Mossou over situatie Blind: 'Ajax is net een politieke partij'

door Gino Haverkamp 89

Mossou over situatie Blind: 'Ajax is net een politieke partij'

door Gino Haverkamp 89

Laatst geüpdatet

Sjoerd Mossou is benieuwd hoe de onrust bij Ajax zich in de loop van de tweede seizoenshelft verder ontwikkelt. Getuige het nieuws rondom Daley Blind, die transfervrij zou mogen vertrekken, belooft het niet veel goeds. Blind stelt namelijk dat het één en ander niet klopt aan het nieuws.

'Blind reageert zich af op het politieke spel dat gespeeld wordt bij Ajax', zegt Mossou in de Voetbalpodcast van het Algemeen Dagblad. 'Hij voelt dat er een spelletje wordt gespeeld en dat frustreert hem.' Mossou kan zich daar wel iets bij voorstellen. Het is in zijn ogen niet iets nieuws, want 'spelletjes' worden er wel vaker gespeeld in de voetbalwereld. 'Af en toe wordt er in het belang van de één of de ander dingen gelekt en daar zijn we als krant in zekere zin ook onderdeel van. Daarbij maken we onze eigen afwegingen, dus je hoeft er niet verbaasd over te zijn.'

Dat een speler als Blind alsnog niet blij is met de berichtgeving, snapt de verslaggever wel. 'Je voelt je een beetje genaaid als je op deze manier in de hoek wordt geduwd.' Het laat volgens Mossou vooral zien dat het onrustig is binnen Ajax, dat een matig einde van de eerste seizoenshelft kende en de Eredivisie-koppositie in extremis heeft moeten afstaan aan Feyenoord. 'Er is een machtsstrijd aan de gang in de top van de club. Er staan mensen onder druk, mensen proberen posities te beschermen én mensen proberen positie te kiezen. Wat dat betreft is het in de Ten Hag-tijd bij Ajax rustig geweest, maar dit gaat weer ouderwets op de Ajax-manier', vertelt Mossou, die wel benadrukt dat het in het verleden vaker onrustig is geweest in de Johan Cruijff ArenA.

Komt Ajax uit deze malaise?

'Mensen zeggen wel eens dat Ajax een politieke partij is en dat blijkt nu onmiskenbaar wel', vervolgt Mossou, die benieuwd is hoe de vlag erbij hangt over een paar maanden. 'Ik moet het nog maar zien. Als PSV of Feyenoord erin slaagt om kampioen te worden, dan gaat er heel veel gebeuren bij Ajax als het om onrust gaat. Dan komt de Champions League onder druk te staan en dat gaat hele grote gevolgen hebben.'

Denk je dat Kroatië wint van Marokko. Zet in en krijg 2,25 keer je inzet terug.

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Amsterdam90 +8256

Sjoerd Mossou begint steeds meer op Hugo Borst te lijken.

19-12-2022 19:56

Hans Verhagen +14114

Blind laat zien dat hij zichzelf boven Ajax zet. Het komt bij mij over dat hij onrust wil aanwakkeren door na te trappen. Maar als hij gewoon inzet had getoond was dit helemaal niet gebeurd. Beetje een verongelijkt mannetje die zijn zin niet heeft gekregen. Daley dacht na Emmen, ziezo ik ga naar Qatar en als ik terugkom is Schreuder opgerot en zit mijn pa in de RvC. Daley je hebt voor muiten gezorgd en dat kost mijn cluppie wellicht de titel, ik ben geen Schreuderfan, maar nog minder gecharmeerd van mannetjes die verveeld zijn als ze hun zin niet krijgen.

18-12-2022 09:00

waayop +876

Het komt bij jou over of Blind de onrust wil aanwakkeren. We weten echter niet wat er achter de schermen nu werkelijk gebeurt en je geeft gewoon je eigen invulling. Telegraaf niveau.

22-12-2022 10:08

RobDAZ +2726

Propageer ander Ajax-beeld als meesten hier aanhangen. Is het zo verschrikkelijk als Ajax eens geen kampioen wordt?
Vind dat je wat makkelijker kunt omgaan met de sportieve werkelijkheid.

Lukt het op het veld niet, dan maak je het gezellig met elkaar op tribune of buiten het stadion.
En anders welkom bij De Ajax Ziel voor meer inspiratie en uitdaging.

