'Ten Hag wil Martínez snel als speler van Manchester United; Arsenal geeft strijd niet op'

door Bart Veenstra 114

Bron Fabrizio Romano

'Ten Hag wil Martínez snel als speler van Manchester United; Arsenal geeft strijd niet op'

door Bart Veenstra 114

Bron Fabrizio Romano

Laatst geüpdatet

Erik ten Hag wil dat zijn nieuwe club Manchester United er alles aan doet om de transfer van Lisandro Martínez zo snel mogelijk af te ronden. De manager van de club van Old Trafford voelt de hete adem van Arsenal in de nek en daarnaast wil hij Martínez erbij hebben tijdens de trip van Manchester United in Azië en Australië.

Transferjournalist Fabrizio Romano meldt daarnaast dat Martínez bij Ajax duidelijk heeft aangegeven dat hij wil vertrekken. Ten Hag hoopt dat Martínez na Tyrell Malacia en Christian Eriksen - die beiden nog wel gepresenteerd moeten worden - zijn volgende aanwinst wordt.

Arsenal geeft strijd om Martínez nog niet op

Tegelijkertijd geeft Arsenal de strijd om Martínez niet op. De Londenaren zouden in Martínez vooral een linksback zien. Bij Arsenal is Kieran Tierney normaal gesproken de linksback, al is de Schot blessuregevoelig.

Ajax verlangt minimaal vijftig miljoen euro voor Martínez en tot zover bekend is er nog geen bod gedaan dat dat minimale bedrag heeft benaderd. Arsenal en Manchester United kwamen - zover geschreven werd in binnen- en buitenlandse media - beide vooralsnog niet verder dan een bod van 45 miljoen euro, inclusief bonussen.

Lees meer over:
Plaats reactie

Dirk +7035

De zo bejubelde Ten Hag blijkt gewoon één leeg zuiger te zijn. Had gewoon gebleven dan had je langer met al die toppers kunnen werken. Zijn er nu echt geen andere clubs die topspelers hebben. Zielig vind ik het. Scheuder ik heb mijn schoenen net gepoetst. Ik ben er klaar voor micht je niet aan 11 spelers komen

06-07-2022 16:54

vanreenen +10280

Als die beperkte club van die glazenwassers naast de kanjers van City 50 miljoen (£?) aftikken (het liefste hadden ze dat bedrag in roebels betaald) zal Ajax toch een vervanger moeten halen of jeugdspeler moeten inpassen naast Timber?
Wie zal de nieuwe verdediger worden, denken jullie?

06-07-2022 09:51

Mokum2018 +2111

Als Arsenal slim is bieden ze 50 miljoen, dan hebben ze een akkoord met Ajax. Met Lisandro komen ze er ook wel uit.

05-07-2022 15:09

MichelAngelo66 +22258

Prijs verhogen. Flikken ze allemaal.

05-07-2022 13:17

ÁlvaroRecoba +13695

Is Hamstra nu echt zó onder de indruk van Arsenal en United dat hij de telefoon niet níet durft op te nemen? Bij wie is-ie nou in dienst? Het is echt in alle opzichten lonend om Martínez domweg nog een jaar te behouden, schei nou toch eens uit met die inschikkelijke houding. Waar is de Amsterdamse bluf gebleven? Borst vooruit, Hamstra! 'Kom volgend jaar maar terug!'

05-07-2022 13:12

Schip +23491

Op zich gun ik Martinez zijn transfer. Toen hij om volstrekt dubieuze redenen langere tijd werd gepasseerd door TH, heeft hij nooit lopen mekkeren. Hij kwam terug in de basis en was gelijk weer goed.

Heeft een paar jaartjes gespeeld, altijd een stabiel hoog niveau. Lekker vasthouden aan die 50. Op 5mj laat een United in nood het nooit springen. Hij is tig keer getalenteerder dan Sanchez die voor 40 ging.

