Daramy niet onder de indruk van Steijn: 'Merkte gewoon dat er iets mis was'

door Jesse ter Haar 110

Bron Tipsbladet

Daramy niet onder de indruk van Steijn: 'Merkte gewoon dat er iets mis was'

door Jesse ter Haar 110

Bron Tipsbladet

Laatst geüpdatet

Mohamed Daramy kijkt met gemengde gevoelens terug op zijn tijd bij Ajax. De buitenspeler genoot van enkele spelers waarmee hij kwam samen te werken, maar zelf wist hij nooit echt in een flow te komen onder leiding van de trainers waarmee hij werkte.

'Ik had het gewaardeerd als de trainers hadden gezegd wat ze dachten', vertelt hij Tipsbladet. 'Steeds maar weer was de boodschap die ik kreeg: je doet het goed en je moet gewoon zo doorgaan. Maar toch kreeg ik geen speeltijd. Ze hadden óók kunnen zeggen: die speler is beter dan jij en daarom speelt hij. Het was allemaal gewoon een beetje nep, denk ik, maar dat is nu eenmaal hoe de voetbalwereld werkt.'

Na het seizoen 2022/2023 op huurbasis bij FC Kopenhagen te hebben afgewerkt, keerde Daramy terug bij Ajax. Hij wilde laten zien wat hij waard was, maar dat lukte niet bepaald. 'Bij de nieuwe trainer (Maurice Steijn, red.) had ik geen goed gevoel. Ik kreeg de kans niet om me te bewijzen. Op een gegeven moment stapte ik zelf maar op hem af om hem te vertellen dat het misschien het beste zou zijn als ik zou vertrekken. En ik heb hem toen ook verteld dat ik het fijn had gevonden als hij míj benaderd had.'

Inmiddels is Maurice Steijn al enige tijd vervangen door John van 't Schip. Luisterend naar Daramy, lijkt hij niet erg gek op te kijken van het vroegtijdige vertrek van Steijn. De oefenmeester maakte geen grootse indruk op de vleugelaanvaller. 'Je merkte gewoon dat er iets mis was. Was er eigenlijk wel een plan? Ik denk het niet. Hij wilde heel veel veranderen, maar niemand leek hem echt te mogen en dat was meteen een probleem.'

Vorm Ajax

Inmiddels is Daramy speler van Stade de Reims en volgt hij Ajax nog altijd. 'Ik heb nog steeds contact met een aantal spelers van Ajax', vertelt hij zelfs. 'Ze doen het steeds beter en ze klimmen op de ranglijst, en ik weet dat ze gisteren (tegen Go Ahead Eagles, red.) ook gewonnen hebben. Het is gewoon een fase waar ze doorheen moeten en dan gaan ze vast wel weer meedoen.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Hans Verhagen +14159

Plan was voor een langere periode naar Ibiza. Eerste trainingskamp ging Steijn alleen naar Ibiza om te verkennen en het twee trainingskamp ging hij met zijn vrouw om alvast wat spellen te brengen. Missie volbracht...

16-01-2024 07:16

PetrusKeizer +10739

Het geleuter over Stakker Steijn gaat maar door. Alsof hij nog niet weg is. Na de echtscheiding blijven mekkeren over wat er allemaal mis was met 'die ander', zo onbenullig allemaal.

15-01-2024 23:04

KleineReus +6571

In deze echtscheiding was het huwelijk polygaam. Dus dan mag elke partner even mekkeren.

16-01-2024 00:06

Noxin +15615

Steijn niet onder de indruk van Daramy: 'Merkte gewoon dat er iets mis was'

15-01-2024 21:45

pietvanvliet +4446

Soms is het beter om niet te happen in het aas dat een journalist je voorhoudt. Dit was zo'n moment voor Daramy: zelf eigenlijk geen indruk maken en tòch effe uihalen naar de trainer.

Nergens voor nodig, want niemand in de JCA gaat een briefje sxhrijven als de Maurice Steijn-fanclub nieuwe bestuursleden zoekt.

15-01-2024 20:56

BillSplate +9740

Daramy heeft 25x meer laten zien dan Steijn en dat zegt wat. Ook hij mag zeggen dat de trainer waardeloos was, geen klik had met de groep, zelfs niet gemogen werd, veel wilde veranderen, geen gesprekken aanging of duidelijkheid gaf. Als hem dit al opvalt dan valt het anderen ook op.

15-01-2024 21:25

pietvanvliet +4446

Natuurlijk mag Daramy dat zeggen en dan heeft ie nog gelijk ook.

