'Terugkeer lonkt voor derde keuze Huntelaar'

door BvdPloeg 53

'Terugkeer lonkt voor derde keuze Huntelaar'

door BvdPloeg 53

Laatst geüpdatet

Klaas-Jan Huntelaar zit in een lastige situatie bij Schalke 04. De spits, die afgelopen zomer bewust koos voor een langer verblijf in Duitsland, is zijn basisplaats kwijt en lijkt zelfs geen stand-in meer te zijn. Bild denkt om die reden al aan een terugkeer naar Nederland.

Huntelaar, die in de zomer stelde dat Ajax nog te vroeg was, is momenteel derde spits bij Schalke 04. Toen Breel Embolo afgelopen weekend ontbrak met een blessure koos coach Markus Weinzierl voor Franco di Santo als tweede optie en niet voor Huntelaar.

Omdat het contract van de spits automatisch wordt verlengd tot 2018 als hij dit seizoen de helft van de wedstrijden in actie komt, is Schalke 04 er volgens Bild bij gebaat dat Huntelaar vroegtijdig vertrekt. Als hij zijn contract uitdient, kost dat de club miljoenen. Ajax zou de enig mogelijke optie zijn in Nederland voor de goalgetter van weleer.

AjaxShop.nl: Op sommige artikelen nu 80 procent korting!

Lees meer over:
Plaats reactie

IamLegend +2

jammer dan had ie ma eerder ja moeten zeggen...

26-10-2016 15:49

A Cohen +1

Klaas Jan heeft wat mij betreft die kans gehad.
We hebben nu Dolberg en Cassiera.
Die komt niet naar Ajax om op de bank te gaan zitten.
Zit niet voor niets op de bank bij Schalke 04.
Ik zeg dus nee omdat hij dan de ontwikkeling van Dolberg en Cassiera in de weg gaat staan.

26-10-2016 00:20

TheRiviera +5476

Beide Dolberg en Cassiera zouden zich beter ontwikkelen met iemand zoals Huntelaar erbij dan zonder. De grote hoeveelheid ervaring die Huntelaar zou kunnen toevoegen zou alleen maar goed zijn. Ajax hanteert dan wel een beleid waarin spelers niet de ontwikkeling van andere spelers in de weg mogen staan maar dit beleid houd hun vaak tegen om hoger op te komen.

26-10-2016 12:14

eros +4810

Op voorhand zeg ik altijd doen!
Een geweldige spits, Casseira is nog niet ver genoeg in zijn ontwikkeling en Traore is in mijn ogen gevaarlijker op de flank (al zie ik daar ook liever el-Ghazi) dan in de spits.

Als tweede spits gaat Dolberg ook meer als genoeg minuten maken, en hij zal genoeg leren van Huntelaar. Desnoods om de wedstrijd opstellen die 2.

Kunnen we Traore nog terug sturen?

25-10-2016 21:33

RSM +3918

Traore terug sturen lijkt me zeker geen optie. Is de enige die een man kan passeren tot nu toe.

25-10-2016 21:59

trainerdv +2

Gaat niet gebeuren om de volgende reden: Zoals elke oude spits krijgt hij straks de volgende twee opties:
1: Terug naar een opleidingsclub die liever jongere spelers opstelt, maar je wel graag erbij heeft zonder garantie op speeltijd voor een laag salaris. Enorm afbraakrisico aangaande je imago bij de club, omdat je niet meer de superspits van weleer bent.
2: In 1 a 2 jaar bij een rijke club (die altijd spitsen willen) voor je leven lang financieel onafhankelijk zijn. Je jonge kinderen kunnen later studeren waar ze willen en alle medische behandelingen die ooit nodig mochten zijn, zijn mogelijk. Je imago als held van weleer blijft intact.

Alleen als je ná het cashen nog steeds energie in je donder hebt (Kuyt), kan het. Maar voor de meesten is het dan wel klaar.

25-10-2016 18:53

strafschop +3

Optie 2? KJH zit al jaren op 7 miljoen euro. De Bild gaat er zelfs vanuit dat hij dit volgend seizoen ook heeft tenzij hij zich laat afkopen door Schalke.

