Nachtmerrie voor Mikautadze: oud-Ajacied getroffen door gewapende overval in Lyon

door Marco Bouwmeester 77

Bron Voetbal International

Nachtmerrie voor Mikautadze: oud-Ajacied getroffen door gewapende overval in Lyon

door Marco Bouwmeester 77

Bron Voetbal International

Georges Mikautadze is zondagavond getroffen door een gewapende overval in zijn woning in de buurt van Lyon, zo melden diverse Franse media. De aanvaller won met Olympique Lyon met 4-1 van OGC Nice. Toen de oud-Ajacied terugkeerde naar zijn huis, werd hij opgewacht door twee gewapende mannen.

Tijdens de overval werd er geen fysiek geweld gebruikt, al moest Mikautadze wel behoorlijk waardevolle spullen afgeven aan de overvallers. Bekend is dat de buit van de overvallers bestaat uit verschillende sieraden en luxe accessoires. De waarde van de goederen die zijn gestolen wordt geschat tussen de 150.000 euro en 200.000 euro.

Over de daders die de overval hebben gepleegd is vooralsnog vrij weinig bekend. Als gevolg van de overval is de politie gebeld. Zij arriveerden echter te laat. De overvallers konden ontkomen voordat de politie aangekomen was bij de woning van Mikautadze. Sinds de overval is er door de Franse autoriteiten een onderzoek gestart naar het misdrijf. Er wordt momenteel met man en macht gezocht naar de nog altijd voortvluchtige verdachten.

Mikautadze heeft inmiddels via X gereageerd op het incident. 'Na de gebeurtenis van gisteravond wil ik je geruststellen: het gaat goed met mij en ik heb geen lichamelijk letsel opgelopen. Bedankt voor jullie vele steunbetuigingen, ze betekenen veel voor mij. Ik blijf gefocust op mijn doelen en tot snel. Zorg goed voor jezelf en je dierbaren', aldus Mikautadze.

Tekst gaat verder onder het bericht.

Olympique Lyon deed goede zaken

Voor Mikautadze zal het momenteel niet belangrijk zijn, maar zijn Olympique Lyon wist zondagavond wel met 4-1 te winnen van OGC Nice. Hiermee stijgt de ploeg van de oud-Ajacied boven Nice uit op de ranglijst van de Ligue 1. Olympique Lyon staat na de wedstrijd op de vijfde positie en staat slechts vier punten achter op AS Monaco, dat momenteel de derde positie in handen heeft.

Tekst gaat verder onder de foto.

hercules ajax mikautadze 23 24
Mikautadze speelde een korte periode voor Ajax.

Periode in Amsterdam

Voordat Mikautadze verkaste naar Lyon, stond de aanvaller onder contract bij Ajax. In 2023 tekende de Georgiër een contract bij de recordkampioen van Nederland voor zestien miljoen euro. Het huwelijk tussen Ajax en Mikautadze liep echter niet van een leien dakje en de aanvaller werd na een half jaar alweer terug verhuurd aan zijn vorige club, FC Metz. Tijdens de zomerse transferperiode maakte Mikautadze een overstap naar Olympique Lyon. Hier maakt de aanvaller tot nu toe een goede indruk, al moet hij meestal genoegen nemen met een invalbeurt.

Lees meer over:
Plaats reactie

Jarikoning +7205

De bekende natos hebben weer toegeslagen

04-12-2024 21:28

Henkjanklaas +20619

Erg als je dat overkomt. Kun je nog jaren lang psychisch last van houden. Op zich wel vreemd dat het mannetje voor 200k aan spullen gewoon thuis had liggen…wie doet dat nou…

04-12-2024 17:55

Dude125 +1188

Tsja dit klinkt mss een beetje als victim blaming maar dat je die dure (lees: extreem te dure) bling hebt wil nog niet zeggen dat je er ook veilig mee op sociale media kan. De "have nots" zien dat namelijk waarschijnlijk wel. Of

03-12-2024 11:49

mvdk +43935 moderator

Bizar. Je hoort dit soort nieuws echt steeds vaker. Criminelen weten natuurlijk dat er geld is en dat is een zorgelijk probleem.

03-12-2024 09:21

Dolblij +45045

Er zijn ook B&B's in goede buurten.

02-12-2024 16:57

Tinus +10308

Vreselijk voor die gozer. Het gebeurt in veel landen, maar in Frankrijk lijkt het schering en inslag.

