Van Halst over mogelijke komst Spertsyan: 'Een speler die weleens voorbij komt'

door Brent Tomassen 113

Bron Ziggo Sport

Van Halst over mogelijke komst Spertsyan: 'Een speler die weleens voorbij komt'

door Brent Tomassen 113

Bron Ziggo Sport

Laatst geüpdatet

Jan van Halst wil niet bevestigen dat Ajax bezig is met de mogelijke komst van Eduard Spertsyan. De voetbalcommissaris van de Amsterdamse club. De Armeen, spelend voor FK Krasnodar, zou hoog op het lijstje staan van technisch directeur Sven Mislintat.

'Ik ken hem niet en weet ook niks van Spertsyan van Krasnodar', zegt Van Halst bij Ziggo Sport, waarbij hij zich toch lijkt tegen te spreken. 'Het is een speler die weleens voorbij komt, maar de categorie speler waarin Ajax zoekt is zo breed.' De voetbalcommissaris van Ajax stelt dat hij in vroege stadia van transfers geen rol speelt. 'Pas in de eindfase komt het bij de RvC, maar dan is het al bijna beklonken. Dan moet je controleren hoe zo'n proces is gegaan', legt Van Halst uit.

De presentator van dienst stelt vervolgens de vraag of het voor Ajax mogelijk is om zaken te doen met Russische clubs. Dit in verband met de oorlog in Oekraïne. 'Dat vraag ik me ook af', zegt Van Halst. 'Met sommige wel, geloof ik. Het is niet een totale ban. Er is volgens mij ook een regeling getroffen dat al die buitenlandse spelers weg mochten.'

Spertsyan wordt al langer gelinkt aan Ajax. Zelf zegt de Armeense middenvelder tot op heden niks te weten van een eventuele overstap. De speler van FK Krasnodar zou de Amsterdammers naar verluidt een vast bedrag van twaalf miljoen euro moeten kosten.

Lees meer over:
Plaats reactie

Danielson +50623

Hij mag wel sparren met de technische staf natuurlijk maar moet verder z'n mond houden. Dat laatste is niet het sterkste punt van babbelkous Jan.
Ik geef hem een paar maanden.

18-06-2023 12:37

BaasBaas +8410

Hoe dom is deze man wel niet. Zeg gewoon: ik ga over het controleren niet over het zoeken. Zodra ze een speler hebben gevonden die ze willen en kunnen kopen (moet wel overeenstemming zijn met speler en club) dan ga ik er naar kijken. En uiteraard kan ik hier niets over zeggen. Niet over deze speler of welke speler dan ook.

18-06-2023 12:00

DeMeer1976 +3095

Een RvC lid hoort geen uitspraken over transfergeruchten te doen. Kleine uitglijder van Jan. Als het hier maar bij blijft !

18-06-2023 11:33

Michael 1974 +22035

Ik hoop dat mislintat op de achtergrond bezig is met grote schoonmaak. We hebben een aantal grote talenten, maar ook een serie spelers die gewoon net niet goed genoeg zijn en waar we van af moeten. Iedere dag kijk ik wel 10 keer hier of er al nieuws is….

18-06-2023 10:48

Slang3 +46149

Grote schoonmaak ik supporters praat. Je kan niet zomaar een speler verkopen, denk je dat de clubs op de stoep staan om Klaassen, Bergwijn over te nemen. Laat staan voor de gewenste prijzen.

Je ziet het in Engeland al jaren, fans die denken we verkopen wel even die en die voor zoveel. En dan eindstand wordt die speler 4 jaar verhuurt en loopt hij transfervrij weg vanwege de bezopen salarissen

18-06-2023 11:30

Michael 1974 +22035

Dat snap ik slang. Ajax zit gelukkig niet op de absurde transfersommen en salarissen, zodat een verlies nemen nog een optie is, en dat is in sommige gevallen nodig en mogelijk. Neem wijndal of sanchez. Er zijn toch echt wel clubs die voor een miljoen of 5 een ajax speler over willen nemen lijkt me, middenmoters in spanje of zo

18-06-2023 11:34

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25466

Jan v. H weet niet echt zijn rol. Als RVC hoor jij je op de achtergrond te houden dit gaat gewoon een keer mis.

18-06-2023 10:04

gi0vanni +7342

Laat ze maar een keer open kaart spelen.

18-06-2023 10:10

FrancescosRavioli +15388

Dat mag niet bij een beursgenoteerd bedrijf.

