Grillitsch bespreekt toekomst: 'Ajax was en is de juiste stap voor mij'

door Bart Veenstra 286

Bron Sport1

Grillitsch bespreekt toekomst: 'Ajax was en is de juiste stap voor mij'

door Bart Veenstra 286

Bron Sport1

Laatst geüpdatet

Florian Grillitsch laat veel opties open in de komende zomer. De Oostenrijker, die sinds de afgelopen zomer bij Ajax speelt, beschikt in Amsterdam over een aflopend contract en dus behoort een vertrek tot de opties. Ajax heeft de optie om het contract van Grillitsch met twee seizoenen te verlengen, maar de vraag is of dat nog gaat gebeuren.

Grillitsch was basisspeler van Ajax in de afgelopen vier wedstrijden, maar daarvoor zat de Oostenrijker vooral op de bank. Op dit moment zou Grillitsch na dit seizoen transfervrij kunnen vertrekken en om die reden ligt hij goed in de markt. Volgens het Duitse Sport1 zijn meerdere clubs uit de Bundesliga geïnteresseerd en zelf zou de middenvelder openstaan voor een terugkeer naar de Duitse competitie mocht het avontuur bij Ajax ten einde komen.

Wat betreft zijn toekomst kan Grillitsch zich 'veel voorstellen', zo laat hij weten tegenover Sport1. 'Het belangrijkste voor mij is dat ik vanaf de zomer regelmatig speel. Ik besef dat ik als voetballer pas gelukkig en tevreden ben als ik op het veld sta', benadrukt hij.

Bij Ajax is het in de afgelopen maanden op bestuurlijk vlak onrustig geweest en zodoende is het niet vreemd dat er nog geen duidelijkheid is over de toekomst van Grillitsch. Sven Mislintat, de nieuwe directeur voetbalzaken, gaat pas op 19 mei pas officieel in dienst, terwijl het nog altijd niet duidelijk is wie volgend seizoen de trainer is van de Amsterdammers.

'Ajax was en is zeker de juiste stap'

Ondanks de onrust en zijn geringe speelminuten bij Ajax staat Grillitsch nog altijd achter zijn keuze voor de Amsterdamse club. 'Ajax was en is absoluut de juiste stap voor mij. Ik speel hier voor één van de grootste clubs ter wereld en heb hier nu ook een vaste plek weten te bemachtigen', zegt Grillitsch, die blij is in Nederland. 'Ik ben hier een betere en vooral volwassener speler geworden. In het begin was het een nieuwe en geen gemakkelijke situatie voor mij, omdat ik in de voorgaande jaren altijd een basisspeler was. Maar ik heb ervan kunnen leren en ik kan veel meenemen naar de rest van mijn carrière.'

Poll: Ajax moet het contract van Grillitsch verlengen
0%
0%
Lees meer over:
Plaats reactie

OuweDibbes +11855

Deze jongen werden door veel kenners hoger ingeschat dan Alvarez.. zelfs in de winterstop. Niemand wil deze halve gare oostenrijker hebben, al is het gratis.

04-05-2023 13:08

mokum007 +6522

Klopt, maar Schreuder wel 🙈🙈kijk wat Schreuder en zijn zaakwaarnemer naar binnen haalt🤦🏼‍♂️🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️

04-05-2023 13:30

johanisajax +8836

Sowieso verlengen, ergste geval dan verkoop je hem voor 5M.

04-05-2023 10:49

OuweDibbes +11855

Haal je zelf toch gratis, kan je hem zelf verkopen.

04-05-2023 13:08

Altijdindestraat +40040

Of hij ging mee met de malaise of hij kan er niet veel van. Ik heb het in elk geval niet gezien. Doorselecteren aub.

04-05-2023 08:54

Ajaxdebeste35 +15488

Leuk voor wedstrijden tegen middenmoters en daaronder. Maar in top wedstrijden heb je er niks aan

04-05-2023 08:32

ProfessorX +19827

Grillitsch koste op zijn salaris niets .
Heeft weinig ritme en speelt in een rotzooi team dus ja laat hem de voorbereiding meedoen ,want ervaring heeft hij wel .

Rensch moet afgelopen zijn op rechtsback .
Benieuwd naar Kaplan , niveau Salah Eddine , niveau Daramy .

