Taylor zat Hwang dwars: 'Ik bekijk wat ik vervelend vind, dat probeer ik dan bij hem te doen'

door Jari Perridon 114

Bron ESPN

Taylor zat Hwang dwars: 'Ik bekijk wat ik vervelend vind, dat probeer ik dan bij hem te doen'

door Jari Perridon 114

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Kenneth Taylor is trots op hoe Ajax woensdagavond voor de dag kwam tegen Feyenoord. De Amsterdammers kwamen mede door een goal van de middenvelder al vroeg op een 0-2 voorsprong en die gaf Ajax niet meer weg. De ploeg van Farioli wist de wedstrijd zakelijk uit te spelen en zodoende staat Ajax tweede in de Eredivisie.

'We speelden een goede wedstrijd als team. We kwamen goed onder de druk uit. Het hele team heeft dit gedaan', begint Taylor voor de camera van ESPN. Interviewer Hans Kraay jr. zag Ajax goed druk zetten en vraagt zich af waarom men dat niet iedere week kan zien. 'We proberen altijd hoog druk te geven', stelt de nummer acht van de Amsterdammers. 'We trainen hier altijd op. Ik denk dat wij daar als Ajax voor staan. Het komt er soms niet goed uit, maar vandaag gelukkig wel.'

De middenvelder van de Amsterdammers had veel lof voor Wout Weghorst en Chuba Akpom die het druk zetten goed wisten uit te voeren. 'Iedereen kan bij ons goed druk zetten, maar Chuba en Wout hebben het vandaag echt goed gedaan.'

Taylor wist op het middenveld de strijd te winnen van In-Beom Hwang, de nummer vier van Feyenoord. Taylor legt uit wat zijn plan was om de Feyenoord-middenvelder het zo lastig mogelijk te maken. 'Hij kan goed voetballen. Als je kort zit, vindt niemand dat leuk. Ik bekijk het vanuit mijn perspectief, wat ik vervelend vind. Dat probeer ik dan bij hem te doen.'

Taylor zette Ajax op voorsprong

Al na zes minuten kwam de ploeg van Farioli op voorsprong. Pasveer gaf een lange bal waar Taylor achteraan ging. Na mistasten van Timon Wellenreuther wist Taylor de bal in een leeg doel te schuiven. Volgens Taylor wist Ajax dat hier de kansen lagen. 'Pasveer heeft een geweldige trap. Hier hebben we op getraind dus fijn dat het zo uitpakt. Prima goal', sluit Taylor het interview af.

Lees meer over:
Plaats reactie

RJB1979 +25815

"Ik bekijk het vanuit mijn perspectief, wat ik vervelend vind. Dat probeer ik dan bij hem te doen.'"

Ja ik dacht bij het doelpunt echt dat Hwang hem erin schoot nadat Kenneth zijn middenvinger in de Koreaan zijn hol had gestoken.

31-10-2024 12:56

AlmightyAjax +5871

Had voorgaande jaren veel kritiek op Kenneth, maar zie nu wel echt dat hij stappen aan het maken is.

31-10-2024 12:28

mokum007 +6522

Zekers goeie pot gespeeld Taylor

31-10-2024 10:46

JanMolby +1530

Altijd fan van Kenneth geweest, na hem voor t eerst te hebben zien spelen bij Jong Oranje. Hij was in Jong toen al duidelijk een leider, en speelde goochem. Ik blijf t zeggen, ben er al vaak om uitgelachen: hij komt ooit centraal in de verdediging te spelen. Dat zie ik er gewoon inzitten :))

31-10-2024 10:38

FdJMdL +4505

taylor een van de meest onderschatte ajacieden

30-10-2024 23:55

AlexLitmanen10 +14395

Goeie pot van Taylor.
Het was alsof Davids in zijn beste jaren weer op het veld stond. Hou dat vol Nekketh

30-10-2024 22:22

Schip +23455

Taylor was in jeugdteams ook vaak een leider, zeker in de vertegenwoordigende teams.

Hij wordt te negatief beoordeeld hier. Is al een tijdje bezig met aardige passing. En hij en Hendo speelden ook al goede wedstrijden, maar nu viel het samen. De basis speelde en Farioli is een vakman pur sang.

