Veltman keert voorlopig niet terug bij Ajax: 'Ben op mijn plek bij Brighton'

door Gino Haverkamp 119

Bron Het Parool

Veltman keert voorlopig niet terug bij Ajax: 'Ben op mijn plek bij Brighton'

door Gino Haverkamp 119

Bron Het Parool

Laatst geüpdatet

Joël Veltman denkt niet na over een terugkeer naar Ajax. Dat laat de verdediger weten aan Het Parool, dat hem vroeg naar of hij plannen heeft voor een rentree in het wit-rood-wit. Veltman zit naar eigen zeggen goed voor Brighton & Hove Albion.

'Grappig, er kwam al zoiets op Twitter voorbij', reageert Veltman op de suggestie of hij een terugkeer bij Ajax ziet zitten. De rechtsbackpositie in Amsterdam is relatief dun bezet, met Devyne Rensch als niet onomstreden basisspeler op die plek. 'Een aantal fans vroeg zich af of het geen gek idee was om Joël Veltman terug te halen.'

'Leuk om te lezen', erkent de dertigjarige verdediger, die bij Brighton & Hove Albion als rechtsback speelt. 'En ik heb mooie jaren gehad in Amsterdam, maar ik zit goed op mijn plek bij Brighton. Ik ben hier happy.'

Veltman opent seizoen tegen oud-ploeggenoten

Veltman opent zondag het Premier League-seizoen tegen Manchester United, waar hij veel oud-teamgenoten tegenkomt: Lisandro Martínez, Donny van de Beek en Christian Eriksen. Ook komt hij oud-trainer Erik ten Hag weer tegen. 'Ik herinner me goed dat Chris als groot talent vanuit Denemarken naar Ajax kwam, we speelden samen in de jeugd en daarna in het eerste. In de kleine ruimte was hij geweldig, technisch misschien wel de beste met wie ik heb gespeeld.'

Met Eriksen heeft Veltman geen contact meer. De Deen verliet Ajax dan ook al in 2013, bijna negen jaar geleden. 'Donny van de Beek spreek ik nog wel geregeld. En Martínez heb ik een berichtje gestuurd toen zijn transfer rond was. Erik ten Hag krijgt kritiek dat hij oude bekenden naar Manchester haalt. Maar ik snap hem wel; je wilt toch een paar spelers om je heen hebben die jouw uitgangspunten al kennen of die snel begrijpen.'

Bestel het nieuwe Ajax-uittenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

JantjeBeton +2978

Vaak verguisd hier op AS - en ja, ook ik heb JV menig keer lopen vervloeken om het zoveelste voorspelbare slippertje waaruit dan een tegengoal kwam, of wéér een kaart á la Alvarez - maar wat een held en echte Ajacied toch ook! Heel erg knap en echt mooi om te zien hoe hij het daar doet!!! :-)

20-10-2022 11:16

RijkdeGooier +2875

Heb zelf geen fan zien of horen vragen of het geen goed idee is om Veltman terug te halen...

10-08-2022 10:38

Jutter1 +4314

Daar kunnen wij, althans degenen die niet met oogkleppen op lopen of hebben gelopen, alleen maar gelukkig mee zijn. Want zijn foutenlast door de jaren heen rees de pan uit!

09-08-2022 14:38

Tom Buter +253

Veltman is gewoon een degelijke kracht in de middenmoot van Engeland.

Maar met het Salaris wat hij krijgt gaat Ajax niet aan hem betalen en is voor een Basisplaats geen Ajax materiaal.

08-08-2022 22:38

Rentokill +4607

Riedewald komt voorlopig ook niet terug bij Ajax. Z’n zaakwaarnemer heeft n krant gebeld met de vraag of ze het hem willen vragen. Das goed voor z’n carrière en goed voor de zaakwaarnemer.

