuken hebben
En voor allen die zo genoten hebben van Slot vooral doen ga lekker succes supporteren in 010
Laat je van de wachtlijst op zuid halen of lever je kaart in daar heb je niks te zoeken
Kampioen worden wij op eigen kracht

29-04-2022 10:42

Telamon +9192

Doe niet zo kinderachtig joh.

En die Slot is heel wat beter dan Ten Hag, die overal zijn stempel op wil drukken, een trieste speelwijze hanteert die niet des Ajax is, en ook bevriende. middelmatige spelers haalt en vriendjes binnenhaalt als jeugdtrainers. En dat Ajax dat toe heeft gelaten, is nog erger.

Wat Slot laat zien is gewoon knap, daarvoor hoef je geen Feijenoordsupporter te zijn.

Zijn team legt al het hele seizoen iedere wedstrijd enorm veel drive op de mat, heel stabiel. En het is leuk om naar te kijken, want heel dynamisch, veel tempo, veel druk, diepte boven breedtepassing, en ook vele malen meer voetbal op en via het middenveld dan Ajax nota bene.

29-04-2022 11:22

Michael 1974 +22030

Respect voor ten hag en wat hij bereikt heeft. Dat moet slot nog maar doen. Geen beker, derde in de competitie en leuke europese wedstrijd gisteren (maar dit is de eerste serieuze test), dus niet zo opportunistisch. Marseille had er twee kunnen maken voor feijenoord voor kwam. Nogmaals, prima wedstrijd feijenoord, knap, maar we moeten niet overdrijven

29-04-2022 11:24

Eurysaces +29532

Slot heeft niet bepaald een elftal waar je dit soort resultaten mee mag verwachten. Wint van de nummer 2 van Frankrijk, dat is je materiaal echt overstijgen, iets dat ten Hag sinds 2019 niet meer is gelukt.

Niet dat Slot nu een soort heilige is, maar die presteert op dit moment een stuk beter dan ten Hag, met het materiaal dat hem gegeven is.

29-04-2022 11:33

Telamon +9192

@Michael

Geen enkel respect voor Ten Hag, een fluttrainer die de meestertacticus veinst, en iedereen die erin trapt, met zijn getuur langs de lijn, en dan nooit tactisch ingrijpen of de wedstrijd kantelen als het al een uur volledig kansloos is.
En ook helemaal klaar met dat eenzijdige, kansloze spel dat alleen leuk gaat tegen ploegen die vrij veel ruimte weggeven. Ook heb ik een hekel hoe hij met talenten en afvallers omgaat. En hoe hij overal zijn stempel op wil drukken, ookal heeft hij daar geen kaas van gegeten.

Ik ben niet opportunistisch, ik ben al drie jaar helemaal klaar met Ten Hag.

Ik baseer het op wat ik Feijenoord al het hele seizoen zie doen; totaal anders en veel beter en aantrekkelijker spel dan misschien wel decennia daarvoor, met heel veel drive, tempo, pressie, en dat heel steady. En ook goed voetbal, beter voetbal dan bij Ajax, want Feijenoord speelt wél ook via en op het middenveld.

En dan wordt Ten Hag overal geprezen, wat nergens op gebaseerd is, puur op dat gevoel dat is blijven hangen na dat successeizoen, wat al weer 3/4 jaar geleden is.

En ik hoef Slot niet bij Ajax te zien.

29-04-2022 11:52

Telamon +9192

@Eury

Slot presteert beter dit seizoen met dit materiaal, dan Ten Hag de laatste drie jaar met zijn materiaal. Ben er vrij zeker van dat Slot niet tot twee keer achter elkaar uit de groepsfase CL was geknikkerd, en ook niet tegen Benfica dit seizoen. En ook niet tegen AS Roma in de EL.

29-04-2022 11:55

Sambavleugels +18734

Ik kijk net Feyenoord terug en wat missen wij een speler als Payet op het middenveld. Die gewoon elke bal opeist en er vaak tot altijd iets goeds mee doet. Smullen. Vergelijk dat toch eens met Klaassen..

Zo'n speler hebben wij niet meer gehad sinds Ziyech en daarvoor in mindere mate Eriksen. Ihattaren dicht ik het toe, evenals Unuvar op termijn. Nu maar hopen dat die niet naar de flanken worden verdreven ten faveure van de lopende tienen of halven.

29-04-2022 10:39

Michael 1974 +22030

Kudus, unuvar of ihattaren inderdaad

29-04-2022 11:25

Telamon +9192

Taylor heeft dat, al doel jij meer op de creatieve man. Ihatarren en Ünuvar hebben dat inderdaad.

Dat laatste is volledig afhankelijk van de opvolger van Ten Hag natuurlijk. Met Schreuder verwacht ik daar een loper, met Slot ook wel.

Jonk is denk ik de enige, wellicht ook Keizer, waarvan ik verwacht dat hij wél met een creatieve man op het middenveld zou spelen. En als hij al een aanvallende middenvelder wat meer laat lopen, door bijvoorbeeld Taylor dat meer te laten doen, dan zal hij ongetwijfeld met de punt naar achter spelen, en net als toentertijd met Nouri en Van de Beek spelen.

29-04-2022 11:27

Gewoon Gijs +18422

Hoop dat we nu van dat Schreuder gehype af zijn. Arne Slot is de trainer waar Ajax voor moet gaan. Dat was 2 jaar geleden al duidelijk, maar helaas was Feyenoord ons voor, dat moeten we nu proberen goed te maken.

