Amrabat zag Taylor in de fout gaan tegen Frankrijk: 'De alarmbellen moeten dan gelijk afgaan'

door Cristian de Jong 114

Bron ESPN

Amrabat zag Taylor in de fout gaan tegen Frankrijk: 'De alarmbellen moeten dan gelijk afgaan'

door Cristian de Jong 114

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Nordin Amrabat is kritisch op het optreden van Kenneth Taylor tegen Frankrijk. De Ajacied mocht afgelopen vrijdag in de basis beginnen, maar maakte niet bepaald de beste indruk op Amrabat. De huidig speler van AEK Athene zag de middenvelder opzichtig in de fout gaan bij het eerste doelpunt van Frankrijk.

In de openingsfase van de wedstrijd verloor Taylor de bal in een duel met Antoine Griezmann, waarna het eerste doelpunt tot stand kwam. Amrabat is kritisch op intensiteit van Taylor. 'Als je die bal daar verliest dan moet je terug sprinten, maar hij jogt gewoon terug. Als hij terug sprint, kan hij de bal onderscheppen.', vertelt Amrabat bij Goedemorgen Oranje van ESPN.

'Dat is het niveauverschil', vervolgt Amrabat. 'Dit is de top van de wereld. Je moet snel schakelen.' Amrabat ziet een gebrek aan passie bij de jonge middenvelder, zo vertelt hij. 'De alarmbellen moeten gelijk afgaan, dan moet je gelijk terug. Dit is wat ik bedoel met passie. Als jij vol met passie en hoge intensiteit speelt, gaat de duelkracht omhoog', weet de voetballer.

'Taylor oogt nu als een jeugdspeler'

Amrabat is duidelijk niet te spreken op de manier waarop Taylor reageerde op het balverlies. 'Hij oogt nu als een jeugdspeler. Hij heeft een raar moment en dan pas reageert hij. Dat kan niet in de top, in de top moet je gelijk reageren', aldus Amrabat. De wedstrijd van Taylor tegen Frankrijk duurde slechts 33 minuten. De middenvelder moest voor rust het veld nog verlaten voor Wout Weghorst.

Lees meer over:
Plaats reactie

Noam +4115

Verkopen aan Antwerp en Sylvano Vos op die positie zetten.

28-03-2023 11:12

debarbaar +8250

Ja, Taylor zou ook bij Ajax niet moeten spelen. Geef Fitz Jim naar eens de kans. Maar Amrabat wil slechts populair doen. Ik heb Memphis ook zien schutteren bij de 4e goal en een penalty zien missen. Ik heb een Wijnaldum zien aanrommelen. Beiden zijn niet beter dan Taylor.

27-03-2023 17:40

brullie +7035

Knap dat Amrabat het tijdens deze wedstrijd al zag, wij al wat eerder en langer.

27-03-2023 07:23

MarkP +21762

Amrabat heeft kenneth taylor nooit zien juichen merk ik anders zegt hij dit niet.

26-03-2023 21:42

31xAjax +7949

Op basis van zijn spel van de laatste weken had Taylor niet een bij de selektie mogen zitten laat staan een basisplaats mogen hebben....

26-03-2023 20:26

HenryWaltonJonesjr +672

Kijk, niet dat Taylor nu een dijk van een wedstrijd speelde. Maar iederen schreeuwt dat hie verantwordelijk was voor de 1-0. Maar dat was gewoon de fout van de Roon. Taylor zag er ook niet geweldig bij uit, maar die had Griezmann gewoon in zijn rug en zag hem niet. Hij had ook daarna ietswat meer kunnen doen, maar de groote fout hier kwam gewoon van de Roon toch.
Juist Taylor wist 5 seconden erder nog de bal te veroveren zelfs.

26-03-2023 20:25

Qifesh +24917

Ja klopt de Roon ziet er in een flits uit als steven

26-03-2023 23:26

Barra +5529

Taylor mist gif in zijn spel, maar was wel de enige op het middenveld die aanspeelbaar was. Als je de hele wedstrijd geen bal opeist kun je hem ook niet verliezen, Wijnaldum, de Roon. Taylor mag van mij best een keer aangepakt worden zodat hopelijk de intensiteit bij hem omhoog gaat, maar hij is ook wel weer het makkelijkste slachtoffer. Koeman heeft niet de ballen om een Depay of een andere gevestigde naam eens aan te pakken.

