Jansen snapt niks van keuze Ajax voor Mislintat: 'Ze leggen de hele club in de handen van één man'

door Brent Tomassen 293

Bron KieftJansenEgmondGijp

Jansen snapt niks van keuze Ajax voor Mislintat: 'Ze leggen de hele club in de handen van één man'

door Brent Tomassen 293

Bron KieftJansenEgmondGijp

Rob Jansen heeft weinig goede woorden over voor Sven Mislintat. De zaakwaarnemer kan moeilijk verkroppen moeite te hebben met het feit dat Ajax gekozen heeft voor de Duitser als directeur voetbalzaken en denkt dat Ajax een fout heeft gemaakt door Mislintat het volledige technische beleid van de club te laten uitvoeren.

'Ik kijk nu vaak met een schuine blik naar het Amsterdamse, al ben ik wel vooringenomen', vertelt Jansen in de podcast KieftJansenEgmondGijp. 'Wat me daar opvalt is de uitglijder van de zoon van Maurice Steijn, Sem, die in al zijn onschuld zegt: Mijn vader was al twee maanden eerder in gesprek met Ajax. Dat is natuurlijk wel triest, als dat zou betekenen dat meneer Mislintat eigenlijk zowel het publiek, media, directie, Heitinga als de spelersgroep heeft voorgelogen. Hij was allang bezig om iemand binnen te halen die niet kon weigeren.'

Jansen is ook niet te spreken over de manier waarop Ajax momenteel met de jeugdopleiding omgaat. 'Er gaan spelers weg en er wordt gekocht. Je hoort niks meer over talentvolle spelers die bij de selectie komen, het is gewoon kopen nu. Het is wanbeleid. Ze leggen de hele club in de handen van één man (Mislintat, red.). Het is bizar.'

Mogelijke functie Wesley Sneijder

Wesley Sneijder zou door Mislintat benaderd zijn voor een functie in de techische staf van Steijn en voor Jansen voelt de keuze voor de recordinternational wat geforceerd. 'Ze proberen wat Ajacieden van weleer dat kamp in te trekken. Dan kunnen ze zeggen: Kijk, we hebben een Ajacied binnen de club lopen. Daar kun je wat van vinden en of Wesley geschikt is, dat is niet aan mij. Maar Mislintat zoekt mensen om zich heen waardoor de aandacht van hem afgeleid gaat worden naar anderen en die zullen moeten doen wat hij wenst. Nou, Wesley is niet degene die dat doet.'

Ajax heeft zijn nieuwe thuisshirt gepresenteerd. Bestel hier het nieuwe thuisshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

Rock69 +8411

Snap je het nu, onnozel dikkop, na het lezen van het stuk over Mislintat zijn puinruimen bij Ajax. Het komt er allemaal uit, wat er is gedaan door Sar en Overmars en de rest van de schijnheilige idioten. Boven je stand leven, kan niemand. Ooit komt de man met de moker!

30-07-2023 15:32

jo1 +4584

Beste resultaat cijfers ooit eind 2022. Wat een stelletje sukkels hier. Heeft Sven fope gekocht voor jullie hier. Die vent heeft nog niks goed gedaan en iedereen loopt ermee weg

30-07-2023 23:41

Catenaccio +2752

Alles ligt in de hand van een vrouw: Susan Lenderink. Sinds overmars en Sar wegzijn , houd zij de hand op de knip en moet Sven in de subtop categorie winkelen

25-07-2023 11:19

Been +12503

Dit jaar geen CL en dus beginnen we op -100 miljoen in plaats van de gebruikelijke -50 miljoen. Reden genoeg om de hand inderdaad maar even op de knip te houden.

26-07-2023 09:22

jo1 +4584

Zeker we hebben een salarishuis van 50 miljoen, maar we beginnen met 100 miljoen in de min whaha

30-07-2023 23:43

Bergkam +4689

Janssen preekt voor eigen parochie. Een donker gekleurde blik op de (transfer) gang van zaken op dit moment bij Ajax, waarbij hij blijkbaar geen vinger in de pap krijgt. Geen aandacht aan schenken verder.

21-07-2023 08:45

een-tweetje +1324

Dit zielige en slechts onderbouwde geklets straalt negatief door op diegene wiens belangen je behartigt. Ik kan me niet voorstellen dat Heitinga hier gelukkig mee is.