08-08-2022 11:56

Ferd +38431

Natuurlijk wil Veltman niet terug, waarom zou je vrijwillig terug gaan naar een club waarbij je voor 75% van het publiek bij voorbaat al de pispaal bent, hoe goed je het ook doet. Want dat is bij Veltman het geval

08-08-2022 06:52

AFCA020! +6089

Persoonlijk heb ik hem altijd een held gevonden en een toffe gast.
Ik heb een zwak voor hem.

Heb ik ook voor Mitchel Dijks. Het zijn beide niet de allerbeste die ooit voor de club gespeeld hebben, maar beide zijn het wel ECHTE Ajacieden, ze klaagden nooit en ze gaven altijd 200%.

Dat zie ik liever dan een aantal andere, die heel veel beter zijn, maar maar op halve kracht spelen en/of verongelijkt op de bank zitten.

Veltman mag van mij dan ook zeker terugkomen

08-08-2022 14:24

Ferd +38431

Het commentaar op Dijks was echt wel terecht, die kon gewoon niet goed genoeg voetballen en het zag er bovendien onbeholpen uit (terwijl in dezelfde periode Kenny Tete enorm populair was, terwijl die voetballend net zo onbeholpen en beperkt was, alleen zag het het atletisch uit). Het enorm harde commentaar op Veltman was daarentegen echt buiten proportie en heel vaak zelfs lulkoek (zoals zijn 'vele' kaarten en het 'iedere wedstrijd een veltmannetje') wat door keiharde cijfers werd afgestraft maar de haters waren zo hard aan het roepen dat realisme totaal verloren ging. Geen leider, geen topper, maar zeker wel van grote waarde voor Ajax.

10-08-2022 05:14

HenryVakH1972 +1018

What a loss

08-08-2022 01:18

Harrier Du Bois +38693

Veltman is makkelijk om te bekritiseren blijkbaar, we willen hem niet bij Ajax, maar daar hebben we Rensch, Klaiber en een onbekende Mexicaan, ondertussen is Veltman international, basisklant in de PL en is daar hij ook zeer gewaardeerd en verlegd goede statistieken. Maar nee, "Veltman is slecht, lekker puh", aldus de kinderafdeling van AS

07-08-2022 19:50

tmvde +2820

Veltman doet het goed bij Brighton, maar is de laatste interlands niet geselecteerd. Dus is op dit moment geen international.

07-08-2022 20:39

MPAjax +8398

Die komt helemaal niet meer nu ze van Manu hebben kunnen winnen smaakt het naar meer, wie weet volgend jaar conference league

07-08-2022 19:33

tijssenajax +13923

Goed bezig Joël. Blijf daar waar je op je plek bent. :-)

07-08-2022 19:01

patrick82 +1040

Blijf maar lekker daar kerel! Je hebt altijd 100% gegeven maar niet het nivea dat we nastreven. Zie je graag terug maar dan als fan op de tribune of als trainer bij de jeugd!
Je doet het knap in Engeland dat mag gezegd worden!

07-08-2022 18:33

Ferd +38431

je moet je nivea maar op je schuurplekken smeren

08-08-2022 06:53

Spielmacher +10695

Oef, close call. Hij blijft wmb maar lekker in de PL Veltmannen, schaar hem in een rijtje met Schuurs en Mike vd Hoorn: niet goed genoeg.

07-08-2022 17:15

Stadszijde +531

Veltman speelde uitstekend vandaag

07-08-2022 17:07

Yeshyeshyall +10931

Prima en leuk voor hem

07-08-2022 17:01

BillSplate +9690

Geef hem eens ongelijk. Wordt eindelijk eens gewaardeerd.

07-08-2022 16:51

eros +4779

Hoeft ook niet.
Prima gefunctioneerd, altijd een voldoende, maar we streven een hoger niveau na.

07-08-2022 16:37

Tommyshelby +128565

Veltman houdt zich weer simpel staande, die is echt op zijn plek daar. Ik adviseer hem ook om niet terug te keren, hier heeft ie een stempel, daar niet.

07-08-2022 16:24

Gonzalez75 +5869

Laat hem maar lekker in Engeland ballen. Scheelt ons ook de nodige kaarten en schorsingen.