29-04-2022 10:36

Telamon +9192

Slot wel veel beter dan Schreuder inderdaad. Maar heb ook twijfels bij Slot vanwege zijn voorkeur voor heel veel lopen. Het levert wel dynamiek en spektakel op, maar Ajax moet vooral ook goed zijn in de kleine ruimte, zo goed mogelijk, en dus zou de focus vooral op het korte en vlotte combinatiespel moeten liggen. En van daaruit wapens en dynamiek creëren, middels individuele kwaliteiten, vlot combineren en tactische nuances aangebracht aan het spel.

Maar Slot doet het heel goed bij Feijenoord natuurlijk, Feijenoord speelt eindelijk met overtuiging, zelfvertrouwen, drive en tempo, en dat het hele seizoen al heel steady.

Heel wat beter voetbal en ook veel aantrekkelijker dan dat van Ten Hag. Al is dat niet zo heel moeilijk.

29-04-2022 11:30

Jehebtnietaltijdbalbezit +1793

Ajax heeft een prima eerste seizoenhelft gespeeld, paar prachtige wedstrijden: met zelfvertrouwen, drive, tempo en overtuiging. Maar ja, dat past natuurlijk niet in jouw respectloze praatjes over Ten Hag, dus dat benoem je niet.

29-04-2022 12:35

Telamon +9192

Voor de zoveelste keer; alleen tegen ploegen die relatief veel ruimte laten, zoals de teams in de CL, vandaar ook het enorme contrast tussen die wedstrijden en in de eredivisie, tegen laagvliegers, waarin vaak werkelijk niks gecreëerd werd.

Het spel van Ten Hag is volledig gericht op ruim spel, terwijl Ajax juist zou moeten heersen in de kleine ruimte.

Dus heel eenzijdig, voorspelbaar, en bij minder ruimte meteen volledig kansloos.

En ja, ik heb geen respect voor de TRAINER Ten Hag, dus zijn mijn praatjes wat respectloos.

29-04-2022 13:02

Spectre +2306

Die wordt straks op handen gedragen in Rotterdam, en als ze die beker winnen krijgt hij een standbeeld voor de kuip. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat dan in gaat ruilen voor Ajax

29-04-2022 11:34

Sunny +9558

Gisteren wederom bevestigd dat Slot voor ons de man zou zijn. Attractief en aanvallend, hoog druk zetten, passie en dat met redelijk succes.
Het zal me ook niet verbazen als daar achter de schermen in het grootste geheim aan wordt gewerkt. Uitlekken is geen optie in deze fase v.d. competitie natuurlijk.
WZAWZDB is niet slechts een holle leus maar moet je in de praktijk op alle niveaus waarmaken. Dus moet Ajax doorpakken met Slot.

29-04-2022 09:54

mgtow +22318

Dus slot is de sleutel tot succes?

Oké oké flauw ik weet 't. 😅

29-04-2022 09:55

Dennis129 +11883

Heel bijzonder in 1 helft 2 goals tegen en nog 2 keer iemand vrij voor de keeper. Tactisch dramatisch, geen idee hoe tegen 2 spitsen te verdedigen. Helemaal niks bijzonders gezien. Maar wel als altijd een lekker veel meters makende nummer 10 die niet kan voetballen.

29-04-2022 10:13

Hetzijnmaar +5453

WZAWZDB betekent volgens mij dat wij die kakkerlak helemaal niet nodig hebben
Waarom staan wij bovenaan

29-04-2022 10:47

Oldstar +5270

Omdat we heel veel geluk hebben vanaf de winterstop.

29-04-2022 11:45

Sunny +9558

Dus omdat de man een klein jaartje trainer is van Feyenoord is het een kakkerlak? Hoe noem jij wijlen JC dan?
Kom op man, laten we een mogelijke trainer (en in het algemeen alle mensen) nou toch boordelen op wat ze doen en niet omdat ze een "verkeerd" stempel hebben.

29-04-2022 11:50

karlhof +4718

Omdat het basis niveau van Ajax not altijd veel hoger is dan het niveau van een gemiddelde eredivisie club.

29-04-2022 12:15

Telamon +9192

@Sunny

Ik ben bang dat de geruchten rondom Schreuder waar zijn.

Ook nog niet overtuigd van Slot, doet het heel erg goed, maar is ook wel veel van het lopen, waar Ajax meer de bal rond moet laten gaan, en de absolute focus op het fijnere combinatiespel zou hebben moeten liggen.

Jonk is daarvoor de man.

29-04-2022 11:32

Sunny +9558

Daar heeft hij bij Feyenoord niet de spelers voor. Is gewoon knap wat hij bij AZ en nu presteert.

29-04-2022 11:51

Telamon +9192

@Sunny

Ja, precies, dat is ook een reden waarom ik een slag om de arm houdt, maar je weet dus niet hoe hij zou spelen als hij zowel lopers als creatieve technici tot zijn beschikking zou hebben, dus dan is de gok in principe te groot. Tot nog toe, ook bij AZ, koos hij voor lopende 10-en.

En Antonucci kreeg geen enkele kans, want kon het niet belopen. Dat alles bij elkaar neigt tocht te denken dat hij veel lopen wel prefereert.