20-07-2023 23:08

Freddy Ax +1387

Jansen moet niet zielig doen .Het feit dat eerder met Steijn was gesproken dan dat Heitinga de wacht was aangezegd is helemaal niet relevant ,er was een kans dat John het niet zou redden dan is het erg verstandig om je huiswerk te doen.
Deze blaasbalg loopt geld mis en dat doet zeer maar daar 'liegt hij over tegen iedereen'.
Tot nu toe vind ik Mislintat een goede indruk maken meneer Jansen ,zeur niet .

20-07-2023 18:53

davidsglory +798

Liever de hele club in handen van Mislintat dan dat Rob Janssen nog een keer z'n muil opentrekt

20-07-2023 18:51

Sti Jn +3101

Welke Ajacieden zijn nog cliënt bij Jansen?

20-07-2023 11:19

MarcelvTol1971 +15383

Podcast net zitten luisteren maar wat een zuur figuur is die Janssen. Er wordt niet alleen gekocht, er komt ook jeugd in maar in sommige gevallen kunnen die geen volledig seizoen aan dus je moet een stabiele basis hebben en dus ook kopen.
Hoop alleen dat de aankopen beter zijn, en de trainer meer zijn stempel.kan drukken.
Het grootste stempel is weg, Tadic, en ik hoop eerlijk gezegd dat Schreuder en/of Heitinga ooit eens gaan openbaren hoe groot die invloed was.
Ik denk dat je je kapot schrikt

20-07-2023 11:18

Cello +52974 moderator

Mislintat moet Rob Jansen wel iets ergs aangedaan hebben om zo te reageren.

En die Jansen maakt zich volledig belachelijk door te stellen dat men de hele club in handen heeft gelegd van één man. Hoe komt ie erbij om dat juist nu te zeggen, maar heeft ie het in het verleden bij bijvoorbeeld Overmars niet gezegd. Die moet dan ook heel de club in zijn handen gehad hebben.
Beter nog, dat had ie ook kunnen beweren toen vdSar zich overal tegenaan wist te bemoeien.....maar toen was het oorverdovend stil bij Rob Jansen.

Maar ineens met Mislintat als opvolger van Overmars en tussendoor vdSar (met Klaas en Hamstra) blijkt het een probleem te zijn.....tsjah.

Of zou het komen, omdat Mislintat geen interesse heeft in spelers uit de stal van Rob?. Of zou Rob, zoals veel zaakwaarnemers doen, geleurd hebben met enkele van zijn spelers en dat Mislintat hem volledig genegeerd heeft en niet eens gereageerd heeft?. Er moet wel bijna wat voorgevallen zijn tussen beide mannen. zo lijkt het.

19-07-2023 21:56

Ferd +38497

Mislintat heeft Heitinga niet aangesteld, Heitinga is client van Jansen.

Maar Jansen vergeet dat zijn andere client, ene Edwin van der S. namens Ajax contact opnam met Steijn. Al in april, toen Mislintat nog niet eens in dienst was bij Ajax.

20-07-2023 09:02

Godenzoon24 +15304

Haha lachwekkend die Rob. Clown! Hier huilen er vele dat er geen aankopen komen en lulletje rozenwater beweert nu dat Sven alleen maar koopt. Trieste gozer zeg!

19-07-2023 21:27

Gewoon Gijs +18380

nee met Sar + H2 ging het lekker met zaakwaarnemers die alles bepaalden

19-07-2023 20:14

Veli +1991

Wat een belangen verstrengeling. De algemene directeur van onze club benoemt een niet presterende trainer als interim trainer, passeert daarbij de assistent trainer die eigenlijk alle kwalificaties voor de job heeft.Daarbij verwacht de nieuwe interim trainer ook nog een vaste benoeming na weer niet gepresteerd te hebben. Alles en alleen maar omdat de AD en de niet presterende trainer dezelfde zaken vertegenwoordiger hebben. Dit riekt naar oligarchie.
Het wordt tijd dat de club de invloed van zaken vertegenwoordigers onder de loep neemt!

19-07-2023 19:43

BackInBlack +14520

Robbie is op zijn financiële pikkie getrapt??

19-07-2023 19:32

barry1988 +24032

Tegen alle cliënten van Rob Jansen zeggen dat ze voor augustus van zaakwaarnemer moeten wisselen als ze bij Ajax willen blijven. Omdat daarna alle banden met deze rancuneuse gek verbroken worden. Dit soort onzin en laster moet je niet pikken!

