Verweij: 'Vind het onbegrijpelijk dat niemand dat drietal aan het verstand kan peuteren'

door Gino Haverkamp 70

Bron De Telegraaf

Verweij: 'Vind het onbegrijpelijk dat niemand dat drietal aan het verstand kan peuteren'

door Gino Haverkamp 70

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Mike Verweij en Valentijn Driessen vinden dat er bij enkele Ajacieden de motivatie ontbreekt om simpelweg meer uit zichzelf te willen halen. Volgens het duo van De Telegraaf kunnen deze spelers goed voetballen, maar halen ze het er niet uit. Het gaat om Steven Bergwijn, Brian Brobbey, Kenneth Taylor en Owen Wijndal.

Bergwijn, voor meer dan dertig miljoen euro aangetrokken door Ajax afgelopen zomer, beleeft een matig seizoen. Na een goede eerste reeks wedstrijden, viel hij terug. Ook tegen PSV (3-0 verlies) viel het niet mee. Driessen weet niet wat er nog moet gebeuren om de aanvaller beter te laten renderen. 'Ik denk dat hij er zelf ook best wel mee zit', zegt hij. ' Bij Ajax TV zag ik een interview waarin hij luchtig deed over wat hij in Eindhoven tegemoet zou komen. Iedereen was natuurlijk tegen hem en er werd gefloten, maar daar voelde hij zich lekker bij en het hoorde erbij. Dat bleek niet tijdens de wedstrijd, dat heeft hij niet echt van zich af kunnen spelen.'

Driessen vond Bergwijn de slechtste Ajacied op het veld in Eindhoven. 'Je benadert hem natuurlijk op een iets andere manier dan Jorrel Hato, omdat hij heel veel geld heeft gekost en de meest ervaren en gevaarlijke aanvaller moet zijn. Dan mag je de lat iets hoger leggen en hij komt gewoon niet aan die lat. Helemaal niet zelfs. Ik denk dat het wel een probleemkind is voor Ajax.'

Doen Ajacieden wel hun best?

Verweij is er stellig van overtuigd dat het er 'ooit moet uitkomen' bij Bergwijn. De Ajacied moet het echter vooral bij zichzelf gaan zoeken, net als een aantal medespelers van hem. 'Ik denk dat die jongens eens een keer bij zichzelf te rade moeten gaan. Het is eigenlijk wel een heel groepje waar je het van hoort: Taylor, Brobbey en ook Bergwijn. Ze moeten veel meer van zichzelf eisen.' De journalist vindt dat het trio moet kijken naar PSV'er Xavi Simons, die volgens hem op en top als een prof leeft. 'Dat zou je elke speler in Nederland willen toewensen. Ik vind het onbegrijpelijk dat niemand dat drietal aan het verstand kan peuteren en dat Xavi Simons dat uit eigen beweging doet.'

Driessen vindt dat zomeraankoop Owen Wijndal, die AZ driekwartjaar voor tien miljoen euro verruilde voor Ajax, zich bij het rijtje teamgenoten mag voegen. 'Hij zat gisteren negentig minuten op de bank en is in feite door een zeventienjarige (Hato, red.) vervangen, die het nog best redelijk deed voor zijn doen.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Web +178830

Taylor moet het laten zien in een zwalkend team, dat is gewoon super moeilijk
Dat zie je aan alle jonkies op dit moment
Rensch, Brobbey, Timber en Taylor
Als je team uitgebalanceerd was, dat was het voor die jongens zo veel makkelijk

En Taylor scoort voor een middenvelder ook best wel veel, meer dan Gravenberch zelfs

Heel zwak dat zoveel Ajacieden ( zo noemen ze zich ) de jeugd KEIHARD laat vallen

26-04-2023 17:48

Zuiderling +2224

Ik steun liever de jeugd met de namen Vos, Godts,Conceicao en Hato....

26-04-2023 19:56

Juichtoon +32526

Heeft allemaal met de leiding en sturing te maken..

