'Als er geen perspectief meer is, kijk ik verder'

door JipVR 43

'Als er geen perspectief meer is, kijk ik verder'

door JipVR 43

Laatst geüpdatet

Frenkie de Jong steekt niet onder stoelen of banken dat hij ontevreden is met zijn huidige situatie bij Ajax. Na de monsterzege op Jong Andorra (8-0) zegt de jeugd-international andermaal dat hij meer wil spelen in Amsterdam. Toch voelt hij nog wel het vertrouwen van de Nederlandse recordkampioen.

'Ik vind ook dat ik meer moet gaan spelen - maar bij Ajax. Een verhuur zie ik niet echt als een optie. Ik wil bij Ajax in de basis spelen. Dat is het doel. Daar moet ik hard voor werken. Laten zien dat ik beter ben dan de anderen', aldus De Jong na de wedstrijd tegenover FOX Sports.

'Als de situatie op een gegeven moment zo is dat ik geen perspectief meer zie bij Ajax, dan moet ik misschien verder gaan kijken', vervolgt het talent. 'Maar op dit moment is er genoeg perspectief. De club heeft veel vertrouwen in me, dat spreken ze ook uit. Alleen: ik moet wel gaan spelen.'

Lees meer over:
Plaats reactie

grannig mokum1 +1

Omdat de media beweert dat je in de basis moet staan? Pffff, ga lekker je stinkende best doen om in de basis te staan.....

13-11-2017 09:46

chino +1172

De huidige coach Keizer is massaal kapitaal aan het vernietigen en geeft zijn vertrouwen aan spelers als Viergever en Siem de Jong.
Zo lang die clown van een Keizer bij Ajax is worden we sowieso geen kampioen. Ik gun Keizer wel een carrieremove naar City. Almere City!

12-11-2017 16:15

PJK54 +1

Ik denk dat zijn tijd er nu aan komt laatste wedstrijd is duidelijk gebleken dat Siem geen basisspeler is maar een pinchhitter en we de creativiteit van Frenkie hard nodig hebben zeker de spelers die voor hem staan Dolberg, Neres en in mindere mate Younes zullen ook beter uit de verf komen.

12-11-2017 09:56

Remark +602

Als ik het gros van onderstaande reacties lees, weet ik het zeker: Wegwezen, Frenkie, en wel zo snel mogelijk! Bij zowel de leiding als de supporters weet men klasse niet op waarde te schatten. Al dat stomme gelul over 'grote mond' en 'eerst rijpen', tsjonge jonge... Spelers als Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt zijn van de buitencategorie en verdienen medespelers, coaches en supporters van hun eigen niveau. Niet dat typisch Hollandse gekneuter waarbij alles wat boven het maaiveld uitsteekt afgehakt wordt. Deze twee jongens staan in de belangstelling van Barcelona, Arsenal en Manchester City, en écht, die hebben er meer kijk op dan Derksen, van der Gijp en al die zogenaamde supporters. Mijn god, wat ben ik blij dat Cruijff in de jaren zestig bij Ajax voetbalde en niet nu: die had echt geen schijn van kans gehad: "te jong, te grote mond", dat werk....

11-11-2017 21:06

Freddy Al +11

Met alle respect maar ik kan niet goed volgen wat je bedoelt.
Het probleem, als je dat al zo wil noemen, is niet dat hij geen erkenning krijgt voor zijn voetballende kwaliteiten.
Hij geeft alleen maar aan dat hij wil zorgen in de basis te komen van Ajax en pas als daar geen perspectief blijkt te hij zijn zou hij verder gaan kijken.
In mijn ogen wordt Frenkie door niemand afgezaagd boven het maaiveld maar is er eerder sprake van een beweging die eist dat hij nu opgesteld wordt in de basis.

Kennelijk heeft hij prima door waarom dat nu nog niet het geval is en heeft hij ook een perfecte reactie daarop,een weloverwogen en ambitieus verhaal,dus prima toch?

12-11-2017 14:29

Ajax412 +1326

Ik snap wel dat hij wat probeert, de coach heeft het nog niet op de rit en die jongens voelen ook wel dat ze de druk op hem kunnen opvoeren als hij continu aan het twijfelen is. Frenkie gaat gewoon slagen, hopelijk zonder al teveel gemekker, hij is een goeie jonge.

