Bergwijn en Timber opgeroepen voor Oranje; Berghuis, Klaassen en Brobbey ontbreken

door Timo Suur 269

Bron Ons Oranje

Bergwijn en Timber opgeroepen voor Oranje; Berghuis, Klaassen en Brobbey ontbreken

door Timo Suur 269

Bron Ons Oranje

Laatst geüpdatet

Er behoren twee spelers van Ajax tot de definitieve selectie van het Nederlands elftal voor de Final Four van de Nations League, zo meldt Ons Oranje maandagmiddag. Ronald Koeman heeft Steven Bergwijn en Jurriën Timber opgeroepen voor de UEFA Nations League Finals. Dit betekent dat Steven Berghuis, Davy Klaassen en Brian Brobbey zijn afgevallen.

In juni speelt het Nederlands elftal de UEFA Nations League Finals. Voor Oranje wacht in de halve finale een wedstrijd tegen Kroatië. Dit duel staat gepland op woensdag 14 juni om 20.45 uur en wordt afgewerkt in De Kuip in Rotterdam. In de andere halve finale nemen Spanje en Italië het tegen elkaar op. Dat duel wordt een dag later gespeeld in De Grolsch Veste in Enschede. Op zondag 18 juni wordt de finale tussen de twee winnaars afgewerkt in De Kuip en in Enschede staat dan de strijd om de derde plaats op de planning.

Er behoorden vijf spelers van Ajax tot de voorselectie, maar alleen Bergwijn en Timber hebben de definitieve selectie gehaald. De KNVB meldt dat de spelers zich op zaterdag 10 juni verzamelen in Zeist. Dit betekent dat Berghuis, Klaassen en Brobbey zijn afgevallen en niet van de partij zijn tijdens de UEFA Nations League Finals. Daarnaast zijn ook Devyne Rensch en Kenneth Taylor afwezig, maar zij mogen zich hoogstwaarschijnlijk gaan opmaken voor het EK met Jong Oranje.

Bondscoach Ronald Koeman kijkt uit naar de komende interlandperiode. De bondscoach moet voor het duel met Kroatië een selectie samenstellen van 23 spelers, maar hij heeft bewust gekozen om 26 spelers op te roepen. 'Deze finaleronde van de Nations League is een kleine eindronde. En zo benaderen wij hem ook. We moeten dus rekening houden met blessures en afvallers. Omdat we aan het einde van het seizoen zitten, is het lastig om spelers last-minute op te roepen. Daarom hebben we ervoor gekozen om 26 spelers uit te nodigen. Dat geeft ons de mogelijkheid om eventuele personele problemen op te vangen.'

De volledige selectie van Oranje:

Keepers: Justin Bijlow, Mark Flekken, Andries Noppert.

Verdedigers: Nathan Aké, Daley Blind, Sven Botman, Virgil van Dijk, Denzel Dumfries, Lutsharel Geertruida, Matthijs de Ligt, Tyrell Malacia, Jurriën Timber.

Middenvelders: Frenkie de Jong, Teun Koopmeiners, Tijjani Reijnders, Marten de Roon, Xavi Simons, Joey Veerman, Mats Wieffer, Georginio Wijnaldum.

Aanvallers: Steven Bergwijn, Cody Gakpo, Noa Lang, Donyell Malen, Memphis Depay, Wout Weghorst.

Lees meer over:
Plaats reactie

Wendy.H +6799

Die zag ik niet aan komen

14-06-2023 21:19

Ajax '69 +3835

Promes is toch ook opgeroepen?
O ja, niet door Koeman maar door het OM.

31-05-2023 00:23

Mokum31 +6128

Die koeman is ook een paardenkut met ze Blind en Noppert
Lekker ff geen voetbal aankomende tijd.
Wel de ontwikkelingen volgen bij onze club

30-05-2023 11:01

Qifesh +24917

Is Danjuma of frimpong al geselecteerd? Duurt zo lang voordat ie zijn selectie voor mekaar heeft. Je zou denken dat ie er over heeft nagedacht.

30-05-2023 07:07

Techno303 +2557

Kan mij het wat schelen, pauper Oranje!

