'Ajax ziet in Jorge Sanchez (24) concurrent voor Rensch op rechtsbackpositie'

door Bart Veenstra 533

Bron De Telegraaf

'Ajax ziet in Jorge Sanchez (24) concurrent voor Rensch op rechtsbackpositie'

door Bart Veenstra 533

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Ajax zou zijn pijlen hebben gericht op Jorge Sanchez (24). Dat meldt De Telegraaf. De Mexicaan is in beeld om de vacature op de rechtsbackpositie in te vullen, zo meldt de krant vrijdagmiddag.

Sanchez speelt nu nog bij Club America, maar kan rekenen op belangstelling van clubs uit Spanje en Italië. Ajax hoopt hem er echter van te overtuigen dat de Amsterdamse club de ideale springplank naar de Europese top is.

Ajax-watcher Mike Verweij legt op de website van De Telegraaf uit dat de 21-voudig international van Mexico ongeveer vijf miljoen euro moet kosten. 'Dat is voor een speler van het Mexicaanse nationale elftal een koopje', zegt Verweij. Sanchez speelde tot dusver 148 wedstrijden voor Club America, terwijl hij daarvoor al 39 keer uitkwam voor Santa Laguna.

Sanchez moet bij Ajax de concurrent worden van Devyne Rensch. 'Afgelopen week is Santiago Arias aangeboden', zegt Verweij. 'De ex-PSV’er mag transfervrij weg bij Atletico Madrid en zijn komst zou een stunt zijn. Maar er is vanwege zijn eerdere blessureleed wat twijfel over zijn fitheid. Het lijkt erop dat Ajax liever een speler heeft die direct inzetbaar is. Net als Arias heeft Sanchez de grinta, die Lisandro Martinez en Nicolas Tagliafico ook brachten.'

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+.

Lees meer over:
Plaats reactie

DeKes +3195

Snel handelen. Doet H2 goed.
Sanchez Timber Bassey Wijndal……
Smullen!

02-08-2022 11:52

PetrusKeizer +10739

Of die Sanchez zonodig moet komen, geen idee, maar dat lozen van GammeleJan & co is sowieso n goed idee

01-08-2022 18:03

Spielmacher +10683

Aankopen lijken altijd beter voordat ze debuteren.

01-08-2022 02:59

Masz +3731

Geruchtenmolen: 'Club America laat Sanchez niet gaan'
Mike?

30-07-2022 18:00

Bonno1978 +6457

Schuurs weg, Klaiber en Mallagan (tijdelijk) weg.....spoeling achter de basis wordt dan wat dunner. Ze zullen deze jongen al langer en intensief bekeken hebben. Al onze huidige Zuid-Amerikaanse vrienden kwamen als 'relatief onbekenden', anders waren de Madrids van deze wereld er ook al bij geweest. Antony als uitzondering. Je komt niet zomaar in het Mexicaans elftal, 5 miljoen is te doen en Alvarez zal best wat input hebben gegeven.

30-07-2022 10:25

Freddy +11374

Je hebt met Timber, Bassey, Blind en Rensch vier man die centraal achterin kunnen. Linksback heb je Wijndal, Blind, Bassey, Rensch en Baas. Rechtsback Rensch, aankoop, Regeer, Gooijer. Eventueel kan Alvarez ook nog bij nood centraal achterin en wellicht komt er nog een speler voor Schuurs. Volgens mij hebben we meer dan genoeg spelers.

30-07-2022 14:53

Wamberto +2968

Ik denk dat hij in plaats van Schuurs aan de selectie wordt toegevoegd.
Rensch wordt dan backup CV en evt RB.
Per saldo gaat Ajax er dan op vooruit. En ook nog eens financieel.

30-07-2022 10:23

JaapStam +136663

#StayStrongGrinta!!!

30-07-2022 08:53

OwenStevenDalberg +27480

Ik zou wel een rechtsback halen. Het niveau verschil tussen 1 en jong wordt te groot. Ik zou een extra tussenstap creëren door meer jongens te verhuren aan clubs in de Eredivisie. Dan kan een Regeer eerst meer ervaring opdoen in de Eredivisie, in jong leert hij niet veel meer.

30-07-2022 07:29

Afcatobias +113

Hij speelt volgens mexicanen best goed deze voorbereiding tegen clubs als Chelsea en Real Madrid.

Ik snap wel dat Ajax zoekt naar een goed verdedigende back want als je opzoek gaat naar een goede voetballer dan kunnen ze meestal niet goed verdedigen en laat juist dat her probleem zijn met onze huidige backs.

Wanneer we een goede voetballer er neer willen zetten is het denk ik beter om voor Rensch, Regeer of Fitz-Jim te kiezen.