Credits naar Kroes ook...die deze kleine generaal heeft gehaald op basis van zijn bevlogen systematische aanpak. Ik vind Ajax nog steeds geen topselectie hebben, veel te weinig brille. Maar je dan als ploeg zo laten zien in een afvalbak vol schuimbekkende snuivers zonder eigen fans na een historische nederlaag voorin die in alle koppies zat... Wat een mentale preparatie en prestatie.

En wat een boost gaat dit geven voor de wedstrijd tegen de lampies.

30-10-2024 22:03

Aeter +6619

Het was vooral nonchalance bij Taylor de afgelopen jaren, die erin sloop. Dat hij kon voetballen zagen we allemaal wel, maar je kreeg hetzelfde gevoel als bij Rensch. Maar bij Taylor lijkt het kwartje dit seizoen gevallen te zijn. Hij gaat telkens voorop in de strijd, scherp en fel. Dat maakt een groot verschil en een belangrijke stap in zijn ontwikkeling.

31-10-2024 02:49

Ferd +38491

bij Taylor viel het kwartje vorig jaar, na een wedstrijd op de bank. Hij maakt vanaf dat moment echt grote stappen.

31-10-2024 03:51

Schip +23455

Hiermee eens, wilde zoiets ook zeggen. Vanaf vorig jaar, toen hij die fluitconcerten kreeg en zich daar boven plaatste, zag je zijn groei al.

Wat dat tweede betreft, geen flauw idee waar je dat op baseert. Beuker is inderdaad naar Nice gegaan om Farioli te spreken, maar enkel nadat Kroes op een werkbezoek in Engeland bekend was geworden met Farioli. Hij heeft Farioli op de radar van Ajax gezet.

Ik denk dat je in de war bent met het feit dat hij geen onderhandelingen voerde over het contract met Farioli. Daarvan moest hij zich onthouden door zijn SEG verleden.

Overigens loopt de samenwerking tussen Beuker, Kroes en Farioli erg goed als ik het zo allemaal hoor van hen. Enkel wat gerichte aankopen nog.

31-10-2024 08:53

mokum007 +6522

En dat is ook te danken aan Farioli en zijn staf en dat zie je bij meerdere spelers dat ze nu lekker in hun vel zit

31-10-2024 10:49

Ferd +38491

'credits naar Kroes ook' ..... De credits gaan volledig naar Beuker, die met Farioli op de proppen kwam. Als het aan Kroes had gelegen hadden we Louis van Gaal als trainer gehad, met als tweede keuze Potter en derde keuze Ten Hag. Pas toen die vanwege diverse redenen allemaal geen interesse hadden ging Kroes met de keuze van Beuker praten.

31-10-2024 03:51

Schip +23455

Onzin dus, zie bovenstaand.

31-10-2024 10:52

Ferd +38491

de bovenstaande onzin van jou? Ja, dat is onzin. Ik benoem alleen feiten, feiten die overal nog terug zijn te vinden. De eerste keuze van Kroes? Van Gaal maar die wilde niet vanwege zijn gezondheid. De tweede keuze van Kroes? Potter, alleen dat ketste af op geld. De derde keuze van Kroes? Ten Hag, maar die wilde bij Manchester blijven. En toen was het te laat om nog serieus op zoek te gaan dus werd de suggestie van Beuker maar aangenomen

31-10-2024 11:44

Schip +23455

Leer nou eens je ongelijk te erkennen Ferd. Ga je niet dood aan.

Je brengt je persoonlijke indrukken als feiten, maar bronnen erbij? Ho maar. Ik ben in een veel te goede stemming om ruzie te maken en ik hou het daarom vriendelijk :) Kroes wilde Potter hebben. Die ook een prima profiel had. Die bleek te duur, maar wel kwam Farioli op zijn radar. En dat hij TH wilde hebben, kun je hem niet kwalijk nemen, maar ik ben blij dat hij dat niet heeft kunnen doen.

Kijk eens naar deze link en kom eens met een zinnige reply.

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/ajax-dreigt-naast-potter-te-grijpen-club-kijkt-steeds-meer-naar-farioli

"Hoe komt Ajax bij Farioli terecht?

De vraag die veel supporters zullen stellen is: hoe komt Ajax bij Farioli terecht? Net als bij Potter houdt dat verband met een rondgang van Alex Kroes door Engeland. Hij leerde tijdens dat werkbezoek niet alleen Potter kennen, maar hij bezocht ook de topclubs uit Manchester. Bij United leerde Kroes de mensen van INEOS kennen. Dat bedrijf werd in navolging van OGC Nice ook grootaandeelhouder van de Engelse club. Zodoende viel de naam van Farioli, de jonge trainer die het nu uitstekend doet met OGC Nice.