Moet wel zeggen dat H&H het voor hun kiezen krijgen. Niks een rustige inwerkperiode, voor Hunter dan, maar een oud trainer die alle talenten kent en weg probeert te snaaien, contracten die verlengd moeten worden onder deze omstandigheden en een erfenis als Brobbey.

Het gaat traag en verre van optimaal, maar voor Hunter is dit per slot van rekening wel een leerjaar. Overmars heeft er jaren over gedaan iets van een goeie TD te worden. Die kwam met Eto'o, Hoesen, Zimling, Siggie, etc.

05-07-2022 12:22

Kuningast +5079

Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden. Dan zullen we zien hoe graag ze hem willen hebben

05-07-2022 11:12

RJB1979 +25820

Toch eigenlijk wel gek dat er twee EPL clubs hem willen hebben maar om een of andere reden 5 miljoen euro toch een struikelblok blijkt. Lijkt er toch op dat we te lief zijn en die clubs ook wel doorhebben dat we uiteindelijk overstag gaan.

05-07-2022 11:00

Oxxer +164409 moderator

Libresse maandverband 14 stuks, €2,25 bij de Dirk en Tampons 32 stuks voor €0,99

05-07-2022 10:30

GiiaAfca +9079

Dankjewel! 2 weken geleden waren de liter verpakkingen van Coolbest in de aanbieding voor €1 per pak bij de Dirk.

05-07-2022 10:34

Oxxer +164409 moderator

👍🏾

05-07-2022 10:40

Markopantelic007 +3893

Mij benieuwen of Ten Hag het aan de praat krijgt daar. Ik krijg steeds meer het gevoel dat we eerder ondanks dan dankzij hem bereikt hebben wat we bereikt hebben. Het ging wel erg stroef het afgelopen half jaar, en dat met zo'n topselectie die grotendeels al jaren bij elkaar was.

05-07-2022 10:24

kella +1042

Dit is wel een logisch gevolg van jonge talenten die deel uitmaken van een talentvolle team. Er komt een moment dat ze een stap willen gaan maken. En eerlijk gezegd snap ik dat wel. We gaan volgend seizoen weer afscheid nemen van de oudere ; stekelenburg, pasveer, blind zal wel nog een stap willen maken. Berghuis zou ook nog wel een x willen cashen ondanks dat hij een super rijke vriendin heeft . Deze transferwindow is cruciaal voor de komende jaren.

05-07-2022 10:28

Ozymandias +159568

Romano recycled tegenwoordig ook steeds dezelfde verhalen alsof het nieuwtjes zijn.

05-07-2022 10:23

Markopantelic007 +3893

Haha inderdaad

05-07-2022 10:25

NeeI +107808

Ja, die is iets te veel in zichzelf gaan geloven.

05-07-2022 11:03

kella +1042

45 miljoen plus bonus en doorverkooppercentage of 45 miljoen plus Mason greenwood hahahahaha

05-07-2022 10:21

barry1988 +24037

Zit Greenwood niet in de bak?

05-07-2022 11:08

WantAmsterdam +116147

Na al dat drama rondom Overmars is het laatste wat we moeten doen iemand als Greenwood binnenhalen.

05-07-2022 13:06

kella +1042

Ach vorig seizoen hadden labyad en promes ....

05-07-2022 14:14

WantAmsterdam +116147

Die hebben shit gedaan TERWIJL ze bij Ajax onder contract stonden.

05-07-2022 18:59

AjaxIsBeast +5975

Gewoon zeggen “de eerste die zich meldt met 60 miljoen krijgt hem.”

05-07-2022 10:17

Eurysaces +29528

Dat zo snel mogelijk afronden, gaat echt niet lukken met bedragen die we er volgend jaar ook voor kunnen krijgen.
Er moet een flink bedrag bovenop komen om het gemis dit jaar te compenseren.

05-07-2022 10:09

goajaxgo +14157

Voor 30 miljoen+ moeten er toch alternatieven zijn te vinden voor PSV-icoon Bergwijn.
H2 zet ons voor lul.

