[Update] Utrecht wil tien miljoen voor Haller

door Sam van Raalte 53

[Update] Utrecht wil tien miljoen voor Haller

door Sam van Raalte 53

Laatst geüpdatet

Sebastien Haller heeft volgens de Engelse tabloid de Daily Mail een voorkeur voor een transfer naar Ajax. De spits van FC Utrecht zou momenteel in de concrete belangstelling staan van twee laagvliegers uit de Premier League, namelijk Norwich City en Sunderland.

Volgens de Engelse media is FC Utrecht bereid om Haller te verkopen aan een van de twee geïnteresseerde clubs uit Engeland. Norwich City zou tot negen miljoen euro willen gaan, maar er zou ook nog een bod van Ajax worden verwacht op de 21-jarige Fransman. Haller zou daar op willen wachten, aangezien hij volgens deze media zelf het liefst naar Amsterdam zou willen verkassen.

FC Utrecht nam Haller afgelopen zomer over van Auxerre, nadat de spits een goede huurperiode in de Domstad achter de rug had. Dit seizoen scoorde hij tot op heden tien goals in vijftien wedstrijden. Haller beschikt over een contract tot medio 2019 met FC Utrecht.

Update - 07.30 uur (15 december)
FC Utrecht laat Sebastien Haller de komende winterstop niet gaan voor minder dan tien miljoen euro. De spits, die volgens de Daily Mail dus graag naar Ajax wil, heeft nog een doorlopend contract. Directeur Wilco van Schaik ziet daarom kansen. 'Er hebben zich inmiddels inderdaad clubs uit het buitenland officieel gemeld, daar kan ik eerlijk over zijn. Maar wij hebben ook onze ambities en Sébastien ligt nog drieënhalf jaar vast.'

Kerstactie: bestel vandaag iets in de Ajaxshop en maak kans op een gesigneerd Ajax-shirt!

Lees meer over:
Plaats reactie

mario-ajax23 +0

snap utrecht wel dat ze dat willen,en met een beetje geluk betaalt een club uit engeland dat ook,maar tis wel beetje overdreven,denk als utrecht 5a7 krijgt ze ook al heel blij mogen zijn

16-12-2015 02:38

mario-ajax23 +0

ben het met de meeste eens over sneijder terughalen!dan kom je ook nog eens een xtje verder in de cl.

zie hem graag komen,maarja zolang we een schijterd als marc netto daar hebben zitten zal dat wel niet gebeuren denkik,die doet pas wanneer sneijder voor een ton of 7 gaat spelen.

hem moet je t hoogste salaris betalen wat je kan bieden met tekengeld bonussen en benoeming van aanvoerder,laten ze het op zijn minst proberen,maar dat zal marc netto wel niet doen.

iedereen roept wel dat fdb moet opzouten maar marc netto al helemaal met zijn slechte inzicht voor aankopen!!

16-12-2015 02:36

A Cohen +1

Mijn seizoenkaart is voor 100.000 euro te koop in de winterstop.
Reactie: Wat een absurd, idioot belachelijk bedrag man.
Tja, je hebt maar één Overmars nodig die het leest en dan.....is 't bingo.

Het is een feit dat die domoren Haller goed gescout hebben.
Voor FC domoor is het een prima mogelijk perfecte spits.

Maar voetballend komt hij toch te kort.
OK Hij is lang, groot en sterk maar maakt hem dat de nieuwe Ajax spits.
Ik dacht het niet. Hij is niet super snel, geen artiest op de nr 9 positie.
En wij zoeken een scorende artiest, die ook met de rug naar de goal mee kan doen.

Wij gaan toch zeker die kas van FC Domoor niet spekken??

15-12-2015 23:46

Mokum31 +6133

Overmars zal hem wel halen.... Drama smurf

15-12-2015 19:59

El-Dorado +6

Jansen van AZ halen, is ook meer een aanspeelpunt + niet zelfzuchtig. Alleen moet ie nog echt beter worden wil ie een vaste waarde voor Ajax worden.

voordeel; exact een type spits die Ajax momenteel nodig heeft met ons verpauperd systeempje.

