'Gorter houdt markt in de gaten in zoektocht naar meer speeltijd; gesprekken met Ajax volgen'

door Jesse ter Haar 503

Bron Twitter

'Gorter houdt markt in de gaten in zoektocht naar meer speeltijd; gesprekken met Ajax volgen'

door Jesse ter Haar 503

Bron Twitter

Laatst geüpdatet

Jay Gorter zou in de komende weken nog kunnen vertrekken bij Ajax, zo meent Fabrizio Romano op Twitter. De goalie moet het doen met een plek op de bank in Amsterdam en daarom zou de talentvolle Ajacied de opties om tot meer speeltijd te komen in de gaten houden. Of het om een tijdelijk of definitief vertrek zou gaan, is nog niet bekend, maar club en speler gaan deze week met elkaar in gesprek.

In de voorbereiding was Gorter nog steevast de eerste keeper van Ajax, al had dat mede te maken met blessures van Remko Pasveer en Maarten Stekelenburg. Vervolgens kreeg Gorter ook in de strijd om de Johan Cruijff Schaal de kans zich te laten zien, maar die kans pakte hij niet. Tijdens de 3-5 nederlaag tegen PSV ging hij bij meerdere tegengoals niet geheel vrijuit.

Tijdens de volgende wedstrijd, de seizoensopener tegen Fortuna Sittard (2-3 winst), was Gorter zijn plek kwijt. Pasveer, de keeper die vorig seizoen lange tijd de onbetwiste eerste keus van Ajax, keerde terug onder de lat. Ook zondag, toen Ajax in eigen huis met 6-1 van FC Groningen won, speelde Pasveer en moest Gorter het doen met een reservevol. Bovendien heeft Ajax ook Maarten Stekelenburg nog op de bank.

Zodoende vinden er in de komende dagen gesprekken tussen Gorter en Ajax plaats, want de 22-jarige goalie wil meer aan spelen toekomen. Voor nu lijkt hij de opties op de transfermarkt in de gaten te houden. Een (tijdelijke) transfer om elders wél eerste keeper te worden, lijkt daarbij tot de mogelijkheden te behoren.

Schreuder over keeperssituatie Ajax

Voorafgaand aan Fortuna Sittard - Ajax liet ook Alfred Schreuder zich uit over de keeperssituatie in Amsterdam. 'We hebben gisteren met Jay gesproken en hem uitgelegd dat vandaag de keuze op Remko is gevallen. We moeten niet vergeten dat Remko vorig jaar voor zijn blessure basiskeeper was en daarom is de keuze op hem gevallen. Ik denk niet dat ik vandaag een keuze voor een eerste doelman hoef te maken, ik denk niet dat Remko die duidelijkheid nodig heeft', zei hij toen.

Bestel het nieuwe Ajax-uittenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

TheMunichChinese +47

Die Gorter krijgt nu al Onana pretenties ... vond ik aan het eind ook een ramp alleen had die tenminste nog een paar jaren punten voor ons gepakt, deze gast totaal niet.
Die Franse keeper klinkt wel interessant, ergens beelden van hem beschikbaar ?

18-08-2022 12:37

Ajax14AMS +25205

Slapjanus

17-08-2022 01:25

PH2BOT +39483

LAFONT!! ( of anders maar Andries Noppert) maar Lafont wil natuurlijk niet gaan banken.

16-08-2022 19:53

vanreenen +10135

Gortepap is toch een betere keeper dan die beunhaas die nu bij Man.Utd onder de lat staat ( te dromen?) Voor 20M is het echt een koopje, TH?

16-08-2022 18:53

fc Barcelona_ke +19238

Gorter hahaha geen vitesse voor jou. Scherpen voor 1 jaar naar vitesse
Top 12 hebben al goede keepers.

16-08-2022 17:16

vandenhaas4 +14984

Als wat Hamstelaar zegt klopt dan zou ik hem meteen dumpen. Als er geen interesse is, dan gewoon op de bank van Jong.

