Van 't Schip: 'Bekijken in hoeverre Henderson gedeelte kan spelen of helemaal niet'

door Bart Veenstra 233

Bron Ajax.nl

Van 't Schip: 'Bekijken in hoeverre Henderson gedeelte kan spelen of helemaal niet'

door Bart Veenstra 233

Bron Ajax.nl

Laatst geüpdatet

John van 't Schip wil nog niet naar buiten brengen of Jordan Henderson zaterdagavond tegen Heracles Almelo gaat debuteren voor Ajax. De Engelsman is weliswaar in het bezit van een werkvergunning en traint al enkele dagen mee met de A-selectie, maar of dat al genoeg is voor minuten tegen Heracles Almelo, zal moeten blijken.

'Jordan heeft vlak voor de jaarwisseling zijn laatste volledige wedstrijd gespeeld in Saudi-Arabië', vertelt Van 't Schip op Ajax.nl. 'Daarna hadden ze een break en is hij een tijdje in Engeland geweest. Hij is nu dus een maand zonder wedstrijdritme, plus het feit dat hij een tijdje niet in groepsverband had getraind. We moeten bekijken in hoeverre hij een gedeelte kan spelen of helemaal niet. Dat is iets wat we nog gaan beslissen.'

Henderson laat goede indruk achter op trainingen Ajax

Volgens Van 't Schip maakt Henderson tijdens de trainingen vooralsnog 'een heel goede indruk'. De trainer van Ajax merkt in meerdere opzichten direct impact. 'Ik denk dat het voor de groep heel mooi en belangrijk is dat we zo’n speler hebben kunnen binnenhalen. We hebben de afgelopen maanden vaker besproken dat de balans een beetje scheef is, onder meer ook met de leeftijden.'

'Dat is nu nog steeds zo, maar met het binnenhalen van Jordan voel je gelijk dat we er iemand bij hebben die ons een stapje verder kan helpen in de kleedkamer en op het veld', aldus Van 't Schip. 'Natuurlijk moet alles in de praktijk nog gaan blijken, maar zijn CV zegt natuurlijk alles.'

Lees meer over:
Plaats reactie

RijkdeGooier +2875

Ik hoop hem toch minimaal een kwartiertje te zien meedoen vanavond!

27-01-2024 13:11

Thaschja55 +1620

Heracles goed vastzetten want die ploeg is niet zo goed Psv verliest daar haast nooit.

27-01-2024 11:04

Joko +5063

Gewoon laten spelen anders had je hem niet moeten halen.

27-01-2024 10:39

Wieno +9234

Zou in ieder geval nog graag 1 leider zien komen deze week. Henderson kan die zware kar zooi niet alleen trekken. Een rechtsbuiten zou al top zijn, dan kan Berghuis eindeljjk eens naar de 10 positie en hey chagrijn van z'n porum afhalen.

27-01-2024 10:33

Ajax The Best +16418

Pff, had vannacht 'droom' waarin het niet goed afliep, Henderson en dat veld. Laten we er op hopen dat dromen bedrog zijn. 😏

27-01-2024 10:21

Ajax14AMS +25205

Heel eng zo specifiek.

Ik droom echt bijna nooit over Ajax. Een enkele keer, maar dan speel ik zelf mee.

27-01-2024 10:35

Mark10 +1073

Gewoon in de basis !
Heeft bijna week meegetraind .. is fit!
Dus geen enkel excuus om hem niet op te stellen !( nee ook kunstgras niet.. in SA ook vaak zat op gespeeld)
Lekker minuten laten maken.. ( komende week ook nog oefenpotje tegen jong of ander team) .zodat hij een beetje kan wennen aan de andere spelers !!

27-01-2024 10:18

Odysseus +14241

Heel eerlijk? Hoewel ik Nico geweldig vind en het ergens heel leuk zo vinden als hij zou komen en het zelfs voor de mentaliteit wellicht iets zou kunnen brengen….. ik zou het een waardeloze beslissing vinden van de Ajax-leiding. Zou in mijn ogen getuigen van nul visie, creativiteit en inzicht. Puur bedoeld om in te spelen op ons sentiment.
Over nog meer disbalans gesproken in de selectie: je f****** 5e linksback op de payrol waarvan er al 2 kunnen spelen en een cv die daar ook kan spelen. Maar 0 bruikbare rechtsbuitens of een goede echte nr 10. Come on!
En een gigantische investering zonder terugverdien.
Waarbij gezegd: natuurlijk zou ook mijn sentiment worden beroerd als hij weer bij ons zou spelen.

