Eerste zege Ajax onder Bosz een feit

door Floris 253

Eerste zege Ajax onder Bosz een feit

door Floris 253

Laatst geüpdatet

Ajax heeft de eerste oefenwedstrijd onder Peter Bosz gewonnen. Na een dramatische reeks in de oefencampagne werd er woensdagmiddag wél afgerekend met AS Beziers. Na het laatste fluitsignaal stond het 0-2 in het voordeel van de Amsterdammers.

De eerste helft was erg saai. Het tempo lag laag en er werden nauwelijks mogelijkheden gecreëerd, noch door de thuis- als de uitploeg. Nemanja Gudelj mocht namens de Ajacieden een vrije trap nemen op een veelbelovende positie, maar de uitvoering was niet sterk genoeg om de openingstreffer te produceren.

In de rust zal Bosz niet met een tevreden gevoel hebben gezeten, maar de tweede helft was zeker wat beter te noemen. Na ongeveer een uurtje opende Daley Sinkgraven de score door vanaf een meter of twintig prima raak te schieten. In de vijf minuten erna kreeg Beziers twee grote kansen om de gelijkmaker op het scorebord te krijgen, maar zij slaagden hier niet in.

Richaïro Zivkovic was daarentegen weer wél trefzeker. De jonge spits, die Ajax waarschijnlijk op korte termijn verlaat voor een huurperiode bij FC Utrecht, ging na een pass van Sinkgraven één-op-één op de doelman van Beziers af en de negentienjarige Assenaar rondde keurig af.

Het zou ook het eerste duel onder Bosz worden waarin er geen tegendoelpunt geïncasseerd werd. Dit kwam mede door invaller Diederik Boer, die een aantal keren adequaat reageerde op uitbraken van de Franse tegenpartij. Vanavond (woensdagavond) speelt Ajax wederom; om 20.00 uur wordt er afgetrapt tegen Olympique Marseille.

Opstelling Ajax: Onana (Boer 45'); Dankerlui, De Ligt, Westermann, Lartey-Sanniez; De Jong (Becker 70'), Gudelj, Sinkgraven; Muric, Zivkovic, Cerny.
Wissels Ajax: Boer, Becker.

Doelpunten:
0-1 Daley Sinkgraven (60')
0-2 Richaïro Zivkovic (68')

Bijzonderheden:
- Vanwege het overlijden van oud-voorzitter Uri Coronel (69) speelde Ajax met rouwbanden.

Heb je de nieuwe items in onze webshop al gezien? Neem een kijkje en ga fris het nieuwe seizoen in!

Lees meer over:
Plaats reactie

Daantje Makkes +1

Nou, poeh poeh

21-07-2016 15:25

trainerdv +2

Ok, wel eens lekker voor het vertrouwen.
Maar goed, een team waar nog nooit iemand van heeft gehoord, het zal wel. Het zegt net zoveel als die nederlagen. Deze 11 spelers zijn stuk voor stujk B-garnituur, dus.......

21-07-2016 10:09

Ar +104

Zwaluw, zomer.
Dag CL.

21-07-2016 08:09

sdjt01 +242

Het gaat allemaal zo moeizaam terwijl er toch genoeg creatieve mannen op het veld staan. Ziyech zou een goeie optie zijn, ware het niet dat we al in de middenvelders omkomen. Wordt nog een hele klus voor onze Peter!

21-07-2016 02:38

Mokum_32 +1

Alles gaat terug en breed terug bij af boys

20-07-2016 20:08

ConstantijnAjax +0

Hoe vaak moet ik het hier nog zeggen, we missen creativiteit.
Zijn de tegenstanders van Ziyech hier, nu eindelijk om? en zeggen
we nu wel JA! tegen 28 goals 26 assists in 2 jaar, hoeveel creativiteit wil je
hebben!! we missen echt die speciale acties, met lef met durf met
AMSTERDAMSE BLUF! we missen echt zo'n type speler!