25-10-2016 19:02

trainerdv +2

I know.... maar het financiële is maar één meespelende factor. Je kunt niet zeggen dat Sneijder het verkeerd heeft aangepakt, Heitinga wel. Sneijder blijft een held (en rijk), Heitinga blijft een flop.

25-10-2016 20:52

WinstonWeed +2

Heitinga is voor mij de grootste flop aller tijden.
Een grote schande dat een kreupele, niks zeggende huis-tuin en keuken voetballer die alleen maar op de tribune had gezeten, terug werd gehaald terwijl er al genoeg verdedigers waren op dat moment.
Schande om je transferbeleid te laten bepalen door nostalgie.

26-10-2016 14:11

Rockpotje +9571

Ik denk niet dat Huntelaar zich zorgen maakt over het collegegeld van zijn kinderen. Volgs Mevrouw Bussemaker kunnen zijn kinderen dat ook wel zelf binnen een paar jaar terugverdienen.

26-10-2016 00:52

JohnDylan +22260

Ik zou Huntelaar graag terug zien komen naar Ajax maar hij moet dan wel begrijpen dat er een reële kans bestaat dat hij tweede keus (achter Dolberg) is. Als ervaren wisselspeler die Dolberg en Cassierra kan helpen met hun ontwikkelen zou Huntelaar zeker van nut zijn.

25-10-2016 17:50

3*stars*3 +23457

Zou mooi zijn maar als Klaas op de bank beland, word hij niet gezellig en dat zagen we jarenlang al bij oranje.
Die gebroken neus die Cillessen destijds bij oranje opliep, door Klaas, leek op een gefrustreerde Huntelaar actie.

25-10-2016 19:02

strafschop +3

Wat een onzin. Hoeveel gefrusteerde KJH acties heb jij de laatste maand gezien?

25-10-2016 19:32

gebruikersnaam +0

-------Hunt--------
Tra---Dol---ELG
----Ziy----Kla----
---------Rie--------
Vie---San---Tet

Misschien Schone ipv Klaassen

25-10-2016 17:16

glennmeijer +0

eerst deze winter maar is een knappe linksbuiten halen larson van heerenveel lijkt mij wel wat

25-10-2016 17:08

blessure +2

Hebben we al, Czerny!!

25-10-2016 20:38

SjakieWolfs +3

Nou ja, bij Ajax zal hij ook niet zeker zijn van een basisplaats. Met Dolberg als de absolute nummer 1 en Cassiera als eventuele stand in is de bank de enige optie. Hij kan natuurlijk met z'n ervaring wel van belang zijn. Ambieert hij een dergelijke rol, dat is de vraag.

25-10-2016 17:04

ajax4ever01 +13

Huntelaar heeft ervaring die hij kan overbrengen aan die jonge spitsen dus zou dat zeker niet erg vinden

25-10-2016 16:17

Cello +52974 moderator

KJH is wbt een terugkeer bij Ajax een paar maanden te laat.
Tuurlijk.... voor Nederlandse begrippen is en blijft hij een topspits en een aanwinst. Echter, nu dat Dolberg en in mindere mate Cassiera zich getoond hebben ook van grote klasse te zijn/worden, zou de komst nu (of in de winter natuurlijk) betekenen, dat KJ die jonge gassies in de weg gaat lopen.

Dat Kasper Dolberg vermoedelijk niet een volledig seizoen nog aankan mag geen reden zijn om KJH dan maar op te pikken. Voor de dagen dat Kasper van Bosz rust krijgt hebben we dan Cassiera, want ook die jongen verdient zo zijn kansen. Kansen (en doorontwikkelen) die hij niet zou krijgen vermoedelijk met KJH in de selectie.
Daarnaast zou een rol van bankzitter ook niet passen bij KJH, zeker niet als je ziet dat hij dat nu ook al is bij Schalke.

Niet doen dus. Niet goed voor Dolberg, niet goed voor Cassiera en ook niet goed voor KJH.

