'Timber en Arsenal bereiken persoonlijk akkoord; clubs in onderhandeling'

door Jesse ter Haar 300

Bron De Telegraaf

'Timber en Arsenal bereiken persoonlijk akkoord; clubs in onderhandeling'

door Jesse ter Haar 300

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Jurriën Timber heeft een persoonlijk akkoord met Arsenal bereikt, zo schrijft De Telegraaf. Er ligt een contract tot medio 2028 klaar voor de verdediger van Ajax, maar de deal laat nog even op zich wachten. Arsenal moet nog onderhandelen met de club uit Amsterdam over de te betalen transfersom om de rechtspoot over te nemen. Bij een definitieve transfer kan de jongeling rekenen op een netto jaarsalaris van acht miljoen euro.

Feit is dat Timber door het akkoord met de club uit Londen niet ver meer van een transfer naar de Premier League is. Het betreft overigens een mondeling akkoord en dus moeten de juristen van Arsenal de gemaakte afspraken nog op papier zetten. De specialisten kunnen daar nog de tijd voor nemen, want Ajax en Arsenal zijn er nog niet uit over de transfersom die laatstgenoemde club moet betalen om het contract van Timber in Amsterdam af te kopen.

'Er is nog wel een gat tussen vraag en aanbod te overbruggen', schrijft men bij de krant. Bekend is inmiddels dat Arsenal een openingsbod van 35 miljoen euro in huis had voor Timber. Aanvankelijk kwam naar buiten dat Ajax in zou zetten op een kleine zestig miljoen euro voor het talent uit de eigen jeugdopleiding, maar inmiddels worden er lagere bedragen genoemd. 'De verwachting is dat Arsenal en Ajax elkaar uiteindelijk voor een bedrag van circa 45 miljoen euro, exclusief bonussen, en een percentage doorverkoop zullen vinden', zo valt te lezen.

De verwachting is dat beide clubs elkaar zullen vinden in de onderhandelingen. Niet alleen omdat het gat tussen beide clubs niet bijzonder groot meer is, maar ook omdat de gesprekken tussen Sven Mislintat en Arsenal-directeurs Edu en Richard Garlick 'in bijzondere goede harmonie' blijken te verlopen. Het zou voor Mislintat zijn eerste grote uitgaande transfer als directeur voetbalzaken van Ajax zijn.

Timber wil alleen Arsenal

Dat Timber enkel en alleen naar Arsenal wil, bleek al sinds de eerste verhalen over de interesse. Naast de Engelse club zouden ook Bayern München en 'een rits veel minder interessante clubs' interesse hebben, maar de verdediger liet weten Arsenal als de ideale volgende stap in zijn loopbaan te zien. Nu club en speler elkaar hebben gevonden in een deal, lijkt de Duitse topclub dan ook buitenspel te staan. Alleen wanneer Ajax en Arsenal er niet uitkomen, maakt Bayern München nog kans.

Ajax speelt voor het eerst sinds de jaren tachtig in een wit uittenue! Bestel nu het nieuwe uitshirt voor het seizoen 2023/24!

Lees meer over:
Plaats reactie

JantjeVanAmsterdam +2516

Timber heeft weinig van een centrale verdediger. Kan niet goed koppen, dekken en verdedigen.
Wel is hij uitstekend in opbouwen, passen en dribbelen. Ergens denk ik dat hij als middenvelder goed uit te voeten kan. Of naast een ijzersterke verdedigende verdediger. Of in een 5 mans verdediging en dan als meest opbouwende man.

Nu lekker 47,5 miljoen cashen en Hato op LCV met evaren man op RCV ernaast.

27-06-2023 16:34

Leo Valk +1363

Naar Arsenal dus, goed gezien van Timber, en veel beter, dan samen met Gravenberch, Mazraoui en Blind de bank warm houden daar in Beieren!

27-06-2023 01:09

Freddy Ax +1386

Arsenal lijkt me ook veel beter passen bij Ajacieden als Bayern.

26-06-2023 21:46

7172AFCA7395 +10299

Als Ajax komend seizoen tiende wordt,
gaan er nog steeds spelers voor 50 mln de deur uit :-)

26-06-2023 17:07

Mikki02 +2319

Kans was toch al groot. Beter nu dan eind augustus

26-06-2023 14:09

Joelveltman123 +4637

Een prachtige stap naar een grote club!
Bedankt voor bewezen diensten

26-06-2023 14:07

DEELM +11891

Als Ajax hier 50mln voor vangt doen ze zakelijk een goede deal, maar met de wetenschap dat Alvarez en Kudus ook zullen gaan en gezien de huidige aankopen ben ik bang voor nog een heel matig jaar.

Ipv dat de matige spelers en mass worden verkocht vertrekt de enige kwaliteit die we hebben en is er nog niks aan kwalitatieve zekerheid ingekocht. Vd Boomen en Tahirovic zijn gokjes! We hebben kwaliteit nodig!