Ziyech is nog niet weg! en nog steeds pakt Overmars niet de kans om
hem te halen! 28 goals, 26 assists die haal je niet zomaar voor 8,5 miljoen hoor
ja in Enschede! maar ja Overmars vind het wel goed zo...

Je wilt toch zulke speciale spelers als Ziyech hebben, voor in de Europa enz..
al die Europese tegenstanders hebben altijd wel zo'n type speler 1 of 2 of 3
komop Ajax haal hem!!!

20-07-2016 19:57

deMeester +11450

eer dit iets wordt ben je minimaal een jaar verder.

20-07-2016 18:42

Ar-AFCA +5

En dan vertrekken er weer een aantal van je beste spelers, waardoor je weer opnieuw kunt beginnen.

20-07-2016 19:41

Piejotter +9

Ja, we hebben gewonnen!!!!! Eerste wedstrijd !

20-07-2016 17:28

Kingoffdatoilet +17137

Zo is Gudelj gedegradeerd naar het tweede team.

20-07-2016 17:23

davidoff +0

geschorst tegen paok, vandaar.

20-07-2016 17:26

Ricoo +1

Gudelj is volgende week geschorst dus lijkt het me logisch dat degene die volgende week speelt, vanavond ook met de basis mee doet.

20-07-2016 17:27

Bastafa +0

Waarom krijgt Becker geen echte kans? Die heeft het makkelijk in zich!

20-07-2016 17:20

Piejotter +9

Als ze er 15 kunnen opstellen wellicht wel. Je moet nu eenmaal kiezen als je 24 spelers bij je hebt.

20-07-2016 17:34

blava +2

De eerste helft was dramatisch. Met voor instelling begint men aan zo'n wedstrijd? Die gemakzucht moet eruit gehaald worden.

20-07-2016 17:17

davidoff +0

ze waren nog pokemonnetjes aan het zoeken,

20-07-2016 17:20

davidoff +0

westermann is een kloon van heitinga(of anders om), zelfde loop, spelopvatting....maaaaaar wel fit. speelde goede wedstrijd.

20-07-2016 17:10

Tyronetjonaloi +3

Op basis van deze wedstrijd verdiend Heiko wel wat credits bij mij. Prima match gespeeld in de 'ervaren rol'.

20-07-2016 17:09

T to the M +0

Tweede helft was redelijk.
Technisch is het allemaal echt prima in orde maar fysiek komt deze selectie echt zwaar tekort.
In de Eredivisie nog niet zo'n probleem, maar in de Champions League wel.

20-07-2016 17:08

3*stars*3 +23375

Juist qua techniek was het in 1e helft om te janken en moest ik een fles wijn van mijn vriendin openen.
2e helft zag het er beter uit maar ik hou mijn hart vast voor vanavond want de creatieve spelers, zagen we net bezig en vanavond gaan we meer loopvermogen/power zien met; Bazoer, Klaassen, Ghazi...

20-07-2016 17:13

T to the M +0

Daar heb je gelijk in, eerste helft was ook wat dat betreft ondermaats.
Ik bedoelde meer in het algemeen. ;)

20-07-2016 17:19

3*stars*3 +23375

Aha ok, i get your point, daarom was ik in de rust ook stomverbaasd want er stonden net aardig wat technische mannetjes erin.

Ik ben een Muric fan maar die moet wel wat meer laten zien en dan bedoel ik niet voetballend want dat kan hij wel maar hij lijkt er totaal geen zin in te hebben of hij is wat vermoeid...

20-07-2016 17:24

davidoff +0

geloof me, na 3 flessen is elke uitslag geweldig.......morgen teletekst ff tjekken voor de zekerheid hehe

20-07-2016 17:30

3*stars*3 +23375

Hahaha, nee ben geminderd met drinken maar had ff behoeft aan een glaasje want hoewel ik voorstander ben van Bosz, wist ik het ff niet meer na die 1e helft.
Terwijl er aardig wat creativiteit op het veld stond maar een geslaagde actie, combi of schot op doel, hadden we niet gezien in 1e helft.