Kroes heeft de naam onthouden en de conclusie die bij Ajax intern werd getrokken, was dat de club een trainer kan gebruiken die niet alleen een heel heldere visie heeft, maar daar ook maniakaal mee bezig is. 'Denk aan Ten Hag, die bij Ajax niets aan het toeval overliet, en hoe Arne Slot aartsrivaal Feyenoord weer naar prijzen katapulteerde. In de zoektocht naar die criteria werd Ajax ook door Farioli op de wenken bediend. De clubleiding ontdekte immers een zeer bevlogen coach met een kraakheldere strategie waarmee hij dag en nacht bezig is."

31-10-2024 11:53

wijzijndebeste123 +163975

De enige die onzin praat ben jij Schip. Ferd benoemt de feiten. Kroes wilde Van Gaal, Ten Hag, Potter in die volgorde. Van Gaal wilde niet, Ten Hag was onzeker want wilde bij Man Utd blijven en Potter zei af. Toen is Ajax voor Farioli gegaan die door Beuker is aangedragen en toen raakte ze steeds meer overtuigd. Dat is hoe het gegaan is.

31-10-2024 11:54

Ferd +38491

als ik ongelijk heb geef ik het toe, maar ik heb geen ongelijk.

kroes wilde Van Gaal https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/kroes-onthult-afzegging-van-gaal-ik-begrijp-dat-hij-op-zijn-leeftijd-geen-trainer-meer-wil-zijn

daarna wilde Kroes Potter: https://onefootball.com/en/news/graham-potter-rejects-ajaxs-first-offer-but-remains-the-preferred-choice-to-take-over-this-summer-39400904

Kroes bereid te wachten op Ten Hag: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/kroes-is-bereid-om-nog-een-maand-te-wachten-op-mogelijke-komst-ten-hag

31-10-2024 11:57

Schip +23455

Idem. Maar kom anders met een bron. En dan nog praat ik geen onzin, ik baseer mij op een bron. Heb jij iets waaruit wat anders blijkt, prima, deel het vooral. Als Beuker Farioli heeft 'ontdekt' is dat mij om het even.

31-10-2024 11:59

Ferd +38491

jij begint met het benoemen van een andere mening "onzin" he, en als je dat teruggekaatst krijgt huil je over 'het vriendelijk houden'.

Ik baseer me op meerdere bronnen. En ik ben erg blij dat de eerste drie keuzes van Kroes, op verschillende redenen, allemaal nee hebben gezegd.

31-10-2024 12:01

Schip +23455

@ Ferd: Dat is geen antwoord vriend, je ontwijkt nu de feiten. Het gaat niet om wie Kroes allemaal wilde - dat was duidelijk - het gaat erom dat Kroes in zijn zoektocht Farioli ontdekte en intern als optie toevoegde aan de lijst. Daarmee is het Kroes en niet Beuker die met Farioli 'op de proppen kwam'. Je slaat de plank mis zoals Wijzijndebeste al jarenlang doet met zijn Mislintat fetish.

Daarna zijn gesprekken gevoerd door Beuker (en Kroes) en heeft Beuker de deal gesloten. Correct?

En volgens mij begrijp je mijn opmerking over dat ik het vriendelijk zal houden niet, maar verder niet belangrijk.

31-10-2024 12:01

Ferd +38491

nee, ik ontwijk de feiten niet. De feiten zijn: als Van Gaal, Potter of Ten Hag had toegehapt dan was Farioli niet eens in beeld gekomen. Hij was dus voor Kroes geen serieuze optie, totdat de top drie kandidaten niet kwamen

31-10-2024 12:06

Schip +23455

Zie je wel, wat een slappe reactie, hilarisch.

Je lult om de hete brei heen, om maar geen onjuistheid te hoeven toegeven.

Jij beweert dat Beuker op de proppen kwam met Farioli, terwijl direct uit de link blijkt, dat het Kroes was.

En dan ga je allemaal hypothetische scenario's verzinnen, waarin Farioli niet zou zijn gekomen en dat de schuld van Kroes was, om maar niet toe hoeven erkennen, dat Kroes Ajax op het spoor van Beuker heeft gezet.

Neem het niet zo serieus dat je onzin met nog grotere onzin gaat verdedigen jongen en reageer wat meer volwassen.

