Steijn zag sterke Brobbey tegen AEK Athene: 'Maar hij wordt niet echt beschermd'

door Jon van Dam 141

Steijn zag sterke Brobbey tegen AEK Athene: 'Maar hij wordt niet echt beschermd'

door Jon van Dam 141

Laatst geüpdatet

Ajax-trainer Maurice Steijn vindt dat Brian Brobbey niet genoeg in bescherming wordt genomen door scheidsrechters. Dat laat de Hagenees weten na afloop van AEK Athene - Ajax. Verder zag Steijn in Athene zowel aanknopingspunten als verbeterpunten tegen de regerend Grieks kampioen.

'Voetballend was het beter dan tegen RKC, dus dat is positief', zo begint Steijn tegenover ESPN. 'In deze atmosfeer bleven we goed overeind. We maken steeds kleine stapjes en eigenlijk hadden we het voor de gelijkmaker al moeten beslissen. Als je ziet waar we vandaan komen ben ik over het algemeen wel tevreden met een punt in deze heksenketel.'

'Een overtreding is een overtreding'

De oefenmeester van Ajax zag spits Brian Brobbey een goede wedstrijd spelen, al had de scheidsrechter volgens Steijn meer kunnen doen in het voordeel van de spits. 'Ik vond hem weer sterk. Hij werd niet echt beschermd vandaag als ik zag hoe ze aan hem trokken. Dan krijgt hij tot overmaat van ramp zelf een gele kaart. Dat zie je ook in Nederland veel gebeuren. Dat er meer overtredingen gemaakt mogen worden tegen sterke en grote spelers. Dat vind ik een heel raar fenomeen. Nederlandse scheidsrechters zeggen dan dat ze maar sterker moeten zijn. Maar een overtreding is een overtreding.'

Zo'n tien minuten voor tijd werd Carlos Forbs gewisseld door Steijn. 'Ik had het idee dat hij er doorheen zat. Met wat verse mensen op het veld en Berghuis in een vrije rol vanaf rechts, wilde ik de controle weer terugpakken. Zelfde verhaal voor Brobbey. De frisheid van Akpom en de balvastigheid van Bergwijn op tien. Je ziet dat zijn dribbel nog een gele kaart oplevert. Dan komt hij ook in zijn krachten daar.'

De wedstrijden volgen zich in een rap tempo op voor Ajax. Zondag staat de volgende krachtmeting op het programma voor de ploeg van Steijn. In de Johan Cruijff ArenA ontvangen de Amsterdammers AZ, dat donderdag eveneens in actie komt tijdens een Europese wedstrijd. Ajax hoopt met een goed gevoel de interlandperiode in te gaan. Tot dusver haalde de club slechts vijf punten uit vijf duels. Daarbij moet worden vermeld dat het uitduel bij RKC Waalwijk - waarin Ajax met 2-3 leidt - nog moet worden uitgespeeld.

Lees meer over:
Plaats reactie

AlexIbarra +19352

Waar verdedigers tegen Brobbey allemaal mee wegkomen is bizar.

Ik speel helaas een niveautje of 20 lager en ben 20 kg lichter maar laat me het liefst altijd meteen omver kegelen zonder weerstand. Sta je eenmaal met je hakken in de grond te duelleren dan krijg je vaak de praatjes over 'van 2 kanten'.
Gewoon kwetsbaar opstellen bij de aanname en flink in je rug laten lopen op het moment dat jij op het oog nog 'in balbezit' bent en de tegenstander jou benadert.

Maar goed, ik heb ook momenten gezien dat Brobbey middenvelders de tijd geeft om letterlijk 15 meter bij te sluiten doordat hij blijft bikkelen. En met vrije trappen doen we bij Ajax ook niet veel nuttigs.

06-10-2023 21:20

PH2BOT +40642

Steijn is een Canta strijder in een Masserati. Gaat 'm ècht niet worden zo.

06-10-2023 16:52

Joke +6791

Brobbey gebruikt toch zelf ook vaak zat gewoon zijn handen in de duels man. Echt een Calimero trainer is dit

06-10-2023 12:53

derby_aj +407

Hoelang houden we nog vast aan Steijn? We willen heeeeeeeeeeeeel graag miljoenen mislopen denk ik. Je zit al in EL. Als je die nog misloopt, omdat je eruit gaat in Europa, zitten we officieel in een crisis

06-10-2023 12:43

Indy2 +15262

Het kan toch niet anders dan dat Van Gaal heeft zitten gruwen van de taktiek van Steijn? Van Gaal's advies om Steijn te ontslaan kan toch niet lang meer op zich laten wachten? Als Van Gaal Steijn niet gauw ontslaat dan begrijp ik de wereld niet meer, dan trek ik me terug en ga ik in een hutje op de hei wonen.
#STEIJN OUT

06-10-2023 11:35

Aurelius1 +19736

Begin eerst eens met jezelf te begrijpen. Je projecteert je eigen frustratie en onderbuik op Steijn. Volkomen irrationeel, terwijl we al weten dat ontslagen niets helpen, wat de wissel Schreuder-Heitinga ook al heeft bewezen.

06-10-2023 12:23

Aurelius1 +19736

Alle ontslagen zijn zinloos, simpelweg omdat een trainer geen invloed heeft op het resultaat:

https://www.mejudice.nl/video/detail/jan-van-ours-over-ontslag-voetbalcoaches

06-10-2023 12:50

Indy2 +15262

Aurelius is van mening dat trainers geen invloed hebben. Guardiola of Schreuder maakt, volgens hem, dus niets uit. Had zoveel jaar geleden Ronald Spelbos voor de groep gezet en hij was net zo succesvol geweest als Louis van Gaal.
Aurelius gelooft dat taktiek geen enkele rol speelt. Iets anders geloven is, volgens hem, "irrationeel". Ik weet niet wat ik met zijn argumenten moet. Het is allemaal te dom voor woorden.

06-10-2023 13:01

Aurelius1 +19736

Uhmm nee, dat is geen geloof. Wat jij beweert is een geloof. Ik spreek slechts op basis van statistische en wetenschappelijke onderzoeken. Dat is wat anders dan met een pizza voor de buis zitten en dan met het blote oog menen te denken dat er geen sprake is van tactiek door Steijn.

06-10-2023 13:07

Indy2 +15262

"Wat jij beweert is een geloof".