07-08-2022 15:41

Ozymandias +159568

Veltman heeft zich geweldig ontwikkeld in de Premier League. Hij is een substantieel betere speler dan toen hij nog voor Ajax speelde.

07-08-2022 15:11

Goldenlastra +1725

Vond hem ook enorm veel stappen zetten bij ons. Laatste seizoen vergeleken met eerste seizoen was echt een wereld van verschil. Helaas bleven de mensen hier hangen bij zijn eerste seizoen. Is gewoon iemand die niet schuwt om beter te worden ongeacht.

07-08-2022 15:14

JariJari +15195

En hij was bij Ajax al iemand die altijd een voldoende scoorde. Zwaar onderschatte speler die ik er erg graag bij had (en heb).

07-08-2022 16:00

Simpelishetmoeilijkst +25151

Joel wens ik het allerbeste toe, want hij is altijd een enorm loyale en echte Ajacied geweest. Doet het uitstekend in Brighton, en dat is fijn om te zien.

07-08-2022 14:55

Mateo +131

Gelukkig, wij hem ook niet

07-08-2022 14:38

Talentje020 +19880

Toch bijzonder om sommige reacties te lezen, je hoeft Veltman echt geen topper te vinden, maar hoe respectloos sommigen zijn voor een jongen van de club vind ik niet fair, Klaassen idem dito,

Fijn dat hij in Engeland goed op zijn plek zit, hij haalt het maximale uit zijn carrière, zou hem graag als back up zien ipv Schuurs, maar snap goed dat hij spelen in de Premier League verkiest boven de bank in Amsterdam.

07-08-2022 14:08

JariJari +15195

Echte Ajacieden zijn positief over Veltman hoor. Zijn er gewoon veel op AS die dat niet zijn (of kind zijn en niet beter weten ...).

07-08-2022 16:02

Ajaxbrl +13691

Prima voor erbij....

07-08-2022 13:42

AjaxNoo1 +2120

Zie Joel graag terugkomen!
Hij stond er over het algemeen toen we hem nodig hadden en was stil wanneer dit niet zo was.
Hij heeft altijd alles voor Ajax gegeven in wedstrijden en heeft veel meer voor het team betekent in alle tijd dat hij er was dan menig ander speler.

Was hij perfect? Nee. Maakte hij foutjes. Ja.
Is hij een beter speler nu dan Rensch. Zeker weten, maar dat is niet moeilijk.

Een beetje respect voor deze Ajacied die altijd is blijven vechten en zeker een meerwaarde in het team was toen hij vertrok.

07-08-2022 13:10

BackInBlack +14466

Heeft gewoon een prachtige carrière

07-08-2022 12:41

Ajax4proud +10815

Heerlijk nieuws, blijf vooral waar je zit!

07-08-2022 12:26

thajax +7423

Zou welkom zijn ipv Rensch of anders ipv Schuurs.
Maar ik gun Veltman ook z'n mooir basisplek in Engeland. Doet ie goed!

07-08-2022 12:20

Tuurajax +2461

beste nieuws van dit weekend!

07-08-2022 12:03

Juan62 +46179

Werkelijk? treurig voor je als dit je beste nieuws is dit weekend
Vond alleen de overwinning gisteren al goed nieuws

07-08-2022 12:19

Ajax4proud +10815

Niks treurig aan, heeft totaal niet het Ajax niveau.

07-08-2022 12:27

Tuurajax +2461

een kinderhand is snel gevuld

07-08-2022 14:32

remco.p +1158

Dat komt goed uit!
We zitten voorlopig ook niet op veltman te wachten.
Nu ik dit weet kan ik rustig mijn koffie opdrinken ik werd er vanmorgen al mee wakker, als die veltman maar niet trugkomt😂😂

07-08-2022 12:01

rich67 +6658

Veltman zit ook niet op “supporters” als jij te wachten….tendentieus en populistisch gebral

07-08-2022 12:12

remco.p +1158

En ik niet op reacties van jou.
Spring ergens in de oceaan maakt niet uit waar.