Iedereen zet Hato linksback is prima maar beter kan hij zich gaan ontwikkelen waar hij het beste is namelijk lcv .

Vos ook een talent net als Godts wat jong is en zeker minuten kan maken en geen 3 of 5
Minuutjes .
Wel in jong mee laten draaien , want ontwikkeling doe je op het veld niet op een bank of training .

Milovanovic wat is hiermee aan de hand , want ik was best een fan van hem ?

Conceição moet eigenlijk meer spelen , want ook hier geld ritme ontwikkeling en bank zitten is stilstand .

Taylor kan je gerust erbij houden is nog jong , maar koop wel ervaring erbij voor achterin en op het middenveld .

Rest seizoen afmaken met

Rulli

Timber Alvarez Bassey Hato /Baas/Wijndal

Berghuis Grillitsch Kudus

Conceição Tadic Bergwijn

04-05-2023 06:42

Henk de Vries +11131

Vreselijke grijze muis, de middelmaat. Snel laten gaan!

04-05-2023 06:36

DEELM +11891

Prima als back-up tegen de kleintjes, maar hij komt niet in de buurt van het niveau waar we de afgelopen jaren van hebben mogen genieten.

04-05-2023 00:04

DieLange +1024

Niet bij ons op het middenveld aub…

03-05-2023 23:21

Thor +4042

Zou hem toch nog een jaar erbij houden.

03-05-2023 22:39

Peterboeve +400

Juiste stap wat hierna dan dit is je rop

03-05-2023 22:09

Noam +4102

Slimme speler met inzicht, leest het spel goed maar niet technisch genoeg en te traag helaas

03-05-2023 21:45

AlexLitmanen10 +14377

Als ik Heitinga was zou ik seizoen afmaken met een vaste basis, met grillitsch de kans geven om zich te laten zien:

___________Rulli__________
Rensch. Alvarez. Timber. Hato
Grillitsch. Berghuis. Taylor
Kudus Brobbey. Tadic/Bergwijn

Dan aan het seizoen kijken of je het contract verlengd, ik neig nu nog naar een nee

03-05-2023 21:30

rodnet +10269

Regelmatig laten spelen. Maar niet bij Ajax.

03-05-2023 21:28

ElFlaco +3649

Gewoon laten gaan. Voegt helemaal niets toe.

03-05-2023 21:24

ajaxwestland09 +28948

Off topic de Ronaldo gooier scoort voor antwerp

03-05-2023 20:51

Sander31 +7691

Alsjeblieft nooit meer terughalen

03-05-2023 21:38

eros +4787

Grillitsch heeft mede door blessures zijn top nog niet bereikt bij Ajax.
Stekelenburg/Pasveer is wel klaar.
Kudus/Alvarez/Lucca en mogelijk Timeber zullen wel vertrekken.

Achterin klopt t gewoon niet.
Keeper, backs, centrale verdediger en een 6 hebben de prioriteit. Een middenvelder erbij zou prettig zijn.

Bergwijn, Tadic, Brobey, Conceicao, Godts zullen het voorin moeten doen.

03-05-2023 20:39

Wamberto +2968

Als Ajax een speler als Grillitsch haalt (aankoop van 27 met veel ervaring), moet zo iemand een meerwaarde hebben waardoor jonge talenten zich kunnen ontwikkelen. Ik denk best dat hij voetballend meer in huis heeft dan hij laat zien, maar een leider is het ook niet.
Om die reden zou ik verder zoeken naar een speler die dat wel in zijn profiel heeft, want je hebt met Fitz-Jim, Vos en Taylor al drie talentvolle middenvelders die voetballend veel kunnenbrengen, maar (nog) leiderschap ontberen.

03-05-2023 20:39

Berghuis +14346

Taylor brengt helemaal niks. Kan een doelpuntje maken en dat is het ook wel. Taylor heeft vorig en dit seizoen heel duidelijk laten zien gewoonweg het Ajax niveau niet te hebben. Je kan hem verhuren en kijken wat er gebeurd, maar nog een seizoen in Ajax 1 gaat hem geen goed doen.

03-05-2023 20:43

AlexLitmanen10 +14377

Taylor heeft vorig jaar juist laten zien dat hij het niveau juist wel heeft.
Hij heeft een dip gehad maar ik zou hem zeker niet wegdoen. Gastje is nog maar 20jaar, die komt er wel.