26-03-2023 19:45

WijZijnAjaxAmsterdam +11631

Nooit niks gevonden die Taylor.

26-03-2023 18:24

MichelBoerebach +29191

Taylor is een omhoog gevallen niks-voetballer. Geen Ajax-materiaal. Een tribuneklant, wat mij betreft.

26-03-2023 18:01

S.Ajacied +5193

Wat mij opvalt is dat het bij de nieuwe generatie allemaal zo vrijblijvend oogt op het veld. Weinig van die echte vechtersmentaliteit over. Alles of niets 90 minuten lang, gebrek aan echte winnaars die kosten wat het kost ieder duel willen winnen en terugsprinten om hun fout goed te maken of om simpelweg hun teamgenoten te helpen.

26-03-2023 17:05

RuffRhythim +24837

Maar wij willen allemaal wel dat Ajax veeeeel meer jeugd in gaat passen he?

26-03-2023 18:36

Martje +2928

Moet toch in de jeugd gewoon bij te brengen zijn

26-03-2023 19:12

RuffRhythim +24837

In het woordje "gewoon" zie ik het probleem helaas...

27-03-2023 07:29

Mocrodammerr +23049

Taylor is gewoon een hele slechte waardeloze neppe voetballer. Ik heb jullie 100x hierover gewaarschuwd sinds hij bij Jong speelde. Het is een schande voor het nederlandse voetbal dat hij in de basis stond tegen Frankrijk. Anderzijds..wat is het alternatief? NL moet zich zorgen gaan maken over nieuwe aanwas.

26-03-2023 16:31

Qifesh +24917

mensen werden gek vd ogenschijnlijke sloomheid van gravenberch. nou ik zou m zo willen ruilen..

26-03-2023 17:34

Mocrodammerr +23049

Haha ja inderdaad. Ach, op gegeven moment vond men hier op AS..Dest en Rensch beter dan Mazraoui LOL

26-03-2023 21:16

Qifesh +24917

Jammer dat ryan niet speelt, maar ik zou zeggen chil out er zijn ergere dingen in het leven 😆 en zo mag je dat ook zien in het geval van taylor bij Ajax. Even vaker banken of gewoon verhuren voor een jaar om ff iets stugger te worden.

26-03-2023 21:25

wijzijndebeste123 +164057

Je kan best n redelijk team opstellen. Geen wereldploeg maar wel n ploeg die zich makkelijk zou moeten kwalificeren voor t EK en niet er met 4-0 af zou gaan tegen Frankrijk. Helaas heb je n hele laffe bondscoach zonder enige voetbalvisie die t tevens accepteert dat spelers met name hun eigen wedstrijd spelen.
——————-Verbruggen
————De Ligt Van Dijk Ake
Frimpong-Frenkie Wieffer Malacia
————————Simons
—————Danjuma Gakpo

26-03-2023 18:29

Barra +5529

Behoorlijk overtrokken reactie, maar hij moet wel een paar tandjes bijschakelen wil hij van waarde zijn. Andere kant is wel dat Taylor de enige was die in balbezit aanspeelbaar was op het middenveld en de bal durfde te vragen. Wijnaldum is nooit aanspeelbaar en de Roon hoef je in balbezit al helemaal niks van te verwachten. Dit Oranje draait op het middenveld om Frenkie en zie wat er gebeurt als hij er niet is.

26-03-2023 19:40

Taxidriver213 +99

Hate to say i told you so, maar grofweg een maand geleden riepen hier een aantal dat Alvarez plaats moest maken voor Taylor en werd je voor gek verklaard als je kritiek op Taylortje had.

26-03-2023 16:27

komopajax777 +13253

Taylor mist gewoon fysieke kracht en duelkracht en dat is een groot gebrek in het huidige topvoetbal.In de omschakeling is het een junior, echt dramatisch.Hij moet zo snel mogelijk
meer werk verrichten in de gym en werken aan zijn omschakeling.

26-03-2023 15:21

Flaco +19583

Nordin heeft gelijk dat je bij veel spelers van Oranje passie en vechtlust mist. Ik heb gisteren Marokko tegen Brazilië gekeken en dan zie je dat de Marokkaanse spelers voor elke meter vechten tegen een kwalitatief beter Brazilië en daarmee de overwinning binnen halen. Was vroeger overigens anders bij Marokko, dus er is hoop voor Oranje.

26-03-2023 15:06

Vik86 +42397

Oefenduel. Brazilië is net als een schip zonder een echte goede kapitein . Dus in feite stuurloos.