Mijn 'geloof' is dat een trainer (en taktiek) invloed heeft op het spel. Jij stelt daarentegen dat "een trainer geen invloed heeft". Op 1 enkele verwarde wetenschapper na, is helemaal niemand het met je eens. Je standpunt is als zodanig ronduit belachelijk.

06-10-2023 13:14

Aurelius1 +19736

Alle gelijksoortige buitenlandse onderzoeken bevestigen dit. Er is geen sprake van een geloof, zoals bij jou, maar feiten.

06-10-2023 13:35

Indy2 +15262

Het komt er op neer dat je beweert dat het niets uitmaakt in wat voor systeem je speelt. 442, 433, kerstboom enzovoorts ... alles leidt tot precies hetzelfde resultaat. Voorts maakt het niet uit wat een trainer allemaal doet en zegt. Je eigen spelers afbranden of vertrouwen geven, wel of niet opstellen; het maakt allemaal niets uit en leidt tot hetzelfde resultaat.

Hopelijk begrijp je zelf ook dat je onzin verkondigt.

06-10-2023 13:41

ovopiet +1522

en wie is Bart Sander?

06-10-2023 11:05

Bensco +7183

Het probleem met Brobbey is dat hij sinds de jeugd al leunt op zijn fysiek. Ze erg zelfs dat dat zijn technische ontwikkeling in de weg staat. Brobbey is geen spits met een verfijnde techniek. Hij heeft een middelmatig schot, kan geen actie maken, mist snelheid en een man passeren is die te lomp voor. Brobbey kan 1 ding en dat is een bal aannemen als die vast geklemd staat tussen 2 verdedigers maar een bal kaatsen gaat hem al te ver. Hij is alle opzichten meer een verdediger dan een aanvaller, geen wonder dat hij bij Leipzig als rechtsback moest spelen.

06-10-2023 10:33

nevs11 +1147

Zelfs bij een bal vast houden en afschermen heeft een tegenstander altijd kans tegen hem, puur vanwege zijn gebrekkige techniek.

Brobbey is echt geen goede speler en er zijn ook te weinig aanknopingspunten om er in te geloven dat hij dat wel wordt.

06-10-2023 10:40

Bensco +7183

Mee eens, zijn fysiek is hetgeen wat hem een goede spits in de jeugd maakt maar in de hogere competities is zijn fysiek juist hetgeen wat hem tegen houdt in zijn ontwikkeling. Wil brobbey nog wat worden dan is die beter af in de championship of de lagere clubs van de PL ofzo.

06-10-2023 10:55

nevs11 +1147

Exact. Nog een leuk geintje: iedereen is lyrisch over die goal tegen RKC. En ja, hij schiet hem lekker blind en hard binnen. Maar kijk eens goed naar de aanname, daar springt de bal gewoon van zijn voet en met geluk valt hij goed. Daar doen de voeten dus weer niet wat het hoofd bedacht heeft, als het hoofd al wat bedacht heeft. Hij heeft geluk dat hij nu goed valt na de aanname, maar eigenlijk is het weer gewoon potentieel een gemiste grote kans en zelfs balverlies.

06-10-2023 12:09

ovopiet +1522

geen snelheid, geen techniek?
Laat je nakijken.
Op Forbs na is hij de snelste van de hele selectie.

06-10-2023 11:09

Bensco +7183

Dat zegt een hoop over de snelheid in deze groep

06-10-2023 14:25

036AFCA97 +146682

Ik vind dat Brobbey het de laatste tijd goed doet. Met hem en Forbs heb je aardig wat dreiging voorin. Jammer dat Bergwijn zo enorm matig is en Berghuis trouwens ook. Jammer dat Mikautadze puur een spits lijkt, anders had ik graag een keer een aanval gezien met Mikautadze, Forbs en Brobbey.

06-10-2023 10:29

Ajax27 +19263

"Brobbey heeft een uitstekende wedstrijd gespeeld...."

Op basis van wat? Hangen, zwoegen, de bal aan de voet houden en afschermen met z'n grote brede lijf? Ja dat zijn erg goede facetten van een sterke spits.

Maar.... uiteindelijk wordt je afgerekend op een paar andere dingen. Acties, kansen creeren, doelpunten maken, altijd op het juiste plekkie staan in het strafschopgebied, een halve kans tot goal omdopen. Maar 2-3 kansen nodig hebben om een goal te maken. Daar verzuimt Brobbey allemaal in.

Heel erg lekker dat zwoegen, geef mij maar een spits die wat minder zwoegt maar wel veel effectiever is.

06-10-2023 09:56

10Sneijder10 +3072

Dan gooi je toch gewoon Akpompidompidom erin.
Die loopt er echt bij als een blije koe in een weiland. Die heeft echt helemaal niets van een Ajax voetballer.

06-10-2023 09:54

DTM1970 +1506

Brobbey wordt ook in Nederland niet beschermd door scheidsrechters en ook de KNVB laat hem in de steek. Hij krijgt door zijn manier van spelen veel te verduren maar er wordt zelden in zijn voordeel gefloten. Hij krijgt zelfs vaak de overtreding als hij zich losmaakt.
En dan ook nog dat rascistische gedrag waar de KNVB niet tegen optreed. Volgens mij vinden ze het wel allemaal prima zo. Het is schandalig.

06-10-2023 09:43

afcaluxemburg +1019

Had ook niet verwacht dat ik vos nu al mis,wat een verschil met tahorivic qua veldbezetting

06-10-2023 09:06

ovopiet +1522

Ik vond nu Tahirovic wel goed spelen. Een beetje zoals Alvarez. ondersteunde de verdediging goed. Had ook veel succesvolle ingrepen.

06-10-2023 11:12

fanvooraltijd +6839

Als Steijn vind dat Brobbey en Bergwijn goed speelden dan weet dat dit het niveau is en het onder Steijn niet beter gaat worden !

06-10-2023 08:56

trodat4030 +97495

Als jij niet zag dat Brobbey prima speelde, moet je dat echt bij jezelf zoeken.

06-10-2023 09:03

Breuk +25548

Een spits moet ook eens scoren en niet alleen werken buiten de 16.

06-10-2023 09:14

trodat4030 +97495

Een doelpunt maken staat niet gelijk aan goed voetballen. En andersom, niet scoren, staat ook niet gelijk aan niet goed voetballen.

06-10-2023 09:20

RuffRhythim +24837

Ja maar ik zie m nu eigenlijk alleen maar de hele wedstrijd met zn kont tegen de tegenstander aan staan, is dat de definitie van een centrumspits?

