[Update II] 'Ajax bereidt papierwerk voor Brobbey-transfer voor'

door Bart Veenstra 415

Bron Fabrizio Romano

[Update II] 'Ajax bereidt papierwerk voor Brobbey-transfer voor'

door Bart Veenstra 415

Bron Fabrizio Romano

Laatst geüpdatet

Ajax en RB Leipzig bevinden zich in de afrondende fase inzake de transfer van Brian Brobbey. Dat meldt transferjournalist Fabrizio Romano dinsdag. Het is een kwestie van tijd voordat Brobbey zich voor de derde keer in zijn carrière Ajacied mag gaan noemen.

Volgens Romano moeten Ajax en RB Leipzig alleen nog de laatste details van de transfer uitwerken. De verwachting is dat Ajax zo'n zeventien tot twintig miljoen euro zal betalen voor Brobbey, die in Amsterdam voor vijf jaar zal gaan tekenen.

Voor de twintigjarige Brobbey zou het zijn derde periode bij Ajax betekenen. Tijdens zijn eerste periode liep hij uit zijn contract, waarna hij transfervrij naar RB Leipzig vertrok. Na een halfjaar in Duitse dienst kwam hij op huurbasis terug naar Ajax. Nu is Brobbey hard op weg om definitief terug te keren naar de club waar hij de gehele jeugdopleiding doorliep.

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+.

Update - 22.10 uur (19 juli 2022) - 'Ajax en RB Leipzig bereiken volledige overeenkomst over Brobbey-deal'

Ajax en RB Leipzig hebben een volledige overeenstemming bereikt over de transfer van Brian Brobbey, zo brengt Fabrizio Romano dinsdagavond naar buiten via Twitter. Volgens de journalist is de overgang van de spits verzegeld en bevestigd. Beide clubs stonden dinsdag nog met elkaar in contact om de laatste details van de deal te bespreken. Ajax betaalt een transfersom van zeventien miljoen euro plus bonussen.

Update II - 10.00 uur (20 juli 2022) - 'Ajax bereidt papierwerk voor Brobbey-transfer voor'

Ajax bereidt op dit moment het papierwerk voor de transfer van Brian Brobbey voor. Dat meldt transferjournalist Fabrizio Romano woensdagochtend. De Amsterdammers betalen naar verluidt zeventien miljoen euro vast voor Brobbey. Dat bedrag kan middels bonussen nog oplopen. In binnen- en buitenlandse media wordt een bedrag van twintig miljoen euro genoemd. Romano voegt er nog aan toe dat Manchester United nooit een bod op Brobbey heeft gedaan.

Lees meer over:
Plaats reactie

DiAngelo +2408

Hier zit natuurlijk een addertje onder het gras....uiteindelijk valt hij af bij de medische keuring....mentaal/psychisch...
Hij wilde Ajax met alle geweld verlaten voor 0 euro en dacht dat we hem voor 17 of 18 miljoen zouden terugkopen. Dan ben je niet 100.....toch ??

20-07-2022 16:13

Roels +1504

Bizar veel geld, had gewoon gewacht tot eind augustus. Er was vast geen club geweest die dit had betaald. En anders maar wel. Ter vergelijking Julian Alvarez gaat voor 20 miljoen naar City.

20-07-2022 14:35

KingJames23 +11435

Ja maar daar zit nog een % van door verkoop bij

20-07-2022 17:34

Oxxer +163915 moderator

Geen al te beste vergelijking, jij bent niet echt op de hoogte, Julian Alvarez had een clausule in zijn contract.

20-07-2022 20:47

AjaxDordt +14037

Update IV: heb net 3 bruine boterhammen met kaas gegeten, smaakte prima

20-07-2022 13:47

thajax +7423

Update XIVIVM
Brobbey biedt publiekelijk z'n excuses aan voor dat hij Ajax een megabedrag laat betalen om zijn domme fout recht te zetten

20-07-2022 13:36

Joneuz +1592

Ik word helemaal gek, announce gewoon onze 3 nieuwe aanwinsten ipv die kut updates..

20-07-2022 12:37

Gonzo +4778

Papiervulling anders staat er niets, slecht voor de omzet

20-07-2022 14:38

gebakkenperen +3106

Belachelijk 20mio verbrand voor een glazen bankzitter.