16-08-2022 16:34

vanreenen +10135

ALBAN LAFONT is een veel betere keeper dan Gortepap. Dus H2 effe ophalen bij Nantes in Frankrijk en graag niet treuzelen.
Misschien heeft Bart Veenstra van AS ook een ingang bij Ajax en kan dit kenbaar maken bij H2.

16-08-2022 18:49

vanreenen +10135

Zoals al eerder aangegeven op AS is Alban Lafont een onwaarschijnlijk goede keeper die bij Nantes speelt in La douce France. Kijk maar even naar de wedstrijd tegen Lille. Ook stopt Lafont veel ballen met zijn voeten, is ook een kwaliteit. Dus mijn motto en ook van velen die hem al genoemd hebben op AS.....halen die keeper. Pak-veer 2e keeper en Steek 3e keeper. Allez Susan Lenderik, trek open die knip.......tenminste als ik dit zo mag zeggen.

16-08-2022 15:53

Ajaxtrouw +6302

Mooi bericht! Kan Ajax alsnog de fout herstellen. Je hebt het neusje van de zalm voorin lopen en voor een puntenpakker op het doel, ga je voor de middelmaat. Dus doorpakken nu!

16-08-2022 13:28

Oldstar +5264

In dit licht bezien toch wel extra zuur dat we ons niet wat harder voor Jasper hebben gemaakt.

16-08-2022 12:32

Oldstar +5264

Je kon toch al zien wat voor een slapjanus hij was door z'n gedrag na die wedstrijd om de JC schaal.
Drama Queen en bovendien maar matig getalenteerd. Overigens lijkt het mij beter dat die keeperscout van ons ook vetrekt. Eerst Scherpen daarna Gorter da's niet best voor je reputatie.

16-08-2022 12:28

vanreenen +10135

Even voor mijn duidelijkheid. Is Gorter niet ontdekt door Edwin van der Sar? Ik dacht het van wel, maar kan mij vergissen.

16-08-2022 15:59

PH2BOT +39483

Yep, net als Scherpen destijds. Edwin heeft er duidelijk een neusje voor.

16-08-2022 19:32

Oldstar +5264

Kan beter z'n oren gebruiken:-).

16-08-2022 21:39

Veliborvasovic +114

Ik heb het hier al vaker gezegd. Gorter is niet voor niets weggestuurd in de jeugd van Ajax en Az. Ook bij Go Ahead is hij een periode teruggezet ivm gedrag. Daarna een one year wonder bij Go Ahead mede door het betonvoetbal van Kees van Wonderen. Op basis hiervan werd hem door menigeen een goede toekomst toegedacht. Dus niet. Aardige keeper, maar niet meer dan dat maar de mentaliteit van een nat vloeitje

16-08-2022 12:24

AFCAMSTERDAM +2866

Mark Flekken zal dan wel komen… ik hoop op de doelman van Zagreb of Benfica!

16-08-2022 11:10

Oldstar +5264

Zie je die Flekken wel eens blunderen? Bijna elke week raak.

16-08-2022 12:28

Ozhan +1528

Is de keeper van Trabzonspor niet te porren voor Ajax?

16-08-2022 11:05

fmol11 +1233

Gorter moet gewoon verhuurd worden of verkocht met een terugkoopoptie. Ga eerst maar eens twee jaar in de Eredivisie keepen. Hij kan gewoon nog niet tippen aan Pasveer en Stekelenburg. Die brengen zoveel meer met hun ervaring.

Het meest ideaal voor Ajax zou zijn als we een goede eerste keeper zouden kunnen vinden van rond de 30. Daar zou je dan weer vijf jaar mee vooruit kunnen. Maar het is de vraag of die nog beschikbaar zijn. De markt is toch alweer enige tijd onderweg. Anders weer een 3e keeper zoeken voor een jaartje om de selectie te vullen en gewoon kiezen voor Pasveer als nummer 1.