27-01-2024 06:57

jake1972 +493

Die nummer 10 is Misehouy, maar die mag nooit invallen. Waar wel ene Banel minuten maakt. En dan piepen hij wil niet bijtekenen.

27-01-2024 09:32

Ajax14AMS +25205

Ziyech EN Nico. Je zegt wel 5 linksbacks op de payroll met Nico er bij, maar 4 daarvan zijn slecht en dat zijn onze enige opties nu.

27-01-2024 10:37

Odysseus +14241

En wie is onze echte rechtsbuiten dan?

27-01-2024 11:05

Ajax14AMS +25205

Ziyech of Berghuis. Die mogen van mij afwisselen met elkaar in het veld met Forbs als de stand-in.

27-01-2024 11:13

Odysseus +14241

Alsjeblieft zeg

27-01-2024 12:10

Ajax14AMS +25205

Je hebt hem zeker niet zien spelen... Nee Hlynsonn is zeker beter.

27-01-2024 12:15

Odysseus +14241

Nee, Hlynsson is zeker niet beter. Maar ik denk dat we veel beter een ander type kunnen gebruiken voor rechtsbuiten en heb m’n twijfels of Ziyech de juiste vibe meeneemt. En Berghuis is er al, min of meer vergelijkbaar.

27-01-2024 12:28

Adt +1650

Ik zou nog een weekje overslaan. Kunstgras is een te groot risico op blessures met zo weinig trainings- en wedstrijdritme

27-01-2024 05:25

jeffrey2022 +8100

Ik heb het ook al gestuurd naar Marijn en kelvin, maar als je relatief goedkoop een parel wil halen dan moet je Rayan van vasco de gama halen, 700k marktwaarde, kan op iedere positie voorin uit de voeten, en is voor mijn amateuristische oog de nieuwe Adriano !

27-01-2024 04:17

Ajax14AMS +25205

Ik heb wel eens een mail geprobeerd te sturen naar Ajax over een talent en dan zie je potver3 dat ze 2 jaar later er interesse in hebben en een veelvoud van willen betalen dan wanneer ze naar mij hadden geluisterd...

Ajax moet mij aanstellen als scout!!!!!!

27-01-2024 10:38

Ajax '69 +3830

Off. Na Henderson komt óók Jurgen Klopp volgend seizoen naar Ajax. Hij noemde Ajax al een 'sensational club' en wil na Liverpool vooral een 'normaal leven' gaan leiden. Nou, dat kan prima in Amsterdam Jurgen! 😀

27-01-2024 01:32

Ajax14AMS +25205

Hij zei volgend jaar geen club of land te gaan trainen dus stop maar met dromen.

27-01-2024 10:38

Ajax '69 +3830

Oké. Géén club maar ook geen 'sensational club'?

27-01-2024 14:27

Ajax '69 +3830

Off: velen worden wild hier van een evt. terugkeer van Nicooooo (held), maar we weten bijna allemaal ook dat je nooit hetzelfde feestje nogmaals kan vieren (alhoewel dat tweede feestje met Daley en Rijkaard beter was dan het eerste).

27-01-2024 01:28

Henk de Vries +11119

Nee pcies, in zijn laatste jaar hier was het ook al niet veel meer. Maar toch zou hij wat toe kunnen voegen denk ik, als ik naar die slapzak van een Sosa kijk erger ik me de pleuris.. En Martha is gewoon niet geschikt.

27-01-2024 01:30

Ajax '69 +3830

Eens. Ik denk dat ook maar of het uiteindelijk een succes wordt? Eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe Tagliafico er conditioneel etc voorstaat.

27-01-2024 01:35

Ajax14AMS +25205

Zo fenomenaal als 18/19 is een onredelijke verwachting maar hij is een enorme verbetering hoor.