11-11-2017 14:59

Freddy Al +11

Hij probeert volgens mij om genuanceerd te reageren op persvragen en dat doet hij goed.

12-11-2017 14:31

prsyt +0

Kijkt naar Siem de strontrage broer van Luuk 'jankbal' De Jong op het veld en ziet Frenkie De Jong op de bank zitten. Wat is er mis met Ajax? Flappie moet echt op straat worden geschopt.

11-11-2017 14:06

Olle +35

Het Nederlandse voetbal in een notendop: een kut mentaliteit! Al een grote bek hebben wanneer je nog niets hebt gepresteerd.....

11-11-2017 13:38

martin1234 +2

Je kijkt alleen naar de titel? Als je het hele verhaal leest, zie je dat ze het meest provocatieve er weer hebben uitgehaald en erboven gezet. Als je dat uit de context leest, kun je hetgene denken wat je nu opgeschreven hebt. Maar ik denk dat alles in de werkelijkheid wel meevalt.

11-11-2017 17:35

Freddy Al +11

Een drang om aan spelen toe te komen is prima dat motiveert om meer uit jezelf te halen.
Dat Keizer hem nu niet opstelt kan allerlei redenen hebben en is misschien niet terecht maar misschien ook wel...
In het algemeen zou het voor jonge spelers goed zijn om zichzelf de tijd te geven om een completere voetballer te worden,ook mentaal.Dat geldt ook voor Frenkie (en Donny en Johnssen en Kluivert en ......)

Het is niet zinvol om de lat lager te leggen en jonge spelers sneller op te stellen als ze er nog niet klaar voor zijn.
Het gevolg is meestal een periode van terugslag die mentaal gaat vreten en soms leidt tot het roemloos einde van een mooie start.

Ambitie laten zien en uitspreken is goed, voorzichtigheid is geboden met het formuleren hiervan .
De boodschap wordt wel eens verkeerd begrepen of gebruikt tegen spelers als er zich een mindere periode aandient.

Voor Frenkie heb ik ,en velen met mij, goede hoop dat het een topper wordt.
Probleem is echter dat wij supporters slecht om kunnen gaan met teleurstellingen en genadeloos reageren als dingen niet lopen zoals wij dat willen.
Het helpt dan ook niet om nu al een geïdealiseerd beeld van hem te schetsen als ware hij het antwoord op al onze voetbal vragen en wensen.

Uit dit verhaal proef ik dat hij er hard voor wil werken om bij Ajax te slagen.
Natuurlijk zal hij verder kijken als er geen perspectief blijkt te zijn maar hij spreekt zijn vertrouwen in de club uit en ziet nu zeker perspectief bij ons.

11-11-2017 12:23

Aeter +6632

Perfect verwoord.

11-11-2017 12:41

Red Devil +3604

Geduld hebben is er niet meer bij tegenwoordig en clubliefde al helemaal niet bij spelers.

11-11-2017 11:57

PuurGeluk +4810

Toch hou ik niet van dit soort uitspraken! Anderzijds snap ik wel dat ie baalt van de keuzes van een incapabele staf.

11-11-2017 11:25

NouriVandeBeek +7

Denk dat zijn grootste teleurstelling vorige week zondag was. Van de Beek op de bank neergezet, maar dan krijgt Siem de Jong een basisplaats. Dat moet pijn gedaan hebben, want dat is zo verschrikkelijk onterecht.

Hopelijk komt Keizer snel tot inkeer of anders moet de directie maar even druk uitoefenen.

11-11-2017 11:04

Barra +5529

Deze jongen is denk ik echt een van de buitencategorie en laat dat ook al geruime tijd zien in verschillende wedstrijden en elftallen. Zijn pech is waarschijnlijk dat Ziyech altijd speelt en een speler is die enorm veel risico in zijn spel legt en Keizer het daardoor niet aandurft om de Jong naast hem te posteren. Want hij is wel een echte halfspeler en in mijn ogen niet zozeer een 6. Ik zag dan ook veel liever een echte 6 komen afgelopen zomer

11-11-2017 09:43

Daneman +1387

falend beleid van ajax. in plaats dat ze een kei van een CVM halen. halen ze Siem de Jong. van Beek nog veel te jong en Schone mist vele kwaliteiten. Met een echte leider op cvm positie had Frenkie veel vaker kunnen spelen. Dom dom dom

11-11-2017 09:26

Afca85meer +1

Onthoud die laatste zin; "maar ik moet wel gaan spelen". Ik geloof sterk dat dit is een jongen die zijn carrière niet laat afhangen van een club. Hij kent zijn talent en weet dat hij vlieguren moet maken. Waar mensen zich wellicht in vergissen is dat hij dit voetbaljaar nog 21 wordt. Ik snap wel dat hij met zijn talent dan ergens basis wil spelen.