16-08-2022 10:13

Adam24 +38943

Als je, zelfs wanneer er 2 bejaarde keepers geblesseerd zijn, je kans niet pakt dat wordt het erg lastig. Het was de uitgelezen mogelijkheid en hij heeft hem niet gegrepen. Ik neem aan dat hij zelf ook wel begrijpt waarom hij niet keept. Ik vond Onana in zijn laatste maanden zowat nog beter dan Gorter in de JC-schaal. Nu kun je zomaar weer een half jaar of zelfs een jaar wachten op een kans.

16-08-2022 09:48

kampioenenjood +5006

Ik vind het zelf niet zo gek dat Gorter in deze fase van zijn carriere vlieguren wilt maken en Ajax is misschien ook wel gebaat bij een verhuur. Keepers worden veel ste snel afgeschreven door bepaalde fans, terwijl iedere goede keeper een omstuinig begin heeft gehad. In plaats van iedere jongeling afbranden, zouden we ze ook eens kunnen steunen. Voordat Onana een geweldige keeper werd heeft hij ons ook punten gekost. Hetzelfde geldt voor Cilissen, Stekelenburg, etc, die de kans hebben gekregen zich te ontwikkelen in hun beginperiode bij Ajax 1.

16-08-2022 09:47

BokkieBokstra +11254

Verstandig van Gorter, verder kijken hij moet keepen. HIj heeft het heel goed gedaan bij GA Eagles, dus hij kan het wel.

16-08-2022 09:36

Ans B +19726

Moest een heel eind scrollen om de bron van 'topreactie' aschja te vinden en te begrijpen.
Ik kan niet beoordelen hoe betrouwbaar die bron is, maar zo'n reactie zou inderdaad niet best zijn.
Los daarvan vind ik sowieso dat Gorter het meest gebaat is bij spelen, en dus beter uitgeleend kan worden.
Qua talent heeft hij meer dan uitstekende reflexen maar het keepersvak is zoveel meer dan dat. In de beoordeling van situaties, en de innerlijke rust die daarvoor nodig is, schiet hij nu nog zwaar tekort. Maar dat leer je niet op de training, daarvoor moet je veel spelen. En dan niet bij een club die voortdurend verdedigt, want dat lijkt te weinig op het spel van Ajax.

Overigens, als het verhaal wel klopt, dan is dit het beste bewijs voor zijn onrustige, impulsieve karakter. Precies dat wat je terugziet in zijn spel. Dat is iets wat je er niet snel na één jaar topervaring uit krijgt. Er zit een overlap maar ook duidelijk een verschil tussen een mentale instelling enerzijds en een karaktertrek anderzijds. Een instellingskwestie kun je veel sneller veranderen door een inzicht dan een karakterkwestie; het laatste zit veel dieper en breder verankerd in je persoonlijkheid en kost daarom veel meer tijd en (levens)ervaring.

Ik sluit me dan ook aan bij Ozymandis die, ver hier naar beneden, zegt dat Gorter bij voorkeur voor meerdere jaren moet worden uitgeleend. Ik ben nog iets stelliger misschien. Ik denk dat het een voorwaarde is om bij Ajax te kunnen slagen - als het idd meer een karakterkwestie is dan een mentale instelling (en daar lijkt het voor mij het meest op, ook als die tweet van Hamstelaar niet klopt).
Extra voordeel van een langere uitleentermijn is dat je ook gerust een nieuwe doelman voor tenminste 2-3 jaar kunt halen. Dan kun je zien hoe Gorter en Setford zich in die periode ontwikkelen en kom je in elk geval iets beter ten ijs beslagen in je verdere keepersbeleid.

16-08-2022 09:09

Bals +3752

Wat een ophef! Een slecht meevoetballende lijnkeeper die mentaal nogal wat zwakke momenten toont doet huilie, huilie, komt zijn afspraken niet na en denkt groter dan de club te zijn..... DOEI!