Hij lijkt meer een Liverpool/Dortmund (in goede doen) trainer, waar Ajax meer het type Guardiola zou moeten hebben.

29-04-2022 11:57

frenkiedejong53 +9792

@Marc Hogervorst...
Ik woon in Mönchengladbach en heb daar een Fysiotherapiepraktijk. Veel patienten zijn fan van Bayern, Dortmund, Köln, VVV. Denk je echt dat daar iedereen fan van BMG is? Ik kan jouw flauwekul over "eigen buurt, eigen wijk, eigen stad en eigen club" niet meer horen. Ben jij een betere fan omdat jij in Amsterdam woont? Ik ben zeker dat de meesten hier op AS niet in Amsterdam zelf wonen.
Vanaf nu negeer ik je.

29-04-2022 09:27

mgtow +22318

Ach so. Dat verklaart een hoop gap. Duitsers maken geen grappen dus daarom boterde het gister ff niet tussen ons. 😉

29-04-2022 09:31

frenkiedejong53 +9792

🙈😅 je hebt het nog steeds niet begrepen..ok
Ik ben geen duitser, heb ik dat ergens gezegd??

29-04-2022 09:44

mgtow +22318

Neem alles letterlijk joh 🙃

29-04-2022 09:54

Hetzijnmaar +5453

Brabanders steken massaal de rivieren over om in Amsterdam te gaan wonen. Brabanders als Guus Hiddink en Guus Meeuwis wonen nu in de stad
De ouwe Amsterdammers wonen in Almere Purmerend Heerhugowaard of Benidorm

29-04-2022 11:07

Betuwe85 +20845

Die Fransen leken erg op ajax en maar opbouwen van achteruit wat niet lukt

29-04-2022 09:23

Telamon +9192

Op het Ajax onder Ten Hag inderdaad. Dat heeft een heel eenzijdige manier van opbouwen.

Daarom moet Ajax juist zo goed mogelijk zijn in opbouwen, en zo veelzijdig mogelijk, zodat je je onder die druk uit kan voetballen. En dus ook een heel sterk voetballend middenveld hebben, met elke middenvelder die in de kleinere ruimte is in te spelen, en dus never nooit geen Alvarez bijvoorbeeld, en ook geen Klaassen.

29-04-2022 11:35

Schip +23522

Ik zag het weer bevestigd: Slot is een vakman. Alle gevaarlijke situaties en goals kwamen voort uit pressing. Terwijl er overduidelijk meer voetbal en kwaliteit in Marseille zit. Knap om zo'n ploeg te verslaan zonder een echt middenveld. Dat brengt hoge druk je. Die tackle van Malacia in de 16 ... sjappoo!

29-04-2022 09:21

Telamon +9192

En toch zie je bij Feijenoord al veel meer en beter spel op het middenveld dan bij Ajax, dat het middenveld altijd vermijdt en alles via de flanken probeert.

Op alle gebieden een betere trainer dan Ten Hag, zie ook die drive die Feijenoord al een heel seizoen vasthoudt, zonder te verzaken.

Al is één seizoen bij Feijenoord te kort om echt te beoordelen.

En buiten dat niet per se een optie voor Ajax, want daar wordt toch ander spel gevraagd.

29-04-2022 11:37

noppenkoning +41449

Wat een sfeer en gezang de hele wedstrijd.




Van de Marseille fans.

29-04-2022 09:17

Edwin Oud +2327

Laat ik met de deur in huis vallen. Feyenoord speelde een goede pot tegen een goede tegenstander. Slot laat zien dat hij een goede trainer is. Ik als Ajacied vind dat Feyenoord beter speelde dan Ajax de laatste wedstrijden sinds Benfica! Sinisterra, Malacia zijn prima spelers. Ze missen wel Bijlow. Goed voor het NL voetbal! Nu hopen dat ze ook van Psv winnen! Knap gedaan Feyenoord (zeg ik als Ajacied).

29-04-2022 09:00

Web +178830

Til is een speler waar je niet voor voetbal gaat kijken
De moderne trainers zetten wel dat type op 10 neer, en dat heeft te maken dat de spelers een stuk fitter zijn dan voor een, ze blijven maar komen en de ruimtes induiken
Dat blijft moeilijk te verdedigen en levert punten op
Bovendien is het zeer aanvallend
Als je niet de echte klasse spelers hebt, brengt het je succes

Ajax moet vol voor Arne Slot gaan, mag wat kosten
Een goede trainer kan nog belangrijker zijn dan een goede speler

29-04-2022 08:08

RN +14719

Helemaal met je eens. Prima trainer

29-04-2022 08:18

Schip +23522

Laten ze niet gaan hoor. Dat wordt oorlog. Ajax moet gewoon op de blaren zitten, omdat ze Slot veel eerder hadden moeten halen. Ik pleitte al voor hem toen hij net bij AZ zat. Je zag je patronen zoveel meer dan bij TH. Heeft TH twee keer tactisch verslagen in 2020 en was op weg naar de titel, tegen een strompelend Ajax waar de sterkhouders allemaal al weer terug waren.

Dat is vakwerk: optimaal rendement uit spelers die net tekort komen voor de top. Stengs, Boadu, Idrissi, etc. En het voetbal was echt frivool en aanvallend. Tegen Ajax was het dan weer georganiseerd en tactisch geslepen. Hij weet de juiste aanpak te kiezen, waar TH vrijwel altijd voor hetzelfde recept gaat en dat niet kan aanpassen tijdens een wedstrijd.