18-12-2022 01:10

Jan Doedel +4281

@RobDAZ

Als je veruit de hoogste begroting hebt en veruit (in theorie dan hè ;-) de beste selectie dan wil je toch gewoon kampioen worden? Sterker nog als profclub hoor je dan gewoon kampioen te worden. Je laat psv of feyenoord toch niet zomaar de titel pakken? Dan ben je toch geen profclub?

20-12-2022 13:46

redfella +1327

Kut Schreuder en Sar
Flikker op met die non figuren man.
Totaal bizar wat er bij Ajax gebeurt.
Blind sluit gewoon zijn carrière af bij Ajax dat is Ajax verplicht aan deze held

18-12-2022 01:03

TheSpecialOne +8870

@redfella Waarom is Ajax iets verplicht aan Blind? Blind is gewoon een werknemer die zeer royaal betaald wordt voor de zeer ''magere diensten'' die hij de laatste tijd structureel aflevert. Blind is juist iets verplicht aan Ajax en niet andersom. Blind ga eens een keer rennen voor je geld!!

20-12-2022 08:37

Gogopepa73 +3529

Strontmisselijk word ik van die Mossou. Hij voedt zich alleen met malaise van Ajax anders hoor je hem niet.

17-12-2022 23:52

slumpf +4563

Hij schrijft niet veel anders dan wat je hier hoort. Het valt vaker op dat mensen hier Ajax zonder rem neersabelen, spelers uitschelden en kleineren, maar als een outsider iets over Ajax schrijft, is de toko te klein.

18-12-2022 15:04

HStorm +3140

Huichelaars en slangen bij het AD hebben een waardeloze mening.

Word je politiek gevoelig van!

17-12-2022 20:13

El Pacino +3609

Mossou is het Algemeen Dagblad.

18-12-2022 08:37

HStorm +3140

👍 Komt nog wel

19-12-2022 00:59

Danielson +50258

En Mossou is net een oud wijf.

17-12-2022 17:14

Dolblij +45019

Morgen schrijft Moussou dat Ajax wordt bestuurd door kwaadaardige reptielen.

17-12-2022 14:22

Henkjanklaas +20608

Trap niet in mossou, een fazal uit Rotterdam en feyenoord.
Heeft alleen maar belang bij onrust bij ons.

17-12-2022 13:07

RobDAZ +2726

Een politiek die het monster creëert die het bestrijdt *zucht*

'Geef Ajax z'n gezicht terug'
#corporate_identity

17-12-2022 12:46

DarkChild +3451

Gaap, alsof Ajax niet altijd en eeuwig een broeinest van intriges en achterklap is geweest.
Dat heeft ongeveer niks met de structuur te maken, maar met het gegeven dat we de grootste zijn en dat trekt de facto de verkeerde vliegen aan.
Het gaat erom dat je krachtige vliegenmeppers hebt en houdt en daar gaat het bij ons vrij consequent mis.

If anything kan je wat dat betreft nog het beste de huidige structuur hebben, want dat heeft nog het meeste aan transparantie voor de buitenstaander. Dat kan je beter hebben dan pakweg de tijd van een Harmsen.

Tip: duik in de historie en weet beter.

17-12-2022 13:03

DarkChild +3451

Ik begrijp het prima, want door iets (bewust) ongrijpbaars te maken als "corporate identity" zal je nooit een concreet antwoord hoeven te formuleren en al helemaal nooit man en paard hoeven noemen.
Resultaat: heerlijk een niet bestaande vijand om voor eeuwig tegen aan te trappen.

Enig nadeel is dat je er verder nooit iets mee zult oplossen, omdat het daadwerkelijke probleem gewoon voort woekert, maar hey, het houdt je van de straat ;)

17-12-2022 16:14

RobDAZ +2726

@DarkChild1
Intriges, achterklap, jaloezie etc etc.. Fact of Life. Kernpunt is dat AJAX tweespalt faciliteert in gespleten clubstructuur, zinloos.

Huidige structuur ook niet transparant.

17-12-2022 20:19

RobDAZ +2726

@DarkChild2
Identiteit is niet ongrijpbaar, hier concreet AFC Ajax.

Corporate identity is begrip uit de marketing, hier één sterk beeldmerk voor onze Club.
Ook daarom..

'Geef Ajax z'n gezicht terug'
#éénAjax

17-12-2022 20:40

DarkChild +3451

Goed lezen, ik zei niet dat hij transparant IS, maar dat het wel het meest transparante is wat je gaat krijgen.