16-08-2022 08:44

Oldstar +5264

Toch volgens velen hier de man die van Gaal bij Oranje in de goal moest zetten. Kan verkeren.

16-08-2022 12:30

Lagasj +2905

Alweer een gekkie.
Hebben ze bij Ajax niemand die gekkies er zo uithaalt?

16-08-2022 07:43

vandenhaas4 +14984

Ajax moet terug naar het totale-mensprincipe van Louis van Gaal.

16-08-2022 10:02

Henk de Vries +11066

Prima, ik heb het grote talent nog nooit waargenomen. Nu als de bliksem een goede eerste keeper halen!

16-08-2022 07:41

The Class of 2019 +887

Als het waar is dat hij definitief wil vertrekken omdat hij nu 2e keeper is, dan moet je hem lekker laten gaan.

Het getuigd van weinig zelfkennis als hij zich op dit moment beter dan Pasveer inschat en klaar acht om eerste keeper te zijn.

Een tijdelijk vertek om meer minuten in de eredivisie te gaan maken, kan ik beter begrijpen. Echter is dat wel lastig voor Ajax. Wie haal je als (tijdelijke) 2e keeper? Of ga je als Ajax zijnde dan een keeper kopen, die ook Pasveer en Stekelenburg kan opvolgen als die gaan stoppen?

16-08-2022 07:19

Jan91 +171

Iedereen die Onana bekritiseerde. Dit is de harde realiteit. De club heeft geen enkele verplichting naar de speler toe en de speler heeft geen enkele verplichting naar de club toe, anders dan overeengekomen in de overeenkomst.

16-08-2022 07:09

MarkP +21376

Hij is mentaal te zwak voor de absolute top, was al bekend dat hij mentaal problemen had en dit bevestigd het. Lekker naar subtop gaan of middenmoot club.

16-08-2022 07:00

Wouter.H +11156

Deze jongen moet wel echt even volwassen worden en zich niet zo aanstellen. Alles is zo theatraal bij hem. Dat gehuil bij de jcschaal, het hooghouden voor de cameras op de training en nu dit gejank als zijn idealplaatje niet uitkomt. Geen zin in dat soort types.

16-08-2022 06:38

MokumFinest +124

Lekker oprotten of 3e keeper worden van Jong Ajax. Misschien is Yassine Bounou van Sevilla een optie.

16-08-2022 06:00

Noxin +15416

Begrijpelijk dat Gorter wilt spelen. Zijn doel is eerste goalie van Ajax worden en op de bank, met hier en daar een wedstrijdje, gaat dat niet lukken. Verhuren lijkt me de beste optie. Gewoon aan een Eredivisieclub en kijken hoe hij het doet. Ik heb na twee rondes al genoeg ploegen gezien waar Gorter geen gek figuur zou slaan. Misschien dat hij wat van z'n zenuwen kwijtraakt en dan wel aan de verwachtingen van zijn talent kan voldoen.

16-08-2022 05:47

ajaxcied4life +26006

Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat Britse en Spaanse clubs contracten van 6 jaar overeenkomen?

16-08-2022 05:25

Robertini +38491

Ik zou hem verkopen, denk niet dat het ooit een Ajax-waardige keeper wordt. Je kan een jaartje verhuren om het aan te kijken, maar lijkt me niet heel nuttig.

16-08-2022 03:23

fc Barcelona_ke +19238

Hij heeft een potentie, maar hij zag er uit nervous tegen PSV. ik weet zeker als hij 5 wedstrijden kans krijgt, doe hij behoorlijk.

iedereen schrijven hem af na tegen PSV en de verhaal wat Hamstelaar schrijft.
Als gorter niet eerste doelman wordt, lijkt me ook beter dat hij aan de Eredivisieclub verhuurd wordt. volgend jaar staat hij nog sterker!

16-08-2022 04:01

Robertini +38491

Ik heb die potentie nog niet gezien.