05-07-2022 10:08

Harold +10579

Dat is een nadeel als Nederlandse trainers de overstap maken naar het buitenland. Ze lopen altijd aan spelers uit de eredivisie te trekken.

05-07-2022 10:02

DaNaRWaL +4349

Elk nadeel heb z'n voordeel; TH wilt hem zo graag hebben dat we er in ieder geval de minimale 50 miljoen voor krijgen.

Het is geen Messi hè, hij is vervangbaar en levert echt veel geld op.

05-07-2022 10:08

DankzijCruijff +48712

Martinez is een parel en een schoolvoorbeeld van hoe talenten uit het buitenland Ajax kunnen gebruiken als springplank, waarbij beide partijen optimaal profiteren.

Goedkoop aangetrokken, perfect ontwikkeld en voor de hoofdprijs weg. Al dat gejank gaat compleet voorbij aan waar Ajax voor staat en hoe ons business model werkt. Ja, sportief spijtig, maar een 50m-transfer van Martinez zal gewoon weer de zoveelste perfecte afronding zijn van een mooie individuele cyclus bij Ajax. Ik kan er wel mee leven.

05-07-2022 10:00

Web +178830

@DankzijCruijff
Geen speld tussen te krijgen
Hoe jammer het ook is dat hij weg gaat

05-07-2022 10:02

Ron403 +6492

Verfrissend zo een reactie hier, helemaal eens!

05-07-2022 10:34

NeeI +107808

Volledig eens.

05-07-2022 11:04

soewares +2504

Volledig mee eens. Het enige waar mensen bang voor zijn is dat er geen adequate vervanger ervoor in de plek komt, iets wat bijna Ajax eigen is.

05-07-2022 11:29

wladimir +3059

Helemaal eens! Desalniettemin speelt geluk hier ook een belangrijke factor. Naast Sanchez en Martinez hebben we eigenlijk alleen Ziyech en Haller met een flinke winst doorverkocht de afgelopen jaren. Die laatste twee zijn toch een beetje 'bord op schoot'.

Misschien lukt het om Alvarez met winst te verkopen. Antony zal deze zomer ook nog wel voor een mooi bedrag vertrekken. Die zijn wel al weer voor veel hogere bedragen binnengekomen.

Bakker en Botman hebben een basisplaats in Jong Oranje en zijn serieus in beeld bij LvG voor het grote Oranje. Aankopen blokkeren soms een getalenteerde jeugdspeler, waardoor sommige besluiten transfervrij te vertrekken.

Naar ik begrijp wil Salah-Eddine niet bijtekenen, mede omdat Wijndal is gekocht.

05-07-2022 13:49

Asociaal +2794

Nou, laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden!!! Natuurlijk heb ik het liefst dat hij blijft, maar als zijn hart op een gegeven moment elders ligt, dan kan je hem beter laten gaan ipv dat je hem met tegenzin in Amsterdam houdt.

05-07-2022 09:47

Oxxer +164409 moderator

Teveel emotionele reacties, Martinez wil terecht in de beste competitie speler en kan een veelvoud verdienen. Als hij wil gaan, zoveel mogelijk poen pakken, op zoek gaan naar een vervanger en verder. Ajax is en blijft een opleidingsclub waarbij spelersverkopen een belangrijk onderdeel is van het businessmodel.

Punt van aandacht binnen Ajax, geen spelers meer transfervrij de deur uit.

05-07-2022 09:45

ajaxcied4life +26056

Precies. Eigenlijk is het mooie en spannende aan Ajax ook dat ze spelers voor mooie hoge bedragen verkopen en dat er dan een vervanger moet komen voor de 'onvervangbare' speler en dat je die vervanger dan weer ziet groeien en beter worden enz. enz.

