Arveladze vindt dat Mikautadze meer kansen verdient: 'Speler die niet afhankelijk is van teamprestatie'

door Brent Tomassen 92

Bron Voetbal International

Arveladze vindt dat Mikautadze meer kansen verdient: 'Speler die niet afhankelijk is van teamprestatie'

door Brent Tomassen 92

Bron Voetbal International

Shota Arveladze is van mening dat Georges Mikautadze nog niet de kansen bij Ajax heeft gekregen die hij verdient. De oud-Ajacied ziet unieke kwaliteiten bij zijn landgenoot en vergelijkt hem onder meer met Luis Suárez. Ook gaat Arveladze in op de sportieve malaise bij de Amsterdamse ploeg.

De Amsterdammers staan momenteel op de zestiende plaats, krijgen makkelijk doelpunten tegen en een vast elftal is er allerminst. 'Ajax heeft acht wedstrijden gespeeld en daarvan speelde Mikautadze er maar vier, waarvan drie als invaller. Dus je kunt het hem niet kwalijk nemen, want hij speelt gewoon niet’, stelt Arveladze in gesprek met Voetbal International. 'Ik had wel verwacht dat hij meteen een basisplaats zou krijgen. Mikautadze kan scoren, dat heeft bij de nationale ploeg wel laten zien. Vier goals tegen Thailand, ook nog eens historisch. Sommigen zeggen dat het "maar" Thailand is, maar over de manier waarop kun je niets zeggen. Mikautadze is een speler die zijn eigen wedstrijd speelt en niet afhankelijk is van de teamprestatie. Een beetje als Luis Suárez, die uit het niets iets kan creëren. Een doelpunt maken vanuit een hoek van waaruit je normaal gesproken niet kunt scoren.'

De voormalig spits ziet een uniek profiel bij zijn landgenoot 'Ik kan me niet herinneren dat Ajax in het verleden zulke spelers had. Hij beweegt snel en slim, rent veel en kan daardoor een plaag voor de verdediging zijn. De Franse competitie is niet gemakkelijk, maar bij Ajax is de druk natuurlijk groter. Mikautadze is goed in het maken van doelpunten en zal dat ook bij Ajax nog genoeg gaan doen. Ik denk niet dat Ajax zomaar zestien miljoen euro uit kan geven, dus ze moeten erg overtuigd zijn van een speler die hele goede statistieken heeft. Aan de andere kant zal hij het nu ook aan de trainer van Ajax moeten laten zien. Georges heeft een goed karakter en weet waarom hij nu bij Ajax is. Er is nog zoveel tijd om te bewijzen wat hij kan.'

Moeilijke periode Ajax: 'Ik denk nog steeds dat het een kwestie van tijd is'

Arveladze volgt Ajax nog steeds op de voet en ziet dat de club het zwaar heeft. 'Dat is ook logisch als je zoveel spelers moet vervangen. Nieuwe spelers, een nieuwe trainer, dat vraagt veel tijd. Als het team loopt, blinken de individuen uit en gaat het lopen. Nu lijkt het wel het tegenovergestelde: de spelers presteren niet en er wordt niet gescoord. Ik denk nog steeds dat het een kwestie van tijd is. Voor mij is het moeilijk om het van buitenaf te beoordelen, want wij zien alleen wat er op het veld gebeurt. Bijvoorbeeld de rechtsback (Anton Gaaei, red.) die tegen Feyenoord twee keer in de fout gaat.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Invincibles +5209

Steijn: “ik geef je vijf minuten” 🤡

22-10-2023 15:15

Heisback +583

Die zou er vandaag toch in kunnen staan

22-10-2023 11:26

Balgevoel +30889

Aan iedereen die roept, bidt en smeekt om countervoetbal, 5-3-2 of meer zulks onzaligs: dat doen we nu al bijna twee jaar. Sorry, Kale en Kokkie lullen ook maar slap als het over tactiek gaat. We spelen zonder middenveld, met lange ballen op Brobbey. Het resultaat? Zestiende, een negatief doelsaldo, de laagste xG-score van de hele Eredivisie en we rijgen records aaneen: meeste schoten tegen, slechtste start van een seizoen ooit, de meeste tegengoals... Terug naar het Ajax-spelletje. Of de selectie daar goed genoeg voor is, gaan we zien, maar met ons huidige nogal primitieve anti-Ajax-spelletje (waar ze ons in Rotterdam en Eindhoven terecht keihard voor uitlachen) alsnog nat gaan zonder een poging om überhaupt te voetballen vind ik nog veel schandaliger... We staan waar we staan omdat we Steijna Sparta-voetbal 'spelen'. En PSV en Feyenoord staan waar ze staan omdat ze heel erg op Ajax willen lijken. Lijkt me een niet te negeren signaal...