06-10-2023 09:47

trodat4030 +97495

Dan heb je waarschijnlijk veel staan pissen of bier gehaald, had meerdere loopacties in de diepte, oa waar de strafschop uit ontstond, maar ook kansen voor zichzelf mee gecreeerd. Ook probeerde hij een paar keer weg te draaien, vaak resulterend in een overtreding, waar dan weer níet altijd voor werd gefloten...

Nee, als jij hem alleen maar met de kont naar de tegenstander ziet spelen, mis jij echt een hoop..

06-10-2023 09:55

Craain +5013

Prima? Maar je moet wel scoren en kansen creëren. Als je steeds met de rug speelt dan hebben de tegenstander achterin de tijd om te organiseren.

06-10-2023 10:24

ovopiet +1522

Geen 'ja maar’. Dat is alleen maar proberen je gelijk te halen.
Brobby schermde de bal goed af en zorgde vaak dat Ajax in balbezit bleef.

06-10-2023 11:14

driehoekjes +3699

Met een andere trainer spelen ze beter en speelt zelfs Avila tikkie takkie. Nou goed

06-10-2023 09:15

ProperFootball +14763

De 'frisheid van Akpom' stráálde er echt vanaf, Maurice.

06-10-2023 08:51

4bier +31367

Kijk de resultaten waarna Marcel Keizer werd ontslagen: https://ibb.co/93KzDXg (veilig linkje naar imgbb)
Bizar dat Steijn mag blijven zitten.

06-10-2023 08:36

ProperFootball +14763

Eerlijk gezegd is het eerder bizar dat Keizer werd ontslagen. Dat was geen zuivere koffie.

06-10-2023 08:52

Lavie +2378

Dat was de coupe van Overmars (en van der Sar) waarmee hij alle macht naar zich toetrok en de door Cruijff ingezette fluwelen revolutie resoluut werd beëindigd.

06-10-2023 09:02

trodat4030 +97495

Dat ging alleen maar om Bergkamp, Keizer was collateral damage.

06-10-2023 09:03

TweeBenig2 +16435

Een niet nader genoemd persoon zou het "duister" noemen🤔

06-10-2023 11:43

GGXIII +6516

Nou bizar?.
Uitgeschakeld in de voorrondes CL tegen Nice. Daarna EL tegen Rosenborg.
Verloren van Heracles, Vitesse, Utrecht. En gelijk tegen ADO, Twente.
Om vervolgens in de beker uitgeschakeld te worden door Twente.
Ajax was halverwege het seizoen vrijwel overal uitgespeeld. Het spel was daarnaast ook vaker matig dan daadwerkelijk goed.

Ik vind het niet bizar dat Keizer ontslagen werd. Hij werd wel voor minder ontslagen dan Steijn nu, die er nog steeds zit.

06-10-2023 13:24

Ozymandias +159568

Inderdaad, na het drama met Nouri heeft Keizer iets speciaals gedaan maar krijgt daar geen krediet voor. Zonder zijn opbouwvariaties in het spel van het eerste had Ajax in 2018/19 niet zo goed gepresteerd.

06-10-2023 09:11

FrancescosRavioli +15465

Ik weet dat Keizer goed op weg was en het eindelijk op de rails kreeg, maar is dit niet wat vergezocht? Toen Ten Hag kwam duurde het weer een half jaar eer er voetbal uit kwam..

06-10-2023 10:23

Ozymandias +159568

Ajax speelde onder Keizer al goed in de laatste reeks wedstrijden (alleen niet twee keer tegen FC Twente). Ook in de toppers tegen PSV, Feyenoord (niet zo goed als tegen PSV) en AZ. De manier van opbouwen met De Jong is door Keizer ingevoerd en ingeslepen en dé reden van het succes in 2018/19.

06-10-2023 10:25

manvanglas +1336

Doe mij Keizer maar weer... ook al ging niet alles goed, maar daar zag je tenminste een duidelijk plan

06-10-2023 10:25

Rolo +13843

Had ook te maken met Tahirovic, de ruimte op het middenveld. In balbezit plakte hij teveel tegen Taylor aan ipv zelf positie te kiezen zodat de achterste linie de bal beter kwijt kan. Positioneel staat dat met Vos beter waardoor je makkelijker voetbalt.

06-10-2023 08:31

Ajaxisart +18806

Even serieus, die Akpom kan er echt helemaal niets van. Geen techniek, geen snelheid, lage handelingssnelheid. Die jongen is zo verschrikkelijk slecht. Wat heeft Mikautatze voor een niveau als hij nooit mag invallen? Steijn wisselde weer te laat en verkeerd. Een spits voor een spits was niet nodig. Je had Avila moeten wisselen voor Sosa, Hato weer naar het midden. Dat had al 80% van al het balverlies gescheeld.Steijn is echt een drama. Weg met die vent.

06-10-2023 07:50

Lazell +17018

Brobbey en Forbs waren op.

06-10-2023 09:38

FrancescosRavioli +15465

Niveau weet ik niet, maar z'n eerste wedstrijd was die wel gruwelijk lui.

06-10-2023 10:24

appiehappie +3120

Meneer MISlintat heeft er een zooitje van gemaakt met veel B-keus voor € 115 miljoen.
Hij had 4 max 5 A-keus moeten halen

06-10-2023 07:34

ck69 +13221

Dan had je 4x niveau Sutalo gehad, waarvan Steijn de spelers toch niet aan de praat krijgt

06-10-2023 07:57

ProperFootball +14763

4 miskopen scheelt wel een hoop salaris tov 12. Bovendien krijgt eigen jeugd dan meer kansen. Ik teken ervoor.

06-10-2023 08:54

Breuk +25548

Jaaa Aertssen

06-10-2023 09:16

trodat4030 +97495

Je schrijft Gooijer verkeerd Breuk.. Nu staat er Aertssen..

06-10-2023 09:21

ovopiet +1522

Noem maar wat namen?
Dan ga ik ze ophalen in een winkelwagentje van appie happie.

06-10-2023 11:17

NoPants +7536

100%. Maar de roep vanuit de fans was ook om meer meer meer aankopen.