19-07-2023 19:19

ProfessorX +19827

De spelers aankopen van Mislintat :

Tahirovic 8.5 miljoen
vd Boomen 0.0 miljoen

Jeugd :
Hato , van Aertsen , salah Edinne , Gorter , Taylor , Brobbey ,Vos , Hlynson , Rasmussen , Godts of zijn dit ouden vandagen ?!

Deze man klets verschrikkelijke onzin net als Dirty Mike Verweij , Freek Janssen , Valentijn Driessen , Mossou , van de Kraan , Inan , en God mag weten wie ik allemaal vergeet …

19-07-2023 18:22

ProfessorX +19827

Een keer pootje haken deze dwaas zodat die op zijn tanden valt die smerige dwaas

19-07-2023 18:10

ach ja +5801

Het enige wat hij hier mee bereikt is dat zijn client Heitinga als persoon verder geminimaliseerd wordt, wat een zeiksnor die vent.

19-07-2023 18:09

Catenaccio +2752

Kan die Rob Jansen Posts ook geblocked worden van AS. Wat een anti- Ajax komt er uit zijn mond pfff

19-07-2023 17:47

DannyAdam2 +3386

Meneer is zijn gage van 10% kwijt.
En geen Ajax hoofdtrainer meer in de stal, dat is balen natuurlijk.

1) Heitinga was totaal onervaren, krijgt een unieke kans.
2) Heitinga haalt geen enkele doelstelling.
3) Hij zette gelijk verstandig Kudus in de basis, daarna alleen slechte beslissingen.
4) Verantwoordelijk beleid van Sven om opties klaar te hebben staan.
5) 3x niks? Hij was LETTERLIJK hoofdscout bij topclubs ... Diamantoog als bijnaam.
6) Talenten spelen NU wedstrijden in de voorbereiding en laten zich zien.

Wat een zure man deze Rob Jansen. Echt een zielige reactie!
Sterkte Rob!

19-07-2023 16:59

KudusDream +12972

Die diamantogen weet hij goed verborgen te houden voorlopig

19-07-2023 18:40

DannyAdam2 +3386

Er was geen budget toch vriend!
Poging voor Guler prima.
Tahirovic en vd Boomen goede spelers.
Gaat prima lijkt mij.

19-07-2023 18:42

KudusDream +12972

Er is budget zat, Lenderink zit er alleen op. Dan moet je creatief zijn.

19-07-2023 18:43

Koekie87 +21002

Geheel logisch dat Lenderink op die centen zit na dat fiasco van afgelopen seizoen toen v.d. Sar, Huntelaar en Hamstra meer dan €100.000.000,- aan allerlei middelmaat hadden binnen gehaald zoals een Wijndal, Bassey en ook nog eens bijna miljoenen wilde neerleggen voor een speler zoals Ocampos. Begrijp dus volkomen dat ze het dit jaar anders doen bij Ajax aangezien de uitgaves van afgelopen seizoen totaal onverantwoord waren.

19-07-2023 19:23

KudusDream +12972

Ook voor 220.000.000 verkocht.

19-07-2023 19:44

Koekie87 +21002

Ah ik snap het al, dus omdat Ajax geld heeft dan het geld net zoals afgelopen seizoen maar rollen met het risico dat spelers uiteindelijk niet het bedrag waard blijken te zijn als waar ze worden werden gehaald net zoals een Bassey, Wijndal en noem het allemaal maar op. Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen bij Ajax want dan zou al dat geld er lang doorheen zijn gejast alsof het niks is maar dan wel klagen als het een paar jaar minder gaat dat Ajax geen vet op de botten heeft. Niks mis mee om geld uit te geven als het maar verantwoord is maar dat van afgelopen seizoen is totaal onverantwoord dus heel goed dat Lenderink maar ook Mislintat het dit jaar anders doen. Daarnaast is Ajax groot geworden door de jeugdopleiding en niet door allerlei aankopen van buitenaf die veel te veel kosten. Kopen is absoluut niet erg als iemand een meerwaarde blijkt maar absoluut was dat met eigenlijk alle aankopen niet het geval. Dus liever slim en verstandig scouten en voor zo min mogelijk geld goede spelers halen.

19-07-2023 20:20

Ferd +38497

LULKOEK

KudusDream is een account van Mike Verweij(deren)

20-07-2023 09:03

MNJ7 +8712

Overmars was daar toch “handiger” in meet Suus..

