Verweij pleit voor contractverlenging Mazraoui: 'Wel een speler die wat kan opleveren'

door Terrence Riepma 83

Bron De Telegraaf

Verweij pleit voor contractverlenging Mazraoui: 'Wel een speler die wat kan opleveren'

door Terrence Riepma 83

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Ajax zou alles op alles moeten zetten om het contract van Noussair Mazraoui te verlengen. Dat stelt Mike Verweij in Kick-Off, de voetbalpodcast van De Telegraaf. Het contract van de rechtsback loopt af in de zomer van 2022 en vooralsnog is er geen overeenkomst gesloten over verlenging.

Verweij vertelt over de eerdere contractverlenging van Mazraoui in Amsterdam in 2019: 'Ajax gaf hem destijds hetzelfde salaris als Hakim Ziyech, maar een rechtsback is geen Ziyech. Daar tegenover staat wel: Daley Blind heeft geen restwaarde, Dusan Tadic heeft geen restwaarde en als je Mazraoui verlengt én een hoog salaris geeft...'

Ajax zou veel geld moeten kunnen ontvangen wanneer Mazraoui zijn contract verlengt en daarna pas vertrekt uit de Johan Cruijff ArenA, denkt Verweij: 'Hij is wel een speler die wat kan opleveren. Sergiño Dest ging toen voor 20 miljoen euro weg (in 2020 naar FC Barcelona, red.), dat is Mazraoui dan ook zeker wel waard.'

Mazraoui volgende zomer transfervrij

Mazraoui geniet momenteel een marktwaarde van 18 miljoen euro volgens Transfermarkt. De verdediger wisselde recentelijk van zaakwaarnemer en zit nu bij Mino Raiola. Volgens geruchten is er interesse vanuit de Premier League, maar ook vanuit de Serie A. Wanneer Mazraoui niet zijn handtekening zet onder een nieuwe overeenkomst, kan hij aankomende zomer transfervrij vertrekken.

Lees meer over:
Plaats reactie

Oxxer +164342 moderator

Maz heeft met reden niet zo lang geleden gekozen voor Mino. Een transfervrije speler met deze zaakwaarnemer is 1000% vertrek en dik tekengeld pakken bij zijn nieuwe club.

Als ervaren stukjes-schrijver komt het heel onnozel over wat Verweij hier voorstelt.

07-11-2021 11:03

Amsterdamnoord +6063

Nous gaat niet meer verlengen, dat is wel duidelijk. Ik hoop wel dat we als Ajaxfans Nous zullen blijven steunen. Hij heeft altijd geknokt voor zijn plek bij Ajax, ook als anderen niet meer in hem geloofden en een jeugdcontract gaven. Is eigenlijk de laatste jaren al onder betaald geweest, voetbalt fantastisch en is een topgozer. Een echte Ajacied! Wel of geen contract moet daar los van staan

07-11-2021 01:04

Berghuis +14364

Goh meent Verwije dit nou echt.. Ik had dit zelf en ik denk dat echt niemand dit zelf had kunnen bedenken…… Iedereen die gestopt is in groep 2 van de lagere school kan deze journalistiek na doen. Echter hebben zij waarschijnlijk een baan waar ze veel te weinig geld voor krijgen en krijgt deze afgestudeerde idioot een vet salaris..

06-11-2021 22:48

Ajax4ever86 +3967

Verweij denkt ook een cursus hogere wiskunde te hebben gedaan......man man man man. Echt kleuterniveau dit.

“Geachte Mike,

Iedereen weet dat het beter is dat Mazraoui verlengt. En iedereen weet dat hij dan een veel hoger salaris moet hebben dan die paar ton nu.
En iedereen weet dat hij nog restwaarde heeft gezien zn leeftijd en vorm erbij.
En iedereen weet dat hij beter dan Dest is, dus ook een hogere marktwaarde.
Dus Mike, bedankt voor je goed bedoelde advies.
En kan je aub even een paar maanden die nietszeggende muil van je houden.

Met vriendelijke groet,

Iedereen.”