25-10-2016 16:14

JohanDerksen +0

Haha hij heeft wel humor Klaas-Jan. Even zonder dollen, maar waarom staat hij nu in eens wel open voor een terug keer bij Ajax? Omdat hij nu niet meer als eerste keus word gezien in Gelsenkirchen, wilt Huntelaar toch met hangende pootjes weer terug naar Ajax. Te laat! Met Dolberg, Cassiera en wie weet over paar jaar Suarez terug ben je niet meer nodig in Amsterdam. Zelfs bij het Nederlands Elftal word je geen eens meer gezien in de spits positie.

25-10-2016 16:13

blessure +2

Huntelaar heeft al eerder zijn kans gehad, maar wilde toen niet.
Wie zijn kont verbrandt, moet op de blaren zitten.
Geen bejaarde voetballers bij AJAX a.u.b.
Daar heeft AJAX, de laatste tijd , geen goede ervaringen mee.

25-10-2016 16:52

strafschop +3

Waar lees jij dat KJH terug wil naar Ajax?

25-10-2016 17:56

AFCArjen +451

Ik was ook licht gepikeerd over Huntelaar's houding deze zomer. Maar om dan te zeggen: jammer, te laat, rot maar op? Dat gaat me te ver. Zou nog altijd een geweldige toevoeging aan de selectie zijn namelijk.

Dit is nu typisch een situatie waar Marcel Brands raad mee weet, vrees ik.

25-10-2016 16:09

Cello +52974 moderator

Nee, tuurlijk mag je nooit zeggen 'rot maar op' tegen een icoon als KJH. En een geweldige toevoeging aan de selectie voor ons supporters zou het denk ik ook wel zijn.
Echter....ik houd er wel van om ook wat verder dan dat te kijken en dan zie ik bij een mogelijke terugkeer van KJH in de winter toch ook mindere punten. En dan denk ik in de kansen van een Dolberg en Cassiera. Met de komst van een KJH kan je toch al gauw zeggen dat Dolberg en dan zeker Cassiera op het wteede plan komen.
Dat zou niet eerlijk en rechtvaardig zijn to die boys, immers zij presteren tot nu toe geweldig en worden door te spelen ook steeds beter, ontwikkelen zich goed!.

Daarnaast zie ik ook niet, dat KJH echt bereid zou zijn de bank in Gelsenkirchen te verruilen voor de bank in De Arena. En dat alles voor een salaris dat binnen Ajax minimaal al gelijk het plafond van de club zou zijn (als KJH zou terugkeren voor een NL salaris).

Ik ben het met je eens, dat dat alles voor een Marcel Brands koren op de molen is. Te meer, omdat hij nu een Locadia heeft die niet kan spelen en een Luuk de Jong heeft die niet het net weet te vinden. Dat in tegenstelling tot een Dolberg en Cassiera bij Ajax.

25-10-2016 16:24

RusselWestbrook +21

'Icoon'

De standaard voor icoon is wel bizar laag bij jou, of niet?

25-10-2016 16:28

Cello +52974 moderator

Tsjah.... als jij de standaard voor een icoon bepaalt zal het idd wel bizar laag zijn.

Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.

25-10-2016 17:03

WinstonWeed +2

Kan je nagaan hoe weinig je moet doen om een "HELD" te zijn.
Ik dacht dat je dan met een cape door de lucht moest vliegen of mensen uit een brandend gebouw moest redden.
Maar gewoon een Ajax-shirt aantrekken is blijkbaar genoeg om door het leven te gaan als HELD.

26-10-2016 14:16

AFCArjen +451

Ja, de positie van vooral Cassierra wordt er dan op korte termijn niet rooskleuriger op. En een bankzittende HUntelaar zou weer voor onrust gaan zorgen op de langere termijn.

Je zou echter ook kunnen redeneren dat werken met een (voormalig) topspits die leeft voor goals niet per definitie slecht is voor de ontwikkeling van onze jonge honden. Met een beetje fantasie zou je daar nog aan toe kunnen voegen dat, mits Bosz het goed communiceert, zelfs Huntelaar wellicht bereid is af en toe een potje over te slaan ten faveure van die talenten. Tot slot zou men kunnen betogen dat alleen kwaliteit telt in Ajax 1 en leeftijd van secundair belang is.

Ik huiver namelijk enigszins bij de gedachte aan een ontketende Huntelaar in een shirt met EnergieDirect erop.