Dit is niet een speler die vervangen dient te worden, het grootste probleem ligt meer in het voetballende deel van de achterhoede

03-05-2023 20:50

Moooo +3966

Ik ben het met je eens dat een Taylor erg goed vond spelen VORIG seizoen.
Zag in hem de logische 8 en had ook zeker het talent..

Alleen ik heb erggg weinig goede minuten gezien van hem, scoorde een paar knappe goals. het was erg pover tot slecht.
Hij heeft zijn leeftijd mee en er zit zeker rek in deze jongen..

Ooit wel eens gezegd dat hij de technisch, verfijnde Joel Veerman is van PSV.

03-05-2023 21:03

Wamberto +2968

Toch opvallend dat zowel Van Gaal als Koeman hem selecteren voor het Nederlands Elftal. Dat zijn geen koekenbakkers, en ook nog totaal andere trainers. Taylor verzuipt gewoon in dit Ajax, waarin veel te veel druk op zijn schouders komt te liggen. Als hij zich op kan trekken aan anderen, komt hij wel weer bovendrijven.

04-05-2023 11:13

Slang3 +45865

Mooi dat hij in elk interview zo positief is over Ajax en zijn keuze

03-05-2023 20:25

Johan4ever +10914

Zo gek is dat niet als je kijkt naar wat hij dit seizoen heeft laten zien en wat er op zijn bankrekening erbij gekomen is, dan zou ik ook positief lullen over Ajax...

03-05-2023 21:34

Vik86 +42397

Hij speelt net als de rest onder zijn kunnen..ajax kan beter ruimte maken voor nieuwe spelers..

03-05-2023 20:22

Opperhoofd +12579

Prima speler maar zodra het niveau omhoog gaat valt hij door de mand.
Met zijn salaris van 2,5 miljoen zou ik hem laten gaan

03-05-2023 20:17

Sjaakie +5809

Ervaren, multi-inzetbare, nuttige speler. Past goed in een tussenjaar.

03-05-2023 20:02

Dirigent +6861

Ik verwacht heel veel uitgaande transfers: Timber, Alvarez, Kudus, Tadic, Berghuis, Klaassen, Wijndal.

Volgend seizoen:

Rulli, Rensch, nieuwe CV, Bassey, Hato, Taylor, nieuwe MC, Nieuwe MC, Bergwijn, Brobbey, Conceicao.

In mijn ogen lijkt het niet zo moeilijk, we zullen zeker rond de 100 miljoen ontvangen aan uitgaande transfers.

Dan zou je voor 55-60 miljoen toch wel echt 3 topaankopen kunnen doen.

Een centrale verdediger en 2 middenvelders. In Zuid-Amerika lopen er talloze topmiddenvelders rond die je voor 15-18 miljoen kunt oppikken.

Als de scouting in orde is koop je goud in Zuid-Amerika!!!

03-05-2023 19:44

Sjaakie +5809

Rensch is al jaren de zwakste schakel, dus weg ermee.
Ik ben ook bang dat Brobbey nooit onze eerste spits zal worden.

03-05-2023 20:05

Berghuis +14346

Brobbey word er van beticht nogal lui te zijn. Kon vorig en dit seizoen nooit 90 minuten vol maken, maar bleef 120 minuten als de brandweer gaan in de finale...... Blijft bijzonder

03-05-2023 20:46

AlexLitmanen10 +14377

Daarom, ik zou Brobbey gewoon laten staan in de spits voor de rest van het seizoen.

Rensch zie ik ook wel toekomst in. Bassey niet

03-05-2023 20:52

Sjaakie +5809

Welke 'toekomst' dan? Hij krijgt al 3 seizoenen kans op kans en laat het er als verdediger elke keer bij zitten.
De vorige stumper die lange tijd de hand boven het hoofd werd gehouden was Zinkgraver, maar dit overtreft alles.

03-05-2023 21:28

AlexLitmanen10 +14377

Waarom moeten Tadic, Berghuis en eventueel wijndal weg? Tadic is onze mvp, die doe je toch niet weg? Mag wel af en toe banken

Berghuis weg? Wmb samen met Alvarez en kudus onze beste speler.