20-07-2022 12:26

Hollister +12577

Berghuis, Klaassen, Blind, Ihattaren, Kudus, Alvarez en Taylor mogen de komende maanden flink aan de bak om hun plek af te dwingen.. concurrentie is enorm... goede zaak

20-07-2022 12:22

sucre +15139

Update III: Antony39 meldt zich op hoge poten bij de JC Arena. Hij eist dat er direct getekend wordt!

20-07-2022 12:22

Ajaxfan31183 +16391

Belachelijk veel geld voor een speler die eind van het seizoen weer weg wil omdat hij niet voldoende speeltijd krijgt. Maar nu nog een extra spits bijhalen en een goede rechtsback want met rensch en klaiber alleen ga je het niet redden in de cl. Eredivisie kan nog wel en ik ben benieuwd of Taylor een goed seizoen kan draaien.

20-07-2022 12:13

Babangida83 +23888

ManU heeft nooit een bod gedaan, maar reken maar dat ze hebben geinformeerd voor welk bedrag hij op te halen was.

20-07-2022 12:02

Stamhoofd +11533

Ze zijn er maar druk mee

20-07-2022 11:58

Stoffel +18543

Bij Ajax hebben ze nog niet gehoord van de term paperless office ;)

20-07-2022 11:54

Been +12474

Update III: papier is op

20-07-2022 11:21

Stoffel +18543

Zul je net zien dat als er straks een nieuw pak papier gehaald is de inkt van de printer op is

20-07-2022 12:04

Pinky +3194

Is Raiola blij met z'n commissie?

20-07-2022 11:15

Mikee +6403

Beetje ongepast, vind je niet?

20-07-2022 11:18

Stamhoofd +11533

Of hij is niet helemaal op de hoogte. Anders inderdaad behoorlijk ongepast

20-07-2022 12:12

KingJames23 +11435

Er mogen geen grapjes meer gemaakt worden?

20-07-2022 17:36

kella +1042

Is het rapporteren waard. Niet lollig proberen te zijn ten koste van de doden. Is echt respectloos naar de nabestaanden

20-07-2022 12:00

KingJames23 +11435

Iedereen heeft die man lopen vervloeken en nu is hij overleden dan mag je er niks meer over zeggen? Lekker hypocriet!

20-07-2022 17:37

Harrie.S63 +1699

Jij bent niet goed bij je hoofd geloof ik.

20-07-2022 20:28

WijZijnAjaxAmsterdam +11627

Zal wel leuk zijn als Brobbey en Bassey tegelijk worden gepresenteerd! Die passen samen niet op een foto ;)

20-07-2022 11:11

ck69 +13086

Bassey is hele dagen aan het tekenen, Brobbey moet iedere dag nieuw papierwerk lezen, Conceicao gaat er iedere dag financieel op vooruit. Mooi werk, journalistiek.

20-07-2022 11:04

kella +1042

De interesse van Ajax in Ethan Laird van Manchester united lijkt weer een startsein te zijn van de tot nu toe wanhopige actie van The Conductor om Antony te kopen van Ajax. De interesse van Ajax in Ethan Laird lijkt een logisch gevolg van het matige optreden van de spelers op de rechtsback positie. Ethan Laird is een speler die te vergelijken is met Dest. Naast zijn verdedigende kwaliteiten is zijn techniek wel veel beter en hij schuwt niet om buitenom te passeren en de 16 binnen te dribbelen. Ethan Laird zijn contract verloopt in 2023. Manchester United hoopt Ethan Laird te kunnen betrekken in de aankoop van Antony. De waarde van Ethan Laird wordt geschat rond de 10 miljoen. In de Engelse media werd een bod van 40 miljoen pound en Ethan Laird geopperd. Na de transfer van Martinez verwacht ik dat als deze deal rond komt Manchester united 60 miljoen pound zal moeten bieden plus Ethan Laird. En natuurlijk 10 miljoen aan bonussen er boven op. Manchester heeft concurrentie van het kapitaalkrachtige Liverpool gekregen om de strijd voor de handtekening van Antony.