02-12-2024 15:29

AFCACruijff14 +161347

Bepaalde steden in Frankrijk zoals Marseille en eigenlijk ook Parijs kan je bijna niet meer bezoeken zonder een fors risico te nemen.

02-12-2024 17:33

FrancescosRavioli +15201

Ik vind het ook geen fuck aan om naar Frankrijk te gaan. Heb helemaal geen zin om iedere keer zo alert rond te moeten lopen met een stedentrip.

Doe mij maar Berlijn of Warschau.

On: sterkte Mikau. Beroofd worden is echt heel kut. Zeker in je woonplaats

02-12-2024 20:17

Nr.10 +111040

@AFCACruijff14. Wat een onzin. Misschien dat bepaalde wijken in die steden niet zo veilig zijn, maar ik ga regelmatig naar Parijs en zie daar totaal geen risico's in.

03-12-2024 13:16

YRGI +32928

Over het algemeen is Parijs wel een kutstad.

04-12-2024 20:41

mvdk +43935 moderator

Onze Tadic was nog slachtoffer, maar die wist te ontsnappen.

03-12-2024 09:22

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25365

Tadic had kortemetten gemaakt met die gasten.

02-12-2024 14:53

Ferd +38469

Tadic rende weg en sloeg pas toen de achtervolgers hem achterhaalden en vluchtte toen het Conservatorium hotel in. Dus zo 'korte metten' was het niet. (ik wil hiermee overigens niet beweren dat ik het beter had gedaan, ik had waarschijnlijk mijn spullen gewoon afgegeven en de verzekering het laten regelen)

03-12-2024 03:28

401Middenweg401 +6008

Kolasinac, die maakt korte metten

03-12-2024 08:39

mvdk +43935 moderator

Zlatan Ibrahimovic... Maar tegen wapens die je niet veel.

03-12-2024 09:24

axelAFCA1996 +821

Te belachelijk voor woorden dat voetballers gewoon tegenwoordig persoonlijke beveiliging nodig hebben tegen dit soort fratse, als ik hem was zou ik tenminste 2 grote dobermanns kopen en de boel beveiligen met camera's, nood nummer oid

02-12-2024 14:30

wijzijndebeste123 +163631

Ongelofelijk hoeveel schade Steijn en Schip Ajax hebben toegebracht. Sutalo bijna met groot verlies verkocht door hun gepruts. Mikautadze weggedaan terwijl dat by far je beste spits was geweest nu.

Sterkte Mikau!

02-12-2024 14:26

Paulios +633

Mikautadze is in niks een Ajax spits

02-12-2024 14:52

wijzijndebeste123 +163631

Dan heb je er weinig kijk op. Mikautadze speelt bij een aanvallend Lyon in 4-3-3 met vleugelspelers en maakt 4 goals en 1 assist in de afgelopen maand. Je zal dus een nieuw smoesje moeten bedenken.

02-12-2024 14:54

Paulios +633

Zo zo, 4 goals en een hele assist in 1 maand. En hoe zijn die goals tot stand gekomen?
Puur op statistieken zegt het helemaal niks. Weghorst overlegt ook betere statistieken dan Brobbey (wie niet momenteel…), maar Brobbey is toch veel meer een Ajax spits dan Weghorst.

02-12-2024 15:15

Tinus +10308

Bespaar je de moeite @Paulios. Zodra Wijzijndebeste weer een haakje vindt over ‘Mikau’, dan komt hij met zijn vaste riedeltje om Steijn en Schip van alles de schuld te geven over deze geflopte transfer. Mislintat en Mikautadze treffen vanzelfsprekend geen enkele blaam. Als je een andere mening hebt, dan ben je gek en heb je er geen verstand van.

02-12-2024 15:29

GAjax31 +16077

Ik moet toegeven dat ik Lyon niet volg, maar 4 goals en 1 assist in een maand klinkt goed.

Maar toen keek ik naar zijn stats, en zag ik dat dit ook zijn enige goals en assists waren van het hele seizoen. Waarvan 2 goals tegen Auxerre en 2 goals tegen Qarabag die ergens onderaan in de EL staan.

Dat klinkt toch minder goed dan 4 goals en 1 assist in 1 maand haha, maar goed ik heb de wedstrijden dus niet gezien hoor dus wellicht speelde ie wel fantastisch..