26-04-2023 12:05

Bruno04 +15778

Wijndal ja zo’n speler die het wel prima vind dat Ajax zijn top is of zou kunnen zijn.

Taylor moet en kan beter. Idem voor brobbey.

25-04-2023 18:52

Wamberto +2968

Het zijn allemaal jongens die leuk kunnen voetballen, maar totaal niet over leiderschap of op zijn minst een vechtersmentaliteit beschikken. Dat ontbreekt in deze selectie. Daarin is het gemis van Martinez, Tagliafico, Antony en Haller heel groot. Dat waren gasten waar anderen zich aan op konden trekken, of op zijn minst voorop gingen in de strijd en/of een zeer lage ondergrens hadden. En daarnaast mis je voetballend Gravenberch en Mazraoui enorm.
Dat is gewoon niet opgevuld. Je ziet nu zelfs iemand als Timber daardoor zwemmen.

25-04-2023 11:35

Enoh25 +1816

Het is natuurlijk ook belangrijker om lekker te swaggen en te rappen dan een beetje je best te doen. Dat begrijp ik ook wel. Lekker rappuh bij Andy in de auto Swa.

25-04-2023 07:54

RuffRhythim +24837

Dit soort geluiden moet toch bij die spelers terechtkomen, hoe dan ook?

Als je dat nou over jezelf hoort, dan ga je toch als de fokking sodemieterij in de eerstvolgende wedstrijd op zn minst je kolere best doen om dat tegen te spreken?

Oja...en toen werd ik wakker....
Niet deze slappe piemels...

25-04-2023 00:03

MichelAngelo66 +22258

Bergwijn is een super domme aankoop. Past helemaal niet bij Ajax qua spel. Daarnaast is hij te gemakkelijk. Hij dwingt zichzelf ook niet om er wat van te maken. Als het geld binnenrolt dan vindt hij het allang best. Verkopen.

Taylor moet je een schop onder zijn reet geven. Maar wie doet dat nu? Wijndal is een loser die je moet verkopen en ook Brobbey moet je verpatsen. Die lijkt me gewoon lui. Heeft Ajax nu 2x in de maling genomen.

Dit zijn al drie hele dure transfer blunders door een sufferd die inmiddels weg is, een onkundige nieuweling zonder enige ervaring en een zichzelf overschattende AD die er helemaal geen kaas van gegeten heeft. En de RvC zonder voetbalinhoud met een (oud)voorzitter die vooral bezig was om vrouwen te pleasen, die er ook geen reet verstand van hebben.

Goed geleid onze club. Trots.

24-04-2023 22:46

Bruno04 +15778

Bergwijn past opzich wel bij Ajax hoor want hij is in de kleine ruimte ook erg technisch. Moet allleen veel meer van zichzelf eisen.

Bergwijn heeft in principe alles, goeie techniek, bal aan een touwtje, dribbels, goed schot, voldoende snelheid, fysiek ook een goed lichaam. De lat moet alleen veel hoger bij hemzelf.

25-04-2023 18:54

MichelAngelo66 +22258

Uiteraard hebben we allemaal recht op een eigen mening, maar ik vind hem persoonlijk niet zo erg goed in een kleine ruimte. Daarnaast erg voorspelbaar… alles gaat naar binnen van waaruit hij moet schieten. Lui ook. Dat vind ik nog het ergste. Overigens vind ik dit al vanaf dag één dat hij ter sprake kwam als aankoop. Het is een soort Depay en daar heb ik ook niks mee.

25-04-2023 19:17

Bruno04 +15778

Ik sluit me aan bij je luiheid hoor maar de intrinsieke kwaliteiten heeft hij wel. Doet er alleen te weinig mee of kiest voor de makkelijke oplossing.

Depay kiest wat dat betreft veel meer op acties die bij zijn kwaliteiten horen en neemt meer risico daarin. Mag Bergwijn van mij ook wel vaker doen.