20-07-2016 17:43

davidoff +0

hmmm, dus na elke tegenslag in je leven pak je een wijntje?...............en jij wilt minderen????, WHAHAHA :-)

20-07-2016 18:13

davidoff +0

11 de ligtjes en er is genoeg fysiek ,wat een beest nu al,16 fokking jaar pas,

20-07-2016 17:13

AjaxCitizen +2163

Benieuwd wat Westermann voor ons kan betekenen komend seizoen. Goede indruk achter gelaten vandaag. Al is het tegen een Franse club uit de 3de divisie, hij laat zien dat hij toch die jonkies kan sturen. Durft vooruit te passen en qua snelheid vond ik hem nog best meevallen. Komt ook over als leiderstype voor achterin. Dat mis ik binnen de achterhoede, waar zo een type wel nodig is.

Zivkovic kwam erg gedreven over. In de duels erg sterk en liet zich niet snel opzij zetten.

20-07-2016 17:06

ram +7283

Tsja... een groot aantal mensen hier lult maar wat. Ze kennen Westermann niet eens van naam maar hebben wel een oordeel klaar.
Mensen hebben het over "traag" terwijl hij dat, zeker gezien zijn lengte, totaal niet is. Ook werd "te oud" geroepen... Ongelooflijk! Dan snap je echt niets van voetbal.

In mijn ogen is Westermann geen 'type Ooijer' en al helemaal geen 'type Heitinga'. Hij Heiko hoort niet op de bank, hij moet gewoon spelen. Het is inderdaad een leiderstype, heeft bij al zijn clubs veel gespeeld en redelijk tot goed gepresteerd, is lang, sterk, redelijk snel, redelijk tweebenig, kan goed koppen en is een betrouwbare verdediger. Daarbij verwacht ik dat hij de jonkies om hem heen beter laat spelen.

Potentieel gewoon de beste centrale verdediger die we hebben! Prima aankoop.

20-07-2016 17:32

Runnerlex +1728

helemaal mee eens..en hu jaap stam was vroeger ook niet de snelste zette wel de verdediging goed neer...

20-07-2016 17:37

AjaxCitizen +2163

Je weet natuurlijk nog niet hoe het met hem uitpakt, maar in potentie kan hij zeker de beste verdediger zijn gezien zijn ervaring. Denk inderdaad dat de jonkies beter gaan spelen naast hem. Neemt ook zijn verantwoordelijkheid als ervaren kracht achterin op zich, op basis van wat ik zag deze wedstrijd. Zo kunnen die jonkies zich aan hem optrekken en haal je de druk van hun schouders. En Westermann is zeker geen speler voor een rol in de kleedkamer of op de bank. Speelde vorig jaar nog genoeg wedstrijden, dus kan zeker nog mee. Voetballend was Westermann verder redelijk, maar soms nog wat stroef. Komt waarschijnlijk doordat hij pas weer bezig is. Naarmate de tijd vordert, zal dat steeds beter worden.

Ben verder erg benieuwd naar Sanchez. Als 20-jarige al heel wat wedstrijden enook een finale Copa Libertadores. Heeft waarschijnlijk ook dat Zuid-Amerikaanse temperament. Met Sanchez en Westermann hebben we hoop ik 2 echte mannen voor de achterhoede.

20-07-2016 18:59

WinstonWeed +2

Het zou verschrikkelijk zijn voor die jongen als hij een type-Heitinga blijkt te zijn.
Dan moet hij wel stoere praatjes houden voor de camera, wijzen en boos kijken in het veld, en er in werkelijkheid helemaal geen ene reet meer van kunnen....
Ik hoop het niet voor hem.

21-07-2016 13:19

ram +7283

Het was niet echt mijn bedoeling om Heitinga te bashen hoor. Maar dit is gewoon een hele andere aankoop. Heitinga was al jaren op, deze jongen niet.