30-05-2023 06:26

Wobbo +11225

Ik merk dat het me weinig boeit dit Oranje. Ik ga waarschijnlijk wel kijken als ik niets beters te doen heb maar kijk er niet naar uit ofzo.

30-05-2023 00:20

Heimwee +6698

Kan de knvb geen eigen elftal beginnen, mogen ze de gehele ajax selectie hebben.

29-05-2023 21:45

edalm +4925

Wat een farce

29-05-2023 18:11

jerryisthename +31737

Dat Koetje het weer mag doen is toch gewoon lachwekkend...?! Die klote-KNVB is echt de weg kwijt. Al tientallen jaren. Man, man, man.
Alsof er geen betere trainers zijn in NL of daarbuiten desnoods.

Geen Frimpong, maar wel een Blind die nooit speelt en al niet meer voldoet.
Straks is die jongen ook weer weg bij Oranje, omdat hij zich genaaid voelt door zo'n passant van een bondscoach. Deze jongen kan nog heel lang mee misschien.

Om maar niet te spreken van die WAARDELOZE De Roon, Wijnaldum...my goodness! Vermoeiend!!!
Voegen 0,0% toe aan Oranje. Maar deze loser van een bondscoach heeft weer zijn favorieten, hoor! Vriendjespolitiek pur sang! 🤮

Zet dan maar types neer als Ten Hag, Slot, Bosz als bondscoach, dan heeft de kijker tenminste nog plezier, al zullen we nog niet altijd heel top zijn. Maar we zullen iig meer wedstrijden winnen met mooi aanvallend voetbal.

Gewoon de BESTE spelers selecteren, Koetje...zo moeilijk is het allemaal niet. Acteer nu maar niet de top-bondscoach. Want dat ben je niet en zul je bovendien ook nooit worden. Wat een eigenwijze drol is het ook weer. Gatverdamme.

De vraag is nu wanneer de volgende trein weer langskomt. 😂

29-05-2023 18:08

ÁlvaroRecoba +13695

Eens, hoor, al zouden Slot en Ten Hag het nú natuurlijk niet doen... Bosz misschien wel, als-ie was gevraagd.

29-05-2023 20:17

jerryisthename +31737

Klopt. Het was bij wijze van, als voorbeeld bedoeld. 😉 Bosz had het misschien wel gedaan idd. Die kans komt niet vaak voorbij dat je gevraagd wordt als bondscoach, behalve als je Van Gaal, Hiddink, Koeman of Advocaat heet. 😂

29-05-2023 22:12

PH2BOT +40156

Zou wel extra lekker zijn wanneer Koetje met Oranje nu ook tegen Kroatië even vet op de bek gaat. Gun ik 'm van harte.

29-05-2023 18:02

FTS95 +16031

Waarom? Snap zullen reacties nooit

29-05-2023 18:03

PH2BOT +40156

..m.n. omdat hij altijd zo'n vriendjes kliekcoach is en hij bij zijn vorige periode er zo sneeky tussenuit piepte op die trein naar Barcelona. Hij kent slechts loyaliteit naar zichzelf. Van Gaal trachtte met het materiaal dat hij ter beschikking had zo ver mogelijk te komen op het WK en verloor geen wedstrijd in zijn laatste periode als bondscoach. Hoe Koetje tegen Les Bleus ging spelen met zoveel absenties was pure zelfmoord. Zo dom!!. Het is gewoon helemaal geen Europese topcoach maar gedraagt zich er wèl naar. En die NC is verder een volkomen nietszeggend als prijs. ...de zoveelste 'Huppel Cup' van de UEFA...net als die Conference Cup. Doe er nog maar een paar Cups bij zou ik zeggen. Dan kan RKC ook Europees spelen.

29-05-2023 18:22

Wobbo +11225

Tis iig wel leuker dan oefenwedstrijden

30-05-2023 00:24

Qifesh +24917

Ik begrijp niet hoe je met plezier naar het Nederlands elftal kunt kijken als je weet dat er telkens spelers worden geskipped.

30-05-2023 07:08

Ajaxtrouw +6339

Ik ook niet, ik kan best scherp reageren maar hopen op verlies vind ik zo raar

30-05-2023 18:19

PH2BOT +40156

Waarom zit Wijndal er eigenlijk niet bij? Beste linksback op de Europese velden!