25-04-2023 19:36

Eyongtarkaenoh +2550

de strekking van het verhaal wel een keer mee eens.. ze zijn lui en verwend. meneertje Taylor en Timber meegegaan naar het wk ala stagiaires en meteen denken dat je geen vuile meters meer hoeft te lopen. Wijndal ziet overal de humor van in en dat is zijn probleem. Bergwijn komt heel arrivee vanuit Engeland wel even laten zien hoe het moet in de CL…

zucht

24-04-2023 22:44

Schip +23455

Nee joh, iedereen heeft weleens een mindere periode.

24-04-2023 22:23

Lazell +16989

Kunnen jullie er voortaan bijzetten dat het van De Telegraaf komt?

24-04-2023 22:15

RuffRhythim +24837

Hoezo maakt het uit waar het vandaan komt? Het klopt gewoon toch in dit geval?

25-04-2023 00:01

Lazell +16989

Het is allemaal speculatie ipv journalistiek. Kwalitatief niks meer of minder dan de gemiddelde comment.

25-04-2023 08:18

jordy888 +3157

Verkoop Brobbey, Bergwijn, Tadic, Taylor, Wijndal, Rensch en Bassey en als niemand ze wil zet ze op de tribune. Alles beter dan overbetaalde miljonairtjes die niet eens 100 procent hun best willen doen of spelers die simpelweg de kwaliteiten niet hebben. Ze zijn een schande voor het ajax-shirt.

Tijd voor een grote schoonmaak!

24-04-2023 21:11

Thor +4042

Taylor speelt dit seizoen pas voor het eerst als basisspeler op het hoogste niveau en liet z'n potentie zien voordat vanaf oktober alles in elkaar pleurde.

Nu al een definitief afscheid is te vroeg imo.

24-04-2023 22:54

DeMagere +23140

Klaassen??

25-04-2023 00:26

El Grande Ghacied +1323

Het erge is dat als je het aan hun zal vragen dat zij ongetwijfeld vinden dat ze 100% hun best doen...

26-04-2023 10:41

Heimwee +6709

Passie verkopen en daar over het paard getilde slappe hap voor terug kopen, je kon dit seizoen van ver aan zien komen. Beleidsbepalers zwaar gezakt. Had die man die zo trots is op zijn piemeltje zich maar gedragen, hij bepaalde het beleid. Jammer dat hij met die weelde niet om kon gaan.

24-04-2023 20:45

Flaco +19583

En ook hier weer niemand die over het falen van Klaassen begint. Niet NB, niet bij Kale en Kokkie en ook hier weer niet. Het is toch te gek voor woorden dat deze draver door de media wordt beschermd terwijl hij wekelijks de slechtste man van het veld is.

24-04-2023 20:40

LukaLitmanen +82062

Heb je de aflevering op AT5 gezien?

Elke speler kraken ze af behalve Klaag Klaassen

Dan spelen er meer dingen of ze hebben geen verstand

24-04-2023 20:52

Thor +4042

Kale en Kokkie zijn bevriend met die lichting Klaassen, Dijks, Veltman etc.

24-04-2023 20:57

LukaLitmanen +82062

Hmm , verklaart een hoop dan.

Heb je aflevering gezien vandaag?

Taylor en Berghuis en rest worden afgekraakt terwijl zij de enige waren die tenminste nog initiatief toonden