11-11-2017 08:31

0184 +0

Je hebt tallent en je bent een tallent maar Zelfs al zou je elke wedstrijd in de basis starten maar in de tweede helft gewisseld worden heb je ook weer wat aan te merken de beste speelt alleen is dat bij keizer nooit terug te zien

11-11-2017 08:01

blava +2

Onbegrijpelijke keuzes van Keizer. Eigenlijk levert hij keer op keer een wanprestatie. Een groot talent op de bank zetten terwijl een uitgebluste Deen die liever een cappuchino drinkt speelt. Te traag waardoor andere middenvelders veel meer arbeid moeten verzetten. De grote vraag is waarom Keizer deze keuzes maakt. Schone (en Viergever en Ziyech en Younes en Veltman) krijgen wedstrijd op wedstrijd de kans terwijl Frenkie, Justin, Dolberg en Donny direct worden afgerekend op een mindere wedstrijd.

Zij vertegenwoordigen de toekomst van Ajax. Middelmaat tegen talent. Het is kwestie van vertrouwen geven. Bosz heeft al een generatie kapot gemaakt (Bazoer, Riedewald en Tete), Keizer dreigt nu hetzelfde te doen.

11-11-2017 07:56

Ajacied33 +36774

Beetje rare teksten vind ik dit altijd. Deze jongen komt net kijken en wilt nu al weg als zijn perspectief niet snel veranderd. Heb geduld man,geld binnen harken kan altijd nog. Mooie sierlijke speler,maar hoop niet dat ie praatjes gaat krijgen

11-11-2017 07:52

meerzicht +939

Hij heeft geen praatjes en krijgt dieook niet. Frenkie hoort gewoon te spelen. Schone of vd Beek zijn echt niet heel veel beter. Zelfs Ziyech heeft vaker (dodelijk) balverlies dan Frenkie. Net zoals Keizer er voor moet zorgen dat Dolberg basisspeler is en dat Younes ook wat vaker op de bank mag gaan zitten voor Justin Kluivert. Die laatste 10 of 15 minuten geloof ik nou zo langzamerhand wel.

11-11-2017 09:17

InOost +1073

Gast....

11-11-2017 07:50

040Ajaxied +0

Johan Cruijff had ook geen goede trainers, Johan had gewoon aangeboren talent en dat krijg je niet van trainers. Frenkie bulkt ook van het talent die komt er wel.

11-11-2017 07:38

leeuwenhart +100

Meneer moet helemaal niets.........wat is dit voor mentaliteit tegenwoordig .......ik snap dat hij wil spelen maar moet spelen is wat anders .......want anders wat ? dan gaat meneer weg ? Wel van mij met zo een instelling mag hij weg....maar ja wie ben ik om iets te vinden ?

11-11-2017 06:11

blessure +2

De trainer kan niet om Frankie de Jong heen.
Als je niet ziet dat hij in het eerste elftal hoort, dan kan je beter naar Specseavers.
AJAX staat 8 punten achter, tijd voor vers bloed, dus Frenkie er in.

11-11-2017 08:51

AJAIXIXIXI +1

Off: Ajax zou aant kijken zijn naar een aantal Braziliaanse middenvelders: Wendel van Fluminense zou optie nummer 1 zijn en als hij niet haalbaar blijkt dan kijken ze nog naar Arthur (Gremio) en Marco Tulio (aparecidense). Teminste dit melden verschillende Braziliaanse media.