En wat hij neerzet in amper een seizoen tijd. Vergelijk dit eens met het broddelteam van Advocaat, waar nota bene een Berghuis in speelde. En vergelijk even de tijd die TH nodig had bij Ajax en de aankopen die hij daarbij kreeg.

Ik denk niet dat je hem los kan weken. Zit op de blaren en haal hem over 1/2 seizoenen.

29-04-2022 10:16

Gewoon Gijs +18422

Gewoon voor Slot gaan.

29-04-2022 10:34

Schip +23522

Mocht hij komen, ben ik heel blij. Maar verder: zie boven.

29-04-2022 10:49

Gewoon Gijs +18422

Dat is absoluut waar. Zoals ik het zie weet Slot heel veel uit zijn spelers te halen, misschien wel het maximale, maar in elk geval meer als Hag er momenteel bij Ajax uitkrijgt.

29-04-2022 10:32

brullie +7046

Of je het nu leuk vindt of niet maar was een uitstekende partij van Feijenoord. Nu zou ik dit graag ook tegen PSV zien gebeuren. Felicitaties zijn zeker op hun plaats en hopelijk pakken ze uit ook de winst of iig de finale.

29-04-2022 07:51

Web +178830

Zo is het
Knap hoe Slot dat team totaal anders laat voetballen

29-04-2022 07:58

Juichtoon +32658

@Brullie
Je legt de lat niet zo hoog dan. Ze geven in 12 minuten een 2-0 voorsprong weg en winnen uiteindelijk met de meest minimale marge...

Echt: ik reageer omdat je het een uitstekende partij van Fnoord vindt. Je bent gewoon een Fnoord chauvinist. Ik houd daar niet zo van. Houd je bij de feiten en ga niet zo schaamteloos met het gejuich van de media mee.

Ze winnen met een doelpunt verschil van de nr 3 van een EL poule. ...moet ik nu op de banken gaan staan?

29-04-2022 09:03

RN +14719

Ik zie Slot en echt graag naar Ajax komen.. prima trainer!

29-04-2022 07:41

Web +178830

Ik ook, heel graag zelfs

29-04-2022 07:56

mgtow +22318

Alweer een kale trainer. Ik krijg er spontaan haaruitval van. 😉

29-04-2022 08:09

3sterren +20205

Niet spotten met kale mannen die haar hebben op hun tanden …
; )

29-04-2022 08:25

Rasmussen +25823

Alle gekheid op een stokkie. Feyenoord levert gewoon puik werk. Nog een gelijkspel en een winstpartij en ze hebben die cup gewoon. Dat worden mooie beelden vanaf de Coolsingel.

29-04-2022 07:36

stefanwillem +12151

Brandend en gesloopt bedoel je?

29-04-2022 11:57

maarten0909 +6430

Als we nou ook nog een telstar league, banana league en bassie en Adriaan league doen kan Zwolle ook nog een keer Europees spelen. Het hoort toch een beloning te zijn om Europees voetbal te halen. Tegenwoordig als je 9e wordt maak je nog kans om Europa in te gaan.

29-04-2022 07:22

Gooseman +11884

En maar allemaal excuses bedenken waarom het resultaat van Feyenoord niet van belang is. Het is maar de peren league, tegenstander maakte fouten, geluk... Denk dat Ajax nog veel moeite had gehad met dit Marseille. Blind tegen Dieng...... Staan toch een aantal kansloze posts hieronder. Die verwacht je niet onder Ajax supporters. 'Omdat hun ons niks gunnen, gun ik ze al helemaal niks!' Sta daar gewoon een keer boven. Ik heb gisteren meer voetbal gezien dan de laatste 5 wedstrijden van Ajax bij elkaar.

Daarnaast wordt er hieronder een medesupporter afgezeken omdat hij uit Limburg komt? 036AFCA97, Nick14, Antony39, grote jongens zijn jullie! Jullie haat richting een andere club is meer waard dan een medesupporter van je eigen club. En dan over niveau spreken.

29-04-2022 06:39

Dolberg25 +8859

Amen 🙏

29-04-2022 06:46

frenkiedejong53 +9792

👏😅👍⚽️👏

29-04-2022 08:11

Juichtoon +32658

@Gooseman
Er is niemand die hier excuses verzint voor de reeks van Fnoord in de CoL. Waar de meesten wel genoeg van hebben is het gecoqquetteer van Fnoord en de media over diezelfde prestaties van Fnoord. Eerst was de CoL poule van Fnoord een CL poule, toen weer had Fnoord het grote Slavia Praag uitgeschakeld (dat had al 41 wedstrijden niet verloren of zoiets). Ajax is ondertussen al kampioen van de armoede volgens Willem.
Dan is het niet raar dat Ajacieden hier gaan wijzen op de status van de CoL namelijk een toegevoegd Europees toernooi voor clubs die normaal gesproken geen Europees voetbal meer zouden spelen. Vooral om geld te verdienen na Corona.
Dat Fnoord dan ver komt is prima maar wel graag enig perspectief op deze prestatie graag. Marseille is de nr 3 van een EL poule....stond 5 punten onder Galatasaray ...snap je...
En en passant zeik je nog even een eminente Ajax speler als Blind af en meld je nog even dat Ajax veel moeite zou hebben tegen OM (ja vast :-)).
Ik verwacht van jou nog wel meer steun aan Fnoord hier, kan niet zo goed uitleggen waarom (knipoog).