De vraag is of ie het ook moet doen. Ik denk van niet, want het maakt hem zuur en klein. Dat is echt veel meer eer dan Steijns prestaties bij Ajax verdienen.

15-01-2024 21:51

Aurelius1 +19736

Ik moet de eerste speler nog horen die een trainer waardeloos vond terwijl ie een basisplaats had, of geweldig nadat ie op de bank kwam te zitten. Het is allemaal zo ongeloofwaardig als de pest wat spelers zeggen.

16-01-2024 03:54

RijkdeGooier +2883

Los van Steijn was ik niet erg onder de indruk van Daramy

15-01-2024 20:50

AFCA-Driebergen +22311

Wij waren ook niet onder de indruk van jou Daramy. Had je ook niks aan.

15-01-2024 20:38

Jake the Snake +17370

Zucht. Ik voel weer interviews met Steijn aankomen die z’n straatje moet schoonvegen.

Hij kan ondertussen beter een bezemwagen aanschaffen. Van der Vaart en Sneijder achter het stuur.

15-01-2024 20:01

Redrum +96297

Mike heeft alweer een speciaal plekje gereserveerd bij de FEBO voor een nieuw diepte interview met Maurice.

15-01-2024 20:25

MidMid +5719

Steijn was ook niet onder de indruk van Daramy. En eigenlijk geen enkele trainer tot dusver.

15-01-2024 19:59

Ron403 +6500

Heb jij gelezen wat er in het artikel staat of roep je zomaar wat? Hij zegt helemaal geen gekke dingen en is ook zelfkritisch.

15-01-2024 20:05

MidMid +5719

Ach het is zo makkelijk om wat na te trappen. Maurice heeft niet gepresteerd en is daarom weg. Maar dat geldt toch ook gewoon voor Daramy. Ook hij heeft niet gepresteerd.

15-01-2024 22:19

Ajaxadam1 +31671

Alle spelers die niks hebben laten zien even hun plasje doen. Laat meteen zien waarom ze nooit succesvol zullen zijn. Duidrlijk teken van slechte mentaliteit.

Altijd bij jezelf zoeken. En altijd een grote jongen blijven. Dit is enorm achterbaks, klein en je kijkt weg voor het probleem dat je zelf tyfusslecht bent en niks hebt geleverd.

15-01-2024 19:53

Jarikoning +7368

Daramy zelf ook een lul van een vent en slecht nondeju

15-01-2024 19:50

jerryisthename +32034

Oeiii...hier zullen Rafael en Wesley niet blij mee zijn...
Wat is het toch ook een rare snuiter geweest bij Ajax, die Steijn.

15-01-2024 19:43

Standby +10129

Daramy is een buitenspeler met een actie. Daar houd ik over het algemeen wel van. Alleen koos hij zijn momenten niet uit. Onder een goede trainer had hij bij ons nog wel stappen kunnen maken denk ik.

15-01-2024 19:33

ElSandrini +18209

Nou een actie..... Vrij weinig techniek had ie. Vond het weinig bijzonders.... Forbs valt ook terug na een goede periode

15-01-2024 19:35

Standby +10129

Hij doet het inderdaad vaak op snelheid, maar hij komt zijn directe tegenstander wel regelmatig voorbij. Snelheid is sowieso een belangrijke wapen in het huidige voetbal. Verder heeft hij wel een redelijke dribbel.

Alleen is zijn vervolgactie vaak niet echt goed en kies hij zijn momenten niet uit om een actie te maken. Met een goede trainer kan hij zich daarin wel verbeteren.

15-01-2024 19:40

ProperFootball +14711

Had Forbs een goede periode?

15-01-2024 19:48

cl=5! +5380

De winterstop denk ik

15-01-2024 20:50

Orangesoul +5991

Daramy had anders ook geen plan van slagen bij Ajax..

15-01-2024 19:29

Aurelius1 +19736

Ja, ach, spelers die niet spelen en daardoor ontevreden zijn met de ex-trainer, what else is new. Wat spelers zeggen of denken is totaal niet van belang. Spelers die opgesteld worden vinden de trainer oké, spelers die niet spelen of op de bank belanden, vinden de trainer een lul. In de zomer kwamen er verhalen van Sparta spelers die Steijn geweldig vonden. Laat me raden: het waren vast basisspelers.

Trainers zijn al notoire leugenaars en waarheidverbloemers, maar spelers zijn nóg onoprechter.