21-07-2016 14:42

WinstonWeed +2

Heeft helemaal niks met bashen te maken.
Gewoon de waarheid zoals het was. Geen andere maatstaven gaan gebruiken voor Heitinga, dat is onzin.

21-07-2016 15:00

ram +7283

Nee... ik gebruik geen andere maatstaf. Ik geef alleen maar aan dat ik het had over Westermann; niet over Heitinga.

Heitinga was zwaar ondermaats, uiteraard. Maar ik neem het hem niet echt kwalijk. Zijn grote liefde wil hem terughalen en hij had misschien niet veel zelfkennis en/of wilde er toch nog vol voor gaan. Best. De grote blunder is natuurlijk dat hij werd aangetrokken. Iedereen met een beetje voetbalkennis wist dat John eigenlijk jaren geleden zijn schoenen al aan de wilgen had gehangen.

21-07-2016 15:06

WinstonWeed +2

Ben het helemaal eens met je, op 1 puntje na.... Ik neem het hem wel kwalijk dat hij ons heeft opgezadeld met z'n overbodige aanwezigheid.
Als iedereen (behalve Overmars en De Boer) wist dat dit gedoemd was om te mislukken en je zelf de laatste jaren alleen maar op de tribune hebt gezeten, hoe kan je het dan in hemelsnaam in je hoofd halen om te denken dat je nog wat toe gaat voegen bij Ajax? Hoe groot is die plaat voor je kop dan? Denken dat je opeens, zomaar uit het niets, na al die jaren, opeens weer harder kan rennen..
Sjonnie heeft gewoon een plaat voor z'n kop van hier tot Tokio en wilde niks weten van een terugkeer naar Ajax zolang hij nog dik betaald op de tribune kon zitten in het buitenland.
"Het is nog te vroeg voor een terugkeer" zei hij dan elke transferperiode in de media.
Wat mij dan zo verschrikkelijk irriteert is dat ie door sommige fans hier als de aller-echtste Ajacied aller tijden werd neergezet. Als 1 of andere knuffel-Ajacied.. Hoezo??
Hij zit vol met stoere praatjes maar bakt er geen ene fuck van.
Hij dacht gewoon: Ik teken dat contract gewoon, ik pak weer wat salaris en we zien wel waar het schip strand. De Ajax fans dragen me toch wel op handen.

21-07-2016 16:13

ram +7283

Ik denk niet dat John zo gedacht heeft. Ik geloof dat hij echt nog dacht belangrijk te kunnen zijn. Misschien naïef.

Ik vind John ook wel echt een Ajacied maar voor mij is het ook geen absolute held. Zo goed heb ik hem nooit gevonden eigenlijk.

21-07-2016 16:25

ZeeuwseAjacied +2

Prima tweede helft.

20-07-2016 17:00

willieovertoom +561

Matige eerste helft, prima tweede. De jongens toonde in de tweede helft meer initiatief. Zag er dus veel beter uit. Wil vier spelers uitlichten:

Matthijs de Ligt: maakt een geweldige ontwikkeling door. Fysiek zo sterk en voetballend al zo goed op zestienjarige leeftijd. Kan je gerust exceptioneel noemen. Zal waarschijnlijk wel starten bij Jong Ajax, maar nadat hij jongens als Bert Steltenpool en Rick ten Voorde heeft opgegeten zal zijn kans snel komen. Voor 2018 in Oranje, mark my words!

Heiko Westermann: deed het voortreffelijk, in de samenvatting tegen Sovetov dacht ik dat ze Heitinga 2.0 hadden gehaald maar vandaag liet hij zich zien. In de opbouw sterk en een gast waar zijn ploeggenoten zeker wat aan hebben.

Terry Lartey Sanniez: uitstekend debuut van Terry, op een positie waar hij zelden speelt. Deed het uitstekend, in de duels ijzersterk, zoals we hem kennen en vond Cerny vaak makkelijk. Had ook zomaar een assist kunnen hebben maar dat ging helaas niet door. Wat mij betreft op dit moment de back up van Dijks.