27-01-2024 10:39

Ajax21 +547

Maar effe zonder dolle he. Kelvin de lang heeft Henderson zo goed verborgen weten te houden voor de media. Mensen bij Ajax wisten daar niet eens iets van af. Tagliafico ontbreekt inneens bij de wedstrijd selectie van Lyon. Wat zou dit een stunt zijn

27-01-2024 01:09

AjaxDeBesteClub +18786

Dan geef ik Kroes 3 klappen zijn zijn nek als ik hem tegenkom. Dit is makkelijk scoren bij de achterban, maar zou op lange termijn kapitaalvernietiging zijn. Die jongen is 31 en verdient daar 4,6 miljoen. Daarnaast moet je nog een transfersom betalen. Waarschijnlijk is hij nog 2 jaar goed en dan betalen we dus 5 a 8 miljoen per jaar voor een linksback. Terwijl we met Sosa al een prima linksback in huis hebben die alleen maar meer waard wordt en ook zo een 2 miljoen per jaar verdient.

27-01-2024 03:44

Adt +1650

Sosa een prima linksback? Tsja dan houdt voor mij de discussie op…

27-01-2024 05:23

AjaxDeBesteClub +18786

We waren ook nog niet begonnen met discussiëren. Tagliafico had vorig seizoen 1 goal en 5 assists in 38 wedstrijden. Sosa had vorig seizoen 2 goals en 12 assists in 30 wedstrijden. Hij was volgens mij de verdediger met de meeste assists in de Bundesliga. Hij heeft nog in de halve finale van een WK gespeeld. Dit is gewoon een back voor de subtop van Europa. In dat kader is het heel gek dat hij zoveel op de bank heeft gezeten dit seizoen. Dat heeft niks met objectieve keuzes te maken.

27-01-2024 09:08

dp92 +11147

Je ziet gewoon dat Sosa niet gewend is om 433 te spelen. Heeft echt een prima voorzet maar verdedigen kan die nog niet goed.

Ook niet gek als je 532 gewend bent met 3 verdedigers achter je om het gat dicht te lopen.

27-01-2024 09:20

AjaxDeBesteClub +18786

Volgens mij hebben ze bij Frankfurt af en toe ook wel met 4 verdedigers gespeeld. En bij Kroatie spelen ze volgens mij (bijna) altijd met 4 verdedigers. Zijn sterke punten liggen sowieso in de aanval. Dat past ook wel bij Ajax. Ik heb mij bij Sosa vooral geïrriteerd dat hij in de omschakeling te sloom terug loopt en dat hij soms gewoon zijn man laat lopen. Maar het lijkt me dat dat wel aan te leren is.

27-01-2024 09:28

Ajax14AMS +25205

Alsof Henderson niet ook maar 2 jaar goed is en daar betaal je eigenlijk ook teveel voor.

Gaat om leiderschap, mentaliteit en verdedigende stabiliteit terugbrengen in de ploeg. Nico zou ideaal zijn.

27-01-2024 10:40

AjaxDeBesteClub +18786

Ik vind had het allebei niet gedaan omdat ik ze eigenlijk te duur vind. Daarbij vind ik rechtsbuiten de enigste positie waar we echt kunnen gebruiken.

27-01-2024 15:54

Odysseus +14241

Ehhh, we wisten toch al best lang dat Henderson in beeld was? Want wenkonden het met z’n allen zo niet geloven dat het hier iedere dag een topic was.

27-01-2024 06:47

Chrismokum020 +16372

Lekker laten invallen bij hopelijk een 0-3 tussenstand in minuut 65

27-01-2024 00:40

Sies +4467

Nico niet bij de wedstrijd selectie.....

26-01-2024 22:50

daslogisch1 +10037

2e helft 60ste minuut denk ik.

26-01-2024 22:38

Robertini +38975

Hij zal vast minuten maken, gok ik.

26-01-2024 22:05

BennievdBuurt +881

Ik hoop dat hij zo snel
Mogelijk
Gaat spelen. Mensen zullen zien dat het geen bal
Zal uitmaken.