06-10-2023 13:15

afcagunners95 +554

Wat een onzin zeg. Mede dankzij Mislintat zitten we met een historisch slecht elftal met tal van aankopen die het niveau niet hebben. We hadden net zo goed de helft minder aankopen kunnen doen met echte kwaliteitsinjecties in plaats van 12 gokjes. Trouwens, wie heeft Steijn zelf aangesteld? Juist, Mislintat. Conclusie is dat ze beide niet renderen en dat Mislintat debet is aan dit kansarme elftal EN de trainer die er voor deze groep staat.

Ik denk dat hij alles wat hij fout had kunnen doen heeft fout gedaan. Je schaamt je de ogen uit je kop dat je 4.5 jaar na halve finale Champions League zo een bagger elftal heb staan. Typisch Ajax, chaos zal altijd de successen blijven opvolgen..

06-10-2023 07:16

MalleEppie +15222

Steijn is niet aangesteld door Mislintat, dat kwam gisteren naar buiten. Sar wilde per se Steijn en ging voor Bosz liggen. Mislintat wilde Knutsen maar omdat Sar enkel een Nederlandse trainer wilde en geen Bosz werd het uiteindelijk Steijn. Dit verklaart ook waarom Mislintat Steijn direct wilde ontslaan na Twente.

06-10-2023 08:31

trodat4030 +97495

Bron? Let wel, een betrouwbare bron?

06-10-2023 08:35

MalleEppie +15222

Voetbal International Ajax watcher en Hamstelaar.

06-10-2023 08:36

MalleEppie +15222

Peter Bosz werd tegengehouden door @vdsar1970 en vanuit de directie werd er gevraagd om een NL’se coach. @TimvanDuijn14 kan dit wellicht toelichten?

- Klerry / Hamstelaar

"Mislintat had een voorkeur voor Knutsen, terwijl de directie een Nederlandse trainer wilde. Naam Bosz is zeker gevallen, maar Sven werd geadviseerd Bosz niet te nemen."

- Tim van Duijn (VI)

06-10-2023 08:42

trodat4030 +97495

Hamstelaar XD

Anonieme twieters zijn per definitie onbetrouwbaar.

Timmeh ken ik niet, mag zich eerst bewijzen.

06-10-2023 09:09

MalleEppie +15222

Sven Mislintat verbaasde een paar maanden geleden vriend en vijand door Maurice Steijn aan te stellen als opvolger van John Heitinga en daarmee de nieuwe hoofdtrainer van Ajax. Maar als het aan de voormalig directeur voetbalzaken had gelegen, dan had er in Amsterdam iemand anders voor de groep gestaan. Ook de naam van Peter Bosz viel in de zoektocht naar een nieuwe trainer.

Hoewel Mislintat inmiddels bijna twee weken niet meer werkzaam is bij Ajax, blijft hij onderwerp van gesprek. Niet alleen vanwege het onderzoek dat naar hem loopt wegens mogelijke belangenverstrengeling. Ook omdat Ajax binnen de lijnen heel matig voor de dag blijft komen en de trainer die door Mislintat is aangesteld én de spelers die hij naar Amsterdam heeft gehaald tot op heden heel weinig indruk maken. Vooral Steijn moet het de laatste tijd ontgelden bij een groot deel van de Ajax-aanhang. De Hagenaar loodste Sparta Rotterdam in het afgelopen seizoen nog naar een knappe zesde plaats, maar haalde met Ajax slechts vijf punten uit de eerste vijf competitieduels en staat in de Europa League op twee punten uit twee wedstrijden.

Waar Mislintat na de voor Ajax dramatisch verlopen Klassieker tegen Feyenoord de deur werd gewezen door de clubleiding, blijft Steijn voorlopig het vertrouwen houden. Dat is voor de voormalig technisch directeur van de recordkampioen een hard gelag, omdat hij Steijn in eerste instantie helemaal niet naar Amsterdam had willen halen. Volgens Tim van Duijn van Voetbal International had Mislintat een voorkeur voor Kjetil Knutsen. De Noor, trainer van FK Bodø/Glimt, leek een paar maanden geleden inderdaad hard op weg naar de Johan Cruijff ArenA, maar zette uiteindelijk zelf een streep door een avontuur in Nederland. Volgens Van Duijn had de Ajax-directie een voorkeur voor een Nederlandse trainer. “De naam van Bosz is zeker gevallen, maar Sven werd geadviseerd Bosz niet te nemen”, schrijft Van Duijn.

Bron: VI Pro

Een betere bron kan je niet krijgen, maar als je de VI ook gaat betwijfelen weet ik niet of ik uberhaupt een bron kan vinden die aan jouw eisen voldoet.

06-10-2023 09:12

trodat4030 +97495

Prima, wachten we af tot ik hem wel vertrouw. VI is ook steeds meer een lachertje aan het worden de laatste jaren namelijk.

06-10-2023 09:19

JariHeijden +5629

Steijn is nog steeds door Mislintat gehaald. Maar het was niet zijn eerste en tweede keuze nee. Mislintat is toch nog steeds verantwoordelijk voor het halen van Steijn.

07-10-2023 08:17

CDX +3265

Zo'n 4.5 jaar na de CL winst keken we naar Jan van Halst in Ajax 1 onder leiding van Jan Wouters. De geschiedenis herhaalt zich niet maar rijmt vaak wel...

06-10-2023 09:52

profoff +8421

Klopt helemaal. Grappig dat ze tegen een sterke speler zeggen dat hij sterker moet zijn en dat een slapjanus wel een vrije trap mee krijgt als hij met 2 handen vastgehouden wordt

06-10-2023 07:15

trodat4030 +97495

Of een tegenstander op zn rug meedraagt......... En dan geel krijgen omdat je boos wordt omdat je de vrije trap tégen krijgt.. Waanzin die scheids.

06-10-2023 09:11

4EVERAJAX +8457

Simpel toch, scheids bepaalt, als hij kritiek krijgt op beslissing, dan gaat hij onzin verkopen.

06-10-2023 09:28

trodat4030 +97495

Nee, de scheids bepaalt niet, de regels bepalen. De scheids dient die regels te volgen en men marchandeert bij Brobbey uit alle macht, zowel in binnen- als buitenland.

06-10-2023 09:34

4EVERAJAX +8457

Zeker mee eens in ideale wereld wel, hier gaat het inderdaad om dat gemarchandeer en dan lulkoek verkopen omdat hij de regels niet hanteert.

06-10-2023 10:15

HertogH +15939

Op basis van wat heeft Apkom een streep(je) voor op Mikautatze vraag ik me af?