31-10-2024 16:16

Ferd +38491

jij lult om de hete brei heen, dat Kroes vol voor Farioli heeft gekozen terwijl hij eerst Van Gaal, daarna Potter en toen Ten Hag wilde hebben. Jij bent juist onzin aan het verdedigen en jij moet juist zo volwassen zijn om je ongelijk toe te geven in plaats van je eigen onzin vol te verdedigen.

Beuker kende Farioli al een aantal jaar: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/05/beuker-noemt-onwaarheid-rondom-aanstellen-farioli-dat-hebben-we-niet-zo-gezegd

01-11-2024 04:22

EinSteijn +4772

Beste wedstrijd die ik van Taylor voor Ajax heb gezien, jammer dat hij er voortijdig af moest.

30-10-2024 21:47

eenAjaxfan +20343

Taylor speelde met een enorme drive vandaag...
Dat zou hij vaker moeten laten zien.

30-10-2024 21:31

Aeter +6619

Doet hij heel het seizoen al. Niet doen alsof het enkel vandaag was.

31-10-2024 02:50

eenAjaxfan +20343

Nou, dat valt ook wel mee. Er zijn nog wel potjes geweest waar die zich verstopte.

31-10-2024 07:05

CruijffiaansNouriaans +4450

Damn. Ik ben nog nooit zo niet-eufories geweest na de volle winst in de Kuip.

30-10-2024 21:26

NouridolbergNeres34 +1906

Taylor was geweldig vandaag, eerste helft was Ajax echt uitstekend. Jammer dat we niet doorpakte de 2e helft die kakkies waren rijp voor de slachtbank.

30-10-2024 21:14

OuweDibbes +11892

Hwang was toch de speler die wij volgens de analisten mistte en waarom Feyenoord zoveel beter was dan Ajax.. Nou kon het niet belopen nu Timber in de zak zat bij Henderson.

30-10-2024 21:01

KleineReus +6454

Gaf ondanks dat Feyenoord tactisch overklast werd toch ook weer een aantal ballen waar je u tegen zegt hoor.

30-10-2024 21:10

OuweDibbes +11892

Hwang werd vandaag helemaal de wedstrijd uitgespeeld en kwam zeer gefrustreerd over. Denk dat hij zelf ook is gaan geloven dat hij van wereldklasse is.

30-10-2024 21:12

papflapjes +7166

Hwang was net zo vermoeid als de rest, maar was desondanks hun beste speler.

30-10-2024 21:27

OuweDibbes +11892

Nu je het zo zeg, kan ik er inderdaad geen 1 noemen.. Als die Martens slims is, zet hij Mijnals tegenover hem.. wordt ie weer overlopen.

30-10-2024 21:31

Ferd +38491

Hwang vermoeid? Dan moet Priske meer rouleren ;)

31-10-2024 03:53

AINIESTA +44858

Zou bij ons in de basis staan, laten we onszelf niet voor de gek houden.

30-10-2024 21:12

OuweDibbes +11892

Ach hou op, Hwang is helemaal niks.. een 13 in een dozijn speler, Als Timber volgend jaar weg is ga je het zien.

30-10-2024 21:15

AINIESTA +44858

Dat is jouw mening. Gewoon een hele goeie middenvelder ook al speelt ie bij de aartsrivaal.

30-10-2024 21:17

OuweDibbes +11892

Noteer maar vriend, rondje corona en ik zal de eerste zijn die mijn ongelijk toegeeft.

30-10-2024 21:17

NIO +3027

Hwang is de type 6 die we bij Ajax prefereren een type spel versnellendde voetballer waar blind Anita schone en frenkie om bekend stonden. Alvarez is een ander smaak maar ook gewoon nuttig gebleken. Henderson is helemaal wat anders maar die is zo belangrijk in zijn coaching en gaten dichtlopen.

30-10-2024 21:19

AINIESTA +44858

Precies.

30-10-2024 21:21

KleineReus +6454

Wanneer is je ongelijk bewezen? Ik bedoel, iemand 'helemaal niks' vinden kun je natuurlijk tot in de eeuwigheid volhouden

30-10-2024 21:53

Ferd +38491

zijn we net van die ellende af, wil jij weer aan de corona ;)

31-10-2024 03:53

Tinus +10317

Het is soms echt ongelooflijk wat je hier leest. Ajax speelde gisteren top en opeens gaan we volgens sommigen kampioen worden. Feyenoord speelt na een paar prima wedstrijden een mindere en opeens zouden ze er niets van kunnen. De nuance is heel ver te zoeken.