22-10-2023 08:31

Andronixos.c +8160

Brobbey kan niet 90 minuten voetballen
Dat zagen we met Ten Hag hee vaak

Hij vie geblesseerd uit of Brobbey kwam totaal niet uit de verf

Wat heb je te verliezen als je Mikautadze in de spits zet??
Dat hij daarna wel wat doelpunten maakt

Daarvoor is hij toch gehaald

22-10-2023 07:25

Ferd +38541

Brobbey heeft nu al zo vaak bewezen dat hij wel 90 minuten kan voetballen, dus dat argument gaat niet op.

23-10-2023 05:35

DeHeerVanDeMeer +25194

Shota is een echte Ajacied, volgt de club nog altijd en leeft mee, mooie kerel. ❌️❌️❌️
Heeft helemaal gelijk over Mikautadze en de rest, gaat er uiteindelijk wel uitkomen.
Dat je een te lichte trainer hebt werkt ook niet mee.

22-10-2023 03:42

AFCACruijff14 +161809

Speel eens 442 met Brobbey en Mikautadze. Deze selectie is niet geschikt voor 433.

22-10-2023 00:51

Robocop5 +2065

Mikautadze, Forbs, Medic, Tahirovic, Sutalo, Gaaei en nog wat andere spelers waar ik nooit van gehoord had... afwachten natuurlijk of ze uiteindelijk echt gaan renderen.

Maar als ik kijk waar Stuttgart nu staat, vanuit de 2e Bundesliga, vrees ik serieus dat we met Steijn het paard van Troje binnen gehaald hebben en totaal de verkeerde man ontslagen hebben.

Wat een zwakke directie met angst voor de telegraaf al niet kan veroorzaken.

22-10-2023 00:51

Robocop5 +2065

En voordat alle Sven- haters over me heen vallen... de zwakke leiding is er m.i. mede oorzaak van dat het fout ging. Mislintat had redelijk de vrije hand bij het samenstellen van de selectie, maar er was vanuit de leiding kennelijk bijzonder weinig sturing...
Met een sterke man erboven waren alle partijen, Mislintat, Steijn, scouting, jeugd als volwassen mensen bij elkaar gaan zitten.
Afijn, het resultaat is overduidelijk, de start van het seizoen kon niet dramatischer. En de angstige trainer sloeg gelijk om zich heen en won de machtstrijd... wat een amateurisme...

22-10-2023 01:28

Gertjan Jansen +389

Ik denk hij een stabiele factor in de aanval kan zijn. Ik denk dat Ajax, misschien meer moet kijken of zij met een een soort 4-4-2 spel kunnen spelen. Met twee opkomende vleugelspelers.

22-10-2023 00:06

Clubliefde34 +6171

Welke opkomende vleugelspelers? We komen zwaar kwaliteit te kort voor die positie. Maar je hebt wel gelijk dat we idd meer vanuit de omschakeling moeten doen dus dan is een 442 al beter dan 433. We hebben gewoon geen selectie om dominant 433 te spelen helaas. Was het laast helemaal eens met kale en kokkie hoe we moeten gaan spelen.

22-10-2023 00:30

Gertjan Jansen +389

Op dit moment moet wij het doen met wat wij in huis hebben. Zonder geld koop je niks.

22-10-2023 16:27

w86 +9444

Ik hoop ook eens meer van hem te kunnen zien, maar snap ook wel dat Brobbey mag blijven staan. Vind hem in een waardeloos seizoen na Hato het meest overtuigend nog.

21-10-2023 23:47

Nr.10 +111236

Mikautadze is geen koekebakker.

21-10-2023 23:37

AFCAWormerveer +4451

Hopen dat hij de kans krijgt om te laten zien dat hij 'n banketbakker is dan.

22-10-2023 01:52

Ajaxfan31183 +16391

Je ziet dat Steijn exact het zelfde doet als wat Schreuder deed afgelopen seizoen. Het draaide totaal niet en spelers maar op plekken neerzetten waar ze totaal niet uit de verf komen . En ajax maakt ook weer exact dezelfde fout als afgelopen seizoen, de trainer maar steeds de kans blijven geven .