16-08-2022 09:29

fc Barcelona_ke +19238

Mocht Gorter echt verhuurd worden? dan denk ik niet dat Ajax op zoek naar absolute nummer 1 keeper! meer iemand, die volgend jaar klaar staat om Pasveer opvolgen! of gaat Ajax a la Krul huren.
Marco Bizot en Jean Butez zijn 1 voorbeeld
of Okoye voor jaar gehuurd van Watford

16-08-2022 03:03

MankeNeliss +9814

Wie had dat gedacht van talentvolle keepert, gedegradeerd tot jankbal 2.0 😭

16-08-2022 01:23

remco.p +1158

In de Sovjet uni zoeken ze nog een paar keepers zonder gaten in de handschoenen en met een hartslag leeftijd maakt niet uit.

16-08-2022 01:21

ajaxcied4life +26006

Deze comment is én niet grappig én nog krommer dan een kubus. Stop maar beter met schrijven zou ik zeggen.

16-08-2022 04:14

remco.p +1158

Stop maar beter met schrijven is lekker recht

16-08-2022 07:37

Leon_AFCA +85

Toen ze hem haalden, hadden ze hem eigenlijk gelijk weer moeten verhuren aan GAE!!

16-08-2022 01:18

Mijnclub33x +9612

Ik heb op deze site al meerdere keren aangegeven dat Ajax Unnerstall van Twente moeten halen. Meer dan en uitstekende keeper. Met Stekie en Pasveer loop je het risico dat ze straks weer tegen een blessure oplopen en dat moeten we niet hebben straks bij de CL.

16-08-2022 00:45

Mijnclub33x +9612

En Gorter, veel te jong en onzeker voor het eerste van Ajax. Je hebt ervaring nodig. Hij moet gewoon ervaring gaan opdoen bij een middenmoter. Ze hadden ook Sillissen kunnen halen.

16-08-2022 00:49

Robertini +38491

Cillessen vind ik niet beter dan Pasveer en zal toch een basisplaats willen.

Unnerstal wil volgens mij ook een basisplaats, als hij blij is om op de bank te zitten, prima.

16-08-2022 03:25

Hugoboss92 +1968

Unnerstal wil niet. Heeft pas een huis laten bouwen vlak over de grens

16-08-2022 06:54

thelordjoshua +10641

Nogsteeds heel zwak van Schreuder hem te passeren na 1 wedstrijd. Beetje vertrouwen in spelers uit je selectie mag wel. Talent heeft Gorter zeker

16-08-2022 00:36

Panna +5040

Wanneer heb jij dat gezien dan?

16-08-2022 00:53

thelordjoshua +10641

Vorig seizoen, katachtige reddingen had die. Dat heeft niks met niveau van tegenstander te maken als je dat hebt, want ik weet je dat je wil antwoorden dat het KKD Niveau is. Heeft prima laten zien wat ie kan, wat vond jij van Pasveer in johan cruijff schaal vorig seizoen en van Onana zn eerste 3 wedstrijden als ik vragen mag? Groetjes

16-08-2022 09:17

HallelujahAmsterdam +10634

Ja , wat moet je hier van zeggen.

Toch een beetje verbaasd als dit klopt.
Of Gorter heeft te horen gekregen in een gesprek , dat ie niet op veel minuten hoeft te rekenen , of niet voldoet , of z'n eigen conclusie getrokken.
Z'n 1e jaar in AJAX 1 , ongeduldig misschien ?

We zullen het niet exact te weten komen. Weet wel dat Jay een risico neemt. AJAX zal zeker bij zijn (tijdelijke) vertrek een top keeper proberen te halen , met in het achterhoofd dat 'De Steek' ook niet het eeuwige leven heeft.