26-06-2023 12:40

TheRiviera +5476

Ik zie vele reacties waarin mensen denken dat Timber te vroeg vertrekt en daar ligt het probleem niet zo. Dit is niet een gevalletje Kluivert of Gravenberch waarbij ze denken goed genoeg te zijn terwijl ze nauwelijks wat hebben bewezen bij Ajax. Het probleem rondom Timber is dat hij vertrekt na een slecht seizoen. Je kan zeggen dat hij wegrent. Er is weinig zelfreflectie te zien. Het zou mooi zijn als hij sportieve revanche wou nemen en komend seizoen laten zien dat hij de beste centrale verdediger van de Eredivisie is. Maar hij gaat er vandoor helaas.

26-06-2023 10:32

jeffrey_van_der_sluis +30389

https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1673241571116957697?t=-xKfpegzjKXstbLUPjpccw&s=19

2de bod incoming

26-06-2023 10:12

lexy88 +8818

Wel humor trouwens hoe journalisten als Mike Verweij en Rik Elfrink die clubs platlopen en worden geowned door 1 of andere Italiaan die de hele dag door zit te twitteren. Wat een koning

26-06-2023 10:15

Oxxer +163915 moderator

Rik Elfrink is clubwatcher van een regionale club en FEBO Verweij zijn beperke info komt tegenwoordig van Nederlandse spelers of spelers in de Eredivisie met een Nederlandse zaakwaarnemer. De rest van zijn ''bronnen '' copy paste hij van twitter, andere media en Transfermarkt.

26-06-2023 11:19

jeffrey_van_der_sluis +30389

Transfermarkt voor al uw transfersommen🤣👊

26-06-2023 12:19

Steeph +3867

Natuurlijk was hij slecht dit seizoen, maar hij heeft wel degelijk laten zien over veel talent te beschikken. Laten we wel wezen; hij had echt hele slechte spelers om zich heen. Rensch, Bassey, de 2 Mexicanen, Wijnfuckingdal...

Die hele verdediging moet volledig op de schop als Timber vertrekt. Alle bovengenoemde spelers moeten weg. Met de categorie aankopen die nu gedaan worden wordt het ook heel ingewikkeld om een sterke verdediging neer te gaan zetten... het wordt een heel ingewikkeld seizoen als er weinig gebeurt.

26-06-2023 10:10

lexy88 +8818

Klopt al is Bassey wel bruikbaar op een bepaalde manier. Als hij ook maar 25% beter gaat voetballen is het al acceptabel, vind ik. Als de spelers om hem heen maar goed kunnen ballen. Is wel oersterk en snel, dus ik hoop dat Maduro en Steijn met hem aan de slag gaan.

26-06-2023 10:13

TheRiviera +5476

Het feit dat je heel de verdediging weg wilt hebben laat zien dat je weinig verstand heb van voetbal. Denk je dat Ajax nog een keer 100 miljoen gaat neerleggen maar dan specifiek voor de verdediging. En geloof me je komt dicht in de buurt van dat bedrag als je spelers wilt hebben die er ook DIRECT kunnen staan.

Timber was zelf slecht afgelopen seizoen dat had niet alleen met mij medespelers te maken. Spelers zoals Bassey, Wijndal en Sanchez zijn niet gehaald als directe versterkingen maar Ajax ziet/zag er toekomstig potentieel in. Spelers die na 2 a 3 goede seizoenen voor een meervoud van hun aankoop bedrag verkocht konden worden. Meeste spelers hebben ook TIJD nodig ( meestal een seizoen ) om ingespeeld te raken op hun medespelers. Maar in plaats daarvan wil je Bassey, Wijndal, Sanchez en Rensch verkopen en wie ga je ervoor terug halen dan?

Naast Kaplan blijft er dan alleen maar jeugd over en vergeet niet dat elke jonge talentvolle speler die je koopt net zoals Bassey, Wijndal en Sanchez tijd nodig zal hebben om zichzelf aan te passen. Vergeet ook niet dat een club zoals Ajax dat komend seizoen actief zal zijn op 3 fronten elke positie achterin MINIMAAL dubbel bezet moet hebben met spelers die goed genoeg zijn om op 3 fronten te strijden voor een heel seizoen lang. Dus ik ben heel nieuwsgierig hoe jij heel de verdediging opnieuw gaat opbouwen als je iedereen wilt verkopen.

26-06-2023 10:25

Steeph +3867

Precies dat dus, dat gaat niet gebeuren, daarom zeg ik ook dat het wel eens een heel lastig seizoen kan gaan worden als Timber vertrekt. Bassey, Wijndal en Sanchez hebben echt heel weinig laten zien en Timber heeft nog altijd veruit de meeste potentie van die 4.