Verder uiteraard spijtig dat hem dit overkomen en persoonlijk had ik ook liever gezien dat hij wat meer kansen had gehad bij Ajax.. maar ik denk dat Lyon voor beide partijen uiteindelijk wel het beste is.

02-12-2024 15:54

wijzijndebeste123 +163631

Hij had een ietwat moeilijke start (net als bij Metz en Ajax). Mikau is vaste invaller voor clubicoon en captain Lacazete. Dus je moet niet naar het aantal wedstrijden kijken. Dat zijn veelal invalbeurten.

02-12-2024 15:55

AFCACruijff14 +161347

Je overdrijft behoorlijk, wijzijnajax.

Even de feiten van zijn seizoen bij Lyon:

Dit hele seizoen scoorde hij in totaal 4 goals. Toevallig 2 vorige week tegen Qarabag. Daar speelde Ajax laatst ook tegen, die zijn bizar slecht.

Blijft nog over 2 goals (2x tegen Auxerre) en 1 assist (tegen Le Havre), allemaal eind oktober.

Hij heeft dus in 3 potjes voetbal voor Lyon cijfermatige inbreng gehad, in alle andere potjes niet.

(en ja, 3 Nations League goals nog gescoord, dat is prima maar dat is voor zijn land)

Mikautadze is bij Lyon geen eens basisspeler, dat zegt toch al wel voldoende?

02-12-2024 17:37

wijzijndebeste123 +163631

Clubicoon en captain Lacazete krijgt de voorkeur. Dat lijkt me niet gek. Mikautadze doet het juist de laatste tijd juist uitstekend zoals je zelf ook al mooi opsomt.

02-12-2024 17:38

Dissident +557

Volgens Mislintat kon Mikautadze ook prima vanaf de flanken uit de voeten.
Totaal niet serieus te nemen.

02-12-2024 20:06

Chesterson93 +3312

@AFCACruijff14

Op je laatste zin: Nee, dat vertelt niet het hele verhaal. Daarnaast hoeft een spits niet ergens anders 20 goals te hebben voordat men kan inzien dat het een goede speler voor de club had kunnen zijn. Zo was Conceiçao nu ideaal geweest voor Ajax en dat hij bij Juventus zit - en speelt - is niet alleen uit armoede.

@Wijzijndebeste123 snijdt wel een goed punt aan: Mikautadze’s kwaliteiten worden door veel supporters niet op waarde geschat, en dat is jammerlijk. Op het EK was het ook een uitstekende speler, weliswaar heel anders dan hij bij Ajax had kunnen spelen. Maar hij deed wel dingen die er bij ons niet uitkwamen. En dat binnen een halfjaar na vertrek.

Ik wens hem het beste, en ik geloof nog steeds dat hij bij onze club had kunnen slagen. En niet iedereen moet “gehaat” worden zodra zij de club verlaten. Daarnaast vindt ik het voor hem pleiten dat hij heeft gekozen voor de club uit zijn jeugd, aangezien hij wilde laten zien dat hij daar kan slagen (wat hem vroeger niet gelukt is, en daardoor vertrok naar FC Metz).

03-12-2024 09:25

mvdk +43935 moderator

@wijzijndebeste123

Wat ik best wel irritant aan jouw reacties vindt, is dat ieder die het niet met jou eens is gelijk weinig kijk op voetbal heeft, geen verstand heeft, dom is, er niks van snapt, onzin praat etc. Dat is nergens voor nodig. Respecteer elkaars mening en graag normaal discussieren.

Hierbij geef ik je een waarschuwing.

03-12-2024 09:28

Baco123 +6325

Das meer een 5-3-2 spits inderdaad

03-12-2024 17:48

Baco123 +6325

Klopt dat waren de woorden van mislintat
Kon zelf nog op 10 spelen ook

03-12-2024 17:52

burwatti +14261

De beste man heeft 4 goals gemaakt in 19 wedstrijden voor Lyon..

02-12-2024 15:37

Skajhigh +2268

Mikautadze is een koekenbakker en totaal geen teamspeler, hij kwam de verdedigers van Hercules niet eens voorbij.