20-07-2022 11:00

Hollister +12577

65 miljoen pond en Laird erbij zou Ajax zeker niet moeten afslaan... zou en topdeal zijn

20-07-2022 12:16

thajax +7423

Wie is Laird? Derde of vierde back bij United? Nee bedankt. Dan liever Frimpong. Of desnoods Dani Alves of Dasa als noodoplossing. Zelfs nog liever Tete of Zeefuik voor een prikkie. En dan Klaiber in deal betrekken. Die spelletjes met het lozen van derde keuzes kunnen wij ook.

20-07-2022 13:40

KingJames23 +11435

Frimpong kost minimaal 30 miljoen dus die kunnen wij niet halen.

20-07-2022 17:38

kella +1042

Dus bijvoorbeeld Unuvar is onze nr 4 10 in de selectie .......... je verhaal slaat nergens op. Neem is de moeite en bekijk de speler en oordeel dan. Conceiçao is nr 4 op de rechtsbuiten positie en toch noemt men hem de Portugese messi....

20-07-2022 17:48

thajax +7423

Tsja we geven blijkbaar moeiteloos 23 uit voor een speler van Rangers. Frimpong is over een paar maanden WK-ganger en excelleert in de Bundesliga

20-07-2022 23:05

thajax +7423

Daar heb je gelijk in. Ene vierde keus is de andere niet.

20-07-2022 23:06

036AFCA97 +146646

Het is wat, al dat papierwerk.

Bij Ajax zijn ze allemaal overspannen na deze transferperiode.

20-07-2022 10:59

JordanAFCA +22481

Romano begint wel vervelend te worden met zijn copy-paste berichten

20-07-2022 10:56

DankzijCruijff +48712

Alvarez ruilen voor Moriba svp. Ook al wil Edson niet ;-)

20-07-2022 10:52

Amsteraaij +2235

Hoe deze man elke dag al die tweets de wereld in slingert.. "Amsteraaij zal wsch binnen nu en een paar uur naar de wc gaan om te schijten" dag later: "Amsteraaij heeft inmiddels gescheten" dag later "tijdens het schijten heeft Amsteraaij wsch meer dan drie velletjes gebruikt om zn reet af te vegen" nog een dag later "Amsteraaij heeft zeer wsch tussen de 5 en 6 velletjes gebruikt om zn reet af te vegen, bovendien heeft hij daarna doorgetrokken " om af te sluiten met "Amsteraaij heeft inderdaad gescheten 5 velletjes gebruikt en doorgetrokken "

20-07-2022 10:51

johanisajax +8833

vergeet niet dat ie zn handen ook heeft gewassen he

20-07-2022 10:56

johanisajax +8833

Betrouwbare bron

20-07-2022 16:59

NeeI +107700

Dhr Romano is bijzonder goed in t herkauwen van zijn berichten. Bericht nummer 14 dat Brobbey nu bijna echt Ajacied is.

20-07-2022 10:50

HendrikAjax +16833

Ik denk dat het aantal berichten dat Romano heeft gepost over Brobbey, Bassey, Conceiçao, Bergwijn en Martinez wel aangeeft hoe goed Ajax momenteel internationaal scoort

20-07-2022 10:52

HendrikAjax +16833

Ik begin me wel een beetje zorgen te maken over het aantal aanvallend ingestelde opties die we hebben komend seizoen. Luxe probleem ik weet het. Maar van het rijtje Tadic, Bergwijn, Antony, Brobbey, Berghuis, Kudus, Klaassen, Taylor zullen er zelfs in de meeste aanvallende opstelling al 2 moeten banken. Dat is in principe een prima bezetting maar daarnaast hebben we dan ook nog een hele lading toptalent die minuten moeten maken met Unuvar, Ihattaren, Conceiçao, Daramy, Hansen, Rasmussen, van Axel Dongen en ik vergeet ongetwijfeld nog wel iemand. Zelfs met veelvuldig rouleren gaat niet iedereen aan genoeg minuten kunnen komen.

20-07-2022 10:49

Hollister +12577

Unuvar Rasmussen en Daramy verhuren... Hansen, Ihatteren en van Axel Dongen Jong Ajax... Conceicao gewoon bij Ajax 1... Antony wordt nog verkocht.... klaar

20-07-2022 12:18

HendrikAjax +16833

Er zullen inderdaad een stuk of 3 spelers verhuurd moeten worden om dit op te lossen en er voor te zorgen dat er geen grote talenten op de bank verpieteren. Of Antony wordt verkocht betwijfel ik.