15-12-2015 17:56

Rockpotje +9581

Lekker scouting werk ook weer van Ajax trouwens. Voor de huursom van Sanogo had je Janssen meerjarig vast kunnen leggen. Natuurlijk weet je niet van te voren dat zo'n jongen redelijk mee kan in de eredivisie, maar iedereen met een beetje verstand van voetbal zag vorig seizoen toch wel dat hij talent heeft.

15-12-2015 22:29

polygonzonbi +1

Ambities? Jullie hebben Ajax al verslagen. Voor Utrecht zit het seizoen erop.

15-12-2015 17:30

TinussOptioneel +0

Was een leuke spits om te proberen, maar 10 mil wordt een beetje te gortig. Die gok zou ik niet willen nemen en dan eerder gaan voor een terugkeer van Huntelaar. Daar zou ik wel 10 voor durven neerleggen.

15-12-2015 16:11

eros +4813

10 miljoen?
Alleen aan Huntelaar zou ik dat uitgeven!

15-12-2015 15:49

Avontia +0

Laat die spits positie lekker tussen El Ghazi en Milik gaan. Bespaar dat en koop Sneijder terug! Die is met zijn ervaring, mentaliteit/leiderschap, fitheid en techniek nog minimaal 4 jaar absolute top. Als je Sneijder terug haalt kan ook een jongen zoals Klaassen zich verbeteren en hoeft hij niet op zijn 22e de leider te zijn. Als je Sneijder haalt heb je het type "Guardado" met zijn veelzijdigheid binnen. Ik denk dat als je Galatasaray het geld geeft, Sneijder er nog wel eens voor open kan staan. Net een pas geboren kindje en hij wil over 3 jaar graag mee naar het WK. Ik zou zeggen: doe een goede en serieuze poging, Marc. Niet geschoten is altijd mis.

15-12-2015 14:48

Schmitz11 +1

sorry maar nee man, dat zou kapitaal vernietigen zijn.. teveel talenten die hij in de weg gaat lopen, op het middenveld zitten we goed

15-12-2015 18:53

Raydo +1520

Als je als Ajax 10 miljoen betaalt voor een Eredivisiespits, moet die er gelijk staan. (kaliber Suarez, Huntelaar.) Op dit moment zie ik er maar één rondlopen die meteen een versterking zou zijn, en dat is Luuk de Jong. Haller lekker naar de UK laten gaan dus.

(Voor de mensen die bekend zijn met xG's: zie ook dit tabelletje https://pbs.twimg.com/media/CWQ-vTSWoAA-T0w.png.)

15-12-2015 13:43

HeinJan +0

Ik had hem al gezien inderdaad. Op basis daarvan viel Milik mij nog meer tegen dan ik had verwacht. Zag gisteren al een vergelijking tussen Milik en Kramer op de twitter van Tussendelinies. Daaruit bleek dat Kramer effectiever was en niet veel slechter meevoetbalt. Goals en assists zijn zo manipulatief als ze niet in de juiste context worden geplaatst.

15-12-2015 14:08

Raydo +1520

Thanks, ik heb hem even opgezocht. Zou daar wel bij op willen merken dat ze relatief gezien even goed zijn, maar in absolute zin geeft Milik bijna dubbel zoveel passes per wedstrijd.

De accuraatheid daarvan is vergelijkbaar dus ja, ze voetballen ongeveer even goed mee, maar Milik voetbalt méér mee dan Kramer. Die laatste is en blijft toch voornamelijk eindstation. Wel benieuwd naar de stats van De Jong.

15-12-2015 20:03

HeinJan +0

Klopt, maar het aantal keypasses (keypasses assists) is vergelijkbaar. Kramer 9 keypasses uit 143 passes en Milik 12 uit 301 passes. Eigenlijk spreekt dit zelfs in het voordeel van Kramer, al zijn het bij Milik wel 6 assists en bij Kramer maar 2.
Kramer is vooral eindstation inderdaad, maar hij voetbalt beter mee dan ik vermoedde op basis van de geluiden uit de media.