02-12-2024 16:56

wijzijndebeste123 +163631

Maar werd wel topscorer van de Ligue 1 obv de 2e seizoenshelft en gedeeld topscorer van t EK. Dat is n klein niveautje hoger. 😂

02-12-2024 16:59

Skajhigh +2268

Je doelt op 2 penalties en een intikker die ie nog bijna miste. Weet niet waarom je zo op Mikautadze geilt maar je snapt niets van voetbal amigo. Leuke dribbelaar en that's it.

02-12-2024 22:30

wijzijndebeste123 +163631

Waar heb je t over? Mikautadze maakte vorig seizoen 13 goals en gaf 4 assists in minder dan 20 wedstrijden in de Ligue 1 en werd daarmee topscorer van de 2e seizoenshelft. Hier zaten slechts 3 penalties bij.

Elke keer verzin je weer nieuwe onzin. En elke keer haal ik t simpel met feiten onderuit.

02-12-2024 22:33

Skajhigh +2268

EK gappie, 2 penalties en een intikker. Franse competitie kijk ik niet, maar genoeg gezien in de minuten in Ajax 1..

02-12-2024 22:45

FrancescosRavioli +15201

Veel te lui om bij ons te spelen. En zoals boven benoemd scoort hij alleen tegen kleintjes.

Als die gozer de motivatie van Klaassen zou hebben was het een leuke speler

02-12-2024 20:19

wijzijndebeste123 +163631

Scoort alleen tegen de kleintjes? Weer een nieuwe aantoonbare leugen.

Hij scoorde vorig seizoen onder andere:
2 goals tegen Brest (toenmalig nr 2)
1 goal tegen Lille (toenmalig nr 4)
2 goals tegen Marseille (toenmalig nr 5)
2 goals tegen Lens (toenmalig nr 6)
1 goal tegen Lyon (toenmalig nr 10)

Even weer een nieuw smoesje verzinnen. Voor de volledigheid de volgende smoesjes zijn al ontkracht:
1. Hij kan t alleen bij een kleine ploeg (4 goals en 1 assist in de afgelopen maand bij Lyon)
2. Hij kan alleen in n verdedigende ploeg (Lyon speelt aanvallend)
3. Hij kan alleen in een 2 spitsen systeem (Lyon speelt 4-3-3 met vleugelspitsen)
4. Hij scoort alleen tegen de kleintjes (zie bovenstaand)

02-12-2024 20:33

FrancescosRavioli +15201

En wat voor niveau heeft Lyon?

02-12-2024 22:46

wijzijndebeste123 +163631

Haha je blijft bezig he? Je zuigt wat uit je duim. Dat haal ik met feiten onderuit en vervolgens verzin je wat nieuws.

Lyon staat inmiddels 5e nadat ze onderin stonden begin dit seizoen. Hebben de laatste weken bijna alles gewonnen. Daarbij gaan ze waarschijnlijk door in de Europa League. Dus dat is prima niveau.

Nu snel weer wat nieuws uit je duim zuigen kerel.

02-12-2024 22:51

FrancescosRavioli +15201

Van de laatste 5 competitiewedstrijden hebben ze er 2 gewonnen en 3 gelijk gespeeld.

Niet overdrijven he😁

03-12-2024 06:43

Chesterson93 +3312

En wie heeft momenteel de motivatie van Klaassen, bij de huidige nummer 2 van Nederland? Niet alleen met zijn motivatie redt je het. Kwaliteit en vertrouwen zijn belangrijkere aspecten, in mijn ogen.

03-12-2024 09:29

Chesterson93 +3312

Het is ook een club die van ver komt. En dat hebben zij vorig (halve) seizoen bewezen en dit seizoen weer. De aversie tegen Mikautadze kan bij meerdere mensen een onsje minder.

03-12-2024 09:31

FrancescosRavioli +15201

Ik heb verder niks tegen hem hoor. Ik vind hem lui en niet bij ons passen. Fijn voor hem dat die nu wel op z'n plek zit.

03-12-2024 10:20

Patrick1967 +1687

Wat heeft dat met de overval te maken?

02-12-2024 20:34

401Middenweg401 +6008

Ga je weer? Hij kan er geen reet van en dat weet je best. Hij was hooguit de beste penaltynemer geweest. Verder minder dan zowel Weghorst als Brobbey, te lui om de taken die Akpom wel uitvoert ook te doen, maar vooruit, wel beter bruikbaar dan Rasmussen.

