Conte rekent op Bergwijn: 'Hij is gelukkig om bij ons te blijven'

door Terrence Riepma 48

Bron Voetbal International

Conte rekent op Bergwijn: 'Hij is gelukkig om bij ons te blijven'

door Terrence Riepma 48

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Antonio Conte ziet het niet gebeuren dat Steven Bergwijn Tottenham Hotspur deze winter nog inruilt voor een andere club. De vleugelaanvaller, die in de belangstelling staat van Ajax, vervulde woensdagavond een heldenrol namens The Spurs door tweemaal diep in blessuretijd te scoren. Een 2-1 achterstand tegen Leicester City werd daardoor omgebogen tot een 2-3 overwinning.

'In het verleden was ik altijd heel duidelijk als het ging over Steven', citeert Voetbal International Conte. 'Ik zei dat hij voor mij een belangrijke speler is, omdat hij eigenschappen heeft die niemand heeft in onze selectie waarin er niet veel creatieve spelers zitten.'

Conte legt uit wat die unieke eigenschappen van Bergwijn precies inhouden en waarom hij een toevoeging is voor zijn selectie: 'Hij is heel goed in de een-op-een-duels en kan een man passeren. Hij kan als aanvaller spelen, hij kan op tien spelen. Hij is fit genoeg om te beginnen of om erin te komen om de wedstrijd te kantelen.'

Conte hoopt op langer verblijft Bergwijn

De Italiaanse oefenmeester zou het dan ook zonde vinden als Bergwijn deze winter vertrekt: 'Hij is een belangrijke speler. We moeten ons verbeteren, sterker worden en niet een speler verliezen en zwakker worden. Je weet dat een speler gelukkig moet zijn en ik denk dat hij gelukkig is om bij ons te blijven en voor Tottenham te spelen.'

Lees meer over:
Plaats reactie

OntlastendeMiddenvelder +1987

"Hij is gelukkig om bij ons te blijven." Dat is geen Nederlands. En er is meer mis met die vertaling, want "He's happy to stay", betekent niet zozeer dat hij *gelukkig* is om te blijven, maar meer dat hij het prima vindt.

21-01-2022 13:22

ajax4ever001 +18615

kortom het was dus allemaal weer fake gelul omtrent Bergwijn en Ajax

21-01-2022 12:49

BokkieBokstra +11331

Leuke speler had hem graag bij Ajax gezien maar ook leuk dat hij het gisteren goed deed. Gisteren wat Tottenham blij met hem. Hoop wel voor hem dat hij aan spelen toekomt daar, dat is weer een ander verhaal.

20-01-2022 12:29

Dubbelvla +8476

Jezus. 'Hij is gelukkig om bij ons te blijven' is waarschijnlijk een letterlijke vertaling van 'He's happy to stay with us', maar op zichzelf een waardeloze Nederlandse zin jongens...

20-01-2022 12:21

Noahdepoah2021 +4863

Tja Bergwijn. Als ik hem zag juichen wilt ie ook helemaal niet weg. Dus ajb niet kopen.

20-01-2022 12:18

afca85meer4ever +2955

Compleet verkeerd aangepakt door Overmars. Je had dit afgelopen zomer moeten regelen niet midden in het seizoen. (Neres verkopen) Daarnaast had je hem niet moeten verkopen voordat je rond was met Steven. Tevens had je een alternatief moet hebben om mee te schermen richting Tottenham of door te kunnen schakelen.

20-01-2022 12:17

ajax4ever001 +18615

maar je weet dat Marc beter is qua verkopen? Aankopen doen ligt niet zijn sterkste punt op enkeling na.

21-01-2022 12:50

Jeugd +24867

Als je gelukkig bent moet je blijven toch?

20-01-2022 12:17

Snellejapie +11401

Mooi, zoals ik al elders zei: Te duur en te overschat. Tottenham wil eigenlijk niet (meer) verkopen. Eerder niet omdat hij ingeschat was als een handige speler om op de bank te hebben en nu omdat het een handige speler is om op de bank te hebben en vooral om niet te verkopen omdat hij leuke dingen kan doen. Daarbij wil Bergwijn nu vast verder kijken dan alleen Ajax. Dit icm zijn buitensporige salariseisen moet je vooral niet aan dit gebeuren met een prijskaartje van 32+ miljoen euro gaan beginnen.