11-11-2017 01:24

Tpes +1

Even even. Ik heb alleen filmpjes gezien van Johan Cruijff. iemand hem nog echt zien spelen? lijkt de Jong hier niet verdacht veel op? Hoe makkelijk hij ze voorbij versnelt. Het ziet er zo makkelijk uit. ongelooflijk. wat een heerlijke speler om naar te kijken. Hij heeft iets wat Arjen Robben ook heeft . Als hij de bal krijgt ga je er gelijk voor zitten en je aandacht is erbij. Sinds Suárez heb ik dat niet meer gehad ..

11-11-2017 00:43

Lagasj +2905

Ik heb Johan tientallen keren zien spelen. Ik moet helaas je begrijpelijke enthousiasme wat temperen. Frenkie is goed, heel goed en zou wat mij betreft altijd moeten spelen. Maar eerlijk.... hij mag de veters van Johan niet eens vastmaken want hij kan niet eens in de schaduw van Johan staan.
Maar Johan had goeie trainers, Frenkie niet.
Dus wie weet met een goeie trainer....

11-11-2017 03:03

blessure +2

Hij is geen Cruyff, maar wel een speler die als de........ in het eerste moet.

11-11-2017 08:56

Freddy Al +11

Frenkie is een technisch erg vaardige speler met een redelijk inzicht waardoor hij snel in staat is het spel te verplaatsen.
Johan Cruijff was van een klasse die in mijn ogen wereldwijd nooit meer geëvenaard is.
Ik vraag me wel eens af hoe het met hem zou zijn gelopen als hij nu in de Ajax jeugd zou opduiken, we zullen het nooit weten.
Sorry, maar Frenkie kun je echt niet vergelijken met Cruijff,dat zou naar hem toe ook niet eerlijk zijn.

11-11-2017 12:02

4EVERAJAX +8405

hij moet gewoon in de basis klaar! wat een gefuck dit, Ajax onwaardig. Doorselecteren!

11-11-2017 00:14

EKS +5

Waarom? Omdat hij Ajax denkt te kunnen chanteren?

11-11-2017 00:22

4EVERAJAX +8405

nee omdat hij gewoon een hele goede voetballer is. Beter dan een Siem de Jong bijvoorbeeld, of Lasse, met wie hij dit jaar zou moeten concurreren voor nr. 6

11-11-2017 00:45

TheRiviera +5476

Je realiseert je eigen wel dat het niveau totaal anders is. We praten hierzo over een jeugd elftal van Andorra dus dat hij daar tegen aan het vlammen is verbaast me niks. Vorig seizoen zag je bij vlagen geweldig voetbal in de Jupiler League van Ajax met dat mooie middenveld van De Jong,Nouri en vd Beek maar het verschil is alleen er stond niks op het spel voor hun. hierdoor spel je zonder enige druk op een lager niveau waardoor het sneller lijkt alsof die spelers geweldige top talenten waren.

Maar zowel Frenkie als Donny hebben niet echt iets van dat zelfde talent laten zien in de Eredivise. We hadden hiervoor spelers zoals Tete,Bazoer en Riedewald die ook allemaal hoog in werden geschat maar veelstee wisselvallig waren om op zo'n jonge leeftijd al een basisplaats te geven. In een seizoen waarin we juist weer moeten opbouwen nadat er zoveel kwaliteit vertrokken is kan je beter gaan voor ervaren stabiliteit i.p.v talentvolle kwaliteit.

Kans is groot dat Schöne na dit seizoen vertrekt dat geeft Frenkie nog een jaar de tijd om te rijpen en ze voeten te laten spreken. Hij is nog jong dus hoeft geen haast te maken en moet niet arrogant gaan doen dat hij een basisplaats wilt en dat er gauw verandering in komen.

11-11-2017 02:13

superman0313 +18

Haha ga toch weg man. Het talent van frenkie vergelijken met dat van die andere. Ten eerste de jong heeft een betere mentaliteit en daarnaast beschikt die over vele malen meer talent. Mijn advies kijk 5 wedstrijden achter elkaar puur alleen naar hem en oordeel dan. Pannenkoek.

11-11-2017 04:00

TheRiviera +5476

5 wedstrijden is nog niet een heel seizoen andere pannenkoek. Als jij vind dat een speler in de basis hoort te staan omdat hij een paar goede wedstrijden speelt dan heb je belachelijk weinig verstand van voetbal. En je bent duidelijk niet de enigste. Om een of andere reden zijn enorm veel supporters op AS extreem talentjes geil. Maar zodra dit talentje niet presteert zoals hun hopen dat hij presteert dan veranderd heel de houding van de supporters tegenover deze speler.