Ondanks dat ik geen fan van Alvarez ben was hij natuurlijk wel een stofzuiger. Die vertrekt ook. Hoe zie jij in godsnaam de verdediging voor je dan als er weinig gebeurt? Hato - Bassey - Kaplan (nog geen wedstrijd gespeeld) - Sanchez? Dat kan toch helemaal niet?!

26-06-2023 10:41

MonsieurAJAX +4028

@TheRiviera waar heb jij het over gab? Bassey en Wijndal zijn wel als directe versterking gehaald. Bassey werd gewoon als vervanger van Martinez gehaald en Wijndal voor Nico. Bij Bassey hebben ze echt niet gepland om na 23mln uit te geven een seizoentje hem de tijd te geven om in te spelen hoor. Voor spelers die zoveel tijd nodig hebben, betaal je andere bedragen..

27-06-2023 02:24

TheRiviera +5476

Incorrect. Een DIRECTE versterking voor het seizoen is een ERVAREN speler die al lang op niveau speelt en mogelijk Champions League ervaring heeft. Een voorbeeld hiervan is Bergwijn. Maar ook hij is gehaald omdat hij over een paar jaar ( mits hij goede seizoenen speelt ) voor een meervoud verkocht kan worden.

Zowel Wijndal als Bassey vallen niet in deze categorie. In het geval van Wijndal werd hij gehaald om EVENTUEEL Tagliafico op te volgen en strijd te geven aan Blind. Er werd niet van hem verwacht dat hij binnen 1 seizoen op hetzelfde niveau zou zitten dat we konden verwachten van Tagliafico of Blind op hun best. Het is een jonge speler met minimale Europese ervaring. Als je een directe vervanger wilt dan koop je toch iemand met meer ervaring en zulke spelers kosten ook wat meer.

Ook bij Bassey werd er niet verwacht dat hij gelijkwaardig zou zijn aan Martinez. Dat is nagenoeg onmogelijk bij een jonge speler die pas 1 volledig seizoen op het hoogste niveau bij Rangers heeft gespeeld en daarnaast een paar wedstrijden heeft gespeeld in de EL. Denk je nou echt dat er ook maar iemand is binnen Ajax die dacht dat Bassey zou brengen wat Martinez kon brengen op zijn best? De reden waarom Ajax veel voor hem heeft betaald heeft te maken met Rangers Europa League success. De club behaalde de finale en Bassey was een van de dragende spelers in het elftal in zijn eerste volledige seizoen bij Rangers. Daarnaast had hij nog een langdurig contract. Dit heeft zijn waarde flink omhoog gegooid.

Deze spelers zijn gehaald vanwege hun TOEKOMSTIGE potentieel. Als je een directe vervanger wilt betaal je al gauw rond de 25 tot 30 miljoen zoals de club deed bij Bergwijn. Dat is simpelweg hoe de markt tegenwoordig werk. Of je moet heel veel geluk hebben met koopjes zoals Tadic jaren geleden. Je kan hoog of laag springen als je er niet mee eens bent maar dit is gewoon de keiharde realiteit.

Neem Benjamin Tahirović als voorbeeld. Jonge speler van 20 jaar dat niet eens een vaste waarde was in het team van AS Roma. Waarom denk je dat Ajax zo'n speler koopt? Het antwoord is heel simpel. TOEKOMST POTENTIEEL. Mits hij een paar goede seizoenen heeft en veel progressie boekt is hij binnen nu en 2 a 3 jaar 40 a 50 miljoen waard in de huidige markt. Maar ook Tahirović is niet gehaald met het idee dat hij even heel het middenveld zal dragen komend seizoen.

27-06-2023 15:58

TheRiviera +5476

Dus ondanks dat je niet fan bent van wat er over blijft is jou oplossing dat Ajax zowat heel de verdediging moet verkopen?

27-06-2023 16:02

seerseker +858

Dank voor het helpen opbouwen, Jurriën. Not. Simons blijft wel. Die vindt speeltijd belangrijker.

26-06-2023 10:06

lexy88 +8818

Domme move denk ik, maar goed. Als je dan toch wilt gaan, succes. Hopelijk komt de deal snel rond, sleept Sven er 50+ uit + doorverkooppercentage en dan kunnen we zelf ook verder met aankopen.

26-06-2023 09:58

Joko +5063

Het wordt tijd dat ajax weer eens een type bergkamp vanbasten voortbrengt.

26-06-2023 09:58

trodat4030 +96593

Marco heeft amper een jaar in de jeugd rondgehuppeld, die heeft Ajax niet voortgebracht maar gewoon opgehaald.