26-01-2024 21:15

LasseTadic +173

Onzin. Hij gaat echt wel een versterking zijn in ons huidige selectie.

26-01-2024 21:47

BennievdBuurt +881

We gaan het zien.

26-01-2024 22:01

UwSchipper +5591

Neem een Fanta in plaats van Azijn pik.

26-01-2024 22:07

NoPants +7456

Waarom denk je dat? Wat denk je dan dat ajax mist in de selectie?

26-01-2024 22:29

BennievdBuurt +881

We missen creativiteit. Iemand die tussen de verdediging en het middenveld de ballen wil hebben en linies kan overslaan. Henderson is dit niet. Maar daar gaan de meeste wel achterkomen.

27-01-2024 09:01

NoPants +7456

Welke middenvelders de afgelopen 5-10 jaar hadden we dan allemaal die dat deden?

27-01-2024 09:10

dp92 +11147

We missen ervaring en leiderschap. Elk balverlies leidt tot een kans omdat het middenveld geen idee heeft wat ze moeten doen in balverlies en er maar achteraan sjokt.

Wij maken meer goals dan AZ en Twente alleen krijgen we er bijna 2x zoveel tegen. Dat is het probleem.

27-01-2024 09:13

NoPants +7456

Ja ik ben het met je eens. Iemand die ziet dat bijvoorbeeld sosa naar voren trekt terwijl rensch al voorin is en hem terug schreeuwt.

Ik denk dat vooral taylor grote stappen gaat zetten door Henderson. Het is bij hem echt een mentaal ding. Qua techniek, snelheid, inhoud, en aanvallend inzicht vind ik hem erg sterk.

Technische middenvelders die tussen verdediging en middenveld zich constant aanspeelbaar maken is helemaal niet zo gebruikelijk voor ons de afgelopen 10 jaar. Frenkie natuurlijk, die is daarin wereldtop. Maar verder juist vaker een verdedigende middenvelder die tussen de centrum verdedigers gaan staan en de backs die iets hoger gaan staan.

27-01-2024 11:05

PH2BOT +39985

Denk je dat of hoop je dat BB?

27-01-2024 00:48

BennievdBuurt +881

Dat denk ik.

27-01-2024 09:01

Ajax '69 +3830

Uit welke buurt kom jij dan, de zuurpruimbuurt?

27-01-2024 01:22

BennievdBuurt +881

Ik kom uit slotervaart.. geboren en getogen! Jij dan?

27-01-2024 09:02

Biss +9937

Wellicht beter om eerst even te wennen aan de manier van voetballen in Jong Ajax

26-01-2024 20:51

AjaxHato +4612

Is er nieuws over Nico? Of heeft ie gewoon de griep.
Ze spelen om 21.00 uur en er zou op hun persconferentie nieuws komen

26-01-2024 20:45

ajax4ever001 +18362

Nope, ze willen het niet naar buiten brengen maar iets zegt in mij dat er dan iets speelt

26-01-2024 20:52

AjaxHato +4612

Wel vreemd ja. Meestal zeggen ze dan nog "ziek" als ze de reden niet mogen zeggen.

26-01-2024 20:59

LasseTadic +173

Heb toch kleine hoop dat ie terug komt hierdoor.. Dromen mag

26-01-2024 21:45

UwSchipper +5591

Dit gaat Nicoooo doen!
https://www.youtube.com/shorts/83JsHCD9Y2s

26-01-2024 22:08

AjaxHato +4612

Jaa dat missen we!

28-01-2024 10:32

rodnet +10260

Al had Henderson een houten been zou hij nog toegevoegde waarde hebben op ons huidige middenveld.

26-01-2024 20:08

Ajax34 +3982

Misschien heeft ie echt wel een houten been, wood heet dat op zijn engels;)

26-01-2024 22:12

ajax4ever001 +18362

Nicoooo Nicooooo Nicooooooo

26-01-2024 19:56

UwSchipper +5591

Wordt ik geroepen?
https://www.youtube.com/shorts/83JsHCD9Y2s

26-01-2024 22:09

maarten0909 +6360

Zijn er ook spelers die op de training niks laten zien? Je hoort altijd maar dat iemand een goede indruk maakt

26-01-2024 19:50

Qajax +761

Gewoon beginnen en dan na uurtje wisselen. Wel begonnen hoor!