20-01-2022 12:12

j0rnnn +5104

In Kroatie loopt nog een jongen met snelheid en diepgang. Daarnaast kan hij ook een mannetje uitspelen. En nog een voordeel is dat hij de club kent. Oké voornamelijk van het revalidatie honk.

20-01-2022 12:01

Arie Vink +4866

Met Levy valt sowieso al niet te onderhandelen, dus dat was al een ramp geweest voor de portemonnee. Nu lekker laten varen en doorschakelen.

20-01-2022 12:00

036AFCA97 +146682

Jammer weer.

20-01-2022 11:55

RJB1979 +25865

Zag net de samenvatting en ik kreeg een hele naar smaak in mijn mond van de wonderbaarlijke ontsnapping van Tottenham in de 97e minuut.

20-01-2022 11:54

Aspers73 +3241

Pfew.....komen wij even goed weg!

20-01-2022 11:49

Rikkie66 +22847

Die opleving van Bergwijn kon ook nog weleens heel nadelig uitpakken voor hem. Hij zal wat meer minuten maken nu bij de Spurs maar als hij de verwachtingen die hij nu heeft gecreëerd niet waar maakt dan kan hij gewoon weer banken. weg transfer periode. Zit je daar alsnog te verpieteren op de bank. Ik hoop het voor hem natuurlijk niet.

20-01-2022 11:44

Dubbelvla +8476

Ja exact, de kans bestaat dat ie nu gewoon blijft maar dat er niets verandert. Maar goed, in het NL-elftal zijn niet zoveel alternatieven, dus hij zal vast wel meegaan.

20-01-2022 12:22

Melvin Melvin +496

Bergwijn is leuk, maar het is geen toppert..
Ooit verkoop je hem door voor 15 miljoen.

Ajax kan beter een Unuvar, Hansen, Daramy ​(van Dongen, Banel) een kans geven, prima spelers voor de eredivisie.

Tadic speelt toch alles als aanvoerder, zijn mentaliteit kan je toch moeilijk vervangen en is geen brekenbeen.
Antony heeft te veel kwaliteit t.o.v een Bergwijn.
Bergwijn is ook gewoon bankzitter bij Ajax..

Ik weet zeker dat een Unuvar met zijn kwaliteiten een zeer goede pot kan spelen tegen welke tegenstander dan ook, hij is zo creatief, technisch onderlegd, laat hem eerst wat eredivisie wedstrijden spelen.
Gaat het wat minder, gooi je Tadic of Daramy er in.

Dan nog kan je altijd een Antony naar links en Berghuis naar rechts of een Brobbey daar laten spelen.

Ajax moet gewoon de jeugd de kans geven, het elftal staat.

20-01-2022 11:27

robertomalone +1185

Ik ben het wel eens met je redenering, maar je vergeet dat met het programma dat de spelers van Ajax draaien in een seizoen, je die ideale opstelling wellicht in 50% van de gevallen kunt opstellen. Het kernteam moet dus groter worden. Afgelopen weekend zie je Klaassen als spits geposteerd worden. Dat is armoe. Daar had een oplossing moeten staan die CL-waardig is. Bergwijn is dat daar, maar ook op de andere voorhoede posities. Vergeet niet dat Haller wellicht vertrekt eind van het seizoen en Brobbey weer terug opgeëist wordt.

20-01-2022 11:36

Goldenlastra +1741

Klopt, maar hij is ook nog eens een spits. En een totaal andere type die best wel eens een wapen daar kan zijn. Maar qua vleugels zijn we in de basis al te goed.

20-01-2022 13:16

LouisVonGoal +2919

Dit was vanaf het begin al tijdverspilling. Eindstand, komt er niemand meer. Nou talenten, laat je maar zien!

20-01-2022 11:17

TheoCZ +3023

Moet je me toch eens uitleggen Conte, dat rekenen op Bergwijn.
Ik reken al jaren op een rekenmachine.
Wat doe ik dan fout ?

20-01-2022 11:13

sebastiaan1900 +5350

Godzijdank.

