Farioli verwacht Fitz-Jim donderdag terug, Berghuis traint nog individueel

door Jesse ter Haar 117

Bron Ajax TV

Farioli verwacht Fitz-Jim donderdag terug, Berghuis traint nog individueel

door Jesse ter Haar 117

Bron Ajax TV

Laatst geüpdatet

Kian Fitz-Jim sluit komende donderdag aan bij de groepstraining van Ajax, zo verwacht Francesco Farioli. De hoofdtrainer van Ajax kan na de interlandperiode nog niet direct rekenen op Steven Berghuis, Sivert Mannsverk en Kristian Hlynsson, maar ook in die gevallen zit er schot in de zaak.

Het beste nieuws brengt de Italiaan dus over Fitz-Jim. De middenvelder maakte indruk in het vorige blok, maar liep ook een spierblessure op en meldde zich zodoende af voor Jong Oranje. Inmiddels lijkt zijn rentree dus voor de deur te staan. 'Het gaat goed met hem, dus we denken dat hij donderdag bij het team aansluit', vertelt Farioli in gesprek met Ajax TV. 'We krijgen spelers terug en gaan door naar de volgende uitdagingen.'

Voor andere Ajacieden is de rentree nog ietwat verder weg. Wel is er een hoopgevende update over Berghuis. 'Berghuis traint individueel, dus niet met het team. Met Mannsverk en Hlynsson moeten er binnen nog dingen gedaan worden, zodat ze klaar zijn voor een terugkeer naar het veld om individueel te trainen. Weghorst en Henderson zijn weer onderdeel van het team.'

In de afgelopen week heeft Ajax 1 - en dus ook Farioli zelf - een paar dagen vrij gehad. De oefenmeester had tijd genoeg om terug te blikken op het vorige blok. 'Het was een interessante periode. Qua resultaten en prestaties, maar vooral qua ontwikkeling van het team. In de zes wedstrijden die we hebben gespeeld zagen we veel verschillende aspecten die belangrijk zijn om mee te nemen naar het volgende blok. Ik denk dat de wedstrijd tegen Besiktas goed was op verschillende vlakken. Goed voetbal, het resultaat was fantastisch en we hadden de totale controle over het spel en de wedstrijd.'

'Maar in die periode waren er ook een paar wedstrijden waarin we meer moeite hadden', geeft Farioli toe. 'Het gelijkspel tegen Slavia in Praag was een wedstrijd waarin je een helm had moeten dragen. Met tien man tegen een team dat erg fysiek was. Maar dit zijn verschillende fases van een groep, van een team. Uiteindelijk is het belangrijk dat je het allebei kan laten zien en om met de juiste uitrusting een scenario in te gaan.'

Weghorst en Klaassen

In de laatste wedstrijd voor de interlandperiode, thuis tegen FC Groningen, stal Wout Weghorst de show. Farioli is blij met de inbreng van de aanvaller. 'In zijn paar minuten op het veld heeft hij het maximale eruit gehaald om het team te helpen. We waren natuurlijk erg blij. We zitten in een situatie waarin elk punt het verschil kan maken. We willen natuurlijk het spel terugbrengen dat we willen. Ik vond het een terecht resultaat. Het kostte ons wat meer moeite, maar het lukte wel.'

Ook over Davy Klaassen is de trainer te spreken, want de trefzekere middenvelder vervulde eveneens een belangrijke rol tegen FC Groningen. 'Davy Klaassen begon mee te trainen met Jong Ajax', haalt Farioli terug. 'Daarna hadden we een kort gesprek in de gang om elkaar te leren kennen en om over voetbal te praten. Het voelde als de juiste keuze voor iedereen. Ook gezien de omstandigheden, er zijn wat blessures bij de middenvelders, was het een teken en dat zagen we. Davy heeft tot nu toe een positieve impact gehad en ik weet zeker dat dat nog beter gaat zijn.'

Lees meer over:
Plaats reactie

FelixGassenlicht +8994

Jammer van Berghuis. Die is over 2 weken echt nog niet wedstrijdfit.