26-06-2023 10:17

Sluk +2585

Ik heb maar weinig met jonge spelers die relatief kort een basis plaats hebben en zelfs een matig seizoen hebben gedraaid en dan toch vertrekken. Een beetje zo'n gevoel van, als jij denkt dat je het ergens anders beter hebt, moet je vooral daarheen gaan. Ik denk niet dat Timber nu voor de basis wordt gehaald, hij krijgt eerder een soort Van Persie traject daar.

26-06-2023 09:48

wendoo9 +8114

Ik geef hem geen ongelijk. Of hij goed genoeg is voor de PL is niet zijn probleem. Je moet het ijzer smeden als het heet is.

26-06-2023 10:02

Koekie87 +20979

Lekker laten gaan joh, kan goed uitpakken en anders word het net zo een verhaal als onze grote vriend Gravenberch die amper aan spelen toekomt bij Bayern München. Je moet er niet eens medelijden mee hebben aangezien ze met hun volle verstand dit soort keuzes maken. Kijk eens naar Kluivert die zonodig naar Roma moest en nu bij een legendarische club als Bournemouth terecht komt. Die jongens denken alleen maar aan geld.

26-06-2023 10:11

Joko +5063

Nu komen de clubs er niet uit, dan gaat de speler natuurlijk stampvoeten, want die weet zijn vette contract wat hij misloopt.
Blijft apart dat een speler kan onderhandelen voor de clubs eruit zijn.

26-06-2023 09:41

Sluk +2585

Andersom zou ook gek zijn, dat de clubs er eerst uit komen terwijl de speler niet wil.

26-06-2023 09:46

wendoo9 +8114

Jij ziet het.

26-06-2023 09:58

Danielson +50314

Krijgt hij dan wel toestemming voor.

26-06-2023 09:55

lexy88 +8818

Het zou imo zo moeten zijn dat de speler eerst met de club praat, kijkt wat het perspectief is en wat ze van plan zijn. Zo van: ja, ik wil hier graag naar toe. Dan de clubs in onderhandeling. En als er een akkoord is dan weer de speler voor een persoonlijk akkoord. Maar loopt natuurlijk allemaal door elkaar

26-06-2023 10:00

manvanglas +1336

Hoop dat de transfer snel rond is, voor Ajax ook van groot belang de selectie tijdig op orde te hebben richting de voorrondes EL.

26-06-2023 09:38

afca1985 +21288

Komt dat bod nog?

26-06-2023 09:32

Joko +5063

Bod is dat de speler eruit is, dus nu hopen ze dat ajax gewoon het huidige bod accepteert.

26-06-2023 09:42

vandenhaas4 +15080

Even wachten tot Arsenal achter het net vist bij Rice. Dan zijn ze vlot bereid een miljoen of 10 extra neer te leggen.

26-06-2023 09:29

PaulEast +7873

Weer een 1-2 tje tussen zaakwaarnemer en de Telegraaf. Dit alles bedoeld om Ajax onder druk te zetten. Denk niet onze TD zich gek laat maken. Ik zie Arsenal net als vorig jaar afhaken omdat het te duur is. Begrijp niet dat Ajax toestaat dat persoonlijke onderhandelingen mogen plaatsvinden voordat er een akkoord is tussen clubs. Timber heeft immers een doorlopend contract. Denk dus ook niet dat hij een akkoord heeft.

26-06-2023 09:15

trodat4030 +96593

Ajax heeft hem vorige zomer toch overtuigd om nog een jaar te verlengen en te blijven? Daar staat wat tegenover, namelijk meedenken deze zomer, waarom zou je hem dan verbieden met clubs te praten, dan kom je je belofte niet na als club. Hij gaat toch, deal with it.. Het enige dat dat kan verhoeden is een plotselinge zware blessure waardoor hij nergens door een medische keuring komt. Dan moet hij van zn keukentrappie lazeren en zn been breken oid. Die gaat deze zomer dus niet op t keukentrappie klimmen..

26-06-2023 11:03

Omar +17166

8 miljoen netto... laat maar zitten joh de wereld is kapot

26-06-2023 09:12

ouweman +4934

Volgens de telegraaf he......

26-06-2023 09:38

Danielson +50314

Verweij keek naar z'n eigen jaarsalaris, paste een factor 200 toe en hop, hij had het salaris van Timber!

26-06-2023 09:57

AFCAvak410 +1465

Verwacht dat Ajax pas officieel de uitgaande verkopen rond maakt ná 1 juli, i.vm. de looptijd van het boekjaar. De financiële plus van transfers van Alvarez en Timber kunnen we in dat kader goed gebruiken om de min te dichten er voor het boekjaar straks weer positief uit te komen.

Verwacht daarna ook wel vuurwerk aan onze kant met ingaande transfers, heel benieuwd naar Mislintat meer op de proppen gaat komen; want voor Timber, Alvarez en evt Kudus moet echt volwassen en waardige vervangers worden gehaald....Leuke tijden!