Geen slecht woord over Klaassen

Bizar

24-04-2023 21:13

willem1958 +8768

Ik weet wel hoe je Bergwijn aan het voetballen krijgt, dan moet je ervoor zorgen dat de bal van achteruit via 3 of 4 man heel snel in de voorste linie komt en dan is er ruimte ook in de buurt van het strafschopgebied en kan hij gebruik maken van z'n snelheid, maar het gaat zo allejezus traag.
Wij hebben Alvarez die vooral balletjes breed geeft en bij Feyenoord hebben ze Cöksu en Wiefer en bij AZ hebben ze oa Clasie en Reijnders die vooruit denken, bij die clubs zie je dat ze willen voetballen, je ziet patronen en ze weten elkaar te vinden en bij Ajax schuiven ze elkaar snel de bal toe zodat de ander dan maar de aktie gaat maken.
Je ziet het bij Feyenoord, bij AZ en ookTwente vooral in de thuiswedstrijden, dan wordt er vlot naar voren gespeeld en de bal blijft snel gaan.
Maar omdat men bij Ajax steeds maar weer die bal heen en weer blijft schuiven ipv dat ie snel rondgaat over meerdere schijven duurt het uren voordat de bal voorin is en dan staat het strafschopgebied al vol met tegenstanders.
vervelend dat ik het moet zeggen maar Ajax durft niet te voetballen, speelt veel te veel voorzichtig balletjes breed en denkt te weinig vooruit.
Bergwijn is eigenlijk een speler die meer geschikt is voor countervoetbal wat PSV speelt dan het dominant op de helft van de tegenstander spelletje van Ajax met vaak een vol strafschopgebied.
Pas als Ajax sneller opbouwt dan zal Bergwijn ook beter renderen omdat ie meer ruimte heeft.

24-04-2023 19:16

DeWijsneus +25724

Welke snelheid?

24-04-2023 19:34

ratje +3507

Eens, maar juist gisteren hadden we 2 counters met enorme ruimte en hij hielp ze allebei om zeep.

24-04-2023 19:40

Mözil +2521

Dit is zeker een van de oorzaken, tel daar bij op dat er geen back is die hem overlapt en geen 10 of 8 die ondersteund en je ziet dat Bergwijn de hele wedstrijd tegen 3 man staat. Hij heeft regelmatig die loopactie om achter de laatste man te duiken, maar er wordt gewoon geen steekpass of snelle pass gegeven. Ziyech halen en Bergwijn gaat leveren, ben ik 100% van overtuigd.

24-04-2023 22:41

DeMagere +23140

Precies dit.
Hato is een goede verdediger maar komt niet mee op a la Mazraoui.
Klaassen heb je helemaal niets aan.
Taylor mist handelings-snelheid.
Bergwijn krijgt totaal geen ondersteuning.

25-04-2023 00:36

DeMagere +23140

Goed verwoord.

Een groot deel van je bijdrage kun je vervangen met twee woorden:
‘Hollandse ziekte!’

Doodziek word ik van dat trage gebrei.
De slappe balletjes veel te zacht en twee meter achter de medespeler.

We hebben een hoofdtrainer nodig die dit met geweld uit het elftal ramt.

25-04-2023 00:32

Steffenhagen +37832

Dat groepje is flink groter ; rensch , Brobbey , Bergwijn , Taylor , Berghuis , Wijndal , Grillitsch hebben allemaal geen peper in hun reet en lopen vooral grijnzend ongeïnteresseerd te doen ; in en buiten het veld . In die groep moet de grote sanering plaatsvinden .

24-04-2023 19:15

DeKenner +9310

Ik weet niet of ze allemaal in dit rijtje horen, maar ben het wel met je eens dat hierin gesaneerd moet worden. Ik heb Ajax alleen nog vrijwel nooit rigoureus zien saneren, en er loopt ook nu niemand in onze organisatie rond die de ballen heeft om deze sanering vorm te geven. Ik vrees dan ook dat we met dit zootje spelers blijven zitten en dat juist de kwaliteitsspelers zullen gaan vertrekken.

24-04-2023 19:59

Martje +2928

Lijkt me zeer sterk dat Taylor hier iets mee te maken heeft. Bergwijn mag misschien blijven staan ondanks slap gedrag vanwege zijn prijskaartje. Als Taylor niet zou leveren zou hij net als Wijndal en Brobbey naar de bank worden verwezen. Vind hem ook niet ongemotiveerd ogen tijdens wedstrijden

24-04-2023 19:12

Intec2.0 +12427

Inderdaad hij kan gewoon niet beter.

24-04-2023 19:13

Amp +37721

Misschien is dat nog wel erger, gezien hij wel mag blijven staan...