15-01-2024 19:26

Capocapo +12001

Blijkt dat ook uit onderzoeken?

15-01-2024 19:39

A-west +5754

Daramy had bij ajax kunnen slagen. Forbs moet vooral atletiek gaan doen en niet tegen een bal schoppen. Rampzalige techniek heeft hij. Maar ja, Bij ajax hadden ze dat kunnen weten. Hij speelde niet voor niks in de tweede divisie.

15-01-2024 19:26

Oxxer +165140 moderator

Waar speelde Forbs volgens jou?

15-01-2024 19:57

Wieno +9248

Heeft niemand hem verteld dat het nooit aan Steijn lag? Arme knul gaat nu dingen zeggen over de wondertrainer die niet werd begrepen. Even afwachten wie van de Steijnfanclub zich nu geroepen voelt om alles goed te praten.

15-01-2024 19:25

ProperFootball +14711

Is er een Steijnfanclub???

15-01-2024 19:48

Spuit11 +1291

Ja. 1 is er lid van. Zn zoon Sem.

15-01-2024 19:50

Wieno +9248

En Raf, Wes, Andy, de gehele redactie van de TG

15-01-2024 19:52

ProperFootball +14711

Maar da's logisch.

15-01-2024 19:56

NeeI +108106

Ik ben geen fan van Ten Hag, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat hij vanaf dag één bij zijn enkels is afgezaagd door de Telegraaf. Beeld je eens in dat Steijn, met zijn uitspraken, belabberde voetbal, politieke spelletjes en beperkingen, geen vriendjes had gehad in de media en voetbalwereld.. Dan had ie t geen anderhalve maand volgehouden. Bizar hoeveel rugdekking de Haagse charlatan overal krijgt.

15-01-2024 19:24

Johan4ever +10914

´Ik ben geen fan van Ten Hag´

Vreemd onder leiding van Ten Hag was het na de jaren 71, 72, 73 en 92 t/m 96, meest succesvolle tijd ooit in de historie van Ajax...!😂

❌❌❌ 👊

15-01-2024 23:00

MarkP +21776

Ben Eerlijk gezegd ook niet onder de indruk van de heer daramy.

15-01-2024 19:22

Omar +17193

Steijn was het paard van Troje, heeft hier heerlijk huisgehouden vervolgens oprotpremie grpakt en wij mogen op de blaren zitten

15-01-2024 19:17

TheSpecialOne +8944

En als klap op de vuurpijl mocht Steijn bij Beau van Ervens Dorens ''kritiekloos'' zijn verhaal doen over zijn tijd bij Ajax. Die Beau stelde geen enkele kritische vraag! Hoeveel zou Steijn Van Ervens Dorens betaald hebben voor dit interview?

15-01-2024 19:25

Indy2 +15254

"Was er eigenlijk wel een plan? Ik denk het niet."
Als er niet duidelijk een plan is, dan is er geen plan.

"... niemand leek hem echt te mogen ..."
Zijn fans zitten bij de Telegraaf.

15-01-2024 19:08

B2tob4 +12084

Vergeet Hans Kraaij niet, die is ook lid van de Steijn fanclub..!

15-01-2024 20:22

Ajax14AMS +25205

Daramy was heel bruikbaar geweest dit jaar. Ruwe diamant.

We hebben nu Daramy 2.0 in Forbs. Ook een ruwe diamant.

15-01-2024 19:07

wijzijndebeste123 +165644

Forbs een ruwe diamant? Ik vind t helemaal niks. N buitenspeler met n belabberde techniek die niet kan dribbelen. Zou hem asap verkopen. Hopelijk heeft West Ham nog interesse zoals afgelopen zomer

15-01-2024 19:19

Rymesyt +8151

Daramy was helemaal niet bruikbaar geweest en is ook geen ruwe diamant. Renpaard zonder overzicht met zwakke afronding. Dat Forbs er ook geen hout van kan maakt Daramy niet ineens goed.

15-01-2024 19:21

markk +8909

Ik krijg inmiddels wel het idee dat Steijn heel slecht is in people management. Hoe hij met spelers om is gegaan en met name het gebrek aan communicatie/duidelijkheid is opmerkelijk.

15-01-2024 19:06

TheSpecialOne +8944

Steijn is hoogstwaarschijnlijk een narcist. Hij vertoont in ieder geval narcisitsche trekken.