06-11-2021 18:59

Ibuprobrimovic +4609

Joh... wat een teksten wederom van deze topjournalist. Van welk goedbewaarde bron heeft hij nu weer gebruik gemaakt.

06-11-2021 15:54

vandenhaas4 +15088

Haalt al langere tijd een hoog niveau. Speelt al lange tijd in het eerste. Hij verdient het bij de topverdieners te horen, maar wij hebben hier geen idee wat de aanbieding van Ajax is.

En als je ziet dat zaakwaarnemers van Tagliafico en Neres geen clubs kunnen vinden voor hun spelers, dan snap ik het nog wel dat je naar Raiola gaat als je toch weg wilt. Zeg van de man wat je wil, maar hij vindt altijd wel een club.

06-11-2021 15:09

Eurysaces +29528

Wat Verweij bedoeld, geef Mino 20 miljoen.

06-11-2021 13:39

maarten0909 +6423

Je kan hem wel de best betaalde speler maken, of ergens in die buurt. Maar als je dat doet komen volgende maand nog 6 spelers (zaakwaarnemers) met deze eis. Gelukkig hebben wij Overmars daar zitten, en geen verweij.

06-11-2021 13:09

Alvarez352009Ajax +12061

Ik zou graag zien dat Nous bijtekent maar heb er een hard hoofd in. Raiola is een ander woord voor problemen.

06-11-2021 11:44

Kuningast +5079

Hoe hij nu speelt mag hij gewoon een Tadic salaris krijgen. Als dat niet voldoende is voor Mazraoui dan valt Ajax niks te verwijten.

06-11-2021 10:58

Jake the Snake +17349

Ben je gek. Tadic is top top verdiener en is nog meer gaan verdienen na afgelopen zomer. Er moet balans zijn in het elftal en op de begroting.

06-11-2021 14:45

Qifesh +24917

Ben je gek? Tadic speelt niet eens zo consistent als mazraoui.. het is momenteel onze bestpresterende rechtsback in tijden.. je zult zien dat Antony ook minder waard is als mazraoui niet speelt..

07-11-2021 08:34

Ferd +38497

Ben je gek? Tadic is nooit geblesseerd terwijl je Mazraoui de laatste jaren maar een half seizoen kon opstellen.

08-11-2021 04:01

Rentokill +4607

"Rentokill pleit voor verlenging van Overmars en Ten Hag voor 3 jaar." Hey wauw, ik kan ook journalistje spelen!

06-11-2021 10:36

Nr.10 +111180

Ajax gaf hem in 2019 hetzelfde salaris als Ziyech? Huh…? Dat kan niet kloppen toch?

06-11-2021 10:16

BennieBlind +2318

Nee daar klopt niets van; ik denk dat er een ‘niet’ ontbreekt in de zin.

06-11-2021 10:20

Hans Verhagen +14117

Verrassend dat er belangstelling is uit de serie A! Mino tegen Juventus,'Ik kan een gratis speler voor jullie regelen, heb alleen wat geduld'. 'Jullie hoeven alleen maar tekengeld te betalen en mij natuurlijk'.
Mino tegen Nous' Als je nu niet gaat tekenen heb ik via mijn netwerk 'tekengeld' voor je gereserveerd'. 'Als je wel gaat tekenen, dan zal ik een hoog salaris eisen'.

Zo eenvoudig werkt dat! En zolang er mensen zijn die schermen met het netwerk van Mino en hem een geweldenaar vinden kan hij dit blijven doen. De gelegenheid maakt in dit geval de dief. Hij anticipeert enkel op vraag en aanbod met voorbedachte raden. Natuurlijk is dat bijdehand, maar supporters betalen de rekening uiteindelijk. En verder is er 0,00000% meerwaarde voor het voetbal, wat het geld verdwijnt uit het voetbal.

06-11-2021 09:26

Markopantelic007 +3893

Deze jongen heeft zich waarschijnlijk gek laten maken door zijn directe omgeving en vervolgens Raiola ingeschakeld. Vanaf dat moment moet je als Overmars eigenlijk direct de deur dichtgooien.