29-05-2023 18:00

ÁlvaroRecoba +13695

Gouden tandem behouden, ja, als Koeman een béétje slim is... Bergwijn ervoor, Taylor als mannetjesputter erbij.

29-05-2023 20:18

PH2BOT +40156

Slechts 7 spelers uit de kleredivisie. Zegt genoeg over het niveau hier. Terecht dat Noppert er weer bij zit. Leuke gast. Voor Berhuis prima: lekker lang vakantie en dan weer fris een leidende rol gaan pakken in Ajax 1 komend seizoen.....en dan onder een ervaren coach graag. Een goede coach kan duidelijk wel het verschil maken maar een uitgebalanceerde selectie is mogelijk nog wel veel belangrijker. Zie Chelsea.. 12e in de PL.

29-05-2023 17:59

Koningtoto +60202

Fuck oranje. Eigenlijk zou je alleen Weghorst moeten opstellen. De enige die met trots voor zijn vaderland speelt.

29-05-2023 17:31

Qifesh +24917

Wat een onzin.

30-05-2023 07:09

ST +23068

Onbegrijpelijk dat Blind bij de selectie zit.

29-05-2023 17:29

ZwartNazareth +1411

Gelukkig geen Klaassen. Plakker is het.

29-05-2023 16:30

ÁlvaroRecoba +13695

Ik heb het al nooit op Koeman gehad (niet als trainer en niet als mens), maar dat-ie Frimpong links laat liggen is wel weer de druppel.

29-05-2023 16:21

DieNase +7163

Ik had persoonlijk liever Berghuis erbij gezien ipv Bergwijn.

29-05-2023 16:10

LukaLitmanen +81964

Weghorst heeft in 17 premier League wedstrijden NUL goals

😂🤣🤣🤣😂😂😂

29-05-2023 16:05

MrMartinez +2980

Ik blijf me verbazen over de populariteit bij coaches van Wout Weghorst. Nul goals in de Premier League, voetballend eerder een sta-in-de-weg dan een 'asset'.
Hoezo Wout Weghorst?

29-05-2023 15:54

Ajax1204 +38017

Echt he. Ik zou zelfs Klaassen nog eerder oproepen

29-05-2023 16:03

Tommyshelby +128565

In de Bundesliga schoot ie er 20 in. Vreselijke gozer maar hij kan wel een beetje scoren.
Zou onze Brobbey dat kunnen?

29-05-2023 16:34

Wobbo +11225

2x tegen Argentinië op het WK.

30-05-2023 00:24

MrMartinez +2980

Volgens mij schreef ik dat hij nul goals in de Premier League heeft gemaakt. Dat is dus waar hij in de afgelopen periode heeft gevoetbald en wat ertoe zou moeten hebben geleid dat hij door Koeman wordt geselecteerd. Dat hij bij bijvoorbeeld Besiktas ooit 9 goals heeft gescoord lijkt me op dit moment ook niet zo interessant.

30-05-2023 19:35

YRGI +32921

Koeman heeft echt een blinde vlek voor Frimpong. Die gozer moet gewoon lekker voor Ghana kiezen.

29-05-2023 15:54

Tommyshelby +128565

Blind heeft het wel echt verdiend.
Uitstekend gespeeld de laatste maanden.

29-05-2023 15:49

AINIESTA +44569

Bijna foutloos.

29-05-2023 16:31

Heimwee +6698

Ja op geen fout te betrappen geweest .

29-05-2023 21:42

Anti-040-Loserclub +1893

Beide spelers een onthutsend zwakke seizoen gedraaid & nog steeds opgeroepen worden voor oranje. BIZAR!!

29-05-2023 15:45

Oxxer +163876 moderator

Frimpong bedankt voor JO, als hij geen blessure heeft kan het zijn dat hij het zat is genegeerd te worden.

29-05-2023 15:45

YRGI +32921

Terecht.

29-05-2023 15:54

Oxxer +163876 moderator

Is toch vreemd dat hij er weer niet bij zit, achterlijke bondscoach(es)

29-05-2023 16:14

w86 +9385

Opvallend inderdaad. Had het best begrepen als hij dan met Jong naar dat EK ging ipv reserve te zitte bij de Koeman kliek. Lekkere communicatie als hij daar dam voor bedankt..