31-10-2024 16:51

OuweDibbes +11892

Waar heb ik het over kampioen worden Tinus? Zeg alleen dat Hwang geen top is, en dat onze analisten elkaar maar wat na praten.

01-11-2024 09:35

YugoVik +33208

Hwang speelde redelijk goed en gaf goede ballen, voetbal blijft een teamsport

30-10-2024 21:18

OuweDibbes +11892

Hwang was vandaag waardeloos.. Als dit de maatstaf is ga ik heel veel weddenschappen verliezen..

30-10-2024 21:21

AjaxDordt +14047

Mwah, hij was één van de weinige bij Feyenoord die nog wel oké speelde, echt een prima middenvelder.

30-10-2024 21:34

Tinus +10317

Ik had Hwang er graag bij gehad. Dat hij in de klassieker is overklast betekent niet dat het geen goede speler is.

31-10-2024 16:48

OuweDibbes +11892

Ach, kijk de reacties op Klaassen hier? Klaassen is maar 4 jaar ouder, en die staat wel op in deze wedstrijd en die heeft veel meer bereikt in zijn carriere.

01-11-2024 09:34

Tinus +10317

@ouwe
Wat heeft Klaassen hier mee te maken? Hwang was deze wedstrijd misschien wat minder, maar die wedstrijden hebben Klaassen en Henderson ook.
Hwang is gewoon een uitstekende voetballer, dat hebben ze helaas goed gezien in Rotterdam zuid. Prima dat je dat anders ziet, maar ik vind dat je nu allerlei flauwekul erbij haalt om te proberen je gelijk te halen.

01-11-2024 09:59

Jww +2331

Moet gezegd. Ben geen Taylor-fan, maar hij speelde vandaag erg goed. Als hij dit nou eens elke wedstrijd zou brengen!

30-10-2024 20:58

Ajaxsupporter02 +14062

Ik snap nooit waarom “ben geen Taylor-fan, maar” moet worden benoemd. Wat boeit dat voor je punt?

30-10-2024 21:10

AINIESTA +44858

Er mag geen twijfel over bestaan dat Jww geen fan is natuurlijk.

30-10-2024 21:13

Jww +2331

Niet, maar wat boeit jou dat?

30-10-2024 23:34

Ajaxsupporter02 +14062

Ik ben benieuwd waarom het altijd benoemd moet worden. Blijkbaar is er geen reden, dan weet ik dat.

30-10-2024 23:35

Jww +2331

Is het toch fijn dat je het nu weet, niet?

30-10-2024 23:44

Ajaxsupporter02 +14062

Ja best wel!

31-10-2024 00:52

Ferd +38491

Jww wil graag door de anti-Taylor brigade geaccepteerd worden, maar kan na vandaag ook niet te negatief zijn omdat hij anders door de rest wordt uitgelachen. Jww speelt op safe.

31-10-2024 03:55

C14 +22411

Speelde voorgaande wedstrijden veel beter, logisch ook, want in deze wedstrijd werd het middenveld nog veel meer overgeslagen.

Had nu juist weinig spelaandeel, dus hele vreemde opmerking

30-10-2024 21:24

Jww +2331

Ik vond hem alerter reageren. Vaak is hij - net als Rensch - wat laks in zijn optreden bij balverlies. Het is dus vooral focus wat ik beter vind. En dat voor de Iniesta's in deze wereld is wat mij niet echt een fan van hem maakt, want ik vind hem te vaak focus missen. En dan spreek ik niet over een Veltmannetje of een F. de Boertje, maar gewoon onvoldoende druk zetten tot soms niet terugkomen en met name dat laatste vind ik kwalijk. Maar vandaag was dat prima bij hem. Ik vind hem verder (aan de bal) wel goed in de zone links voorin.

30-10-2024 23:41

Kijker +3390

Credits ook voor Pasveer; aantal goede ingrepen.

Solide verdedigen kun je wel aan een Italiaans tactisch meesterbrein toevertrouwen, vleugje routine en teamspirit erbij en hoppa.

Blij mee.

30-10-2024 20:57

Betuwe85 +20649

Enorm benieuwd naar zaterdag

30-10-2024 20:56

Tommyshelby +129073

Hwang op 22 passes in de rust. Totaal kapot gespeeld door Taylor. En daardoor komen andere (matige) spelers amper in het spel voor.