25-10-2016 16:42

DOPEBOYsGAME +1

Ik schat HSV niet veel hoger in dan Ajax.. Maar Dolberg kan veel leren van hem, dus prima.

25-10-2016 15:40

dennalafca +0

nu is het te laat klaas

25-10-2016 15:28

Jornnn +5

Huntelaar is gewoon een top spits voor Ajax. Met Ziyech achter hem goed voor 30 goals.

25-10-2016 15:18

020ouwe +0

Die zal hem heus indd wel wat assisten geven. Maar je vergeet dat huntelaar het van de buitenspelers vaak moet hebben. En tja we hebben een rechtspoot op linksbuiten en een linkspoot op rechts.. Dus die voorzetten zal die niet echt krijgen denk ik.

25-10-2016 21:07

Red Devil +3604

Niemand zit op een ongemotiveerde Huntelaar te wachten bij Ajax en hij is ook veel te vaak geblesseerd.
Dus ga lekker afbouwen bij je cluppie de Graafschap zou ik zeggen.

25-10-2016 15:10

TikkieTerugJaap +2

Iedereen zag dit aankomen, behalve de speler zelf. Net als met vd Vaart 2 jaar geleden. Ze vinden zichzelf allemaal zo geweldig. Van mij mag Huntelaar lekker naar Turkije gaan ofzo.

25-10-2016 15:01

Bensco +7170

Hij mag er misschien in de eredivisie 20+ inprikken maar Europees heb ik er mijn twijfels bij. Bovendien loopt hij Dolberg en Cassiera hun ontwikkeling in de weg en el-azzouzi komt er misschien ook nog bij. Huntelaar heeft trouwens toch aanvoer vanaf de zijkanten nodig dus je hebt goede buitenspelers nodig. En daar hebben we te weinig van dat blijkt al uit feit dat traore op rechts staat. Tragische gozer, presteert nauwelijks daar. El-ghazi en Cerny lijken het ook niet te gaan redden onder Bosz dus beter focus je je op een goede flankspeler

25-10-2016 14:47

IRONMAN703 +0

KJH is nog altijd een top spits voor de eredivisie & CL in 2017/2018! Traore is niet de spits die we hadden verwacht maar meer een buitenspeler.
Dolberg en Cassiera zijn te jong om een heel seizoen op te leunen! Geef hem een 1,5 jaar contract deze winter met optie op nog 1 jaar. Dan sta je de jeugd niet in de weg, kan hij weer voetballen en heeft hij na 1,5 jaar de mogelijkheid naar USA/VAE/Qatar te gaan om nog ff te cashen.

25-10-2016 14:25

RusselWestbrook +21

Noem de positieve kwaliteiten van Huntelaar eens op.

25-10-2016 14:26

wt4ajax +0

Afmaken, koppen en trapte techniek. Hij is en blijft een killer spits in de 16. Als je ziet hoeveel kansen we de afgelopen wedstrijden behalve Feyenoord creëeren en toch niet meer scoren. Dan ben ik wel van mening dat je met Huntelaar toch wel weer wat ruimere uitslagen koopt. Niets te min van Dolberg, want hij moet wel in de meeste wedstrijden de spits blijven.

25-10-2016 14:47

RusselWestbrook +21

Ah, dat zijn dezelfde kwaliteiten die elke spits op de wereld beheerst. Misschien koppen niet, bij de kleine spitsen.

Kan ie verder ook nog iets? Een goeie pass? Is ie snel? Goeie techniek? Goed overzicht? Kan ie zichzelf vrij maken met een actie? Heeft ie de werklust om vol mee te doen met druk zetten.

Nee hè? Dolberg kan dat allemaal wel. Weggegooid geld als je Huntelaar haalt. Extreem beperkte spits.

25-10-2016 14:51

Schillo +2

Helaas, te laat... pas wanneer hij 3e keuze is bij Schalke willen terugkeren? Jammer jongen, verkeerd gegokt.

25-10-2016 13:53

nicholas87 +818

Altijd welkom, als hij als backup van Dolberg wil fungeren

25-10-2016 13:47

Ar-AFCA +5

Opzouten! Te laat, ga maar lekker naar China ofzo!

