'Ajax en Feyenoord gaan strijd aan om handtekening van Hutchinson'

door Jesse ter Haar 356

Bron Voetbal International

'Ajax en Feyenoord gaan strijd aan om handtekening van Hutchinson'

door Jesse ter Haar 356

Bron Voetbal International

Laatst geüpdatet

Ajax zet in op de komst van Omari Hutchinson, zo schrijft Voetbal International dinsdagavond. De aanvaller van Chelsea was afgelopen seizoen op huurbasis actief bij Ipswich Town en kan nu een nieuwe volgende stap in zijn carrière zetten. Chelsea zou ervoor openstaan de jongeling - die nog tot medio 2025 onder contract staat - te laten vertrekken.

De Amsterdammers vormen echter lang niet de enige partij die interesse heeft in de twintigjarige Jamaicaan. Sterker nog: Ajax kan rekenen op concurrentie vanuit Nederland. Naast de recordkampioen hoopt immers ook Feyenoord op de komst van Hutchinson. 'Volgens bronnen in Engeland heeft Feyenoord momenteel de iets betere papieren', is zelfs te lezen.

Dat is nog niet alles, want Hutchinson lijkt ook de overstap naar de Bundesliga te kunnen maken. Vanuit onze oosterburen zijn namelijk VfB Stuttgart en Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd in de diensten van de rechtsbuiten, die ook als linksbuiten en aanvallende middenvelder uit de voeten kan.

Hutchinson is geboren in Engeland, maar speelt zijn wedstrijden voor het nationale team van Jamaica. Tot op heden staat hij op twee interlands voor het land uit Noord-Amerika. Zijn debuut dateert alweer van meer dan een jaar geleden, toen hij op 12 maart 2023 meedeed tegen Trinidad en Tobago. Drie dagen later speelde hij met Jamaica nog een interland tegen die tegenstander, maar hierna kwam hij niet meer in actie voor de nationale ploeg.

Carrière Hutchinson

De linkspoot speelde tussen 2012 en 2014 in de jeugdopleiding van Charlton Athletic, waarna hij overstapte naar de academie van Arsenal. Hij doorliep er meerdere jeugdelftallen, waarna Chelsea hem in de zomer van 2022 transfervrij oppikte. Hij speelde een seizoen voor het Onder 21-team van de Londense club, om vervolgens tijdens het huidige seizoen te worden verhuurd aan Championship-club Ipswich Town.

Op het tweede niveau van Engeland maakte Hutchinson dit seizoen indruk. Alleen al in competitieverband kwam hij 44 keer in actie, waarin hij bij zestien doelpunten betrokken was. In de League Cup kwam hij zelfs tot scoren tijdens een 3-2 overwinning op Premier League-team Wolverhampton Wanderers. Uiteindelijk wisten Hutchinson en de zijnen zelf promotie naar de Premier League af te dwingen, doordat de club tweede werd in de Championship.

Feyenoord meldde zich al bij Chelsea

Nu het seizoen afgelopen is, keert de aanvaller in principe terug bij Chelsea. Die club staat er echter voor open om Hutchinson op definitieve basis te laten vertrekken uit Londen. Chelsea wil immers een groot aantal spelers van de loonlijst af zien te krijgen. In hoeverre Ajax zich al heeft gemeld bij Chelsea, is nog niet bekend, maar Feyenoord deed dat al wel. De Rotterdammers hopen de buitenspeler te kopen. Mocht Ajax, dat naar verluidt tien miljoen euro op de plank heeft liggen voor een 'type Antony', datzelfde willen, dan lijkt men spoedig in actie te moeten komen.

Meld je hier aan voor de EK-poule van Ajax Showtime en win mooie prijzen!

Lees meer over:
Plaats reactie

jerryisthename +31683

Als hij verstandig is, kiest hij voor de grootste en mooiste club van NL, met het mooiste stadion en het mooiste tenue. Om eerst ervaring op te doen om de EL en vervolgens volgend jaar in de CL ervaring op te doen.
Om vervolgens in 2026/2027 voor een mooi bedrag van minimaal 40-50 miljoen naar een topclub te gaan in Europa. 👍🏼

23-05-2024 15:54

Burg +1292

Feyenoord als concurrent. Die betalen geen Ajaxsalarissen.

23-05-2024 13:22

jipkoos30 +0

Slot was de beste betaalde trainer ooit in de eredivisie

23-05-2024 17:24

BogusOperandi +323

Die zijn dus verstandiger.