06-11-2021 08:53

Hans Verhagen +14117

Mee eens en de Uefa moet zorgen dat alles omtrent zaakwaarneming betaald moet worden door de speler zelf.

06-11-2021 09:29

Redrum +96117

Precies, er moet echt dringend iets gedaan worden om de macht van zaakwaarnemers in te perken. Te beginnen met standaard vergoedingen voor zaakwaarnemers bij transfers. Dat een Raiola zelf 30 miljoen verdiende aan de transfer van Pogba naar United is natuurlijk te krankzinnig voor woorden en met die transfer is volgens mij alle ellende begonnen.

06-11-2021 10:32

Rentokill +4607

Een contract dat afloopt en een overstap naar Raiola. Laat maar. Rensch meer speeltijd geven enalternatief kopen. Hoe goed ik m ook vind.

06-11-2021 08:06

Jariking +5445

Verdedigend veel te zwak, gaat het heel moeilijk krijgen in een sterke competitie.
Dit spelletje past bij hem.

06-11-2021 07:00

Qifesh +24917

Jij hebt weinig Ajax gekeken dit jaar hé

07-11-2021 08:41

Ferd +38497

no shit sherlock. Wat een briljante denker is die Verweij toch, misschien moet hij z'n naam aanpassen naar Mike Visionair

06-11-2021 04:59

Michael 1974 +22029

Verweij komt voor de open deur van het jaar in aanmerking bij deze.

06-11-2021 00:57

BennieBlind +2318

Ik denk niet dat Nous nog gaat verlengen, want hij kan in deze vorm ergens in Europa een megacontract gaan tekenen. Ik zou het heel jammer vinden, want ik vind het echt een geweldenaar en in mijn ogen is hij een van de beste backs ter wereld voor het spel van Ajax. Ik schat alleen Cancelo en Alexander-Arnold hoger in.

Hij is ook een van de weinige jongens die ik het niet kwalijk zou nemen als hij met een aflopend contract vertrekt, puur en alleen omdat hij allang de investering van de club in hem heeft terugbetaald met zijn prestaties op het veld.

Ik betwijfel alleen of er veel clubs in Europa zijn waar hij zo goed tot zijn recht komt als bij Ajax en waar hij niet te veel concurrentie heeft. Alleen Bayern komt in mij op als perfecte bestemming voor hem, maar die zijn volgens mij niet zo happig op Raiola-cliënten.

06-11-2021 00:05

12eman +5882

Wat is er nou geboden? Wat word er gevraagd? Kansloze discussie zo. Geen idee waar we over praten. Word er veel te weinig geboden of gevraagd?

05-11-2021 23:41

thajax +7423

Volgens Ajax te veel gevraagd en volgens Mazraoui te weinig geboden... Als ze nou eens in het midden konden uitkomen. Nous een goede tekenpremie en Ajax een transfersom in een van komende zomers

06-11-2021 00:21

Eurysaces +29528

Die jongen heeft al aangegeven Ajax niks te gunnen, dus ik snap niet waar dit over gaat..

05-11-2021 23:39

Qifesh +24917

Ik zie dat hij zichzelf ook wat gunt naast de prestaties op het veld..

07-11-2021 08:42

Eurysaces +29528

Want Ajax gunt hem dat niet?

07-11-2021 10:34

Qifesh +24917

Tot nu toe niet.. anders had ie getekend

07-11-2021 10:49

Eurysaces +29528

Hij heeft al aangegeven voor het geld te gaan. Hij weet ook dat Ajax hem niet de best betaalde speler van de selectie gaat maken, kiest er dus voor Ajax niks te gunnen.

07-11-2021 12:00

Qifesh +24917

Aan zijn prestaties op het veld is dat niet af te lezen.. Als je de beste prestaties iedere week neerlegt en bovengemiddelde statistieken hebt ga je er wel vanuit dat je beter betaald word dan een Gravenberch of anderen die vanaf hun 18e een profcontract hebben..