Geweldig gedaan door hem en Farioli. Tactisch plan was top, en uitvoering nog beter.

30-10-2024 20:55

Keizer +30169

Nou, 22 passes in de rust is toch best aardig? ;p

30-10-2024 21:00

eenAjaxfan +20343

Toch zo'n 1,5 pass per minuut....

30-10-2024 21:28

Ferd +38491

dat is gemiddeld anderhalve pass per minuut. En dat tijdens het thee drinken en luisteren naar de tactische ingrepen van Priske voor de 2de helft.

31-10-2024 03:56

MrPink +81934

Speelde echt prima vandaag. Hij was overal.

30-10-2024 20:54

Hijosdedioses +6673

Taylor, je bent vaak bekritiseerd, maar vanavond heb je goed gespeeld. Eén van de beste. Ga zo door!

30-10-2024 20:52

Ajaciedbrad +8834

Ajax wint door blunders van keeper van fey.... jaja ajax heeft gewoon verdiend gewonnen klaar!

30-10-2024 20:50

Hijosdedioses +6673

Boeie! Uiteindelijk verdiend. Denk je dat een Italiaan als Farioli het boeit hoe die goals vallen? Nee maakt niet uit. Gewoon winst.

30-10-2024 20:54

hans_van_kins +1275

Ik verwacht wél reacties van de supporters die liepen te roepen:"trap die Italiaan eruit en weg met die spaghetti-eter". Benieuwd hoe ze er nú tegenaan kijken. Al moet ik ook toegeven, dat ik deze uitslag óók niet verwacht had.

30-10-2024 20:49

Ferd +38491

die zijn een paar dagen stil en hopen op een zeperd tegen PSV zodat ze dat weer kunnen roepen. Die vinden hun eigen ego belangrijker dan Ajax.

31-10-2024 03:57

Tadic020 +1892

Lekker man doorgaan vlammen

30-10-2024 20:49

Ton.V10 +5

Ze hebben als team duidelijk iets rechtgezet

30-10-2024 20:47

Baco123 +6491

Genoten van Taylor vond hem echt goed spelen

30-10-2024 20:47

Slang3 +45938

en dan zaterdag van PSV winnen met Wijndal en Rasmussen op de flanken

30-10-2024 20:47

Baco123 +6491

We gaan het zien wie er zaterdag gaan spelen

30-10-2024 20:48

Slang3 +45938

Brobbey en Traore lijkt me

30-10-2024 20:55

JoshuaSmits +9473

Wat was Taylor goed vandaag, zeg! Als een echte box to box middenvelder overal te vinden! Als hij dit nou eens een keer vast zou kunnen houden, gaat hij een hele mooie toekomst tegemoet. Hopen dat hij het nu wél constater kan laten zien. Hij is wél een volwassen speler geworden onder Farioli, dus wie weet!

30-10-2024 20:44

MichelBoerebach +29190

Taylor blijft een rollercoaster-voetballer. Zondag kan hij maar zo flink door de mand vallen.

30-10-2024 20:46

AINIESTA +44858

In de kerk?

30-10-2024 20:48

Robbie78 +3798

Het schijnt dat Kenneth voor het zingen al verdwenen is ;)

30-10-2024 20:58

MichelBoerebach +29190

Ja. Volgens mij is hij Christelijk Gereformeerd en heeft hij er een handje van om na een prima gespeelde wedstrijd tijdens de kerkdienst van de zondag erop flink door de mand te vallen.
Met andere woorden: ik dacht dat de wedstrijd zondag was. Ben niet zo weg van die zaterdagwedstrijden.

30-10-2024 20:59

Dennisvm +1745

Zondag mag ie van mij helemaal door de mand vallen. Zolang die zaterdagavond maar weer als een beest speelt ;)

30-10-2024 21:04

Magic1963 +443

Wees nou eens positief.....

30-10-2024 21:06

RijkdeGooier +2875

Ik ben geen Taylor fan, maar dit was absoluut zijn wedstrijd en ik heb genoten van hem!

30-10-2024 20:43

Martje +2928

Kan het gemist hebben, maar waarom heeft Hans niks over zijn blessure gevraagd? Ben benieuwd wat de status is

30-10-2024 20:42

The Future +5574

Uitstekend potje. Hopelijk is hij ook zaterdag weer fit. We hebben iedereen keihard nodig de komende tijd.