Richairo Zivkovic: was in de tweede helft heel gretig. Hij weet dat het voor hem een voor twaalf is. In verdedigend opzicht verrassend goed, liep de kantjes er niet vanaf. Uitstekende goal ook, ik vind hem een betere indruk maken dan Dolberg, hoop dus dat hij blijft als derde spits.

20-07-2016 16:59

DonAdam +2360

We kunnen meedraaien in de top van derde divisie in Frankrijk, toch positief!

20-07-2016 16:56

nuff-said +1644

Als je zo blijft spelen dan geloof me, op een gegeven moment dan ga je daar aan wennen. Bosz moet echt blijven hameren op dat 3 sec of 5 sec wat et ook is regel om die bal terug te pakken. Ik zag de eerste helft niet maar wat ik zag in de 2 de helft ben ik positief over. Moet alleen wel meer kansen gecreëerd worden. Ik hoop dat de basis dit ook kan tentoonstellen en dat ze mee hebben gekeken naar de 2 de helft tenminste zonder de blunders van de ligt.

20-07-2016 16:55

JordyAjacied +19174

Zivko een hele goede indruk achter gelaten!

20-07-2016 16:52

PJK54 +1

nou of je hier iets van kan zeggen ik weet het niet 2e helft was wel beter dan de 1e maar er lopen spelers rond die niet bij Ajax horen.

20-07-2016 16:52

JordyAjacied +19174

Een prima 2e helft!

20-07-2016 16:52

Nella1998 +0

Hoop eigenlijk dat zivkovic bij Ajax blijft.

20-07-2016 16:52

de-Ajacied +8

De wisselspelers doen het telkens veel beter dan de basisspelers.

20-07-2016 16:51

3sterren +20205

Ik had net een ’déjà vu’…
Saai lelijk spel, terugspeelballen op de keeper vanaf de middenlijn, de nul houden en winnen.

Was deze wedstrijd een hommage aan FdB?

In ieder geval gefeliciteerd met de eerste overwinning Bosz cs.
Smaakt naar meer…

20-07-2016 16:51

DonAdam +2360

Er blijven mensen die denken dat het aan FdB lag dat het spel van Ajax niet flitsend was. Ongelofelijk maar waar. Ik zal je een geheimpje vertellen, FdB's spelopvatting is nauwelijks anders dan die van Bosz, alleen is Bosz misschien iets roekelozer, want Bosz wil dat verdedigers de bal direct vertikaal spelen ook al kan het niet. Hoe dan ook, het probleem ligt echt bij de kwaliteit van de spelers, dus het scoutingsapparaat/aankoopbeleid en de opleiding.

20-07-2016 16:59

3sterren +20205

Je hebt mij niet horen zeggen dat het aan FdB lag. Ik behoor zelfs tot één van de weinige bewonderaars van hem.

Maar ik ben niet blind...

Saai spel is saai spel. En trainers/coaches zijn er om de spelers beter te maken.
Ik was in eerste instantie geen voorstander om Bosz te halen als vervanger van De Boer, maar nu hij er zit krijgt hij mijn onvoorwaardelijke steun als Ajax supporter.

Ik heb hem gefeliciteerd met zijn eerste overwinning en krijg als dank 4 minnetjes, waar ik overigens erg trots op ben.

20-07-2016 17:17

Kingoffdatoilet +17137

Kijk ze kunnen het wel. Geef ze de tijd.

20-07-2016 16:48

JohnDylan +21869

Hopelijk vormt Westermann samen met Riedewald het centrale duo achterin in de eerste officiele wedstrijden van het seizoen. Veltman moet dan maar met Tete de concurrentie aangaan voor een basisplaats als rechtsback. Westermann speelt zelf erg goed en is constant bezig met het goed neerzetten van de spelers om hem heen. Met Westermann in de buurt zou ik ook wel met Vd Beek op '6' durven te spelen.