18-06-2023 13:57

gi0vanni +7342

Zal wel er gebeurt zoveel dat niet mag.

18-06-2023 14:40

Michael 1974 +22035

Je hoort je niet op de achtergrond te houden per se, maar je moet duidelijk zijn in je rol en je mag niets zeggen over inhoudelijke lopende zaken. Dat doet hij toch niet?

18-06-2023 10:32

Cruijffthebest +13450

Nog 1,5 week tot de voorbereiding begint, dus de aankopen mogen echt wel snel komen als de selectie zo moet zijn als Mislintat dat wil en zoals hij weken geleden ook vertelde.

18-06-2023 10:04

JJFajax +3561

Dat ze maar eerst eens verkopen

18-06-2023 10:12

makaveli +946

In de tijden van overmars waren de eerste spelers al vast gelegd en werden er alleen aan het einde nog aankopen gedaan waarbij spelers evt gehaald werden om vertrekkende spelers op te vangen.

18-06-2023 09:24

DEELM +11891

Maar de eerste transfers zijn toch al gedaan? En dat terwijl de transfermarkt pas deze week open is gegaan.

18-06-2023 09:43

gi0vanni +7342

Spelers die transfervrij worden kun je ongeacht de markt open of gesloten is een contract aanbieden zes maanden voor het afloopt. Spelers zonder contract kun je ten alle tijden contracteren.

18-06-2023 10:13

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25466

Ziyech Tadic Blind om maar een paar tenoemen die kwamen pas toen de voorbereiding al in volle gang was gabber.

18-06-2023 10:06

Michael 1974 +22035

En toen legde zijn pik op tafel makaveli en zei, als jullie nu niet tekenen, swaffel ik jullie

18-06-2023 10:33

YRGI +32985

Klopt niet. Overmars werkte volgens AS vaak te traag. H2 reageerden en werkten veel sneller bijv. Maar die haalden dan weer alleen maar troep binnen.

18-06-2023 10:34

F Janssen +2193

Ik zie de toegevoegde waarde van deze heer niet met zijn irritante Utrechtse accent..

18-06-2023 09:07

Been +12567

Jan van Halst, ik zie m op tv altijd zo treurig met een net iets te groot horloge net iets te prominent in beeld aan tafel zitten….

18-06-2023 05:12

sebastiaan1900 +5382

Hij wordt nauwelijks serieus genomen aan tafel. Dat is niet onlogisch. Hij raaskalt, geen status, niets bereikt in de voetballerij.

18-06-2023 09:58

OviMivO +1761

Toch grappig. Het ene moment is Ajax de beste club, en vind men het raar als spelers niet komen.

Het andere moment heeft iemand die een paar jaar voor Ajax heeft gespeeld, en volgens mij ook best nuttig is geweest, niks bereikt in de voetballerij.

18-06-2023 10:11

YRGI +32985

Tja, Ruud Gullit en Marco van Basten, twee van de grootste voetballers ooit, hebben daarna ook keihard gefaald in de voetballerij en raaskallen ook alleen maar daar aan tafel. Dus maakt vrij weinig uit of je een grote voetballer was of niet.

18-06-2023 10:35

Ajax1114 +19393

Kan onbenul Van Halst svp zijn bek houden. Het is al erg genoeg dat hij in de RVC zit maar gaat zich nu ook al overal mee bemoeien.

18-06-2023 00:30

Ferd +38611

hij zit in de RvC en moet zich daarom overal mee bemoeien. Maar goed, dat zal wel te lastig zijn om te begrijpen voor je met je eeuwige negatieve gejammer.

18-06-2023 06:47

Ajaxbrl +13888

Hoor eigenlijk niks meer over die Spermajan

17-06-2023 23:26

wijzijndebeste123 +165648

Voor veel vrouwelijke Ajax-supporters is dat waarschijnlijk even slikken.

18-06-2023 01:04

BillSplate +9740

Wow wat ben je stoer door z'n naam zo te noteren. 🥲

18-06-2023 09:20

Ajaxbrl +13888

En iemand die zichzelf bilspleet noemt gaat dan commentaar leveren hier over…. XD

18-06-2023 10:50

BillSplate +9740

Daarin maak ik mezelf belachelijk en niet een ander.

18-06-2023 11:41

atouba19 +3501

Cerny aub!!