20-07-2022 12:24

Hollister +12577

Ronaldo wordt gewoon verkocht en op het laatste moment probeert United toch nog een poging bij Antony...misschien in combinatie met een Laird om de prijs te drukken.

20-07-2022 13:29

HendrikAjax +16833

Ze kunnen dan wel bij Ajax aankomen, ik verwacht alleen niet dat Ajax hun bod dan gaat accepteren

20-07-2022 14:00

Hollister +12577

Ik zou er niet van opkijken indien we bij 60 miljoen en Laird Antony laten gaan... mede afhankelijk hoe de situatie rondom Ihattaren en Conceicao is

20-07-2022 14:37

HendrikAjax +16833

Na de onderhandelingen over Martinez denk ik dat ze een stuk dieper in de buidel moeten tasten dan 60 miljoen plus Laird wil Ajax Antony laten gaan. Het gerucht over Laird was dacht ik trouwens door een nep account de wereld in gebracht en daarna overgenomen door een aantal zeer onbetrouwbare media.

20-07-2022 14:59

Hollister +12577

Kan zijn, maar deze jongen zou zeker een prima optie zijn voor de RB positie... waarde 10 tot 15 miljoen, .. jong en enorm groetpotentieel.... niet eens zo n gekke gedachte hem te betrekken in een eventuele deal als dat de prijs kan drukken voor United

20-07-2022 15:12

HendrikAjax +16833

Daar heb je gelijk in

20-07-2022 16:21

thajax +7423

In die zin zijn die blessures soms niet verkeerd. Houdt iedereen enigszins rustig en tevreden. Maar ik denk dat verhuur van een of twee van de spelers die je noemt niet zo gek zou zijn

20-07-2022 13:41

kella +1042

ik zag veel berichten over brobbey kan geen 90 min volmaken en d8 hoezo niet. Brobbey is vanaf seizoen 2019/2020 tot en met nu minimaal 300 dagen geblesseerd afwezig geweest. Dus ik snap dat brobbey ze speelminuten langzaam opgebouwd gaan worden naar 90 +. Ik heb wel vertouwen in Brobbey in de spits. IK Zeg nu alvast als hij niet geblesseerd raakt schiet hij er in de eredivisie makkelijk 25 in.

20-07-2022 10:42

Ajacied1995 +10789

Kap aub met die updates elke 5min, meld t gwn wanneer t zo ver is

20-07-2022 10:39

Sjaakvaak +26583

Laat maar komen, dit doen ze puur om Antony39 te laten schuimbekken.

20-07-2022 10:43

Harrie.S63 +1699

Wat heb jij met je Antony 39 man.

20-07-2022 20:33

eenAjaxfan +20319

Die updates geloof ik inmiddels wel.
Ben benieuwd wanneer de presentatie is, maar dat is een kwestie van geduld.
Die laatste zin in zijn bericht is trouwens ook weer voer voor speculatie... Moriba naar Ajax?

20-07-2022 10:37

AlexLitmanen10 +14370

Als er iemand weggaat misschien.

Maar volgens schreuder komt er niemand bij op het middenveld. Prima zo

20-07-2022 10:44

eenAjaxfan +20319

Ruilen met Alvarez?? 😅😉

20-07-2022 11:29

Masz +3731

Volgens de journalist is de overgang van de spits verzegeld en bevestigd.
Brobbey welkom bij de beste club van de wereld.
Echt waar dames!
(Top 12 en geen speeltje van sheik of andere miljardair)

20-07-2022 10:34

Snellejapie +11401

Ah, vandaag gaat voor de zesde keer de definitieve dag van de transfer zijn. Morgen weer.

20-07-2022 10:27

Masz +3731

Dat zou mooi zijn.
Dan kunnen ze mooi nog naar Oostenrijk.
Houd die nieuwe mediabaas het tekenen op?

20-07-2022 10:40

AiasMaximus +6027

Update 2: Ajax bereidt papierwerk voor
Update 3: Gerry gaat pennen halen
Update 4: Klaas-Jan print het contract uit

20-07-2022 10:23

MonsieurAJAX +4028

😂😂😂😂😂

20-07-2022 10:26

Prutser +2933

Update 5: even plaspauze, daarna wordt het echt definitief
Update 6: plaspauze duurde wat langer, aankondiging komt snel dichterbij

20-07-2022 10:33

Eurysaces +29521

Next player Moriba, zie ik graag met Brobbey mee komen. Lijkt me een geweldige vervanger voor Alvarez.