20-01-2022 11:12

Henkjanklaas +20657

Voetballerij is zo opportunistisch dat door zijn optreden in de laatste wedstrijd de transferwaarde alleen maar nog hoger wordt. Door uitspraken van de trainer wordt hij met de dag duurder. Verleg je aandacht aub naar andere targets

20-01-2022 11:05

Ozymandias +159568

Dit was de tweede wedstrijden achter elkaar (voor Bergwijn) waarin hij enorm belangrijk voor Tottenham was. Hopelijk willen ze hem echt tot het einde van het seizoen behouden. Dan kan Ajax in de zomer kijken hoe ver talenten als Daramy, Hansen, Ünüvar en Van Axel Dongen in hun ontwikkeling zijn (en of Haller, Antony en Brobbey blijven) voordat ze bepalen of er een nieuwe aanvaller bij moet komen.

Beter nog is als Ajax een goedkope miskoop doet want dat is momenteel de enige kans voor talenten om een kans te krijgen in het eerste. ;-)

20-01-2022 11:04

Oxxer +164598 moderator

@ Ozymandias
In een eerdere reactie vandaag schreef ik, Tadic is een held alleen mag vaker ,afhankelijk van de stand of tegenstander, sneller gewisseld worden of banken. De dure Daramy en de anderen die jij noemt kunnen zich niet ontwikkelen. Zij kunnen echt wel wat anders spelen zij niet bij Ajax.

Dit vind ik een belangrijk aandachtspunt voor de technische staf.

20-01-2022 11:13

robertomalone +1185

Maar die technische staf ziet die ontwikkeling voor 75% op de trainingen en bij de wedstrijden van Jong. Ze moeten alleen de afweging maken, gaan we die extra 25% in het eerste starten of lopen we daarmee het risico dat het elftal teveel verzwakt. Het is en blijft absolute topsport, winnen is alles. Volgens mij zie je dit probleem bij alle topteams in het voetbal maar ook daarbuiten (bv basketbal)

Jouw voorbeeld Tadic is volgens mij op het eerste gezicht een goed voorbeeld, maar ik denk dat de prestaties van Tadic gebaat zijn bij het behouden van een wedstrijdritme. Lastig dus voor de technische staf. In de wedstrijden waarin het er echt om gaat wil je een 100% Tadic hebben, maar daarvoor moet hij in de andere wedstrijden meedoen.

20-01-2022 11:45

Oxxer +164598 moderator

@ robertomalone

Nope niet geheel mee eens, bij een 3 /4 nul na 45 min kan Daramy er meteen na rust in. Wat heeft het voor zin om te wachten tot min 70? Stel dat Tadic niet beschikbaar is wat dan? Voor Gorter geldt hetzelfde die had de bekerwedstrijden moeten keepen.

20-01-2022 11:54

Ozymandias +159568

"Maar die technische staf ziet die ontwikkeling voor 75% op de trainingen en bij de wedstrijden van Jong."

Alleen lijken ze die ontwikkeling regelmatig over het hoofd te zien. Zo hadden ze niet door dat Gravenberch al véél beter was dan Marin toen Marin werd gekocht, dat Mazraoui al veel beter was dan Orejuela en Kristensen toen die werden gekocht.

"Jouw voorbeeld Tadic is volgens mij op het eerste gezicht een goed voorbeeld, maar ik denk dat de prestaties van Tadic gebaat zijn bij het behouden van een wedstrijdritme."

Er is geen enkel risico dat Tadić te weinig wedstrijdritme krijgt. Ik denk dat er weinig (misschien wel geen) spelers zijn die meer minuten hebben gespeeld voor club en land samen dan Tadić sinds zijn komst naar Ajax. Ten Hag durft hem zo goed als nooit rust te geven.

Tot nu toe speelt Tadić gemiddeld 50 wedstrijden voor Ajax per seizoen (zo goed als allemaal als basisspeler) waar gemiddeld nog 7 interlands voor Servië per seizoen bij kwamen.

20-01-2022 12:03

Oxxer +164598 moderator

Spot on.

De ontwikkeling van de jongens er achter is net zo belangrijk als de prestaties van Tadic. De volgers van JA zien dat daar genoeg talent loopt. Die jonkies kunnen het alleen laten zien in Ajax 1 als zij kansen krijgen.

20-01-2022 12:07

Jayq +3375

Helemaal eens. We hebben Berghuis ook nog (al is hij eigenlijk ook onze beste 10 en wil je hem liever niet doorschuiven).