Ik had graag Laird gezien maar die is waarschijnlijk heel duur en ook vaak geblesseerd + ook niet de beste verdediger volgens mij.

30-07-2022 03:20

Rasmussen +25823

Hele probleem is ontstaan omdat Ajax Mazraoui transfervrij liet lopen.

30-07-2022 03:12

3*stars*3 +23369

Mazraoui koos er zelf voor.
Kon je al zien aankomen, toen hij vorig jaar van zaakwaarnemer wisselde en overstapte naar Mino.
Of moest Ajax een Shotgun tegen z’n kop zetten en dwingen om te tekenen?

30-07-2022 07:54

JOHANisGOD +18498

https://www.ensie.nl/woordenboek-van-populair-taalgebruik/grinta


GRINTA

BETEKENIS & DEFINITIE
(1990) (< Ital.) (sp.) lef, hardnekkigheid, doorzettingsvermogen, verbetenheid, karakter, het al of niet kunnen knokken. De term wordt zowel in wieler- als in voetbalkringen gebruikt.

• De Italianen hebben het voortdurend over hun grinta, hun wil om te winnen, hun verbetenheid. Die grinta heb ik bij Nederland gemist. (Het vrije volk, 29/06/1990)
• De schitterende ‘grinta’, waarde sportliefhebbers, de Italiaanse uitdrukking van de overwinning, was vandaag de triomf van Etxebarria. (Martin Ros: De wonderlijke Tour. 2000)
• Wat maakte Malinois zo sterk? Mijn collega-analisten bij Play Sports zeiden in koor: 'Grinta'. In Nederland weten ze niet wat je daarmee bedoelt, maar ik ken deze, vooral in Belgie veel gebruikte , term. Grinta komt in de buurt van de eigenschap die Malinois zo deed uitblinken, maar ik vond een ander woord toch beter: 'Gogme'. (Het Laatste Nieuws, 31/08/2015)
• Het woordje grinta (wil om te winnen, vastberadenheid) is aardig ingeburgerd in de Nederlandse voetbalwereld sinds de (Zuid-)Amerikanen bij Ajax spelen. Nicolás Tagliafico, Lisandro Martínez en Edson Álvarez brengen wekelijks zo'n portie grinta mee bij wedstrijden. (www.sportnieuws.nl, 30/04/2021)
• Winnen met panache of in schoonheid verliezen. Dat is vanavond om 21 uur de opdracht voor de Rode Duivels in München. Dat kan alleen door tegen Italië te kiezen voor de aanval. Niet naïef, maar met gretigheid en grinta. (De Standaard, 02/07/2021)

30-07-2022 02:56

AFCA1996L +15816

Heb echt zin in wat grinta bij Rensch vanavond, anders gaat het een hele zware avond worden tegenover Gakpo.

30-07-2022 02:50

JOHANisGOD +18498

Hij heeft geen grinta.

30-07-2022 02:54

AFCA1996L +15816

Dan moet Rensch wissel staan en heb ik zojuist mijn hoop gevestigd op wat scherpe grinta bij Klaiber.

30-07-2022 03:06

gi0vanni +7123

Klaiber staat net als Magallan op de transferlijst. Gewogen en.....

30-07-2022 03:49

RobbertB +2187

Ben benieuwd hoe Rensch het gaat doen. Als die lamp hem zoekspeelt, zit Sanchez morgen al in het vliegtuig.

30-07-2022 03:10

AFCA1996L +15816

Brengt hij wél de nodige grinta met zich mee vanuit Mexico?

30-07-2022 03:33

Bonno1978 +6457

Heb nog wat op m'n oprit liggen...

30-07-2022 10:28

036AFCA97 +146646

Heel fijn dat steeds meer mensen grinta-moe worden.

Tuurlijk, wat vechtlust is top, maar in 18/19 hadden we op Nico na een heel grinta-loos elftal. Ik zie nog altijd liever voetballend vermogen dan grinta.

Daarnaast slaat het nergens op dat grinta wordt gekoppeld aan latino’s. Jongens als Wijndal en Tadic zijn ook fel. Het is gewoon weer zo’n term die lekker bekt en nu misbruikt wordt.

30-07-2022 01:03

JOHANisGOD +18498

https://www.ensie.nl/woordenboek-van-populair-taalgebruik/grinta

30-07-2022 02:57

jeffrey_van_der_sluis +30363

Zijn er geen rechtsbacks in Zuid-Amerika met de achternaam Grinta?