05-07-2022 09:51

DaNaRWaL +4349

Precies! Dit is toch zoveel leuker dan vorig seizoen, dat vond ik pas een gok; hopen dat de groep bij elkaar blijft en gaat presteren.

Nu komt er veel geld, vers bloed en frisse energie in de groep. Bijkomend pluspunt is dat Ajax zijn naam weer waarmaakt voor echte grote talenten die de stap naar de top willen maken en Ajax als springplank willen gebruiken. Enige wat ze moeten blijven doen is kampioen worden en overwinteren Europees voor de centen en de status.

05-07-2022 10:11

AFCAMM +11351

Het is hier vaak net alsof je in een klas vol menstruerende bakvissen zit. Één en al drama en hysterie.

05-07-2022 09:58

ProfessorX +19827

Menstruerende bakvissen 🤣🤣🤣🤣🤣

05-07-2022 10:14

DaNaRWaL +4349

Gratis saus, dat dan weer wel

05-07-2022 13:49

AjaxDUde123hk +595

Ik dacht dat Ten hag een nieuwe uitdaging aanging en daarom Ajax verlaat en een nieuwe team gaan opbouwen bij ManU. Waarom wil hij nu allemaal Ajax en oud Ajax spelers halen dan kan hij net zo goed bij Ajax blijven.

05-07-2022 09:41

insectenverdelg +23473

Tot nu toe heeft hij alleen een Feyenoorder binnen gehaald.

Daarnaast heeft ten Hag altijd een hang naar oud spelers. Kijk maar naar Labyad, Haller, Promes en Klaiber.

05-07-2022 09:45

Web +178830

Die haat naar Ten Hag hier omdat hij zijn ploeg wil versterken
Of Martnez nu naar Arsenal gaat of naar Man United het zal mij een zorg zijn
Kiest hij voor Man United dan weet je ook hoe Ten Hag er voor staat bij Martinez
Bovendien gun ik het Martinez, die jongen heeft voor die 4 miljoen Ajax zoveel gebracht
Maar ik zal wel weer een eenling zijn
Zo naïef om te denken dat spelers boven gemiddeld spelen, bij Ajax blijven
Gelukkig heeft hij een langdurig contract getekend, anders ging hij misschien wel voor niets de deur uit

En natuurlijk baal ik er ook van

05-07-2022 09:41

Harold +10579

Er zijn zoveel goede spelers, maar waarom juist spelers van Ajax willen halen.

05-07-2022 10:03

Web +178830

@Harold
Omdat je weet wat je daar aan hebt
Martinez zal overal slagen

05-07-2022 10:08

Harold +10579

Dat zijn veilige keuzes. Maar hij kan bijv ook voor Klaiber gaan.

05-07-2022 11:44

AFCAMM +11351

Zou jij dat in zijn positie doen, Harold?

Het is kut voor ons, maar het is hartstikke logisch wat Ten Hag doet. Voor zover hij het ‘doet’.. hij adviseert gewoon.

05-07-2022 18:52

Tov +1785

Ajax kan beter zeggen bieden vanaf 50 mil. Hoeven de clubs er ook niet over na te denken om voor minder te gaan.

05-07-2022 09:39

Web +178830

Ajax doet precies het zelfde als Tottenham
Die willen ook het maximale er uit halen
En nu zal er wel een reageren dat het anders is
Nee iedere club wil terecht het maximale

05-07-2022 09:34

RepoocElad +9927

Natuurlijk, maar er is wel een grens aan het realistische maximale en dat verschilt per geval. Wat mij betreft is 50miljoen voor een jonge, zeer talentvolle Argentijns international die op LB en LCV goed uit de voeten kan en afgelopen seizoen furore maakte in de CL een realistische prijs. 30 miljoen voor een speler die sinds zijn transfer in 2020 nooit een basisplaats heeft afgedwongen, dus eigenlijk gewoon geflopt is, en twee jaar geleden ook al 30 miljoen kostte is niet realistisch.