07-11-2021 12:14

Steffenhagen +37849

Raiola en Ajax is een dodelijke combinatie . Mazraoui is helaas weg na dit seizoen . Middenmoter Spanje of Italië is zijn bestemming . Vraag is of hij ooit nog CL gaat spelen . Raiola is gif voor je sportieve carrière . Clubs zouden hem collectief moeten boycotten

05-11-2021 23:12

vandenhaas4 +15088

Een van de beste spelers bij Ajax dit seizoen gaat naar een middenmotor in Spanje of Italie? Terwijl Europese topclubs het met mindere spelers moeten doen? Dacht het niet.

06-11-2021 15:05

Qifesh +24917

Raiola heeft helaas ook heel veel tevreden spelers.. je zou het niet zeggen hé

07-11-2021 08:43

Krullen +8051

Tsja, open deur uiteraard. Maar wel eens. Mazraoui is misschien wel je beste, in elk geval een van, speler op dit moment...

05-11-2021 22:44

AFCACruijff14 +161732

Doh. Alsof Ajax niet graag wil verlengen.

Mazraoui mag best bij de betere verdieners van Ajax komen en een vaste basisplaats heeft hij in principe ook. Neem aan dat Overmars hem best goed wil betalen, maar dat Raiola hem gewoon aan het aanbieden is bij topclubs in Europa of bij die eeuwige clubs uit de Serie A. Lekkere tekenbonus van 10 miljoen als je gratis komt en een ongekend hoog salaris, maar dan eindig je vermoedelijk wel in een kutelftal zonder spelplezier en eentje die minder dan Ajax is. Geen enkele Serie A club is van ons niveau op dit moment. Je mag Mazraoui best waardering geven, maar dat mag vanuit zijn kant ook wel terugkomen. En dat deel mis ik een beetje. Die gaat nooit verlengen.

05-11-2021 22:35

BaasBaas +8349

Nous moet een mooi salaris krijgen, dat is zeker, maar het moet wel binnen de proporties blijven. Durf te wedden dat die riool rat idiote eisen stelt.

05-11-2021 22:09

Qifesh +24917

Hij speelt buiten de proporties die we gewend zijn.. een trabelsi hadden we ook nooit weg moeten laten gaan bijvoorbeeld..

05-11-2021 22:14

Ferd +38497

Trabelsi wilde zelf weg, Ajax hield hem aan zijn contract en benutte zelfs de eenzijdige optie. Trabelsi weigerde een half jaar te spelen, en toen hij uiteindelijk bakzeil haalde speelde hij als een dweil. Een jaar later vertrok hij transfervrij

Dus "hadden we ook nooit weg moeten laten gaan", tja, je kan spelers niet dwingen te blijven. En Ajax liet hem niet gaan, Ajax wilde hem behouden en lichtte de optie, toen ging alles mis.

06-11-2021 05:04

Qifesh +24917

Mee eens, je moet gewoon spelers die ons zoveel spelvreugde hebben gebracht niet forceren bij te tekenen.. het is gewoon graag of niet.. maar geen hard feelings meteen, daar is teveel goeds voor gebeurd.. nous heeft er al wat jaartjes op zitten in Ajax 1 het is geen Gravenberch of brobbey geval en hij is 24 dus dan denk ik: gun m dan als sterkhouder extra's maar niet zeiken als ie voor een prikkie weggaat want die jongen kreeg geen profcontract op zijn 18e zoals voorgaande jongens maar heeft wel meer consistent gepresteerd.. vind het ook raar dat mensen afgeven op zijn blessures.. weet je hoe intensief zijn spel is? Hoeveel kracht dat kost om de hele wedstrijd op en neer te gaan? Kijk blind kan dat ook maar die rent niet zo hard terug hoor..

06-11-2021 08:22

Msc +14160

Verweij heeft me geblokt op Twitter. Kan niet tegen kritiek. Ik vind een absolute nobody, een narcist en verschrikkelijk eng mannetje. Hij brengt non nieuws met zoveel gebakken lucht dat veel mensen er in trappen.