29-04-2022 08:54

Gooseman +11884

@Juichtoon, ik vind persoonlijk dat je best objectief mag kijken naar andere clubs. Ook al ben je er geen fan van. Maar ieder zijn mening. OM doet het prima in de League 1. Hebben prima spelers maar hebben maar één wapen en dat is snelheid. Feyenoord had dit een paar keer goed in de smiezen. Maar soms in snelheid niet af te stoppen. Malacia deed het gisteren prima, daar waar Blind het lastig zou gehad hebben. Maar waarschijnlijk had Nico daar dan gespeeld. Maar goed dat is speculeren. Ik heb totaal niets met Feyenoord, echter heb ik er wel plezier aan om met supporters van andere clubs leuke discussies te voeren. Wanneer iemand dit niet objectief kan haak ik af.

29-04-2022 10:22

Juichtoon +32658

@Gooseman
Dat deel ik met je alleen schrijf jij dat Ajacieden hier excuses voor de prestaties van Fnoord verzinnen. Ik geef hier een andere, betere uitleg aan.
Exuses verzinnen voor een andere club is sowieso een beetje raar. Het zijn helemaal geen excuses het is wel een perspectief aan de prestaties meegeven.
En als je dan weer over Blind begint denk ik dat je niet zoveel van voetbal begrijpt. Ja want dan zou Tagliafico spelen. Alsof je snelheid alleen met snelheid kan beteugelen. En dan ben jij nog wel fan van de club van Johan Cruijff de man die een miljoen keer heeft uitgelegd waarom het trage (!) duo Koeman Gardiola zo belangrijk en zo goed was voor zijn Barca. Gaat het al een beetje dagen bij je?
Kom bij mij niet met objectief aan als je je eigen geschiedenis niet kent ..
Edit: en Malacia is een ordinaire schopper...
Klopt jij voert hier inderdaad discussies met supporters van een andere club (?).

29-04-2022 10:54

MidMid +5715

Ik ben het wel eens met Juichtoon. Feyenoord doet het dit jaar goed in Europa. Dat is fijn voor iedereen die fan is van de Rotterdamse club. Maar jemig, als je de pers en de commentatoren moet doen geloven dan leveren ze een wereldprestatie. Beter dan City en Real? Kom op jongens. Ik snap best dat de pers liever eens een andere club dan Ajax kampioen ziet worden. En ik snap best dat je Feyenoord een succesje gunt, maar om nu te doen dat Feyenoord van een buitenaards niveau is, slaat nergens op. Al dat gehype en gepijp, ik snap niet waar dat vandaan komt. Van journalisten verwacht ik dat ze alles in perspectief zien. Het gaat hier om het laagste Europese niveau dat er is. Benoem dat dan ook. Daarbij hoef je niets af te doen aan de prestaties van Feyenoord.

29-04-2022 11:15

Gooseman +11884

@Juichtoon, ik bedoel met excuses dat veel reacties gaan over de prestatie van Feyenoord. Wellicht had ik het beter argumenten kunnen noemen.

Snelheid kun je wel beteugelen met inzet, en de aanvaller dwingen mee terug te verdedigen. Nico is meer een speler die de achterlijn haalt. Vandaar dat dit mijn keuze zou zijn. Blind staat tactisch vaak goed opgesteld, maar bij dergelijke diepe ballen is Blind kansloos. Zoals dit ook vaak bij tegenstanders van Antony is. Antonh heeft ook mindere wedstrijden gespeeld tegen snelle backs zoals Wijndal en Malacia. Alleen heeft Antony hiervan geleerd en in de laatste wedstrijden tegen AZ en Feyenoord had hij hier een antwoord op. Ik denk serieus dat Blind veel moeite gehad zou hebben met Dieng. Daarnaast stonden Koeman en Guardiola centraal. Ik denk dat Erik Schuurs en Martinez zou laten starten en Blind LB. Los van de kwaliteiten van Blind als CV of op 6.

Discussies voeren met supporters van andere clubs geldt niet voor op AS. Hiermee bedoel ik dat ik deze graag voer in mijn kennissen en vriendenkring. Daar geniet ik graag van.

29-04-2022 11:42

Juichtoon +32658

Nu kan ik je goed volgen..

29-04-2022 13:15

frenkiedejong53 +9792

83 op een posting, gaat hard in de richting van die van mij op 8 April met 165..🤞👍👏

29-04-2022 11:38

Cruijffthebest +13431

Marseille moet de volgende wedstrijd dit 010 er echt uit flikkeren, het is nu wel genoeg geweest met al die hosanna. Net als ze daar Ajax niets gunnen, gun ik ze ook niets goeds!

29-04-2022 04:40

roodwit007 +14212

Het valt nog mee dat er nog geen roze strik om de overwinning zat en er kon niet eens een dankjewel van af schaamteloze kudt ploeg uit zuid

29-04-2022 02:54

Lagasj +2905

Ajax: Stop met Schroeder als je daar mee bezig bent.
Richt je van nu af aan voor 100% op Slot.
Vanavond hebben we kunnen zien waarom.
Je maakt mij niet wijs dat hij niet zou kiezen voor de betere spelers dus betere toekomst van Ajax.

