[Update II] 'Manchester United overweegt serieus Ten Hag te behouden'

door Jesse ter Haar 151

Bron The Athletic, Sky Sports, Manchester Evening News

[Update II] 'Manchester United overweegt serieus Ten Hag te behouden'

door Jesse ter Haar 151

Bron The Athletic, Sky Sports, Manchester Evening News

Laatst geüpdatet

Manchester United heeft nog geen besluit genomen over de toekomst van trainer Erik ten Hag, zo meldt The Athletic zaterdagavond. De Engelse grootmacht gaat aankomende week een analyse maken van het seizoen en daarbij zal ook Ten Hag worden beoordeeld.

Zaterdag wist Ten Hag het seizoen met Manchester United op een mooie manier af te sluiten door de FA Cup-finale tegen stadgenoot Manchester City te winnen (1-2). The Red Devils eindigden in de competitie op de achtste plaats en grepen zodoende naast Europees voetbal, maar door de bekerwinst komt de club volgend seizoen alsnog uit in de Europa League.

Ten Hag wist na het duel met Manchester City niet of het zijn laatste wedstrijd was als manager van Manchester United. The Athletic weet dat de club al contact opnam met de entourages van andere trainers, bijvoorbeeld die van Ipswich Town-manager Kieran McKenna. De komende week zal blijken hoe Ten Hag er na de bekerwinst opstaat. Er is nog altijd geen definitief besluit genomen.

Manchester United zal volgende week onderzoeken welke aspecten binnen de club moeten worden ontwikkeld om de prestaties op het veld te verbeteren. Daarnaast zal er ook worden gekeken naar de bereidheid van Ten Hag, om vervolgens te beslissen wat de beste koers is.

'Voor mij is dit een project'

Ten Hag gaf na de gewonnen bekerfinale aan dat hij al uitkijkt naar volgend seizoen. 'Voor mij is dit een project. Toen ik hier kwam was het een rotzooi. Het is nu beter, maar we zijn nog steeds niet waar we willen zijn. Voetbal gaat om het winnen van prijzen. Ik wil het beste voetbal wat mogelijk is voor deze club en deze supporters, dus dynamisch en aanvallend voetbal. Maar het gaat om prijzen winnen en dat hebben we vandaag gedaan.'

Update - 16.00 uur (zondag 26 mei) 'Ten Hag wil zo snel mogelijk duidelijkheid van Manchester United'

Erik ten Hag wil zo snel mogelijk duidelijkheid over zijn toekomst krijgen van Manchester United, zo meldt Sky Sports zondagmiddag. De oud-trainer van Ajax erkent dat er dit seizoen fouten zijn gemaakt, maar vindt dat hij het goed heeft gedaan onder extreem moeilijke omstandigheden. De Nederlandse coach gaat nu op vakantie en zal spoedig horen of de Engelse topclub met hem door wil.

Update - 17.20 uur (maandag 27 mei) 'Manchester United overweegt serieus Ten Hag te behouden'

Manchester United overweegt serieus om Erik ten Hag te behouden als hoofdtrainer van de club, zo schrijft Manchester Evening News maandagmiddag. Officials van de Engelse topclub hebben de vertegenwoordigers van trainers die in beeld waren om Ten Hag eventueel te vervangen op de hoogte gebracht van het nieuws. De evaluatie van dit seizoen is deze week begonnen en een definitief besluit volgt na afloop pas.

Eerder leek Ten Hag, ongeacht de uitkomst van de FA Cup-finale, hoe dan ook te vertrekken uit Manchester, maar dat lijkt dus niet meer zo zeker. Mocht Ten Hag blijven, dan kan hij volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk over een nieuwe selectie beschikken. De club wil de spelersselectie opnieuw inrichten en zou willen luisteren naar aanbiedingen voor alle spelers behalve Andre Onana, Kobbie Mainoo, Alejandro Garnacho and Rasmus Hojlund.

Meld je hier aan voor de EK-poule van Ajax Showtime en win mooie prijzen!

Lees meer over:
Plaats reactie

Ferd +38681

zit er al twee jaar, en mag wellicht nog een 3de jaar blijven. En dat terwijl driekwart van AS brulde dat hij de kerst niet zou halen toen hij naar Manchester United ging

30-05-2024 03:57

Dapperestrijders +4741

Straks in de groepsfase in de EL hopelijk tegen Man.U met ten Hag.

29-05-2024 05:13

AjaxAmsterdamnn +4198

Ik zou het gestoord vinden als ze Martinez weg zouden laten gaan iig. Hij is terug en het loopt meteen een stuk beter. Absoluut essentieel in 't spel van United.

28-05-2024 17:17

4xEC1 +7760

Precies wat ik dacht bij het zien van het lijstje van spelers wat niet weg mag.