20-07-2022 10:20

HendrikAjax +16833

Moet er wel eerst een club concreet worden voor Alvarez

20-07-2022 10:33

FreeThulli +6029

BREAKING

Eigenlijk moet ik niet klikken op een dergelijk artikel, want dat houdt deze 'updates' alleen maar in stand.

20-07-2022 10:19

johnwick +77

Zonder naar verleden te kijken zie ik voor 17M geen betere spits voor Ajax dan Brobbey. (Met grote kans op hogere verkoop in toekomst).

Liever 17 voor Brobbey dan 10 voor Zirkzee. Potentie Brobbey is enorm.

20-07-2022 10:19

Oboema +1663

Een van de meest talentvolle jonge spitsen ter wereld. Mét CL ervaring. En dat voor maar 17 miljoen. Topscouting van Ajax weer. Petje af.

20-07-2022 10:18

BrutaalArrogantje +329

Euh, ik gok dat deze niet via een scouting rapport is verlopen haha

20-07-2022 10:20

Masz +3731

Ik denk het wel.
Het zou van de zotte zijn als eigen jongens niet gescout worden.
Ze waten gisteren ook hevig aan het schijven op de bank.

20-07-2022 10:26

noppenkoning +41217

Denk dat Freek zo met een update komt dat Huntelaar een balpen met Ajax logo heeft klaargelegd.

20-07-2022 10:14

In Bassey we trust +15361

Een eigen jeugdspeler terughalen.. lachwekkend beleid. Hij wou notabene zelf weg.

20-07-2022 10:12

AFCACruijff14 +161346

Gaat er eens iemand tekenen en zit je weer te zeiken, Waldorf.

20-07-2022 10:19

In Bassey we trust +15361

Deze updates hoeven niet.. Hier wordt praktisch niks nieuws in vertelt. Pas een melding maken als het officeel is.. Dit irriteert mij.

20-07-2022 10:12

InOvermarswetrust +3003

Gemiddeld 27,5 posts per dag(!)… je hebt niks te doen hè?

20-07-2022 10:14

Dolblij +45044

Wat ik al schreef, salami tactiek, elke keer een schijfje nieuws. Ga lekker naar het strand joh.

20-07-2022 10:19

Saanchez +3117

En de zoveelste non-update. Tis alleen nog wachten op de presentatiemomenten

20-07-2022 10:09

Ron403 +6472

Ach, ik vermaak me wel met die updates. Beter dan komkommertijd of radiostiltes, ik vind het heerlijk dat het zo levendig is bij Ajax.

20-07-2022 10:11

Saanchez +3117

Daar heb je wel een punt ja, beter dan niks! Maar als je het gevoel hebt dat er letterlijk alleen nog getekend hoeft te worden en je krijgt dan steeds dit soort berichten te lezen, is dat wel een beetje irritant soms :P

20-07-2022 10:43

Ron403 +6472

Dat begrijp ik ook wel ja! Hopelijk vandaag in ieder geval de volgende aanwinst binnen. Het mediateam heeft nu mooi de tijd gehad voor een bizar filmpje haha

20-07-2022 10:59

mokumnorth82 +2362

Ik verwacht dat Brobbey een reserveplek gaat krijgen, daarom vind ik 20 miljoen belachelijk. Ik verwacht dat de basis voorin Bergwijn - Tadic -antony gaat zijn. Er wordt veel geroepen dat Tadic ook op 10 kan. Dat is al een paar keer geprobeerd en kwam niet echt uit de verf zeg maar, dus betwijfel of dat een reëele optie is.
Ook in de andere 2 linies moeten er moeilijke keuzes gemaakt worden. Berghuis basis of niet? Blind basis of niet? Bij beide spelers verwacht ik dat wanneer zij op de bank komen, dat zij gaan muiten.