Iedere club wil het maximale, maar er is een reden dat Ajax geen 100 miljoen vraagt voor Licha. Net zo zouden Spurs geen 30 miljoen moeten eisen. Neemt overigens niet weg dat ik Bergwijn graag zie komen, maar dat is een ander verhaal.

05-07-2022 09:52

NeeI +107808

Anders vraagt t rijkeluiszoontje toch gewoon wat extra centjes aan zijn Papa om de transfer snel rond te maken.

50M van United + 10M Papa Ten Hag.

05-07-2022 09:33

rsvh88 +5478

Zal Ten Hag t naar zn zin hebben daar? :)

05-07-2022 09:32

Web +178830

@rsvh88
De drang om te slagen speelt heel erg
Maar of het de ideale club is?
Vroeger was Man United een geweldige club, ik was er echt fan van. Nu is het zo anders
Arsenal ook, die stonden altijd voor mooi aanvallend voetbal

05-07-2022 10:12

rsvh88 +5478

Ja. Ik denk oprecht dat het niet de beste keuze was. Maar we gaan zien. Het was ook tijd om te vertrekken bij Ajax natuurlijk.

05-07-2022 11:26

Stoffel +18544

Erik heeft hem een jaar lang op de bank gehouden en nu wil ie hem opeens heel graag hebben, ga weg kale Tukker.

05-07-2022 09:28

EuforischeRealist +15590

Zo snel willen ze hem niet want anders hadden ze die 50m wel meteen afgetikt en met Martinez tot een overeenkomst gekomen. Als je als ManU zijnde ruim 80m aan Maguire uit kan geven dan is 50m voor Martinez een no-brainer lijkt me, dus als Ajax zijnde lekker afwachten tot die 50m betaald wordt en alvast de lijntjes uitgooien voor een vervanger.

05-07-2022 09:28

Stamhoofd +11548

Spoedtarief: 80 miljoen

05-07-2022 09:11

Mike1 +5372

Ten Hag doet het juist goed. Koopt Ajax spelers, gaat vervolgens nog voor de kerst de laan uit met een zak geld waarna we dezelfde spelers weer voor de helft terug kunnen kopen omdat de nieuwe trainer liever met zijn eigen favoriete spelers aan de slag gaat :)

05-07-2022 09:00

Oxxer +164409 moderator

Jij ziet Ajax , Martinez voor €25M terughalen? Dat beleid volgt Ajax niet, de timing is vervelend en Martinez is goed maar niet onvervangbaar. Er zijn niet voor niks scouts in dienst.

05-07-2022 09:35

Mike1 +5372

Ik bedoelde mijn opmerking met een knipoog

05-07-2022 09:53

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25406

Ik zeg 10 mln erop

05-07-2022 09:00

insectenverdelg +23473

Ja Martinez wul naar Arsenal waar hij als linksback kan spelen. Aight.

05-07-2022 08:58

BillSplate +9705

Beseft 🔟 Hag wel dat hij z'n eigen graf aan het graven is met al die Eredivisie spelers? Als de resulteren tegenvallen, zullen ze daar als eerste naar wijzen. Zullen ze vertellen dat Donny ook al tegenviel en dat Ten Hag nog meer lichtgewichten voor de Premier League heeft gehaald.

05-07-2022 08:53

insectenverdelg +23473

Ik zou het met je eens zijn in vele revallen maar niet met Martinez. Ten Hag zn eersteprio isom verdedigers te halen die met ruimte in de rug kunnenspelen om zinn eogen spel te kunnen spelen. Dat kan niet met het huidige kreupelhout dat daar staat.Echter zijn goede verdedigets die dat kunnen schaars. Bij Ajax daarenten lopen er 2 rond met heel veel potentie.

05-07-2022 09:00

BillSplate +9705

Daar heb je een heel goed punt. Toch zou ik wat meer zoeken naar spelers die ook voldoen aan de gewenste vereisten, maar misschien gevoetbald hebben op een hoger niveau. Te groot afbreukrisico nu. Wel overtuigd dat Martinez daar in die top hoort.