26-06-2023 09:07

wendoo9 +8114

Vuurwerk, waar ga je die vandaan halen ? Als grote clubs bij Ajax spelers voor grof geld moet halen zegt al genoeg hoe de markt erbij ligt wat betaalbare toppers betreft. Dus het wordt kindervuurwerk.

26-06-2023 09:52

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25367

Rechter velt vonnis na grap van Sierd de Vos tijdens Besiktas - Ajax
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=420768

26-06-2023 09:06

vandenhaas4 +15080

Deze man is gevoeliger voor grappen over zijn uiterlijk dan de suggestie dat hij te koop is (knipoogkroaat). Denkt dat hij daar liever niks over zegt.

26-06-2023 09:27

trodat4030 +96593

Wauw, heeft ie m serieus aangeklaagd? Best kleinzielig.

26-06-2023 11:11

Cruijffthebest +13405

Minimaal 50 miljoen exclusief bonussen, simpel!

26-06-2023 08:58

vandenhaas4 +15080

Ik zet altijd mijn vraagtekens bij "netto" salaris. Hoe weet men hoeveel belasting Timber gaat betalen? Normaal gesproken heb je voor een jaarsalaris van €8m (£6,858m) netto een brutojaarsalaris van ongeveer £13m nodig (via https://www.thesalarycalculator.co.uk/lifestyle.php), maar voetballers laten zich ook wel eens betalen via bedrijven die ze opzetten om de belasting te ontwijken. Rijke buitenlanders betalen in Engeland sowieso vaak veel minder belasting door Non-dom status aan te vragen.

26-06-2023 08:55

ouweman +4934

Daarom. Zitten zoveel haken en ogen aan dat soort bedragen, en alsof het aangeboden salaris zo exact wordt vrijgegeven. Aan de 'bron' van de telegraaf. Yeah right.

26-06-2023 09:40

EricAjax1 +7487

Minimaal 10% doorverkooppercentage dan als het uitkomt op 45 miljoen.

26-06-2023 08:50

Newbee34 +6720

Gaat daar denk ik floppen maar wie weet verrast hij me.

26-06-2023 08:37

BennievdBuurt +885

Krijgen we nu elke update te horen hier. “Ajax en Arsenal bijna akkoord” “ Timber alvast medisch gekeurd” etc etc

26-06-2023 08:34

IndoorNinja +1856

Als alle bronnen van de TG zijn opgedroogd moeten we het hiermee doen 😅

26-06-2023 08:59

Oxxer +163915 moderator

De onderhandelingen zijn afgerond, wat is de toegevoegde waarde voor de zaakwaarnemer de Telegraaf te melden wat Timber gaat verdienen, dit lijkt op de specialiteit van het huis.

26-06-2023 07:42

Ricoteb +53174

Gratis reclame. “Kijk eens wat voor dik salaris er zomaar kan uitslepen voor mijn cliënten”.

26-06-2023 07:45

Oxxer +163915 moderator

Ik draai het om, niet sjiek naar Timber, een zaakwaarnemer die persoonlijke financiële info deelt met de media. Stel ik was prof en op zoek naar een zaakwaarnemer zou ik niet met hem willen werken.

26-06-2023 07:58

Joko +5063

Ach dat vergeten ze snel als die zakkenwaarnemer de beste deals eruit sleept.

26-06-2023 09:45

trodat4030 +96593

Of het is zodat de lezer denkt, tja, daar kunnen we gewoon niet tegenop, logisch dat hij gaat voor zo'n salaris.. Iedereen interpreteert het op zijn eigen manier.

26-06-2023 11:15

Nr.10 +111045

Deze week zullen Alvarez en Timber wel rondkomen. Daarna verwacht ik wel snel wat vuurwerk.

26-06-2023 07:33

Patrick67 +9624

Ik vrees dat het langer gaat duren.

26-06-2023 09:12

Nr.10 +111045

Ik denk dat we wel al bezig zijn met spelers, maar dat Mislintat toch moet wachten tot minimaal een van die transfers rond is (wat ik een domme strategie vind, maar goed).

26-06-2023 09:45

trodat4030 +96593

Ik denk dat het grove geld gewoon pas in het nieuwe boekjaar uitgegeven gaat worden (na 1 juli). Dat was vorig seizoen toch niet anders? Alleen Wijndal was volgens mij voor 1 juli rond, de rest volgde allemaal erna.

26-06-2023 11:17

AjaxMiddelburg +2938

Maakt me ook wel weer trots. Wederom een Ajacied naar een internationale topclub. Die jongen gaat een contract tekenen wat hem tientallen miljoenen gaat opleveren. Dit zal anderen inspireren om naar Ajax te komen of anderen te denken zetten. Iets meer mijn best doen cq focus en ik kan dezelfde stap zetten. Ben ervan overtuigd dat Ajax hier zowel financieel als sportief er beter van wordt. Kleine kanttekening we hebben vorig jaar gezien dat het niet eenvoudig is om een nieuw team te bouwen als er veel basis spelers weggaan. Hooguit nog Alvarez verkopen.