07-08-2022 12:26

Ajax4proud +10815

Mening verschillen mag blijkbaar ook al niet meer deze tijd.. Ik zit ook niet op hem te wachten!

07-08-2022 12:29

Ajax4proud +10815

@remco.p Goede tip, kan men wel goed gebruiken met het weer!

07-08-2022 12:44

WinstonBoga +1969

Veltman Held! Uit IJmuiden

07-08-2022 11:59

ddkoning +4501

Goed nieuws

07-08-2022 11:57

Juan62 +46179

Ik snap hem volkomen
Hij heeft in Amsterdam zoveel shit over hem heen gekregen van zogenaamde Ajaxsupporters
Zie ook reacties hieronder
Hij krijgt in Engeland wel waardering
Lekker daar spelen en laat de 'kenners' maar lullen

07-08-2022 11:55

meerzicht +937

wat ik de laatste tijd vooral mis zijn het doorbreken van die jonge knapen eigen kweek. Die branie, die gasten die helemaal los gaan zodra ze het heilige gras mogen betreden. De trots. Zie nu helaas veel te vaak dat op plekken spelers moeten worden gekocht.

07-08-2022 11:34

Juan62 +46179

Echt? gisteren 9 Nederlanders in de basis waarvan 5 uit de opleiding
Tweede helft kwam er nog wat bij

07-08-2022 12:25

WijZijnAjaxAmsterdam +11624

Alstublieft niet nee moet er niet meer aan denken Veltwijf in een Ajax shirt!

07-08-2022 11:25

EricAjax1 +7482

Sneu om weer van die kinderachtige scheldwoorden te gebruiken. Groei op

07-08-2022 11:59

Ferd +38431

JijBentEenTrollUItRotterdam

08-08-2022 06:57

profoff +8365

Dit moet ik even verwerken

07-08-2022 11:24

Nr.10 +111002

Voordeel aan Veltman is dat hij centraal én op rechtsback kan spelen. Prima speler ook, hij was gewoon heel goed in zijn laatste seizoenen bij ons, en doet het ook goed in Engeland.
Aan de andere kant hebben wij al veel ervaring in de ploeg, en kan je ook een speler halen met de potentie om te groeien en later weer te verkopen. We moeten toch elke zomer verkopen blijkbaar.
Wat trouwens ook wel lekker is aan Veltman is dat hij wel het gif heeft waar het sommige van onze verdedigers aan ontbreekt. Hij kan echt gemeen zijn. In zo’n wedstrijd tegen PSV bijvoorbeeld, had hij Gakpo wel even een paar tikkies gegeven.

07-08-2022 11:22

Bensco +7166

Ben ik het niet mee eens. Veltman haalde op een goede dag een 7,5 maar neigde vaak naar een magere 6. De term “een veltmannetje” bleef hem zelfs tot aan het einde van zijn Ajax periode nog achtervolgen. Hij heeft simpelweg het niveau niet wat wij nastreven.

En al helemaal niet als rechtsback. Verdedigend was hij wel oké op het gebied van spelinzicht en bal veroveren maar aanvallend bracht hij niet veel meer dan een goede dribbel. Maar zijn passing was vaak slecht, daar kwam vaak knullig balverlies uit voort. zij positionering als RB moest ook meer als een nood verband wordt gezien aangezien we toen lange tijd geen fatsoenlijke backs hadden. Zijn positie is gewoon als RCV. Daar vond ik hem altijd wel een degelijke indruk maken.

Ik weet persoonlijk ook niet hoe hij het bij Brighton doet, ik volg die club niet maar uit zijn statistieken kan ik wel opmaken dat ze ook daar zoekende met hem zijn. Een reeks van meer dan 8 wedstrijden op dezelfde positie heeft die niet.