24-04-2023 19:38

Martje +2928

Vind Taylor nu erg slecht maar hij kan zeker beter

24-04-2023 20:12

Intec2.0 +12427

Nee zeker niet heel onzekere speler en hoort zeker niet op 8 goede speler voor Sparta

24-04-2023 21:18

jordy888 +3157

Taylor levert helemaal niets. Zelden zo'n matige middenvelder bij ajax zien spelen!

24-04-2023 21:13

Sjonnie +18814

En daar hoort de naam van Rensch ook bij.
Hele 1e seizoenshelft maar voor 60 minuten belastbaar, pffff ...
Die hoort zeker bij dat groepje.

En als je niet de juiste trainingsarbeid erin steekt, dat wreekt zich gedurende het seizoen.
En andersom, als je wel de juiste trainingsarbeid erin steekt, dat gaat zich uitbetalen in het verloop van het seizoen.
Of de methode nu persoonlijk afgestemde maatwerk programma's is of groepsgestuurde programma's, als je er niet genoeg in steekt, krijg je er ook geen rendement uit!

Het zijn jongens die in de laatste vakantieweek liever naar Ibiza of Dubai gaan om te jetskiien dan jezelf voor te voorbereiden nog voordat (!) de voorbereiding bij Ajax begint.

Terwijl er wereldwijd voorbeelden genoeg zijn van topsporters (teamsporters) hoeveel werk zij verzetten tijdens preseason.

24-04-2023 19:10

Harrier Du Bois +38884

Ik mis daarin ook Bobby Haarms, die had deze etterbakken aangepakt.

24-04-2023 19:20

Amp +37721

Daarvoor hadden we "bobby" bogarde. Maar die is of weggestuurd vanwege dat incident of weggebonjourd ten koste van het ipadmannetje en reiziger, die beiden straks ook alweer weg zijn

24-04-2023 19:39

Sjonnie +18814

Ja, een type Bobby Haarms had wel wenselijk geweest ja

24-04-2023 19:49

Keizer +30167

Bergwijn had je gewoon nooit voor zoveel moeten halen. Waren we het toen allemaal al over eens. Weet eerlijk gezegd ook niet wat de verwachting was want bij psv was dit hetzelfde liedje.

24-04-2023 19:09

Harrier Du Bois +38884

Ik denk dat Kenneth zich laat meeslepen in het gedrag van 'vrienden', als hij meer wilt halen uit zijn carrière, wat dat zit er wel bij hem in (tweebenig, loopvermogen, kan afwerken en een goede pass geven), dat hij zich moet ontrekken van dat wannabe gangster gedrag en flink in zichzelf moet investeren en juist zijn vriendjes als motivatie moet gebruiken van hoe het niet moet.

Juist bij Taylor en in mindere mate Bergwijn zie ik de frustratie, niet bij anderen van het groepje, dat lacht weer verder of doet alsof hun neus bloed. Maar Bergwijn gaat niet meer beter worden, dit is zijn top op enkele briljante momenten na, want hij heeft een geweldig schot, af en toe. Taylor kan mits grote investering echt wel beter worden. Maar ik mis dan ook wel voorbeelden in de ploeg, moet je nou echt opkijken tegen een Tadic die rolt over het veld? Een Klaassen die motorisch gestoord is? Een Berghuis die 8 wedstrijden per seizoen goed is?

24-04-2023 19:06

LukaLitmanen +82062

Berghuis heeft meer goede dan slechte wedstrijden gespeeld dit seizoen..

24-04-2023 19:14

Harrier Du Bois +38884

Voor wat hij kan, zeker niet. Ronduit matig, op geweldige wedstrijden na, meestal ook de wedstrijden waar we er niks aan hebben, want het ging al goed of het is een rechterrij club.

24-04-2023 19:16

LukaLitmanen +82062

CL beste speler, tegen PSV thuis, Feyenoord thuis en beste speler eerste seizoenshelft

24-04-2023 20:54

Harrier Du Bois +38884

Meestal zeg ik. En laat hem dat vaker brengen, hij kan het wel, af en toe.