29-05-2023 22:57

Thaschja +10242

Goed gedaan Ronald ik had Bergwijn ook niet meegenomen de rest is prima na dit seizoen.

29-05-2023 15:40

Stamhoofd +11531

Berghuis was geblesseerd en is nu helemaal niet wedstrijdfit dus snap wel dat ze dat risico niet nemen.

Het incident van gister staat er denk ik los van, maar kan bij twijfel de keuze wel makkelijker gemaakt hebben natuurlijk.

29-05-2023 15:29

gebakkenperen +3103

Brobbey ontbreekt niet. Die hoort daar helemaal niet thuis

29-05-2023 15:16

Ajax1204 +38017

Op dit moment niet nee. In potentie vind ik het nog steeds een hele goede spits, hoop zo dat het er volgend jaar eindelijk gaat uitkomen

29-05-2023 15:19

gebakkenperen +3103

Zou mooi zijn maar geloof er niet meer in.

29-05-2023 15:22

Dennis129 +11877

Op basis van dit seizoen is er gewoon niet 1 ajacied die een plek in oranje verdient. Echt geen 1. Timber en Bergwijn worden geselecteerd, waarschijnlijk bij gebrek aan beter, maar allebei echt heel matig dit jaar. Bizar dat zo een Timber ook echt serieus nadenkt over een volgende stap. Ja als je je alleen door geld laat leiden wellicht.

29-05-2023 15:04

LukaLitmanen +81964

Een grotere opportunist en charlatan dan Koeman bestaat er niet.

Hoeveel clubs heeft hij in de steek gelaten voor iets beters?

Vitesse, Ajax, Benfica, Valencia, PSV, Oranje, Southampton, AZ, Feyenoord etc

29-05-2023 14:55

maarten0909 +6371

Noppert, Dumfries, de Ligt, van Dijk, Ake, Frenkie, Xavi, Wiefer, Malen, Memphis, Gakpo. Moet je toch een aardig EK kunnen draaien volgend jaar.

29-05-2023 14:48

Ajax1204 +38017

Prima dat er weinig Ajacieden zijn opgeroepen, hadden er toch niks te zoeken. Berghuis had opzich wel geselecteerd kunnen worden voor De Roon, Lang of Weghorst.
En belachelijk dat Blind erbij zit. Zelfs de grootste tokkie van de NL velden had het op basis van spel nog meer verdiend (Hartman) en dat doet echt pijn om te zeggen.
100% basis wat mij betreft: De Ligt, Ake, de Jong en Simons.

29-05-2023 14:32

Redandwhitesuper +647

Je hebt gelijk qua Blind , maar je oordeelt iets te snel over Hartman qua ’tokkie’ , die jongen ziet er wellicht uit als een Tokkie maar als je z’n interviews ziet, het is een aardige welbespraakte jongen.

29-05-2023 15:30

Ajax1204 +38017

Is zo, maar dit was indd puur shamen op uiterlijk en gedrag op veld. Haha

29-05-2023 15:38

Aldek +5080

Welnee wat heeft Berghuis gepresteerd dan?
Geblesseerd geweest en net weer terug… daarvoor even dramatisch als de rest.

Apart dat Bergwijn geselecteerd is…. Op deze manier gaat Bergwijn nooit meer goed voetballen. Blijft toch wel in basis staan… 🙈

29-05-2023 14:30

Sjakio +2367

Berwijn ook? Is bij Koeman ook de IPtv uitgevallen?

29-05-2023 14:28

markk +8900

Mooi toch, hoe minder Ajacieden hoe beter. Deze jongens hebben een goede vakantie nodig want als Ajax toch voorrondes EL moet spelen dan moeten ze over enkele weken alweer beginnen aan de voorbereiding.

29-05-2023 14:26

bartdaniel +94

Twee ajacieden slechts, heel pijnlijk dit.
En zo terecht.

29-05-2023 14:24

Dolblij +45019

Voor 2 wedstrijden om een toernooi dat me niet zoveel boeit. Het zal wel. Voorbereiding op komend seizoen veel belangrijker.