26-03-2023 15:16

Flaco +19583

Ja, zelfs in een oefenduel geven de spelers van Marokko alles. Dat is precies mijn punt.

26-03-2023 15:20

Vik86 +42397

En dan om vervolgens van een Angola of Mali te verliezen .

26-03-2023 15:24

Vik86 +42397

Intensiteit is ook een kwaliteit.. Ik weet we zitten echt in mindere periode. ik ga ervan uit we aankomende seizoen een heel ander basis elftal hebben ..Het zou zomaar kunnen dat er weer 6 a 7 spelers bij komen. je hebt kaplan, salah eddine plus 4 a 5 aankopen wie er voor zorgen dat het basis team in balans komt .

26-03-2023 15:04

ptjebel +2250

Het treurige is dat Taylor niet de enige speler is die niet in Ajax 1 thuis hoort.
Weg ermee.....Sanches, Taylor, Bassey, Rensch, Wijndal, Grillitsch, Lucca.
Spelers die hun stinkende best moeten doen om bij Ajax te blijven....Rulli, Bergwijn, Tadic, Klaassen, Brobby, Conceicao.
Die nieuwe TD krijgt een shitload werk te doen.
Te beginnen met een ervaren trainer die het Ajax voetbal respecteert.
GEEN KNVB trainer!

26-03-2023 14:48

Vik86 +42397

Rensch is nog jong..

26-03-2023 15:00

Udenaar +5949

Dat zijn Bassey en Taylor ook. En net als hun komt Rensch ook kwaliteit tekort. Is prima tegen de laagvliegers maar Ajax wil een hoger niveau aantikken dan Rensch zijn niveau en potentie

26-03-2023 15:11

Vik86 +42397

Nja misschien moet je ze een jaar uit lenen. Voor fitz jim, regeer , taylor en rensch zal dat een goede optie zijn..

26-03-2023 15:13

gebakkenperen +3119

Graafschap is het juiste podium voor Taylor

26-03-2023 14:45

MichelBoerebach +29191

Komt ie ook voor te kort. Boertjes houden van knokken.

26-03-2023 18:04

Ajax1114 +19393

Taylor zie je straks terug bij een club als Nice en dan dooft zijn carriere uit en hoor je weinig meer van hem.

26-03-2023 14:36

JanBiesbos +29059

Terechte kritiek over dat joggen…. , NL is nu de zesde competitie van Europa. Let wel die opmars begon met Ajax Europees en psv fey en Az hebben de handschoen opgepakt en proberen aan te haken en niet geheel zonder suc6 dus, met name Feyenoord . Ajax zal volgend seizoen zich daar weer aan op moeten trekken dat komt de algehele kwaliteit van de eredivisie alleen maar ten goede. Niks tussenjaar aanhaken of wegwezen strijd leveren en LOPEN VEEL LOPEN! (dat tekort zag je al tegen Napoli en Liverpool)

26-03-2023 14:30

musicradio +3893

laten ze die lui van psv en 010 maar opstellen bij vriend koeman

26-03-2023 14:19

musicradio +3893

als ze ajac maar kunnen afkraken en die andere lui dan die ook faalden

26-03-2023 14:16

Ron6 +3519

Taylor was gewoon de slechtste! Hij loopt erbij alsof hij het allemaal al heeft gemaakt, terwijl hij gewoon nog een broekkie is. Hij moet zijn ballen uit zijn broek lopen, vechten en niet van de vervelende trekjes hebben. En hij is totaal geen 6!

26-03-2023 14:35

MichelBoerebach +29191

Hij is ook totaal geen 7,8,9,10, of 11. Hij is meer een 46, ergens op de tweede ring.

26-03-2023 18:06

Ron6 +3519

Heb je ook gelijk in !

27-03-2023 11:58

Ans B +19873

Ik sluit me aan bij bij degenen die roepen dat het gebrek aan intensiteit/passie veel verder gaat dan één speler. Het is - uitzonderingen daargelaten - een typisch Ajax (en Oranje) probleem. En het is ook heel verklaarbaar vanuit de gedachte dat het Ajax/Oranjespel van oudsher is gestoeld op techniek en tactiek en - tot voor kort - op balbezit en rondspelen.