26-06-2023 07:25

RuffRhythim +24837

Maar als deze Ajacied net zoals een aantal Ajacieden de afgelopen jaren weer op de bank terecht gaat komen is die trots snel voorbij kan ik je zeggen hoor...

26-06-2023 07:40

JB74 +579

Helemaal mee eens, wanneer leren die jonge talenten het nou eens: het allerbelangrijkste is dat je elke week speelt, dus kies een club van een niveau waarvan je 99% zeker bent dat je in de basis speelt.

26-06-2023 08:23

VakM +2185

Off : er komt dus iedere vier jaar een Worldcup voor Clubs. In 2025 in de USA , voor het eerst met 32 clubs. 4 CL winnaars plus 8 hoogste Uefa club ranking. Ajax moet dit seizoen het Europees goed doen om niet net buiten de boot te vallen. Misschien in Europa League meer kansen op hogere ranking…

26-06-2023 07:21

trodat4030 +96593

Moet je daar echt aan mee willen doen dan? Er is ook nog een EK volgende zomer, speel je als speler 2 seizoenen back to back straks.. Lijkt me niet bevorderlijk voor het gestel.

26-06-2023 11:20

ProfessorX +19827

Maar volgens media komen er heel veel spelers hier ?!

3 teams !

Ajax het nieuwe Chelsea en MC van Nederland toch 😂?

26-06-2023 13:17

KKoossiiee +3060

Lekker cashen, hij heeft gelijk.
Alleen moet Ajax ook cashen, gaat een verhaal a la Antony worden.

26-06-2023 06:31

Koekie87 +20979

Alsof hij bij Ajax een of ander hongerloontje verdient.

26-06-2023 10:18

VOETBALisOORLOG +1780

Timber wil alleen Arsenal. Heeft vorig seizoen geen knikker geraakt

26-06-2023 02:52

ajaxcied4life +26046

Dat kan toch? Het is geen robot. Het joch is nog steeds pas 21. Ik heb mij ook vaak doodgeërgerd aan die jongen, maar zijn talent en potentie staan wat mij betreft buiten kijf.

26-06-2023 07:04

PimDeKlager +4381

Arsenal, mooie club.

Ga je niet en blink je dit jaar in Europa uit bij Ajax die het dan tot de halve/finale van de Europa League schopt dan staat Real Madrid op je te wachten.

Desondanks denk ik dat het een juiste keuze is voor Timber, je gaat namelijk op dit moment met Ajax terug naar de periode van Martin Jol doordat er een KKD trainertje wordt aangesteld als hoofdcoach met z’n assistenten die medewerker vd maand waren bij de Action en Zeeman.

26-06-2023 02:37

Ferd +38472

en dan durf je tegen mij te zeggen dat ik een zwaar leven moet hebben hahaha, man man man, wat ben jij zuur

26-06-2023 03:19

Ferd +38472

als ik zure onzin lees dan reageer ik. Dat ik opvallen veel op jou reageer zegt iets over de grote hoeveelheid zure onzin die jij post

26-06-2023 03:55

NoPants +7489

Waarom haalde dortmund hem dan? En Arsenal?

26-06-2023 08:47

Bramble1988 +9262

Na die eerste zinnen kun je al stoppen met lezen, het is gewoon feitelijk onjuist wat je schrijft!

26-06-2023 09:02

Ferd +38472

"een TD die overal mislukt is", tja, als je de feiten zo verdraaid dan snap ik wel dat je overal om klaagt.

Bij Dortmund als scout enorm gewaardeerd, bij Stuttgart als TD volkomen geslaagd, daar wilde ze hem langer houden maar dat wilde hij zelf niet

26-06-2023 10:09

NoPants +7489

Zou je een voorbeeld kunnen geven van een keer dat wij een coach met veel ervaring op niveau aanstelde en het een succes was?

Het is makkelijk om een “kritische ajacied” te zijn.. of je hebt gelijk, of het gaat goed met ajax.

26-06-2023 08:46

Ibuprobrimovic +4609

Helemaal prima. Dan heb je Hato en Kaplan die het gaan uitvechten en haal je wat mij betreft Mbuyamba + een goede sterke vervanger met redelijk ervaring voor Timber die het samen gaan uitvechten op de andere centrale plek.

26-06-2023 01:24

burwatti +14262

Hato is nog jong en krijgt vast nog wel een terug val, Kaplan komt terug van hele zware blessures. Met die twee op de lcv is het toch best spannend vind ik. ( ga ik er stiekem al vanuit dat Bassey verkocht gaat worden)

Die mbuyamba ofzo zie ik het wel in zitten, sterk in de lucht en kan ook nog een bal naar de zelfde kleur spelen.
Dan zal er toch nog wel 1 verdediger bij moeten, want met deze 3 is het wel erg krap.