15-12-2015 20:12

OntlastendeMiddenvelder +1987

Meestal vragen ze meer aan Ajax, 10m valt best mee. Dat gezegd hebbende, hij lijkt me nu niet echt de droomspits, dus niet halen. Misschien eens Traoré polsen?

15-12-2015 13:29

HeinJan +0

Ik hoop al sinds die keer dat Traoré als linksback werd gebruikt door Mourinho dat Ajax voor Traoré gaat deze winter. Ik heb er overigens 0 vertrouwen in dat het gaat gebeuren. Daarvoor is de bestuurlijke onrust te groot. Maar goed. Het zou echt een gedroomde versterking zijn. Duurt misschien een half jaartje, net zoals bij Vitesse destijds, maar als hij zich comfortabel voelt is het een kwestie van tijd voordat hij de allerbeste voetballer van de eredivisie is.

15-12-2015 14:37

BaaszoeRoermond +1

Eerlijk, dat is nu een type Ajax spits. Zoals Solanke ook.

15-12-2015 14:47

johnd +6

Je kunt altijd kopen voor minder met een directe terughuur, we spelen toch niet meer Europees.

Dat gezegd, is hij zelfs 7 miljoen waard?

15-12-2015 12:22

Lazell +16989

Leuke spits met een goed inzicht. Maar wanneer het straks allemaal een niveautje sneller gaat en de ruimtes kleiner worden, gaat hij niet beter spelen als Milik op dit moment. Je schiet er niets mee op dus. Kan je beter een 28-30 jarige spits halen die er in zijn eerste seizoen 20-25 maakt.

Milik heeft een heel hoge internationale reputatie vanwege zijn prestaties bij Polen. Is dus nu en in de toekomst een stuk meer waard dan Haller. Ik zie het voordeel van zijn komst niet.

15-12-2015 19:32

Nummer 9 +1204

Zou er nog een onderzoek komen naar de oerwoudgeluiden en hamasgezang die zondag werden gemaakt door de Utrecht aanhang bij balcontact van bazoer en serero of zou dit ook weer genegeerd worden door de KNVB...

15-12-2015 12:14

willykeurig +0

Wat een onzin, Haller heeft dit seizoen 10 doelpunten en 2 assists? We hebben nu Milik die dit seizoen op 10/10 staat, waar we een klap minder geld voor betaald hebben. 10 miljoen, laat me niet lachen.

Overigens neemt niet weg dat ik het een goede speler vindt, maar het zou kansloos zijn om hem in de winterstop te halen.

15-12-2015 12:04

BRAMHOUTEN +3813

als je wat wil doen in de winterstop moet je Sneijder of Huntelaar gaan halen. Of misschien allebei. Volle prijs voor betalen. Als je kampioen wordt heb je de transfersom er weer uit. Sla je 2 vliegen in 1 klap. En enorme ervaring en een hele goede spits en aangever in huis. Middenveld met Bazoer, klaassen en Sneijder en in de spits Huntelaar. Wie kan ons dan stoppen.

15-12-2015 11:36

The Kaiser +10

Daar moet je natuurlijk nooit en te nimmer 10 miljoen voor gaan betalen. Staat je pseudo scoutingsapparaat en de gehele club weer flink voor lul. Plus daarbij: hij zal wel weer een ander type spits moeten worden om het "Ajax spelletje" te kunnen spelen. Maw: te duur, je staat voor lul en hij wordt toch verkeerd gebruikt of hi wordt met zo veel opdrachten het veld in gestuurd dat hij niks meer raakt. Niet doen, lekker naar de kelder van de PL laten gaan.

15-12-2015 11:28

nightgoat +31048

Misschien is het wel een goed plan als Ajax en het ooit zo geroemde scoutingsapparaat voor de verandering eens als eerste dit soort spelers haalt.

15-12-2015 11:24

afca95 +1303

Na zo behandeld te worden door fc Kutrecht zou ik de komende tijd geen zaken meer doen.