30-07-2022 00:52

nigel_brouwer +264

duurt lang wanneer komt die

30-07-2022 00:12

Pingelaar +13229

Rensch (hij kan er dus in nood wel spelen) is van origine geen rechtsback en dat laat hij zien ook. We hebben Klaiber wel, maar die heeft ook niet het niveau om in de CL te spelen. Er zijn twee cv's weggegaan, van dat geld kan je een nieuwe rechtsback halen. Ik vind het een logische keuze.

29-07-2022 22:56

WantAmsterdam +116036

Martinez en wie nog?

29-07-2022 23:15

twynestar +28218

Bergdolmo

29-07-2022 23:29

Pingelaar +13229

Ik heb het wat vlug gezegd ja. Ik zal mezelf even wat duidelijker maken.

Bassey is al als vervanger gekocht voor Martinez. Ik had Magallan en Schuurs inderdaad wel meegerekend als verkocht in onze selectie. Dat zijn twee centrale verdedigers. Rensch wilt het liefst zelf centraal spelen, dus reken ik hem mee als cv.

Dus vind ik het logisch om een rechtsback te zoeken ipv nog een centrale verdediger.

29-07-2022 23:32

WantAmsterdam +116036

Tot nu toe is alleen Martinez weg. Al verwacht ik dat Schuurs straks vertrekt en voor Magallan zijn er ook geruchten.

29-07-2022 23:41

Pingelaar +13229

Ik verwacht ook dat Magallan verkocht wordt.

29-07-2022 23:50

Lullo +6053

Het klinkt zeer goed, hoeft Antony niet eens meer mee te verdedigen, gewoon Sanchez op de spelers aan de linkerflank zetten en dan de bal door naar Antony.

29-07-2022 22:36

AjaxIsBeast +5975

''Jorge has an impressive physique and runs the 90 minutes there and back, he defends better but his technique is not the best, Kevin is more offensive and technical but it would cost him because of his physique and he does not defend very well. In my opinion Jorge is the best option due to experience, physicality and defense.''

Dit was wat de meeste Mexicanen zeiden over Jorge Sanchez en Kevin Alvarez, die beide aan ons gelinkt werden.

29-07-2022 22:27

Pingelaar +13229

Dus Jorge is de beste optie van de twee begrijp ik. Dit klinkt in ieder geval al goed. Ik vind het een hele goede eigenschap als back die de longen heeft om de flank te domineren en ook nog vaak de bal kan veroveren.

29-07-2022 22:52

Sambavleugels +18710

Ik zou het ook wel leuk vinden als ie een bal aan kan nemen.

29-07-2022 23:08

twynestar +28218

ook wel lekker altijd als ze zindelijk zijn. zon gedoe

29-07-2022 23:30

aschja +20588

Ik hoop gewoon op 2x Alvarez. Gewoon om deze site helemaal fucked up te zien gaan.

29-07-2022 23:42

Intec2.0 +12403

Dit vind ik niet hoog inzetten voor rechtsback positie. Al helemaal niet als je Schuurs kan verkopen boven de 10M

29-07-2022 22:27

Freddy +11374

Dit is ook de vervanger van Klaiber en niet van Schuurs. Daar zal een ander voor komen.

29-07-2022 22:37

Intec2.0 +12403

Daar zal ik niet helemaal vanuit gaan. Rensch kan ook in het centrum spelen. En mocht er ook een vervanger komen zal het een jonkie zijn bijv Rav van den berg

29-07-2022 22:42

fc Barcelona_ke +19239

5 miljoen is ook gewoon koopje!

29-07-2022 23:38

Haarlemmer +20589

Waarom is een Mexicaans international niet hoog inzetten? Omdatie maar 5 miljoen moet kosten? Nico kostte ook maar 5 en licha 7,5

29-07-2022 23:39

Intec2.0 +12403

Niet elke international is gelijk een versterking. Bedragen doen er niet toe. Ik heb hem een aantal keer zien spelen en betwijfel of deze speler beter is dan Rensch.

30-07-2022 07:48

Sambavleugels +18710

@AS

Kan het gebruik van het woord grinta aub beloond worden met een permanente ban? Bij voorbaat dank.

29-07-2022 22:27

NeeI +107643

Ik ben hartstikke voor.

Wie is er ooit met deze onzin gekomen? Was dat Haggie? Of een willekeurige journalist?

29-07-2022 22:34

ajaxwestland09 +28932

Haggie net als draufganger ook zijn woord

29-07-2022 22:51

Sambavleugels +18710

Weet niet eens meer wie ermee begon. Spijtig, want het is een hartstikke mooie term uit ik meen Italië die nu op AS grotendeels dient ter rechtvaardiging van antivoetbal. Het is ook iets dat alleen Latijns-Amerikanen hebben, dat is genetisch schijnbaar, en je hebt het nodig in overvloed. Anders zijn we ten dode opgeschreven. Terwijl we in 18/19 alleen Nico hadden als grinta guerrero. Of nee, wacht, we hadden Magallan natuurlijk nog. Die had dat ook in overvloed, want Latino, en dat werkte ongetwijfeld door vanaf de bank. Dat zag je tegen Feyenoord ook direct, en ook toen ie er in kwam tegen Spurs.