23-05-2024 18:50

Burg +1292

Dat gaan we zien de komende jaren

23-05-2024 22:59

Asverslaafd +1065

lucas bergvall was een prachtige speler geweest. Is voor tien mil naar tottenham helaas

22-05-2024 22:37

JvdB7 +998

Dit zou een geweldige aanwinst zijn.

22-05-2024 21:44

Flipper33 +6826

Die gaat echt niet na Ajax

22-05-2024 19:28

komopajax777 +13193

Gelet op de beelden is hij een kloon van Antony maar dan een veel betere versie, omdat hij wel het lef heeft om zijn tegenstander op te zoeken en binnendoor en buitenom te gaan.Hij zal
volgens mij alleen komen als hij een geleidelijke carrière opbouw zoekt.Hij is nu al erg goed en
zeer getalenteerd.

22-05-2024 17:36

Balgevoel +30817

Antony bij Ajax deed dat ook veel meer dan bij United. Da's gewoon een mismatch van jewelste, die had moeten wachten op een club uit Spanje. Ik zie persoonlijk liever dat we onze kansen spreiden en niet weer gaan gokken op spelers die iets hebben laten zien op het tweede niveau in Engeland. Daarnaast sluit ik niet eens uit dat Forbs onder Farioli ineens weer tot leven komt en misschien wel alsnog onze rechtsbuiten (vind hem daar bij Ajax beter dan vanaf links) wordt...

24-05-2024 09:46

Mousasi +709

Zou Casadei van Chelsea ook een mooie speler voor Ajax vinden. Een 10 die ook op de flank of op middenveld kan spelen. Fysiek en technisch goede speler. Voor 'slechts' 10 miljoen door Chelsea gekocht dus wellicht betaalbaar voor ons. Komt wel op een punt in zijn carrière dat hij ergens basisspeler wordt.

22-05-2024 16:50

JochemAjax7 +0

Dit zou echt een prima speler zijn voor Ajax,

22-05-2024 16:49

Copa077 +2761

Haal hakim terug in alles wat dit ajax nu nodig heeft

22-05-2024 16:08

mvdk +43726 moderator

Is net vastgelegd door Galatasarasy

22-05-2024 20:53

BogusOperandi +323

Het schijnt dat Hakim ook een beetje met zijn neus in de poeder zit, niet aan beginnen.

23-05-2024 18:51

Spuit11 +1281

Ik herinner mij onlangs nog een stuk waar Kroes zei :"Geen brood voetballers!".

Is dit er geen een?

22-05-2024 13:16

letsvencook +13054

Is dit wat we nodig hebben? Of heeft hij het niveau nog niet voor een basisplek? Iemand die me meer over hem kan vertellen?

22-05-2024 12:31

papflapjes +7064

Voor een basisplek bij het huidige Ajax is hij zeker goed genoeg. Aardige statistieken in de Championship voor zijn leeftijd. Technisch goed, geen counterspeler zoals Forbs.

22-05-2024 17:04

letsvencook +13054

Goed om te horen, vroeg me af of het iemand was die in de schaduw moet ontwikkelen van berghuis of voor de basis moest komen. Klinkt goed wat je zegt!

22-05-2024 18:18

LichaTheButcher +3810

Zou trouwens hopen dat Ajax de Genk Academie in de gaten blijft houden. Karetsas, 16 jaar heeft al in de hoofdmacht gespeeld van KRC Genk. Laatst tegen Antwerp ook weer top gespeeld. Rechtsbuiten die ook vaak aan de binnenkant staat en op 10 kan.

22-05-2024 12:09

Matzet +5346

Phoe, wat een heerlijk spelertje is dat zeg! 16 jaar en zoveel vernuft! Heeft nog heel wat te bewijzen en te ontwikkelen, maar binnen 5 minuten heb je genoeg gezien om te weten dat hij een buitengewoon talent is.

22-05-2024 12:40

Rockanje23 +37005

Bij Ajax zou hij in de O17 moeten beginnen. “Om Ajax voetbal te leren “

22-05-2024 13:02

LichaTheButcher +3810

Hhaha maar echt🤣

22-05-2024 13:24

fluwelenlinker +11651

Geweldig talent is dit. Type Godts maar dan vanaf rechts. Erg jong nog maar de klasse druipt er vanaf. Zal vanaf volgend seizoen zijn kansen krijgen als El Khannous vertrekt bij Genk.