30-10-2024 20:39

Francisco81 +4306

Toch bizar wat Farioli met Taylor en Rensch heeft gedaan dit seizoen. Afgelopen seizoenen oogde alles wat die twee deden vaak slap en laconiek. Hun ondergrens is veel hoger geworden en hebben beide tot nu toe gewoon een goed seizoen. Kun je zien wat een trainer met een plan wel niet allemaal kan doen met spelers.

30-10-2024 20:38

Oeroeboeroe +18378

Sorry ik vond Rensch bepaald niet best. Taylor daarentegen was 0rima bezig. Ik hoop dat hij die lijn doortrekt.

30-10-2024 20:39

AINIESTA +44858

Vandaag iets minder. Maar Rensch speelt een heel sterk seizoen tot nu toe.

30-10-2024 20:48

Jww +2331

Rensch één echte fout, voor de rest voldoende volgens mij

30-10-2024 21:00

Oeroeboeroe +18378

Hij maakte in 1 actie 2 fouten en ging er maar bij zitten, vooral dat laatste, dat is typisch Rensch.

30-10-2024 21:04

Oeroeboeroe +18378

Wees eerlijk, tegen wat hebben we tot nu toe gespeeld? Rechterrijtje en de Helmond Sports van het oostblok.

30-10-2024 21:04

Stino +840

Besiktas is geen HelmondSport-niveau.

30-10-2024 21:54

Oeroeboeroe +18378

Je snapt dondersgoed, wat ik bedoel. We hebben, buiten Feyenoord vandaag, nog geen hoogvliegers gehad van het kaliber top 5 van de "grote" landen.
Dat je dan gaat lopen mierencopuleren om 1 wedstrijd, snap ik totaal niet. Kijk eens naar het grotere geheel.

31-10-2024 00:22

Ferd +38491

Feyenoord is Helmond Sport-niveau

31-10-2024 03:59

MichelBoerebach +29190

Ik vind wat Rensch doet nog steeds slap en laconiek. Iedereen roept maar dat hij het zo goed doet de laatste weken. Ik zie het helaas niet.

30-10-2024 20:47

Francisco81 +4306

Rensch zal altijd een laconieke speler blijven. Alleen is het niet te vergelijken met de afgelopen jaren vind ik.

30-10-2024 20:53

Magic1963 +443

Je ziet het pas als je het wilt zien.....

30-10-2024 21:07

MichelBoerebach +29190

Dat zal het wel zijn. (-:

30-10-2024 21:39

Regada +582

En dan te bedenken dat er nog mensen rondlopen hier die met droge ogen durven te beweren dat een trainer geen verschil maakt...

30-10-2024 21:12

Simpelishetmoeilijkst +25231

Regards, als je dat niet door hebt na Schreuder, .Heitinga, en zsrrijn, dan is er weinig hoop voor je.

30-10-2024 21:39

Ferd +38491

het is er maar eentje, en of hij mens is, daar twijfel ik aan. Bij mensen is er normaal gesproken toch enige vorm van intelligentie te bespeuren, daar heb ik het bij "de trainer maakt niet uit1" nog niets van gemerkt.

31-10-2024 04:00

Ferd +38491

Taylor speelde het tweede deel van vorig seizoen ook sterk.

31-10-2024 03:59

Tinus +10317

Lekker Kenneth!

30-10-2024 20:37

Rikkie66 +22833

Vorig seizoen nog schaamteloos weg gefloten. Geweldige comeback. Met recht mom

30-10-2024 20:37

AINIESTA +44858

Motm. Wordt eindelijk een beetje volwassen. Hopelijk zaterdag net zo goed en scherp.

30-10-2024 20:37

CharlieDeParlie +5

Hoe vond je vandaag het positiespel? ;)

30-10-2024 20:49

AINIESTA +44858

Nog steeds matig. Daarom ook vaak de lange bal. Maargoed 0-2 in de Kuip is altijd goed.

30-10-2024 20:53

YugoVik +33208

Taylor speelde echt goed.. Goede koppel met klaassen en henderson daarachter.. Dat word het middenveld voor de grote wedstrijden.

30-10-2024 20:36

Laudrup10 +17101

Geen Klaassen dan maar in grote wedstrijden heb ik er zeker vrede mee. Tegen de rkc en de Fortuna’s heb ik liever wat meer creativiteit.

30-10-2024 20:49
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.