26-01-2024 19:47

jordy888 +3156

Tagliafico zit opeens niet bij de selectie en heeft geen blessure. Zou Ajax er mee bezig zijn?

26-01-2024 19:28

Mike1234 +2635

Stille hoop dat deze held terugkomt

26-01-2024 19:49

UwSchipper +5591

In ieder geval is Nico op YT bezig!
https://www.youtube.com/shorts/83JsHCD9Y2s

26-01-2024 22:10

WeirdAJAX +12086

Verstandig brengen, ajb geen blessure voor Hendo. Rustig an.

26-01-2024 19:11

Jari1981 +307

3 punten, geen arrogantie en onderschatting meer, dus gewoon opstellen en de sterkst mogelijke opstelling!!! Wij mogen geen punten meer verliezen en we staan na zondag nog maar 3 punten achter🔥🔥🔥❤❤❤

26-01-2024 19:07

Mofson +8143

Ik zou het tegen heracles gewoon niet doen.
Kunstveld met een speler die nog nooit in zijn leven op kunstgras heeft gevoetbald.
Denk dat dat niet zo verstandig is als eerste pot

26-01-2024 18:42

michaellaudrup +4660

Henderson is gebleseerd nog beter dan Tahirovic, wat is dat een tegenvaller.

26-01-2024 18:31

NIO +2981

Nico?????
Nicooooooo!!!!!

26-01-2024 18:26

Lapzwans +1518

Ah.. Ik ga m gelijk op Twitter volgen😅

Volgens mij baseert NIO het op het feit dat Nico niet deelneemt aan de selectie dit weekend en hij tot voor kort nog compleet wedstrijdfit was. Zou natuurlijk prachtig wezen, wie weet kan het er vanaf door de verkoop van de merchandise

26-01-2024 18:50

NIO +2981

Yes yes lapzwans het kan toch nooit dat onze Nico zich ziek heeft gemeld.. die zou liever strijdend met een tulband ten onder gaan dan ziek melden.

26-01-2024 21:45

Lapzwans +1518

Dat is zeker waar, ik heb het er regelmatig met collega's over.. Hij wordt gemist, ik zie hem dan ook graag terugkomen in het Ajax shirt!

26-01-2024 23:33

HJC +7943

Met dat plastic veld van Heracles én kakkerlak Higler heb je een garantie op blessures. Dus zeker Hendereson sparen. Jammer van de punten

26-01-2024 18:26

Jariiii +21814

Zijn komst verandert ALLES. Lang geleden dat ik zo optimistisch was over de toekomst van Ajax.

26-01-2024 18:24

AFCA22 +2439

Sacha Boey van Galatasaray naar Bayern.

Wellicht Mazraoui deze kant dan op? Al dan niet tijdelijk.

Zou veel voetbal met zich meebrengen in het tesm

26-01-2024 18:12

AFCA22 +2439

Laat maar, zie dat hij weer eens geblesseerd is ^^

26-01-2024 18:14

Robertini +38975

Heeft een gescheurde spier, is normaal gewoon basisspeler.

26-01-2024 18:14

IndoorNinja +1854

Zo normaal is het eigenlijk niet helaas. Is vaker geblesseerd dan dat hij speelt.

26-01-2024 20:50

Robertini +38975

Dat blijft altijd wel een dingetje bij hem inderdaad.

26-01-2024 20:52

Hansvz +787

Hij kan beter een gespierde scheur hebben

26-01-2024 23:51

Ajax Mario +1596

😂👌🏻

27-01-2024 02:16

Thomdeajacied +2286

Nico niet erbij met Lyon vanavond en de vorige wedstrijd gewoon 90 min gespeeld, coach gaat vanavond erop in zeide ze in de media dus ben benieuwd! Hopelijk naar ons toe!!