22-05-2024 13:16

NatteKrant +1760

Zijn we niet al ziek genoeg? ...

22-05-2024 11:54

Daneman +1383

off topic, maar ik ben erg bang dat er geen CV bijkomt. Hato worden meer kwaliteiten toegeschreven dan dat ie op basis van zijn leeftijd kan hebben. Sutalo, Hato gecombineerd veel te jong, Dat geldt ook voor Hato, Kaplan. Essentieel dat er naast Hato Cver staat van minimaal 27 ofzo

22-05-2024 11:29

godenzonen56 +507

Ik gok dat Hato volgend seizoen LA staat en Kaplan LCV,

Sutalo uit en een topper erin met ervaring

22-05-2024 16:04

Rockanje23 +37005

Is hij niveau Forbs/Daramy of kan deze jongen echt voetballen ?

22-05-2024 11:17

Moooo +3962

Flauwekul laat Banel, van Axel Dongen, Kalokoh, Wolff, of een Godts er spelen of de enige echte rechtsbuiten Faberski!
Als Berghuis geblesseerd is, Berghuis ga je zeker niet verkopen voor een 10 miljoen en Ajax vindt ook geen betere voor 10 miljoen.
Zo'n speler is niet beter of zal er nooit gelijk staan, daarnaast is de huidige status van Ajax sportief zo gekrompen dat geen speler van niveau hier WIL spelen.

Veel Amsterdammers of Ajacieden spelen er in Europa of spelers die vanaf de jeugd bij Ajax spelen niemand die denkt ik ga terug.
Ze blijven liever in een land spelen waar ze meer verdienen en ook niet spelen om de prijzen.

De jeugd gaat alles op moeten lossen bij Ajax en daar heb ik alle vertrouwen in.

Alle jonge gasten op de toekomst die het systeem kennen staan zeker niet stil, kunnen mogelijk Hato achtige curves laten zien.
Denk als je alle linksbuitens bij elkaar optelt en af en toe in oefenpotjes en trainingen op rechts laat spelen dat er zeker wel iemand het meer dan goed gaat doen.

De minste qua potentië is een Banel, hij is zeker niet slecht, zorgt vaak voor dat hij in scoringspositie komt bij Jong, doet het meer dan prima.

Als Bergwijn wel blijft zet je Bergwijn maar op rechts en Godts op links of laat je ze zelf bewegen en van positie wisselen.

22-05-2024 11:14

PetrusKeizer +10739

Ja hoor, gaan we weer. Noord Amerika. Nope. Jamaica is onderdeel van de Cariben en de Bahamas.

22-05-2024 11:09

Johanist +3509

De Cariben en Bahama’s vallen onder Noord-Amerika.

22-05-2024 11:43

Johanist +3509

North America is a continent in the Northern and Western Hemispheres. (…) The region includes the Bahamas, Bermuda, Canada, the Caribbean, Central America, Clipperton Island, Greenland, Mexico, Saint Pierre and Miquelon, Turks and Caicos Islands, and the United States.

Bron: Wikipedia

22-05-2024 17:43

DeRuyter +70

Griekenland ligt in de Balkan. Daarmee kun je niet zeggen dat het niet in Europa ligt.

22-05-2024 22:06

godenzonen56 +507

Voor 10 miljoen heb je ook Claude maurice,

Ik ga er nog steeds vanuit dat de Italiaan komt en claude weet de speelstijl al!

Plus zou een mooie rechterkant zijn

Claude maurice


Lotomba

22-05-2024 11:04

MarkAFCA +1161

Maurice heeft welgeteld één keer de 90 minuten volgemaakt dit seizoen en heeft in 102 wedstrijden de Ligue 1 tien goals gemaakt en elf assists..... Hoe kom je bij deze verborgen parel?

22-05-2024 12:10

JohnDylan +21838

Ik zou elke cent die Ajax te besteden heeft investeren in spelers met ervaring. Het hoeven niet allemaal oude spelers te zijn maar ze moeten op z’n minst wel enkele jaren als basisspeler bij een andere club hebben gespeeld (en dan niet op een laag niveau).