07-08-2022 12:50

Nr.10 +111002

Als je naar zijn statistieken hebt gekeken, heb je dus gezien dat vorig seizoen alleen de keeper en Cucurella meer minuten hebben gemaakt dan Veltman. Hij is daar dus een belangrijke speler.
En die Veltmannetjes had hij helemaal niet meer in de laatste jaren (of kom maar met voorbeelden dan), het was meer zo dat een aantal supporters daar gewoon nooit over op is gehouden.
Ik heb ook mijn eigen kanttekeningen bij het halen van Veltman, maar denk dat jouw analyse, van de ‘Veltmannetjes’ en het idee dat ze bij Brighton ‘zoekende’ zijn met hem, niet klopt.

07-08-2022 13:07

Ferd +38431

een veltmannetje bleef voetballend allang niet meer aan hem kleven, dat kleefde alleen bij een groep zeikers die Veltman tot pispaal nummer 1 hadden gebombardeerd

08-08-2022 06:57

ProfessorX +19827

Van een aantal zich als Ajax fan noemende figuren ,wordt je toch kotsmisselijk van .

Als je dat vergelijkt als hier in Italië waar ik nu ben je schaam je kapot man .
Mensen vragen aan mij als ze dit lezen of dit een originele fan site is met een hoop ????????

07-08-2022 11:09

3*stars*3 +23376

Ik was nooit een grote Veltman fan maar zag wel in dat het altijd een degelijke speler was.
Niet speler waar je internationale top mee kan bestormen natuurlijk.
Maar op 1 of ander manier, blijft er bij veel mensen een beeld hangen, alsof hij er helemaal niets van kon en kan.
Ben wel blij voor hem dat hij het daar goed doet.
Denk dat hij zich ook gewaardeerd voelt daar.

Over Italië.
Heb ook een maat die aantal jaar in Italië heeft gewoond.
Hij heeft niets met voetbal maar zei wel dat oud spelers als v Basten, Rijkaard en Gullit nog steeds als helden worden onthaald.
In NL werd Marco een keer pannenkoek genoemd en er wordt vaak gelachen om Gullit maar die mannen zijn daar nog steeds wereldsterren.

07-08-2022 11:16

ProfessorX +19827

Zeker de weet en je heb gelijk met wat je zegt .

Ik ben nu in imperia met 2 families uit Toscane even 10 daagjes ( best warm 32 Gr in de ochtend) en we kletsen over voetbal maar die zijn zwaar fiorizanen fanatica 😁

07-08-2022 11:21

Jariking +5445

Ja daar maken ze oerwoud geluiden. Heel veel respect daar

07-08-2022 11:32

ProfessorX +19827

Joh doe gewoon we hebben het hier over voetballers en degene die oerwoud geluiden maken is hoofdzakelijk Roma .
Vergeet de enorme asiel instroom niet die vele Italianen irriteren ( hé gek klinkt als Nederland ) en nee ik praat dit niet goed , maar niet elke Italiaan is hetzelfde 🤔🤗

07-08-2022 11:45

Jariking +5445

Hier is ook respect voor de grote 3 van Milan. Helaas werd Gullit wel door ons uitgefloten maar het valt wel mee. Men vindt Veltman niet zo een goede speler. So what? Zn vrouw wordt geen hoer genoemd ofzo he.

07-08-2022 11:48

ProfessorX +19827

??? Je kan kritiek hebben , ergens niet mee eens zijn , of je zeilt alles en iedereen af .

Het gaat om het geheel beste en ik noem Blind Klaassen Alvarez Etc etc etc en het hoe doe je iets !

Dat na blaten van iedereen is zo irritant , of ze zelf niet kunnen nadenken.

07-08-2022 11:57

NeeI +107664

Veltman is niet het niveau dat Ajax na moet streven. Zou er een "Klaassen-gevoel" van krijgen.

Joel doet 't overigens prima in Engeland. Leuk voor m. Is hem gegund.

07-08-2022 11:09

rich67 +6658

Klaasen gevoel….. Man je lult uit je nek. We hebben een hoop te danken aan hem tijdens de moeilijke potjes. Mr. 1-0 heet ie niet voor niks. Respect is ver te zoeken hier; alleen maar goedkoop afzeiken. Wees er maar trots op

07-08-2022 12:17

Ajax4proud +10815

Verschil met Klaassen en bijvoorbeeld Siem de Jong is dat ze niet zo snel een eigen goal maken of een gele kaart pakken. Maar ik snap heel goed wat je bedoelt en ik ben blij dat ik niet de enigste ben.