21-07-2023 00:41

KudusDream +12972

Mooi betoog, maar haal dan voor zo min mogelijk geld goede spelers. Ik ben ook geen fan van Bergwijn aankopen. Zeg toch nergens dat er tientallen miljoenen uitgegeven moeten worden? Met zijn diamantenogen zou er voor een miljoen of 3 toch makkelijk een betere back dan Wijndal te halen zijn?

21-07-2023 00:48

Cello +52974 moderator

@MNJ7

Nou....ik zou wel durven beweren dat de teloorgang al begonnen is bij Overmars. Tuurlijk heeft veel goed gedaan, maar is uiteindelijk ook over gegaan om hogere salarissen uit te gaan delen, duurdere spelers aan te trekken tegen hogere startsalarissen, spelers die wilden vertrekken ook binnen boord probeerde te houden door hogere tekengelden en salarissen en afspraken daarnaast omtrent gelimiteerde transfersommen of het mee zullen werken aan toekomstige transfers als die speler maar een jaartje wilde verlengen..... door al deze praktijken is die begroting uiteindelijk ook explosief gegroeid en alleen maar te verantwoorden door jaarlijks CL te spelen èn daarnaast minimaal jaarlijks 50 mio te moeten verlopen. Dus kort gezegd hebben we de afgelopen jaren structureel een kleine 50 tot 90 mio boven de daadwerkelijke realistische inkomsten geleefd. Zelfs die CL inkomsten mag je niet als structurele inkomsten rekenen, dat zie je dit jaar maar. Ajax is de laatste jaren, dus ook onder Overmars al, boven haar stand gaan leven.

21-07-2023 00:57

Joko +5063

Hoeveel spelrs bij ajax heb en janssen asl zakkenwaarnemer

19-07-2023 16:48

Ferd +38497

Jansen is werkzaam bij Wasserman, ik zie in deze lijst zo snel geen Ajacieden, op Pasveer na, maar wel een paar targets volgens de geruchten. Welke van deze spelers ook daadwerkelijk geadviseerd worden door Jansen en niet door een andere Wasserman agent weet ik niet.

https://www.transfermarkt.co.uk/wasserman/beraterfirma/berater/440

edit: betere link. Jan Wouters staat ook op de lijst https://www.teamwass.eu/nl/clienten

20-07-2023 09:16

3sterren +20205

”Je hoort niks meer over talentvolle spelers die bij de selectie komen”.

Voetbal is een sport die je moet zien en die moet je niet proberen te horen, dan verliest het snel aan schoonheid.

In plaats van de drol die hem kennelijk nog steeds dwars zit beetje bij beetje te lozen in één of andere podcast, had hij beter gisteren kunnen kijken naar de oefenwedstrijd, waarin veel jeugdspelers konden tonen wat zij op dit moment in huis hebben.

Of spelen Aertssen, Hato, Salah-Eddine, Gooijer, Vos en Hlynsson normaal gesproken samen met Sjakie Swart in ’Lucky Ajax’?

Gekke, blinde Robbie ... …

19-07-2023 15:46

gusanito +5447

Rob Jansen kan zich beter richten op zijn eigen functioneren.

19-07-2023 14:56

Hebbendiekip +4785

Heel zuur mannetje dit.
“Voorgelogen”, gek dat die 2 maanden voor zijn aanstelling(Steijn) al gesprekken heeft gevoerd, denkt deze flapdrol dat dat even hup hup belletje is en geregeld is. Hij weet echt wel beter.
Maduro is geen ajacied? Emanuelson is geen ajacied?
Jammer he dat je niet meer nodig bent, lekker je gal spugen nu.

19-07-2023 13:15

Talentje020 +20015

Jansen is ook niet te spreken over de manier waarop Ajax momenteel met de jeugdopleiding omgaat. 'Er gaan spelers weg en er wordt gekocht. Je hoort niks meer over talentvolle spelers die bij de selectie komen, het is gewoon kopen nu. Het is wanbeleid. Ze leggen de hele club in de handen van één man (Mislintat, red.). Het is bizar.'

Haha als je Mislintat 1 ding niet kan verwijten is dat hij blind en luk raak spelers koopt, elke aankoop is doordacht( of het versterkingen zijn moet blijken) maar je kan niet zeggen dat hij overhaast te werk gaat, Jansen is zo rancuneus dat hij blijkbaar niet beseft dat Ajax pas 2 aankopen heeft gedaan waarvan er 1 transfervrij was...