29-05-2023 14:12

Juan62 +46179

Misschien dat hierdoor een rijke club zich meld voor Bergwijn.
Gewogen en mentaal te ligt bevonden

29-05-2023 14:11

BackInBlack +14466

Dat er überhaupt over Klaassen gesproken wordt

29-05-2023 14:09

ElFlaco +3644

Berghuis echt een prima speler en zeker goed genoeg voor Oranje. Maar ik twijfel over zijn blessure. Denk dat ie zwaar geïrriteerd was na de wissel in de finale en er wat van gezegd heeft. Hij is gewoon te gespannen nu. Vakantie vieren en ontspannen en dus beter terugkomen in een vernieuwd Ajax.

29-05-2023 13:58

Oxxer +163876 moderator

Hoe minder Ajacieden worden opgeroepen hoe beter, mag aannnemen dat de nieuwe coach ouderwets Ajax voetbal gaat spelen. Ik zie Ajax spelers liever fris en zonder blessures terugkomen van een trip betonvoetbal onder Koeman.

29-05-2023 13:56

Joelveltman123 +4637

Terecht van Klaassen en Berghuis zijn 30+ een heel matig seizoen.

Het beste is er bij beide vanaf

29-05-2023 13:52

LukaLitmanen +81964

Berghuis een van de beste spelers dit seizoen,

29-05-2023 14:56

Redandwhitesuper +647

Kun je nagaan wat een kutseizoen het is geweest….

29-05-2023 15:32

Joelveltman123 +4637

Tegen het rechterrijtje deed hij het aardig in de grote wedstrijden nooit opgevallen

29-05-2023 20:27

Gonzalez75 +5869

Blijft bijzonder triest dat Blind alweer is opgeroepen. Die 'snelheidsmaniak' op links kan niks fout doen bij de bondscoaches blijkbaar. .Al zat hij in een rolstoel, dan nog word hij opgeroepen.

29-05-2023 13:52

komopajax777 +13214

Voetballend is Blind nog steeds een van de besten.

29-05-2023 14:25

w86 +9385

Vandaar ook de vele speelminuten bij Bayern..

29-05-2023 22:58

Gonzalez75 +5869

Hij is gewoon te traag. Op alle mogelijke posities waar hij in aanmerking komt, daar kan hij het helemaal niet meer bijbenen. Zijn tijd als Oranje international zit hij erop!

30-05-2023 07:10

Psychevore +21186

In huize Klaassen is geen meubelstuk meer heel, denk ik. Basisplaats bij Ajax kwijt en plekje in Oranje kwijt.

En dat allemaal terwijl ie de pannen van het dak speelt.

29-05-2023 13:48

BackInBlack +14466

As seizoen nog steeds iets van 2 miljoen euro

29-05-2023 14:10

MarcHogervorst +35302

Precies, eindelijk iemand die het ziet! Maar Deef komt wel weer terug hoor. Bovendien pakt hij zo lekker zijn rust toch?

31-05-2023 00:44

PetrusKeizer +10739

wat moet je hier verder nog van zeggen. Ik zeg niks.

29-05-2023 13:42

MarkP +21560

Koeman heeft dus naar arno vermeulen geluisterd, wat een pussy. Blind erbij lol hoe dan?

29-05-2023 13:39

Snuggles +3314

Wieffer (haha)
De Roon (haha)
Reijnders (haha)
Veerman
Lang

En geen Brobbey, Klaassen, Berghuis en Taylor.

De hetze is overduidelijk van kakkerlak Koeman.

Ik ga dit jaar wat vroeger met vakantie denk ik

29-05-2023 13:38

Delaney +14714

Wieffer en Reijnders zijn gewoon logisch en terecht opgeroepen hoor, die spelen immers een sterk seizoen.
Ook het niet opnemen van Brobbey, Klaassen en Taylor is gewoon terecht, maar het thuislaten van Frimpong en Berghuis is wel weer vreemd van Koeman.

29-05-2023 13:40

Snuggles +3314

Wat zeg jij nou??? Wieffer kan er echt geen klote van! En Reijnders ook niet.
En wel Weghorst en geen Brobbey is ook lachwekkend.