Het is gewoon echt zielig om aan te zien hoe bij sommige supporters hun verstand op 0 gaat en hun pik omhoog zodra een jonge speler een paar mooie wedstrijdjes speelt.

11-11-2017 12:53

meerzicht +939

Geeeeueuuuuuuuuuwwwwwww

11-11-2017 09:20

blessure +2

Nee , de beste speelt.

11-11-2017 08:56

AIR-S +32

Geen perspectief? Wat een onzin, dit is het eerste jaar dat hij vast bij het eerste zit. Heb ff geduld man.

Volgend jaar zijn Zyiech en Schone weg, dan staat hij gwn basis

11-11-2017 00:13

Ferd +38557

Lees even joh, hij zegt toch dat hij nog voldoende perspectief ziet

11-11-2017 00:26

geronimo +4

Tete, Riedewal en Basour zijn al door Bosz weggepest en nu begin deze trainer ook nog een paar talenten weg te jagen, ligt dit soms aan Bergkamp?

10-11-2017 23:32

Tinus +10370

Weggepest.... wat een geklets. De spelers diende noemt waren of niet goed genoeg (riedewald) of hadden een betere voor zich (tete en bazoer).

10-11-2017 23:48

geronimo +4

Veltman beter dan Tete?

10-11-2017 23:53

TheRiviera +5476

Tete en Veltman hebben allebij negatieve momenten gehad en positieve momenten gehad geen van beide heeft zich onderscheiden van de andere. Dus logisch dat Bosz dan voor Veltman koos want er is geen reden om een winnend team aan te passen. En ook als Tete bleef en bijtekende was de kans groot dat Veltman zou vertrekken en dan had hij nu in de basis gestaan maar Tete leek geen geduld te hebben. het kwam net zoals Bazoer over als een klassiek voorbeeld van een jonge speler die zichzelf goed genoeg vind voor de basis en niet kan accepteren dat er mensen voor hem in de pikorde zitten.

11-11-2017 02:18

Ferd +38557

Onzin:

Tete: weigerde bij te tekenen al toen hij nog basisspeler was

Bazoer: Ajax wilde hem verkopen, Bosz wilde hem nog een kans geven

Riedewald: vertrok pas toen Bosz al lang en breed in Duitsland zat

11-11-2017 00:28

AjaxCitizen +2163

Keizer bedankt!

10-11-2017 23:32

foensai +0

Ik zou Frenkie wel eens samen willen zien ballen met Ødegaard en Donny op 6.

10-11-2017 23:19

Rsv +1

Alleen Donny heeft zich pas op niveau bewezen van die drie.

10-11-2017 23:20

foensai +0

zegt mij niet zoveel. Ik kijk naar voetbal gogme.. iets wat die andere 2 echt gigantisch hebben. Donny daarentegen minder.

10-11-2017 23:26

Leviathan +168

Ik niet. Zo'n middenveld wordt je overlopen

10-11-2017 23:27

swing +2346

Doe nou maar rustig Frenkie.

10-11-2017 23:04

Raoul14 +3092

Geef hem geen ongelijk!

10-11-2017 23:04

S.Ajacied +5193

Waarom zijn ze tegenwoordig allemaal zo overhaast? In de meeste gevallen pakt het slecht uit om snel te vertrekken. Denk dat ongeveer 9 op de 10 grote talenten die vroeg naar een Europese (sub) topclub vertekt, faalt. Wacht nou eens rustig je kans af. Cillessen is daarvan het perfecte voorbeeld en kijk waar hij nu 'speelt'.

10-11-2017 23:01

TheRiviera +5476

Cillessen is geen goed voorbeeld want Keepers raken pas op een latere leeftijd hun prime en stoppen normaliter ook op een latere leeftijd dus een Keeper vergelijken met een veldspeler is niet echt de juiste optie. Waar ik je wel gelijk in geef is dat het jonge talent van Ajax de laatste jaren enorm ongeduldig is maar dat komt deels ook door Ajax zelf. De club maakt jong talent geil door hun een goede perspectief aan te bieden dat ze zich bij Ajax zo snel mogelijk kunnen ontwikkelen en snel door kunnen naar een top club.