16-10-2024 18:24

YugoVik +33331

Hem hebben we wel nodig..

16-10-2024 23:55

Amp +38003

Dat van berghuis begint wel irritant te worden. Vorig seizoem zo lang er uit, nu na een paar halve potjes alweer zo ongeveer bijna twee maand.

16-10-2024 16:08

Maracana +1979

De nieuwe man van glas.

16-10-2024 16:58

stopperspil +11231

Mikautadze: Ondanks de degradatie uit de Ligue 1 besloot Metz de koopoptie van dertien miljoen euro bij Ajax te lichten. Niet veel later verkocht de club Mikautadze voor 18,5 miljoen euro door aan Olympique Lyon. Daar wacht de 33-voudig international nog altijd op zijn eerste goal. Mikautadze schippert geregeld tussen basis en bank.

16-10-2024 15:38

MokumsParadijs +2363

Blij dat die miskoop weg is

18-10-2024 18:16

FrancescosRavioli +15388

Als je mij 1,5 jaar had verteld dat we FJ broodnodig zouden hebben, had ik je uitgelachen.
Hij is voor de versnelling in het spel en aanspeelbaarheid erg belangrijk gebleken. Ik ben blij dat hij terug is.

Met een terugkomst van Berghuis ben ik overigens benieuwd wat het voor FJ betekent qua minuten maken. Berghuis zal deels ook op rechtsbuiten worden gezet ivm Traore. Hopelijk perkt Farioli niet zijn speeltijd in.

16-10-2024 15:11

Kryptonite +77028

Fitz Jim's uitzonderlijke kwaliteiten waren van meet af aan zichtbaar in de jeugd en in Jong. Maar om onbegrijpelijke redenen kreeg hij maar geen kans. Als we Farioli niet hadden gehad en als Fitz Jim toevallig een dipje had gehad in de voorbereiding, dan hadden we hem nu waarschijnlijk aan Utrecht verkocht voor 500k.

Dat we Fitz Jim vorige winter window vervroegd hadden teruggehaald van zijn verhuur, en daarvoor hadden betaald(!), om hem vervolgens te laten verpieteren in Jong of te laten invallen op rechtsbuiten was krankzinnig.

Ajax moet leren om de jeugd op waarde te schatten. Fitz Jim kreeg maar geen kans, Regeer hebben we te makkelijk laten gaan (gelukkig met koopoptie), Timber hebben we richting de uitgang gepusht, Vos hebben we voor een miezerig bedragje verkocht en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Dit waren stuk voor stuk uitblinkers bij Jong en ze hebben nauwelijks kansen gekregen.

16-10-2024 15:25

MaxPower +2698

Wat als Ajax nou Unuvar eens in de winter zou terughalen, tenminste als dat nog zou kunnen. Weer zo'n speler die ze te gemakkelijk hebben laten gaan. En lost meteen een stuk van het probleem op linksbuiten/ creatieve middenvelder op

16-10-2024 16:02

Ajaxsupporter02 +14356

Bijna eens, maar Vos heeft nooit structureel uitgeblonken bij Jong. Heel af een toe deed hij dat.

16-10-2024 19:18

FrancescosRavioli +15388

FJ had bij de ene de status van Donnie van der Beek, de ander van Sarpong (die werd ook veel potentie toegeschreven en kon er weinig van). Hij heeft mij tot dit seizoen echt totaal niet kunnen overtuigen.

Maargoed, ik ben nogal voorzichtig met talenten omhoog schrijven. Zeker na de afgelopen jaren met de matige jeugd en al die miskopen.

Overigens komt Vos gewoon tekort. Die moet echt volwassener gaan spelen. Evenals Unuvar die elders in dit topic wordt genoemd

16-10-2024 19:23

Ajaxsupporter02 +14356

Dan heb je vast vaak net zijn mindere potjes gezien, want vaak speelde hij heel goed in Jong waar je toch echt potentie had kunnen zien.