03-12-2024 08:42

wijzijndebeste123 +163631

Houd toch op man met je onzin. N speler die er geen reet van kan wordt geen topscorer van de Ligue 1 obv de 2e seizoenshelft. 13 goals in totaal en 4 assists. Hier zaten slechts 3 penalties bij en meerdere prachtige goals.

Mikautadze tegen Qarabach afgelopen week: https://x.com/EuropaLeague/status/1862866677517451355

Brobbey en Weghorst zouden nooit zo n goal maken. Daarvoor missen ze de absolute klasse.

03-12-2024 09:21

401Middenweg401 +6008

Karabagh. Wow.

Ik zal het je nog sterker vertellen: op het afgelopen EK is er ook een spits gedeeld topscorer geworden die er eigenlijk geen reet van kan. Door een paar pingels binnen te schieten, weliswaar, maar toch. De gekste dingen gebeuren, zo zie je maar.

03-12-2024 09:24

wijzijndebeste123 +163631

Gewoon een fantastische goal. En hoe slecht Qarabach zogenaamd is hebben we aan den lijven ondervonden. Wij waren zelfs met 10 man de mindere.

Nogmaals: 13 goals in totaal en 4 assists in de Ligue 1 in een seizoenshelft. Hier zaten slechts 3 penalties bij en meerdere prachtige goals die Brobbey en Weghorst nooit gemaakt hadden.

Je weet trouwens dat een ultiem doemscenario zich zomaar kan voltooien he? Wij loten Lyon in de Europa League en Mikautadze scoort een prachtgoal id Arena. Dat zou Karma voor je zijn. Dus misschien verstandig om niet zo vervelend te doen en te erkennen dat Mikautadze een klasse spits is.

03-12-2024 09:38

401Middenweg401 +6008

Of, dat kan ook, jij erkent dat Mikautadze door alle strafschoppen een beetje overhyped is. Tien doelpunten in een half jaar is echt niet zo bijzonder.

03-12-2024 12:15

wijzijndebeste123 +163631

Lol. Hij werd topscorer van de 2e seizoenshelft met zijn doelpunten. Dus zo bijzonder is t.

03-12-2024 12:32

401Middenweg401 +6008

Lekker volhouden. Hij heeft dit seizoen in de ligue 1 twee doelpunten gemaakt waarvan 1 penalty. Dat doet Woutin een uur, zonder strafschoppen.

03-12-2024 12:36

wijzijndebeste123 +163631

Dat je aan cherry picking moet doen om hem onderuit te halen zegt alles. Vorig seizoen topscorer van de 2e seizoenshelft, gedeeld topscorer van t EK, 4 goals id afgelopen maand. En daar zaten meerdere prachtige goals bij.

Een hele serie feiten. Dat wordt zitten met samengeknepen billen voor je als Mikau straks op bezoek komt.

03-12-2024 14:02

401Middenweg401 +6008

Jaja en dan ben IK aan het cherrypicken. Dat je die penalties en die lullige intikker op het EK als voornaamste wapenfeit benoemt zou je al het schaamrood op de kaken moeten bezorgen.

03-12-2024 20:39

Ajaxhartt +10712

Vond hem niet echt indrukwekkend spelen, in de minuten die hem bij Ajax waren gegund.
Maar (en dat is een hele dikke maar), de technische leiding was in die tijd bijzonder zwak, dus dit had ook heel anders kunnen uitpakken. Zowel bij zijn huidige als bij zijn vorige ploegen, laat hij af en toe fraaie - en doeltreffende - staaltjes voetbal zien.

03-12-2024 11:41

Patrick020 +22322

Triest hoor. Sterkte!

Misschien wil hij nu toch weer terugkomen naar Amsterdam?

02-12-2024 14:07

noppenkoning +41217

Denk dat het wel een goede speler is past alleen niet bij 4-3-3.

02-12-2024 14:07

Ajaxsupporter02 +14030

Lyon speelt ook 4-3-3 toch? Komt daar ook nog niet uit de verf.

02-12-2024 14:15

wijzijndebeste123 +163631

Komt bij Lyon na een moeizame start wel degelijk uit de verf. 4 goals en 1 assist in de afgelopen maand.

02-12-2024 14:23

FTS95 +16053

Klopt, presteert geen ene klote. Maakt dit niet minder triest. Gun hem verder het beste.