15-01-2024 19:26

Rst +5242

Toch straalde hij naar buiten uit dat alles intern goed was

15-01-2024 19:30

MalleEppie +15206

Als Steijn een wijf was geweest was ie de ex van Jeff Bezos

15-01-2024 19:03

Yeshyeshyall +11001

Toch wel frappant dat een speler die er helemaal niets meer aan heeft zich toch nog gedwongen voelt om zich negatief uit te spreken over deze ‘trainer’

15-01-2024 18:58

Chesterson93 +3335

Het beste is om je in te houden, en niet net zoals supporters de vrijheid te hebben om onzin te verkondigen.

15-01-2024 19:40

Yeshyeshyall +11001

Nee joh dan wordt het allemaal zo kleurloos. Hij mag best wat vinden, zeker nu het allemaal voor iedereen achter de rug is. Als Steijn er nog had gezeten was het misschien net anders geweest

15-01-2024 20:06

Mitchjo +6223

Destijds dachten we dat Daramy slecht was.

15-01-2024 18:57

BakkalBijter +11734

Ik hoop dat Steijn z’n carriere als trainer voorbij is. Tenzij het bij PSV of Feyenoord is natuurlijk

15-01-2024 18:42

Yeshyeshyall +11001

Uitstekende opvolger van Bosz in Eindhoven straks

15-01-2024 18:55

Bky +56799

Ik gun zelfs PSV of Feyenoord zo'n idioot niet.

15-01-2024 19:05

Slang3 +46149

Liggen de Nederlandse journalisten te slapen ofzo, hoe kan het zo lang duren voordat Pasveer (met zijn tactiek bord) en notabene Daramy zulke kritiek geven. Het ligt nog in lijn van elkaar ook, terwijl Daramy in de zomer al weg was

15-01-2024 18:42

Rst +5242

Vriendjes

15-01-2024 18:43

TheSpecialOne +8944

Die journalisten van nu zijn helemaal geen journalisten. Zolang ze aan de leiband van hun werkgever(lees: voorgeschreven werkelijkheid) lopen dan is hun baantje veilig gesteld. Zo niet, dan is daar de deur.

15-01-2024 19:36

AFCAHoorn +22733

Daramy spitting facts.

15-01-2024 18:37

GNBL +90378 moderator

Dit is toch heerlijk. Er zullen vast nog meer spelers hun zegje gaan doen.

15-01-2024 18:33

Rst +5242

Minimaal 12x en dan moeten Berghuis en Maduro en Mislintat ook nog.

15-01-2024 18:36

TontoKarnaggel +42547

Tsja, als je gordon aanstelt als hoofd van de europese centrale bank en hij maakt er een puinzooi van, wie zijn schuld is dat dan? Gordon of degene die hem aanstelde?

15-01-2024 18:29

Koekepeer +1466

beiden, je zou ook de zelfkennis kunnen hebben als prutser dat je iets niet kan.

15-01-2024 18:47

Tommyshelby +129902

Dit is zowel grappig als treurig tegelijk.

Ik hoop dat andere clubs dit mee krijgen.

15-01-2024 18:25

mvdk +44399 moderator

Zou het niet slechter doen dan Forbs. Eigenlijk heb je hem geruild als je de bedragen tegenover elkaar wegstreept. Forbs is nog heel jong natuurlijk, dat wel.

15-01-2024 18:26

Tommyshelby +129902

Ik vind Forbs beter hoor, al scheelt het helaas niet veel.

15-01-2024 18:31

Yeshyeshyall +11001

Ja denk ook wel dat Forbs meer potentie heeft. Even wat tijd geven.

15-01-2024 18:57

mvdk +44399 moderator

'Hij wilde heel veel veranderen, maar niemand leek hem echt te mogen en dat was meteen een probleem.'

Auw

15-01-2024 18:25

letsvencook +13070

Nog steeds kut dat er door de vete van edwin er amper nog andere keuzes waren dan steijn… en de rest van de directie die bosz niet wilden.

15-01-2024 18:23

TheSpecialOne +8944

Ik blijf zeggen dat Van Der Sar de aanstichter is van al deze ellende. Zijn destructieve persoonlijkheid zie je terug in alle beslissingen die hij heeft genomen.

15-01-2024 19:39

letsvencook +13070

Eens, al ben ik wel van mening dat edje altijd de beste intenties met ajax heeft gehad.

15-01-2024 19:54

hendo +4769

Ik denk het niet! Ik weet het wel Zeker van niet

15-01-2024 18:21

afca1985 +21528

Nee, wie wel?