03-05-2023 20:54

TJHooker +3938

Laten gaan! Als we een stap voorwaarts willen maken dan denk ik dat je iemand nodig hebt met meer voetballend vermogen. Ik vind Grillitsch vlees noch vis. Allemaal net niet.

03-05-2023 19:18

HendrikAjax +16833

Iemand met meer voetballend vermogen dan de Grillitsch bij Hoffenheim ga je niet snel vinden. Ik hoop dat we die Grillitsch bij Ajax nog te zien gaan krijgen.

03-05-2023 19:45

DnSchel +551

Precies, laat hem eens vanaf de voorbereiding staan. Wie weet gaat t lopen

03-05-2023 19:58

TJHooker +3938

Vooralsnog heb ik het niet gezien en vond het bijzonder armoedig van een speler met zijn ervaring.

03-05-2023 20:06

HendrikAjax +16833

Ben van zijn spel bij Ajax ook nog niet heel erg onder de indruk. Maar wat kan je verwachten van iemand die net terug is nadat hij er zolang uit heeft gelegen en daarna in team terecht komt dat zo dramatisch draait. Ondanks dat heb ik al een aantal keer een glimp van zijn klasse kunnen zien. Maar het is nu nog te weinig dat ben ik met je eens.

03-05-2023 22:11

Ajaxtrouw +6341

Grillitsch is wat mij betreft zo’n middle of the road aankoop die Feyenoord en PSV altijd deden….

03-05-2023 19:12

Lavie +2292

Iig beter dan Bassey, Lucca, Sanchez en Wijndal.

03-05-2023 19:38

Ajax14AMS +25205

Iemand met zijn leeftijd en contract moet een meerwaarde hebben.
OF in de kleedkamer, OF op het veld, OF allebei.
Bij Grillitsch zie ik die meerwaarde nergens terug. Ik zie ons veel liever van zijn salaris afkomen en Vos de kans geven.

03-05-2023 18:50

Lavie +2292

Ajax gaat Tijjani Reijnders halen ook, hè?!

03-05-2023 19:38

Ajax14AMS +25205

Lekker afscheid van nemen deze gast.

(grappig dat ik per ongeluk 'glas' typte in plaats van 'gast' in eerste instantie, want dat is wel het geval gebleken met hem)

03-05-2023 18:47

Ajax95Duivendrecht +24110

Het is moeilijk om hem te beoordelen in een niet draaiend elftal, waar hij ineens in moet komen. De man is daarnaast ook nog eens een half jaar geblesseerd geweest en heeft in het restant tot een paar weken terug amper vertrouwen/speelminuten gekregen van de trainers.

Ik vind hem het helemaal niet zo slecht doen als wat veel mensen van hem maken. Aan de bal en qua spelintelligentie is hij duidelijk een stuk beter en comfortabeler dan Alvarez. Qua vermogen om onder druk uit te voetballen en ook qua fysiek/dynamiek kan het wel beter. Wat ik overigens ook niet gek vind, aangezien hij driekwart jaar zowat geen minuut gespeeld heeft. Hij mist ritme, dat zie je aan alles.

Ik zou het snappen als Ajax zijn contract niet gaat verlengen, maar van de andere kant zou ik het ook wel mooi vinden als hij nog iig een voorbereiding vol de tijd krijgt om zich te bewijzen. Topfit denk ik namelijk dat er best wel een goede 6 in hem schuilgaat.

03-05-2023 18:37

Amsterdam4ever +2364

Als hij blijft, krijgt hij een dikke sloot tekengeld en salaris. Voor dat geld kan je ook een nieuwe Martinez ophalen in Argentinie. Wmb gaan scouting en Sven een kans geven wat pareltjes op te halen.

03-05-2023 18:56

twynestar +28304

Het stikt namelijk van de nieuwe Martinezzen in Argentinie, iedere Europese club kan er zo een oppikken. Daarna even langs Brazilie om een vrachtwagen vol Antony's te oogsten.