15-12-2015 11:16

Sterretje73 +5252

Lag toch echt vooral aan die burgemeester...Liever het geld binnen de NL competitie houden dan erbuiten. Zo worden we allemaal sterker. Al weet ik niet of Haller nou echt iets voor ons zou zijn.

15-12-2015 11:29

AFCAMM +11366

Het was niet de burgemeester die besloot dat al dat tuig ergens anders mocht zitten in het stadion. Nee, dat lag toch echt vooral aan FCU. Hun supporters misdroegen zich en vervolgens was het FCU dat er voor zorgde dat men een veilige situatie niet kon garanderen.

15-12-2015 11:38

Sterretje73 +5252

Ow...d8 echt dat de BM de laatste klap erop gegeven had. Dan nog...

15-12-2015 13:10

de-Ajacied +8

Type Haller heet Ajax echt nodig
Er moet ieg een sterke spits bij

15-12-2015 11:15

BaaszoeRoermond +1

Idd tegen ons was hij niet zo goed, maar in de andere wedstrijden is hij zeker gevaarlijk geweest en je zag zondag een kans voor deze man is gelijk een goal (assist) Ik struikel alleen over de leeftijd, zie toch liever ervaring komen, maar ik denk dat Haller zeker kan slagen bij ons.

15-12-2015 11:09

RSM +3918

Haller leek mij de verdedigers het niet echt moeilijk te maken van Ajax. Op een keer na. Verder was die middenvelder wel goed die bij Ajax was weg gestuurd. Beetje ADHD type continu bezig.

15-12-2015 11:03

mcjc +2

Het beste zou zijn geweest om El azzouzi en hendriks al een paar kansen gegeven te hebben. Dan weet je tenmisnte of een aankoop wel nodig is.

15-12-2015 10:56

The "O" +784

Weer een spits waarbij je maar moet afwachten of hij het niveau aankan of eerst moet wennen. Er moet een ervaren spits bij komen die er gelijk staat.

15-12-2015 10:44

CHRISSSSZ +2

Morgen een pittig interview van 7 pagina's in VI met Bergkamp.

15-12-2015 09:57

Semtex +148

7 pagina's ?!?
zoveel heb ik hem in zijn hele carrière niet horen praten.
Ik ben benieuwd!

15-12-2015 10:41

AFCABart +2

Ik zou nog geen euro naar die club overmaken.

15-12-2015 09:18

wladimir +3059

Hij maakt vooral veel penalty's. Jaartje Utrecht zegt mij nog te weinig. Laat hem daar het seizoen maar afmaken. Geef Milik gewoon het vertrouwen. Als hij het goed doet op het EK dan levert hij aankomende zomer goed geld op. Dan kunnen we altijd nog 10 miljoen neertellen voor Haller. Ik zie liever Zlatan komen als we dat budget hebben.

15-12-2015 09:17

Leo252 +1

Ja, en doe Messi er dan meteen maar bij.................

15-12-2015 09:29

wladimir +3059

Als Ajax Haller koopt voor 10 miljoen dan zal hij een miljoen per jaar gaan verdienen (contract 4 jaar) en een miljoen tekenbonus. Ik ben ervan overtuigd dat Ajax een talentvolle selectie heeft. Als Ajax kampioen wordt en dus gekwalificeerd is voor Champions League en Zlatan Ibrahimovic 15 miljoen biedt met een eventuele bonus bij overwintering in CL en / of een een kampioenschap dat hij dit misschien wel overweegt. Klaas Jan Huntelaar had dit ook gedaan afgelopen winterstop.

Ajax kan wel degelijk net als PSV overwinteren in de CL of een finale EL halen. We moeten alleen groter denken en stoppen met te veel geld uitgeven aan Eredivisietalenten als Sinkgraven en Haller.

16-12-2015 11:23

mcjc +2

Het is een technisch begaafde spits en heeft wel uitstraling. Gezien zijn kwaliteiten ben ik ervan overtuigd dat hij zal slagen bij ajax. De manier hoe hij Riedewald uitspeelde zegt mij al genoeg.