21-10-2023 23:18

mokum007 +6523

Steijn is heletijd bezig om zijn baan te behouden, inplaats alles voor dit elftal tegeven.....

21-10-2023 23:01

Orangesoul +5988

Daarnaast spelers blijven opstellen die al maanden laat staan jaren slecht spelen! Steijn wordt onder druk gezet van buitenaf en beinvloed door externe factoren.

22-10-2023 06:06

Ferd +38541

en de enige manier om zijn baan te behouden is door alles voor dit elftal te geven. Dat maakt het zo wrang.

23-10-2023 05:36

Kryptonite +76843

De kans geven?! En dan wat, grijpt 'ie 'em onverhoopt en blijkt die data-Duitser toch niet alles verkeerd te hebben gedaan? No way José.

21-10-2023 22:30

DeKenner +9314

Ajax had die hele Akpom nooit moet halen. Die heeft de techniek niet om bij Ajax te spelen, maar die krijgt wel minuten. Dat is de speler die Mikautadze het meest in de weg loopt.

21-10-2023 22:27

Ferd +38541

Akpom heeft 149 minuten speeltijd gekregen, Mikautadze heeft 425 minuten maar "akpom krijgt wel minuten en Mikautadze niet". Ken je feiten.

23-10-2023 05:38

jeffoajaxfan1 +1382

Maakt niet uit wie je in de spits zet , ze geven toch geen fatsoenlijke ballen om wat mee te doen..

21-10-2023 22:02

Zlaat +2418

Als je van den Boomsn er dan ook in zet, krijgt hij ballen zat.

21-10-2023 22:06

Berghuis +14365

Brobbey is geen speler die ooit 90 minuten 100% kan gaan geven, dat is heel duidelijk. Mikautadze na een uur brengen is helemaal geen slecht idee.. Zo kan Brobbey een uur volgas gaan zonder zich zorgen te maken en kan Mikautadze laten zien beter te zijn dan Brobbey. Nee Steijn vermoord de concurrenten van Brobbey liever door ze 5 minuten te geven of ze op een andere positie te stallen. Waardoor ze zich nevernooit kunnen laten zien. Het lijkt wel alsof er angst leeft bepaalde spelers te passeren. Net als vorig jaar met Tadic.. Bergwijn was geweldig op links en werd vermoord door Schreuder. Nooit z'n vorm weer gekregen. Brobbey begon geweldig en werd zonder reden gepasseerd voor Kudus, nooit meer in z'n ritme gekomen, terwijl Kudus niet eens als spits wilde spelen.

21-10-2023 21:46

Robocop5 +2065

Zou Shota wat zijn om Steijn op te volgen? Veel meer internationaal ingesteld (handig met deze spelersgroep), Ajax achtergrond, weet wat het is om als jonge voetballer in een ander land terecht te komen, houdt van mooi voetbal en is beschikbaar volgens mij.
Oké, mislukt bij Hull City, maar daar kun je ook geen Ajax voetbal spelen, waar hij kennelijk wel voor staat. Geen idee wat voor een trainer het is overigens, maar ik vind de gedachte wel interessant... slechter dan Steijn zal ie het toch niet doen?

21-10-2023 21:43

Zlaat +2418

Liever vandaag dan morgen.

21-10-2023 22:05

NIO +3031

Shota is een goede trainer!

22-10-2023 00:00

Ferd +38541

in Turkije, bij Kasimpasa, deed hij het heel goed.

23-10-2023 05:38

RBP +7741

Mikautadze z'n 1e wedstrijd was ongekend belabberd. Toch vind ik wel dat je hem gewoon een keer een kans moet geven op de positie waar hij wil staan, ipv dat gekloot van Steijn door hem op andere plekken te zetten waar hij duidelijk niet op z'n gemak is.

21-10-2023 21:28

RadheAjax2021 +17901

Tot nu toe met zijn invalbeurten is hij alleen maar de bal kwijt geraakt. Hij heeft inderdaad wel een goede drive, maar weet niet wat ik ervan moet vinden. Steijn weet zich er wel raad mee onze top trainer.

21-10-2023 20:58

Berghuis +14365

Als je iemand op een plek zet waar hij niet wil staan, dan vermoord je z'n speler ook niet natuurlijk... Onze genius op de bank bedenkt het wel.