Talent moet uit de jeugdopleiding komen en met spelers als Brobbey (met een kleine omweg), Taylor, Rensch, Hlynsson, Vos en Hato gebeurd dat ook nog steeds. Laat het aanloopbeleid van Ajax zich richten op spelers van ten minste 23 jaar waar de talenten zich aan op kunnen trekken.

22-05-2024 11:03

AjaxAdvocaat +12677

Geretweet door Klerry zit dus wel waarheid achter

22-05-2024 10:18

ouweman +4929

Ik citeer :
'In de League Cup kwam hij zelfs tot scoren tijdens een 3-2 overwinning op Premier League-team Wolverhampton Wanderers'

Zo. Dan moet hij wel heel goed zijn, als je ZELFS een keertje tot scoren komt.

Ken hem niet, gerucht nummer 12.763, en door.

22-05-2024 10:14

BogusOperandi +323

Als je goed zou lezen dan staat er dat hij zelfs tegen een PL club wist te scoren, Ipswich speelde een divisie lager. Hij heeft er volgens mij 11 gemaakt.

22-05-2024 14:18

ouweman +4929

En ik ken een spits van Hercules. Die wist zelfs tegen Ajax te scoren.

22-05-2024 20:28

Moonlight +2225

Weer een speler van het 2e niveau van Engeland? We moeten al af van Forbs en Akpom. Misschien een ruil anders niet.

22-05-2024 10:08

Jeugd +24640

Akpom is de beste super sub die je kunt wensen, jongen heeft het top gedaan. Moeten we helemaal niet vanaf.

22-05-2024 13:53

Moonlight +2225

Juistvwel omdat hij 28 jaar is en veel teveel hebt betaald voor hem. Juist nu heb je slechts één kans om zijn transferwaarde terug te verdienen.

23-05-2024 13:12

Robertini +39069

Zolang er geen trainer is,, gaat er geen speler tekenen.

22-05-2024 10:07

Slang3 +45769

dan is Feyenoord geen favoriet

22-05-2024 11:03

Robertini +39069

Ik denk dat dit inderdaad voor beiden geldt.

22-05-2024 17:34

KVF +995

Doet het goed dit seizoen. Is echter wel een speler die nog wisselvallig is. Ben benieuwd.

22-05-2024 10:00

Ans B +19809

Ajax heeft op één vlak misschien juist wel de beste papieren: 'wij' hebben geen echte rechtsbuiten, dus bij goed presteren is de kans op een basisplek heel groot in een van de meeste aanvallend spelende competities die goed bekend staat als 'talentontwikkelaar' (beetje krom Ned).

Ik ken hem niet, dus heb geen idee of hij een aanwinst zou zijn of niet (zeg ik er maar even bij om inhoudelijke discussies hierover overbodig te maken).

22-05-2024 09:52

Robertini +39069

Klopt, en berghuis, die daar wel kan, is enorm vaak geblesseerd. Genoeg ruimte voor een talentvolle jongen om een plekje af te dwingen.

22-05-2024 10:05

ErikAjax1983 +717

Eerst een trainer, dan spelers! Dus kom op Ajax, stel zsm een trainer aan! Ik denk overigens dat we met dit soort spelers (toch een gok of ze gaan renderen) de juiste richting in gaan. Ik zou het komende jaar voor iets meer zekerheid gaan.

22-05-2024 09:28

Freddy +11374

Ik heb het vermoeden dat de trainer nog niet is aangesteld omdat deze wat eigen mensen mee wil nemen waardoor het wat langer duurt.

22-05-2024 09:45

lexy88 +8816

Merk dat dit soort berichten me weinig boeit, zolang de trainer nog niet binnen is. Daar moet het mee beginnen en is, zoals Beuker zei, de belangrijkste transfer voor Ajax

22-05-2024 09:08

Siemjo +7864

Denk niet dat hij zit te wachten op Ajax.

22-05-2024 09:06

myway25 +2441

Allemaal leuk en aardig, maar ik wil een trainer zien. Waarom duurt het zolang Ajax!!

22-05-2024 09:02

cl=5! +5369

Ja, want het seizoen zit er alweer drie dagen op!

22-05-2024 09:07

myway25 +2441

Bijzondere reactie aangezien ze al weken bezig zijn met een trainer en dit de belangrijkste positie is voor het aankomend seizoen lijkt me handig dat men dan snel schakelt. Als je PSV vorig jaar zag hoe snel zij hun technisch directeur en trainer hebben aangesteld en doorschakelde creatief met spelers dan verwacht je dat ook van Ajax. Maar bij ons gaat alles super traag en we krijgen altijd bijzondere mensen op belangrijke posities.