17-10-2024 11:09

FrancescosRavioli +15388

Jong zegt mij niet zoveel. Fischer en Dolberg waren ook top in jong. Unuvar ook.

17-10-2024 11:57

Ferd +38611

Fisher en Dolberg waren in het eerste ook top. Fischer tot aan z'n blessure waar hij mentaal niet goed uitkwam (hij wilde zich te hard bewijzen) en Dolberg tot er een nieuwe trainer kwam.

18-10-2024 07:30

YugoVik +33331

Heb je net niet gelezen dat farioli berghuis als rechter aanvallende middenvelder ziet en ook de eerste keuze is.. Fitz jim zal een back up zijn als berghuis terug is..

16-10-2024 23:57

FrancescosRavioli +15388

Dat heb ik gelezen.

Alleen als je geen rechtsbuiten beschikbaar hebt door bijv. Blessures van Rasmussen en Traore, neem ik aan dat hij Berghuis wel op rechts zet als FJ en hij tegelijk fit zijn en conditioneel in orde.

17-10-2024 08:51

willem1958 +8876

Goed dat FJ weer fit is en hopelijk kan Berghuis tegen Qarabag weer minuten maken zodat ie klaar is om daarna volop mee te draaien in dit blok, we zullen ze nodig hebben.

16-10-2024 11:22

Schip +23609

Zelden iemand zo lang individueel zien trainen als Berghuis. Volgens mij heeft die een ouderwetse Bobby Haarms training nodig.

16-10-2024 09:53

Redrum +96297

Berghuis is op dit moment pure geldverspilling. Hij speelt een potje mee en is vervolgens al maanden geblesseerd, terwijl hij er een paar weken uit zou liggen. Laat maar gewoon zitten met Berghuis. Afschrijven en een vervanger halen in de winterstop.

16-10-2024 11:24

Ajaxtrouw +6360

Ik weet niet hoe met het contract van Berghuis zit maar zijn blessure gevoeligheid begint wel echt een ding te worden. En dan met name zijn hersteltijd. Hij wordt over een paar maanden 33, ik denk dat zijn lijf te kwetsbaar is geworden. En dan duurt het steeds weer een tijd om ritme op te doen in een elftal als hij terugkomt, laat staan om vorm te raken.

16-10-2024 08:57

afct +8983

Voor zover ik weet loopt zijn contract af. Hij zal zich moeten bewijzen dit seizoen fit te kunnen zijn. Dan kun je overwegen tegen minder salaris een nieuw jaar contract.

16-10-2024 10:54

HertogH +15926

Off: Ajax met scoutingsapparaat in Zuid-Amerika (incl. leiding) volgens Bart Veenstra.

Interessant richting de winterse transferperiode..

Edit: Bart Sanders ipv Bart Veenstra.

16-10-2024 08:38

BarryJanssen +14375

Met het niveau van het scouting apparaat zullen ze wel alleen terugkomen met een een kilo cocaïne..

16-10-2024 09:34

Omar +17193

Is Promes tegenwoordig scout bij Ajax?

16-10-2024 10:10

YugoVik +33331

Waarschijnlijk gemixt ook nog..

16-10-2024 10:27

Okocha078 +14093

Zeker interessant, benieuwd naar wie ze kijken.
Helinho waar interesse is was heeft inmiddels al een nieuwe club

16-10-2024 11:18

champhead +14504

Bart Veenstra is de hoofdredacteur van Ajax Showtime. Zou oppassen met zijn naam gebruiken hier. 😉Je bedoelt Bart Sanders.

16-10-2024 12:03

HertogH +15926

Je hebt gelijk, scherp!

16-10-2024 12:16

wijzijndebeste123 +165633

T feit dat de leiding er ook is betekent dat het zeer serieus is. Dat wijst er op dat ze in de afrondende fase van het scouten zitten waarbij de leiding een finaal oordeel zal vellen of zelfs dat ze de deal(s) al rond willen maken. Iemand enig idee om wie het kan gaan? Zijn er de laatste weken geruchten geweest over spelers uit Zuid-Amerika die aan ons gelinkt worden?