En die goedkope miskoop is eigenlijk ook niet nodig, we hebben Labyad nog. Die brengt Ajax niet naar een hoger niveau, maar zo slecht is hij ook weer niet, voor de eredivisie prima als het echt nodig is. Hij is daarmee eigenlijk de perfecte 'concurrent' om jonge talenten de voorkeur boven te geven.

20-01-2022 11:34

Robbie en de Kock +11221

' Hij is gelukkig om bij ons te blijven' ...
Wat een kromme zin. Het lijkt we of deze door de goolgle translater is gehaald.

20-01-2022 10:58

DS84 +1854

Hahah idd

20-01-2022 10:58

ÁlvaroRecoba +13695

'He's happy to stay with us', héél stram vertaald, inderdaad.

20-01-2022 11:13

Nr.10 +111344

Hier baal ik wel van, had hem graag zien komen. Dit lijkt me nou een speler die de selectie direct sterker maakt met zijn kwaliteiten. Je hebt ook gewoon een aanvaller nodig, als je het mij vraagt, want je hebt nu voor de twee flankposities buiten Antony en Tadic alleen Daramy, die tot nu toe gewoon erg tegenvalt. Ja, Berghuis kán op rechts, maar dan moet je hem dus van zijn huidige positie halen en dan moet Klaassen op 10. Je wordt er dan ook niet sterker van. In de eerste seizoenshelft misten we een aanvallende wissel die een goal kon maken, zoals in eerdere seizoenen Brobbey en Huntelaar; dat had veel van die wedstrijden waarin we nu, ondanks kansen, niet wisten te scoren, over de streep kunnen trekken. Hopelijk hebben we dat nu wel met Brobbey, maar ik zag Bergwijn daar ook een rol in spelen (en ja, hij heeft net laten zien bij Spurs dat hij dat inderdaad kan). Ook zou hij een speler zijn die in Europa direct mee kan.
Ik begrijp nog steeds niet waarom zoveel mensen het niet zien zitten. Dan gaat het over hoeveel geld het zou kosten. Ben jij de penningmeester bij Ajax? Nee. Waarom maak je je daar dan zo druk om? Overmars heeft honderden miljoenen winst gemaakt op transfergebied, laat die man zich nou maar zorgen maken over dat geld. Bergwijn is pas 24, daar kan je nog een keer een mooie transfer mee maken om wat terug te verdienen. Het had mij ook mooi geleken omdat Bergwijn erg multi-inzetbaar is voorin, op meerdere posities heb je dan in één klap een klasse-optie erbij. Een optie die zelfs voor Antony en Tadic een serieuze concurrentiestrijd betekent. Daarbij had ik het ook een mooie powermove gevonden: Ajax heeft eerder spelers uit de Premier League gehaald, met Tadic, Blind en Haller, maar die waren allemaal al tegen de 30 of speelden bij een relatief laag klasserende club. Om een 24-jarige international bij Spurs weg te halen, dat had Ajax weer iets meer status gegeven op transfergebied. Je moet dat ook hebben, want de volgende kan dan denken: 'nou ja, Bergwijn ging er ook heen.'
Nou ja, ik vind het dus erg jammer als het niet doorgaat, en hoop wel op een goede optie B, want ik vind echt dat we dit jaar vol voor de Champions League moeten gaan (en natuurlijk ook weer de dubbel). Kom op, je klopt Benfica en je staat weer in de kwartfinale. Je moet nu niet zuinig gaan doen, de komende maanden moet het gebeuren.

20-01-2022 10:44

TheoCZ +3023

Nou Conte, ik ben ook blij dat Bergwijn bij jullie gelukkig is.
Houden wij dat geld lekker in de pocket.

20-01-2022 10:38

EuforischeRealist +15604

Beste wat ons kon overkomen, nu gaan we gelukkig geen idioot bedrag betalen voor een bankzitter!

Komend half jaar Daramy en/of jeugdspelers meer kansen geven en als dat te licht is in de CL kunnen we dit altijd nog opvangen met Berghuis als rechtsbuiten en Kudus/Klaassen op 10. Dan kan er richting de zomer gescout worden voor een vervanger voor Neres als dat dan nog nodig is.

20-01-2022 10:02

RFHK +12895

Ja prachtig plan! want Klaassen komt niet te kort voor de CL

20-01-2022 10:04

EuforischeRealist +15604

Als het alternatief is 22 miljoen neertellen voor Bergwijn die gewoon op de bank zit tegen Benfica dan heb ik liever Klaassen.