26-01-2024 18:07

Hamstelaar +14824

Afgelopen weekend was hij nog in Amsterdam

26-01-2024 18:19

Bky +56260

NICOOOOOOOOOOOOOOO

26-01-2024 17:54

AJAX020ADAM +6913

De speaker, met nr 31 Nicooooooo Tagliaficooooooo 👍

26-01-2024 18:18

jeffrey2022 +8100

Gewoon laten starten hij moet ritme op doen als hij 90 minuten de lijnen uit moet zetten tegen psv.

26-01-2024 17:48

MarkP +21527

De vraag is of hij het niveau aan kan.

26-01-2024 17:27

Drent +238

Gewoon starten deze man. Ritme of niet hij is ervaren genoeg om te kunnen spelen. Wissel hem dan in de 65/70ste min als hij echt op is.

26-01-2024 17:21

AFCACruijff14 +160830

Andersom doen. Laat hem invallen rond minuut 70 als het nodig is. Anders sparen en optrainen. Organiseer maar een oefenduel maandag of dinsdag met hem 90 minuten.

26-01-2024 17:44

Drent +238

Als het nodig is in de 70ste minuut dan is het heel anders voetballen dan als hij start.

De intensiteit en het tempo ligt dan totaal anders dan als hij begint.

26-01-2024 19:22

janbdk +391

Als Henderson morgen niet speelt is het volgende week nog langer geleden dat ie zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld. Dus zet m er morgen maar een helft in.

26-01-2024 17:18

Opnaarde4eSter +1588

Slot in VI:
'Ik hoop niet dat het beeld ontstaat dat we in De Kuip bevoordeeld worden'

Nee hoor, het beeld staat al vast

26-01-2024 17:09

Koningtoto +59944

Hoe durft ie dat te zeggen ook. Ik vond het al een gladde paling, maar hij wordt steeds gluiperiger.

26-01-2024 17:41

AFCACruijff14 +160830

Frans Timmermans: ik hoop niet dat het beeld ontstaat dat ik linkse gedachten heb.

Marc Overmars: ik hoop niet dat het beeld ontstaat dat ik graag mijn pielemans op de foto zet.

Frans Bauer: ik hoop niet dat het beeld ontstaat dat ik graag volksmuziek zing.

Echt...Arne. je merkt wel hoe genaaid je in de Kuip altijd word als je er ooit als tegenstander weer eens komt.

26-01-2024 17:47

TeringHenkie +28242

De Var die dat geen penal vond, woont 10 minuten van Rotterdam af!

26-01-2024 17:56

RuffRhythim +24837

Kwam die niet uit Madrid dan?

26-01-2024 18:32

AFCACruijff14 +160830

Heb je Ab weer hoor.

26-01-2024 19:20

RuffRhythim +24837

Je zou bijna denken dat het humor is ja....

26-01-2024 18:34

Sallons@AS +226

Nee, ze worden niet bevooroordeeld. Vooral niet tijdens het bekerseizoen hahaha. Ze spelen al zeker 5/6 jaar 95% van hun bekerwedstrijden in eigen huis. Ik weet nog goed dat we in de Kuip met 2-1 verloren. Dat was voor de VAR, maar er konden toen 2 grensrechters, een lijnrechter en de scheids zelf zien dat Veltman omlaag werd getrokken door Kuyt waardoor hij balverlies leed en er werd gescoord. Geen haan die ernaar kraaide. Bevooroordeeld Slot? Hoe kom je erbij?

26-01-2024 18:34

Noah.S +23

Gwn mee laten doen

26-01-2024 16:56

arufred +9700

Zou hem nog niet laten beginnen, maar een minuut of 30 mee laten doen in de 2de helft en dan basisspeler tegen PSV.

26-01-2024 16:55

Jaap.D +312

Nico ontbreekt in wed selectie..

26-01-2024 16:50

arufred +9700

Nico heeft de griep dus vandaar.

26-01-2024 16:58

Jaap.D +312

Nee niet ziek of geblesseerd

26-01-2024 17:08

AFCACruijff14 +160830

Als je dingen verzint, zet het er dan effe bij arufred.

26-01-2024 17:47

Sprinter +2427

Het gaat morgen op dat kunstgras lastig zat worden. We moeten koste wat kost winnen dus Henderson gewoon laten starten, desnoods 45 minuten.