20-07-2022 09:37

Dennis129 +11883

Je hebt helemaal gelijk Tadic op 10 in een 4-3-3 kan helemaal niet. Snap dat geroep ook totaal niet. Maar zeker tot aan het WK is er een ongelooflijk aantal wedstrijden dat gespeeld moet worden. Zeker in de competitie tegen de kleintjes zal Brobbey gewoon de eerste spits zijn, omdat je dan weinig aan een valse 9 hebt. Dan kunnen afwisselend Tadic, Antony en Bergwijn een noodzakelijk potje rust krijgen. In de CL en toppers zal dan De “Tadic variant” weer toegepast worden.

20-07-2022 10:12

mokumnorth82 +2362

Dat weet ik niet of Schreuder gaat rouleren, ik denk dat hij vastigheid erin moet laten slijpen. En Tadic zal net als vorige jaren toch gewoon de 90 minuten maken elke week?

20-07-2022 10:16

Dennis129 +11883

Met zoveel wedstrijden zal je wel moeten rouleren. En Tadic - Brobbey- Antony is natuurlijk niet nieuw. Alleen Bergwijn, dus dat zal niet zo problematisch zijn. Tadic zal toch zijn ego af en toe is aan de kant moeten zetten. Hij is de grote leider van dit Ajax dus hij zal dan heus wel snappen dat ook hij af en toe (zeker op zijn leeftijd) aan de kan5 moet zitten. Zeker met zulke vervangers. Er komt wellicht zelfs een moment dat je sterkste opstelling in de competitie zonder Tadic is.

20-07-2022 10:24

kella +1042

Je zegt t zelf al. 20 miljoen en dan op de bank lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Ik denk nog steeds dat antony en alvarez vertrekken. Tadic op links dat heeft Bergwijn gisteren wel onmogelijk gemaakt.
Bergwijn Brobbey Tadic
Kudus Taylor
Blind
Wijndal Bassey Timber Laird
Pasveer/Aankoop
Laird is een rechtsback van Manu.

20-07-2022 10:34

RSM +3918

Als er geen goede spits in de jeugd loopt dan is er ook geen dus dan ga je kijken wie het beste past en helaas is er een prijskaartje aan verbonden. De theorie verkocht en weer gekocht doet er niks meer aan toe. Het gaat om nu goals maken en die symptomen hebben we reeds geconstateerd dus wat een gejank allemaal. Ga dan voor een club kraken die wel dat beleid heeft.

20-07-2022 09:31

AFCCruyff +4043

AJAX is hét middelpunt van Europa op transfergebied. Wij brengen de transfercarrousel lekker op gang. Trots op de stappen die wij gemaakt hebben afgelopen jaren!

20-07-2022 09:23

AjaxIsBeast +5975

Overdrijven is ook een vak.

20-07-2022 10:14

ProfessorX +19827

Als die slim is dan begint hij alvast met tekenen .

20-07-2022 09:07

LITMANEN1995 +469

17-20 mio voor een jeugdspeler die geen 90 minuten kan volmaken en je krap een jaar geleden volledig in de zeik heeft genomen door elders te tekenen voor het geld is echt totale waanzin.

Knap staaltje onvermogen wat Ajax hier laat zien.

20-07-2022 08:43

noppenkoning +41217

Maar als hij de wedstrijd beslist in de eerste 70 minuten of laatste 25 minuten is toch ook prima, zie PSV uit, Utrecht uit en NEC uit van afgelopen seizoen.

20-07-2022 08:45

LITMANEN1995 +469

Het gaat mij hier om het precedent wat je schept naar je organisatie en andere jeugdspelers. Die kunnen schijnbaar met hun volle verstand een aanbieding van Ajax naast zich neerleggen (hun goedrecht) en elders tekenen voor een smak geld maar als ze vervolgens terug willen omdat het ze niet bevalt, laat Ajax de broek tot over de enkels zakken en gaat het gebukt staan.

Ajax had moeten zeggen, 7-8mio en geen cent meer of je legt het bedrag zelf maar bij.

20-07-2022 08:54

noppenkoning +41217

Ja maar de situatie was toen wel anders. Haller was net gehaald en Brobbey wilde meer dan 1 miljoen salaris. Ze namen toen een zakelijke beslissing op basis van de feiten en niet op emoties en dat doen ze nu weer. Als je het emotioneel bekijkt is het krankzinnig, zakelijk gezien is het allemaal heel begrijpelijk.