29-04-2022 02:31

Buitenspel +1521

Je moet dan wel een groot deel van de technische staf wegkapen. Want de fitheid van die gasten is ook heel bijzonder.

29-04-2022 10:46

Batistuta +283

Ik vind Dessers wel wat voor Ajax zelfs!

29-04-2022 01:13

Tommyshelby +129577

Ff normaal doen

29-04-2022 02:07

Sambavleugels +18734

Die ging net wat te ver haha

30-04-2022 09:18

Simpelishetmoeilijkst +25345

Heel goede prestatie van Feyenoord tegen no.2 van Frankrijk. Helaas hebben ze wel nog een keeper nodig, want dat leek nergens op af en toe. Misschien willen ze Onana gebruiken. Hoop voor ze dat ze naar de finale gaan, want, hoewel het zeker niet mijn club Is, heeft het wel een mooie geschiedenis met .jongens als Van Hanegem, Jansen, Israël, Laseroms, Moulijn , en Kindvall. Veel beter dan die nare lampjes, die de hete lucht boven dat stadion naar blijven verkopen aan hun stad.

29-04-2022 00:05

In Bassey we trust +15361

Wil je asjeblieft niet zo vloeken hier.

29-04-2022 00:09

AFCA-1983 +17743

Wtf? Gun die teringlijers helemaal niks!
Heb je de spreekhoren over milik gehoord?
Hoop dat Marseille ze er keihard uitknikkert

29-04-2022 00:21

3sterren +20205

Ik hoop op een soortgelijke prestatie, en dito uitslag tegen de nummer twee van Nederland …

29-04-2022 08:29

Pizzapunt20 +10034

Mooi man. Lekker laten gaan daar., Maak je niet zo druk om de hype. Goed voor NL voetbal. goed voor Ajax

28-04-2022 23:58

DeBaarsjes +3132

Jan Joost is echt vervelend, mag z'n vader Dick bedanken dat ie het tot in de studios heeft geschopt

28-04-2022 23:40

Koningtoto +60596

Jan Joost is een Ajacied in hart en nieren, die doodsbang is voor kakkerlakken in zijn tuin.

28-04-2022 23:42

WantAmsterdam +116198

Dat is nog erger dan een die-hard kakkerlak.

28-04-2022 23:43

MrPink +81984

Jan Joost is gewoon een clown.

28-04-2022 23:45

Koningtoto +60596

Ik snap dat overig Nederland het mooi vindt dat feyenoord gewonnen heeft hoor, maar ik hoor termen als dit niveau en dit podium. Hoe bestaat het dat iedereen ziet dat dit nergens over gaat, psv en Emmen fans irriteren zich inmiddels ook kapot aan dit gehype, dat de media dit doorzet? feyenoord wordt behandeld als het debiele neefje wat overal bij betrokken wordt uit medelijden, terwijl dit neefje eigenlijk een specialistische behandeling nodig heeft. Dit gaat echt helemaal nergens meer over.

28-04-2022 23:39

036AFCA97 +146682

Precies. Ze willen allemaal zooo graag dat Feyenoord het goed doet, zodat ze meer redenen hebben om lovend te zijn en vooral niet kritisch naar Feyenoord te kijken. Want als je dat doet staan ze in je tuin.

28-04-2022 23:42

MrPink +81984

Idd. Zal wel te maken hebben met als je wat slechts zegt die debielen meteen in je tuin staan.

28-04-2022 23:43

Schip +23522

Omdat het namelijk best meevalt. Marseille is een heel behoorlijke ploeg met een toptrainer. Dat constante downplayen is nergens voor nodig. Dat de CL de minste competitie is weten Feyenoord fans maar al te goed. Maar voor een NL club die de CL gewoon niet kan halen, een incidenteel jaar daargelaten, is dit een hartstikke mooi podium. Eerlijk gezegd snap ik niet dat de prestaties van Feyenoord zo krampachtig klein worden gemaakt. Als ze klein zijn, hoef je die inspanning niet te doen. Maar Berlin is een hele aardige ploeg in de Bundesliga, Sparta praag is altijd lastig voor NL ploegen, nu Marseille weer.

Dat zijn geen normale prestaties vriend. Dat konden NL nr 3's of subtoppers tot een paar jaar terug niet. En Advocaat was er in de groepsfase al uit geflikkerd. Slot heeft er een machine van gemaakt die de mindere kanten camoufleert door het hoge druk zetten. Top gedaan. Ook als ze in Marseille om de oren krijgen.

29-04-2022 09:32

Bruno04 +15799

Zou toch wel humor zijn als slot met Feyenoord de Confrence league wint en daarna naar Ajax vertrekt.

28-04-2022 23:34

Koningtoto +60596

Heb je gezien hoe hij op zichzelf loopt te geilen in dat interview? Alsjeblieft niet. Deze bipolaire narcist moet je ver van onze club houden. Hij spoort van geen kant.

28-04-2022 23:41

Bruno04 +15799

Nee niet gezien

29-04-2022 00:10

Suk Hyun-Jun +6287

Je hebt geen flauw idee van bipolair betekend, dus houd die term dan ook lekker uit je mond.

29-04-2022 09:57

mgtow +22318

@suk: sterkte man.