19-07-2023 13:10

Dolblij +45235

Ook Rob Jansen doet hier een verbale zaadlozing die vol zit met rancune en misgunst. Want Mislintat heeft Rob Jansen niet nodig.

19-07-2023 12:44

Warrior1 +97

Zo is dat. HIj kan zich aansluiten bij de Telegraaf-kliek, die ziek is dat ze niks los kunnen peuteren bij Ajax. Zouden we dan eindelijk verlost zijn, van Falentein Driessen en consorten?

19-07-2023 16:13

Dolblij +45235

Nee, dat is ijdele hoop. Dat soort mannen zijn als distelbollen, die blijven aan je kleding vastplakken.

19-07-2023 17:29

Amp +37798

Overmars had destijds alles in eigen hand, en documenteerde blijkbaar slecht of onvoldoende. Resultaat >> media muisstil.

Mislintat komt binnen en functies zijn inmiddels veel meer afgescheiden van elkaar. Resultaat >> media in rep en roer want mislintat bepaalt nu alles...

19-07-2023 12:42

Hup +688

Gooi er even wat nieuwe opinie artikelen in. Nu blijft deze van die bevooroordeelde zaakwaarnemer maar bovenaan staan.

19-07-2023 12:41

ZuenAFCA +2097

Toch prachtig dat de Nederlandse enclave zo ongerust wordt zonder lijntjes naar Sven! Ik hoop zo dat ons diamantoog nog even een paar kanonnen weet te strikken en alle mondjes snoert!

19-07-2023 12:30

Roccomar +645

Wat doet die Jansen nou quasi verrast dat Ajax al langer in gesprek was met Steijn. Natuurlijk heb je oriënterende gesprekken met potentiële kandidaten in een vroeg stadium. Volkomen logisch; het zou eerder van wanbeleid getuigen als je iemand de deur wijst (Heitinga) en dan eens rustig gaat kijken, nadenken en spreken met mogelijke vervangers.

19-07-2023 12:21

Psychevore +21186

Je moet toch ook bijzonder onnozel zijn om te claimen dat er geen enkele jeugd meer door komt, terwijl Hato waarschijnlijk basisspeler wordt, Godts nadrukkelijk op de deur klopt en ook Rensch de weg weer omhoog gevonden heeft.

19-07-2023 11:27

Ferd +38497

vergeet Vos niet, die komt er ook aan. ASE krijgt nu eindelijk een eerlijke kans.

19-07-2023 11:42

TeringHenkie +28419

Die was gisteren nog slechter dan Bassey!

19-07-2023 11:45

w86 +9438

Dus nu hebben we eindelijk een TD en is het niet goed dat 1 man de leiding heeft? Vorig jaar was juist het probleem dat iedereen iets deed en er dus lukraak werd aangekocht.

Nu koopt deze Duitser ook nog allemaal spelers. Ook dat was juist vorig jaar. Nu 2 aankopen en er zullen nog wat vervangers komen van vertrekkers. Maar er lijkt ook ruimte te zijn voor jeugd: Hato, Vos, ASE, Axel en Aertssen? En al langer voor Rensch en Taylor. Al dan niet terecht, dat is een andere discussie.

Dat Jansen nog steeds vindt dat Heitinga geschikt was voor de job is het grootste probleem. Dat hij werkelijk denkt dat Mislintat niet al lang bezig was met een vervanger is naïef. Of dacht hij dat Mislintat op zondagavond Steijn heeft gevraagd en dat het maandag gelijk rond was? Verdiend misschien niet de schoonheidsprijs, maar het is ook niet zo dat de clubs nu voor Johnny in de rij staan nadat Sven hem heeft ontslagen.

19-07-2023 11:16

Pocrap +957

Wie had het dan moeten doen Hamstra? Weer zo makkelijk scoren en geen alternatieven hebben. Ze hebben het vorige jaar verkloot in alle geledingen van de club. Punt!

19-07-2023 11:03

RuffRhythim +24837

Is dat zand nou nog steeds niet uit zn pussy gewaaid?

19-07-2023 10:56

GVR +3629

"Het is gewoon kopen nu" - was het maar zo'n feest.

19-07-2023 09:49

Psychevore +21186

Jansen heeft geen cliënten meer bij Ajax. Dat is zijn hele probleem. De rest is gelul, louter bedoeld om onrust te zaaien en weer iemand uit zijn stal bij Ajax te krijgen.