17-06-2023 23:17

Nelloe +1837

Hopelijk net zo'n succes als Brobbey

18-06-2023 12:52

brancoo +6228

Die komt dus! Hopelijk guler Ook!

17-06-2023 22:51

OwenStevenDalberg +27593

Ik denk niet dat ze beide komen. 3 nieuwe middenvelders is wel heel veel.

17-06-2023 22:56

AlexLitmanen10 +14461

Branco, Spertsyan en een controleur? Waarom niet?
Daarnaast Taylor, berghuis en Vos lijkt me prima dubbele bezetting.

17-06-2023 22:59

Michael 1974 +22035

Precies, en grillitsch en alvarez zijn er niet meer zo….

18-06-2023 10:34

Soccerskins v2 +43474

Jan kan niet liegen

17-06-2023 22:22

Professor +11209

Ook dit verhaaltje wordt al groot gemaakt in de pers en op social media.
Van Halst kan maar beter altijd zeggen “geen commentaar” als het over Ajax gaat.
Dan ben je alle “problemen” voor

17-06-2023 22:07

JaapStam +137705

Die komt komende week zijn contract tekenen bij Ajax!!!

17-06-2023 21:58

aschja +20594

Jaap. Waarom moet je altijd schreeuwen? En non-stop dezelfde dingen 100x herhalen. Week in, week uit. Minder eens met die !!!, misschien nemen mensen je dan wat serieuzer. We worden er een beetje moe van.

18-06-2023 08:11

Sambavleugels +18756

Joh, ik kan het wel hebben. Hij is lekker enthousiast, leuk toch? Die !!! moet overigens gewoon een sneltoets zijn. Hoop ik althans 😂

18-06-2023 08:20

GinoAFCA +14974

Ik wordt er niet moe van ! Ik hou van Jaap no gay

18-06-2023 08:50

Caelintroy +1652

Euhhhhh……we? Ik heb er geen last van hoor, laat hem lekker gaan.

18-06-2023 09:44

Panna +5059

Hij heeft wel ruim 75k likes bij elkaar geschreeuwd!!!!!!!

18-06-2023 09:46

aschja +20594

Populisme noemen ze dat.

18-06-2023 11:49

AFCA-1983 +17756

Snap echt totaal niet wat hij daar doet, ga daar gewoon niet zitten!
Het is allemaal zo pijnlijk ongemakkelijk je kunt toch niks zeggen zeg dan niks of kom gewoon niet op tv met je media geile kale hoofd

17-06-2023 21:44

mokum007 +6523

Precies, altyd zo interessant doen, bahhh

17-06-2023 21:58

Vincent.d +4226

Ik vind zijn kale hoofd niet geil. Maar ieder zijn mening hoor

18-06-2023 07:52

bollejan1 +2607

Van Halst moet lekker zijn mond houden.

17-06-2023 21:30

C14 +22468

Van wat ik gezien heb van Spertsyan, zou het bij Ajax meer een 8 dan een 10 zijn, want mannetje passeren op snelheid en middenveld overstekend, geen echt actie, meer slim bal voor zich uit spelen/door de benen. Vanuit stilstand en in de kleinere ruimte lijkt hij me niet vaardig aan de bal, en
er is als 10 helemaal geen ruimte om iets over te steken, ruimte te overbruggen want het is daar bij Ajaxspel heel compact en druk. Dan heb je veel meer behendigheid, handigheid en versnelling nodig.

Men ziet Spertsyan blijkbaar als 10, en Van den Boomen als, 8, terwijl Spertsyan dus veel meer een 8 lijkt bij Ajaxspel, en Van den Boomen een pure 6 en niks anders, of een 8 bij een dubbele 6/double pivot, maar dan heb je te weinig dynamiek en vernuft in de kleine ruimte, en te weinig opbouwend vermogen.

17-06-2023 21:20

Sambavleugels +18756

Dit. Spertsyan zou als 8, box-to-box, geflankeerd door een creatieve 8 en draaischijf op 6, het best uit de voeten kunnen. Al vind ik hem niet dusdanig speciaal om hem de voorkeur te geven over wat we hebben.

17-06-2023 21:29

C14 +22468

Precies, als het klopt wat ik zie en zeg, en wat je met me eens bent, dan zou dit weer de zoveelste miskoop/overbodige aankoop zijn. Van den Boomen kan nog wel want met hem de 6 dubbel bezet samen met Vos, maar vraag me af of hij opbouwend en spelverdelend sterk en vlot genoeg is.