21-10-2023 21:42

Bobje99 +7144

Brobbey doet het prima momenteel. Die ga je niet zomaar vervangen voor een speler die nog niks heeft laten zien. Je moet dus of met twee spitsen gaan spelen, of hij moet het laten zien in invalbeurten. Beiden zie ik niet gebeuren voorlopig eerlijk gezegd.

21-10-2023 20:36

Balgevoel +30889

Brobs is goed als Ajax slecht is. In een beter tot goed Ajax, heb je weinig aan 'm. Brobs is een prima target man voor counterploegen. Helaas geen 'Ajax-spits'.

21-10-2023 20:39

Bobje99 +7144

Zelfs dan is het de enige die een vorm van progressie laat zien. Hem nu passeren is niet uit te leggen.

21-10-2023 20:56

Balgevoel +30889

Eens, zou heel pijnlijk zijn, en onverdiend, maar helaas is hij dé impuls voor de lange bal...

21-10-2023 22:32

mokum007 +6523

Brobbey moet teveel kansen krijgen om een goal te maken. Voor mij mag Brobbey op de bank, en Bergwijn

21-10-2023 22:58

AjaxHato +4612

Gewoon een aantal wedstrijden als spits opstellen dan mag je hem beoordelen.
Brobbey deed t bij Ten Hag prima als invaller, pakte hij zn goals mee. Als hij 90 min erin staat is hij toch minder.
Vorig jaar werd er teveel met Brobbey en Kudus gewisseld.
Maar nu slaat t nergens op dat Brobbey alles speelt en hij 0 kans krijgt.

21-10-2023 20:08

Ajax14AMS +25205

Laat hem het maar afdwingen, want hij speelt als natte krant. En dar terwijl hij volgens Mislintat en hemzelf multifunctioneel was voorin...

Hij toont zelfs 0 inzet, kan toch niet man...

21-10-2023 19:55

AFCAVenezuela +1822

Over de inzet ben ik het eens, maar zet die jongen eerst een op z’n echte positie: spits. Tot nu toe heeft hij ongeveer overal gespeeld, behalve in de spits.

Als je Forbs centraal achterin zet, is het niks. Als je Brobbey linksback zet, is het niks. En als je Mikautatze op een willekeurige (voor hem vreemde) positie zet, is het natuurlijk ook niks.

21-10-2023 20:19

Bobje99 +7144

Het verschil tussen een buitenspelen centraal achterin zetten of een spits aan de zijkant is vrij groot, maar dat zul je zelf ook snappen. Ik vind dat zelfs als je niet op je favorite positie speelt, maar desondanks wel voorin opgesteld staat, je meer mag laten zien. Een spits met zijn profiel zou ook aan de zijkant in ieder geval iets mogen creëren.

21-10-2023 20:35

Ajax14AMS +25205

Het is niet een voor hem vreemde positie. Mislintat en hijzelf zeiden BEIDE dat hij multifunctioneel is en overal voorin kan spelen.

21-10-2023 21:07

sucre +15214

#MAUPPIEOUT!!!!

21-10-2023 18:57

Andronixos.c +8160

Wil je gebruik maken van de aankopen??

Steijn weg, anders wordt het een lang en klote seizoen dan vorig jaar

21-10-2023 18:10

trodat4030 +96856

Passingpercentage 64%
Percentage geslaagde dribbels 33%
Percentage gewonnen duels 27%

21-10-2023 18:08

trodat4030 +96856

Ja, hij dwingt het ook wel echt af hoor...

21-10-2023 18:09

Ajaxisart +18768

Dat bedoel ik…..hij is echt niet goed genoeg voor Ajax.

21-10-2023 18:21

Ajax1812 +9089

Zo'n jongen gaat toch ook never nooit goede stats weerleggen als hij constant 3 minuutjes mag spelen in wedstrijden die al afgelopen zijn, en dan ook niet eens op zijn beste positie. Ga lekker zo door met afkraken.

21-10-2023 18:33

trodat4030 +96856

Dit slaat echt nergens op, 90 min tegen Fortuna, 26 tegen Twente en 49 tegen AZ. Dan mag je ook gewoon eens wat duels winnen en goede passes geven hoor, ook op niet je favoriete positie.

En dit is niet afkraken, dit zijn gewoon de feiten, alleen willen mensen die feiten niet zo graag onder ogen zien want dan staat het zo raar om om Mikautadze te gillen.