16-10-2024 13:56

Breuk +25393

Volgens mij niet en dat maakt het nog spannender

16-10-2024 17:32

Lullo +6121

Blessures alleen zijn natuurlijk al klote, maar die hersteltijd bij Berghuis valt altijd wel tegen. Erg jammer, want gewoon een intelligente gast die vaak ook goed kan voetballen.

15-10-2024 23:22

Okocha078 +14093

Zeker jammer.
Hopelijk kan hij nu goed fit worden en een tijd lang fit blijven.
Mits fit gewoon een goede speler voor ons.
Ik denk dat hij er zelfs voor open staat om te verlengen tegen een lager basissalaris.
Lijkt weer helemaal op zijn plek en hij snapt ook wel dat het loon wat hij nu heeft niet meer bij onze situatie past.

16-10-2024 07:50

Francesco +5966

Offtopic@

Bij de fans vergeten we weleens dat Edgar Davids terug kwam naar Ajax, iemand van de 1995 lichting, 1 van de grootste middenvelders van Europa voor 10 jaar, Unieke middenvelder, legend die met Zidane en Deschamps domineerde bij Juventus.
Check de beelden bij Juve...

Ja maar Davids...Nee...ik vind het super mooi dat Davids en Litmanen terug kwamen. Volgens mij de enigen van de 1994-1995 selectie.

https://www.youtube.com/watch?v=Qj6rNPkfOAM

Wat een speler Davids. Uniek.

15-10-2024 23:09

KingOfTheMatch +7086

Werd in het buitenland veel meer gewaardeerd dan hier in NL

16-10-2024 00:27

KingOfTheMatch +7086

Ja man, helemaal mee eens.
Helaas willen ze hier meer druk maken om een rare bril of kleurtje of whatever

16-10-2024 08:10

Rymesyt +8150

Voor mijn gevoel waren vroeger de goede spelers ook gewoon beter verdeeld over meer goede ploegen waardoor spelers ook veel meer de kans kregen om te laten zien dat ze zo goed waren. En deden er ook meer clubs mee om de prijzen.

Nu zitten er heel veel grote spelers op de bank bij superteams, of ergens bij rijke teams in het midden-Oosten. Dan staan ze ook veel minder in de spotlight.

Maar dit kan ook allemaal volledig door mijn roze 'vroeger was het beter' bril komen en enorme onzin zijn, ik heb de statistieken oid er niet bij gepakt.

16-10-2024 12:00

Francesco +5966

Terugkijkend kan ik zeggen, dat Davids overal waar hij speelde buitengewoon was.
Er zijn maar weinig middenvelders in de geschiedenis van het voetbal, die zo veelzijdig waren als Davids. Zoveel power, techniek, goals, assists. Zelfs vrije trappen maakte hij bij Juve...nooit echt geweten/kan me niet meer herinneren.

De Ajax school moet meer weer die jongens vinden die de straattechniek hebben en vervolgens echte mannen zijn/worden. Zie Seedorf, Davids.

16-10-2024 17:58

KingOfTheMatch +7086

Straattechniek zal lastig worden in deze tijd. Jochies met talent spelen liever op hun tablet of playstation in plaats van hele dagen op het pleintje je balgevoel perfectioneren

16-10-2024 23:09

Ferd +38611

gelukkig droeg Davids nooit rare brillen ;)

18-10-2024 07:31

afct +8983

Echt een mega middenvelder was Edgar idd. Weet je Martinez deed mij altijd een beetje aan hem denken. Hele goede techniek en heel erg fel

16-10-2024 07:57

Joodhannus73 +3579

Grinta kun je stimuleren. Maar het zit allereerst in een persoon en ontwikkelt zich vervolgens in een cultuur. Dat laatste ontbreekt volledig in Nederland. Dat MOET Ajax écht veranderen. Je zie bij Farioli al het verschil. Dat is positief. Laat hem maar te keer gaan langs de lijn. We moeten af van het dogna "doe maar normaal, dan ben je al gek genoeg". Davids was gek en trok zich er niets van aan. Zulke spelers hebben we nodig! Creëer ze!