29-04-2022 10:04

Rasmussen +25823

Vi doet lekker mee aan alle clichés. Magie van de Kuip is Marseille te machtig

28-04-2022 23:33

MrPink +81984

Haha hoorde alleen maar Fransen.

28-04-2022 23:36

RN +14719

Uitgebluste kakkies tegen Feyenoord! Mooi klote voor ons zeg

28-04-2022 23:33

MrPink +81984

Kakkies tegen feyenoord? Haha ;) psv bedoel je.

28-04-2022 23:34

Koningtoto +60596

Wij hebben de kakkies niet nodig om kampioen te worden.

28-04-2022 23:39

MrPink +81984

Lees net dat de winnaar een ticket voor de EL krijgt poeh poeh. En hoeveel geld? Kan nooit veel zijn.

28-04-2022 23:28

mgtow +22318

Aow'tje.

28-04-2022 23:29

ÁlvaroRecoba +13695

Kwijtschelding van wat vuurwerkboetes.

28-04-2022 23:38

Jutter1 +4316

Wat een foutenfestival, die gaan er over een week rustig mee door! De Conference league is het 3e Europese toernooi/nivo ten voeten uit en duidelijk zichtbaar. De verdediging van Marseille was een lachertje vooral bij lange ballen achter de verdediging en elke lange haal bijna een doelpunt opleverde Die van Feyenoord deed het iets beter maar niet veel. Dat Feyenoord is in Marseille n.m.m geenzins kansloos, en ik denk dat zij gezien het vrij beperkte nivo van dat Marseille, vooral verdedigend dus, doorgaan naar de finale van dat toernooi.

28-04-2022 23:27

frenkiedejong53 +9792

Ik pas bij de volgende topic & Feijenoord..
Ben Ajax-fan sinds meer dan 40 jaar, maar haat t.o.v. een andere Club is mij vreemd. Rivaliteit is mooi, maar wat er hier allemaal van stapel gelaten word over Feijenoord slaat alles. NEE, ik ben geen incognito Feijenoord fan!
Misschien ligt het eraan dat ik in Limburg geboren en opgegroeid ben dat ik deze pure haat niet begrijpen kan, van allebei de kanten niet.
Dan ligt het maar aan mij, heb ik geen probleem mee.

28-04-2022 23:25

036AFCA97 +146682

Nadat ik las dat je uit Limburg komt heb ik je comment nog een keer gelezen en toen las mn hoofd het automatisch met een keihard Limburgs accent voor.

Hilarisch.

28-04-2022 23:27

frenkiedejong53 +9792

Van jou niks anders verwacht..arm ventje ben je

28-04-2022 23:35

036AFCA97 +146682

Aggum vantjuh*

28-04-2022 23:37

Nick14 +25889

> Heeft een tenenkrommende keelklank (harde g) die geen enkel ander volk uit hun bek krijgt

> Wordt door de hele wereld uitgelachen

> Lacht om Limburgers

29-04-2022 02:32

Tommyshelby +129577

Ik denk altijd meteen aan Rapper Sjors, doodlachen 😂

29-04-2022 03:30

MrPink +81984

Beetje satire en leedvermaak he.

28-04-2022 23:27

mgtow +22318

Moraalridder. Ga lekker een Pegg Schuugs fanclub oprichten ofzo. Verder wel een fijne avond ook voor jou!

28-04-2022 23:30

frenkiedejong53 +9792

Jij mij ook

28-04-2022 23:34

Nick14 +25889

Woont Schuurs huurvrij in jouw hoofd?

29-04-2022 01:25

mgtow +22318

@nick14: Engels idioom letterlijk vertalen. 🥱

29-04-2022 08:08

In Bassey we trust +15361

Dat jij de pure haat naar 010 niet voelt ligt inderdaad aan jezelf...

28-04-2022 23:36

frenkiedejong53 +9792

39 Staat voor je IQ, dat weet hier op AS iedereen.

28-04-2022 23:38

In Bassey we trust +15361

Iedereen weet dat jij een neppe fan bent... je valt steeds meer door de mand...je kunt beter een kaartje voor Fortuna kopen... en een shirtje van Schuurs halen..

28-04-2022 23:41

frenkiedejong53 +9792

😅😅👏👏👏

28-04-2022 23:44

In Bassey we trust +15361

Als je smileys wilt gebruiken kun je beter naar Facebook gaan, daar zitten meer mensen die graag kinderlijk overkomen..

28-04-2022 23:46

frenkiedejong53 +9792

13! Likes op mn post Antony39IQ, heb je gezien?👍😅👏

28-04-2022 23:48

frenkiedejong53 +9792

2 zijn het met me eens dat je heel erg dom moet zijn ..

28-04-2022 23:50

In Bassey we trust +15361

Haha likes tellen.. stop maar gauw. Je wordt steeds zieliger.

28-04-2022 23:52

In Bassey we trust +15361

Dat lijkt er meer op gap!

28-04-2022 23:59

Nick14 +25889

@antony39

Jij bent fan van Alvarez.
Je bent helemaal niet in de positie om een grote bek over Schuurs te hebben.

29-04-2022 01:06

In Bassey we trust +15361

Ik bepaal zelf wel in welke positie ik ben.. clown.