28-05-2024 21:47

Heldhaftig +11497

Het zou echt een idiote beslissing zijn om hem van de hand te doen. Iedereen ziet dat hij een goede trainer is. Één seizoen met een fit team en hij wordt minstens 3e.

28-05-2024 12:00

JohnDylan +23220

Als het United lukt om Onana; Dalot, Varane, Martínez, Shaw; Mainoo, Fernandes, Mount; Antony, Højlund en Garnacho een seizoen fit te houden is een derde plaats zeker goed mogelijk (of zelfs waarschijnlijk).

United moet deze zomer gebruiken om in de breedte door te selecteren op de spelers die niet bij de speelstijl van Ten Hag passen of het niveau niet aankunnen. Als ze dat goed doen kunnen ze zich in de zomer van 2025 richten op de twee/drie topspelers die ze dan nog nodig hebben om mee te strijden om het kampioenschap.

28-05-2024 12:09

De Stift +7108

Hopelijk mag Ten Hag blijven en kan hij met twee of drie aankopen en een fitte selectie volgend seizoen meestrijden om het kampioenschap. Ik gun het die norse, eigenwijze tukker.

28-05-2024 11:34

Nummer8 +856

Wat een goede afsluiting met je carrière kan doen...
Van verguist naar wellicht door met elkaar

28-05-2024 09:31

Noahdepoah2021 +4882

Als hij nu niet wordt ontslagen haalt hij de kerst niet. Ze kunnen hem nu wel houden maar na een paar slechte resultaten is het definitief over. Er is geen krediet. Helaas voor Erik. Maar blij voor Ajax dat hij niet eerder is ontslagen. Farioli is de toekomst.

28-05-2024 07:18

Heldhaftig +11497

Alsof hij terug was gekomen naar Ajax. Elke goed oplettende topclub zou hem aanstellen, niet voor niks dat Bayern geïnteresseerd was.

28-05-2024 12:01

brullie +7063

Ten Hag is een toptrainer maar heeft hem niet altijd meegezeten. Veel blessures, net niet gevalletjes, nee hoor een goede trainer die van mij terug had kunnen komen.

28-05-2024 06:50

Miskopabal +2952

Er is ook niemand beschikbaar die beter is dan Ten Hag..

28-05-2024 00:10

Danielson +50645

Nee. Nou ja Steijn.

28-05-2024 10:56

TheSpecialOne +8989

Dat zou me niets verbazen. Ten Hag is een echte overlever.

27-05-2024 23:25

The Future +5654

De club wil dus luisteren naar aanbiedingen voor Martinez? Daar geloof ik echt niks van. Als die erin staat, presteert het hele elftal een heel stuk beter..

27-05-2024 22:36

ProperFootball +14742

Maar te vaak geblesseerd, denk ik.

28-05-2024 17:06

Tadic020 +1923

Als ze volgend jaar een betere selectie hebben zie ik kans

27-05-2024 21:41

AvBfafi +1103

Op basis van de wedstrijd en de reacties daarna zit het duidelijk goed tussen Ten Hag en zijn selectie. En kijk eens naar het elftal van United: is het zo veel beter dan de ploegen die rond de 8ste plek staan? United moet Ten Hag behouden, alleen hem niet meer de transfers laten doen.

27-05-2024 21:38

DannyAdam2 +3386

Transfers is niet zijn sterke kant. Absoluut niet de vrije hand geven idd.

Verder een hele goede trainer.

Ik heb bij United altijd het idee dat spelers er met de pet naar gooien en dat de trainer vervolgens wordt ontslagen. De speler hebben dus de macht. Dat kan natuurlijk niet, het is niet voor niets dat zoveel goede trainers daar gesneuveld zijn de laatste jaren. Als het nieuwe bestuur die dynamiek kan veranderen, dan kan United weer top worden.

27-05-2024 21:41

ProperFootball +14742

Transfers zijn niet zijn sterke kant. Wisselen ook niet. Persco's ook niet. Engels ook niet.

28-05-2024 17:07

Juichtoon +32943

Wijs besluit dan. Twee seizoenen, twee prijzen..
Overwinning op City vh weekend is nu al legendarisch...

27-05-2024 21:38

MarcelS16 +1707

Tuurlijk waarom niet. Een nieuw seizoen beginnen zonder blessures en hij wordt weer op handen gedragen. Gun het hem van harte.

27-05-2024 21:26

MarcelS16 +1707

Zou hij ajax nog een vergoeding geven voor zijn opleiding? Of denkt hij ajax bekijk het maar.

27-05-2024 21:24

Myriad +7179

Martinez zou ik niet wegdoen als ik ManU was.

Wordt nog een hele dure operatie als ze iedereen gaan vervangen.

27-05-2024 21:04

Sunny_Boy +859

Ik denk dat het slechte seizoen voor een groot gedeelte ligt aan de afwezigheid van Martinez. En als ze hem verkopen, kom maar naar Ajax terug.