24-04-2023 22:50

Rodsje +14735

Ja en we wonnen al die wedstrijden zeker? Berghuis komt gewoon te kort en is een prima 12e man

26-04-2023 01:46

Jeremias +1661

Elders op deze site heb ik al laten weten dat als het voetballend minder gaat dan verwacht ik dat men door inzet meer zal moeten renderen. Die inzet blijft ook uit en voetballend is het al niet meer om aan te zien.

24-04-2023 18:59

MichelBoerebach +29190

Misschien hebben we dit viertal (dus geen trio zoals ik de kop staat vermeld) wel schromelijk overschat? Bergwijn zat niet voor niets 2(?) seizoenen op de bank bij Tottenham. Ook Brobbey kwam bij Leipzig nauwelijks aan spelen toe. Wijndal is een AZ-mannetje. En AZ-mannetjes komen per definitie tekort bij Ajax. En onze vriend Taylor is een modale voetballer die vorig seizoen opviel doordat de rest zo slecht was. Wat mij betreft alle 4 op de transferlijst!

24-04-2023 18:38

Rob1976 +9496

Sanchez
Rensch
Bassey
Wijndal
Klaassen
Taylor
Grillitsch
Baas
Regeer
Stekelenburg
Lucca

Totziens en bedankt

24-04-2023 18:34

Jeremias +1661

Idd. Gewoon saneren. De verdediging moet echt als een huis staan. Dit moet Ajax gewoon leren inzien.
Aanvallend en middenveld zou het goed moeten komen. Want dat is nu eenmaal Ajax.

24-04-2023 19:03

Intec2.0 +12427

Kudus Alvarez en Berghuis erbij.

24-04-2023 19:15

Rob1976 +9496

Kudus ben ik groot fan van, maar die gaat vast weg. Berghuis is nog wel bruikbaar. Alvarez mooi op cashen, maar anders ook nog wel bruikbaar.

24-04-2023 19:58

Intec2.0 +12427

Kudus ben ik ook fan van zelfs van Alvarez. Alvarez en Kudus moeten ook de dubbel 6 zijn waarbij Kudus dieper moet spelen aanvallend. Ze moeten niet weg omdat ze niet goed genoeg zijn maar omdat je moet vernieuwen en hun het geld bied. Berghuis is bruikbaar klopt maar ook hij krijgt de leeftijd op de bank heb je niks aan hem. Basis zou ik toch frisse nieuwe spelers willen zien.

24-04-2023 22:37

Krullen +8051

Ook weer makkelijk scoren dit. Je pakt vier spelers eruit die al tijden slecht spelen en noemt het een motivatieprobleem. Kan het ook zeker zijn en het ziet er ook soms uit als iets dergelijks, maar blijft gissen. Kan nog altijd gewoon een kwaliteitsissue zijn, andere mentale issues, een gebrek aan conditie (om welke reden dan ook), etc. Enige wat je zeker weet is dat het zwaar onder de maat is en het niet ophoudt bij deze vier.

24-04-2023 18:33

Slang3 +45937

Halen die andere er wel het meeste uit dan? Tadic, Klaassen, en zeker Timber. Vooral die laatste, dat is nog erger dan dit rijtje namen

24-04-2023 18:32

Michael 1974 +22028

Ik vind bergwijn en wijndal wel anders dan brobbey en taylor. Die laatste twee zijn minder ervaren / jonger en zou nog goed kunnen komen. De eerste twee zijn helaas gewoon niet goed genoeg.