29-05-2023 13:41

Delaney +14714

Ik zeg wat ik vind, ongeacht of hij daadwerkelijk goed genoeg is voor het Nederlands Elftal vind ik het op dit moment wel gewoon terecht aangezien hij een sterk seizoen heeft gespeeld.
En dan kunnen ze hem best een kans geven, zo simpel is het.
Die kreeg Taylor ook omdat hij vorig seizoen zo sterk speelde in tegenstelling tot de andere van Ajax destijds.

29-05-2023 13:43

Snuggles +3314

Sterk seizoen dat is echt aangeprate overdreven sympathie. Met hem erbij speel je met 10 man. Heeft nog nooit een fatsoenlijke internationale wedstrijd gespeeld. En nationaal is het ook middelmaat zeker als Feyenoord dalijk van die wolk is afgelazerd

29-05-2023 13:44

Delaney +14714

Dan hebben wij een verschillende mening wat betreft Wieffer. 😉

29-05-2023 13:46

KudusDream +12972

De grootste reden achter Feyenoords kampioenschap, echt een prima speler/talent. Als je het vreemd vindt dat hij mee mag en Klaassen en Taylor niet.. dan zou ik het lekker bij korfbal houden.

29-05-2023 13:48

Snuggles +3314

Kan er geen klote van maar dat zie ik nu al en jij pas volgend jaar. Dat komt omdat je meer op hebt van tafelvoetbal ofzo denk ik, dat is ook beter voor je.

29-05-2023 13:50

Delaney +14714

@KudusDream

Klopt, een van de grootste redenen in ieder geval.
Want Szymański heeft ook een heel groot aandeel gehad in het kampioenschap van Feyenoord.
Die zou ik dan ook erg graag bij Ajax willen zien voetballen.

29-05-2023 13:51

Belnaarhuis +4944

Snuggles, eerder pijnlijk voor jou dat je volgend jaar pas ziet dat de selectie van al die spelers OP DIT MOMENT ridicuul zou zijn. Maar goed, lees al dat er geen gesprek met jou te voeren is.

29-05-2023 14:35

Redandwhitesuper +647

Taylor is echt niet beter dan Wieffer. En Brobbey hoort inderdaad echt niet in Oranje op dit moment

29-05-2023 15:35

Redandwhitesuper +647

Snuggles heeft het afgelopen seizoen alleen via teletekst gevongd denk ik…

29-05-2023 15:36

franco +2140

alsof het NL elftal mij intersseert

ajax ajax ajax

maar geef toe met kakkie Koetke niet veel leuker

29-05-2023 13:41

GGXIII +6511

Hahaha sorry hoor maar we moeten als Ajacieden wel realistisch zijn. Berghuis is de enige waar je vraagtekens bij kan zetten.

Brobbey gaat met Jong Oranje naar het EK. Voor een zo'n sterk mogelijk team zit hij daar bij.

Klaassen en Taylor zijn beide waardeloos als het maar zijn kan. Die wil je niet in Oranje zien en moeten ook zsm weg bij Ajax

29-05-2023 13:41

Psychevore +21186

Van dit rijtje mag echt alleen Berghuis zich een beetje boos maken. De anderen hebben, zeker op dit moment, helemaal niets te zoeken in Oranje.

29-05-2023 13:51

trodat4030 +96424

Als jij vind dat Klaassen en Taylor een beter seizoen hebben gedraaid dan Wieffer en zeker Reijnders, spoor je van geen kanten. Dan moet je NU de begeleiding vragen of ze je dwangbuis weer kunnen aansnoeren en of ze je met je GEZICHT naar de tv willen zetten tijdens wedstrijden ipv met je rug.

29-05-2023 14:02

MarcHogervorst +35302

Wat bedoel je? Klaassen is beter dan alle drie die je opnoemt nu hoor. Taylor inclusief. Maar goed, ik zit er niet mee, kan Deef lekker uitrusten.

31-05-2023 00:47

JBM +2605

Een slapzak als Taylor wil je toch niet in oranje hebben?

29-05-2023 14:04

Hans.D88 +3780

Ongeacht wie er verder wel opgeroepen zijn, Brobbey, Klaassen, Berghuis, en Taylor vallen gewoon terecht af. Brobbey viel gisteren geblesseerd uit en raakt geen pepernoot, Berghuis lag er ook een tijdje uit, stuur die twee gewoon lekker met vakantie. Klaassen en Taylor totaal uit vorm.