06-10-2023 07:06

ProperFootball +14763

Het is óf onterecht, óf nog slechter gesteld met de vaardigheden / vorm van Mikautatze. Dat laatste valt niet te hopen....

06-10-2023 08:56

trodat4030 +97495

Ik ben bang dat het vooral veel zegt over Mikautadze. En gezien zijn werkelijk dramatische optreden tegen Fortuna en onzichtbare invalbeurt tegen Twente, ben ik erg geneigd te geloven dat daar ook een kern van waarheid in zit.

06-10-2023 09:12

4EVERAJAX +8457

Mikautadze schijnt al op z'n Haags te kunnen schelden, Akpom niet

06-10-2023 09:29

Opperhoofd +12772

Van alle spelers op het veld had ik deze 2 laten staan, ze waren veruit je beste spelers.

Ik had achterin ingegrepen, Satulo deed alles fout en Avilla leverde elke bal in.
Het centrum is tegenwoordig zo slecht dat we het niet meer over de backs hebben.

06-10-2023 07:04

GiiaAfca +9101

Rensch is ineens een topper

06-10-2023 07:33

ck69 +13221

En toch wel respect voor Avila dat hij vooruit durfde te spelen. Helaas staan er bij Ajax spelers op het middenveld die niets onder druk met een bal kunnen. De bal controleren en uiteindelijk weer terugspelen is het enige dat ze doen. Je andere centrale verdediger speelt alleen de rechtsback of de keeper in, als Avila dat ook nog eens gaat doen, zit Gorter op 100 passes per wedstrijd ofzo. Dus idee een 10, uitvoering een 1 😄

06-10-2023 08:00

trodat4030 +97495

Dan worden ze op het verkeerde moment aangespeeld, dat moet je ook kunnen herkennen als cv.

06-10-2023 08:37

ck69 +13221

Dat klopt zeker. Avila heeft denk ik 10 keer foutief Taylor ingespeeld en daar zijn beide schuldig aan. Avila moet herkennen wanneer hij in kan spelen en Taylor moet eens normaal als een middenvelder/verbindingsspeler gaan voetballen, ipv dat naar voren gevlieg hele tijd

06-10-2023 08:40

slumpf +4596

Dat gebeurde nogal vaak idd

06-10-2023 08:59

trodat4030 +97495

Vond Taylor echt bij de beteren van het veld behoren. Bij ons met Brobbey 2 vd 3 besten.

06-10-2023 09:14

4EVERAJAX +8457

Backs stonden gister (gelukkig) al minder hoog dan eerdere wedstrijden

06-10-2023 09:30

Bassey +8281

Akpom kan echt niet

06-10-2023 06:36

profoff +8421

Ik denk dat het niveau van de tegenstanders te laag is. Het is geen championship snap je?

06-10-2023 07:14

GDSR +2877

We spelen martin jol suarez voetbal, zonder martin jol en suarez.

06-10-2023 04:51

GvanderK +2764 moderator

Ja nu is het alle ballen op Brobbey en Forbs

06-10-2023 06:29

Clubliefde34 +6276

Athene heeft afgelopen weekend gewoon verloren van fucking Kreta.. die zouden in de kkd voor het linker rijtje moeten vechten. We hebben gewoon kut gespeeld klaar! Aleen brobbey, Forbs, en gorter hebben het na behoren gedaan.

06-10-2023 03:13

Gouda +2067

Is zo hoor maar dat zegt eigenlijk niet veel, want ze winnen van Brighton. Die zou bij ons bovenaan staan.

06-10-2023 04:47

Professor +11258

Haha die Steijn probeert met positief praten zijn eigen straatje schoon te vegen.
Echt het is oktober en de spelers hebben nog niets geleerd. En het kan toch niet zo zijn dat alle spelers te dom zijn om het te begrijpen. Nee de fout ligt toch echt bij Steijn.

06-10-2023 01:04

wijzijndebeste123 +166681

Ajax heeft een enorme blunder begaan door Mislintat eruit te sturen en Steijn te laten zitten. Nu heb je namelijk niemand die Steijn zal ontslaan. Van Halst is interim-AD en neemt afscheid over een paar maanden dus die gaat zijn tijd zo rustig mogelijk willen uitzingen. Pas als Steijn 5x op rij verliest zal Van Halst heel misschien over n ontslag gaan nadenken maar alleen omdat de druk dan te groot wordt. Maar als Steijn her en der n puntje blijft halen met waardeloos spel zoals nu gaat Van Halst de trekker niet overhalen. Ajax is n stuurloos schip en daardoor blijft verstekeling Steijn aan boord. Zelfs al vind je slechts na enkele potjes onder n waardeloze trainer (daar zijn we t allemaal over eens) zeer voorbarig dat Mislintat slechte aankopen heeft gedaan dan had je alsnog eerst Steijn de deur moeten wijzen. We zitten nu aan Steijn vast. Onder Mislintat hadden we na Twente uit al n nieuwe trainer gehad.

PS Ik luister nu de Pantelic Podcast van gister en Bart Sander meldt dat Steijn in de selectie niet heel veel vrienden heeft. Dit samen met t waardeloze spel en de rancuneuze spelletjes zal al meer dan genoeg reden voor ontslag moeten zijn. Echter om de reden die ik hierboven beschrijf gebeurt dit dus niet. Oliedom om voor Steijn te kiezen en Mislintat te lozen. Nu zonder TD blijft Steijn veel te lang zitten met alle schade als gevolg.

06-10-2023 00:50

mido1988 +4317

Waarom zal van zHalst niet willen ontslaan? Is nu zijn werk toch beleid bij Ajax bepalen?

06-10-2023 05:06

w86 +9547

Hij is als interim aangesteld, die hakken doorgaans niet de grootste knopen door in die paar maanden.

06-10-2023 06:32

MidMid +5728

Maar Louis van Gaal gaat zich met van alles bemoeien, dus ook met het niveau van de trainer. Na AZ komt echt wel het advies om Steijn er uit te knikkeren. Dat kan niet anders. Wat Van Halst ook wil of doet, met Van Gaal en Van Praag aan boord is het einde oefening voor Steijn.