16-10-2024 08:50

Artemio +32239

Ajax heeft ook nog niet veel plezier kunnen beleven aan Mannsverk.

Als ik die Scandinavische spelers elders zie ontwikkelen denk aan Harder/Kjaergaard/Schjelderup/Oskarrson/Nanasi. Dan komen wij er slecht vanaf met Hlynnson/Rasmussen.

15-10-2024 22:25

Nr.10 +111580

Goed dat Frits weer mee kan doen.
Helaas duurt het met Bergosso veel te lang.

15-10-2024 22:09

Clubliefde34 +6248

Mooi! Wie word het kind van de rekening denken jullie? FJ of Taylor?

15-10-2024 21:52

Controleur +465

Taylor Berghuis
-----Fitz-Jim

15-10-2024 22:06

Clubliefde34 +6248

Farioli gaat henderson (ook nog de aanvoerder) echt niet op de bank zetten. Ik denk personelijk dat FJ het is.

15-10-2024 22:33

Knakworst +560

Ik denk dat hij het middenveld laat staan en dat Traore het kind van de rekening wordt.

15-10-2024 23:07

Clubliefde34 +6248

Ik denk het niet. Maarja we zien het wat farioli gaat doen! Hoe dan ook erachter blijven staan!

15-10-2024 23:23

KingJames23 +11471

Wie is Berghuis?

16-10-2024 02:10

Omar +17193

Farioli en Berghuis hebben al gezegd dat ze Berghuis als middenvelder zien aangezien hij geen snelheid heeft, zal een optie zijn op de plaats van FJ.

16-10-2024 07:53

LukaLitmanen +82299

Nee FJ Berghuis Taylor/Hendo

16-10-2024 13:03

gi0vanni +7341

Logisch, een speler die terug komt van blessure moet eerst trainen. Dan kunnen ze bepalen hoe ver hij is.

16-10-2024 13:50

BarryJanssen +14375

Taylor zou de enige juiste optie zijn.

Maar ik ben ook bang dat Fitz-Jim eruit gaat..

16-10-2024 09:36

Tinus +10435

In beginsel is FJ de stand-in van Berghuis, dus ik verwacht dat FJ dan even gaat banken. Maar ook dan zal Farioli wel genoeg gaan rouleren om zowel Berghuis als Taylor rust te geven.
Hopelijk gaat Farioli ook FJ op de 6 proberen af en toe, dan krijgen we daar ook meer opties als dat goed bevalt.
Verder ben ik benieuwd of Farioli Berghuis ook als linker 8 gaat opstellen. Berghuis is links, dus dat zou op het middenveld misschien wel een logischere positie voor hem zijn.

16-10-2024 11:07

C14 +22468

Dat zijn je twee beste spelers die het meest toevoegen. Één van hen eruit zou een blijk van totale inzichtloosheid zijn.

Berghuis heeft alleen een mooie lange, creatieve pass, verder in alles minder dan Fitz-Jim. Taylor is een ander type, maar nodig, en als koppel met Fitz-Jim en anderen beter dan Berghuis.

16-10-2024 15:46

JesperDeVlo +5506

De volgende wedstrijden stond Berghuis in de basis tegen Feyenoord in de 3 afgelopen seizoenen dat Berghuis voor Ajax speelt.

Dus dat Berghuis zogenaamd geen wedstrijden tegen Feyenoord durft/wenst te spelen is 'fake news'.

Berghuis creativiteit hebben we gewoon hard nodig met de wedstrijden tegen Feyenoord, Psv en Twente voor de boeg.

24-9-2023 Ajax - Feyenoord 0 - 4 (0 - 3) Basis
5-4-2023 Feyenoord - Ajax 1 - 2 (1 - 1) Basis 19-3-2023 Ajax - Feyenoord 2 - 3 (2 - 1) Basis
22-1-2023 Feyenoord - Ajax 1 - 1 (1 - 0) Basis
20-3-2022 Ajax - Feyenoord 3 - 2 (1 - 2) Basis
19-12-2021Feyenoord - Ajax 0 - 2 (0 - 1) Basis

15-10-2024 21:39

Artemio +32239

Hij speelt tegen Feyenoord vaak slechte wedstrijden en vooral in de Kuip.