25-10-2016 13:36

Daneman +1387

oooooooooh, hoe lullig

25-10-2016 13:24

DaniAjax +232

Voor de slotfase...

25-10-2016 13:20

afcklaasf +0

totaal overbodig en ik.denk zelfs niet goed genoeg

25-10-2016 13:12

Masthab +0

Dolberg kan trouwens ook vanaf links spelen. Huntelaar in de spits. Alleen is volgens mij Traore voor de spits gehaald. En je hebt nog Cassiera, vind ik geen buitenspeler. Denk dat Huntelaar nog heel wat kan laten zien in de Eredivisie. kunnen de jonkies nog wel wat van leren.

25-10-2016 12:50

Eduard +3

Is Ajax wel een alternatief. We hebben Dolberg (zeer goed), Cassiera (Goed ) en Sierhuis komt eraan zou ik denken.

Zou Klaas Jan pinchhitter willen zijn bij Ajax ??

25-10-2016 12:46

Professor +11148

Pinchhitter is niets voor Huntelaar kijk maar hoe het bij het Nederlands elftal was.
Met Dolberg en Cassierra hebben we 2 zeer goede spitsen.
Nee hoop niet dat hij komt.

25-10-2016 12:56

voorland +1

Voor klaas is altijd plaats.

25-10-2016 11:50

Maik +422

Bild is lekker op de hoogte van Dolberg.

25-10-2016 11:49

nightgoat +31031

Nein, danke.

25-10-2016 11:45

BennJii020 +2

prima 2e spits na Dolberg :) Traore volgend jaar weg, Cerny meteen na het eerste

25-10-2016 11:35

hakkietjakkie +80

Huntelaar heeft gegokt en verloren. Ajax heeft nu weinig aan hem met 3 spitsen al in de gelederen en een spits die rendeert.

25-10-2016 11:34

strafschop +3

Toch knap dat jij een conclusie trekt die compleet anders is dan wat de Bild opschrijft. Zij zijn er van overtuigt dat KJH nu al zeker is van zijn pensioenbonus van 7 miljoen dankzij de blessure van Embolo.

25-10-2016 18:43

Creative94 +0

Mocht Huntelaar komen, gaat hij dan in de basis spelen ? Ik denk het niet, ik denk dat Dolberg dan nog steeds de voorkeur krijgt. Of Klaas-Jan dan genoegen neemt met een plaats op de bank, af en toe eens een wedstrijdje basis spelen of een paar minuutjes invallen? Dan kan hij beter bij Schalke blijven ...

25-10-2016 11:26

lodeiro +612

Heeft nu weinig zin meer, dan had die deze zomer moeten komen

25-10-2016 11:25

OntlastendeMiddenvelder +1987

Uitstekende pinchhitter, als de wedstrijd op slot zit en Dolberg moe is.

25-10-2016 11:24

DJMokum +15

Met Huntelaar op 9 heb je 2 buitenspelers nodig die op hun ''goede been staan", is veel minder in het zelf creëren dan bijv. Dolberg....

25-10-2016 11:21

DJMokum +15

Is precies waarom onze Milik regelmatig een off day had...

25-10-2016 12:12

W Z A W Z D B +0

Te laat. Dan laat Cassierra ook stikken.

25-10-2016 10:53

WyZynDeBeste +2

Dolberg, Cassierra en ook nog Huntelaar is misschien te veel van het goede.

Toch zie ik deze jongen heel graag weer in ons mooie shirt...

25-10-2016 10:50

swing +2343

gewoon halen punt

25-10-2016 10:47

OntlastendeMiddenvelder +1987

gewoon halen, komma argument

25-10-2016 11:26

Simon1 +2959

Dit is op zich wel een goede situatie. Echter zal de situatie hier voor Huntelaar niet anders zijn dan daar. Dolberg staat goed als spits en ik Huntelaar zal daarom hier ook op de bank plaats moeten nemen. Wellicht kan het de keuze zijn om Huntelaar in de champions league op te stellen in verband met zijn ervaring, maar ik ben niet zo'n voorstander van dit soort spelers terughalen. Hij zit bij Schalke04 niet eens meer op de bank en dat heeft een reden. Waarom zou een speler dan wel goed genoeg zijn om bij Ajax in de basis te staan? Per slot van rekening streven wij naar het topniveau.