06-10-2023 08:31

Pingelaar +13346

Ik zou je wel 1000 likes willen geven. Kan jij niet is in de pantelic podcast zitten? Je legt wel heel goed de vinger op de zere plekken

06-10-2023 07:17

trodat4030 +97495

Ga weg man, die knakker spoort totaal niet. Doet niets anders dan spijkers op het laagst mogelijk denkbare water zoeken om Steijn zo klein mogelijk te maken omdat hij dan denkt dat hij alsnog zn gelijk gaat krijgen met zn in de kontkruiperij van Sven. Dat is de enige reden dat hij Steijn zo af loopt te kraken. Hij denkt dat Mislintat er dan beter op komt te staan om 1 of andere vage reden..

06-10-2023 09:25

Belnaarhuis +5127

Ben benieuwd naar wat in zijn reactie je je niet kan vinden. Vind het soms ook wat ver gaan, in deze lees ik niet veel geks.

06-10-2023 13:39

insectenverdelg +23608

totdat Louis dat advies geeft. Dan buitelen ze overc3lkaar heen om strijn te ontslaan. Mijn voorspelling is dat zondat de laatste pot is als Ajax nie wint. En die kans acht ik klein, dat Ajax wint.

06-10-2023 07:27

RvhC74 +5371

Whahaha Misluktat met zijn waardeloze tweederangs aankopen laten zitten, pleur op zeg

Nog dronken zeker.

Pleur op met die mislukte Data Duitser

Vd sar had Hendriks, Misluktat en Steijn nooit moeten binnen halen dan hadden we wrsch wel een kampioenswaardig elftal

Nu is alles mis in alle gelegenheid

Misluktat de grootste flop in jaren bij Ajax!!!!!

06-10-2023 07:31

Kijker +3428

Ik heb inmiddels al 2 jaar het idee dat we Van der Sar nooit hadden moeten binnen laten in de bestuurskamer.

06-10-2023 08:09

Sjaakvaak +26610

Ach gut, “data duitser” en klagen over Hendriks die precies niets met Ajax 1 te maken heeft.

We hebben weer een gehersenspoeld f-side/Telegraaf gekkie gevonden hoor.

06-10-2023 08:53

NoPants +7536

Waarom niet? Zolang van der sar zich op zijn eigen rol kon focussen ging het heel goed toch? Pas toen overmars zichzelf onhoudbaar had gemaakt, en van der sar er een hele zware portefeuille bij kreeg ging het mis.

Echt, mensen begrijpen niet hoe dom dit overkomt.

Als je 2 centrale verdedigers hebt, en 1 krijgt er rood, waardoor de ander er alleen voor komt te staan en dus een aantal tegengoals te verduren krijgt. Is het dan zijn fout en is hij een slechte cv, of is het de fout van degene die rood kreeg?

06-10-2023 12:57

Aldek +5101

Volledig eens!👍

Gelegenheid = geledingen

06-10-2023 17:10

Capocapo +12001

Mislintat met z’n wereld aankopen, 2 linksbacks en geen rechtsbuiten. Van Gaal van Praag en Kroes. Jij denkt dat die Van Halst geen seintje geven als Steijn eruit moet?

06-10-2023 08:01

JariHeijden +5629

Mislintat, de man die deze klote selectie bij elkaar heeft geraapt. Hij heeft vooral middelmaat gekocht en ook nog eens regelmatig voor aardig hoge bedragen. Vrijwel niemand van de aankopen heeft op het niveau gespeeld dat Ajax nastreeft. Veel gokjes.

Mislintat heeft een onderzoek naar zich lopen waarin hij zich dubieus heeft opgesteld. Hij negeerde anderen (technische staf, scouting) bij het kopen van spelers.

Het probeerde spelers op te zetten tegen Steijn, omdat hij Steijn niet kon ontslaan. Zijn aankoop. Ja, hij wilde Bosz, maar Bosz wilde een stem in de transfers. Dat weigerde Mislintat, dus Bosz wilde niet terug naar Ajax. Tegen reserve spelers zeggen dat het belachelijk is dat ze niet spelen. Dat kan niet.

Mislintat zei dat tegen Gorter dat hij ervoor ging zorgen dat Gorter weging bij Ajax. Dat kan niet. Hij zette spelers in de kleedkamer (daar hoort hij niet) onder druk voor de wedstrijd tegen Feyenoord, voordat Steijn er was. Dat kan niet.

Hij maakte Steijn zwart bij de rest van de technische staf. Dat kan echt niet.

Als technisch directeur ben je de leidinggevende van de technische staf, scouting, etc. Dan moet je dus een team smeden, niet ongerust creëren. In ieder bedrijf zou een leidinggevende die zich zo gedraagt worden ontslaan. Mislintat maakte zichzelf onhoudbaar. Ingrijpen kan en moet soms ook. Met niet op deze manier. Of je ontslaat een trainer op objectieve gronden, of je bouwt met hem verder aan een team. Hij mocht niet ontslagen worden, dus...

Maar naast zijn onhoudbare gedrag heeft hij ook pure middelmaat ingekocht. En van teveel spelers. Waarom Gaaei kopen en Regeer laten gaan? Ik ben ook geen dan van Regeer, maar hij is beter dan Gaaei.

VdBoomen, Mannsverk, Akpom, Avila, Sosa, Mikautadze, Medic. Gaan deze spelers Ajax nu echt beter maken? Sommigen gaan misschien wel aanhaken. Maar van veel niet er afscheid eigen genomen. En dan komt Sutalo ook nog eens niet uit de verf.

Mislintat heeft zoveel kapot gemaakt. Ik snap niet dat hij dit een aantal foto nog zo hartstochtelijk verdedigd wordt.

Een voor de duidelijkheid, ook Steijn vind ik pure middelmaat. Maar ik denk dat als je zegt als technisch directeur dat geen enkele trainer ook maar enige inspraak in het transferbeleid krijgt, dat alleen middelmatige trainers die anders nooit een kans zouden krijgen in de top naar Ajax willen.

06-10-2023 08:16

Sjaakvaak +26610

Jeetje wat een gigantisch verhaal vol glasharde leugens en aannames.

- De selectie kan je echt nog niet beoordelen op dit moment. Genoeg spelers die amper/geen minuten hebben gemaakt. En de rest speelt in gekke - continu veranderende - opstellingen van Steijn, zonder enige vorm van tactiek.

- Hoe heeft hij zich dubieus opgesteld in dat onderzoek? Heeft gewoon zijn medewerking verleend.

- Technische staf was veel contact mee, wederom een leugen die je hier verspreidt. Er zijn notabene appjes uitgelekt van Steijn naar Mislintat die dit bewijzen.