26-06-2023 02:27

Oxxer +163915 moderator

Heb Volendam alleen vs Ajax gezien, ik ken Mbuyamba niet, hij is nog onervaren, vind jij het verstandig om met zo een groen centrum te spelen?

26-06-2023 07:34

LukaLitmanen +81999

8 miljoen netto per jaar.
Holy fuck.
Kan hem geen ongelijk geven.

Maar ondertussen leeft 20% van de Britten onder de armoedegrens.

26-06-2023 00:27

PH2BOT +40270

Timber is hier niet de gek maar de clubs in het topvoetbal des te meer.

26-06-2023 00:41

WantAmsterdam +116101

“Maar ondertussen leeft 20% van de Britten onder de armoedegrens.”
Lang leve Brexit, voor voetballers en andere rijke worden allerlei uitzonderingen gemaakt, terwijl het de normale burger slechter en slechter gaat. Immigratieprobleem hebben zo ook niet opgelost, wat ze zonder EU wel ff zouden doen.
Maar voetbal is totaal verziekt, dat mensen het nog steeds prikken…

26-06-2023 00:44

DieLange +1024

Lang leven de brexit?? Nee Europa gaat lekker…

26-06-2023 05:00

Bowie +2377

Je kunt niet ontkennen dat het sinds de Brexit er slechter op is geworden in het VK

26-06-2023 08:16

NoPants +7489

Veel, veel beter dan in t VK ja.

26-06-2023 08:49

Joko +5063

Maar is het in de brusselse unie dan beter en voor nederland in het bijzonder met het asiel beleid en co2 gezeik?

26-06-2023 09:51

WantAmsterdam +116101

VK stond er beter voor met de EU dan zonder, dat kan men niet ontkennen.

26-06-2023 10:42

LukaLitmanen +81999

Arsenal is een prachtige en sympathieke club.

Denk dat hij daar wel bij past qua voetballend aspect.

Echter vind ik hem verdedigend echt zeer matig en gaat een probleem worden met kopduels

26-06-2023 00:19

Patrick67 +9624

Voetballen alleen is écht niet voldoende in de PL hoor. Bij welke club dan ook. De fysieke eisen zijn vele malen groter dan in de Mickey Mouse competitie.
Arteta ziet zeker geen middenvelder in hem ( ik wel dus ), en daarom voorspel ik dat hij als verdediger kopje onder gaat.

26-06-2023 09:18

Joko +5063

het is gewoon een matige speler. maar wereldwijd word de scouting blinder en blinder.

26-06-2023 09:52

Henkjanklaas +20619

Voor 45 kopen we twee bijzonder aardige verdedigers en misschien wel drie ook. Is hard nodig als je de slappe verdediging ziet die ook nog eens niet kan opbouwen. Rensch wijndal Bassey. Mag je voor pakweg 40 ook verkopen

26-06-2023 00:05

jeffrey_van_der_sluis +30389

Hahaha zat net even te gamen met wat vrienden die voor Feyenoord zijn. Je moest ze eens horen over de verwachte transfersom van 45 miljoen. Wat een stakkers🤣

26-06-2023 00:01

AjaxPositivo +6958

Dat gehuil van feyenoorders is een van de bonussen bij zo'n transfer

26-06-2023 00:24

Qifesh +24917

9 berghuisjes zijn dat

26-06-2023 00:38

TeringHenkie +28345

Ik ben van een generatie die gasten die dagelijks op een zolderkamer zitten te gamen ook stakkers vinden.

26-06-2023 00:41

TeringHenkie +28345

Viskop ga lekker slapen en stalk me niet!

26-06-2023 00:43

jeffrey_van_der_sluis +30389

Haha dan moet je toch met je tijd mee henkie....

26-06-2023 01:06

Ferd +38472

ja Henkie, dat je er vanuit gaat dat het een zolderkamer is vind ik net als Vislip een enorme aanname. Het kan net zo goed een kelder zijn.

26-06-2023 03:20

Bruno04 +15742

Netto 8 mil is 3-4x zoveel als bij Ajax.
Wat krijgt hij hier 5 bruto? -50% belasting houd je 2,5 over

25-06-2023 23:57

PH2BOT +40270

...plus 5-7M onder de counter afgelopen seizoen. Te ziek dit.

26-06-2023 00:42

AlexLitmanen10 +14377

Larie koek

26-06-2023 06:38

NoPants +7489

Heb je daar iets van een bron van? Je blijft die onzin maar verspreiden maar het is nergens op gebaseerd. Waarom zou je dat over je eigen club doen?