05-11-2021 22:02

DSanders +1810

Dit soort uitspraken zijn altijd makkelijk van buiten af te maken. Het feit is dat er maar enkele personen zijn die weten wat de eisen van Mous/Rioolrat zijn. Rioolrat kennende zijn de eisen exorbitant. Daar zou je in mee kunnen gaan, maar dan gaan de zaakwaarnemers van andere spelers waarschijnlijk ook denken, als Mous dit krijgt verdient mijn client minstens dat, wat uiteindelijk voor een exodus van spelers kan zorgen of voor Ajax te hoge salaris kosten.

05-11-2021 21:57

FreeThulli +6029

Wanneer je Berghuis een top salaris geeft, zou je dat ook voor Nous kunnen doen. Het is niet toevallig dat Ajax zijn beste jaren heeft wanneer hij in goede doen is.

Met het extra geld dat is vrijgekomen door plaatsing voor de k/o fase moet je hem toch kunnen verlengen. Ik zou 10 miljoen echt geen gek bedrag vinden om hem te verlengen voor 4/5 jaar. Hij vertegenwoordigt op Transfermark.nl ook al een bedrag van 18 mjn en dat vind ik oprecht nog een lage schatting, mede gezien het feit dat wij Dest voor 20 miljoen verkocht hebben.

05-11-2021 21:11

Msc +14160

Dest is wel Amerikaans international.. grote marketing waarde. Trekt toch meer dan een Marokkaan.

05-11-2021 21:54

Amsterdam90 +8266

Als het zo werkt moeten we snel een paar chinezen halen

05-11-2021 22:40

johanisajax +8836

Juist, verlengen die handel, met Ajax eerst de CL winnen dan mag je gratis weg. Zet maar in zn contract.

05-11-2021 20:41

trooop +3885

Een rechtsback is geen ziyech? Back is in modern aanvallend voetbal een van de allerbelangrijkste posities, en nous is een betere voetballer dan ziyech. Ja, dat leest u goed. Álles aan doen om deze klasbak binnenboord te houden.

05-11-2021 20:41

Ozymandias +159568

Precies! Zeker backs als Mazraoui en Alexander-Arnold hebben een zeer belangrijke rol voor het positiespel en combinatievoetbal van hun team. De moderne back als Mazraoui is actief bij elke fase van het spel betrokken.

05-11-2021 20:45

Gajes +321

Zou wel zonde zijn als hij na dit seizoen samen met Onana gratis de deur uit loopt. Na dit seizoen zal Marc overigens ook Tagliafico,Neres en Gravenberch moeten vetkopen om nog wat te vangen voor ze.

05-11-2021 20:39

MVG +16473

Hij tekent helaas echt niet bij. Hij heeft de stap naar Raiola niet voor niets gemaakt. Die brengt hem naar een club in Italië en zowel Raiola als Mazraoui strijken tekengeld op. Zo werkt het nu eenmaal.

05-11-2021 20:10

Freddy +11444

Helaas naar een club in Italië waarna hij na 5 jaar zegt dat zijn mooiste tijd bij Ajax was. Keuzes.......

05-11-2021 20:31

Dennisthebeast +3556

Advies van Verweij: “Ajax kan beter op zoek naar vervanger Mazraoui”……Ik persoonlijk denk namelijk niet dat Nous zit te wachten op een contactverlenging van minder dan 5 miljoen per jaar. Zonde dat zo’n gedreven en goede kracht, straks gratis wegloopt. Helaas lonkt het grote geld. Wanneer je een sportieve carrière met een aardig centje verkiest Nous, blijf je in Amsterdam. Wat is er nou lekkerder dan in alle vrijheid mogen ballen over de hele rechter kant. Anders zul je verdomd snel moeten groeien voor een (permanent) verdedigend basis plaats in de serie A, la Liga of PL

05-11-2021 20:06

Ajax1114 +19393

Waarom zijn ze niet een jaar geleden al gaan praten ? Is nu wel een beetje laat natuurlijk.