25-10-2016 10:28

FlyingDutchMan +17314

Het is allemaal veel minder dramatisch dan het beeld dat hier wordt geschetst. Ik volg de Hunter wekelijks en hij is inderdaad sinds twee wedstrijden zijn basisplaats kwijt. Voor zover je daarover kan spreken na 2 wedstrijden, want in die landen kan men elke week wisselen of een trainer eruit gooien. Ik had verwacht dat dit seizoen Embolo de nieuwe spits zou worden, maar tot een paar weken geleden werd Embolo meestal aan de rechterkant geposteerd, waardoor Huntelaar de spits was. The Hunter is hard op weg om automatische contractverlenging te krijgen, als die gozer niet in de basis staat dan valt hij wel in. Hoop nog steeds dat hij terugkeert, in welke rol dan ook!

25-10-2016 11:31

Rinky +1

Dit heeft alleen zin als z'n contract ontbonden wordt in de winterstop lijkt me. Ik verwacht dat Dolberg nog niet in staat om dit jaar al 50 wedstrijden te spelen dus een 2e/3e spits voor 1 jaar is wel van toegevoegde waarde.

25-10-2016 10:22

davidsglory +798

Zo lang hij maar niet naar de kakkies of pisvee gaat

25-10-2016 10:17

Capi86 +0

Huntelaar moet lekker gaan cashen. Wij hebben Kasper Dolberg. Potentiële wereldtop.

25-10-2016 10:11

AbdelhakNouri22 +2

Dolberg is een goede spits maar geen potentiele wereldtop. Milik was beter (was wel ouder).

25-10-2016 10:37

Prethoofd123 +0

Milik was niet beter, Milik was een pure afmaker. Hij kon totaal niet meevoetballen, hij probeerde dat wel maar hij kon het simpel weg niet.

Milik heeft misschien een beter schot en kan iets beter afmakendat Dolberg, Maar Dolberg is sneller, wendbaarder, kan goed voetballen, heeft ook een geweldig schot, hij heeft eigenlijk alles.

Milik is echt niet beter dan Dolberg imo.

25-10-2016 10:43

Creative94 +0

Die jongen laat een paar leuke dingen zien? Die jongen laat zien dat hij over alle facetten van een spits beschikt en dat nu al!

Aannames, kort wegdraaien, lichaam gebruiken in duels, passen, inzicht, afmaken noem het allemaal maar op. Zelfs over zijn schot kun je een punt maken dat hij niet onderdoet voor Milik. Milik schoot over het algemeen keihard. Dolberg op techniek en volgens mij zijn die schoten ook geen speldenprikkjes.

Nee Milik is absoluut niet beter dan Dolberg. Misschien op dit moment een stukje verder in zijn ontwikkeling maar hij is ook ouder. Daarbij zeg ik niet dat Milik geen goede spits is.

25-10-2016 11:13

RusselWestbrook +21

Ga je mond spoelen, man.

25-10-2016 11:16

RusselWestbrook +21

Nou, zeg het maar.

25-10-2016 12:04

RusselWestbrook +21

Ja hallo, ik wil een kans hebben om te winnen. Dat staat gewoon vast, want ze zeiken hier op iedereen, ook op spelers die het gewoon goed doen.

25-10-2016 13:58

RusselWestbrook +21

Je bent vergeten om 'grapje' achter je post te zetten.

25-10-2016 10:47

WyZynDeBeste +2

Dolberg is in potentie beter dan Milik, daar ben ik heilig van overtuigd.
Kijk naar hoe koel hij blijft, hoe balvast hij is, hij goed hij kan meevoetballen. Ongelooflijk.

25-10-2016 10:49

Ajax#1900 +1

Hij wordt ook veel meer betrokken in het spel he. Milik zag je alleen bij goals.

25-10-2016 12:08

Simon1 +2959

Want dat is nu al te zeggen...

25-10-2016 10:53

RuffRhythim +24837

Mensen....dit is een verhaaltje van Bild.

Huntelaar heeft zelf niets gezegd hierover lijkt me.