15-10-2024 22:12

LukaLitmanen +82299

Klopt, maar heb jij die doodsbedreigingen en dodenlijsten ook richting zijn kinderen gezien? Staat op Dumpert overigens, maar dan zou ik ook niet relaxt zijn

15-10-2024 22:53

Tommyshelby +129895

Factchecking, altijd goed 👍

15-10-2024 22:14

LukaLitmanen +82299

Bedankt Jesper, goed bezig

Ik riep het hieronder al dat berghuis in 3/4 Kuip wedstrijden gewoon meedeed

15-10-2024 22:53

Ajax27 +19244

Dus? Ajax won 3 keer, verloor 2 keer, speelde 1 keer gelijk. Het laat alleen maar zien dat wedstrijden als deze op zichzelf staan. Het zegt weinig over Berghuis.

Ik denk in de vorm van Berghuis voor z'n blessure dat het de beste 10 is die we hebben. Gelukkig hebben we daarnaast ook goede alternatieven met FJ die zich echt dit seizoen enorm positief heeft ontwikkeld en ook Klaassen laat zien dat het een enorm waardevolle speler kan zijn. Zijn neusje voor de goal in combi met Brobbey die erg goed de bal kan vasthouden is goud. We hebben gewoon verschillende smaken.

Zeker ook als je kijkt naar Traore, hij kan geweldige momenten hebben maar dat afwisseling met 101 foute keuzes. Dus als Berghuis dadelijk terug is heb je ook daar weer samen met Rasmussen 3 verschillende smaken.

Linksbuiten... dat is een positie waar ik me meer zorgen over maak. Enorm veel vertrouwen in Godts maar in een lang zwaar seizoen moet je hem af en toe rust kunnen geven. Dat kan nu bijna niet met de optie(s) die erachter staan.

15-10-2024 23:56

Mousasi +739

Aan Mannsverk hebben we ook nog maar bijster weinig gehad. Vind het wel een speler die we goed kunnen gebruiken in dit systeem van Farioli om iets sneller ineer de druk uit te kunnen spelen. Maar zoveel geblesseerd geweest in zijn ajax tijd dat we er totaal niet op kunnen bouwen.

15-10-2024 21:37

Knakworst +560

Had gehoopt dat Berguis uiterlijk meteen na de interland periode weer met de groep mee zou trainen.
Heracles had hij dan nog over kunnen slaan.
Dan minuten maken tegen Qarabag en een helftje tegen Willem 2.
Dan had hij wellicht in de basis kunnen starten tegen Feyenoord, Psv en Twente.
We hebben zijn creativiteit hard nodig in dit elftal.
Jammer weer.

15-10-2024 21:30

Marcw1972 +16794

En Godts? En Baas?

15-10-2024 20:56

Marcw1972 +16794

Berghuis zal pas na feyenoord-uit weer fit zijn. Mark my words.

15-10-2024 20:54

LukaLitmanen +82299

Heeft gewoon 3 vd 4 duels gespeeld in Kuip als Ajacied

15-10-2024 21:29

Marcw1972 +16794

Paar keer in een lege Kuip vanwege Corona toch ook?

15-10-2024 21:43

Robertini +39808

Berghuis is onze beste voetballer, maar hij is zo vaak geblesseerd... De Robben van Ajax...

15-10-2024 20:54

peterVKV +6472

Berghuis klaar, kan de Farioli intensiteit niet aan. Jammer.

15-10-2024 20:52

Jake the Snake +17370

30 oktober as, Feyenoord - Ajax.

31 oktober is Berghuis weer fit.

Volgens mij is het gewoon contractueel afgesproken ofzo dat hij daar niet naartoe hoeft.

15-10-2024 20:43

Amp +38003

En dat is dan om welke reden contractueel ingegaan sinds afgelopen seizoen?