05-07-2022 17:42

Been +12508

Tsja als de Arsenal’s en Man Utd’s van deze wereld aan de deur kloppen bij Ajax dan weet je dat het een gelopen koers is. Goed uitonderhandelen en dan lekker laten gaan voor een mooi bedrag. Anders kent t spel straks enkel verliezers.

05-07-2022 08:34

Gonzalez75 +5875

Wie biedt meer?

05-07-2022 08:27

eros +4811

55 miljoen, 5 miljoen bij championsleague, 10% doorverkoop

05-07-2022 08:18

BillSplate +9705

Bij het behalen van de Champions League toch? Dat kan ook even duren. Bij winst mogen ze €15 mln betalen.

05-07-2022 08:54

josajacied +3547

Welke linker centrale verdedigers zijn er op de markt? In de categorie 15-25 miljoen moeten we wel wat kunnen vinden lijkt me.

05-07-2022 08:12

BillSplate +9705

Denk dat er genoeg zijn, maar heb het idee dat we niemand gaan halen. Blind zal links centraal gaan spelen. Schuurs zal meer kansen krijgen en op links hebben we dan Wijndal en Salah Edinne of Baas. Tot het moment dat Tagliafico er is, zullen ze ook noemen dat alle posities sterk bezet zijn. Daarna doen ze alsof ze iemand gaan halen, maar lukte het niet meer.

05-07-2022 08:56

Maxwell_5 +6977

Mijn gedroomde alternatief was Ko Itakura, die had nog een 1-jarig contract bij Man. City met een clausule van 5.8 mil. En naar verluidt heeft Borussia M. Gladbach er uiteindelijk 5 mil voor betaald.

Jammer voor mij, maar helaas.

05-07-2022 09:55

Carrerdecasp +8167

Tegen elkaar op laten bieden. Wat Levy en Leipzig kunnen, kunnen wij ook.

05-07-2022 08:07

JaapStam +137243

En hier krijg ik telkens een harde plasser van; https://twitter.com/Sachk0/status/1543530103833251841?cxt=HHwWgsDSsfKc3OsqAAAA

05-07-2022 08:01

Been +12508

Wat een baas en persoonlijkheid inderdaad. Ergens wel vreemd dat we via Tadic geen andere Servische toppers hebben weten te strikken.

05-07-2022 08:36

JaapStam +137243

Mitrovic van Fulham halen!!!

05-07-2022 08:42

ajaxcied4life +26056

Dam moet 48 mln bieden met 5 miljoen aan zekere variabele bonussen.

05-07-2022 07:59

Freddy +11447

Malacia, Eriksen en Martinez. Ik denk dat de Man Utd fans wat anders hadden verwacht. Met alle respect maar hier gaat Ten Hag weinig mee opschieten.

05-07-2022 07:58

jo1 +4584

Geen hol, is allemaal middenmaat voor Man U.

05-07-2022 08:16

TontoKarnaggel +42520

Eriksen en Martinez middelmaat, okaaaayyyy......

05-07-2022 08:29

jo1 +4584

Voor de Premier League en een club al Man U wel. Voor ons zijn het toppers. Bij Man U wordt toch iets meer gevraagd

05-07-2022 08:42

tyzinho +1309

Ze hebben nu Maguire. Met Martinez ga je 10 stappen vooruit

05-07-2022 08:57

Oppermachtig +2877

Hahahahahaha.

05-07-2022 09:00

020Dario020 +2069

Ben eigenlijk sinds ‘99 fan van United en ik volg ze vrij aardig dus geloof me, elke speler die een bal naar iemand met hetzelfde shirt kan spelen is een aanwinst voor United

05-07-2022 09:05

jo1 +4584

Sanchez onze held red het daar ook maar amper, heeft niet altijd basisplek

05-07-2022 10:37

jo1 +4584

Ja maar met alle respect, je wilt bij de rijkste club van de wereld toch echte wereldtoppers? Hetgeen wat Ten Hag haalt gaat hij echt geen hoogvlieger worden

05-07-2022 10:38

Been +12508

Hoog tijd dat daar de focus weer op het team komt te liggen ipv het individu. Lijkt me alleen maar een goede zaak dit.