Snap ik ook wel. Het is natuurlijk super zielig dat Jansen geen geld meer verdient aan Ajax.

19-07-2023 09:39

3sterren +20205

Jansen is een zeer sacherijnige, zure, zeur, maar hij zal toch niet zo dom zijn dat hij denkt Ajax weer als klant te krijgen door hen eerst door het slijk te halen ?

Rob is vreselijk verbitterd en zint op wraak door middel van het verspreiden van louter laster en smaad.

Ik vraag mij af of hij beseft dat die verspreiding strafbaar is.
”Dus snel kappen nou, Rob” ...

19-07-2023 15:59

debarbaar +8250

Wat laat deze Jan Doedel zich ongelofelijk in zijn reet kijken. Dus Jansen vindt dat Heitinga het wel goed had gedaan? Hmm en Mislintat is een lul want het is een Duitser en zit niet in zijn stal zoals alle namen die hij op lepelt? En het is schandelijk dat een directeur alvast naar alternatieven kijkt als het niet zo goed loopt? Hou toch op man. Heitinga naar voren schuiven via zijn client van der Sar terwijl er ook andere alternatieven waren. De jeugd willen laten leiden door een client van hemzelf, een TD aanstellen die een client is en zo voort. Geweldig moet het zijn dat al die zaakwaarnemers en journalisten echt werk moeten doen omdat er niet meer gelakt wordt.

Ik zie trouwens ook die aankopen van Mislintat niet. Misschien dat Rob Jansen dubbel ziet?

19-07-2023 09:22

Aurelius1 +19735

Het enige criterium is welke kwaliteit er op 1 september op het veld staat. De kwaliteit van het elftal bepaalt het resultaat. Hoe dat gebeurt maakt niet uit. Je kunt wel pro of tegen Mislintat zijn, maar zolang het geen 1 september is, kan niemand er iets over zeggen.

19-07-2023 09:15

Psychevore +21186

Doe nog eens even zo'n achterlijk verhaal over uitstraling en lengte. Vind ik altijd prachtig.

19-07-2023 09:40

DD +6399

Mooi dat Rob zegt dat Sven alleen maar koopt. Terwijl de enige kritiek die op dit moment heerst gaat over het feit dat hij pas 2 spelers gehaald heeft, hahah

19-07-2023 08:05

Biss +10214

Het gaat er om dat hij zich richt op kopen, in plaats van naar eigen jeugd te kijken.

19-07-2023 08:07

DD +6399

En waar baseert men dat op? De complete jeugd traint mee bij het eerste, terwijl sven meekijkt. Hij lijkt juist wel oog te hebben voor talent.

19-07-2023 08:08

NipeB +15802

Er traint genoeg jeugd mee en als je eerlijk bent voegen de meeste weinig toe aan Ajax 1 op dit moment. Aertssen of Milanovic zijn veel te licht om Timber te vervangen bijv. Dus moet je de markt op. De goals en assists van Tadic zijn ook niet door jeugd te vervangen. Logisch om in beide gevallen de markt op te gaan en ook conform de Ajax filosofie. Ik heb de indruk dat Tahirovic en Vos namelijk wel gewoon Alvarez vervangen. Ook LB en RB wordt gewoon jeugd denk ik.

19-07-2023 08:29

Danielson +50461

Ja maar hij mag van Mike niet langs de lijn staan..

19-07-2023 09:19

debarbaar +8250

Oh ja? Wat een gelul! Salah Eddine, Gorter, Klaassen, Bergwijn, Hato, Rasmussen, van den Boomen, Aertssen, Taylor, Brobbey, Hlynsson, Vos.... allemaal gekocht dan? Volgens mij heeft Mislintat nauwelijks gekocjt. Bottom Line: Janssen is een arrogante lul.

19-07-2023 09:26

Biss +10214

@nipeB Je bevestigt alleen maar hoe noodzakelijk het is om juist nu (2 jaar geleden al) de jeugdopleiding te verbeteren. Zodat er wel weer kwaliteit door komt en we niet alleen maar hoeven te kopen.
Ik beschuldig Mislintat dus nergens van, omdat hij waarschijnlijk ook weinig keuze heeft nu (er komt weinig door). Maar ik zou het op prijs stellen als iemand binnen Ajax dat erkent en er iets aan doet.