21-10-2023 19:54

cantharel +3526

Heel Ajax speelde tijdens die wedstrijden kut en vooral ook de zgn Ajaxspelers.

21-10-2023 20:29

trodat4030 +96856

Dat heeft toch geen flikker te maken met duels winnen of goede passes geven? Dit zijn gewoon basisprincipes, ongeacht positie of hoe goed je medespelers spelen. Zeker duels winnen is gewoon iets met 1 op 1 met je tegenstander. En dan kom je uit L2 en L1, zulke fysiek zware competities...

Wat is het volgende excuus? Luttele minuten in gespeelde wedstrijden zijn al weerlegd, ook pover spelende medespelers.

21-10-2023 20:43

Patrick78 +52279

Meer kansen? Onder Steijn?

Onmogelijk Shota……

Die kut saboteur moet weg!!!!!!!!

21-10-2023 17:58

JaapStam +137239

Precies, eruit met hem!!!

#MauriesSteijnOut!!! ❌️❌️❌️

21-10-2023 17:59

JaapStam +137239

Met een nieuwe trainer zie ik trouwens deze jongens weer opbloeien: Šutalo, Gaaei en Mannsverk!!! Op dit moment rendeert eigenlijk geen één speler die we gehaald hebben onder Mauries Steijn!!!

21-10-2023 18:06

JaapStam +137239

Zo is dat Shota!!! Koppige Mauries Steijn blijft maar vasthouden aan zijn vertrouwde voorhoede, zelfs met Forbs op de verkeerde positie als rechtsbuiten, terwijl hij van origine linksbuiten speler is!!!

Mijn voorkeur: Forbs - Mikautadze - Godts/Berghuis!!!

21-10-2023 17:56

ElSandrini +18190

Shota in zn tijd bij Ajax zouden we goed kunnen gebruiken.... Echt een goede spits was dat

21-10-2023 19:42

cantharel +3526

Lekker met zijn ajax spelers blijven kutten die dus vorig jaar gezorgd hebben dat we geen CL spelen.

21-10-2023 20:31

Ajaxisart +18768

Nee, die Mikautadze is niet goed genoeg. Tegen AZ was hij dramatisch, geen inzet, tactisch erg zwak en veel balverlies. Met Akpom is hij een miskoop. Ik weet dat dit een vroege conclusie is, maar je ziet vaak snel aan de balbehandeling, loopacties en oog voor anderen of een speler iets extra’s heeft. Dat heeft deze jongen niet.

21-10-2023 17:44

FoensaiFC +2449

Jij weet blijkbaar niet wat zijn positie is in het veld. Dan had je dit niet zo neergezet. Hij is een SPITS! wordt gepiepeld door zijn trainer en gebruikt in het "machtspelletje" tegen Mislintat. Hij kreeg minuten op plekken waar hij niet hoort (als hij al minuten kreeg) hem dan afrekenen is wel echt laag hoor. Hij gaat menig mens nog verbazen, mits geposteerd in de spits en een trainer die vertrouwen in hem heeft. Als ook een team wat voetballend beter staat.

21-10-2023 17:50

trodat4030 +96856

Volgens diezelfde Mislintat kon deze kerel op álle posities voorin........ Links, rechts, op 10 én als hangende 9.. Dus door wie wordt hij nou gepiepeld? Door de trainer die doet wat de TD zegt of door de TD die er blijkbaar finaal naast zit?

21-10-2023 17:59

FoensaiFC +2449

Zijn positie is spits, dat is waar hij altijd heeft gespeeld. Mislintat heeft nooit gezegd dat hij voor alle posities zou functioneren. Uit nood zou hij daar kunnen spelen, maar door toedoen van Stein die hem gebruikte in zijn eigen vete heeft hij hem gepiepeld en daardoor heeft hij weinig energie gelegd in zijn laatste wedstrijden. Wat ik niet gek vind.

21-10-2023 18:17

TeringHenkie +28450

Heeft Mislintat dat nooit gezegd?

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/mislintat-blij-met-mikautadze-met-zijn-kwaliteiten-kan-hij-op-elke-positie-uit-de-voeten/amp

21-10-2023 18:22

Ajax14AMS +25205

Mislintat EN Mikautadzr hebben dat gezegd...