Wij hebben nog niet zo lang 'moderne' trainers - waar TH en Slot de beste voorbeelden (en voorlopers) van zijn, samen met Bosz trouwens. Waarbij TH niet eens structureel met dezelfde intensiteit speelt als Slot en Bosz, maar hij is weer wel van de discipline en de topsportmentaliteit, plus de algehele fitheid - in die zin past hij wel in dat beeld.

Juist Ajaxspelers (al jarenlang de meest leverende club of ex-club van Oranje spelers) groeien op als talentvol, en dus technisch. Maar vaak ook wat gemakzuchtig omdat ze hebben 'geleerd' dat ze met hun talent toch wel uitsteken boven de rest. M.a.w. op mentaal gebied zijn ze onderontwikkeld - zeker in vergelijking met buitenlandse spelers uit armere landen, of met spelers die het sowieso vooral van hun karakter en/of inzicht moeten hebben (zoals Weghorst m.n., maar ook Wouters en Klaassen).

Ik vind het niet passend om daar spelers voor verantwoordelijk te houden - m.n. als ze nog jong zijn, maar ook ouderen komen te vaak uit een cultuur waarin mentale issues worden ontkend.
Ajax moet daar zelf veel meer aandacht aan besteden en op inspelen door professionals op dat gebied in te schakelen: mental coaches en/of psychologen. Zij kunnen al in een vroeg stadium signaleren wat er op mentaal (en/of cognitief) gebied onderontwikkeld is, want dat kan van alles zijn - niet alleen passie, maar b.v. ook een gebrek aan focus, omgaan met teleurstellingen en vormverlies, ineffectieve copingsmechanismen, enz.

Bij zowel de jeugd als het eerste moet je op dagelijkse basis werken met professionals op deze gebieden. Zij kunnen ook trainers veel leren, want die hebben doorgaans primair de focus op het voetbaltechnische en -tactische en veel te weinig expertise op het gebied van cognitieve en mentale issues - laat staan wat en hoe je dat kunt trainen.

Ajax is naar mijn mening mentaal vrij zwak, ook als team, dus er is een wereld te winnen als daar structureel aandacht voor is: signaleren, bewustwording en er gericht aan werken.
N.B. Ik heb de (vele) mentale aspecten van het voetbal hier al vaak aangekaart en zal dat blijven doen zolang er niets veranderd - ook al word zelfs ik er wel moe van, laat staan de lezer.

26-03-2023 13:50

Aeter +6632

Nordin, in de Arena gaan die alarmbellen al maanden af, maar iedereen lijkt stokdoof te zijn.

26-03-2023 13:18

erwtenpeller +2027

Dit is het grote probleem bij heel Ajax terug spelen je wordt er misselijk van .slechte conditie geen diepte geen lopende mensenJohan Cruijff zou zich rot schamen voor dit voetbal en met mij vele supporters.kom Ajax wordt eens wakker

26-03-2023 12:51

IndoorNinja +1856

Dit was ook mijn grootste angst toen Ten Hag wegging, de fitheid van de selectie. Met TH trokken we vaak een overwinning er in de laatste 20 minuten doorheen. Nu zijn wij degenen die al gesloopt zijn na 45 minuten (zie wedstrijd tegen Feyenoord).

26-03-2023 14:43

komopajax777 +13253

Dat is dan vooral te danken aan de als hoofdtrainer totaal ongeschikt gebleken Schreuder.

26-03-2023 15:28

IndoorNinja +1856

Zeker weten.

27-03-2023 09:04

Omar +17175

Was een kut bal maar het terug sjokken is wel een probleem, mis sowieso de winnaarsmentaliteit bij Ajax, mensen die koste wat kost willen winnen voor de club. Het zijn nu allemaal van die zachte gekookte eitjes cq mooi weer spelers zoals Taylor, Wijndal, Bergwijn, etc.

26-03-2023 12:49

JanBiesbos +29059

Dat sjokken kunnen bergwijn en brobbery heel goed , berghuis en Taylor ook, maar Klaassen en Tadic hebben die inhoud en snelheid niet meer en je moet het wel als team doen.

26-03-2023 14:36

ZwartNazareth +1412

Amrabat heeft groot gelijk. Jongens als Taylor willen niet meer rennen.

26-03-2023 12:47

ElFlaco +3651

Wat hij aangeeft is gewoon 100% waar. En dat geldt voor meer spelers bij ons. De intensiviteit moet echt omhoog. Het is allemaal te vrijblijvend.

26-03-2023 12:37

Kijker +3392

Klopt, Taylor is er nog lang niet.
Ik hoop dat hij zich dat realiseert, lijkt er soms niet op.