03-05-2023 19:04

Amsterdam4ever +2364

De clubs die de scouting goed op orde hebben zo als Toulouse en Feyenoord halen voor bescheiden bedragen spelers op die in korte tijd grote stappen zetten. Mislintat heeft in verleden wat laten zien op dit vlak, ben erg benieuwd. Salarissen van dit niveau zouden voor echte topspelers moeten zijn die het elftal dragen. Klaassen, Grillitsch, etc. laten veel te weinig zien om die bedragen te rechtvaardigen. Onze club gaat ervan naar de klote als je spelers als deze namen die idealiter je 15e t/m 20e man zijn in de selectie dit soort bedragen krijgen. We hebben hierarchie in de kleedkamer nodig, en daar hoort ook salaris bij. En zo'n 8m uitgeven aan tekengeld plus salaris aan een ok-ish selectiespeler vind ik veel te veel. Dan zie ik liever Sven voor 7m een groot talent scoren, ook al heeft dat ook risico op het wel/niet slagen ervan. Krijg hij 8t plus 5t tekengeld was t een heel ander verhaal geweest wmb.

03-05-2023 19:43

Michael 1974 +21985

Hilarisch dat je feijenoord noemt. Tot twee jaar geleden werd er gelachen om de falende scouting van feijenoord en konden ze geen eens scouts betalen en mistten ze de boot volledig. Ajax slaat 1 jaar de plank mis en dat is zorgelijk, maar om nou feijenoord als voorbeeld te gebruiken 😀

03-05-2023 19:52

Frederiksperwer +467

Ik hoop vooral heel erg intens dat Klaassen vertrekt.

03-05-2023 18:28

Ajax95Duivendrecht +24110

Precies hetzelfde

03-05-2023 18:39

Flaco +19583

En daar is helaas nooit belangstelling voor. Hoe zou dat nou komen?

03-05-2023 19:00

Sambavleugels +18726

En dat wordt dan uitgelegd als clubliefde

03-05-2023 19:03

AlexLitmanen10 +14377

Bruikbare speler geweest, al jaren

En nu is de koek op. Ik gun Klaassen een mooie transfer voor een appel en een ei naar usa.

Zou mooi zijn als we Donny vd Beek een jaar kunnen huren, als vervanging

03-05-2023 20:56

Dmen10 +1775

Hij krijgt veel te weinig speeltijd om hem goed te kunnen beoordelen… Geef die jongen een kans en dan denk ik dat hij zeker van waarden kan zijn voor ons AJAX ❌❌❌

03-05-2023 18:26

Musica Merlo +8206

Grillitsch niveau is ver onder de maat voor de top in Nederland en internationaal. Zo snel mogelijk verkopen. Verdedigend zwak en veel te traag en weinig weerbaar in persoonlijke duels. Naast hem Sanchez, Wijndal en Luca verkopen. Hoop dat onze nieuwe Technish directeur het beter gaat aanpakken.

03-05-2023 18:23

Rockpotje +9560

Lucca en Grillitsch moet je eerst vastleggen wil je ze kunnen verkopen

03-05-2023 19:05

PetrusKeizer +10739

'ik ben gelukkig als ik buiten op t veld sta, en binnenloop'.

03-05-2023 18:14

Rinban +2090

Veel te vaak balverlies

03-05-2023 18:08

31xAjax +7912

Ik was voorstanders van Grillitsch op 6 omdat hij een verademing is tov Alvarez. En dat ben ik nog steeds ondanks dat hij na een sterk begin de laatste wedstrijden meedeelt in de malaise....

03-05-2023 18:02

Bjorn +12418

Bakt er niks van.

03-05-2023 17:59

Ajax4proud +10846

€2,171,520 jaar salaris 2023. Bij gebrek aan beter staat hij in de basis. Als Taylor als jeugdspeler geen dal had dan stond hij niet eens opgesteld als basisspeler. Als Ajax dit niveau wil nastreven en we zien allemaal waar Ajax nu staat op dit moment dan moet Ajax vooral dit soort spelers gaan behouden.

03-05-2023 17:59

Amsterdam4ever +2364

Waar haal je dat vandaan? Ik las dat hij 3m krijgt plus bak tekengeld.

03-05-2023 19:12

Ajax4proud +10846

Als ik kijk naar andere salarissen lijkt het wel te kloppen:
https://salarysport.com/nl/football/eredivisie/afc-ajax/
Ik zie er alleen geen tekengeld bij staan.

03-05-2023 19:55

Amsterdam4ever +2364

Dit kan niet kloppen,want volgens laatste jaarcijfers betaalde Ajax 74,4m aan salaris aan spelers. Dat was incl 17,1m aan premies en bonussen. Dat is dus 57m aan salaris excl premies. Ik geloof niet dat het dit jaar lager is, dus ergens mist er minstens 8m.