20-01-2022 10:07

Ferd +38560

Bergwijn komt ook niet te kort voor de CL? Kom op zeg.

Je hebt Tadic, Brobbey, Haller, Antony en Berghuis voor de plekken voorin voordat je aan Daramy, Unuvar of Van Axel Dongen moet beginnen.

20-01-2022 10:08

ajaxcied4life +26058

Hij redt nu Tony's giecheltje, dus voorlopig kan de knakker niet meer stuk hem.

20-01-2022 09:58

Hetzijnmaar +5453

Gaat Tadic dan op de bank of Antony
Dat rondje CL gaat evengoed wel lukken zonder die lamp

20-01-2022 09:54

Dennis1964 +121

22 miljoen en ze doen er een strik om. Is een hoop geld maar 1 rondje verder in de CL en je hebt het al bijna terug verdiend.

20-01-2022 09:53

DS84 +1854

Ja en wat gaan we dan doen met
Die achterlijke salariseisen ?? … dat spook hangt er ook nog boven

20-01-2022 10:58

Dennis1964 +121

22 miljoen en ze doen er een strik om. Is een hoop geld maar als je 1 rondje verder komt in de CL heb je het al bijna terug verdiend.

20-01-2022 09:52

Hetzijnmaar +5453

Berghuis werd al als vervanger voor Neres gehaald

20-01-2022 09:52

Rust +1188

Voor die twee doelpunten van gisteravond heeft hij nauwelijks iets gepresteerd in Engeland. Gewoon met beide voetjes op de grond blijven. Ajax kan zich, zoals hier al eerder gezegd, geen invaller van 20-30 miljoen permitteren, die moet zoals Haller direct en veel spelen. Anders kapitaal vernietiging.

20-01-2022 09:50

ST +23083

Die komt niet meer. Scheelt weer een hoop centen. Misschien van de zomer voor minder.

20-01-2022 09:42

fc Barcelona_ke +19255

Gaat niet om bergwijn of spurs. Of ajax hun salaris en vraagprijs wil betalen. Zo niet dan moet ie snel doorschakelen!

20-01-2022 09:37

behangdelul +32809

Oh ja, nooit meer zaken doen met Tottenham. Dat gerek en gedoe. Zij hebben ons harder nodig dan wij hun

20-01-2022 09:33

Nick14 +25889

Blijkbaar niet

20-01-2022 09:46

eenAjaxfan +20391

Hoezo? De transferperiode is tot eind januari, dus clubs hebben tot dan de tijd om een deal te maken. Het lijkt 'gerek en gedoe' omdat er steeds nietszeggende berichten in de media verschijnen. Die willen ook geld verdienen, dus die blijven iedere dag een berichtje de wereld in slingeren. Dat zegt helemaal niets over de onderhandelingen tussen clubs en/of spelers.

20-01-2022 11:33

JaapStam +137516

Voor de langere termijn ga je voor een Kostic!!! Ik zie Tadic aankomende zomer nog wel een klapper maken naar een ander land en dan om terugkeren als jeugdtrainer wat hij wilt ambiëren!!!

Bergwijn is ala Promes of Babel!!! Moet je niet meer willen joh!!!

20-01-2022 09:29

Nr.10 +111344

Tadic gaat nergens heen Japie!!!

20-01-2022 09:56

JaapStam +137516

Ik hoop het man!!!

20-01-2022 11:31

4keeroprij +578

Ik had het al een keer eerder gevraagd aan je maar toen had je niet gereageerd en ik ben oprecht benieuwd dus ik vraag het je opnieuw. Kostic bljnkt als een een wingback in een systeem met 3/5 verdedigers wat een flink andere rol is dan waar hij bij ajax zou spelen. Hij is in dat systeem wel echt heel goed, daar ben ik het met je eens, maar die rol waar die zo goed is bestaat bij Ajax niet. Die gast is verder wel tering duur (als i hoog salaris) omdat je de concurrentie met clubs als Inter aan moet gaan voor die gast. Dus waarom denk jij dat Kostic zo goed bij Ajax past?