20-07-2022 09:14

Ron403 +6472

Daarnaast waren ze ook al een jaar bezig met verlengen voordat Haller onderweg was..

20-07-2022 10:03

RSM +3918

Wilde jij met Danilo gaan spelen in de spits?

20-07-2022 09:29

LITMANEN1995 +469

Waar heb ik dat gezegd?

20-07-2022 09:39

MarcoB1971 +4780

Dankzij Brobbey is Ajax dit jaar kampioen geworden. Dus dat geld heeft hij dubbel en dwars al terugverdiend

20-07-2022 10:16

noppenkoning +41217

Antony - Brobbey - Bergwijn, dit is toch smullen jongens. Denk anders ff aan Schone- Sigthorsson-Kishna van 7 jaar geleden.

20-07-2022 08:40

Aspers Art +2772

Tadic gaat hij er nooit uithalen.

20-07-2022 08:59

noppenkoning +41217

Tadic op 10

20-07-2022 09:01

mokumnorth82 +2362

Is al eens vaker geprobeerd met Tadic op 10 toch? Wat ik me kan herinneren waren dat niet zijn beste wedstrijden zeg maar.

20-07-2022 09:30

MPAjax +8405

Denk dat er luxe problemen gaan komen op links en op rechtsbuiten

20-07-2022 09:19

AFCCruyff +4043

Schöne is voor altijd een held

20-07-2022 09:31

noppenkoning +41217

Zeker weten, maar op linksbuiten is het niets natuurlijk.

20-07-2022 09:39

godofajax1900 +4171

Ik snap de reacties van sommige wel
Maar weet wel dat een spits van zijn niveau
Vaak nog veel meer kost en spitsen zijn erg schaars
Of niet te betalen

20-07-2022 08:19

Adam24 +39094

Ik snap echt niet dat Ajax dit doet. Zo veel geld betalen voor Brobbey. Er is werkelijk geen andere club die maar in de buurt wil komen van deze transfersom en Leipzig wil hem, richting het sluiten van de markt, ook echt wel kwijt. Daarnaast blijft zijn fitheid een groot vraagteken. Misschien is dat niet eens echt een probleem, want als iedereen blijft voorin, dan zit Brobbey gewoon op de bank en mag hij weer invallen. Ik vind dit echt een paniekerige aankoop, los van de kwaliteiten van Brobbey.

20-07-2022 07:34

GinoAFCA +14811

Nu die andere 2 nog haha

20-07-2022 07:27

oudzuid2 +7292

voor deze prijs (20 miljoen) de twee na duurste Ajax aankoop ooit, na Haller en Bergwijn, echt bizar

20-07-2022 07:20

1991 +7787

Antony kan incl doorverkooppercentage ook nog richting de 28/30 miljoen gaan ;)

20-07-2022 07:38

Mike1 +5342

Wie gaat er dit jaar bij Ajax op toezien dat alle spelers ook daadwerkelijk ingeschreven worden voor deelname aan de Champions League?

20-07-2022 06:50

MickS +6239

Ik ben blij dat hij terug komt en tja het is gelopen zoals het is gelopen. Welkom terug, Brian!

Het Brobbey verhaal wordt pas echt zuur indien hij het echt goed doet, weer gewoon z'n contract uit dient en weer gratis de deur uit loopt. Als hij dat flikt, dan pas heb je echt de poppen aan het dansen. Ik mag toch hopen dat Ajax daar met hem goeie afspraken over maakt en die zwart op wit legt met getuigen en handtekeningen!

20-07-2022 06:18

Capocapo +12001

Hoe dan?

20-07-2022 07:04

MickS +6239

mjah weet ik ook niet, want je zal denk ik er weinig tegen kunnen doen, maar hopen mag altijd, ja toch 😎

20-07-2022 08:14

Capocapo +12001

Haha eens ;)

20-07-2022 10:07

JaapStam +136905

Kolere, het duurt wel erg lang met al die kanonnen zeg!!! Het enige wat ik tot nu toe weet; ''de eerste stappen zijn gezet, alleen de handtekening mist nog''!!! Jongens!!! Fix nog nou is een pennetje voor de heer Brian Brobbey en Bassey en die Portugees!!! Zo moeilijk kan het toch allemaal niet zijn, lijkt me???!!!

20-07-2022 05:06
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.