- Mislintat heeft Bosz niet geweigerd bij Ajax, net zoals dat verhaal over inspraak een broodje aap is. Mislintat mocht Bosz niet halen van Van der Sar zie ook de verslaggeving van Tim van Duijn.

- Het is niet zo dat er alleen middelmatige trainers naar Ajax wilden, noch dat Mislintat weigerde met technische staf/trainers in overleg te gaan. Mislintat wilde Knutsen maar werd tegengehouden door Van der Sar en gevraagd een Nederlander (Steijn) aan te stellen.

- Dat incident in de kleedkamers is gewoon ronduit slecht. Je moet geen TD hebben die zich zo laat kennen. Was overigens niet direct maar daags voor de wedstrijd. En Mislintat was waarschijnlijk opgefokt omdat hij Gorter week in/week uit ziet blunderen terwijl Ramaj geen kans krijgt; en Steijn maar mag blijven zitten terwijl hij er graag vanaf wilde. Praat nog steeds niet zijn handelen goed.

- Je kan geen team smeden met iemand die koste wat kost een oorlog tegen je voert via al zijn vriendjes en vriendinnetjes bij de media. Steijn en de Nederlandse zaakwaarnemers hebben zich verenigd in een strijd om Mislintat eruit te werken. Dat heeft Steijn gedaan over de rug van Ajax, expres opstellingen verneukt en daarmee wedstrijden weggegooid. Het is enerzijds een godsschande dat Steijn er nog zit en anderzijds volstrekt logisch dat Mislintat niet kon samenwerken met deze trainer.

- Gaaei mocht tegen Marseille starten in een waardeloos elftal, deed het daar echt niet zo ontzettend slecht. Vervolgens tegen Feyenoord erg onwennig en finaal kapot gemaakt door de te vroege wissel en door Steijn die hem continu in de media afkraakt. Is gewoon een jonge jongen van 20 die te boek staat als groot talent. Je hebt nog geen eerlijke minuten van hem te zien gekregen. Van Regeer weten we dat hij tegen een plafond aanliep en niet bracht wat hij moest. Gewoon een logische zet.

Mikautadze heb je niet eens zien spelen. Mannsverk idem, 45 minuutjes gekregen en gelijk door alles en iedereen afgebrand. Medic deelde in de malaise tegen Excelsior maar de verdediging stond de eerste wedstrijden, met hem in de basis, strakker dan dat het nu staat. De andere gasten hebben ook niet meer dan 200 minuten gehad.

- Wat heeft Mislintat precies kapot gemaakt? Overmars en H2 hebben ervoor gezorgd dat we met een zaadselectie zaten waarbij alle toppers tegelijk de deur uit konden lopen.

- Mislintat heeft nieuwe spelers aangekocht, Steijn heeft geweigerd daar een team uit te smeden en mensen op elkaar ingespeeld te laten raken. Steijn heeft nagelaten tactieken aan te leren.

- Mislintat heeft ervoor gezorgd dat we financieel gezonder worden door prestatiebonussen in te bouwen, en geen peperdure salarissen aan b-garnituur als Lang en Dest aan te bieden.

06-10-2023 09:09

trodat4030 +97495

'De selectie kan je echt nog niet beoordelen op dit moment.'

Maar de trainer natuurlijk wel, toch? Zo hypocriet zijn we wel weer hier..

06-10-2023 09:31

Sunny +9597

Natuurlijk kan je de selectie al wel redelijk goed beoordelen.
Echte klasse is heus niet moeilijk te herkennen en zag je bij bijv. een Vos direct. Of (auw) zo'n Tillman met zijn aaname/wegdraaien en puntersteek naar Til. Die klasse zie je nauwelijks bij ons na het vertrek v.d. veel gehate Kudus

06-10-2023 12:10

Pantelinho +2606

Goh, nu is het ineens een blunder om Mislintat eruit te gooien. Eerst was er een enorme lobby gaande tegen Mislintat. Hoe vaak ik belachelijk werd gemaakt omdat ik (samen met een select groepje hier) het voor Mislintat opnam.

06-10-2023 12:17

NoPants +7536

Ze hebben mislintat toch ontslagen omdat hij zich onmogelijk had gemaakt binnen de club, en niet om zijn aankopen?

Je gaat toch niet iemand die zich onmogelijk maakt behouden, omdat je bang bent dat anders de coach moeilijker ontslagen zal worden.

06-10-2023 12:42

wijzijndebeste123 +166681

Ja onmogelijk gemaakt als in dat hij de de naar de media en zaakwaarnemers lekkende scouting buitenspel wilde zetten en ruzie had met de backstabbende Telegraaf lekker Steijn.

06-10-2023 17:20

Aldek +5101

Herhaling van zetten van vorige seizoen

Ze leren er verdomme geen zak van 😡

Wat een amateurclub

06-10-2023 17:08

Chadd +7759

Bizarre aankoop die Akpom.
En al helemaal bizar dat dit onbenul hem in laat vallen.

06-10-2023 00:30

Jutter1 +4326

Je krijgt bij die Steijn steeds meer het gevoel dat hij naar wedstrijden van ADO Den Haag zit te kijken en daar nog werkzaam is, hij analyseert wedstijden typisch op een nivo dat bij die club meer dan gewoon was/is. M.a.w. Steijn kan niet omgaan met de situatie bij een topclub daar heeft hij de capaciteiten gewoon niet voor. Dat hij nog steeds in dienst is bij Ajax is dan ook een zwaktebod van jewelste, daar heb ik zijn bizarre Ajax analyse van de wedstrijd tegen Athene niet voor nodig, hoe ongeloofwaardig die ook klonk!

06-10-2023 00:29

Craain +5013

Sorry Steijn, ik zag Brobbey vaak zijn directe man ook vasthouden aan shirts, aan de zij. Dus Brobbey trok hem gewoon mee. Dus niet alleen de tegenstander.

06-10-2023 00:23

4bier +31367

Janken Maurice, janken!

06-10-2023 00:15

lonzelot +183

Dacht dat Akpom in Engeland vooral als CAM speelde, dan zou Bergwijn in de spits logischer zijn met Akpom daarachter.
Of anders Mikautadze een kans geven in de spits als je bergwijn liever op 10 hebt

06-10-2023 00:00

Balgevoel +31456

Meer als een soort schaduwspits vanaf (met name) rechts, in een vreemde soort 4-2-3-1. En hij was dan op papier de middelste van die '3', maar kwam vaak diagonaal vanuit de rechterzone in de zestien. Ik zie in Akpom nog altijd een geschikte 9 voor Ajax overigens, maar niet in een spelletje met lange halen naar voren. Hij is sterk en kan echt prima koppen, maar met het voetbal dat wij nu spelen (samengevat: alle ballen op Brobbey die ze staat af te wachten in de middencirkel), gaat het met Akpom niks worden.