20-01-2022 10:03

JaapStam +137516

Ik ga nu reageren: Kostic heeft de zelfde Servische roots als Tadic om het team op sleep touw te nemen met woorden op het veld!!! Ik zie Bergwijn dat niet doen, aangezien het een bescheiden jongen is!!! En daarnaast doet hij mij sterk denken aan een Promes of een Babel!!! Ene dag spelen ze pannen van het dak en de andere keer spelen ze als een drol!!! Met Kostic heb je meer zekerheid!!! Hij kent Tadic en Haller al en kent de Eredivisie!!!

20-01-2022 11:33

Oxxer +164598 moderator

@Jaap,
Ik waardeer jouw enthousiasme over spelers die net als jij Balkan roots hebben. Ik ben het daarin niet altijd met jou eens, bijv Mitrovic, met Kostic heb jij gelijk. Ik zie in hem heel veel terug van Tadic. Als Kostic ooit naar Ajax wil komen, meteen halen dat is een no-brainer.

20-01-2022 11:44

JaapStam +137516

@Oxxer,

Ik ben een emotionele persoon!!! Ben trots als Servische spelers het goed doen op de Europese velden!!! Maar ik weet dondersgoed dat Ajax (zie Mitrovic) nooit halen!!! Zeker nu ze Brobbey hebben gehaald en nog Haller achter de hand hebben!!! En over Kostic: die jongen moeten ze echt halen!!! Ik zie voor de lange termijn de ideale opvolger voor Tadic!!! Hij is geloof ik 29 jaar oud, met Bundesliga en Eredivisie ervaring!!! Hij is ook nooit geblesseerd, dus je kan altijd op hem rekenen bij iedere wedstrijd!!! En met ideale opvolger voor Tadic wat ik al zei, bedoel ik ermee te zeggen dat Tadic ooit ermee stopt als prof!!! Dan moet je een ervaren speler in je selectie hebben, en die heb je dan al in huis met Kostic!!! Ik kijk nu niet alleen in het heden maar ook voor de toekomst belangen voor Ajax!!!

20-01-2022 11:51

4keeroprij +578

Ik ben het wel met je eens dat Kostic idd een geweldige opvolger van Tadic zou zijn. Ik hoop alleen dat Tadic nog een tijdje blijft en ik denk dat ze nu juist een type speler zoeken die net anders is dan Tadic en Antony om wat anders vanaf dan bank te kunnen brengen. Ik denk dat Bergwijn dat wel zou kunnen brengen, maar ik begrijp dat je hem met Promes vergelijkt (Babel was echt wel al heel duidelijk van mindere kwaliteit toen hij aankwam). Ik denk dat Bergwijn net een betere versie van Promes zou kunnen zijn, die mogelijk na de zomer Antony in de basis vervangt als die weg zou gaan.

20-01-2022 12:24

Ferd +38560

Tadic gaat nooit meer weg bij Ajax.

Over Bergwijn ben ik het met je eens.

20-01-2022 10:10

JaapStam +137516

Tuurlijk hoop ik dat Tadic niet vertrekt, maar afgelopen zomer hield ik wel mijn hart vast toen er steeds gespeculeerd werd over AC Milan!!!

20-01-2022 11:34

Ferd +38560

ik maakte me daar geen moment zorgen over. Tadic houdt van Ajax, die gaat nooit meer weg.

21-01-2022 03:24

Henkjanklaas +20657

Neen Tadic is te oud voor transfer naar een andere topclub. Naar een zandbak of china zie ik hem niet gaan. Hij is nog steeds een bijzonder belangrijke speler voor ons. Graag gewoon blijven zodat we zo lang mogelijk van hem kunnen genieten.

20-01-2022 11:12

JaapStam +137516

Dit hoor ik vaker: ''Neen Tadic is te oud''??? Hij is harstikke fit man!!! Hij is zowat nooit geblesseerd bij ons aller Ajax!!! Hij traint net zo hard als Cristiano Ronaldo!!!

20-01-2022 11:35

Henkjanklaas +20657

Lees mijn hele comm. Aub . We liggen op 1 lijn .

20-01-2022 12:29

Rikkie66 +22847

1 ding is wel duidelijk. Totenham is niet Bepaald een geluks factor voor ons aller Ajax 🤦‍♂️

20-01-2022 09:20

hakimziyech +18246

Wat zou plan B kunnen zijn? Suggesties? Iets beters dan Gyrano Kerk???

20-01-2022 09:07

Taco van der Mast +347

Ryan Babel??😂

20-01-2022 09:13

Ferd +38560

eigen jeugd! Zoals het hoort bij Ajax.