En inderdaad het is hem gegund als hij het in het buitenland overigens prima doet al volg ik het niet.

07-08-2022 12:34

AFCAjaxMidNineties +12696

Ik vind ook dat je daar erg goed op je plek zit Joel. Hij komt nog uit de tijd dat een speler als hem goed genoeg was voor Ajax 1. Die tijd is voorbij.

07-08-2022 11:04

036AFCA97 +146646

Hahahah, Veltman is wel een cultheld geworden.

Speelde na z’n blessure ook wel prima. Zou het leuk vinden als die over 2 seizoenen ofzo lekker in Nederland bij Twente ofzo gaat voetballen.

07-08-2022 11:02

Berghuis4ever +1248

Droog! die laatste zin kreeg een onvewachte wending met Twente.

07-08-2022 11:33

Oxxer +163876 moderator

Veltman heeft bijna 20 jaar bij Ajax rondgelopen. Hij speelt in de beste competitie ter wereld, verdiend veel meer dan bij Ajax en woont in of rondom Brighton Beach waar het geen straf is om te wonen. Hij is gek als hij terugkomt, fans denken echt dat spelers staan te springen om weer in de Eredivisie te spelen.

07-08-2022 11:01

Nr.10 +111002

Nou, Bergwijn, Haller, Tadic en Blind hebben we ook uit de PL gehaald hè.

07-08-2022 11:24

Oxxer +163876 moderator

Situaties niet met elkaar te vergelijken, die hoef ik niet uit te leggen. Veltman wilde heel graag een andere omgeving dat hij genoegen nam met een club die normaal niet op de prijzen speelt. Ik ben misschien realistischer en geloof niet dat Ajax voor spelers het voetbal walhalla is.

07-08-2022 11:30

Nr.10 +111002

Voor iemand als Veltman kan je je toch voorstellen dat het een mooi perspectief is. Toch niet onvergelijkbaar denk ik, met Tadic en Haller, die ook van middenmoters kwamen. Belangrijk verschil is misschien wel dat Ajax voor Tadic en Haller ver is gegaan met salaris, en dat met Veltman misschien niet wil.

07-08-2022 11:46

Oxxer +163876 moderator

“ Voor iemand als Veltman kan je je toch voorstellen dat het een mooi perspectief is“

Waarom? Jij bekijkt het als Ajax fan die de club als de mooiste ter wereld zien, voetballers denken niet zo.

Verder niet eens mee met wat jij schrijft over Haller en Tadic. Heeft niks te maken met de clubs waar zij vandaan kwamen. Haller zei niet lang na zijn komst Ajax te zien als tussenstap naar een grotere competitie. Tadic heeft wat met Nederland, speelde bij 2 clubs en vanaf jonge leeftijd kende hij de faam van Ajax. Een terugkeer van Veltman is niet aan de orde omdat hij zelf niet wil

07-08-2022 12:05

Ajax4proud +10815

@oxxer Hartstikke mooi dat hij niet terug wil komen!
En Klaassen en Blind zijn ook gewoon terug gekomen niet voor het salaris maar om elke week op het veld te staan en niet op de bank te zitten. Zolang zij het niveau aan kunnen juich ik dat alleen maar toe.

07-08-2022 12:39

Oxxer +163876 moderator

Veltman Klaassen en Blind zijn voor zover ik weet geen klonen van elkaar. Blind en Klassen die terugkeerden heeft niks te maken met Veltman. Ieder persoon is verschillend, jij vergelijkt spelers/ mensen met elkaar.