En nogmaals, het zijn niet structuren die het veroorzaken, het zijn mensen. Je kan hooguit zeggen dat de ene structuur iets makkelijker maakt dan de andere, maar het zijn altijd de poppetjes die het doen. De vent bepaalt de tent.

Dus in plaats van hoe goed bedoeld ongetwijfeld, maar daarom niet minder holle kretologie (even serieus, "geef Ajax zijn gezicht terug" is zoiets breeds, dat kan je nog gebruiken als je de wachtrij in de Arena voor het bier te lang vindt) gewoon eens man en paard noemen.

17-12-2022 22:02

RobDAZ +2726

Ajax zijn Wij, niet dat ene poppetje, feit.
Maar t wordt bijna filosofisch, dus dan houden we het maar op 'agree to disagree'.

17-12-2022 22:59

gusanito +5442

Schreuder richt meer en meer schade aan hoe langer je hem laat zitten. H2 nog aankopen laten doen lijkt me ook geen goed idee na hun presteren vorige periode.

17-12-2022 12:31

Web +178830

Ajax zit in een negatieve spiraal, daar ontkomt geen club aan. Maar er zullen ook weer andere tijden komen, het is altijd zo geweest
Wel heel erg jammer dat er door Overmars onervaren mensen voor de transfers moeten zorgen nu. Dat is op zijn zachts gezegd, niet goed gegaan

17-12-2022 11:51

DarkChild +3451

Dat is een direct gevolg van de eerdere keuze om alles op technisch gebied bij 1 man neer te leggen.
En daarna het volkomen gebrek aan urgentie om dat gat goed in te vullen na zijn vertrek.
De zelfoverschatting van zo'n Van der Sar, dat ie dit er wel even bij kan doen zo met twee loopjongens met nul netwerk en nul capaciteiten is bijna Jiskefet. Of wat zeg ik, bijna.

Dont get me wrong, ik ben en blijf voor altijd Ajacied, maar het doet me wel pijn om te zien hoe onbegrijpelijk amateuristisch onze club geleid wordt.

Op het moment dat de werkelijkheid absurdistischer is dan de satire, moet je je zorgen gaan maken.

En dat is nu...

17-12-2022 12:31

Louis.K +2115

Die kwal weet weer precies hoe het zit

17-12-2022 11:48

SjakiedeWit +2636

Maar heeft wel gelijk…

17-12-2022 14:56

Louis.K +2115

Nee veronderstelling is geen gelijk hebben
Dat heb ik
Maar dat is logisch.

17-12-2022 16:29

Web +178830

De hele Nederlandse voetbalwereld ligt in een deuk, hier hebben ze jaren opgewacht
Onrust binnen Ajax ze smullen er van
Die arrogante club uit Amsterdam

17-12-2022 11:43

SjakiedeWit +2636

Eens, iedereen ligt dubbel om de shit bij Ons Aller Ajax…

17-12-2022 14:57

Keizer +29988

De situatie binnen de club blijft niet zo. Die zal eerst nog veel erger worden. Reden waarom het nu naar buiten toe zo redelijk rustig lijkt: De stand op de ranglijst. Hadden we nu 3e gestaan met 9 punten achterstand dan waren de supporters er ook klaar mee. Zijn er nu nog teveel die het allemaal wel ok vinden.

Nee eerst moeten er in de winterstop nog wat paniekaankopen gedaan worden, dan nog een aantal keer verliezen en in februari is de druk zo groot dat ze zich realiseren dat Schreuder ongeschikt is. Maar dan is het waarschijnlijk al veel te laat en de selectie totaal uit balans door het geweldige transferbeleid.

Noem het pessimist maar ik vrees dit scenario enorm.

17-12-2022 11:43

Web +178830

Paniek aankopen het is maar je wilt
Als je het idee hebt dat je een Europese subtopper bent nu? Dan moet ik je heel erg ongelijk geven
Snelheid op de vleugels heb je niet, afhankelijk van een jonge spits als Brobbey
Achterin is het zo ongelofelijk matig
Ajax word ( zelfs door AS mensen ) zwaar overschat
Maar daar komen ze van zelf achter met een nieuwe trainer straks

17-12-2022 11:47

Keizer +29988

Ben het oneens Web. Je hebt genoeg snelheid op de vleugels, als je de juiste mensen erin zet tenminste ;) achterin zelfde verhaal. Op 6 moet een voetballer staan. Die hebben we best maar de trainer blijft Edson maar opstellen.