19-07-2023 09:56

Biss +10214

@debarbaar Salah Eddine en gorter werden beide verhuurd, dit seizoen moeten we nog maar zien wat er met ze gebeurd.
Klaassen is gekocht, Bergwijn, vd Boomen en Brobbey zijn gewoon aankopen. Ookal hebben ze de jeugd van Ajax doorlopen, er zijn miljoenen voor betaald en staan in principe juist jeugd in de weg.
Rasmussen, Aertssen, Taylor en Hlynsson zijn inderdaad jeugd, over de kwaliteit van deze jeugd valt te twisten. Er is wel eens hoger niveau doorgebroken, wat precies het punt is wat ik wil maken.
Hato en Vos zijn geweldige talenten, groot fan van. Waarbij Hato letterlijk het enige lichtpuntje van afgelopen seizoen was.

19-07-2023 10:01

w86 +9438

Maar kan Mislintat er dan iets aan doen dat de jeugd niet goed genoeg is?

Moeten we dan maar minder goede jeugd doorschuiven zoals onder Frank de Boer (Ebecilio etc). Of halen we nu grotere talenten en vullen we de gaten op?

19-07-2023 11:21

TeringHenkie +28419

vd Boomen is GEEN aankoop!!!

19-07-2023 11:51

Biss +10214

@w86 Daar kan Mislintat zeker iets aan doen. Komende jaren de focus op jeugdopleiding, zorgen dat spelers met voldoende kwaliteit ook kansen krijgen. Dat werkt door in de hele opleiding. Daarnaast zal er kritisch gekeken moeten worden naar de kwaliteit van opleiden, ook daarover kan Mislintat prima zijn mening geven. Maar daar is hij natuurlijk (nog) niet verantwoordelijk voor.

19-07-2023 12:44

Ferd +38497

Rob Jansen heeft weinig goede woorden over voor Sven Mislintat. De zaakwaarnemer kan moeilijk verkroppen moeite te hebben met het feit dat zijn cliënten er een puinhoop van hebben gemaakt bij Ajax, waardoor Mislintat geen andere keuze had dan Heitinga te slachtofferen.

19-07-2023 07:35

Hans Verhagen +14117

Jansen: Mislintat verzamelt mensen om hem heen die doen wat hij zegt, nou Wesley is dat niet! In een zin nog nooit zo'n 180gr tegenstelling gezien. Deze Jansen projecteert zijn eigen karakter op dat van een ander.

19-07-2023 06:52

Danielson +50461

Dat heet projectie.

19-07-2023 09:20

slumpf +4565

Narcisten hebben daar een handje van.

19-07-2023 12:29

Mijnclub33x +9901

100% mee eens. Heb Mislintat niet hoog zitten. Vind überhaupt (Duits woord) dat Ajax niet met een Duitser in zee had moeten gaan als TD. Hij heeft pas twee redelijk onbekende spelers binnengehaald waarvan het overgrote deel van de supporters niet weten of het niet weer miskopen zijn. Als het waar is wat de zoon van Steijn zegt over zijn vader is dat een kwalijke zaak maar ook vd. Sar is er mede schuldig aan om Mislintat binnen te halen en 100 miljoen te spanderen aan miskopen.

19-07-2023 05:27

Mijnclub33x +9901

Mislintat haalt alleen mensen binnen die naar zijn pijpen dansen. Iedereen die het niet eens is met hem ziet hij als een opstakel. Zo ook Peter Bosz, die en bepaalde visie heeft waar Mislintat niet in mee wil gaan. Ben dus zeer benieuwd of hij Wesley wel durft binnen te halen.

19-07-2023 05:42

ReconditeNL +6480

Waar baseer je dit op? Bosz is gewoon niet goed genoeg als trainer, niet voor niks overal mislukt de afgelopen 6 jaar. En al helemaal niet goed genoeg om hem macht te geven over het transferbeleid.

19-07-2023 06:40

Ferd +38497

Hallo Rob Valentijn Verweij

19-07-2023 07:36

Psychevore +21186

Bosz heeft bij elke club na Ajax ondergepresteerd. Die is domweg nooit serieus in beeld geweest.

19-07-2023 09:43

YungInternet +3866

Que? Dit is onzin van het niveau 5G palen en bloed drinkende Democraten in een pizza kelder

19-07-2023 09:22

Psychevore +21186

Saillant detail: het betreffende restaurant had überhaupt geen kelder.