15-12-2015 08:59

Barra +5529

Neem aan dat dit gewoon een gerucht is, want ik denk dat haller echt tekort komt en zoals hieronder door meerdere aangegeven een type Milik is en ook niet beter is. Het hele Ajax spel schreeuwt om een sterke meevoetballende spits waar je de kaats mee aan kunt gaan. Het liefst ook nog iemand die zelf ook wat kan creëren, maar het zegt wel wat dat Siem de Jong onze best functionerende spits van de afgelopen jaren was. Zo'n Jansen van AZ is veel meer een type die bij Ajax zou passen. Die jongen bevalt me wel en wanneer hij echt een goed seizoen draait is dit wel een jongen om in de gaten te houden imo.

15-12-2015 08:25

mcjc +2

Hij is voetballend echt wel beter dan Milik en is ook sneller.

15-12-2015 09:01

AFCA. +3283

Ajax moet gewoon op zoek naar een sterke balvaste spits. Dat maakt het voetbal zo veel makkelijker. Kun je de bal altijd kwijt, bijsluiten en weer verder voetballen. Ik zou voor een type pelle gaan

15-12-2015 08:16

BaaszoeRoermond +1

Haller is zo'n spits. Zou hem er graag bij hebben, maar niet voor 10 miljoen. Voor dat geld kan je iets beters halen.

15-12-2015 08:18

RSM +3918

Haller moet indien hij graag wilt gaan een zooitje maken bij Utrecht anders laten ze hem nooit gaan. Geen enkel club laat een speler makkelijk naar Ajax gaan. Dat is een feit.

15-12-2015 08:55

zuidzuid +0

Als van seumeren zegt dat ie moet gaan gaat ie. Die ziet dan nog s wat terug. Als van seumeren zegt dat van schaijk naakt langs de a2 naar de a2 moet rennen doet ie t ook. Zo liggen de verhoudingen daar.

15-12-2015 09:35

AFCAwooz +124

Ik vond hem niet goed zondag. Had een leuke actie op het laatst, won het duel bij de 1-0 maar dat was hef enige. Hij is nog trager dan milik. Ik zou er niet zo veel geld voor uitgeven.

15-12-2015 07:57

Alexander40 +6114

hehe, gelukkig ook nog wat mensen met voetbalverstand. Deze jongen wordt gehyped. Hij is niet beter dan Milik. Versterkingen moeten van buiten de eredivisie komen. Gewoon doorselecteren tijdens de winterstop: Duarte, Boilesen, Heitinga, Hoorn en Sanogo sowieso laten vertrekken, desnoods hun contract afkopen. Sinkgraven weer terug en Nouri, Cerni en Van de Beek structureel bij de eerste 18 opnemen. Verder 1 hele goede speler halen en die mag ook veel kosten. Bij voorkeur een CV.

15-12-2015 09:07

mcjc +2

Ik vind 5 miljoen meer op zijn plaats. Hij is een goede speler, maar is nog geen topscorer van de eredevisie en hij speelt ook maar bij Utrecht he.

15-12-2015 07:40

Tecmessa +1754

De Daily Mail vertelt weer eens sprookjes. Haller komt echt niet. Marc gaat echt geen 10 miljoen neerleggen voor een spits die geen haar beter is dan Milik.

15-12-2015 07:36

ambtenaar +23

Die gaat ons niet beter maken.

15-12-2015 07:19

Ewald +6729

In de erdedivisie is er maar een speler die goed genoeg zou zijn en dat is Ziyech. Laten we daar nou net geen ruimte voor hebben, omdat het middenveld al overvol is. Maar man man, wat zou ik het gaaf vinden om een middenveld te hebben met deze gozer erbij. elke andere speler die je uit de eredivisie haalt, is bij voorbaad al een miskoop ben ik bang. (Betaalbare/realistische aankopen)

15-12-2015 06:47

litmanen38 +0

er is toch wel een betere spits te koop

15-12-2015 06:44

nuff-said +1647

De scouts van ajax hebben weer hun werk gedaan. Achter de tv met chips en bier fox sport kijken

15-12-2015 03:35

CPLP +0

Zegt genoeg over jou dat je alle verhalen, uit een Engelse tabloid nog wel, direct voor waar aanneemt. Transferperiode komt eraan, komen nog veeel meer geruchten. W8 eerst ff lekker af tot Ajax met nieuws komt voordat je weer gaat zeiken.