Maar kan ik ook ergens kritiek lezen over De Roon, Wijnaldum, Van Dijk?

26-03-2023 12:29

Mijnclub33x +9901

Klopt, het zijn allemaal spelers zonder enige passie met een veel te hoge bankrekening. Die van Dijk is het toonbeeld van kompleet slap gelul. Ook toonde hij geen enkele passie als aanvoerder. Weghorst bv. kan niet voetballen maar tonnde teminste passie.

26-03-2023 12:40

eenAjaxfan +20346

@Mijnclub33x, waarom nu weer die bankrekening er bij halen...?
Er zijn zat spelers die nog meer verdienen en veel meer passie laten zien.

26-03-2023 12:53

eenAjaxfan +20346

Die gasten missen inderdaad allemaal die passie, of het bewustzijn dat er meer gevraagd in de top.
Dus in mijn ogen slaat Amrabat hier de spijker op zijn kop.
Hoezo "...soms lijkt het er niet op."??
Hij heeft dat in mijn ogen nog nooit laten zien.
Maar hij is nog jong en ik ga er vanuit dat hij dit nog wel gaat leren.
Tegen Frankrijk was een goede les wat dat betreft.

26-03-2023 12:51

musicradio +3893

maar hij speelde niet als enige slecht denk aan depay

26-03-2023 14:20

komopajax777 +13253

Wijnaldum komt net terug van een zware blessure en moet nog ritme opdoen.Normaal gesproken werkt hij altijd hard voor het team.

26-03-2023 15:31

Amp +37798

slecht en slap omschakelen hebben we bij ajax helaas bij wel meer spelers last van...

26-03-2023 12:28

Jeugd +24802

Precies, dat gesjok inderdaad. Geldt niet alleen voor Taylor. Wat mij betreft is wat hij beschrijfd ook wat ontbreekt bij vele van de talenten.
Ik zie dat ook als een nadeel voor de Ajax jeugd in zijn geheel dat onvoldoende belicht wordt.
Het doet wel wat met je als je in de jeugd van Ajax voetbalt, dan ben je de beste, simpel. Dan win je vaak ook wekelijks met gemak. Vanaf de leeftijd van 17/18 jaar gaat dat veranderen. Je ziet aan veel Ajax jeugd dat ze niet gewend zijn om het maximale eruit te halen. Ze hebben het al 10 jaar op hun talent met gemak gered.
Dan komt fysiek, intensiteit erbij en dan worden ze vaak alsnog afgetroefd. Wat daarbij niet helpt is dat naar mijn mening veel te veel wordt ingezet op de kleine technische mannekes. Idumbo, Hanssen, Hlynsson, Martha, Ünuvar, Sarfo, Banel, Axel Dongen, Misehoy....pfffff
Fitz Jim geweldig talent en maakt wel kilometers maar wat loopt die gozer altijd in 1 tempo te dartelen.

Er zit veel meer in.

26-03-2023 12:26

C14 +22422

Haha wat praat men nou toch ongelooflijke onzin dat Taylor ook maar iets met die tegengoal te maken had???

De Roon maakt de fout, niet Taylor. De Roon verspeelt de bal waardoor die heel plotseling en slecht bij Taylor terecht komt, die in die situatie waarin hij was normaliter niet aangespeeld mag worden.

Je mag niet van een speler verwachten dat ie zo'n onverwachte en slechte bal kan verwerken, zeker niet met een speler in de rug die met een sliding inkomt.

26-03-2023 12:19

Op_een_oude_slof +4359

Was allebei slecht....

26-03-2023 13:56

KeesHermans +423

Klopt was een misser van de Roon die Taylor met een sliding probeert te onderscheppen. Prima maar het vervolg was er niet

26-03-2023 14:08

JanBiesbos +29059

Je verwacht bij balverlies dat er gelijk drie spelers erop vliegen

26-03-2023 14:18

musicradio +3893

en ajax maar afkraken

26-03-2023 14:21

komopajax777 +13253

Taylor heeft wel degelijk mede schuld aan die treffer.Hij reageert te traag en schakelt om als een jeugdspeler.Dat is typerend voor zijn huidige spel.Hij is nog erg onvolwassen.