05-07-2022 08:37

Freddy +11447

Het zijn ook wel versterkingen voor ze. En Ten Hag gaat er wel een team van krijgen. Alleen het gat naar Man City en Liverpool gaan ze er niet mee dichten.

05-07-2022 09:15

JaapStam +137243

Off; Volgens Fabrizio Romano is de deal nu wel echt rond met Luka Jović en Fiorentina!!! Jammer!!! Had hem graag zien komen ipv Brobbey!!!

05-07-2022 07:57

Been +12508

Dan maar Kostic

05-07-2022 08:38

JaapStam +137243

Mwah, die gaat naar Juventus!!! En Ajax heeft met Berghuis, Bergwijn en Ihattaren genoeg buiten spelers!!! Ik zeg Mitrovic voor in de spits!!!

05-07-2022 08:41

Koscar +5399

"He’s been very clear with Ajax telling the club that he only wants to leave to try his first Premier League experience. "

Wat is de "only" hier?

05-07-2022 07:56

CruijffiaansNouriaans +4450

Alleen naar de PL. Niet naar België. Of Kazachstan.

05-07-2022 08:00

Michael 1974 +22030

En niet naar georgie

05-07-2022 08:40

Carrerdecasp +8167

Dat hij per se weg wil.

05-07-2022 08:06

Tommyshelby +129206

"Deze Tukker is een klein beetje Ajacied geworden"

05-07-2022 07:51

JaapStam +137243

Ajacied af!!!

05-07-2022 07:52

Intec2.0 +12427

Is hij ook daarom wil hij onze spelers hebben. Gewoon laten betalen

05-07-2022 08:30

JaapStam +137243

Ik krijg steeds meer een hekel aan f*cking Erik Ten Hag!!! Beetje onze spelers wegkapen!!! Eriksen net zo!!! Zo genaamd laten trainen op Sportpark de Toekomst en vervolgens praten tegen hem van; ''Hé hé hé Christian, come to Man U this summer''!!!

05-07-2022 07:51

RichardWitschge8 +5205

Wat een gelul zeg, er is nog geen enkele speler naar MU tot nu en in Eriksen had Ajax sowieso geen interesse.

05-07-2022 08:16

JaapStam +137243

Jij dan met je lul!!! Wie je is bron???!!! Mike Verweij!!! 😂😂😂!!!

05-07-2022 08:22

Duggoutdennis +6350

Gewoon een vraagje Jaap, wat slik jij dat jij niet moe van jezelf begint te worden?

05-07-2022 09:33

Noxin +15552

Eriksen was sowieso een kansloos verhaal, zijn vrouw wilde in Engeland blijven wonen.

05-07-2022 09:48

AFCAMM +11351

Denk je echt dat jij de aangewezen persoon bent om iemand anders’ manier van praten belachelijk te maken, Jaapie??!!!!!???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????

Je had er trouwens al een hekel aan. Zoals een bult anderen. Hysterische wijven.

05-07-2022 09:54

Marcw1972 +16612

Laat ze maar tegen elkaar op bieden.

05-07-2022 07:50

Ron403 +6492

Het is niet zo moeilijk, gewoon lappen en vooral veel lappen. Dan is het zo rond.

05-07-2022 07:50

Jari122 +1451

United/TH lijkt hem extreem te willen. Dit mag echt nooit onder de EUR 50 miljoen gaan uitkomen.

05-07-2022 07:50

Koningtoto +60477

Dag verder, 3 miljoen er bij. 53 miljoen dus, vaste prijs.

05-07-2022 07:48
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.