17-12-2022 11:54

Web +178830

@keizer
De snelheid is er wel bij Bergwijn
Maar die wil alles in de voeten, en altijd kappen, zelden ( bijna nooit) gaat hij er op snelheid langs

17-12-2022 15:45

DarkChild +3451

zo zal het gaan. Overigens denk ik dat ze ergens best al wel door hebben dat Schreuder het niet gaat redden, maar dat dit het enige is dat ze nog kunnen doen om de boel te rekken.
Voor zichzelf bedoel ik daarmee dus.

17-12-2022 12:32

vanreenen +10236

Waarom ga jij, Mossad, niet gewoon je eigen cluppie in Rotterdam-zuid bekritiseren? O ja, ik begrijp het al, daar ben je al over uitgeluld.

17-12-2022 10:39

AFCA020! +6087

Hij is NAC fan toch?

Dat daar gelaten: ik vind niet dat hij veel verkeerd zegt. Sterker nog het klopt wel in mijn ogen.
Alleen is er maar 1 naam die hij moet noemen en dat is Schreuder met z’n management… die verneuken de hele boel bij Ajax.

Maar ik snap dat hij Schreuder niet afvalt, want dat is het doorgeefluik (vooral aan De Telegraaf overigens, maar ook Tubantia in het verleden en dus AD groep).

Oppleuren met die kale badeend

17-12-2022 11:40

SjakiedeWit +2636

Niet op de persoon graag. Geen gescheld met badeend. Beoordeel hem op prestaties..

17-12-2022 15:37

Amp +37589

hij presteert ook als een badeend

17-12-2022 21:57

SjakiedeWit +2636

Hij is NAC fan…

17-12-2022 14:59

ajax4ever001 +18415

Het gaat tijd worden dat de supporters van Ajax met zijn alleen eens opstaan voor de club. Zoals de situatie nu is.. is het 1 minuut voor twaalf.

17-12-2022 10:28

jerryisthename +31737

10 seconden voor 12. 😉

17-12-2022 10:31

SjakiedeWit +2636

Ik schat zelfs 5 voor 12…

17-12-2022 15:00

jerryisthename +31737

2 sec dan...

17-12-2022 23:02

AFCA020! +6087

Eens!

Schreuder opgerot!

17-12-2022 11:41

PeterLarsson +13267

Ook Mossou speelt het spel “ik verwacht, ik denk , maar vooral ik hoop op ellende”.

17-12-2022 10:28

Renato +972

We kunnen er geen touw meer aan vastknopen
als deze berichten allemaal kloppen. Maar waar water is
Is er ook vuur. In het veld en buiten het veld. Bij Ajax stoort men zich er kennelijk niet aan............ het stadion zit toch vol................... maar of dit zo blijft om een statement te maken als fans is de grote vraag..................
Vinden jullie niet?

17-12-2022 10:27

jerryisthename +31737

Eens.
Helaas teveel mensen die het wel best vinden, ook bij de supporters. Leeg stadion een paar keer doet dat balletje VdS wel nadenken idd. 😉
Zo kun je als supporters wel degelijk van invloed zijn. Plus hopelijk nog wat spelers, dan is het helemaal klaar met die clown die niet weg te trappen is bij onze prachtige club.
Was Ajax een topclub in Zuid-Europa, dan zag je al lang volle stadions met zakdoekjes en was deze clown al LANG ontslagen geweest.

17-12-2022 10:34

AFCA020! +6087

Het erge is dat een leeg stadion ze niet zal boeien.

Dit komt omdat dit soort acties voornamelijk door de echte fans zal gebeuren. De yuppen blijven komen.
En laat onze organisatie nou zo woke als de neten zijn, wat dus inhoud dat ze de fans die in actie komen vermoedelijk toch liever kwijt dan rijk zijn… 😒

17-12-2022 11:44

jerryisthename +31737

Is zo. Dat bedoel ik ook oa. met de mensen die het wel best vinden. Allemaal van die meelopers. 👎🏼 Zum kotsen idd die nerds aan de top. 🤮

17-12-2022 23:00

PeterLarsson +13267

@Renato , Gelukkig maar dat er ook water is waar vuur is…

17-12-2022 10:43

RobDAZ +2726

Tijd in De Meer maakte supporter veel beter statement. Kleine vaste kern van zo'n 5 duizend seizoenkaarthouders. Bij 'waardeloze' potjes of wanprestatie kwamen daar hooguit 3.000 bij in vrije verkoop.
Zullen lieden zijn die er anders over denken, maar m.i. gezond sportief mechanisme.