15-12-2015 07:52

Siemons +379

Milik zou bij Utrecht hetzelfde brengen denk ik. Wanneer trekt Ajax nou eens echt geld uit voor een écht talent/topspeler in de spits. exceptioneel goed en onvervangbaar. dat is de lijn Cruijff.

15-12-2015 03:01

Raikkonen94 +641

Inderdaad, Haller gaat er bij ons echt niet ineens 30 inschieten. Doet het nu leuk bij Utrecht, maar het is geen enkele garantie dat iemand die 2 jaar geleden nog op de bank zat in de Franse tweede divisie (!) een versterking is voor een club met sterke Europese ambities.

15-12-2015 07:44

zuidzuid +0

Zo ging t met suarez ook. Was een frommelaar van t niveau groningen. Snap best dat mensen wat moeilijk naar Utrecht kijken maar kwaliteit moet je wel herkennen. Vraag aan Riedewald na zondag of t een meerwaarde is en hij zal knikken.

15-12-2015 09:37

nastynick +3

Als je het talent van Suarez al niet kon zien bij Groningen en het gaat vergelijken met Haller nu dan snap je niets van voetval volgens mij.

15-12-2015 10:07

ajaxminimax +5467

Nou toen Suarez bij groningen zat was het geen frommelaar van het niveau groningen. Toen kon iedereen al zien dat hij fenomenaal veel talent had. En suarez en haller is wel een groot verschil. Over suarez had ik ook geen twijfels en dat heb ik bij deze haller wel. Tuurlijk hij scoort 10 keer in 14/15 wedstrijden maar daar waren wel 5/6 strafschoppen bij. Neemt niet weg dat ik het een goede spits vind, maar ook voor ajax heb ik twijfels

15-12-2015 10:28

zuidzuid +0

Bij ajax krijgt ie 5 keer meer kansen doordat ie minder werk hoeft te doen. Als ie zo doorgaat maakt ie er makkelijk 20. Als ie er dan volgend jaar 20 maakt in de pl of championship en dan voor 30 mln naar everton gaat zeggen we allemaal hadden we nou maar...

15-12-2015 10:40

mvdk +44084 moderator

Nou dan komt Ajax aan met 1,5 miljoen 3 ton. Die gaat dus naar Norwich.

Maar als je dan toch 10 miljoen wilt verspillen, doe dan een bod op Dost. Dan heb je zeker wat. Kwaliteit kost geld en geld heeft Ajax zat. Of haal die ene gozer die vorig jaar voor Vitesse speelde (naam kwijt).

Je moet eens uit durven geven... Weet je wie ook goed is? Embolo van FC Basel. Super jong, maar ik vrees nu al bijna onhaalbaar. Echt een beest is dat!

15-12-2015 01:38

Sjaakvaak +26589

Traore? Geweldige speler maar eigendom van Chelsea, gaat hem nooit worden. Net als Dost die nu niet een stap omlaag zal doen naar Ajax.

Embolo wordt al gewaardeerd op 17 miljoen haha

15-12-2015 02:01

mvdk +44084 moderator

Ja maar dan heb je wel een klasse speler. Daar word Milik ook alleen maar beter van.

15-12-2015 11:11

gi0vanni +7272

Dacht dat Dost 20 mlj was. En al zou die goedkoper zijn dan nog is ook hij vooral een prima afmaker en geen totaalpakket.

15-12-2015 04:06

3sterrenAjax1 +3

juist nooit geen aankopen meer! el azzouzi doorschuiven! de jeugd kent het spelletje van de meester!

15-12-2015 01:25

A Cohen +1

Kan hij behalve vanaf de stip beslissend zijn?
Dat zou echt dom zijn hem te halen.

15-12-2015 01:22

A Cohen +1

We gaan die Haller toch niet halen voor een megabedrag?