15-08-2022 23:24

twynestar +27799

Een gesprek met Gorter en zijn zaakwaarnemer is toch heel eenvoudig, ongeacht hoe hoog ze het echt willen spelen:
Hi Jay... nee blijf maar staan... luister je hebt een contract tot 2025 en we hebben je voor 1 miljoen gekocht... wij lopen dus geen enkel risico als jij begint te mokken of zelfs muiten, sterker nog we kunnen je 3e keeper bij Jong Ajax maken en dan nog merken we er financieel amper iets van... jij daarentegen ben afhankelijk van Ajax en de kansen die je hier krijgt om je carriere te lanceren. Doe je dat als betrouwbare, nog steeds redelijk talentvolle keeper? Of als sneue ongeduldige blunderaar? ... Precies, dacht ik al... ja lek maar lekker naar je journalistenvriendjes... en nou opgeflikkerd, beide.

15-08-2022 23:23

Turg +1163

Oké, weg met hem dan. Hij wilt niet eens de concurrentie aan met een paar veertigjarige doelmannen. Ajax moet nu wel doorschakelen en een goeie keeper kopen, dat is het enige wat nog mist in ons team.

15-08-2022 23:19

twynestar +27799

Op basis van een vaag account een hoop poeha over muiterij. Ja een account dat vaker vrij goed zat. Maar je weet niet of dit iemand is die goed genoeg ingevoerd is om dit soort nieuws te kunnen verkondigen, of gewoon de zoveelste wannabe die alles wat hem wordt ingefluisterd blind tweet en zo dus bewust of onbewust aan karaktermoord doet.

Over Gorter: ik hoop echt dat hij gaat. Een mooi excuus om een goede keeper aan te trekken die wel de concurrentie met Pasveer serieus aan kan.

15-08-2022 23:17

AFCACruijff14 +159686

Hamstelaar is verre van een vaag account.

15-08-2022 23:26

twynestar +27799

Nee superconcreet natuurlijk. Wie kent hem niet. GertJan Hamstelaar. Weet jij wie het is? Wat zijn motieven zijn? Precies. Iedereen die anoniem opereert is vaag.

15-08-2022 23:28

036AFCA97 +146605

Meneer had over Lucca, Conceicao en Bassey de scoop. Ook over dat Timber gaat verlengen.

Als Hamstelaar niet anoniem was werden z’n bronnen waarschijnlijk snel achterhaald en hadden wij heel weinig nieuws.

15-08-2022 23:38

twynestar +27799

Dat hij veel weet wil nog niet zeggen dat hij objectief is. Hij is gewoon het voetbalequivalent van een juice-kanaal, iedereen kan hem alles influisteren. Maar goed, er is niet veel voor nodig om een meute op gang te krijgen. Hopelijk kiezen ze een boom in de schaduw uit.

15-08-2022 23:48

Robertini +38491

Hij zit vaak goed, maar ook een aantal keren fout, helemaal met je eens.

Maar de fanboys zullen wel weer over je heen vallen.

16-08-2022 03:27

Wieno +9222

Kan me ergens een interview herinneren van een (oud)trainer geloof ik. Die zei toen ook al dat Gorter heel ongeduldig was en een lastig mannetje kon zijn als hij moest banken. Dat ze destijds ook veel gesprekken met hem hebben gevoerd om hem in Deventer te houden. Indien hij mentaal dus geen stappen maakt, helaas niet geschikt voor de top en op zoek naar een goede doelman die de strijd met Pasveer wel aandurft.

15-08-2022 23:13

twynestar +27799

Juist als een keeper moet je om kunnen gaan met bankzitten inderdaad.

15-08-2022 23:18

jo1 +4584

Koop eens een topper net als Psv heeft gedaan. Die kunnen blijkbaar nog wel goedkoop scouten ....

15-08-2022 23:06

ajaxcied4life +26006

We lezen echt wel wat je hier poogt te doen Jo1.

16-08-2022 04:17

jo1 +4584

Zoals? Die keepervan Psv is een uitstekende aankoop. Wij zitten met 2 bejaarde en 1 die denkt dat hij kam keepen.

16-08-2022 07:31

Michael 1974 +21869

Haha, ik dacht, iedereen wil noppert, maar blijkt 10 keer commentaar van ph2bot te zijn 😂.