17-12-2022 12:58

Danielson +50258

Mossou doet een Falentijntje.

17-12-2022 10:08

stopperspil +11173

Mossou is een Brabander die voor het AD schrijft

17-12-2022 10:04

Ajaxfan31183 +16391

Ja en ik ben een Brabander die een ras Ajacied is. Zo wat is daar mis mee

17-12-2022 10:24

stopperspil +11173

Jij schrijft niet voor die Feyenoordkrant toch?

17-12-2022 11:42

Ferd +38425

dat je Brabander bent, dat is er mis mee.

17-12-2022 12:27

Wobbo +11225

Flappie moet samen met Schreuder er gewoon zo snel mogelijk uit worden gegooid. Flappie is in niets een leider, dat ziet iedereen ondertussen en Schreuder zuigt met zijn aanwezigheid al het plezier en leven uit de club. Flappie doet niets want hij durft niets en vindt het eng. Er komen weer allemaal nobody's de club in uit andere sectoren. Dat hij Hamstra en Huntelaar de teugels heeft gegeven zegt al genoeg. Hamstra is er alleen om Overmars' zijn taken wat te verlichten en Huntelaar loopt stage.

17-12-2022 10:04

Juan62 +46179

Don't shoot the messenger.
Hieronder lijkt het wel of Mossou persoonlijk de schuldige is aan de huidige malaise

17-12-2022 09:57

FransHoek +8964

Opflikkeren Schreuder...sinds deze man er zit lijkt alles negatief rondom Ajax. Het zou mij niks verbazen als hij dit van Blind ook gelekt heeft.

17-12-2022 09:56

Steffenhagen +37816

Ik weet ook niet hoe ik het moet noemen , maar feit is dat de RVC geen statutair technisch directeur meer willen na overmars . En vanaf dat moment is er een machtsvacuüm ontstaan , en dat heeft de club geen goed gedaan op technisch vlak . Het verklaart ook waarom er nog geen echte opvolger is van overmars . De markt voor technisch managers is nou eenmaal minder . Minder bevoegdheden , minder salaris etc
Dan kom je automatisch in de categorie Hamstra

17-12-2022 09:53

Rentokill +4606

Dit is gewoon een verkapte schuldbekentenis voor het klakkeloos overnemen zonder hoor en wederhoor. Je gewoon moedwillig voor het karretje laten spannen voor de belanghebbende van het (fake)nieuws. Riooljournalistiek noemen we dat in het Nederlands.

17-12-2022 09:53

Siemjo +7876

Op een gegeven moment is het over met een speler. Blind is de laatste tijd diverse malen defensief door het ijs gezakt. Werd geroemd om zijn in speel pass, maar die laat hij de laatste tijd ook niet meer zien. Mag door zijn verdiensten voor Ajax transfervrij weg. Heeft zelf een verzoek gedaan om weg te mogen. Kan hij elders voetballen i.p.v bij Ajax op de reservebank te zitten.

17-12-2022 09:52

Altijdindestraat +39928

En Mossel is van het kaliber Powned

17-12-2022 09:40

Oxxer +163876 moderator

Ik geloof er niks van dat er een machtsstrijd aan de gang is,het is gebrek aan daadkracht bij verantwoordelijken die een als chef trainer laten zitten. Natuurlijk zijn aasgieren zoals Mossou benieuwd hoe de onrust bij Ajax doorsuddert, hoe meer gedoe hoe langer de vrienden van de media erover kunnen schrijven en spreken.

17-12-2022 09:39

peterVKV +6441

Mossou....AD....Rotterdamse krant.....ze hopen op grote rotzooi bij Ajax....Feijenoord dan misschien wel kampioen.....maar Ajax zit gewoon in een normale maar moeilijke overgangsfase van de afgelopen succesvolle periode naar de volgende....van zo'n fase moeten die andere clubs het wel van hebben

17-12-2022 09:37

Oxxer +163876 moderator

Mossou is een rat maar geen Feyenoord fan.

17-12-2022 09:41

peterVKV +6441

maar zijn lezers wel

17-12-2022 11:36

Oxxer +163876 moderator

Niet mee eens, AD is geen regionale krant, lezers zitten landelijk. Zou betekenen dat alle van origine Amsterdamse kranten vooral gelezen worden door Ajax fans.