24-04-2023 18:30

Jeugd +24780

In mijn ogen doet Bergwijn gewoon wat hij tot nu toe altijd gedaan heeft. Af en toe iets briljants, meestal niks bijzonders. Stel je voor je bent 25, (dat is de leeftijd voor een voetballer om te pieken) je speelt bij Tottenham in de beste competitie ter wereld. Als hij daar deed wat iedereen denkt dat hij kan, dan was hij of bij Tottenham basis geworden of naar de echte top van de PL getransfereerd, toch niet naar Ajax in de eredivisie?
Dit was gewoon te voorzien. Hij is 25 wysiwyg🤷‍♂️
Taylor gaat er nog wel komen, die is te jong om af te rekenen. Brobbey heb ik geen vertrouwen in.
Wijndal was overbodige aankoop. Had altijd voor Salah Eddine moeten gaan.

24-04-2023 18:29

AFCACruijff14 +161580

Niet vaak met ze eens, maar ik twijfel ook of de spelers alles geven de laatste maanden. Gasten als Tadic en Alvarez wel, maar deze groep zit vol met kop-omlaag persoonlijkheden. Zeker bij Wijndal, Brobbey en Bergwijn twijfel ik er enorm aan ja. Waar Tadic na zo'n 3-0 aangeslagen oogt zie je genoeg spelers gewoon hun ding doen, alsof dit normaal en oké is. En dan na afloop weer slappe praatjes.

24-04-2023 18:22

Pinohelmond +5789

Tadic kan dan wel aangeslagen ogen maar dat wekelijkse jammer praatje van hem koop je ook niets voor.
Mede door zijn aanwezigheid mis je snelheid, dynamiek en verassing in je spel. Over the hill, helaas. Een topfitte Tadic van paar seizoen geleden is absolute top, de Tadic van het laatste jaar is een popi-jopie die niet goed genoeg is.

Dat gezegd hebbende, bijna de gehele selectie mist niveau.
Alleen door al dat toneelspel en die one-liners van hem irriteert me dat nog meer.

24-04-2023 19:36

Daniii +246

Normaal hadden we in de jeugd wel paar spelers rondlopen en had je het gevoel dat het goed zou komen, maar deze keer zie ik geen spelers in de jeugd die Ajax verder gaan brengen (vooral op de plekken waar nodig)
Als we gaan/moeten Kudus (30m), Alvarez (30m) verkopen omdat ze niet meer te houden zijn, dan ben ik benieuwd wat we er weer voor terug gaan halen.. Hopelijk kan Mislintat zich goed bewijzen deze periode.

24-04-2023 18:21

Michael 1974 +22028

Hato, conceicao, godts, ….? Toch wel een paar mogelijk buitencategorie hoor

24-04-2023 18:31

Soccerskins v2 +43325

Dit gevoel krijg ik vooral bij Timber, Wijndal en Brobbey en in iets mindere mate bij Taylor, Bergwijn. Bij de laatste 2 zie je ook wel iets van teleurstelling terug als het niet lukt. Maar Timber, Wijndal en Brobbey lijkt het gewoon helemaal niks uit te maken. Je bent net 3-0 afgedroogd en onze reserveaanvoerder komt voor de camera en zegt doodleuk: ‘we waren niet ready’. Niet ready om alles te geven voor een tweede plaats en eventueel een CL ticket.

24-04-2023 18:18

Johan4ever +10914

Ik vind het onbegrijpelijk dat deze 2 onbenullen nog een podium hebben om altijd open deuren in te trappen...

24-04-2023 18:05

Mokum31 +6129

Het zijn journalisten die krijgen altijd podium en trappen vaak deuren open
Wees blij lwant geloof me jij en ik kunnen er in 1 jaar denk ik niet zo een grote teeringbende van maken.
Denk dat wij na 3 maanden seizoen hadden geroepen…. Hallo we willen graag hulp ;-)

24-04-2023 18:08

Stoffel +18544

Als het 1 speler zou zijn waarvoor dit zou gelden zou je inderdaad denken dat het probleem bij dit individu ligt, echter geldt dit voor een heel rijtje spelers…Dan denk ik toch eerder dat het aan de begeleiding bij Ajax ligt die te kort schiet.

24-04-2023 18:04

noppenkoning +41262

Wat een puinzooi is het

24-04-2023 17:56
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.