06-10-2023 00:09

EuforischeRealist +15683

Ik geef eerlijk toe dat ik Akpom tot aan zijn transfer geen minuut heb zien spelen, maar van wat ik hem toch aan vandaag in Ajax 1 heb zien doen ben ik totaal niet onder de indruk. Hij heeft de balcontrole van een bierviltje en een totaal gebrek aan inzicht en snelheid.

Over Mikautatse werd geschreven dat hij een pure afmaker is, geef die jongen eens de kans als centrumspits als je Brobbey wisselt, slechter dan Akpom kan het niet zijn.

06-10-2023 00:14

Balgevoel +31456

Stomtoevallig zet ik wel eens 'stil' (zonder geluid, met een muziekje) een streampje van één of ander Championship-potje (of iets anders dat toevallig aan voetbal doet denken) aan en in dit geval zag ik Akpom bij Middlesbrough en scoorde hij twee keer. Verder heb ik hem bij PAOK wel eens aan het werk gezien (o.a. een keertje tegen ons) en toen de transfer speelde zo'n beetje alle 'uitgebreidere' compilaties zitten kijken, meer niet. Maar hij is inderdaad geen technisch wonder, al ga ik hem nog steeds niet beoordelen. Wil hem eerst eens een paar hele potjes zien, ook in de Eredivisie. Heeft snelheid, kan goed koppen en is een prima afmaker, maar heb ook m'n twijfels. Veel meer dan over Mikautadze, die klaarblijkelijk in de ogen van Steijn zo weinig goed doet, dat we 'm praktisch alleen maar zagen bij z'n presentatie...

06-10-2023 00:20

Craain +5013

Geen Bergwijn graag, niet geschikt voor een kleine ruimte.

06-10-2023 00:24

afct +9030

Wij hebben geen spelers voor de kleine ruimte. Misschien godts

06-10-2023 07:03

profoff +8421

Als je akpom een cam vindt ben je voor de verkeerde club

06-10-2023 07:40

trodat4030 +97495

Hoezo? Klaassen is ook een CAM, dat hij totaal niet geschikt is voor Ajax maakt hem niet opeens een rechtsback of linksbuiten...

06-10-2023 09:41

Mokum31 +6227

Als je Brobbey vandaag gaat wisselen dan is het gewoon klaar met Steijn

05-10-2023 23:58

Hersenspinsel +8372

Brobbey had geel en de scheids deed rare dingen.

06-10-2023 00:24

Mokum31 +6227

Ja laten we iedereen wisselen die geel heeft en in combi met nare scheids

06-10-2023 08:58

ProperFootball +14763

Eens, maar dan had ie Sutalo er zeker af moeten halen.

Het is een wonder dat er bij ons niemand met 2x geel vanaf gegaan is.

06-10-2023 09:01

Mokum31 +6227

Inderdaad we hadden iedereen wel kunnen wisselen
Wissel Steijn maar ja voor wie

06-10-2023 09:03

Leo Valk +1368

Waarom? We hebben weinig gezien van hem, behalve verongelijkte gezichten trekken! Als hij zo sterk is, waarom kan ie zich dan niet af en toe van zijn tegenstander ontdoen?

Ik herinner me nog dat men Romario probeerde af te stoppen waarbij ze op allerlei manieren aan hem hingen. Hij zette dan gewoon die machtige bovenbenen aan het werk en bleef richting doel gaan. Verspilde tijd, die dikke Brob daar voorin!

06-10-2023 06:59

Balgevoel +31456

Brobbey was aan Ajax' kant de beste man en dat zegt meer over Ajax dan over Brobbey. Brobbey is op z'n best met een man in z'n nek ergens in de buurt van de middencirkel, als het vooral neerkomt op kracht en snelheid en het balletje moet worden vastgehouden tot de aansluiting er is. Voor ploegen die met twee spitsen op de counter loeren, is hij een ideale target man. Brobbey is alleen een veel minder bruikbare spits voor een elftal dat dominant is, veel de bal heeft rond de zestien meter en geduldig gaatjes in een handbalverdediging moet vinden, met weinig ruimte. Maar gelukkig doet Ajax dat niet, want wij spelen Steijnball met lekker veel lange ballen, veel hard rennen en zo min mogelijk korte combinaties.

05-10-2023 23:57

driehoekjes +3699

Met welke middenvelders wil je korte combinaties spelen?

06-10-2023 09:32

Balgevoel +31456

Afgelopen januari won Emmen thuis van PSV met 1-0. Op het middenveld liepen Lucas Bernadou, Ahmed El Messaoudi en Mark Diemers en met name het korte combineren op het middenveld viel me op. Er zijn legio amateurteams die het tactisch voor elkaar krijgen de onderlinge ruimtes dusdanig klein te houden dat de kans automatisch groot is dat je met simpel spelen iemand bereikt met hetzelfde shirt aan. Je gaat me niet vertellen dat het je niet lukt met Tahirovic, Van den Boomen, Vos, Misehouy, Berghuis, Hlynsson, Mannsverk, Taylor en zelfs Bergwijn een middenveld te formeren dat enigszins kan combineren in de f*cking Eredivisie/Europa League: het zijn vrijwel allemaal (jeugd)internationals of spelers die het elders wél hebben laten zien...

06-10-2023 12:27

goajaxgo +14193

#SteijnOut

05-10-2023 23:53

insectenverdelg +23608

insectenvedelg zag weer een trainer die niet capabel is om een organoiatie neer te zetten. Helaas zijn er bepaalde personen binne de club en bepaalde media die hem nog steeds in bescherming nemen vanwege eigen belangen.

05-10-2023 23:50

Belnaarhuis +5127

Waarom zou je zo vanuit jezelf schrijven?

06-10-2023 13:45

MarkP +21852

Fris ja rendement nee

05-10-2023 23:50

insectenverdelg +23608

De frisheid vanAkpom....

05-10-2023 23:48

Patrick78 +53131

Bla bla bla bla bla

Ik ben klaar met deze kut trainer!

05-10-2023 23:48
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.