17-12-2022 11:41

fanvooraltijd +6797

Goed stuk Mossou . Nu weten we wat Blind wel wil ,Nu weten we waar het mis is gegaan . Waardeloze journalist, dit is alleen maar om op te ruien ,inhoudelijk staat er niks in . Kom met feiten en niet met een suggestief verhaal.

17-12-2022 09:36

Bensco +7166

Het wordt wel een enorm Blind vs Schreuder verhaal gemaakt terwijl beidde individueel gewoon niks meer toe voegen.

Vooropgesteld, Schreuder is een kut trainer en tactisch onbenul die niks bij Ajax te zoeken heeft. Ik dacht dat FdB erg voetbal was maar Alfred is misschien nog wel erger. Ik maak me er ook echt zorgen over dat de directie hem zo openlijk steunt met nog een miljoenen aankopen ook. Hopelijk wordt die ook snel weggetrapt bij de club

Maar blind is ook klaar. Zelfs een blind paard kan nog zien dat Blind niks meer toevoegt op het veld. Hij is oud aan het worden en kan mede door zijn hart conditie niet meer mee komen op topniveau. Hij denkt blijkbaar zelf van wel en kan zich niet schikken in een rol op de bank ala Ooijer. Dat moet die zelf weten maar dan is er dus ook geen plek voor hem meer bij Ajax. Het zal me niks verbazen als ze daar in Antwerpen ook snel achter komen

17-12-2022 09:12

Danielson +50258

Misschien nog wel erger? Wat is dat nou voor opmerking. FdB is een Ajacied die ons 4x kampioen heeft gemaakt in een tijd dat PSV een betere selectie had dan wij. Schreuder is het archetype van de antiajacied die er alles aan doet om onze club te gronde te richten.

17-12-2022 10:06

Juan62 +46179

Laat FDB het seizoen afmaken, terwijl je naar een geschikte trainer opzoek gaat.
Frank weet hoe het is om bij ons te presteren terwijl er allerlij andere zaken spelen, die eigenlijk weinig met voetbal te maken hebben.

17-12-2022 09:12

Didulica87 +2304

Nog een goed idee ook Frank de Boer echte Ajacied en staat boven de groep

17-12-2022 09:32

JariJari +15195

Ik ben voor. Frank stelt Blind ten minste gewoon op verwacht ik.

17-12-2022 20:10

BokkieBokstra +11300

Dat zijn mooie woorden! Denk dat het heel belangrijk is dat oud Ajacieden meer bij de club betrokken gaan worden. De revolutie heeft eigenlijk averechts gewerkt. Zou een goede zet zijn als Frank de Boer terugkomt bij Ajax.

19-12-2022 12:51

jollie18 +9853

Stelletje amateurs bij Ajax. Ajax is weer terug bij af.

17-12-2022 08:58

ajaxcied4life +26031

Nepjournalist.

Welke kampen binnen Ajax staan tegen over elkaar? Wie poogt de macht te grijpen? Hoppa, namen en rugnummers bitte! Wil Geelen de macht? Wil de RvC meer inspraak? Wil Lendrink het technische beleid aansturen? Kom op Sjoerdje, stap eens af van je laffe gespeculeer en wees eens een echte sportjournalist die zaken heeft uitgezocht.

Ik denk juist dat er helemaal geen machtsstrijd gaande is, hetgeen me ernstig verontrust.

Als PSV of Feyenoord kampioen wordt, als, als, als.... Een heleboel wensdenken. Op deze manier kan ik ook journalist spelen.

17-12-2022 08:54

jollie18 +9853

PSV of Feyenoord word ook kampioen. Ajax sowieso niet

17-12-2022 08:58

ajaxcied4life +26031

'Psv of Ajax wordt ook kampioen' Gelet op de resultaten en de trainer zou dat zomaar kunnen, maar afsluiten met deze woorden is vooral geënt op het camoufleren van zijn flinterdunne verhaaltje over een machtsstrijd dat hij verder niet onderbouwt. Emotiejournalistiek noem ik dat. Veinzen dat je een verhaal hebt door te eindigen met basale emoties voor de onderbuik van anti ajaxmensen. En daar dan ook nog eens dik voor betaald worden.

17-12-2022 09:03

JariJari +15195

Wedje leggen? 😉

17-12-2022 20:11

IRBaboon +6852

De kans dat Ajax nog kampioen wordt acht ik niet heel groot...

17-12-2022 08:59
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.