Zelfs de spelers die worden aangetrokken worden gekocht voor bijv rechtsbuiten en belandt dan op linksbuiten of visa versa. Ik ben gewoon bang dat alles weer erg lang duurt en bepaalde spelers/trainers niet komen, waardoor we komend jaar weer achter de feiten aanlopen.

22-05-2024 10:51

Slang3 +45769

Ajax wel, maar Nice is pas sinds zondag klaar. Waarom zouden die tijdens het seizoen meewerken

22-05-2024 11:05

Ans B +19809

Heb je dat niet kunnen lezen dan?

22-05-2024 09:46

Foetbol +58

Niet aan beginnen … 2e niveau van de PL, slechts 2 keer ‘international van het grote Jamaica’, etc. Wie gaat er weer het meeste geld aan verdienen ? We zouden hier na 2 jaar aankoop missers toch van geleerd moeten hebben? Zoek het eerst in de eigen jeugd of in eigen land.

22-05-2024 08:48

Sampaoli +39155

Weet niet zeker of dit sarcasme is of niet. Welkom op AS.

22-05-2024 08:58

Foetbol +58

Niet echt sarcasme, maar eerder de angst van weer een kostbaar (in €’s) talent in jong Ajax wat zich niet ontwikkelt tot een 1e elftal speler en meerwaarde in de selectie dát is wat er nodig is.

22-05-2024 17:05

Robertini +39069

Championship is qua niveau vergelijkbaar met de eredivisie. Slechts de top 3 stijgt er een beetje bovenuit, maar de bodem vd eredivisie is ongeveer League One niveau. Ook qua budgetten en kijkcijfers.

22-05-2024 10:10

BokkieBokstra +11291

Ik zou het wel weten als ik Hutchinson was. Gaat ie toch naar Engeland of Duitsland toe.

22-05-2024 08:45

Saudara +7061

Zijn er nog betaalbare Braziliaanse talenten die mijn mede Ajacieden kunnen doorspelen naar Lexiie?

22-05-2024 08:44

Ajax1998 +3333

De kakkies hebben de beste papieren om hem te kopen

22-05-2024 08:43

Sampaoli +39155

Ajax moet eerst maar weer blijken een serieuze organisatie te zijn voordat we de strijd aangaan om spelers met Feyenoord/PSV. Het teren op grote salarissen betalen en hopen dat het goed komt is voorbij.

Hutchinson moet overigens 20+ miljoen kosten volgens goed ingevoerde 1908.nl. Totaal niet realistisch voor zowel Feyenoord als Ajax. Markt van rechtsbuitens is wel zorgwekkend overigens, gaat een zoektocht worden. Berghuis daar neerzetten gaat Ajax niet verder helpen en uit de jeugd komt er ook geen rechtsbuiten door. Faberski zal zeker nog 2 jaar in Jong Ajax nodig hebben.

22-05-2024 08:26

Slang3 +45769

Vooral hun inschatting lijkt me niet realistisch, een jeugdspeler met 1 jarig contract vraagt zelfs Chelsea geen 20m+ voor. Verlengen en 1 jaar huren lijkt me dan realistischer

22-05-2024 08:27

Sampaoli +39155

Aan de andere kant wel piepjong, 40 wedstrijden Championship bij gepromoveerd Ipswich en home-grown. Zijn genoeg Engelse clubs die dit willen betalen lijkt me. 15+ niet ondenkbaar in ieder geval.

22-05-2024 08:31

Slang3 +45769

lijkt mij wel ondenkbaar, ook geen Engels international meer wat het minder interessant maakt voor ze

22-05-2024 08:35

Sampaoli +39155

Afgelopen zomer Scott (23m) en zomer daarvoor Lewis-Potter (19m) voor forse bedragen verkocht ook vanuit Championship naar Premier League. Home-grown status wordt door (aparte) keuze voor Jamaica niet aangetast.

22-05-2024 08:39

Slang3 +45769

Scott 2 jaar Championship, 2 jaar contract bij transfer. Potter 1.5 jaar Championship (+1 L1), 1 jaar contract. Dus die laatste komt in de buurt maar heeft wel meer dan dubbel de ervaring/prestaties.