05-11-2021 20:06

Freddy +11444

Wie zegt dat ze al niet een jaar praten? Meneer is ondertussen gewisseld naar de zaakwaarnemer om geld te verdienen en je carrière te verneuken.

05-11-2021 20:36

WillyBrokamp +11117

Eh, ze zijn al heel lang aan het praten toch ?

05-11-2021 21:23

Mocrodammerr +23049

Geef hem een flinke opwaardering. gewoon doen en geen gezeik. Ajax gooit zn eigen glazen in als hij gratis de deur uit loopt.

05-11-2021 20:02

Nick14 +25889

Hij gaat weg.
Is al te laat.

05-11-2021 20:38

Redrum +96117

Nee, Mazraoui gooit zijn eigen glazen in als hij niet bijtekent.

05-11-2021 22:14

linksbinnen +8160

Nous gaat niet tekenen, tenzij Overmars het salarishuis overhoop gooit. Gaat ie niet doen. Mazraoui komt in deze vorm nergens beter tot zijn recht als bij Ajax en er zijn in mijn ogen maar een paar teams in Europa waar hij zoveel spelplezier kan hebben als bij ons. Financieel is het een ander verhaal als je transfervrij kunt vertrekken. Marc is nu gewoon te laat vrees ik. Jammer want wat een toprechterkant vormt hij samen met Antony! Je ziet ook dat Antony beter speelt met Nous aan zijn zijde.

05-11-2021 20:01

Web +178830

Doodzonde als hij straks gratis de deur uit loopt
Overmars zal er ook alles aan doen, maar er zijn natuurlijk grenzen
Wat is hij goed dit seizoen
Vind wel dat hij zeker net zo veel mag verdienen als Tagiafigo
Aan het salaris van spelers als Tadic zal hij niet krijgen

Hij moet wel beseffen dat de rol bij Ajax helemaal bij hem past
Wat een ruimte krijgt hij om aan te vallen
Dat zal bij iedere ploeg niet zo zijn

05-11-2021 19:46

BakkalBijter +11655

Nico verdient 1,5 miljoen volgens mij. Nous zal minimaal 3, misschien en waarschijnlijk zelfs 4 vragen. Hij is inmiddels sterkhouder en heeft als een van de weinige ook de CL campagne van 18/19 nog meegemaakt. Als ik Nous was zou ik hetzelfde als Blind en Berghuis willen eerlijk gezegd.

05-11-2021 21:23

Msc +14160

Waarom zou nous van 1 naar 4 moeten dan? Belachelijke verhoging zonder enige opbouw

05-11-2021 21:57

Qifesh +24917

Omdat ie jonger is en meer restwaarde heeft.. trouwens al een tijdje onderbetaald in vergelijking met anderen die echt nog wat moeten bewijzen.. dat heeft mazraoui dit seizoen gedaan tot nu toe.. echt zoveel vieze meters loopt die jongen ongelooflijk dat men dat niet inziet..

05-11-2021 22:09

Brian.L +641

Mazraoui, mocht hij vertrekken, moet hij in een super aanvallend team komen, waar niet te fysiek wordt gespeeld, anders gaat hij weer blessures oplopen en banken

05-11-2021 19:44

thajax +7423

En welke clubs vallen daaronder? Die hem echt zien zitten? Atalanta misschien? Arsenal? Lyon? Ik kan me amper voorstellen dat grotere clubs voor hem komen. Bayern en city kunnen ook wel voor dit type back gaan, maar die mikken toch hoger vermoed ik (Frans, Spaans of Braziliaanse internationals die al jaren in grote competities spelen. Nousspeelt eredivisie,lang niet altijd fit en wordt gewoon thuisgelaten bij Marokko)
Daarna houdt het in de top wel op met de omschrijving die je zeer terecht geeft.

06-11-2021 00:37

Erik20 +7376

We kunnen ons er wel druk over maken, maar we weten toch al dat hij transfervrij de deur uit gaat lopen. Hij heeft niet voor niets Raiola genomen. Zeker na dit seizoen zullen er genoeg clubs voor hem zijn, kost ze dan toch niets voor een basisspeler van Ajax. Heel jammer, maar ik zie hem echt niet verlengen.