26-03-2023 15:34

C14 +22422

Veel sneller viel niet te reageren, die bal kwam daar totaal onverwacht en binnen paar meter. Werd ook omver geslide, dus moest eerste weer opkrabbelen. Daarna zag hij mbappe recht naar het doel lopen, en schatte in dat hij het bij lange na niet meer zou redden, hield zo in, maar bal bleek eerst nog naar links en over meerdere schijven te gaan, toen zag je hem nog aanzetten, maar te laat.

Maar inderdaad, hij is te laks de laatste maanden.

26-03-2023 20:18

Balgevoel +30885

Taylor heeft het ook gewoon niet, dat heeft alleen niet zo heel veel met deze tegengoal te maken volgens mij. Behalve dat: heeft niet de handelingssnelheid, de drive, sprintsnelheid of kracht, compenseert dat ook niet zoals Lasse deed met een surplus aan techniek of zo... Is bovenklasse grauwe middelmaat, een wandelaar. Dat eeuwige ballen aannemen en passes onbewust uitstellen waardoor ruimtes worden dichtgezet, het is 'm gewoon niet. Die vinden we over een paar jaar terug bij NEC, na een jaartje of twee AZ of FC Utrecht. Mooi dat hij de kans gekregen heeft, maar ik zie geen progressie, eerder regressie.

26-03-2023 12:19

AJAX020ADAM +6946

Johnny lees je mee 🧐

26-03-2023 12:18

TontoKarnaggel +42520

Taylor is in alles een typische exponent van de huidige problemen bij Ajax, oranje en het nederlandse voetbal in het algemeen.
Sowieso een gebrek aan echte kwaliteit maar wat mij veel meer irriteert is de slappe mentalteit en de gemakzucht die ze uitstralen. Waar tegenwoordig op het echte top niveau elk team 90 minuten als de brandweer gaat en spelers zich met ziel en zaligheid in het duel gooien, speelt een nederlands team ( en vooral Ajax ) altijd 3 tempo's lager met een "het komt wel goed" "we kijken het even aan" "lekker het balletje rond laten gaan" houding. Die, ik kan goed voetballen, waarom zou ik 110% geven, met 80% lukt het misschien ook wel, instelling is het vergif dat al jaren hier rondsluimert. Waarom denk je dat feyenoord nu bovenaan staat? Dat argentinie wereldkampioen werd? En hoe denk je dat het komt dat Ajax op het eind van elke europese do or die wedstrijd altijd met lege handen staat? Toeval? Pech?
En voor iedereen die nu roept: Dat is niet des Ajax!!! Denk je dat Neeskens op 80% voetbalde? Dat Davids op halve kracht het duel inging? Dat Litmanen niet 200% geconcentreerd was tijdens een wedstrijd? En dan leven we nu nog in een tijd dat het voetbal 10 keer fysieker is geworden....

26-03-2023 12:16

Balgevoel +30885

Voor mooi voetbal met hoog drukzetten is inderdaad ook kracht, snelheid, discipline en strijd nodig. In '95 had ook het hele elftal dat. Maar exact: Rensch, Wijndal, Taylor... Lieve jongens, dat wel... Als die nou eens een kwart hadden van de mentaliteit van zo'n Hartman...

26-03-2023 12:29

Sergei77 +495

Ik irriteer me al het hele seizoen aan hem, arrogante geschok…. Met als toppunt Feyenoord uit bij het doelpunt!

26-03-2023 12:07

Daa +2708

Heb Marokko afgelopen nacht zien spelen tegen Brazilië. Dat middenveld met Ounahi, El Khannouss en Amrabat tikte vooral in de eerste helft Brazilië helemaal scheel. En de driehoek Hakimi-Ounahi-Ziyech speelde op een gegeven moment gewoon samba voetbal van de hoogste categorie. Ik denk dat Marokko op dit moment echt veel verder is dan Nederland. Tactisch, technisch, een en al passie. Zo'n El Khannouss (18) en Ounahi (22) zijn nu al honderd keer beter dan Taylor.

26-03-2023 12:04

Tadic020 +1893

Nee slechtste middenvelder die we hebben

26-03-2023 12:02

MM1974 +1443

Taylor gaat de echte top niet redden

26-03-2023 12:01

afcaman +2905

Leuke jongen trouwens die Amrabat. Komt intelligent over!

26-03-2023 11:56

JanBiesbos +29059

Overigens was het ook een kut bal van de Roon

26-03-2023 11:51

C14 +22422

Het was niet eens een pass, maar balverlies, kon Taylor nooit op anticiperen.