Zijn hg status wordt niet aangetast nee, maar het maakt hem wel minder interessant. Als Engelse club een Engels international afleveren straalt meer uit

22-05-2024 08:55

Lunsdale +6301

In Engeland mag je een beperkt aantal niet homegrown spelers in de selectie hebben. Voor welk de speler uitkomt boeit ze niet, als ze maar die status hebben.

Ze hoeven er niet eens geboren te zijn. Zo heeft Ake ook een homegrown status omdat hij op jonge leeftijd al naar Chelsea ging.

22-05-2024 09:13

RadheAjax2021 +17874

Tsja Feyenoord speelt CL....en bij ons zijn ze intern alleen maar bezig om als een stel verzuurde bejaarden een onderlinge vete uit te vechten. Denk dat we het kunnen vergeten dat deze jongen bij ons tekent.

22-05-2024 08:17

JanBiesbos +29005

Nou dat dus weg van die beurs en die openbare vergaderingen

22-05-2024 08:18

JanBiesbos +29005

Niks jonkies jonkies zat

22-05-2024 08:17

Okocha078 +13684

Zou wel echt een topaankoop zijn dit, die in de toekomst voor heel veel geld weg kan gaan. Denk alleen onhaalbaar, maar wie weet komt er niet elan bij de club, mocht Farioli komen.

22-05-2024 08:14

PakSchaalPakBeker +576

Niet eens proberen..
Als Stuttgart en BMG in de running zijn dan is de kans voor Ajax en Feyenoord miniem..
Draait om geld tegenwoordig, is het niet van de spelers zelf dan wel van de ouders en management..

22-05-2024 08:10

MonsieurAJAX +4020

Als je niet schiet, kan je ook niet scoren

22-05-2024 08:13

JanBiesbos +29005

En niks raken

22-05-2024 08:17

PakSchaalPakBeker +576

Leuke oneliner, maar zie meer heil (zeker nu) in gaan voor ervaren spelers op posities waar spelers (bijna zeker) weg gaan.
Met Brobbey en Rijkhof heb je 2 prima spitsen en Akpom (officieel als CAM gehaald volgens mij) een prima stand-in) maar als Brobbey geblesseerd is of slecht speelt moet je Rijkhof ook de kans geven, en niet 5 minuten in 3 wedstrijden..
Als je net zo om gaat met deze gast, dan is het weggegooid geld.

22-05-2024 08:21

hatodetoekomst +561

Met je hoofd schieten

22-05-2024 09:55

Udenaar +5888

BMG heeft geen cent te makken. Zijn net boven de degradatie streep geëindigd en alle spelers die een beetje kunnen voetballen verlaten deze transferperiode de club. Gladbach is bestuurlijk op het moment ook een puinzooi.

Stuttgart daarentegen heeft CL gehaald dus die hebben wel een sterke positie.

22-05-2024 08:18

Slang3 +45769

er zullen nog veel meer clubs in de running zijn dan die 4, PL clubs zullen ook interesse hebben

22-05-2024 08:22

JanBiesbos +29005

Ravioli?? Koekoek? Hij kwam toch niet?

22-05-2024 08:08

Dirigent +6854

Ik geloof in Karma, wij hadden Berghuis nooit moeten kopen van Feyenoord, We waren al superieur, maar ze moesten per se Berghuis halen van Feyenoord, wat hebben wij hun met die aankoop tot het bot gemotiveerd....

22-05-2024 07:55

AFCAjaxMidNineties +12649

Jaar of twee geleden was Feyenoord kansloos in de onderlinge strijd binnen en ook buiten het veld. Deze speler heeft nu twijfels. Dat zegt al genoeg over het bizarre verval van ons aller Ajax. Hoop dat de daders hun straf niet gaan ontlopen!!!

22-05-2024 07:45

Dirigent +6854

Spelers zien alleen maar wie wie er CL speelt of veel salaris betaald...

22-05-2024 07:54

AFCAjaxMidNineties +12649

Dat is ook onderdeel van mijn punt. Wij niet momenteel .. niet eens voorronde terwijl de eerste 3 CL kunnen gaan spelen. Fucking bizar man als je kijkt waar we twee jaar geleden stonden. Speelden we Dortmund helemaal scheel!!!

22-05-2024 08:27

JanBiesbos +29005

Die zijn al weg

22-05-2024 08:10

behangdelul +32501

Heeft ie twijfels joh? Heb je hem gesproken?