Kwamen ze achter toen ze met veel bombarie de kelder in wilden.

19-07-2023 09:44

jerryisthename +31846

Er zit een hoop rancune in deze trieste oude kneus...my goodness! 🙄 Jankerd...
Gewoon opflikkeren met je negatieve commentaar steeds over Ajax.🖕🏼
Niemand bij Ajax zit daar op te wachten, op je onzin. Kolere. Zo belangrijk ben je niet,joh...overbetaald zakenwaarnemertje. Arrogante en vooral schijnheilige kwal dat je d'r bent. Mijn mening.

19-07-2023 02:59

Mijnclub33x +9901

Kijk hoe er nu beleid wordt gevoerd over alles wat zich de afgelopen maanden heeft afgespeeld. Er gebeuren in de club dingen die gewoon niet des Ajax zijn. Vind het nogal een naïeve en ongenuanceerde reactie van jou.

19-07-2023 05:33

Ferd +38497

het janken over Mislintat, dat is een naïeve en ongenuanceerde huilbui

19-07-2023 07:37

PuurGeluk +4810

Hoezo? Afgelopen jaar is er een puinhoop gecreëerd. Laten we komende maanden even afwachten. Wie wil Ajax niet omver helpen? Al dat negatieve van iedereen maar ondertussen zijn we pas 1,5 a 2 maanden verder.

19-07-2023 07:59

TeringHenkie +28419

Ik vind het een hele goede reactie. Alleen al dat iedereen buiten Ajax om zwaar gestrest is omdat ze geen inside-information meer krijgen. De lekken zijn eruit gegooid!

19-07-2023 11:56

PH2BOT +40329

Ach ach wat laat die Rob Jansen zich hier even kennen zeg. Als iemand van Ajax ooit een 1-manszaak heeft gemaakt is het toch wel Marc Overmars. Jansen heeft duidelijk zwaar de pest in. Je hoeft niet lang te raden naar het waarom. Toch ook wel weer grappig en kinderlijk allemaal.

19-07-2023 02:19

AjaxHoorn +32989

Patjepeeër.

18-07-2023 23:35

Sterretje73 +5250

Ik snap hem wel al ben ik het niet met eens. Natuurlijk moest hij wel zeggen dat John een eerlijke kans kreeg omdat de competitie nog bezig was. Daarnaast had hij ook het volste recht tegelijkertijd met anderen te praten. Bivenop dit alles was hij toen pas enkele weken in dienst bij een voor hem volkomen onbekende club. Puntje bij paaltje vonden ik en velen met mij dat Johnny nog te weinig bagage heeft om deze functie goed te kunnen invullen. Oftewel ik ben blij dat ze doorgeschakeld zijn. Steijn moet ik dan nog zien...weet domweg te weinig van de beste man. Ik ben deze hetze inmiddels meer dan zat. Geef de beste mensen een kans en rot een eind op met dat continue gebash op de wijze waarop dingen zijn gelopen. In dit geval hadden ze het nooit goed kunnen doen...wat ze ook gedaan hadden. Eyes forward en flikker een teringeind op Gijp en de Telegraaf posse !

18-07-2023 23:02

Ferd +38497

Rob Jansen vergeet voor het gemak ook maar even dat de zoon van Steijn ook heeft gezegd dat het eerste contact via Van der Sar verliep. Dat 'vergeet' Jansen toevalling omdat Van der Sar een client is van ….. tadaaaaa Rob Jansen.

19-07-2023 07:38

insectenverdelg +23471

Rob Jansen die het woord integriteit durft uit te spreken.

Heeft iemand Rob wel is het verschil tussen integriteit en een zak geld uitgelegd?

18-07-2023 23:01

AjaxHoorn +32989

Wat een engnek.

18-07-2023 22:58

arigold +7870

Duister wereldje hoor.
Hier spelen hele andere belangen, vooral die van de heer Jansen zelf.

18-07-2023 22:55

stefanwillem +12141

Ah meneer Jansen, de reinheid zelve spreekt.

18-07-2023 21:50

YRGI +32950

Dit is die achterlijke zaakwaarnemer van Heitinga toch?

18-07-2023 21:26

Slang3 +45956

Ja, hét lijntje naar de TG

18-07-2023 23:10

Ferd +38497

en van Overmars, en van Bergkamp, en van Van der Sar.

19-07-2023 07:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.