26-01-2024 16:40

AjaxDeBesteClub +18786

Hee Henderson is niet (helemaal) wedstrijdfit? Dat contrasteert nogal met het bijna heroïsche beeld wat velen hier over hem hebben.

Ik heb hem nooit zien spelen. Maar deze statistieken zien er niet zo best uit. Vergelijkbaar met die van Taylor en Tahirovic.

https://fbref.com/en/players/935e6b8f/Jordan-Henderson
https://fbref.com/en/players/ad9b2747/Kenneth-Taylor
https://fbref.com/en/players/eb3022c3/Benjamin-Tahirovic

26-01-2024 16:29

AjaxDeBesteClub +18786

Ik hoop het. Het is mij alleen opgevallen hoe extreem positief iedereen bij voorbaat is. Dat is heel vaak met aankopen. Ik wil hem eerst zien spelen in een Ajax shirt, voordat ik een oordeel kan vellen.

26-01-2024 16:38

Petterson +24833

Daar heb je wel een punt. Sutalo werd hier ook opgehemeld als ware hij de Here Jezus zelf. Viel vies tegen in praktijk.

26-01-2024 17:02

AFCAYus +942

Sutalo was geen aanvoerder jarenlang bij Liverpool

26-01-2024 17:42

ck69 +13050

Heerlijke vergelijking. Misschien prime Sergio Busquets ook er even bij zetten met goals en assists.

26-01-2024 16:46

AjaxDeBesteClub +18786

Je moet iets naar beneden scrollen dan zie je meer statistieken en daar heb ik het over.

26-01-2024 16:51

ck69 +13050

Ja, zoek Busquets maar eens op. Alsof hij veel goals en assists had bij Barca. Ik bedoel te zeggen dat vergelijking nergens op slaat 😜

26-01-2024 17:04

AjaxDeBesteClub +18786

Ik heb het dan ook niet (enkel) over goals en assists. Ik heb het over passes naar voren, dribbels, onderscheppingen etc.

26-01-2024 17:05

ck69 +13050

Dan vergelijk je alsnog iemand uit PL/CL met onze Mickey Mouse league

26-01-2024 17:09

AjaxDeBesteClub +18786

Die cijfers zijn in Saudi Arabie. Ik zit nu een stukje te kijken in de PL. Dit is een goede website trouwens.

https://footballia.eu/matches/liverpool-fc-brighton-hove-albion-premier-league-2022-2023

26-01-2024 17:10

FysioPat020 +25601

En als hij Ajax in zn eentje niet op sleeptouw kan nemen kan hij er opeens niks meer van en moeten we zijn fantastische carriėre bij Liverpool relativeren?
Iedere topper is afhankelijk van wat er om hem heen staat aan kwaliteit.
Zet Messi op 10 bij ons en het elftal draait niet beter hoor.

26-01-2024 17:18

AjaxDeBesteClub +18786

Ik ben geen Ajax supporter geworden om carrières bij Liverpool te bewonderen. Als Ajax niet beter wordt door Henderson is het een gigantische 'miskoop' want hij kost een hele hoop en gaat niks meer opleveren. Qua selectiesamenstelling vind ik hem overbodig. Maar ik ga eerlijk kijken hoe hij het doet en dan ga ik er pas iets over zeggen. Ik vind de verafgoding bij voorbaat eerlijk gezegd gênant en ook onrealistisch.

27-01-2024 03:51

TeringHenkie +28242

Mijn virusscanners slaan op tilt als ik dit aanklik!!

26-01-2024 17:57

ProfessorX +19827

Gewoon eens normale opstelling morgen

Ramaj

Gooijer Kaplan Hato Sosa

Rensch Hlynsson Henderson

Berghuis Brobbey Forbs

Winnen en hup 3 punten erbij .

26-01-2024 16:19

AFCAHoorn +22598

Kaplan wil volgens mij niet op kunstgras spelen. Begrijpelijk natuurlijk.

26-01-2024 16:22

ProfessorX +19827

Is dat zo ?
Dat heb ik gemist dan .

26-01-2024 16:53

LukaLitmanen +81896

Waarom niet?

En is dat geen werkweigering?