17-06-2023 21:34

Ajaxlee +5570

Branco, spertsyan en Guler. Zou dat niks zijn?

17-06-2023 21:53

C14 +22468

Wat mij betreft dan Vos, Taylor/Fitz-Jim en Güler

17-06-2023 22:37

AlexLitmanen10 +14461

@ Ajaxlee

2 pure aanvallend denkende creatieve voetballers en een nummer acht (Branco).

Nee puur zelfmoord

17-06-2023 22:49

C14 +22468

@Alex

Vos is geen aanvallend denkende creatieve voetballer. Het is een goed voetballende 6 die vooruit denkt. Zoals Timber een goed voetballende CV is die vooruit denkt. Betekent niet dat Timber een 6 is, of een 8.

Vos stoomt weleens op als 6, maar lang niet zovaak als Frenkie en Gravenberch deden, en je kan hem gewoon meegeven dat niet of minder te doen, maar hij doet het al weinig. Hij is wel handig met de bal en kan een mannetje uitspelen, maar heel creatief is hij niet.

Van den Boomen is ook geen 8 in het Ajaxsysteem.

Je lijkt uit te gaan van het duo Martinez - Alvarez als dubbele 6, in plaats van het vele malen succesvollere en betere duo Schöne - Frenkie. Waarom?

Zelfmoord is overigens eerder het geval als je juist voetballend matige spelers op het middenveld opstelt, want niet balvast, en meer balverlies, waardoor steeds omschakelen en aanvallen tegen krijgen, en ook niet de tijd krijgen de linies aan te laten sluiten, waardoor je nooit compact hoog komt te staan. Dán word je overlopen, omdat je steeds te open staat en aanvallen om de oren krijgt terwijl je net in voorwaartse beweging bent.

17-06-2023 23:18

Ajaxlee +5570

Waarom is Branco geen goede 8? Ik denk dat Vos volgend seizoen de nieuwe nummer 6 moet worden en Branco de 8. Hierbij kun je denken aan Branco als een type schone die de balans bewaakt, Vos als verdedigende/controlerende middenvelder en Guler/berghuis als creatieve 10. Ik denk dat dit een zeer complementair middenveld is. Sowieso een middenveld waar veel voetbal en balans in zit en beter dan afgelopen seizoen. Taylor zou zich nog kunnen ontwikkelen en is nog jong, maar komt naar mijn inzien nog tekort op zowel de 8 als 6 positie. Ik blijf het raar vinden dat mensen het niet in Branco zien zitten als 8, terwijl we dit seizoen veel wedstrijden hebben zitten kijken met taylor of berghuis op die positie.

17-06-2023 23:31

C14 +22468

@Ajaxlee

Omdat de 8 bij Ajax in tegenstelling tot bij Toulouse, een positie is waar het al heel compact kan staan en dus veel handigheid en vlot voetenwerk nodig is en het liefst wat explosiviteit om balvast te zijn, en wat te creëren met de bal aan de voet. Ook wil je dat de 8 daar makkelijk open- en wegdraait, eventueel even opstoomt.

Dat heeft Van den Boomen allemaal niet.

Precies, als Schöne de balans bewaken, Schöne was dan ook de 6 bij Ajax ;).

Vos én Branco naast elkaar is te weinig opbouwend en voetballend vermogen over de grond, dat wordt onnodig veel balletjes breed en terug dan. Met twee 6-en spelen is in mijn ogen alleen een optie als je een type Frenkie hebt, die heel makkelijk wegdraait en zelf creëert en de bal naar voren brengt. Twee 6-en die positievaster zijn, blokkeren ook de passlijnen van de CV's naar de 10 bijvoorbeeld.

Taylor komt in mijn ogen totaal niet tekort. Moet nog werken aan wat dingetjes, maar kan terwijl hij een basisplaats heeft. Taylor wordt er om een of andere vreemde reden steeds uitgepikt terwijl het hele team werkelijk verschrikkelijk was. Dat vind ik heel apart. Taylor met betere combinerende spelers om hem heen en een elftal dat goed draait met een goede teamgeest, zal een totaal andere, beter Taylor zijn. Hij is qua type ook ideaal, want dynamische verbindingsspeler en versneller over de grond middels vlot combineren en strakke lage passing.

Taylor heeft Ajax afgelopen seizoen in een paar wedstrijden naar het kampioenschap gespeeld.