Ach ja. Dat jaar zal wel geluk zijn geweest en niks te maken hebben met dat we de best voetballende ploeg in de CL waren.

Grinta! En wijze spreuken als 'met 11 ballerina's win je de oorlog niet' krijg je er regelmatig gratis en voor niets bij. Wij zijn Ajax. Goed voetbal is ondergeschikt aan grinta.

29-07-2022 23:05

JohnnyRap +182

Ter Apel en grinta zijn woorden die ik graag een tijdje niet zou willen horen.

29-07-2022 22:39

Afc22 +315

moet altijd aan brinta denken als ik het woord tegenkom

29-07-2022 22:44

3*stars*3 +23369

Ik doe ook niet mee met dat grinta (net als het dat “H2” shit bijv).
Gebruik liever woordjes; strijder, pit, passie, vuur, gretigheid etc.
Woorden die tot paar jaar geleden altijd werden gebruikt in NL.

29-07-2022 23:16

ajaciedpp +1597

Al die stumpers die zonder enige kennis deze jongen hier lopen af te kraken moet ik echt van kotsen, deze jongen is niet voor niets 21`keer internationaal voor Mexico, is een karakter speler die we hard nodig hebben en is een geweldige speler met de juiste mentaliteit, met een junior die op die plek verleden jaar deelgenoot was van een lekke jong Ajax defensie ga je de oorlog niet winnen in Europa!!!

29-07-2022 22:24

PartyPat +1458

Ik kom de comments niet tegen waar je naar verwijst. Waar zie je die dan? De meesten hier zijn wel positief toch?

29-07-2022 22:25

ajaciedpp +1597

Dan moet je maar eens goed verder scrollen PARTYPAT!!!

29-07-2022 22:38

koenos1 +7908

Zonder Brinta geen grinta!

29-07-2022 22:24

aschja +20588

En zonder grinta wel Schuurs.

29-07-2022 23:45

gi0vanni +7123

Vandaar die 15 mil. Schuurs zit aan de brinta.

30-07-2022 03:54

PartyPat +1458

Ajax gaat voortaan Grinta pap serveren voor al haar jeugdspelers.

29-07-2022 22:21

aschja +20588

Met een vleugje anabolen voor de smaak.

29-07-2022 23:45

NeeI +107643

Zuid-Amerikanen brengen grinta!!!

"Maar Mexico is Noord-Amerika"

Grinta!!1!

29-07-2022 22:19

Lullo +6053

Volgens mij Midden-Amerika.

29-07-2022 22:33

WantAmsterdam +116036

Noord-Amerika is een continent, waar Mexiko ook bij hoort.

30-07-2022 03:01

Spielmacher +10683

Nee hoor, Amerika is een continent, waar zowel, Noord-, Zuid-, als Midden- onder valt.

01-08-2022 02:56

JaapStam +136663

Adonis Frias wordt genoemd als mogelijke opvolger van Perr Schuurs!!!

29-07-2022 22:13

JaapStam +136663

https://twitter.com/TransferAgency_/status/1502018164695216133

29-07-2022 22:15

fc Barcelona_ke +19239

en mijn vraag: hoe betrouwbaar is dat Agency?

29-07-2022 22:18

JaapStam +136663

Geen idee!!!

29-07-2022 22:27

JOHANisGOD +18498

AjaxTransferPrimeur

Het zou mij niet verbazen als Ajax voor de opvolging van Perr Schuurs uitkomt bij Adonis Frias uit Argentinië .

29-07-2022 23:10

PartyPat +1458

Die heeft al hele legers omgelegd in de ghetto van Buenos Aires. Een echte slager.

29-07-2022 22:20

Yeshyeshyall +10924

Schijnt wel een goede speler te zijn

29-07-2022 22:25

MrMalandro +1757

Ja, in maart 2022

29-07-2022 23:10

LouisVonGoal +2910

https://twitter.com/TransferAgency_/status/1502018164695216133

Frias uit Argentina?

29-07-2022 22:05

BobaAjax +702

Schuurs uit, Frias in.??

Even filmpje bekeken, Slidings maken en een crosspass geven kan hij in ieder geval. Voor de rest afwachten.

29-07-2022 22:17

Mokumsfinest +834

Bericht is van 10mrt?