Een ander probleem is de media en het spelen in de Jupiler League. Het niveau ligt daar nou eenmaal lager dan in de Eredivsie en bij Jong Ajax spelen ze eigenlijk om niks behalve de ontwikkeling van de spelers zelf. Ze kunnen niet promoveren noch degraderen waardoor er geen druk op de schouders ligt van die spelers en ze grotendeels hun eigen ding kunnen doen op het veld. Het is alsof je mee doet voor spek en bonen. Maar omdat die spelers in Jong Ajax dan van tijd tot tijd prachtig voetbal laten zien word dat in de media vertaalt dat er weer wat ''GROTE'' talenten bij Ajax op komst zijn. De jonge spelers nemen dit mee uit de media en gaan naast hun schoenen lopen.

Kijk bijvoorbeeld nu eens naar die geruchten dat Barca volop voor de ligt wilt gaan. Dan denk ik bij me eigen waarom? Het niveau bij Barca ligt latten hoger dan bij Ajax en La Liga is ook stukken lastiger dan de Eredivisie en dan willen ze een 17? jarig talent halen om te concurreren met spelers zoals Vermaelen,Pique,Umtiti, en Marcherano. Lijkt me eerder dat De Ligt dan mooi de bank gaat warm houden.

11-11-2017 02:33

AjaxAddicted +2988

Geld...snel geld binnenharken en klaar...

11-11-2017 07:42

Ajaxmax +1

Nou, voelen jullie het ook alweer aankomen?

10-11-2017 22:56

artteun +962

Gelijk heeft hij. Hij is beter dan Siem of Lasse. Geef hem nu maar eens de kans. Gelukkig voelt hij nog het vertrouwen vd club, maar hoe lang nog?

10-11-2017 22:50

altijdwelwat +7

En wanneer heeft hij dan allemaal aangetoond dat hij beter is dan Lasse en Siem ? De beste jongen heeft 1 hele wedstrijd op Eredivisie niveau gespeeld en die werd met 1-2 verloren van Vitesse en was hij ronduit zwak. Het is allemaal gebasseerd op emotie en een paar leuke wedstrijden tegen hele matige tegenstanders.

10-11-2017 23:01

Rsv +1

Spot on.

10-11-2017 23:21

Godenzoon24 +15325

Nee Siem speelde lekker tegen Utrecht. Of Lasse tegen Heracles Ado of Utrecht.pff. 1 wedstrijd als argument aanvoeren is dus kolder. Frenkie is je toekomst en heeft veel potentieel. Moet echter wel meer minuten maken om dat eruit te laten komen.

10-11-2017 23:23

altijdwelwat +7

Beoordeel hem niet op die ene wedstrijd , geef alleen aan dat hij op 20 jarige leeftijd maar 1 wedstrijd 90 minuten heeft gespeeld op Eredivisie niveau.

10-11-2017 23:42

Godenzoon24 +15325

En dat is dus te weinig.

11-11-2017 00:49

TheRiviera +5476

Frenkie heeft overduidelijk potentieel maar hij heeft niet de ervaring om dit potentieel elke wedstrijd eruit te laten komen dus als je hem in de basis zegt krijg je onstabiliteit.

Het zou zeer riskant zijn om hem een basisplaats te geven vooral aangezien je dit seizoen weer aan het opbouwen bent en juist die stabiliteit en ervaring nodig heeft. Kans is groot dat Schöne of Ziyech volgend seizoen vertrekt waardoor hij zowat een garantie op een basisplek heeft. En hij is nog jong dus hij heeft geen haast nodig. Ook al heb je talent betekend het niet dat je basisplaats waardig bent.

11-11-2017 02:38

Pauw +2226

Nee joh; bij Ajax houden we t grootste talent op de bank en doen we er alles aan om Siem de Jong naar de zin te maken.

Frenkie zal niet foutloos zijn maar het is absoluut de moeite waard in hem
te investeren. Ik vind t vreemd dat Ajax met types als Frenkie en Appie zo terughoudend is, maar volgend jaar waarschijnlijk Dani de Wit presenteert als de opvolger van Siem de Jong.

10-11-2017 22:40

BrandjeXL +81

Het ene heeft niks met het ander te maken. Ten eerste heeft hij te weinig gepresteerd om al zulke eisen te stellen. Ten tweede heeft Ajax niet gewonnen met hem in de basis en tot slot moet hij er voor zorgen dat de trainer niet om hem heen kan.