26-03-2023 12:20

komopajax777 +13253

Hij werd niet voor niets al in de 33ste minuut gewisseld...

26-03-2023 15:36

C14 +22422

Dat is een ander verhaal, ging daarna wel mis door hem een aantal keer inderdaad.

26-03-2023 20:16

musicradio +3893

dat willen ze niet zien zoals loser de mos

26-03-2023 14:23

JanBiesbos +29059

Spijker op zijn kop ook dat terug huppelen (omschakelen ) wat ik hier zelf ook regelmatig groepen heb een bron van irritatie ook bij ons Ajax en we hebben een trainer nodig die dat terugbrengt ik zie dat Heitinga ook niet doen…

26-03-2023 11:50

LukaLitmanen +82098

Zijn arrogante en nonchalante houding in het veld stoort mij het meest.

Verder vind ik hem in potentie beter dan Davy natuurlijk

26-03-2023 11:47

Balgevoel +30885

Ik niet. Taylor heeft geen specifieke kwaliteiten. Davy wel. Kan bovendien nog weleens voor wat gif zorgen. Taylor mag in z'n handjes wrijven met de carrière van Klaassen.

26-03-2023 12:24

JaapStam +137158

Ik vind apart dat een prof voetballer een mening verkondigt over een andere speler bij een andere club, of ben ik de enige hier in???!!! Heb niks tegen Nordin Amrabat, maar richting je gewoon bij je club AEK Athene richting de titel race met Panathinaikos, Olympiakos Piraeus en PAOK Saloniki in Griekenland!!!

26-03-2023 11:45

xstaniox +15100

Hij zit bij goedemorgen ESPN en wordt hier waarschijnlijk naar gevraagd.

Even goed lezen Jaap ;)

26-03-2023 11:46

JaapStam +137158

Dan nog!!! Focus je op het bestaan als prof!!! Mbappe, Messi, CR7, Lewandowski gaan toch ook niet bij goedemorgen ESPN zitten om een mening te geven over een collega!!! Doe normaal hoor!!! Vind van zowel ESPN als Nordin fout in deze!!!

26-03-2023 11:51

komopajax777 +13253

Wat een onzinnig commentaar Jaap.

26-03-2023 15:38

Pingelaar +13293

Ben je jezelf weer likes aan het geven xD jij bent soms ongelofelijk Jaap...

26-03-2023 12:09

JaapStam +137158

Ben jij weer aan het bloed zuigen mafklapper!!!

26-03-2023 12:18

Pingelaar +13293

Jij bent hier degene met een vraag om aandacht en iig om op te vallen. Dan kan je ook reacties verwachten die wat minder leuk op jou overkomen.

26-03-2023 13:37

4Ever14 +6613

"Ik vind apart dat een prof voetballer een mening verkondigt over een andere speler bij een andere club"

Als het zou gaan over een wedstrijd van Ajax dan deel ik je mening, alleen nu gaat het om een interlands en wordt hij er naar gevraagt. Overigens ben ik het gewoon eens met zijn mening over Taylor.

26-03-2023 13:38

musicradio +3893

heeft het in nederland ook niet gered die loser

26-03-2023 14:24

appiehappie +3069

Taylor steeg vorig jaar als een raket.
Dit seizoen zeer vlak, heeft zich niet door ontwikkeld.
Komt weinig tot niet in de 16 van de tegenstander.
Scoort sowieso amper.
Momenteel niet goed genoeg voor Ajax-1.

26-03-2023 11:38

LukaLitmanen +82098

Heeft meer gescoord dan Deef

26-03-2023 11:46

xstaniox +15100

Speelt ook wel meer dan Klaassen

26-03-2023 11:47

FransHoek +8977

Vind je het gek. Het is nog niet zolang geleden dat Schreuder weg is. Dit kun je namelijk over iedere speler zeggen. Het grootste deel van het seizoen bestond uit negativiteit en verliezen, veroorzaakt door dhr. Schreuder. Dit is een verloren seizoen voor fans en spelers.

26-03-2023 12:10

Schip +23463

Taylor kan echt wel voetballen en kan ook de lijnen uitzetten. Heb hem dat genoeg zien doen in vertegenwoordigende elftallen. Maar de echte fysieke strijd laat hij niet zien. Dat echt willen winnen, wat die Wieffer heeft, Zerrouki etc.