03-05-2023 21:12

michaellaudrup +4660

Hij is in ieder geval beter dan Taylor.

03-05-2023 17:43

Ajax95Duivendrecht +24110

Als 6 absoluut, en ook beter dan Alvarez daar.

03-05-2023 18:39

AFCACruijff14 +161364

Kijk, Grillitisch kwam gratis en heeft ook weer niet zo afschuwelijk gepresteerd, dus een jaar extra valt te overwegen. Je hebt toch ook routiniers nodig.

Maar hij werd op deze site omhoog gesproken of hij Xavi of Iniesta was, schromelijk overdreven want heb hem nog geen bijzondere pass zien geven. De factor ´´hij speelt mee in een kut elftal´´ telt wel maar hij had ook wel meer kunnen tonen.

Maar aangezien er een grote uitloop komt kan ik leven met verlenging van hem.

03-05-2023 17:38

Jake the Snake +17349

Niks is gratis. Zeker een transfervrije speler niet.

03-05-2023 18:11

AFCACruijff14 +161364

Hij heeft tekengeld gehad en vast een goed salaris, maar dat zal een opvolger ook willen.

03-05-2023 18:15

Altijdindestraat +40040

Hij krijgt de kans en doet er vooralsnog niks mee, dus te licht in mijn ogen.

03-05-2023 17:32

Oldstar +5270

Man,man,man dit is toch niet het niveau waar Ajax voor moet gaan
We zijn verdomme geen Vitesse o.i.d..

03-05-2023 17:23

HarryHarHar +3018

Ten Hag zou zeggen, goed is niet goed genoeg, het moet beter, dan zeg ik erbij zo niet dan functie elders!..

03-05-2023 17:21

Keizer +30074

Voor dat salaris wat hij krijgt zie ik liever een jeugdspeler op zijn plek.

03-05-2023 17:05

Lazell +16989

Er gaan een hoop spelers bijkomen hopelijk, denk dat we minimaal een stuk of 6 basisspelers nodig hebben. Dan kun je iemand als Grillitsch er goed bijhebben. Kost geen transfersom meer en kunnen spelers als Vos en Fitz-Jim zich langzaam opwerken ipv geforceerd.

03-05-2023 17:14

Keizer +30074

Maar wat hebben we aan Grillitsch dan?

03-05-2023 17:15

Lazell +16989

Laatste zin... Kun je best basis zetten en als Fitz-Jim/Vos hem niet langzaam uit de basis kunnen spelen hebben ze daar ook niet zo veel te zoeken. Plus je hebt gewoon een speler of 20-25 nodig. Als je naar de selectie kijkt hou je bijzonder weinig meer over als je al het brandhout weg gaat doen.

03-05-2023 17:18

Keizer +30074

Maar Grillitsch voegt 0,0 toe. Persoonlijk zou ik liever een ervaren 6 zien komen die wat meer toevoegt dan brandhout behouden. Kost ook gewoon paar miljoen salaris he.

03-05-2023 17:49

Lazell +16989

Het is geen topper, maar 0,0 toevoegen gaat ook wel wat ver als je het mij vraagt. Houdt het spel simpel, maakt zich aanspeelbaar en verlegd het spel naar de juiste plek. Op dat gebied is hij beter dan Alvarez of Taylor.

2 miljoen is technisch gezien inderdaad een paar miljoen. Maar een nieuwe speler kost ook tekengeld plus een identiek of hoger salaris, zeker als je een ervaren speler wil. Dan ben je alsnog duurder uit. Als je ook nog iemand wil die meteen een van de beste spelers is, kun je de ontwikkeling van Vos / Fitz-Jim wel een jaartje of 2-3 in de ijskast zetten.

03-05-2023 18:04

Libero +19121

Wat is zijn salaris?

03-05-2023 20:03

Keizer +30074

2 miljoen als ik het goed begrepen heb.

03-05-2023 21:01

Libero +19121

Da's voor een reserve wel flink ja. Hoewel bv. Bassey vast wel wat meer kost en m.n. gekost heeft en zo zijn er nog wel een paar.