15-01-2024 18:14

Bassey +8233

P. Rutser zo gaat Steijn door het leven

15-01-2024 18:12

036AFCA97 +146682

Hahaha, mooi. Hopelijk spreken meer spelers dit uit. Mooie lange neus naar Sneijder, Andy en Raf.

15-01-2024 18:12

Ricoteb +53178

Zullen we dit bericht even doorsturen naar “echte Ajacieden” als Van der Vaart, Sneijder en Van de Meyde?

15-01-2024 18:10

Johan4ever +10914

Rico zogenaamde echte ´´Ajax supporter´´ ? Raar dat we voor deze 3 Ajacieden hebben staan juichen als ze weer een mooie goal scoorde voor Ajax...! Maar nu deze 3 Ajacieden wat zeggen waar jij het niet mee eens bent, zijn het voor jou geen echte Ajacieden. Een hypocriete reactie...!

15-01-2024 18:48

TheSpecialOne +8944

Waarom is dat hypocriet?! Je kan iemand een goede voetballer vinden maar daarom hoef je toch niet met alles eens te zijn wat hij zegt?!

15-01-2024 19:41

Johan4ever +10914

Omdat deze 3 Ajacieden steijn steunen, vind hij ze nu geen echte Ajacieden ! Dan zou ik graag willen weten of het echte Ajacieden waren toen ze Ajaxspeler waren en goals maakte... Als het nu niet is maar toen wel, ben je gewoon hypocriet...!

15-01-2024 20:08

Ricoteb +53178

Nee, ik vind Sneijder, Van der Vaart en Van de Meyde geen echte Ajacieden nee. Alledrie op een bijzondere manier weggegaan. Sneijder en Van der Vaart hebben herhaaldelijk ervoor gekozen om niet terug te komen zodat ze voor het geld konden gaan, terwijl het een mooi moment was om terug te komen. Daarnaast krijgen ze in een lastige tijd functies aangeboden bij Ajax, maar dan is opeens “het moment niet goed”. En dan kiezen ze ook nog de kant van een buitenstaander boven Ajax. Het zijn 3 voetballers die hun wedstrijden voor ons gespeeld, prima. Maar het zijn geen echte Ajacieden, die alles voor de club over hebben. Met de keuzes van Van t Schip ben ik het ook niet altijd eens, met Van Gaal ook niet omdat hij Steijn wilde laten zitten, maar die komen wel terug in een voor Ajax en vooral hun persoonlijk moeilijke tijd. Dát zijn Ajacieden. Hun mening kan me niet schelen, het gaat erom of je het in belang voor de club doet. Sneijder, Van der Vaart en Van de Meyde hebben naast een paar doelpuntjes maken voor een vorstelijk salaris geen ruk gedaan voor de club.

15-01-2024 20:34

Johan4ever +10914

Plan Steijn is klote en waardeloos...!

15-01-2024 18:10

Rst +5242

Er zijn door Steijn dus ook veel spelers “weggejaagd” (Daramy, Conceicao, FitzJim). Als hij in de zomer nou wat meer gebruik had gemaakt van de al beschikbare spelers had het al sneller soepeler gelopen.

15-01-2024 18:08

Rst +5242

'Je merkte gewoon dat er iets mis was. Was er eigenlijk wel een plan? Ik denk het niet. Hij wilde heel veel veranderen, maar niemand leek hem echt te mogen en dat was meteen een probleem.'

Interessante zin wel. Had de technische staf helemaal geen probleem met Mislintat maar met Steijn?

Hoe kan Steijn nou gedacht hebben dat hij als trainer alles binnen Ajax te zeggen zou hebben?

15-01-2024 18:06

babanightshift +9071

Marc Netto’s paniekaankoop na het mislopen van Sulemana… een half jaar later wilden ze Bergwijn al, beleid was aan het einde ook onder Overmars zoek

15-01-2024 18:03

AlmightyAjax +5872

Elke club heeft wel is een aantal miskopen. Verschil is dat het erbij Mislintat 11 van de 12 waren en laat zeggen bij Overmars 5 van de 12.

15-01-2024 18:54

ProperFootball +14711

Klopt, het ophemelen van zowel Overmars, Ten Hag als eigenlijk ook Tadic is gebaseerd op de beginperiode, c.a. 2 jaar.