Dat Branco bij Toulouse het goed heeft gedaan bij Toulouse is vooral omdat Toulouse niet de bovenliggende partij is, en ruimte krijgt, met ook ruimte achter de verdediging van de tegenstander, en ook veel omschakelen. Ajax drukt de tegenstander in de eredivisie veelal terug, krijgt Branco die tijd en ruimte die hij nodig heeft helemaal niet. Het is net zo kansloos als Koopmeijners op 10 te zetten bij Oranje.

18-06-2023 11:57

nelkboyzz +670

Spertsyan heeft zeker wel snelheid en is wel vaardig aan de bal hoor die jongen zou top zijn bij ons op 10 gister speelde die ook weer geweldig bij Armenië

17-06-2023 23:34

Kluivert95 +1343

Tegen wie en waar deze wedstrijd gezien?

18-06-2023 07:26

C14 +22468

@nelk

Ik zeg nergens dat hij geen snelheid heeft, maar dat heb je niet nodig op die plek. Handelingssnelheid en het liefst wat explosiviteit wél. Vanuit stilstand is hij volgens mij niet zo vaardig. Je moet ook rekening houden met het feit dat Ajax op een bepaalde manier speelt en met een bepaalde tegenstand krijgt te maken, die anders is dan bij zijn huidige club en Armenië. Bij Ajax is het op 10 heel erg compact.

18-06-2023 11:47

Ricoteb +53178

Van den Boomen gaat niet als enkele 6 spelen, Mislintat heeft al gezegd een 8 in hem te zien. En Spertsyan heeft zeker wel kwaliteiten om als 10 te fungeren. Hij heeft namelijk diepgang zonder bal zoals Klaassen die ook heeft. Maar mocht hij komen en er een echte vervanger voor Alvarez komen, dan zal het middenveld een stuk flexibeler gaan worden vermoed ik. Van den Boomen is namelijk in de passing maar ook positioneel sterk. Hij zou dus goed kunnen helpen als dat nodig is. Maar hij is ook 1 van de creatiefste middenvelders van Europa, dus hij kan hoger op het veld belangrijk zijn. Aan de andere kant kan Spertsyan zich ook laten inzakken om het spel vorm te geven, wat ie ook regelmatig bij Krasnodar doet. Daarnaast komt ie ook nog wel eens vanaf links, waardoor hij tijdelijk met Bergwijn van positie kwam wisselen. En dan heb je op linksback nog Salah-Edinne die in balbezit richting het middenveld kan schuiven. Zo zou je dus continu verschillende bezettingen op het middenveld maken, waardoor je tegenstanders tot keuzes dwingt

18-06-2023 00:58

gi0vanni +7342

Dus Berghuis 10, Sperts 8, van den Boomen 6.

18-06-2023 10:19

C14 +22468

@giO

Wat mij betreft geen Sperts en geen Van den Boomen. Taylor en Vos in mijn ogen beter op die posities en vooral van het betere type.

18-06-2023 11:49

gi0vanni +7342

Taylor heeft dit seizoen aangetoond helemaal niets toe te voegen in topwedstrijden maar geen zorgen er is een hele lijst die daar bij kan met ook grote namen. Vos is een speler met potentie.

18-06-2023 13:09

brancoo +6228

Off:
Misschien komt amrabat wel!
Geen geruchten over transfer maar gaat wel spoedig ergens teken!

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1139166/amrabat-transfer-verklapt-hij-zal-spoedig-voor-een-nieuwe-club-tekenen.html

Aangezien er helemaal niks overgelekt is ook niet per romano! En met steijn ook niet!


Wie weet

17-06-2023 21:16

C14 +22468

Amrabat is toch een 6?

Die heb je al met Vos, Van den Boomen en eventueel Fitz-Jim, die ook of beter nog op 8 kan.

17-06-2023 21:17

brancoo +6228

Ja, maar vervanger voor alvarez

17-06-2023 21:20

C14 +22468

Die heb je toch al met Vos en Van den Boomen?

17-06-2023 21:22

AlexLitmanen10 +14461

Vos en vd Boomen zijn beide te aanvallend voor de zes rol. (Fitz Jim ook trouwens)
Een zes is (bij vertrek van Alvarez) zeer nodig

Amrabat gaat niet komen, die kan naar grotere clubs met meer geld (Premier league waarschijnlijk)

17-06-2023 22:48

C14 +22468

@Alex

? Vos te aanvallend? Heeft altijd in de jeugd op 6 gespeeld. Kan opstomen inderdaad, maar hoeft niet, doet ie ook maar af en toe. Alvarez stoomde als 6 ook weleens op. Kan dat alleen niet best, dus alleen maar mooi dat Vos dat veel beter kan. Vos heeft niet het vlotte wegdraaien en ervan door zijn als Frenkie en mindere mate Gravenberch. Fitz-Jim wel, die is dan ook meer een 8.