15-10-2024 21:04

daslogisch1 +10199

Ok wappie.

15-10-2024 22:06

NoPants +7528

Denk anders even na voor je zulke onzin typt

15-10-2024 22:57

WantAmsterdam +116241

Off topic, Tuchel waarschijnlijk Engelse bondscoach, hahahah. Je verzint het niet. Van de regen in de druip. Zo een talentvolle selectie met zoveel voetbal maar altijd die conservatieve en visieloze trainers. Gênant eigenlijk, talent verspilling.

15-10-2024 20:37

Amsterdamnoord +6163

Verschrikkelijk inderdaad

15-10-2024 20:49

Amp +38003

Zullen daar waarschijnlijk gokken op dat hij t redelijk kan doen in het toernooi-voetbal itt competitievoetbal

15-10-2024 21:05

WantAmsterdam +116241

Daar zit inderdaad wat in. Maar het materiaal dat ze hebben verdient een aanvallende coach met visie.

15-10-2024 21:23

MVG +16475

It’s never coming home😂

15-10-2024 21:53

LukaLitmanen +82299

Tuchel heeft met Chelsea evenveel CL gewonnen als Guardiola in 9 jaar City

15-10-2024 22:54

WantAmsterdam +116241

Scorebord journalistiek. Die man laat zijn ploegen al sinds zowat 10 jaar waardeloos voetbal spelen. Di mateo heeft ook de CL gewonnen met Chelsea.

16-10-2024 14:35

Harrier Du Bois +39054

Binnenkort weer Hendo - Taylor - Fitz als middenveld, dat beviel me goed.

15-10-2024 20:36

Gouda +2058

Zal wel toeval zijn, maar Berghuis is tot nu toe altijd geblesseerd geweest rond Feyenoord - Ajax. Denk dat het nu ook weer zo zal zijn.

15-10-2024 20:29

LukaLitmanen +82299

Onzin.

Heeft sinds zijn komst 3 vd 4 wedstrijden tegen Fey in Kuip gespeeld

15-10-2024 20:34

champhead +14504

Wow. verbaast mij ook. Dacht dat hij er meerdere wedstrijden tegen Feyenoord niet was. De wedstrijden die hij speelde was hij wel waardeloos trouwens.

15-10-2024 20:36

LukaLitmanen +82299

Is waarschijnlijk zo geframed.

Maar klopt je laatste zin;.
Alleen als je ziet dat zijn eigen kinderen doodsbedreigingen ontvangt en zelf op dodenlijst stond bij de harde kern... (dumpert had eea geplaatst)

Zou ik ook niet ontspannen op veld staan daar

15-10-2024 20:42

Gouda +2058

Oh echt? In mijn beleving heel vaak geblesseerd. Vorig jaar wel sowieso toch?

15-10-2024 21:05

Knakworst +560

Ff feiten checken gappie!

15-10-2024 21:33

Gouda +2058

Klopt idd geen reet van wat ik zei gap! 😂
Raar dat ik dat dacht. Geen idee waarom. Excuses!

15-10-2024 23:31

AN34. +4983

Benieuwd wat berghuis nog kan want lijkt zwaar op ze retour te zitten. Ook inmiddels bijna 33 ..

15-10-2024 20:28

Ans B +20011

Fijn dat FJ weer aansluit - toch één van mijn favoriete spelers. Zelfs als de wedstrijd niet om aan te zien is, is hij één van de spelers die ik graag volg in zijn ontwikkeling. Hij zorgt ervoor dat ik dan blijf kijken.

15-10-2024 20:18

Kingoffdatoilet +17280

Ben erg blij met een terugkerende Fitz-Jim. Hopelijk pakt hij het direct weer lekker op.

15-10-2024 20:12

Kingoffdatoilet +17280

Ik ben geen fan van Klaassen maar zijn terugkeer heeft tot nu toe best goed uitgepakt. Hij is zeer bruikbaar met alle blessures.