20-07-2016 16:47

JohnDylan +21869

Omdat ik Vd Beek positioneel eigenlijk nog te matig vind om op '6' te spelen. Westermann zou hem daarin kunnen sturen en waarom je Gudelj erbij haalt weet ik niet want die zou ik sowieso nooit op '6' zetten. Persoonlijk vind ik dat Ajax een '6' moet kopen of anders het contract van Serero moet verlengen.

20-07-2016 16:51

Shqiptar +0

Klopt, ik hoop op een middenveld met de Jong/Nouri(linkshalf), vd beek(6), klaassen(rechtshalf) in de Toekomst.
Ben alleen bang dat Bosz dit voorlopig niet aan gaat durven en blijft vasthouden aan bazoer en gudelj.

20-07-2016 16:57

godenzoon92 +4

Ligt het aan mij of heeft Dankerlui nog geen 1x durven ingrijpen?
Hij loopt alleen maar terug, ook al had hij makkelijk tussen de bal en de tegenstander kunnen komen.

20-07-2016 16:42

Intec +0

Dankerlui en Sanniez gaan het gewoon niet redden zeer slap die 2.

20-07-2016 16:45

vincent_DV +107

Ben ik de enige die het opvallend vind dat Ajax/bosz vasthouden aan het spelen van twee wedstrijden op een dag. Ik dacht dat dat is bedacht door de boer.

Eigenlijk verandert bosz dus vrijwel niks bij Ajax buiten de speelwijze.

20-07-2016 16:41

JohnDylan +21869

Bosz heeft gezegd dat hij dingen die werken natuurlijk niet gaat wijzigen.

20-07-2016 16:42

robizkit +0

Oefenwedstrijden stonden al vast voordat Bosz überhaupt kwam. Het is toch goed om iedereen te laten spelen. Beter zo dan allemaal maar max 45 min of een half uur. Iedereen verwacht van Bosz direct wonderen, en dat hij gelijk alles naar zijn hand gaat zetten.... ik zal je uit de droom helpen... daar gaat wel wat tijd overheen

20-07-2016 16:43

vincent_DV +107

Dat snap ik ook nog wel! Alleen mij lijkt het dat een trainer zijn eigen wijze heeft van een voorbereiding etc. Dus dan valt het me op dat dit bij bosz nauwelijks het geval lijkt.

20-07-2016 16:55

flithje +0

Tijdens de Boer geïntroduceerd. wil niet zeggen dat het "de" uitvinding van de boer is, en alleen kenmerkend voor hem. twee wedstrijden organiseren vergt veel tijd en inspanning. Wat blijkbaar bij ajax gerealiseerd kan worden. En je dus de mogelijkheid geeft om alle spelers minuten te laten maken.

20-07-2016 16:45

nuff-said +1644

Dat is tog het enige wat hoeft te veranderen? Ja je kan wel wat andere spelers opstellen in de basis, maar ik denk dat hij nu even de spelers die veel minuten hebben gespeeld en ervaring hebben in Europa de kans wilt geven. Daarna echter denk ik wel dat ie wat talenten de kans gaat geven. Spelers dat meer bij zijn systeem passen

20-07-2016 16:45

ajax2004 +2

Waarom zou hij zoiets veranderen? Is toch goed, of moet hij alles compleet anders doen dan de boer?

20-07-2016 16:56

ajax0916 +4203

Heiko speelt goed zo te lezen

20-07-2016 16:40

willieovertoom +561

Mooie dingen van Terry en Zivkovic

20-07-2016 16:39

IboAFCA +16190

Westermann zoekt wel vrijwel altijd de oplossing naar voren.

20-07-2016 16:37

Redrum +96035

Hij valt me echt niet tegen. Wat mij betreft kan Veltman lekker wat anders gaan doen.

20-07-2016 16:39

nuff-said +1644

En wie moet dan naast westermann spelen dan?