02-12-2024 14:26

Juan62 +46179

Heeft niks in Amsterdam te zoeken.
Geen enkele zelfreflectie.
speelde als een dweil

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/mikautadze-fel-tegengesproken-niet-eerlijk-dat-hij-nu-ajax-een-trap-na-geeft-van-zijn-eigen-onwil-om-te-slagen

02-12-2024 14:13

Standby +9918

@Juan62

Het ligt eraan wie je gelooft, want als wat Mikautadze zegt klopt dan zegt hij hier niks geks. Volgens mij had Akpom ook zoiets aangegeven.

Dus als het waar is dan vind ik het onprofessioneel van Ajax en is dat een terechte kritiek van hem.

Verder speelde hij in de geringe aantal wedstrijden die hij speelde, niet slechter dan de rest van het elftal. Vrijwel iedereen was matig onder Steijn en Schip. Farioli bewijst dit seizoen hoe belangrijk een (tactisch) goede trainer is.

02-12-2024 20:38

Ferd +38469

Maar wat Mikautadze zegt klopt niet. Hij heeft hulp aangeboden te kregen maar weigerde, hij weigerde ook Engels te leren. https://voetbal.headliner.nl/item/mikautadze-kreeg-wel-hulp-bij-ajax-we-zouden-gaan-eten-maar-hij-heeft-afgezegd-voetbalprimeur-603090

03-12-2024 03:31

Chesterson93 +3312

@Ferd: hij spreekt mondjesmaat Engels, maar staat open voor communicatie. Dat laat hij bij Lyon zien, en daarnaast bood van Loen aan samen te eten, maar gaf hij niet aan wanneer hij dit deed. Mikautadze is vertrokken, maar had richting de winterstop (na Hercules) al besloten om te vertrekken. Niet iedereen neemt alle vormen van hulp aan zodra zij ergens klaar mee zijn, daar kan iedereen hier over meepraten.

En verder lees je nergens dat hij werd geholpen. Zelfs van ‘t Schip gaf dit nergens aan. Er zijn dingen misgegaan in die periode waar Mislintat, de trainers en Ajax zeker schuld aan hebben. Ik vind het in ieder geval zonde, want hij had veel (zeker in potentie) wat een Ajax-speler moet hebben.

03-12-2024 09:40

Ferd +38469

open voor communicatie, in zijn taal ja, niet in een gemeenschappelijke taal. En dat aanbod van Van Loen was vrij kort nadat Mikautadze in Amsterdam was beland.

04-12-2024 08:56

FrancescosRavioli +15201

Aub niet zeg.

Zelden zo'n luie speler in de ED gezien. En Mido was 10 kilo te zwaar.

02-12-2024 20:22

Ferd +38469

Milko Djurovski is een naam die mij gelijk te binnen schiet als het over luie spelers in de ED gaat. Wat een stylist, maar zo lui.

03-12-2024 03:33

Ferd +38469

Tadic en Zahavi hebben overvallen meegemaakt in Amsterdam

03-12-2024 03:30

Baco123 +6325

Nee dank je, spitsen zat in Amsterdam

03-12-2024 18:03

JaapStam +136905

Misschien volgende keer pepperspray uit je Louis Vuitton tasje pakken. Maar even serieus, dit is echt triest dat zoiets gebeurd is. In Frankrijk lijkt het wel altijd raak met diefstallen.

02-12-2024 13:55

vandenhaas4 +15080

Dit lijkt altijd in Frankrijk te gebeuren. Bij dolberg was het zelfs een ploeggenoot.

02-12-2024 13:34

Koningtoto +60284

In Amsterdam ook. Tadic en die spits van p$v toen. Sahavi?

02-12-2024 13:43

gi0vanni +7175

Ploeggenoot? Hoe zou dat zijn gegaan? Heee Kasper pass me de sieraden! Jaaa, leg die portefeuille even af!

02-12-2024 16:21

vandenhaas4 +15080

https://www.skysports.com/football/news/11822/11825455/lamine-diaby-fadiga-says-he-stole-kasper-dolbergs-watch-out-of-jealousy

02-12-2024 20:35

gi0vanni +7175

Dus het was geen gewapende overval in zijn eigen huis...

03-12-2024 12:10

Ferd +38469

Vito Wormgoor stal van Edgar Manucharyan in de kleedkamer van Ajax. Amsterdam is geen Frankrijk

03-12-2024 03:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.