15-12-2015 01:21

TikkieTerugJaap +2

Doe mij Zivkovic maar gewoon in de zomer.
Serero en van der Hoorn mogen vertrekken volgende maand, misschien van Rhijn en/of Schone ook wel. Aankopen zijn denk ik niet nodig deze winter. Van de Beek, Nouri en Cerny mogen hun minuten gaan maken, kan eigenlijk aanstaande zondag al thuis tegen de Graafschap.

15-12-2015 01:15

wdka +277

Laten we nog meer kleuters opstellen, puik plan!

15-12-2015 01:28

Nummer 9 +1204

Ajax haalt gewoon helemaal niks.. Dat hebben ze nu wel vaak genoeg gezegd dus dit is totaal niet serieus te nemen...

15-12-2015 01:00

ajax.championsl +0

Zo lang Frank niet aan durft te vallen en geen voetballers in plaats van harde werkers op durft te stellen zie ik het voor iedereen die in de punt van onze aanval moet staan somber in.

Frank, je bent trainer van Ajax, weet je wat dat betekend? Dat je de beste bent, en als je dat even niet bent, je doet alsof je de beste bent. Je stelt een extra middenvelder op, want wij zijn namelijk overal de baas. Wij laten ons niet onder druk zitten door een paar jongetjes uit Utrecht of Molde. Wij stellen jongens op die kunnen voetballen, want op het voetbalveld is dat belangrijker dan dat je heel hard kan werken, Frank. Iemand die tegen Ajax moet spelen is blij als hij die avond thuis op de bank zit. Die viert geen feestje na afloop in de kleedkamer. Die meldt zich de volgende dag bij de dokter omdat alles om hem heen nog steeds draait.
Frank, je bent een aardige gozer, maar toon nou eens wat lef, wat branie, wat bluf. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

15-12-2015 00:43

wdka +277

Ja laten we een elftalletje vol met frivole technische onderdeurtjes opstellen, want wij zijn Ajax en harde werkers of slopers doen ze maar in Rotterdam en fuck balans. Laat die cursus coach betaald voetbal maar voor wat het is, hopeloze zaak voor je.

15-12-2015 01:32

mistermiyagi +7

Haller is een breedte aankoop. *Punt

15-12-2015 00:27

zlatan-beast +0

als je haller haalt schrijf je zickovic dus af ben benieuwd

15-12-2015 00:00

jollie18 +9905

Geloof niet dat Ajax interesse heeft in Haller.

14-12-2015 23:51

3*stars*3 +23481

Verstandige jongeman en ik zie hem graag komen, ideale Ajax spits als we op zoek zijn naar een kapstok.
Betrekken in een deal met Zivko want Zivko gaat gewoon geen Ajax spits worden.
Die speelt bij Willem II niet voor niets als rechtsbuiten en middenvelder vd Velden staat spits.
Sterker nog, Streppel had het laatst al over kijken in winterstop voor een spits...

Zivko naar FCU en wat extra erbij leggen voor Haller.
Sanogo, voor kerst wegsturen, om op tijd aan te schuiven voor die turkey aan tafel.

14-12-2015 23:48

MosesD +14683

Na Mahrez weer geheel met je eens. Haller is veel meer type Ajax spits. Aanspeelpunt die ook kan meevoetballen. Of hij de beste optie is die we kunnen halen weet ik niet, maar Milik past niet in het spelletje wat we zouden moeten spelen. Zivko is echt totaal verkeerd gescout. Afgezien dat ik twijfels aan het mentale stuk, is hij beslist geen aanspeelpunt. Speler die ruimte nodig heeft. Onvoorstelbaar, ik zou echt weleens willen weten welke scout heeft gezegd dat Ajax Zivko moest halen. Echt brevet van onvermogen. Ze hadden destijds beter Hoesen kunnen houden, maar ja dat is allemaal achteraf.

15-12-2015 00:20

mcjc +2

Dan moeten ze wel afscheid nemen van Sanogo. Ik vind haller alles in huis hebben voor een ajax spits.

14-12-2015 23:40

SuperJood2016 +0

Ik zeg kopen !

14-12-2015 23:37
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.