29-04-2022 12:08

Sambavleugels +18734

Ik heb ook geen haat naar Fey. Moet daarbij wel zeggen dat ik hard gelachen had als ze er met 0-6 af waren gegaan vanavond. Kan ook smakelijk genieten van de zoveelste thuisnederlaag tegen De Graafschap of Fortuna en de 10-0 tegen PSV deed me ook geen verdriet. Maar geen haat. Een echte voetbal club is het. Veel meer dan een PSV

28-04-2022 23:40

Ajaxadam1 +31670

Volledig mee eens sambavleugels. Ik heb liever 10 echte voetbalclubs in de vorm van Feyenoord. Dan uit de hand gelopen provincieclubs waar wat geld in gepompt is. Dat maakt voetbal juist zo mooi.

28-04-2022 23:57

WantAmsterdam +116198

Het waren altijd de supporters van Feyenoord voor mij, nooit de club.

29-04-2022 00:08

AFCACruijff14 +162218

Moraalriddergedrag over Feyenoord maar zelf wel opmerkingen plaatsen over Derksen en kinderporno op zijn pc. Dat postte je toch?

29-04-2022 00:20

frenkiedejong53 +9792

Ja jongen!
Het ene heeft niks met het andere te maken. Maar dat begrijp jij niet..

29-04-2022 07:57

Oldstar +5270

Het kan blijkbaar nog steeds, normale dingen zeggen. Iets wat in de onderstaande reacties blijkbaar wat moeilijker lukte. Top!

29-04-2022 08:37

Edwin Oud +2327

Eens met jou Frenkie. Ik ben voor Ajax en koester geen haat richting andere clubs. Dat vind ik zo een zwaktebod.

29-04-2022 08:53

Suk Hyun-Jun +6287

@frenkiedejong53

Vraagje: vind je oprecht dat wat hier geschreven word over Feyenoord erg is? Want het valt hier echt nog reuze mee qua pure haat. Het is vaak een beetje lachen, gieren, brullen als het mis gaat bij hen. Maar het is absoluut niet hetzelfde als de antisemitische kreten die je op FR12 hoort.

Als je dit topic een beetje in de gaten hebt gehouden, dan had je ook veel reacties kunnen lezen waarin Ajacieden het Feyenoord succes gunnen. Dat zou je dus never nooit andersom lezen op een website voor hun supporters. Dan krijg je meteen een ban.

AS kan het vooral beter doen op andere aspecten: vooral de toon over vrouwen en minderheden mag wel wat vriendelijker en respectvoller.

29-04-2022 09:55

goajaxgo +14157

@frenkiedejong
Ben het met je eens, maar er zijn toch echt ook veel Amsterdammers die die haat niet helemaal begrijpen. Heeft niks met je Limburgse roots te maken.

29-04-2022 10:24

Ajaxhartt +10743

Deze uitslag kon niet slechter. Feyenoord denkt nu kansrijk te zijn voor een finaleplaats in de kutmetperenleague. Gaat zich te pletter werken in de return, misschien zelfs met verlenging en pingels. Komt uitgeput in het holst van de nacht terug, en speelt een zaadpartij tegen psv.
Mark my words.

28-04-2022 23:24

RN +14719

Precies dit.. waardeloos

28-04-2022 23:27

akaj2021 +2101

Ach joh laat ze lekker tegen psv verliezen wat maak het uit
Worden toch wel kampioen joh

28-04-2022 23:29

RN +14719

Jaja.. eerst maar eens zien! Wordt knal lastig nog

28-04-2022 23:30

RFHK +12895

Zelf maar gewoon winnen dan?

28-04-2022 23:34

Jutter1 +4316

Aan Ajax de taak om daar niet van afhankelijk te zijn en in Alkmaar de punten mee te nemen. Uitgaan van eigen kracht dus, hoe moeilijk je je dat momenteel ook voor kunt stellen. Maar angst is wel een hele slechte raadgever, nietwaar?

28-04-2022 23:41

Alvarez352009Ajax +12061

Je moet ZELF kampioen worden. Ajax heeft het zelf in de hand. Als je wint van PEC en daarna van AZ, hoe denk je dan dat PSV aan de aftrap staat? In het gunstigste geval 4 punten achter met nog 2 wedstrijden. Die trappen al moedeloos af.

Als Ajax echter punten verliest zal PSV zeer gemotiveerd aan de aftrap staan. Als je verliest van AZ zal PSV het gras opvreten en maken ze een goede kans op de winst.

Ajax bepaalt het dus helemaal zelf hoe de competitie verloopt!

29-04-2022 00:00

Amsterdaaaam +453

Allemaal leuk en aardig, maar in Marseille worden ze afgeslacht.

28-04-2022 23:24

DeBaarsjes +3132

Club en fans

28-04-2022 23:37

Ajaxadam1 +31670

Is het mogelijk dat we de komende jaren frankrijk ook inhalen op de UEFA ranking? We overdonderden eerder Dortmund nummer 2 van Duitsland, Feyenoord won van Union (nummer 5) en nu van de nummer 2 van Marseille. Zo slecht is Nederland niet toch..

Er is gewoon een mooie ontwikkeling gaande, waar Nederlandse ploegen voorheen verloren van Trencin en Dnipro. Dit kan aantrekkelijk voor ons zijn, zodat topspelers eerder naar Ajax kunnen komen. Nu willen ze vaak niet door de eredivisie.

28-04-2022 23:21

Starkoo +367

Milik zo lang op de bank tijd om hem terug te halen!

28-04-2022 23:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.