07-08-2022 12:46

Nr.10 +111002

Ik ken Veltman ook niet, maar om nou bij voorbaat uit te sluiten dat hij haalbaar zou zijn...
Het is toch een feit dat wij de laatste tijd concurreren met de middenmoot Premier League? Behalve dat we Tadic, Blind, Haller en Bergwijn uit de Premier League halen, konden Bergwijn, Bassey (en vast ook bijvoorbeeld een Wijndal) ook naar clubs als Brighton, Crystal Palace, Everton, etc. Wij spelen CL en doen daar ook mee, en we kunnen tegenwoordig aardige salarissen neerleggen. Ik denk wel dat een speler als Veltman meer zal verdienen daar, omdat hij bij ons nooit in de hogere schalen zal komen.
Maar goed, het is niet zo belangrijk, is ook vast niet echt aan de orde, ik heb niets gehoord over belangstelling vanuit Ajax om hem te halen als opvolger van Schuurs.

07-08-2022 13:30

Jariking +5445

Alsof Brighton de Copacabana is.

07-08-2022 11:34

Oxxer +163876 moderator

Zeg ik dat? Veltman komt van IIJmuiden dan is Brighton voor hem niet verkeerd.

07-08-2022 11:37

Jariking +5445

Nee Ijmuiden is verre van gezond

07-08-2022 11:37

Oxxer +163876 moderator

Wat wil jij nu? Slecht geslapen?

Fijne dag nog.

07-08-2022 11:39

AFCA-Driebergen +22153

Ondanks het eigenlijk niet kon, was die onsportieve actie van hem tegen Sparta wel lachen haha. Zeggen dat er 1 op de grond lag tegen de speler van Sparta en vervolgens snel langs hem rennen en een voorzet geven haha.

07-08-2022 11:01

Oxxer +163876 moderator

Vond zijn optreden in de thuiswedstrijd vs Lozano geweldig, Veltman op zijn best, superirritant maar wel die kleine duikelaar uit de wedstrijd gespeeld.

07-08-2022 11:04

AFCA-Driebergen +22153

Die was ook heerlijk. Het is ook wel een prima speler. En een geweldige gozer.

07-08-2022 13:49

Oxxer +163876 moderator

Niet de allerbeste Ajacied ooit wel bruikbaar in bepaalde wedstrijden.

07-08-2022 14:37

Milan95 +3582

Logisch, doet het daar fantastisch en is geliefd. Die gaat dan natuurlijk niet terug om hier weer een pispaaltje te zijn van sommige fans.

07-08-2022 11:00

Flaco +19583

Prima jongen, dit is wat je noemt een win-win situatie

07-08-2022 10:48

ajaxcied4life +26031

Wie had dat gedacht? Terugverlangen naar Veltman.

07-08-2022 10:48

HeldenVanAFCA +904

He Joël, ga van het velt man!

07-08-2022 10:47

Mikee +6403

@AS kunnen er in uitzonderlijke situaties als deze ook gewoon duimpjes naar beneden gegeven worden?

07-08-2022 10:54

MarcelvTol1971 +15310

@HeldenVanAFCA : 6 weken schoolvakantie is ook gewoon veel te lang voor sommige.....

07-08-2022 10:58

arantes1234 +1759

Veltman als backup vind ik beter dan Schuurs persoonlijk

07-08-2022 10:44

AFCA-Driebergen +22153

Of in plaats van Rensch in de basis, ook beter.

07-08-2022 10:57

Eurysaces +29513

Het is wel bijzonder hoe het voor sommigen geaccepteerd is (een Veltmannetje), terwijl het voor de ander een bevestiging is van totale onkunde.

Als ik terug denk aan Veltman, met het trage opbouwen en de balletjes breed en terug, dan zie ik toch veel meer in Schuurs.

07-08-2022 11:06

Jariking +5445

Noem je er ook we 1 op, Beugelsdijk is niet minder dan Schuurs. Bogarde zal wel gek geworden zijn van die jongen. 4 jaar iets uitleggen maar blijft steken op niveau Sittard.

07-08-2022 11:35

ajax2004v2 +2024

Jammer, had rensch wat extra tijd gegeven

07-08-2022 10:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.