Ondanks dit kan je wel zeggen dat we al volledig voorzien zijn in de spits, maar dat zijn wel twee jongens van amper 19 jaar, die nog lang niet een volledig seizoen constant zullen presteren.
En dan kan Huntelaar echt wel van waarde zijn op het moment dat de 19-jarigen het even niet redden.

25-10-2016 10:09

De_Realist +365

Huntelaar zie ik alleen niet doen wat Dolberg wel deed in de klassieker, zijn man voorbij komen en zelf kansen creëeren.

25-10-2016 10:18

RuffRhythim +24837

Nee, Huntelaar is gewoon alleen een afmaker.
Die kunnen dat soort dingen niet.

25-10-2016 11:11

Justin4195 +273

gaat vast naar turkije

25-10-2016 10:09

RusselWestbrook +21

Alsjeblieft niet. Anti voetballer, kan er echt helemaal geen reet van, kan alleen op doel schieten. Dolberg is nu al beter dan KJH ooit was. Milik was zelfs beter dan KJH.

25-10-2016 10:08

FUBAR +189

Jij spoort echt voor geen meter. Huntelaar zou zelfs nu nog lachend 20 ballen er in schieten in de micky mouse competitie.

25-10-2016 13:34

RusselWestbrook +21

Ja, net zoals ie aan de lopende band scoort in Duitsland.


Oh nee niet. Gast kan er écht geen reet van. Super traag, kan helemaal niks zelf creëren en is volledig afhankelijk van aanvoer van de zijkanten. Compleet waardeloos totdat ie in strafschop gebied staat en ook daar wordt ie zienderogen elke jaar, zo niet, elke maand minder. En hij gaat dus alleen nog maar minder worden ook.

Dolberg is nu al beter dan Huntelaar in zijn beste dagen. Is wel snel, kan wel zelf iets creëren, is wel nuttig buiten de 16 en gaat alleen maar beter worden.

Zou echt een dramatische transfer zijn, je gaat er keihard op achteruit.

25-10-2016 13:49

Daniellieuwe020 +0

We hebben al een wereldspits lopen op het moment bij Ajax, dus niet kopen

25-10-2016 10:03

12ajax +0

we hebben er zelfs 2, Cassiera wordt ook een wereldspits

25-10-2016 10:10

De_Realist +365

Ik heb nog niks gezien van Cassierra dat laat zien dat het een wereldspits is.

25-10-2016 10:19

Rene1990 +24

nee hoor toen ze hem haalden is er direct gezegd dat hij voor de toekomst was en niet direct voor het eerste

25-10-2016 10:29

Minsc +1520

Vijf miljoen is dan toch wel een beetje veel.

25-10-2016 11:30

Rene1990 +24

zeker maar overmars had gezegd dat hij een deel zou besteden toch van de 30 mill van milik

25-10-2016 11:34

De_Realist +365

Vond 5 miljoen inderdaad ook veel, vooral omdat El Azzouzi bij FC Twente betere statistieken had dan Cassierra, en El Azzouzi speelde ook echt niet bijzonder bij FC Twente.

25-10-2016 13:18

De_Realist +365

Cassierra heeft inderdaad niet veel kansen gekregen, en ik zeg ook niet dat hij geen wereldspits kan worden.

Van wat ik tot nu toe van hem heb gezien in de 149 minuten die hij tot nu toe heeft gekregen, kan ik niet zeggen dat ik kwaliteiten van een wereldspits heb gezien.

Dus ik vind het nogal voorbarig dat 12ajax zegt dat het een wereldspits zal worden. Dat was mijn punt.

25-10-2016 13:17

Arie Vink +4856

Daar zal Cassierra blij mee zijn. Niet doen, we hebben Dolberg en Cassierra al.

25-10-2016 09:56

Ajaccus +10

Ik mag hopen dat Marc nu wel drie keer nadenkt voor hij weer een speler haalt die duidelijk 'Over the Hill' is.
Daarbij komt Klaas Jan echt niet voor de bank.

25-10-2016 09:55

mistermiyagi +7

Als spitsen trainer.. ala Makaay, neusje voor looplijnen en voor een goal.

25-10-2016 09:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.