Ik vond het ook fijn dat hij zaterdag zijn doel schoon hield, maar beetje opportunistisch misschien?

15-08-2022 23:02

PH2BOT +39483

Ja ..tuurlijk is ook opportunistisch...maar hij kan goed keepen ...heeft het fysiek en is 28 dus doet geen gekke dingen meer...èn voor een habbekrats op te halen want einde contract juni 2023. No risk....en misschien wel precies de keeper(t) die we nu kunnen gebruiken achter Pas40 en Maarten.

16-08-2022 00:56

Psychevore +21186

Ben jij zijn zaakwaarnemer ofzo?

16-08-2022 02:21

PH2BOT +39483

Andries Noppert nog dit transfer window halen. Die heeft gisteren laten zien dat hij het in zich heeft...èn heeft ook de lengte en het fysiek. Contract tot juni 2023...halen die keeper en Gorter mag naar Heerenveen. Wegwezen.

15-08-2022 22:45

036AFCA97 +146605

Waan van de dag.

Scherpen had ook de lengte en fysiek.

15-08-2022 22:59

PH2BOT +39483

Maar die was geen 28, had nauwelijks ervaring en stond nooit echt goed te keepen. En Gorter? ...allemaal leuk en wel in de KKD maar bij de 1e de beste schaalwedstrijd blundert hij er op los...en blijkt er nog helemaal niet klaar voor ( maar werd wèl door Haggemans walgelijk geslachtofferd na zijn fout thuis tegen ASRoma).Mvogo is zelfs beter dan Gorter..... Ajax heeft nu een goede 2e / 3e doelman nodig...zie hoe alles vorig seizoen in elkaar donderde toen Pas40 zijn vinger brak. Noppert lijkt me daar beslist geschikt voor...hij zal het een eer vinden.

16-08-2022 01:04

twynestar +27799

Noppert speelt welgeteld 2 weken voor Heerenveen, NoppertBot. Even jaartje geduld.

15-08-2022 23:15

AjaxHoorn +32989

Zullen we ook even bij Gorter afwachten van wat er waar is.

Van mij mag hij overigens verhuurd worden en dan de balans opmaken.

15-08-2022 22:35

VoorAltijdNummer14 +25313

Ben het normaal gesproken met je eens, echter zit Hamstelaar dicht op het vuur...

15-08-2022 22:43

jeppas +3507

Hamstelaar zijn input is vaak raak, dus er is waarschijnlijk stront aan de knikker.

Het word wel tijd voor een keeper ter vervanging , die zich heeft bewezen op hoger niveau dan de KKD.

15-08-2022 22:35

VoorAltijdNummer14 +25313

Vind Gorter echt een groot talent, maar als het waar is wat Hamstelaar zegt, is het einde verhaal. Dat zou namelijk het meest kinderachtige zijn wat ik in tijden bij Ajax heb gehoord!

15-08-2022 22:31

arigold +7821

Ajax moet gewoon de portemonnee trekken voor een talentvolle keeper die echt met Pasveer kan concurreren en hem volgend jaar uit de basis verdrijft.

15-08-2022 22:29

OwenStevenDalberg +27198

Is hij destijds misschien puur op basis van het aantal clean sheets naar Ajax gehaald? Kees van Wonderen weet z'n teams verdedigend erg goed neer te zetten. Was bij Go Ahead zo, en nu bij Heerenveen ook weer zo. Zou het vooral aan de verdediging hebben gelegen dat ze zo weinig goals tegen kregen?

Ik zou nu gewoon een topkeeper halen. Dit soort projecten slaagt de helft van de keren niet. Onana en Cillissen dedenb het fantastisch. Maar Scherper en Gorter (tot nu) zijn mislukte projecten.

15-08-2022 22:23

Jorehn +804

Toen cillissen en onana doorbraken hadden we ook nog een fatsoenlijke keeerstrainer. Sinds Carlo L’Ami weg is, wordt het steeds beroerder

15-08-2022 22:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.