22-05-2024 08:51

Noahdepoah2021 +4843

Leuk hè dat lekken.

22-05-2024 07:37

JanBiesbos +29005

Volgens bronnen in Engeland

22-05-2024 08:11

Okocha078 +13684

Bij Arsenal ook 2 interessante opties en van beide lopen de contracten af: Cozier Dubbery, rechtsbuiten waar we al interesse in zouden hebben getoond.
Reuell Walters, rechtsback, welke goed kan meevoetballen.

22-05-2024 07:37

Betuwe85 +20540

Nou ja 3 jaar terug won je dit nu leg je het af

22-05-2024 07:33

Bergkomp +1399

Naar verluidt betalen wij nog steeds meer salaris, dus dat zou kunnen helpen.

22-05-2024 08:00

Adammer +2855

Heerlijk dit ! 😂

22-05-2024 07:27

AjaxAficionado +1453

waarom worden we niet druk met driouech??

22-05-2024 07:20

Phoenix.bas +207

Deze begrijp ik ook niet, zeker voor de bedragen die genoemd worden en de grotere kans voor hem bij Ajax om in de basis te staan... Dat bedrag verdien je altijd terug ook al zou hij niet slagen simpelweg omdat hij dan bij Ajax gespeeld heeft...

22-05-2024 07:26

behangdelul +32501

Niet zolang we Godts, Bergwijn en Forbs hebben

22-05-2024 07:44

OwenStevenDalberg +27480

Inderdaad, allemaal rechtsbuitens....

22-05-2024 07:53

Slang3 +45769

want dat is driouech wel?

22-05-2024 07:53

behangdelul +32501

nee keepers

22-05-2024 08:48

NipeB +15790

Die gaat toch naar PSV?

22-05-2024 07:49

behangdelul +32501

PSV wil ineens minder dan de helft betalen....die willen ineens nog maar 1,5 mio betalen. Twente geloof ik zelfs al 2

22-05-2024 08:52

NipeB +15790

O dat wist ik niet. Dan maken we nog een kans want ik zie Twente de voorrondes CL niet overleven. Ik ben ook niet enorm onder de indruk van hem. We zien meestal dat ze eenmaal met een Ajax shirt niet meer kunnen voetballen als ze uit de eredivisie komen.

22-05-2024 09:00

chriseverhard +3552

Die speler krijgt te horen van zijn zaakwaarnemer er zijn 2 clubs uit Nederland geïnteresseerd in jou Ajax en feyenoord.
Waarop hij zegt wie is feyenoord wat is dat voor een club.
Ajax is that the club of old football legends like Ibrahimovic, suarez, eriksen, sneijder, seedorf Davids, enzenz.

22-05-2024 07:20

BlueDuke +4467

En Feyenoord speelt champions league....

22-05-2024 07:27

AmsterdamsTrots +1988

Ik ben ook benieuwd hoeveel van die old stars er volgend seizoen in de basis staan bij ons. Kijk ik snap wat je bedoelt maar een voetballer leeft in het nu en denk alleen maar aan zijn carrière en het salaris. CL is nou eenmaal het podium om het te laten zien.

22-05-2024 07:32

behangdelul +32501

Dus jij zegt dat nu spelers eerder naar Aston Villa gaan dan Man Utd of Chelsea? Eerder naar sporting dan naar Benfica of Porto?

22-05-2024 07:46

AmsterdamsTrots +1988

Nou nu je het zo zegt is het misschien toch wat ongenuanceerd wat ik zei, ik kan je hier wel in volgen. Je hebt gelijk, spelers kom toch eerder naar ons dan naar Feyenoord. Sporting zouden spelers misschien nog wel prefereren boven Porto en Benfica trouwens maar die twee Engelse clubs hebben altijd wel een streepje voor.

22-05-2024 09:44

NipeB +15790

Dat dacht jij. Ze spelen CL en wij niet. Prima kans op een basisplaats. De puinhoop en chaos bij Ajax en de nare behandeling van buitenlandse aankopen is de wereld over gegaan. Waarom zou je voor een club kiezen waar je na een fout wordt afgebrand en een miskoop bent als je ook welkom kunt zijn bij Feyenoord of in Duitsland? Dat doen we niet alleen dit jaar maar ook vorig seizoen zijn Bassey en tot op zekere hoogte ook Conceicao schandelijk behandeld. Ik zou het wel weten.