Van den Boomens grootste kracht is de langere passing, dus van achteruit, hoger op het middenveld bij Ajax, waar het heel compact wordt, is hij niet vlot en handig genoeg.

Je gaat een beetje uit van type Alvarez op 6, dat is juist het grote manco geweest van Ajax de laatste 3-4 jaar. Schöne was een 10 die op 6 is gezet, en dat heeft veruit het beste gewerkt, zeker met nog een goede voetballer erbij op 8 in de vorm van Frenkie.

17-06-2023 23:14

AlexLitmanen10 +14461

Dan heb ik een iets ander beeld van Vos.
Ik begreep wel dat hij nog wat laks was in het terug verdedigen.
Als hij dat kan verbeteren dan maar gewoon de kans geven in de voorbereiding

Schone en Frenkie was top samen. Schone de passer en Frenkie de dribbelaar

Maar laten we niet vergeten (gebeurt vaak hier) dat Frenkie ook een beste stofzuiger was. Ook duels winnen en afjagen tot in zijn eigen 16.

Dus Vos-Branco zou samen geprobeerd kunnen worden, dan zien we het vanzelf 👍

17-06-2023 23:20

C14 +22468

@Alex

Als je Vos iets minder gezien hebt, en toevallig daarbij ook wat rushes, dan begrijp ik je beeld van hem. Maar zoals ik zei, overwegend verdeelt hij het spel met passes, en als hij de kans echt schoon ziet, stoomt hij weleens op. Een ander, de 8, moet dan gewoon even zijn positie bewaken, of een verdediger die inschuift (totaalvoetbal?).

Je hebt zeker gelijk dat Frenkie verdedigend ook sterk was, maar Taylor in goede doen kan dat ook, Fitz-Jim ook. Die twee zijn ook bezig daarin nog meer te groeien en arbeid te verrichten. Het gaat ook vooral om goed gepositioneerd staan, individueel, en als team. Daarin is de rol van de trainer belangrijk, en daarvoor zijn allemaal goede voetballers nodig, anders kan je niet compacter spelen en staan.

Vos-Branco als dubbele 6 acht ik te weinig vernuftig en te weinig opbouwend sterk. Geen van beide kan echt makkelijk en vlot wegdraaien, dan krijg je toch sneller balletje breed en terug onder enige druk. Het is te weinig dynamisch zonder bal en met bal.

Ik vind Taylor en Fitz-Jim ideale opties voor op 8.

17-06-2023 23:30

nelkboyzz +670

Fitz-Jim gaat niks meer worden helaas

17-06-2023 23:36

nelkboyzz +670

Vos is zeker niet te aanvallend hoor

17-06-2023 23:36

Tommyshelby +129906

Die gaat naar Atletico. Durf ik een wedje op te leggen.

17-06-2023 21:21

brancoo +6228

Die is waarschijnlijk al afgewezen/ gaat niet door



https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1139135/opties-worden-steeds-minder-eerste-club-haakt-af-in-de-strijd-om-sofyan-amrabat.html

17-06-2023 21:23

Slang3 +46149

Vraagprijs van 30 miljoen

17-06-2023 21:23

brancoo +6228

Ja en? Alvarez gaat voor 45mil weg!
En waarschijnlijk nog maar als westham en Dortmund tegen elkaar gaan opbieden

17-06-2023 21:24

AlexLitmanen10 +14461

West ham moet eerst Rice verkopen. Dortmund gaat niet meer bieden dan €35-40 bieden denk ik.

Ajax heeft een verdediger, een spits, een rechtsbuiten, een rechtsback en een controleur nodig. Dan gaan we geen €30m neerleggen voor Amrabat

17-06-2023 22:56

Ferd +38611

"tegen elkaar opbieden"... het is geen veiling he!

18-06-2023 06:51

brancoo +6228

Nou!, als je als speler geen keus kan maken,! Een de club moet beslissen

18-06-2023 11:48

Maxwell_5 +6979

Geef toch meer de voorkeur aan Jerdy Schouten. Zo onderschatte speler.