29-07-2022 22:24

JOHANisGOD +18498

Bron
AjaxTransferPrimeur


Het zou mij niet verbazen als Ajax voor de opvolging van Perr Schuurs uitkomt bij Adonis Frias uit Argentinië #ajax #frias

29-07-2022 22:00

aschja +20588

Verzin je eigen quote is vriend.

29-07-2022 22:03

Welja +712

Als Feyenoord interesse had gehad, wat was dan het commentaar geweest?

29-07-2022 21:59

Amp +37530

Feyenoord had ook interesse in hem...

29-07-2022 22:00

fc Barcelona_ke +19239

Feyenoord heeft moeite met hoofdprijzen betalen! alleen Timber kon ze doorpakken! veel linksbacks, vleugelaanvallers kon ze niet doorpakken!

29-07-2022 22:17

Panna +5042

Waar halen ze het geld vandaan?

29-07-2022 22:01

OwenStevenDalberg +27480

PSV 2.0 dubieuze investeerders en financiële constructies. Gimenez bijvoorbeeld 50% van de rechten.

29-07-2022 22:26

aschja +20588

Who gives a shit echt.

29-07-2022 22:03

nigel_brouwer +264

wanneer komt hij

29-07-2022 21:59

aschja +20588

Na vandaag.

29-07-2022 22:03

DaNaRWaL +4296

Na het lezen van veel onderstaande comments heb ik besloten om morgen een lekker kommetje Brintapap te gaan eten, geen idee waarom....

29-07-2022 21:59

aschja +20588

En heel de tijd mamma te roepen.

29-07-2022 22:04

Udenaar +5888

Dat noemen ze sluikreclame 😉

29-07-2022 22:19

Panna +5042

Hoe kan hij dan maar 5 mio zijn.... ?

29-07-2022 21:59

aschja +20588

Omdat ze niet tot 6 konden tellen.

29-07-2022 22:04

afca1985 +21211

Iemand riep hier dat we beter voor de Mexicaan Kevin Alvarez kunnen gaan. Na beelden gezien te hebben ben ik daar idd ook voor, deze Alvsrez heeft qua stijl wel iets weg van Nous, en die Sanchez van een Kristensen. En Alvarez ligt nog maar 5 maanden vast dus kost je hooguit 2 a 3 miljoen. Een veel technischere speler hoort ook meer bij Ajax

29-07-2022 21:53

PartyPat +1458

Als dat haalbaar zou zijn dat gaat Ajax wel voor Kevin Alvarez denk ik, maar waarschijnlijk zijn er clubs uit grotere competities die hem ook willen of vragen ze een belachelijk bedrag. Ik vertrouw op zich wel op het scoutingsapparaat van Ajax en H2.

29-07-2022 21:56

afca1985 +21211

Ik kan op internet niets vinden over geruchten naar clubs ofzo, maar toevallig wel Psv nog niet zo lang geleden, maar hebben nu een"wereldtopper" gehuurd, dus zijn niet meer in de running. Ik zit overigens niet op social media misschien zijn daar wel geruchten

29-07-2022 22:45

Amp +37530

Las net hier tussendoor dat ajax al eens naar hem had geïnformeerd maar te duur was. Zou door een mexicaanse bron zijn getweet

29-07-2022 22:02

afca1985 +21211

Hmmm das wel raar, er staat in artikel dat Tigres geinteresseerd is/ was, maar dat ze hem liever aan een Europese club willen verkopen. In een ander artikel zeiden ze juist dat ze hem doordat ze in de CL spelen hem tot de winter juist willen gebruiken. 5 maanden contract dus kan nooit achterlijk veel kosten als ze hem toch willen verkopen

29-07-2022 22:48

Amp +37530

Las net ff de reactie waar ik t over had, en zou gaan om geen akkoord tussen clubs. Geen idee dat of vanwege de prijs was of idd zoals jij aangaf ivm die CL

30-07-2022 09:25

WantAmsterdam +116036

Spelers uit Mexiko zijn na einde contract niet transfervrij zover ik weet.

30-07-2022 03:03

afca1985 +21211

Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord

30-07-2022 07:46

WantAmsterdam +116036

Dat betekend niet dat het niet zo is. Bosman arrest is alleen voor EU/Europa geldig, andere continenten hebben hun eigene regels.
Ik kan er helaas niks vinden (in Engels, Nederlands of Duits), maar kan me herinneren dan ooit Jackson Martinez na einde contract voor 9 miljoen naar porto vertrok.

30-07-2022 14:13

komopajax777 +13194

Goed dat Ajax op Latinos blijft inzetten.Ze voegen veel toe met hun grinta.Hopelijk wordt Rensch dan ook een echte kerel.Een goede leerschool voor hem.