03-05-2023 21:13

vandenhaas4 +15080

Een van de vele spelers die op dit moment misschien een basisplaats verdienen, maar eigenlijk niet goed genoeg voor het niveau wat Ajax nastreeft

03-05-2023 17:05

HarryHarHar +3018

als de grove zeef over deze selectie wordt gehaald dan zijn er maar drie spelers die geschikt zijn voor het Ajax van weleer en wat Ajax (zonder Sar) na streeft, dat zijn Francisco Conceição, Edson Álvarez, & Mohammed Kudus , geschikt voor een goed draaiend elftal daarin is dan ook plaats voor de aankomende spelers van jong..

03-05-2023 17:35

Henkjanklaas +20619

Zal aan mij liggen maar ik zit niet te wachten op dergelijke nietszeggende voetballers. Kan nog geen specifieke kwaliteit ontdekken.

03-05-2023 16:58

ST +23068

Ik vind het een beetje een grijze muis. Zijn handelingssnelheid vind ik wat te laag liggen en ik heb liever Vos op zijn plek. Maar je kunt hem er wel bij hebben. Fan zal ik in ieder geval nooit van hem worden.

03-05-2023 16:55

hetje +2171

Hij heeft het ook niet kunnen laten zien is lang geblesseerd geweest.en heeft nu pas 4 keer in de start opstelling gestaan, neemt niet weg dat er waarschijnlijk beter opties in de jeugd lopen

03-05-2023 16:52

Robertini +39194

Snel weg graag, matige speler.

03-05-2023 16:46

Panna +5042

Als je iedere week wilt spelen, kun je beter met Alfred richting Nac gaan.....

03-05-2023 16:41

020Dario020 +2069

Ik zou dan toch nog liever Schöne terug halen 😊

03-05-2023 16:39

JJFajax +3547

Pffffff. Schone is zeker belangrijk geweest voor ons maar is toch niet meer van het niveau dat we nastreven.

03-05-2023 16:48

twynestar +28304

Nee die is geen dag te laat naar Heerenveen gegaan en daar kon hij het verschil al niet meer maken. Wat ook geen schande is trouwens, niet iedere speler gaat even lang mee.

03-05-2023 16:55

Henkjanklaas +20619

Is natuurlijk een grapje maar zelfs met een grond van waarheid Haha

03-05-2023 16:59

El Pacino +3609

Hij ging eerst naar Genua.

03-05-2023 17:06

020Dario020 +2069

Bedoel het ook in vergelijking met Grillitsch, dat ik dan toch liever Schöne zie…

Dat dat niet het niveau meer is waar we naar toe moeten daar ben ik het mee eens.

03-05-2023 20:12

Bramble1988 +9262

Is in een goed draaiend elftal een goede 6. Bij Hoffenheim was hij de motor op het middenveld. Onder Bosz wordt het een topper, 100% vertrouwen in.

03-05-2023 16:39

1991 +7787

Speelt Hoffenheim aanvallend of defensief?

03-05-2023 16:41

Bramble1988 +9262

Hoffenheim was een zeer aanvallend ingesteld team

03-05-2023 16:54

Henkjanklaas +20619

Is niveautje hoffenheim dus weg met deze grijze speler

03-05-2023 16:59

El Pacino +3609

Dat is momenteel een stuk hoger dan Ajax.

03-05-2023 17:06

Lazell +16989

Als je werkelijk elke speler uit de selectie moet halen die niveau Hoffenheim of lager zijn, dan houd je er nog geen 10 over.

03-05-2023 17:23

Bramble1988 +9262

Niveautje Hoffenheim was in 17/18, 18/19 plekkie 3 en 4 van de Bundesliga!

03-05-2023 18:48

Panna +5042

Waar baseer je dut op? Een goed draaiend elftal heb je dit jaar nauwelijks gezien en ook bij Grillitsch zelf heb ik nog niets gezien waar ik vrolijk van word!

03-05-2023 16:43

VoorAltijdNummer14 +25346

Als ik Bramble zijn comment lees, kan ik opmaken dat 'ie hem bij Hoffenheim aan het werk gezien heeft. Ik heb dat ook en onderschrijf zijn mening.

Hij kan de rol die Lasse onder Bosz had zelfs nog beter bekleden imo.

03-05-2023 16:45

Bramble1988 +9262

Bundesliga volgen

03-05-2023 16:54

Bramble1988 +9262

Precies!👍🏻

03-05-2023 16:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.