15-01-2024 19:52

Jarivanheumen +5684

100 klasse beter dan Forbs. Maar goed dat die spits van Hercules ook

15-01-2024 18:02

xstaniox +15208

Zelfde soort speler, alleen kan Daramy slechter dribbelen.
Moeten het allebei van het rennen hebben.
Ben het niet met je eens

15-01-2024 18:03

Laudrup10 +17187

Nooit een keer dat Daramy slechter kan dribbelen dan Forbs. Heb je hem überhaupt wel zien spelen bij Jong. Was daar elke wedstrijd ene plaag voor zijn tegenstander juist door te dribbelen. Forbs kan alleen maar rennen juist

15-01-2024 18:08

Sambavleugels +18756

Daramy kan slechter dribbelen dan Forbs? Forbs heeft geen dribbel. De bal blijft altijd hangen. Forbs is de meest dramatische dribbelaar die we gehad hebben de afgelopen jaren. Hij is wel sterk in de combinatie, is snel en heeft ook goede loopacties en redelijk wat overzicht. Maar z'n dribbel is om te janken.

15-01-2024 18:08

xstaniox +15208

Ga je nou serieus KKD Daramy vergelijken met Eredivisie Forbs?

15-01-2024 18:09

xstaniox +15208

Moet je nagaan hoe slecht Daramy was

15-01-2024 18:09

Yeshyeshyall +11001

Ja vond zijn dribbel ook best aardig

15-01-2024 18:12

TheSpecialOne +8944

Daramy is een hele dynamische speler met een goede techniek.

15-01-2024 19:43

ProperFootball +14711

Daramy kan SLECHTER dribbelen dan Forbs???

15-01-2024 19:53

MichelBoerebach +29286

De een is 1.40m, en de ander 1.60m

15-01-2024 18:22

JoshuaSmits +9852

Nooit gedacht dit te zeggen, maar ik had Daramy er nu graag bij gehad. Hetzelfde geldt voor Conceicao. Meer nog eigenlijk. Forbs is zoveel minder dan Conceicao en dat met zo'n prijskaartje. 🙈

15-01-2024 18:02

babanightshift +9071

Echt onbegrijpelijk dat Coneicao verhuurd is, die had gegarandeerd basis gestaan

15-01-2024 18:03

JoshuaSmits +9852

Ja, heel vaag. Conceicao is nou wél echt een Ajax speler qua type. Forbs is een blind renpaard.

15-01-2024 18:07

babanightshift +9071

Porto heeft volgensmij ook een optie tot koop bedongen, zou het persoonlijk erg jammer vinden als hij niet terugkeert

15-01-2024 18:09

JoshuaSmits +9852

Klopt. Slechts vijf miljoen en die gaan ze volgens mij wel lichten. Tenminste, als ik de supporters zo lees.

15-01-2024 18:17

MichelBoerebach +29286

Dat zegt echter meer over de huidige selectie dan over de kwaliteiten van onze Portugese vriend,

15-01-2024 18:24

ijzerchef +3167

Hij verdiende iets van 2.5 miljoen per jaar.

15-01-2024 19:01

Rst +5242

Vorig jaar zei iedereen dat over conceicao en daramy. Supporters moeten spelers ook even de tijd geven.
Als Bergwijn verkocht wordt speelt Forbs linksbuiten en kan hij zijn kwaliteiten laten zien.

15-01-2024 18:04

JoshuaSmits +9852

Alsjeblieft niet. Forbs kan er echt helemaal niks van. Hij kan alleen hard rennen. Zelfs Bergwijn in deze vorm is 10x beter dan Forbs.

15-01-2024 18:06

4Ever14 +6647

"Supporters moeten spelers ook even de tijd geven."

Sommige supporters leven in een droomwereld en niet de realiteit. In hun wereld moet een aankoop per direct presteren anders is het een miskoop.
Verder vinden ze het leuk om elke dag negatief te zijn over "hun club" en de spelers, want dat veranderd echt iets aan de situatie.

Forbs was in het begin gewoon prima, alleen door een gebrek aan speeltijd, speelt hij slechter en alles in de hoogste versnelling.

15-01-2024 18:12

JoshuaSmits +9852

Sommige spelers hebben inderdaad tijd nodig. Echter, bij Sommige zie je meteen dat ze niet bij Ajax passen. Bassey bijvoorbeeld, zo ook Forbs.

15-01-2024 18:18

Yeshyeshyall +11001

Heb Forbs wel wat dingen zien doen die doen vermoeden dat hij beter kan, maar goed ik was ook wel gecharmeerd van Daramy

15-01-2024 18:55

ProperFootball +14711

Prima? 1x prima, toen hij heel hard op doel mocht afrennen door een goede dieptepass. En scoorde. Verder kan ik het me niet heugen.

15-01-2024 19:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.