29-07-2022 21:51

aschja +20588

Nope. Dat blijven jongetjes.zelfde als Schuurs.

29-07-2022 22:05

RemkoVlaspeer +512

Ik zit te soppen in mijn tangaslip. Die grinta hebben we nodig. Een man die uit de Mexicaande jungle komt met ballen van staal. Vamos Jorge!

29-07-2022 21:34

Red Devil +3604

Heel verstandig want Rensch komt te kort.

29-07-2022 21:32

komopajax777 +13194

Rensch moet nog veel leren maar heeft veel talent.

29-07-2022 21:52

Schip +23351

Ik zou de voorkeur geven aan een jeugdspeler. Je moet echt eens laten doorstromen. Dan maar even wat minder brengen op die positie. Regeer liet best aardige dingen zien, Fitz Jim zou het moeten kunnen. Alleen als je een echt talent kunt strikken, zou ik iemand halen.

29-07-2022 21:05

Stamhoofd +11514

Moeten ze wel goed genoeg zijn.

29-07-2022 21:05

Schip +23351

Ik denk dat ze goed genoeg kunnen worden.

29-07-2022 21:06

3*stars*3 +23369

Ajax gaat nu meer dan ooit, voor spelers waarvan ze verwachten dat ze er gelijk staan.
Bergwijn, Bassey en Wijndal zijn daar voorbeelden van.
Allemaal internationals ook.
Bij spelers van een ander continent is het ff afwachten maar pit wat je bij deze gozer ziet, ontbreekt toch wel bij onze huidige RB’s en voetballend zie je ook potentie.
Trouwens ook weer een international.

Al heeft Klaiber dat wel (pit) maar meneer is gewoon niet goed genoeg voor Ajax niveau.
Sympathieke gozer en kut van z’n blessure maar we moeten door.
Klinkt hard maar zo is het gewoon.
Voor een Regeer zou een verhuur natuurlijk beste zijn, nog een jaar KKD, schiet hij niet veel mee op.
Jaartje Heerenveen of Groningen, lijkt me niet verkeerd.

29-07-2022 21:11

Schip +23351

Ja, de norm is omhoog gegaan, maar bij jonge spelers weet je soms niet of dat ene duwtje ze een hoger niveau laat halen. Op de rechtsback positie kun je best een risico nemen.

Klaiber is een ander verhaal. Heeft nooit de potentie laten zien bij Utrecht, ondanks dat sommigen dat opeens vonden toen hij compleet onverwacht werd gehaald. Niet eens international, ook geen voorselecties.

Ik zou ermee kunnen leven als je het nog even aanziet.

29-07-2022 21:14

fc Barcelona_ke +19239

Rensch heeft tegenvallende voorbereiding gehad, regeer is geblesseerd, firz jim heeft 1 wedstrijd aardig gedaan. Klaiber niet goed genoeg. Durf je risico tot de winterstop zonder back halen. Wat dan als rensch ook geblesseerd ben. Moeten we mef firz jim halfjaar doen.

Extra back zou ik zeker halen

29-07-2022 21:24

fc Barcelona_ke +19239

Bassey blind wijndal zijn ijzersterke spelers van linksbenigen. Timber is enig sterke rechtspoot. Rensch moet nog bewijzen, schuurs wil weg..

29-07-2022 21:26

PuurGeluk +4810

Fitz Jim heeft absoluut de potentie! Echt een atleet in beweging en heeft ook aardig wat inzicht maar het viel mij tijdens oefenwedstrijden op dat ie vaak net een stap of 2 te laat is met het inzetten van zijn actie. Geeft niet want hij is nog jong maar hij heeft absoluut de potentie! Ik kijk er ook naar uit hem in Ajax 1 te zien spelen voor vast.

29-07-2022 21:55

Schip +23351

Verschilt een beetje per actie inderdaad. Soms zit hij er goed bij. En ergens moet je in het team komen om je door te ontwikkelen. Dan is Gakpo wel een vuurdoop.

29-07-2022 22:16

OwenStevenDalberg +27480

Het niveau van het eerste is afgelopen jaren gigantisch gestegen. Daardoor haakt de jeugd moeilijker aan. Het niveau van de jeugdopleiding moet daarom omhoog. Het zou zonde zijn dat je nu het seizoen vergooit omdat je wel een fantastische aanval hebt, maar in de verdediging gok op talent. En dat terwijl je daar juist het minste talent in de opleiding lopen hebt. Daarom beter versterkingen kopen.
Als je talent had willen doorschuiven, dan had dat in de aanval moeten zijn.