Wieffer speelt gewoon top dit seizoen, harde werker, naar voren ingesteld, die hadden wij goed kunnen gebruiken dit seizoen. Weghorst valt te billijken, als je wat moet forceren a la tegen Argentinië.

29-05-2023 14:13

komopajax777 +13214

Brobbey is geblesseerd.Klaassen en Berghuis horen niet meer in Oranje.Taylor heeft er momenteel al helemaal niets te zoeken.Zelfs Jong Oranje is te hoog gegrepen voor deze slapjanus.Wieffer,De Rhoon en Reijnders zijn in ieder geval wel echte kerels die voorop gaan in de strijd.

29-05-2023 14:28

MarcHogervorst +35302

Ja en die spelers van ons ook lekker op vakantie! Toppie toch? Neuq Oranje.

31-05-2023 00:47

VoorOnzePloeg +5132

Hahahahah Koeman wat een ongelofelijk losertje is dat

29-05-2023 13:38

musicradio +3893

heb je groot gelijk in

29-05-2023 14:33

AJAXINMYHEART +21806

OFF

Bron
Rik Elfrink

Ajax is gecharmeerd van PSV-aanvaller Fábio Silva en zet een eerste stap richting hem. Naar de 20-jarige Portugees is al geïnformeerd.

29-05-2023 13:37

KudusDream +12972

Zou ik echt heel vreemd vinden. Als je je geld ergens niet moet in investeren is het wel een spits.

29-05-2023 13:42

AJAXINMYHEART +21806

Huh?

We hebben Tadic.
Die wordt 35 jaar.
Geen echte spits.

We hebben Brobbey.
Mist veel kansen.
Pijntjes hier. Pijntjes daar.

We hebben eigenlijk maar 1 echte spits.
We hebben heel hard een spits nodig.

29-05-2023 13:44

KudusDream +12972

Brobbey is een jonge spits waar bijna 20 miljoen voor is betaald, die moet volgend jaar gewoon het vertrouwen geven. Moet inderdaad wel een spits achter, maar om dan nog een dure, jonge spits te halen.. 1 van de 2 gaat veel banken. ik zou gewoon een ervaren spits huren of voor een prikkie oppikken.

29-05-2023 13:46

De-King +20251

Het gaat om een leen periode met optie tot koop.

29-05-2023 13:55

Belnaarhuis +4944

Kudus, serieuze vraag: zie jij het echt zo zittennin Brobbey als eerste spits?

29-05-2023 14:36

Delaney +14714

@AJAXINMYHEART

Wie is Fábio Silva?
En dat is een oprechte vraag en niet als kleinerend bedoeld. 😉

29-05-2023 13:45

AJAXINMYHEART +21806

Google.nl
😉

29-05-2023 13:47

Delaney +14714

Haha, toevallig plaatste AS net ook al een artikel over het gerucht van Fábio Silva.
Dus hoefde ik gelukkig niet meer te zoeken.

29-05-2023 13:54

stopperspil +11173

Blind en Koeman is OldboysNetwork met als vriendendienst Blind’s 100ste interland maar de vriendschap gaat dus door..

29-05-2023 13:37

Delaney +14714

Dus Berghuis niet maar Bergwijn wel?
Overigens zit Frimpong er weer niet bij, het moet toch niet gekker worden vandaag de dag.
Ook vraag ik mij af waarom Bijlow, Blind en de Roon zijn opgeroepen door Koeman.

29-05-2023 13:36

RayJordaan +6838

Blind is gewoon vriendjespolitiek

29-05-2023 14:24

Delaney +14714

Dat weet ik ook wel, maar stiekem hoop je dat het een keer ophoud met al die vriendjespolitiek.
Sowieso moet het Nederlands Elftal verjongen wil het überhaupt nog eens kans willen maken om bij de laatste 4 te horen op een EK of WK.
Ook moet er vaker gekeken worden naar kleinere clubs uit het binnen en buitenland wat daar voor spelers/talent rondloopt wat eventueel in het Nederlands Elftal zou kunnen spelen.

29-05-2023 14:59

afct +8939

Meld je af en ga lekker op vakantie even goed rust nemen

29-05-2023 13:31
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.