10-11-2017 22:43

BrandjeXL +81

Wie is deze jongen om nu al eisen te gaan stellen. Wederom een interview waarin hij min of meer zegt: " stel mij op of ik vertek". Ja het is een groot talent maar zeker nog niet goed genoeg om eisen te stellen daar is zijn spel nog te veel wisselvallig voor.

10-11-2017 22:32

Michelinho +9

Hij zegt toch dat ie er hard voor moet werken en moet laten zien dat ie beter is dan anderen? Lastig hoor, lezen.

10-11-2017 22:50

BrandjeXL +81

Lees het zoals jij wil knurfje maar dit is het twee interview al waarin hij zegt dat wanneer hij geen minuten krijgt dat hij dan vertrekt.

10-11-2017 22:55

Godenzoon24 +15325

Knurfje? Denk je dat je argumenten sterker zijn als je zo zielig doet?

10-11-2017 23:25

Michelinho +9

Dit bedoel ik dus. Het hele stuk overslaan van dat hij vindt dat hij hard moeten werken en zich willen bewijzen en dat hij momenteel genoeg perspectief ziet. Cherrypickers gonna cherrypick.

11-11-2017 11:56

Siemsubliem10 +0

Dan moet tie niet gelijk gaan lopen janken dattie niet verlengd of verder gaat kijken. Zorg dan dat je een reeks speelt in het eerste. Als hij goed genoeg is speelt hij echt wel..

10-11-2017 23:26

Michelinho +9

Het gaat van slecht naar erger hier. De enigen die lopen te janken zijn het stelletje wijven hier die één zinnetje eruit lichten en de rest en dus alle context aan de kant schuiven om maar weer verontwaardigd te kunnen reageren. Jullie lijken mijn ex wel.

11-11-2017 11:51

altijdwelwat +7

Ja Frenkie het is nu wel duidelijk hoe je erover denkt. Meneer heeft een goede partij gespeeld tegen Andorra de nummer 144 van de Wereld ,en grijpt de mogelijkheid direct aan om zijn onvrede duidelijk te maken. Tegen Jong Schotland en Jong Engeland gaf meneer echter niet thuis.

10-11-2017 22:27

MSwertz92 +323

Frenkie de Jong is onze beste middenvelder. Vind het echt apart dat hij niet speelt bij ons

10-11-2017 22:27

Leviathan +168

Dat is toch echt Ziyech

10-11-2017 23:28

Marcao +27

Keizer moet zsm weg. Hij is het overzicht volkomen kwijt (net als de ratjes van het technisch hart).

10-11-2017 22:17

A-west +5718

Als Keizer blijft zitten ,wordt dit rampzalig voor Ajax, alle talenten worden verkloot met dit beleid.

10-11-2017 22:13

AIR-S +32

Alle talenten? Noem ze is allemaal dan?

Of bedoel je alleen Frenkie? Die in zn eerste jaar in het eerste niet meteen elke wedstrijd basis staat?

11-11-2017 00:15

NouridolbergNeres34 +1908

Ook dit is een reden waarom keizer en deze staf echt heel snel op moeten rotten bij Ajax ! ze jagen op deze manier onze talenten weg: siem verkiezen boven donny , schone te verkiezen boven frenkie, viergever te kiezen boven sinkgraven, huntelaar ipv Dolberg.

10-11-2017 22:02

ppd85 +0

Verreweg de beste man op het veld. Enorm talentvol. Zijn versnelling en balbehandeling... Dit is best wel uniek. Hij moet echt gaan spelen. Ervaring opdoen en nog beter worden.

10-11-2017 22:02

Ajax4life16 +4

Hij zegt hier eigenlijk niks nieuws. Titel doet natuurlijk anders denken, maar hij zegt dus gewoon dat hij wil blijven

10-11-2017 22:02

Siemmie +2161

Stel Frenkie alsjeblieft op, anders ben je hem in de zomer kwijt.

10-11-2017 21:55

talent020 +7

zo,n jongen hoort gewoon te spelen in ons mooie shirt, hoop dat Keizer dat ook eens gaat inzien,

10-11-2017 21:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.