20-01-2022 09:15

Nr.10 +111344

Axel Dongen en Unuvar zijn grote talenten, maar je kan niet verwachten dat zij al erg veel aan het team toevoegen als je straks wil wisselen in de CL. Laat ze rustig in die rol groeien. Tegen Utrecht gebruikten wij 8 (!) zelfopgeleide spelers, en de tegenstander ook nog twee.

20-01-2022 09:59

Ferd +38560

Berghuis kan ook op de vleugel. En daarmee kom je op 5 volwaardige spelers voor 3 plekken voorin. Met daar 3 talenten achter. Je hebt geen aankoop van 25 miljoen met een salaris van 3 miljoen nodig.

20-01-2022 10:05

Altijdindestraat +40225

Vraag is wat is plan B van Marcie, want Neres laten gaan en geen vervanger halen is geen optie lijkt mij

20-01-2022 09:00

johanisajax +8843

Daramy :-/

20-01-2022 09:15

Altijdindestraat +40225

Dan hebben we een probleem die maakt slechte indruk tot nu toe. Maar kan nog veranderen.

20-01-2022 09:16

johanisajax +8843

ja idd daarom staat er ook zon smiley bij

20-01-2022 14:25

oudzuid2 +7294

ik denk dat het een lastig verhaal gaat worden. hoop niet dat Marc de hoofdprijs gaat betalen. alhoewel je met hem erbij wel een grotere kans maakt op het kampioenschap en langer verblijf in de CL

20-01-2022 08:58

Ajacied1981 +17412

Geweldig wat er gebeurde gisteren. Nu gaat de transfer echt afketsen, zou geweldig zijn voor Ajax! Scheelt een hoop geld

20-01-2022 08:57

Altijdindestraat +40225

Door bekeren in CL verdiend ook aardig en daarvoor heb je vervanger nodig voor Neres

20-01-2022 09:01

Ajacied1981 +17412

Eens, maar gelukkig zijn er meer voetballers en niet alleen Bergwijn. Voegt niets toe aan Ajax. Zal heus hier en daar scoren maar deze optie is gewoon te duur en deze man is niet een toevoeging voor Ajax

20-01-2022 09:05

Altijdindestraat +40225

Bergwijn is dynamischer dan Neres en zou echt wel een extra wapen kunnen vormen in het arsenaal van Ten Hag. Alleen hij komt voor de bank, want Tadic gaat daar echt niet weg en Brobbey laat hij nog wel even staan nu Haller weg is.

20-01-2022 09:15

Ajacied1981 +17412

Daarom zeg ik: scheelt veel centen en hij voegt niets toe aan dit Ajax met dat salaris en die transfersom

20-01-2022 09:44

Rikkie66 +22847

Hij staat ook altijd in de basis 🤦‍♂️ Lulkoek verhaal

20-01-2022 08:46

Jaridebeste1 +6682

Ja meneer Conte nou weten we het wel. Hij is dolgelukkig bij jullie club en jij gaat hem tig basisplekken geven.

Goed, ik had hem er wel bij willen hebben maar als de berichten kloppen, is hij veel te duur wat mij betreft. Niet doen dus.

20-01-2022 08:27

PJS +4995

En door.........

20-01-2022 08:25

Bounce77 +2469

Zou Bergwijn nou niet gewoon een Deja Vu hebben, hij scoorde in zijn eerste wedstrijd ook de winnende volgens mij. Lekker naief daar blijven zal wel het scenario zijn, gevolgd door het bankje

20-01-2022 08:22

kaka1988 +2149

Kwestie gegokt en verloren. Hopen om een goede deal te krijgen door niet direct en misschien overhaast door te pakken. Dan kan dit ook gebeuren helaas. Zit wel een patroon in dar onderlingen of snel of niet rondkomen.

20-01-2022 08:17

Mikee +6409

Doorschakelen. Bergwijn na transferperiode weer lekker bankje zitten bij spurs.

20-01-2022 08:10

mark_cornelissen +126

Misschien Stengs proberen….

20-01-2022 07:56

Lampehoven Aversie +2346

Prima, veel te duur en geen toegevoegde waarde voor Ajax.

20-01-2022 07:47

Rasmussen +25823

Mooi. Eerst spelers uit het bgarnituur wegdoen ipv weer een peperdure aankoop halen.

20-01-2022 07:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.