05-11-2021 19:31

Redrum +96117

Die Mike is toch ook wel een creatief genie he. Het klinkt zo simpel, maar je moet het maar bedenken. Hoop dat Overmars dit leest en nu gaat proberen om te verlengen met Mazraoui, dan brengt hij misschien over een paar jaar nog wat op ook!

05-11-2021 19:31

sucre +15203

Heerlijke reactie!😁

05-11-2021 19:55

hakimziyech +18246

Nous zijn marktwaarde is 18 miljoen met een aflopend contract? Jezus. Dat is wel een goudmijn dan. Ik hoop zo dat hij in tegenstelling tot Brobbey wel de kwaliteit van dit Ajax inziet en wil blijven. Maar op zich, het zijn compleet verschillende situaties tussen hem, Brobbey en Onana. Nous zou ik het het minst kwalijk nemen, ook al zei hij in het begin wel dat ie wilde verlengen. Dat is het enige wat jammer zou zijn. Maar 4 jaar een trouwe dienaar in Ajax 1, nooit een groot talent geweest, veel mensen moeten overtuigen. En elke CL wedstrijd top presteren. Bij mij kan ie niet kapot, wat ie ook doet. Nous is een topper.

05-11-2021 19:25

Ozymandias +159568

Transfermarkt kijkt niet naar de contractduur van spelers om hun schatting te bepalen.

05-11-2021 19:36

hakimziyech +18246

Dan moeten ze dat maar eens doen, want in dit geval vind ik de echte marktwaarde veel te laag. Nous is minimaal 35 miljoen waard. En eigenlijk stijgt dat nog steeds

05-11-2021 21:45

Qifesh +24917

Ja alsof die man 30 is.. die gast heeft een fucking oogblessure gehad gaan mensen janken.. echt vaag.. de restwaarde van Nous is echt ondergewaardeerd.. maar goed mensen zien pas iets in brobbey wanneer je al een Haller hebt gekocht.. en wanneer rensch kut speelt zien ze pas in wat ze hadden

05-11-2021 22:12

Wouter.H +11161

Nou je het zegt.... Het is misschien een beetje counterintuitive maar je zou inderdaad kunnen vragen aan zon speler of hij zegmaar langer wil door gaan dan dat zijn contract loopt, en dat je dus bijvoorbeeld een beter salaris biedt aan die jongen om dat te doen! Heeft iemand het nummer van Marc?

05-11-2021 19:21

Hollister +12590

Wij weten natuurlijk niet wat er allemaal achter de schermen wordt besproken en aangeboden, maar feit is wel dat altijd vrij lang wordt gewacht met contractverlengingen... je moet er nu toch niet aan denken dat Neres, Nous, Onana, Nico,Labyad allemaal transfervrij onze club verlaten.
op zijn minst hopen dat Overmars Neres, Nous en Nico weten te verlengen.. die andere 2 kan ik mee leven...

05-11-2021 19:20

jollie18 +9895

Er komt nu genoeg geld binnen dus je zou zeggen dat het moet lukken

05-11-2021 19:20

Jeugd +24802

Wow Mike, dit komt wel even binnen hoor.
Soo zeg, echt? Maza behouden een goed idee? Ga weg.
Verweij is wereldkampioen open deuren intrappen, niveau 0.
Die andere droeftoeter wil alleen maar onrust zaaien en moet telkens weer constateren dat hij er langs zit.
🤣🤣🤣 wat een kansloze figuren.

05-11-2021 19:19

glob +230

Goh, zou Mark hier niet aan gedacht hebben?

05-11-2021 19:19

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25401

lees het hele artikel niet alleen de kop

05-11-2021 19:43

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25401

Eens ook al is het Verwey

05-11-2021 19:18

Ajaxadam1 +31669

Hetzelfde salaris als Ziyech? Waar heeft hij het over? Nous verdient nog geen miljoen per jaar waar Ziyech de grootverdiener was.

05-11-2021 19:18
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.