29-07-2022 22:35

PuurGeluk +4810

Hoop dikke piemels hier op AS bij het lezen van het woordje “grinta”!!

29-07-2022 21:04

JOHANisGOD +18498

En jij een nat kutje?

29-07-2022 21:06

PuurGeluk +4810

Hahaha. 😁

29-07-2022 21:51

aschja +20588

Maar echt he. Grinta. Nieuwe stopwoord van ASers.

29-07-2022 22:07

LITMANEN1995 +469

Rensch is voor niemand een concurrent. Bakt er al 1,5 jaar niets van. Deze jongen mag dan aanvallend minder begaafd zijn, maar doet at er van hem verwacht wordt. Gezien zijn leeftijd en potentie dicht ik hem nog voldoende tijd toe om aanvallend van meerwaarde te zijn. Tagliafico was het eerste jaar aanvallend ook niet geweldig

29-07-2022 21:04

Amp +37530

Geen idee of dit m moet worden, maar een nieuwe rechtsback zou wel top zijn mits basismateriaal. Kunnen schuurs en klaiber weg, regeer als backup voor rechtsback en rensch als backup voor centraal.

Overigens nu wel een keer klaar met dat ge-grinta. In t succesjaar hadden we er nota bene maar 1 met grinta (nico) en met matthijs een grinta-light. We hadden er wel veel die verdomd goed konden voetballen. Afgelooen drie jaar hebben we drie grinta-warriors gehad. Is nou niet dat we daar zoveel uitzonderlijk europees succes mee hadden

29-07-2022 21:01

DonQ +5999

Op basis van wat berichten hier, wat beelden op youtube en wat reacties van Mexicaanse Fans, lijkt Sanchez een soort Aldi Tagliafico te zijn op de rechterkant. Zeker voetballend oogt het erg pover. Hopelijk wordt er dus nog even verder gescout.

29-07-2022 20:55

Yeshyeshyall +10924

Inderdaad. Te vroeg om al te stellen maar voetballend doen de video’s me meer aan een soort Manolev denken: ijverig maar niet per se met heel veel voetbal talent. Nogmaals het is allemaal maar een beetje speculeren want niemand zal hem goed kennen. De mensen die hem kennen of zeggen te kennen zijn er niet bijzonder enthousiast over. Zodra hij Ajacied wordt steun ik hem volledig uiteraard :)

Zelfde geldt voor Lucca: paar twitteraars die de serie B volgen waren niet echt enthousiast of overtuigd van zijn kwaliteiten maar we gaan het zien. Het type spits dat hij schijnt te zijn kunnen we wel gebruiken

29-07-2022 21:05

JOHANisGOD +18498

De Aldi heeft verschillende "Beste Koop-producten".

29-07-2022 21:07

Spielmacher +10683

Moeten we nu in ieder bericht over een Latijns-Amerikaanse speler het woordje grinta teruglezen terwijl dit helemaal geen Spaanse term is maar een Italiaanse?

29-07-2022 20:50

JOHANisGOD +18498

Dus we mogen het alleen bij Italië spelers gebruiken?

Ajax heeft nog nooit een Italiaanse speler gehad.

Oh wacht .....

29-07-2022 21:10

AjaxIsBeast +5975

''The talks between America and Ajax are going well... but an agreement has not yet been reached to send the formal offer. The departure of Jorge Sánchez looks very viable but it is not yet defined.''

https://twitter.com/KeryNews/status/1553077826525478915

29-07-2022 20:11

In Bassey we trust +15361

H2 kennende wordt zit morgen rond..

29-07-2022 20:26

fc Barcelona_ke +19239

het gebeurt nooit snel akkoord bereiken, maar ik verwacht komende dagen wel deals! zit ook in de selectie tegen Fortuna Sittard als werkvergunning aanvragen soepel is!

29-07-2022 20:33

willem1958 +8740

Beetje grinta kan geen kwaad toch?

29-07-2022 20:02

Tommyshelby +128455

Het schijnt dat zelfs Feyenoord deze gozer wilde halen een tijdje terug. Is ze niet gelukt haha. https://twitter.com/KeryNews/status/1553040788531171330

29-07-2022 19:59

Amp +37530

Als feyenoord m wilde, zit dit mij niet echt lekker eerlijk gezegd

29-07-2022 21:02

Tommyshelby +128455

Snap ik. Al heeft die nieuwe td van hun wel in Mexico gewerkt jarenlang

29-07-2022 21:07

AFCAMM +11335

Zie Mexicaanse supporters zeggen dat Ajax beter voor Kevin Alvarez zou kunnen gaan. Ken ze zelf beide niet echt.