26-06-2023 08:52

Raoul14 +3090

Best wel naief van Mislintat om te denken dat spelers als Timber zouden willen blijven. Financieel onmogelijk om zelfs in de buurt te komen. Bizar eigenlijk, maar dat is de wereld waarin wij leven.

25-06-2023 23:44

Bijlmerboy93 +2521

Over naïef gesproken...

25-06-2023 23:52

Henkjanklaas +20619

Dat zegt hij gewoon voor de vorm en voor de onderhandeling … zit best nog een gat tussen vraag en aanbod

26-06-2023 00:07

AJAXINMYHEART +21813

Raoul14 jaar oud?

Genoeg voorbeelden van spelers die nog wel bijvoorbeeld een jaar bleven.

Maar je moet Ajax wel een beetje volgen natuurlijk.

26-06-2023 00:08

PH2BOT +40270

Via miljoenen onder de counter ja....lekker

26-06-2023 00:44

Ferd +38472

er is NIETS onder de counter gegaan, zijn tekenbonus is niet zwart uitbetaald.

26-06-2023 03:21

B2tob4 +12078

Tja, de lokroep van de PL is logisch, het geld geeft spelers het definitieve duwtje. Nog gekker wordt het in Saudi- Arabie! Daar worden nu spelers heengelokt met salarissen die helemaal niet meer te bevatten zijn..!

25-06-2023 23:40

VOETBALisOORLOG +1780

Oud spelers worden daar aangetrokken, dit geeft de jeugd meer ruimte namelijk

26-06-2023 03:01

Qifesh +24917

ook marco v basten zou never nee zeggen tegen 8m per jaar.

25-06-2023 23:33

Jeugd +24737

Kijkend naar de gemiddelde salarissen in de PL vraag ik me af of dit klopt. 8 miljoen zou kunnen maar netto??
Kan iedereen wel roepen dat je nog een jaar moet blijven maar je kunt naar de beste competitie ter wereld en je gaat 8 miljoen verdienen. Zeg daar maar eens nee tegen.

25-06-2023 23:30

Henkjanklaas +20619

Zal bruto zijn maar nog altijd 35 a 40 procent meer dan bij Ajax

26-06-2023 00:08

jo1 +4584

Haha verdient daar 6x zoveel ja bij ajax misschien 1.5 miljoen bruto

26-06-2023 00:15

Omar +17166

Heeft vorig jaar nog verlengt hij zit echt op veeeel meer dan 1.5 miljoen bruto, zou verbaast zijn als hij onder de 3/4 zit

26-06-2023 09:11

KingJames23 +11435

Off topic:
Omar ik zie nu pas dat jij een foto van Omar Little gebruikt. The Wire is de beste serie ooit! RIP Michael K Williams🙏🏽

26-06-2023 12:49

Dolblij +45046

8 Mio per jaar, gefeliciteerd Timber.

25-06-2023 23:28

LukaLitmanen +81999

Off;

Laatste optreden Elton John is het kijken waard op het Glastonbury Festival!

BBC1 te zien..

25-06-2023 23:27

WantAmsterdam +116101

Laatste???
Heb ik dan gemist, eeuwig zonde, gruwelijk getalenteerde man. Spijt me dat ik nooit een concert van hem heb bezoekt.
Niet lang geleden nog op een Peter Gabriel concert geweest. Ook een fantastische muzikant en ook oud inmiddels.

25-06-2023 23:34

LukaLitmanen +81999

In Engeland blijkbaar wel... heel zonde

Wellicht wel wat festivals maar geen concertreeks meer.
Hij is ook al 76 natuurlijk.

Peter Gabriel is ook goed!

Solsbury Hill heeft een van de beste gitaar intro’s ooit als je het mij vraagt

26-06-2023 00:21

WantAmsterdam +116101

Peter Gabriel en Elton John zijn twee once in a lifetime muzikanten. Allebei zo puur.
Solsbury hill is echt een geweldig stukje, inderdaad, wat een intro. Al zijn Sledgehammer en Don’t give up mijn absolute favorieten van hem.

26-06-2023 00:25

Dit is mijn club +10176

Publiek was ook geweldig. Zelden zoveel mensen gezien bij een optreden.

26-06-2023 00:05

DieNase +7170

Wisten we gisteren al Mike

25-06-2023 23:23

Michael 1974 +21985

45 ex bonussen en een doorverkooppercentage? Jammer dat timber gaat, maar voor zo veel geld….

25-06-2023 23:23

Patrick78 +51876

8 miljoen per jaar… zijn bij Arsenal gek geworden ofzo?

25-06-2023 23:15

Artemio +31966

Ik vind Timber het beste renderen in een 3 mans verdediging. Inter had wel bij hem gepast.

Verder is dit het lot van Ajax. Gewoon verkopen en kijken hoe je zijn vertrek opvangt. Misschien een ervaren CV erbij halen.

25-06-2023 23:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.