Paar maandjes geleden aangegeven open te staan voor de Nederlandse top 3. Daarnaast schandalig dat hij ook niet meer kansen krijgt bij Oranje ipv bijvoorbeeld de Roon of Koopmeiners, als je voor de Hollandse school staat als bondscoach.

17-06-2023 23:19

Ferd +38611

welnee, die moet 30 miljoen kosten dat gaat Ajax niet nogmaals doen. Plus hij kan naar clubs waar hij 3 keer het Ajax salaris kan ontvangen.

18-06-2023 06:49

Ricoteb +53178

Daar zijn ze dus wel mee bezig. Zou mooi zijn als dat snel rond komt. Lijkt me echt een perfecte vervanger van Klaassen

17-06-2023 21:13

brancoo +6228

Zeker!, maar kan ook een andere club zijn,! Ik weet niks zeker

17-06-2023 21:19

4-3-3 +3515

Gaat Klaassen weg dan?

17-06-2023 21:28

brancoo +6228

Wie weet!, maar als dit zo is wel een groot afscheid geven samen met blind

17-06-2023 21:30

Ricoteb +53178

Dat mag ik toch wel hopen ja

17-06-2023 21:51

Arjuna +3732

Spertyan over van Halst: wie?

17-06-2023 21:12

Oeroeboeroe +18515

"die kale!"

17-06-2023 21:28

Web +178830

Hij beantwoordt een vraag
Mag dit niet
van Halst heeft niets te zeggen over aankopen
Daar gaat hij niet over
Wel als er buitensporig betaald word , dan komt de RVC in beeld

17-06-2023 21:10

fc Barcelona_ke +19255

Dus sperty komt naar ajax?

17-06-2023 21:10

NeeI +108106

Heel slecht geacteerd dit. Hahaha.

17-06-2023 21:06

Tommyshelby +129906

Van Halst kan best slecht liegen.

17-06-2023 21:06

Nr.10 +111584

Waar blijven de kanonnen?

17-06-2023 21:03

Patrick78 +52793

Spertsyan is een kanon

17-06-2023 21:06

C14 +22468

Je kent hem goed?

17-06-2023 21:18

Nr.10 +111584

@patrick. Okay maar waar blijft hij?

17-06-2023 21:37

Patrick78 +52793

@C14.

Ik heb gezien Spertsyan met Armenië tegen Ierland, Turkije en gisteren tegen Wales.

Prima speler.

17-06-2023 21:41

nelkboyzz +670

Spertsyan is een kanon

17-06-2023 21:08

Nr.10 +111584

@nelkboyzz. Okay maar waar blijft hij.

17-06-2023 21:37

AJAX020ADAM +6973

Idd duurt allemaal veelste lang

17-06-2023 21:19

Oeroeboeroe +18515

Ja DOORPAKKEN EN VLUG, IK RAAK IN PANIEK!!!

17-06-2023 21:31

Altijdindestraat +40309

Was dit met Blind ook zo? Kan mij niet zo herinneren dat een RVC lid zo prominent over technische zaken lult op TV. Hij moet zich de achtergrond houden.

17-06-2023 20:56

VoorAltijdNummer14 +25471

Hij staat als analist daar en krijgt een vraag. Niet te groot maken.

17-06-2023 21:05

Amp +38003

Die sprak bij ziggo ook gewoon als m wat gevraagd werd. Alleen bracht die t wat minder interessant en liep men bij hem niet al te zagen aan zn benen waardoor t niet interessant was voor een sensatie-artikel

18-06-2023 13:26

Koningtoto +60691

Van halst zat ook bij op1 geloof ik. Daar kon hij maar heel moeilijk voor zich houden dat Steijn zou komen. Ik vond dat niet professioneel van een lid van de raad van commissarissen. Die hoort ten alle tijden niets te zeggen. Geen ruimte voor speculatie over laten.

17-06-2023 20:50

Dusbaba +15434

Helemaal eens, maar van zo'n mediageil type als Van Halst, had men dit van te voren kunnen weten.

17-06-2023 20:52

Yeshyeshyall +11001

Precies, die kan niet wachten om te zeggen dat hij namens AJAX niets mag zeggen

17-06-2023 21:01

sebastiaan1900 +5382

Ja, totaal ongeschikt. Kan helemaal niet omgaan met de statuur van een club als Ajax. Weggestuurd bij Twente.

18-06-2023 10:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.