21-10-2023 18:40

FoensaiFC +2449

Dit is bij mij dan niet overgekomen. En mens kan fout zitten en dit heb ik niet meegekregen. Ik oordeel dan alleen nu over een speler die ik dan alleen als spits zie en niet als links of rechtsvoor. Daarnaast blijft mijn punt staan m.b.t. de persoonlijke vete die Stein voerde. Daar sta ik nog steeds achter.

21-10-2023 22:28

JanBiesbos +29083

1-3-5-2
Brobbey. Mikautadze
Bergwijn. Forbs
Sosa. . Berghuis. Gaaei
Hato. Rensch
Sutalo
Gorter

21-10-2023 17:35

Ajax14AMS +25205

Dat zijn 5 verdedigers, niet 3

21-10-2023 18:40

ElSandrini +18190

Als je met 3 verdedigers speelt dan Hato en Sutalo laten voetballen en Avila laten beuken....

5 mans middenveld zou ik voorstander van zijn omdat in mijn optiek de gatenkaas door het middenveld komt.... Taylor en Berghuis te lui.


Salah Edinne en Vos controlerend op het middenveld.
Berghuis, Bergwijn en Taylor aanvallend.

Mikautadze en Forbs voorin

21-10-2023 19:46

EricV83 +2031

Shota, wat een topper was je voor ons. Denk het ook. Geef die man een kans. En dan niet af en toe een paar minuten. Maar een een paar wedstrijden basis. Ben zelf heel benieuwd

21-10-2023 17:34

Betuwe85 +20687

Het trieste is zolang we lange ballen spelen heb je ook niks aan hem niet dat brobey alles wint

21-10-2023 17:21

afca1985 +21354

Zeg het ze Shota.

Steijn in ieder geval OUT!!!

21-10-2023 17:05

Torcida +5707

"Aan de andere kant zal hij het nu ook aan de trainer van Ajax moeten laten zien."

Die zit op z'n telefoon de weersvoorspelling voor komend weekend op Ibiza te bekijken.

21-10-2023 17:00

Johan4ever +10914

De voormalig spits ziet een uniek profiel bij zijn landgenoot 'Ik kan me niet herinneren dat Ajax in het verleden zulke spelers had. Hij beweegt snel en slim...🤔 🙃 😂

21-10-2023 16:57

KarimB +11573

Hoe hij na een actie op de eigen achter lijn balverlies leed. en rustig over de zijlijn weg liep alsof er niks aan de hand was zegt voor mij heel veel over een speler. Geen echte bereidheid. Kan dus niet zo veel met dit soort verhalen

21-10-2023 16:49

Betuwe85 +20687

Klopt idd geen bereidheid maar kan jij het opbrengen op m dat beetje extra te geven wat normaal zou moeten zijn als jou baas je niet ziet zitten

21-10-2023 17:20

KarimB +11573

Wel voor een paar miljoen per jaar ja. Als ik in mijn beroep tot de top verdieners zou behoren terwijl zou ik er niet zo bij lopen nee

21-10-2023 17:53

De-King +20419

Eens met Arveladze. Geef Mikautadze een fatsoenlijke kans op zijn eigen positie. Het is een ongelofelijke fijne speler. Wij gaan nog van hem genieten, maar hoogstwaarschijnlijk wel onder een andere coach.

21-10-2023 16:48

Aurelius1 +19735

Hij heeft in de twee wedstrijden dat ie gespeeld heeft niks laten zien. Hij krijgt heus nog wel weer een kans, wellicht de volgende wedstrijd al. Dan moet ie het laten zien, anders is er een probleem..

21-10-2023 16:47

AINIESTA +44908

Hij heeft minuten gehad en gewoon geen ene reet laten zien. Mislintat die eikel met z'n hij kan op elke aanvallende positie staan. 2 spitsen gehaald voor vele miljoenen terwijl je Brobbey al hebt. En geen rechtsbuiten en geen 10 gehaald. Mafketel.

21-10-2023 16:46

JohanCruijf +2966

En twee backs die het best zijn in 532…het is allemaal totaal niet in balans.

21-10-2023 17:03

driehoekjes +3355

Waarom kan je in 4-3-3 niet met opkomende backs spelen?

21-10-2023 18:47

JohanCruijf +2966

Tuurlijk kan dat, maar bedoel meer dat de aankopen in verdedigend opzicht enorm kwetsbaar zijn

22-10-2023 00:29

Breuk +25232

Brobbey was ook kei duur en bakt er ook niks van. Maar mag wel elke wedstrijd starten.

21-10-2023 17:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.