15-10-2024 20:10

Artemio +32239

Berghuis heeft Brobbey vervangen als man van glas. Vorig seizoen al de helft van het seizoen gemist( qua wedstrijden) en is nu ook weer aardig op weg.
Ik zou zeggen zijn contract niet verlengen en eindelijk op zoek naar jeugdig talent die voor enige creativiteit kan zorgen.

15-10-2024 20:10

Tadic020 +1908

Berghuis Fitz Jim middenveld hebben we weer creatief tandem

15-10-2024 20:01

jeffrey2022 +8280

Wat is die berghuis toch een waardeloze speler aan het worden, hij is constant geblesseerd maar strijkt wel een godsvermorgen op..

15-10-2024 20:00

MidMid +5719

En dat is zijn schuld? Wat een waardeloze reactie. Ja het is vervelend dat hij weer geblesseerd is, maar dan ben je geen waardeloze speler. En zijn salaris heeft er al helemaal niets mee te maken.

15-10-2024 20:05

Maarten111 +1293

Wat is die Jeffrey2022 toch een waardeloze supporter, hij is constant aan het klagen maar wil ondertussen wel graag likes ontvangen..

15-10-2024 20:10

FelixGassenlicht +8994

Berghuis wat is er toch met je jongen? Wij hebben je de komende wek zo hard nodig.

15-10-2024 19:57

Ajax95Duivendrecht +24182

Hoppetop! De beste wedstrijden hebben we dit seizoen gespeeld met Fitz-Jim op het middenveld (naast Henderson en Taylor).

Nu nog Berghuis terug en het begint ergens op te lijken.

15-10-2024 19:45

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25466

Goed nieuws nu Berghuis nog

15-10-2024 19:30

CDS +1561

Berghuis is zelden fit. Vorig seizoen ook al. Die is zijn salaris niet meer waard.

15-10-2024 19:28

MaxPower +2698

Het klopt dat hij de laatste 2 seizoenen vaak geblesseerd is maar als hij fit is dan hoort hij bij de beste spelers.

15-10-2024 19:33

WZAWZDB33 +895

Jammer dat hij dan nooit fit is….

15-10-2024 20:21

MaxPower +2698

Voor hetzelfde geld is hij dat wel weer binnenkort en tot de rest van het seizoen. Volgens mij zijn het meestal verschillende blessures die hij heeft, dus niet 1 specifiek probleem

15-10-2024 21:15

Dolblij +45610

Goed nieuws over FJ. Was voor mij wel een lichtpuntje voordat hij zich blesseerde. Moge het lichtpuntje een schijnwerper worden.

15-10-2024 19:18

AFCACruijff14 +162660

Laat Berghuis maar mikken op Ajax-Willem II, over anderhalve week. Heracles is te snel en Quarabag uit zal wel zo'n schopwedstrijd op een kloteveld worden, moet je niet doen.

15-10-2024 19:11

champhead +14504

Als je nu al individueel kan trainen kan je 30 oktober tegen Feyenoord halen. Komop Steven. Altijd die blessures tegen Feyenoord begint verdacht te worden 😉

15-10-2024 19:07

Amsterdamnoord +6163

Tja bergosso trainde toch voor de interlands ook al individueel?

15-10-2024 19:48

Tommyshelby +129895

Eindelijk een Mannsverk update. Klinkt best hoopvol.
Zolang Branco maar op de bank blijft voor de rest van het seizoen.

15-10-2024 19:02

EzraAjax95 +1016

Berghuis?

15-10-2024 19:00

Cohiba +2279

Er staat alleen dat hij individueel traint, maar dat was 2 weken geleden ook al.

15-10-2024 19:10

Adam24 +39280

Berghuis traint nog steeds individueel. Het is echt zo irritant dat hij juist in een fase waarin hij hard nodig is al een jaar nauwelijks wedstrijden speelt.

15-10-2024 19:00

Danielson +50623

Speelt Heracles nog op ku(ns)t gras?

15-10-2024 18:59

GoJariCL95 +32

Nee, vanaf dit seizoen ook echt gras.

15-10-2024 19:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.