26-01-2024 17:17

AFCAHoorn +22598

@LukaLitmanen

Als je langer dan een jaar geblesseerd bent geweest, is het toch niet zo gek dat je dat niet wil?

26-01-2024 17:20

leeke +10377

Idd,zou ik ook niet dien ,na zo een blessure

26-01-2024 17:34

AFCACruijff14 +160830

Werkweigering? Mijn hemel. Wat dacht je van je eigen lichaam kennen?

26-01-2024 17:48

TeringHenkie +28242

Man man man!

Wat een domme knuppel ben je!!

26-01-2024 18:00

Lazell +16973

Rensch wil ik ook wel eens op 6 zien inderdaad. Hij is beter aan de bal centraal dan tegen de zijlijn. Als centrale verdediger mist hij puur verdedigend vermogen, kopkracht, fysieke kracht en leiderschapkwaliteiten. Zeker als je hem naast iemand als Hato zet. Op 6 komt hij meer in zijn kracht. En door zijn multifunctionaliteit en dynamiek kan hij overal uitkomen, centraal achterin, linksback, rechtsback, op 6 en rushes naar voren.

26-01-2024 16:46

Craain +4953

Rensch? Hij mag dus tot met pensioen kans krijgen?

26-01-2024 17:35

AFCACruijff14 +160830

Haha Rensch in de basis is al erg zat maar op het middenveld slaat werkelijk nergens op.

26-01-2024 17:49

ProfessorX +19827

Wie dan wel ?
Ik vond hem daar best comfortabel spelen en wie weet Mannsverk maar geen idee hoe hij het doet .

26-01-2024 19:16

Belnaarhuis +4936

Wat is voor jou een ‘normale’ opstelling, zitten daar criteria aan?

26-01-2024 17:52

ProfessorX +19827

Logisch ,simpel zat .
Voetbal is geen hoge wiskunde.

26-01-2024 19:15

Belnaarhuis +4936

Wijze teksten, op cursus geweest bij dick advocaat?

26-01-2024 20:01

ProfessorX +19827

Nee andersom 🤭

27-01-2024 07:01

JanBiesbos +28964

Haha morgen winnen en az en twente verliezen dan op 3 puntjes van plek 3 en dan doen we het bijna net zo goed als vorig jaar met kudus timber alvarez tadic en klaassen…. Spelers zijn super en de trainer ook

26-01-2024 16:17

Copa077 +2761

Mag toch hopen dat ajax gewoon informeert bij Klopp vragen kan altijd anders neem ik ajax niet meer serieus. Ook denk ik dat de kans klein is maar toch dacht ik van Henderson ook.

26-01-2024 16:17

superajax +11377

Doen ze toch niet,gaan liever voor Pascal Jansen

26-01-2024 16:29

Ferdy.t +203

Wat denk je nou zelf? Hij verdient nu 20 miljoen per jaar en zit bij 1 van de beste clubs van de wereld. Gaat never naar ajax, dus informeren is zinloos.

26-01-2024 16:54

Thaschja55 +1620

Ik zou hem niet opstellen tegen heracles als je hem wel opstelt dan direct in de basis bij achterstand forceren heeft geen zin.

26-01-2024 16:16

Web +178830

Ik denk dat hij zelf dit moet aan gegeven?
Geen idee of hij ooit op kunstgras heeft gespeeld?

26-01-2024 16:18

Thaschja55 +1620

Dat kunstgras in almelo dat is verschrikkelijk ik heb ook geen idee of hij dat wel zo fijn vind.

26-01-2024 16:21

RichardWitschge8 +5194

Lekker op kunstgras debuteren wat hij niet gewend is, speelt hij geen beste wedstrijd en wordt hij gelijk bestempeld als miskoop.

26-01-2024 16:15

ProfessorX +19827

Is hij wel gewend zeker in SA en bij Ajax kunnen ze ook trainen op kunstgras

26-01-2024 16:21

Berghuis +14292

Gewoon de eerste helft laten spelen. Daarin direct t verschil maken en de gezichten richting PSV.

26-01-2024 16:09

Web +178830

Beter beginnen dan dat je weer achter de feiten aan loopt

26-01-2024 16:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.