20-07-2016 16:41

JohnDylan +21869

Tete en Riedewald.

20-07-2016 16:42

AjaxCitizen +2163

En qua snelheid vind ik hem wel meevallen, na al die verhalen dat hij traag was. Ook laat hij zich horen en geeft hij aanwijzingen. Stuurt dejonkies een beetje en komt motiverend over. Lijkt me een leiderstype.

Het is uiteraard maar een oefenduel tegen een kleine club, maar hij laat tot nu toe meer positieve dingen zien dan Veltman in de voorgaande wedstrijden.

20-07-2016 16:50

nuff-said +1644

Je kan zeggen wat je wilt maar zivcovic is echt gedreven hoor. Hij trekt echt sprints. En ik ben ook onder de indruk van zijn lichaam. Is wat breder geworden. Hij geeft niet op

20-07-2016 16:35

bazza25 +1

Wie zijn vanavond de buitenspelers als cerny en muric nu spelen ?

20-07-2016 16:34

-Ajax- +0

Ik denk dolberg

20-07-2016 16:37

3*stars*3 +23375

Schöne is in Amsterdam gebleven.

El Ghazi, Dolberg en Becker zijn de vleugelspelers.

20-07-2016 16:37

niels1992 +842

el ghazi en schone?

20-07-2016 16:36

AsAjax +1

schone is geblesseerd

20-07-2016 16:37

Jayq +3365

El Ghazi Cassierra en Dolberg spelen vanavond.
Anders hadden die nu wel gespeeld (ipv Zivkovic).
Dolberg zal waarschijnlijk linksbuiten staan.

20-07-2016 16:39

willieovertoom +561

De Ligt, Westermann en Lartey erg goed. De drie beste spelers van het veld imo.

20-07-2016 16:34

robizkit +0

Van wie was die prachtige pass?

20-07-2016 16:31

Suarez16_ +9176

Zivkovic en Sinkgraven allebei een goal. Goed scoutingswerk van Marc Netto.

20-07-2016 16:31

JordyAjacied +19174

2e helft een stuk beter, vooral dat druk zetten.

20-07-2016 16:30

3*stars*3 +23375

Mooi zo.

20-07-2016 16:30

insectenverdelg +23411

De spelvreugd spat er vanaf bij Zivko.

Nu ja de eerste overwinning lijkt een feit.

20-07-2016 16:30

PJK54 +1

hé 2-0 voor is dat wel goed?

20-07-2016 16:30

J00DT0TMIJND00D +0

Lekker dan, besloot ik maar te gaan zonnen en de mannen gaan opeens beginnen scoren haha.

20-07-2016 16:30

talent020 +7

Kalm afgemaakt Zivkovic

20-07-2016 16:30

Suarez16_ +9176

ZIVKOVIC GAAT DE GOUDEN BAL WINNEN DIT JAAR.

20-07-2016 16:30

nuff-said +1644

Oh mijn Jezus... 1 goal van sinkgraven en 1 commentaar hier... 'altijd geloof gehad in hem' Haha dan ben je niet goed in je hoofd

20-07-2016 16:29

willieovertoom +561

Denk dat het uiterst cynisch bedoeld was.

20-07-2016 16:30

Suarez16_ +9176

Hahahahaha was sarcasme ;-)

20-07-2016 16:30

Redrum +96035

Ik ga er vanuit dat het sarcastisch was

20-07-2016 16:30

nuff-said +1644

Mag hopen van wel. Je moest eens weten hoeveel sinkgraven lovers er hier zijn. Hij kan niks fout doen

20-07-2016 16:32

willieovertoom +561

Goeie goal, assist Frenkie. Mooi.

20-07-2016 16:29

DannTheDon020 +40

Even op de Zivkofiets

20-07-2016 16:29

AFCA. +3274

We worden kampioen!!!!

20-07-2016 16:29

3sterren +20205

En de goal is van...

Zivko

20-07-2016 16:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.