29-07-2022 19:48

Ozymandias +159568

Op naam alleen al niet kopen… ;-)

29-07-2022 19:50

4xEC1 +7712

Je zou het nog echt menen ook hè..

29-07-2022 20:01

Ozymandias +159568

Tja, Kevin is gewoon geen naam voor een voetballer… ;-)

29-07-2022 20:24

Tommyshelby +128455

Strootman zijn blessure was ooit een nationale ramp, wat een tijden 😂😂😂

29-07-2022 20:45

NeeI +107643

He Ozy, heb je toevallig een YouTube kanaaltje? Kwam wat tegen. Zal geen naam droppen.

29-07-2022 20:50

Ozymandias +159568

Nee, heb geen YouTube kanaal.

29-07-2022 20:54

WantAmsterdam +116036

Inderdaad, hoeveel goeie voetballers die Kevin heten lopen/liepen er rondt?
Keegan, de Bruyne, maar verder?
Daarvoor dat het een vrij gebruikelijke naam is valt het best mee.
Je hoeft toch niet al te slim zijn als voetballer, dus geen excuses voor de Kevins.

29-07-2022 20:59

4xEC1 +7712

@Ozymandias: Haha, grappenmaker

29-07-2022 21:09

Damskotelet +30

Kevin Strootman, Hofland, Diks zijn de absolute legendes die als eerste in mij opkomen.

29-07-2022 21:15

RobbertB +2187

hahaha. wilde het ook vragen Ozy HD

30-07-2022 03:07

Tommyshelby +128455

Dat heeft Ajax dan ook geprobeerd toevallig:

https://twitter.com/KeryNews/status/1553038752527880194

Geen akkoord op clubniveau, daarna doorgeschakeld.

29-07-2022 19:54

3*stars*3 +23369

Ken hem niet maar als ik beelden zie en reactie van Ozy zo lees, klinkt en ziet het er goed uit.
En ja ik was een liefhebber van Nico.😉
Zo’n pitbull op de rechterkant zou wel mooi zijn.
Idd niet echt gepolijst maar je ziet wel dat hij wat met een bal kan en niet onbelangrijk, hij durft.
Dit is geen Kristensen iig.

Weet niet wat er aan de hand is met Rensch want vond hem 2 seizoenen geleden echt goed, na vertrek van Dest en blessure van Nous.
Maar die gozer staat echt stil.
Regeer lijkt mij een type die juist te “safe” is.

29-07-2022 19:40

YRGI +32921

Regeer kun je prima de kans geven. We gaan nu ook al backs kopen. Zal wel geen jeugd doorbreken dit jaar. Zelfs Taylor is weer uit het elftal gedirigeerd door onze 'trainer'.

29-07-2022 20:24

3*stars*3 +23369

Taylor begint een pot vanaf de bank en hij is gelijk gedirigeerd naar de bank?
Die gozer gaat sowieso minuten pakken en wat is er mis mee om te knokken voor je plek?
Als je goed genoeg ben, krijg je bij Ajax een echte kans.
Ze hebben heus wel aangekeken met Rensch, Regeer en Klaiber en gaan niet voor niets de markt op.

Alhoewel ik altijd liever jeugd in de basis zie maar kwaliteiten gaan voor sentimenten.

29-07-2022 20:47

TD-Ajacied +3731

Dat zou een geweldige aankoop zijn. Precies zo’n speler missen we

29-07-2022 19:34

4xEC1 +7712

Deze gozer is echt fel! Die kom je echt niet zomaar voorbij, en ik moet zeggen: aanvallend is hij denk ik beter dan Tagliafico. Ik denk dat als Ajax hem weet te strikken, het einde verhaal voor Rensch is betreft een basisplaats, en dat zou ik toch heel jammer vinden als eigen jeugdproduct. Verving Mazraoui twee jaar geleden echt wel goed bij diens blessure, daarna is het toch veel minder geworden.

29-07-2022 19:28

noppenkoning +41111

Hij denk over elk detail na en is 24/7 bezig, mooi om te zien.

29-07-2022 19:23

MPAjax +8392

Die gast zou zelfs naar Everton gaan een jaar geleden

Hier wat highlights, wat vinden jullie van hem?
https://youtu.be/paTDf5aYt5Q

Zeer goede tackle

29-07-2022 19:13

fc Barcelona_ke +19239

het ziet heel goed uit. Hij vecht door! Schuurs en Rensch geven hun gas terug als hij zijn directe tegenstander laten voorbij!

29-07-2022 19:18

MPAjax +8392

Dat hebben ze wel nodig na vertrek van martinez heb ik het idee

29-07-2022 19:21

champhead +14309

Ziet er goed uit itt wat veel mensen hier zeggen

29-07-2022 19:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.