22-05-2024 07:52

Bergkomp +1399

Onzin voetballers uit Engeland kennen Feyenoord wel hoor. Of ze er een positieve indruk van hebben is een andere vraag maar ze weten heus wel dat ajax-psv-Feyenoord de top 3 van nl is.

22-05-2024 08:02

chriseverhard +3552

Maar dan nog is feyenoord een muis vergeleken met ajax.
Iedereen weet dat ajax een grotere club is dan feyenoord en psv.
Ondanks dat hun volgend jaar champions league spelen

22-05-2024 09:56

barry1988 +23997

Benieuwd of deze speler beter is dan Forbs. Dat moest ook z'n toptalent zijn, al heeft deze jongen wel wat meer ervaring natuurlijk. Door zijn dubbele nationaliteit wel weer makkelijk te verkopen dus relatief weinig risico.

Hopelijk krijgen we vandaag dan eindelijk het verlossende woord over Farioli.

22-05-2024 07:18

Slang3 +45769

Hutchinson vorig jaar, in dezelfde competitie als Forbs: 7 goals, 8 assists. En Forbs: 21 goals, 11 assists.

Het kan toch niet zo zijn dat die jongen het dan helemaal kwijt is en dat Ajax volledig vrij is van waarom het er niet uit kwam. Zelfs als Forbs geen topper is, dan zijn die cijfers niet iets wat zomaar elke willekeurige speler kan halen

22-05-2024 07:22

barry1988 +23997

Bij Ajax krijgt hij minder ruimte? Forbs is wel het type speler dat ruimte nodig heeft. Blijft jammer dat er zo weinig uit komt bij Forbs.

22-05-2024 07:25

Slang3 +45769

Natuurlijk prof vs jeugdvoetbal is minder ruimte, en ik verwacht niet dat hij er hier 15 zou maken. Maar hij komt van City, daar spelen ze geen counter voetbal lijkt me

Het gekloot met hem op rechtsbuiten, waar hij nooit speelde bij City, zal ook niet geholpen hebben

22-05-2024 07:26

NoPants +7470

Bij man city krijg je ook niet super veel ruimte hoor.

22-05-2024 07:38

Slang3 +45769

Hutchinson was pas sinds maart basisspeler, dat lijkt me wat overdreven om hem de ster te noemen. Volgens sofascore niet eens in de top 10 qua beste beoordeling dit seizoen, vooral iemand met leuke momenten maar geen constant niveau

22-05-2024 07:55

Jake the Snake +17336

Nog drie dagen tot de FA Cup finale en Ten Hag weet of hij mag blijven of wordt ontslagen. Die deadline komt opvallend dichtbij.

22-05-2024 07:18

JaapStam +136663

Ik heb zo'n gevoel als net na de middag thuiskom, dat Fransesco Farioli bij Ajax heeft getekend!!! 💪🏻👊🏻👍🏻

22-05-2024 06:45

hatodetoekomst +561

Zo mooi zijn, kennen we eindelijk de selectie gaan samenstellen

22-05-2024 07:02

JaapStam +136663

Uiteraard!!!

Hoe sneller hij komt, des te sneller de spelers weg gaan in Ajax1 en de nieuwe horde komen!!!

22-05-2024 07:07

hendo +4769

Laat je gevoel dan maar voor 1 keer goed zijn

22-05-2024 07:07

JaapStam +136663

Azijn???!!!

22-05-2024 07:07

hendo +4769

Nee, hoor mijn gevoel is meestal onjuist.. dus hopen dat die van jou vandaag wel goed is

22-05-2024 07:09

JaapStam +136663

🙏🏻!!!

22-05-2024 07:10

Heisback +583

Heb ik iedere dag met een nieuwe trainer

22-05-2024 07:07

Odin2710 +2062

Ik.hoop het Jaap 👊🏻

22-05-2024 07:09

JaapStam +136663

Morguhh strijder!!! 👊🏻

22-05-2024 07:10

Odin2710 +2062

Morguhh kerelll!! 👊🏻

22-05-2024 11:37

Odin2710 +2062

Ben toe aan positieve zaken die weer gaan over onze club en over voetbal

22-05-2024 11:38

Marcw1972 +16525

Ik zou er maar niet op rekenen Jaap. Ik denk dat feyenoord nog eerder een trainer aankondigt dan Ajax. Mark my words

22-05-2024 07:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.