Tijd voor een stap terug en even goed nadenken wat je wilt halen uit je sportieve loopbaan. Want hij komt nog niet eens in de buurt van een Klaassen en VdBeek en zal daar flink onder blijven. Even heel goed nadenken of je dat wilt. Zo niet, dan de knop omzetten en een nieuwe kwaliteit ontwikkelen. Mooi weer voetballers halen het niet.

26-03-2023 11:35

hetje +2173

De lijnen uitzetten heb ik hem in ajax 1 niet zien doen, veel lopen met de bal ipv de bal het werk laten doen dat wel, niet zien aan welke kant de ruimte ligt om van kant te wisselen, dat ook , heel vaak de bal terug spelen dat ook, maar dat is zo als ik het zie,natuurlijk hoop ik (hij is nog jong) dat hij dat nog gaat leren, maar het is soms wel heel irritant om naar te kijken.

26-03-2023 12:07

C14 +22422

Heeft Ajax 1 vorig seizoen kampioen gemaakt.

26-03-2023 12:21

GNBL +89992 moderator

🤡

26-03-2023 12:22

Schip +23463

Dan heb je hem nooit voor jeugdelftallen van Nederland zien spelen.

26-03-2023 13:17

hetje +2173

De jeugd teams daar was hij inderdaad goed maar opdit moment is hij niet die zelfde speler,het podium is op dit moment gewoon te groot ,we moeten hem.zeker niet afschrijven ,maar hij heeft het gewoon moeilijk ,maar dat ligt natuurlijk ook niet allemaal aan hem

26-03-2023 17:28

hetje +2173

Ik heb het over dit seizoen

26-03-2023 17:29

Intec2.0 +12427

Deze jongen is niet goed genoeg voor dit niveau. Niet bij Ajax en niet bij het Nederlands elftal. Deze jonge had net als Salah-Eddine uitgeleend moeten worden aan Twente of Heerenveen

26-03-2023 11:24

Odysseus +14307

Ik heb elders al mijn mening gegeven over de in mijn ogen kortzichtige conclusie dat Taylor schuld heeft aan de eerste goal. Maar ik vind het een zeer terecht punt dat Taylor te weinig intensiteit, drive en scherpte laat zien. En hij is niet exceptioneel genoeg om dat te compenseren met iets anders.

26-03-2023 11:19

HarryHarHar +3018

Marciano Vink bij Goede Morgen Oranje had helemaal gelijk, over Taylor en ook over Ajax en met name de instelling en de wil om te winnen, bij balverlies gewoon terug sjokken i.p.v. sprinten.. en dat 010 terecht bovenaan staat (mede door dat ze maar blijven gaan tot de 96e minuut, ja ik weet het, is heel pijnlijk om te horen en te zien, maar.......

26-03-2023 11:16

Juichtoon +32540

TH heeft ook altijd over intensiteit gerept. Of CL intensiteit. Ajax heeft momenteel niet eens top Eredivisie intensiteit. De 2e helft tegen Fnoord waren ze uitgeblust. Fnoord wilde niet eens meer winnen in de slotfase, die speelden al op safe.
En een hogere intensiteit kost tijd, TH had het altijd over het 3e blok waarin het zou moeten samenvallen.

26-03-2023 11:54

JohnnyHeitinga3 +8014

Heitinga moet optreden en Vos of FitzJim laten spelen. Taylor maandje bij Jong.

26-03-2023 11:15

C14 +22422

Fitz-Jim is blijkbaar enorm ver weg nog van Ajax 1, volgens Heitinga, want krijgt nooit eens minuten om te wennen en aan te haken. Tenzij hij er gewoon uit het niets maar weer ingegooid wordt, en het dan raar vinden als een talent er niet meteen staat...

Maar dat zal Fitz-Jim gelukkig wel.

26-03-2023 12:25

Ajax Mario +1612

Klopt helemaal! Als ik dan afgelopen week lees dat het bij onze trainer kookt van binnen, dan kan hij ( onze Johnny ) het er beter uitgooien en er niet mee wachten tot maandag of na de wedstrijd… en ja als er 1 verzaakt niet schromen om te wisselen ook al is t na een half uur… ( zie Kees van Wonderen )

26-03-2023 13:46

433 +248

Iedereen vindt het een grote fout van Taylor, maar het was gewoon een slechte aanname van De Roon die voor de voeten van Griezmann valt

26-03-2023 11:13

C14 +22422

Precies, bizar gewoon. Geeft maar weer eens aan hoe kortzichtig en simpel mensen denken.

26-03-2023 12:26
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.