27-05-2024 21:45

PJS +5005

Die ligt er dus uit

27-05-2024 20:56

Altijdindestraat +40396

Voor Ajax zou het goed zijn, nu toch blijkt dat het snel schakelen goed besluit is geweest, je moet je lot niet in andermans handen leggen. We komen al tijd te kort. Heb veel vertrouwen in het technisch hart nu. Zal niet meteen hosanna zijn, we moeten geduld houden.

27-05-2024 20:43

Altijdindestraat +40396

Martinez mag dus terug naar Ajax, joepie!

27-05-2024 20:42

Dutch Schaefer +6175

Ja die wil vast het 5-voudige dat hij bij united verdient weer inleveren.

27-05-2024 21:30

WantAmsterdam +116341

Zou wel hilarisch zijn als ze Tuchel aanstellen. Manu zie ik dat zomaar doen.
Een trainer tijd gunnen is zo vreselijk onderschat en wordt te vaak verwaarloosd. Manu is al sinds vertrek Ferguson (een van de beste trainers ooit) geen stabiele topclub meer, eerder subtop, en dat terwijl ze vaak prima spelers hadden en grote namen als trainer die heel veel gepresteerd hebben in hun carrière (onder andere Van Gaal, Mourinho, Rangnick en dus ook TH). Maar toch was het succes maar sporadisch en geen grote prijzen (als in Europese prijzen en kampioenschap).
Dat doet me denken aan een AFL club, Carlton. Die deden decennia lang hetzelfde, kort termijn beleid en trainers bij de eerst beste mogelijkheid onstslaan. Terwijl het de historisch grootste club daar is waren ze de laatste 20 jaar een van de minste clubs in de competities ( en dat ondanks hoge draft picks/veel talent). Die zijn net weer opgekrabbeld, maar de overeenkomsten zijn bizar.

27-05-2024 20:07

afcsjonnie426 +3991

Denk dat Ten Hag gewoon nog een kans moet krijgen,zie hem wel kampioen worden met united.

27-05-2024 19:59

Babangida83 +24004

Dit klinkt eerder dat ze het publiek willen laten zien, dat ze echt een hele serieuze afweging hebben gemaakt....om hem aan het eind van de week te ontslaan.

27-05-2024 19:50

AFCACruijff14 +163167

Utd maakt zich belachelijk als ze hem ontslaan. 2 jaar, 3 finales, 2 prijzen, 1x CL deelname. Iedereen ziet hoeveel tegenslag en blessures hij heeft gehad.

En als nou Ancelotti of iemand van dat niveau zijn baan wil dan snap ik het een beetje maar de namen die ze nu noemen zijn niet beter. Sterker, die sla ik lager aan.

Gun hen nog 1 jaar om te showen wat hij echt kan. De spelers staan volgens mij achter hem en veel fans ook.

27-05-2024 19:21

WeirdAJAX +12461

Ik zou Ten Hag houden en zeker volledige volmacht geven ogv transfers. Goed voor ons.

27-05-2024 19:20

ouweman +5125

Ajax heeft al een nieuwe trainer, nieuws over Ten Hag is niet interessant meer.
Denk niet dat er nog één Ajax supporter het ook maar ene fuck interesseert of ManU wel of niet met hem door wilt gaan. Who cares.

27-05-2024 19:17

AFCACruijff14 +163167

Ja dat boeit mij dus wel. En ik gok met mij duizenden Ajax fans. Beetje waardering en medeleven voor onze toptrainer mag best hoor. Ga je niet dood van.

27-05-2024 19:21

afcsjonnie426 +3991

Deze man mag wat mij betreft in de hall of fame bij ons.

27-05-2024 20:03

ouweman +5125

Oh mag van mij ook in de hall of fame. Maar waar hij morgen gaat tekenen interesseert mij echt niks.
Ken ook niemand die het ook maar ene hol spannend vindt.
Ten Hag is zo 2019 hé. Voor mij gevalletje uit het oog uit het hart.

27-05-2024 20:46

AFCACruijff14 +163167

Da's fijn voor je. Voor velen hier niet.

27-05-2024 21:03

brullie +7063

@ouweman mij boeit het wel degelijk! Onze held van een trainer die ons geweldige jaren heeft gegeven!

28-05-2024 06:54

ouweman +5125

Prima, ieder zijn ding. Ik heb zelf ook weinig tot niks met oudspelers zoals een Frenkie of De Ligt. Blijf niet aan de gang, ben daar heel makkelijk in : uit het oog uit het hart. Geldt voor alles in mijn leven, heerlijk zo.
Tadic en Blind zijn voor mij een uitzondering, da`s de buitencategorie. En Martinez was top. Nah vooruit, Alvarez ook.

De rest zoekt het maar uit hoe hun leven verder gaat.

28-05-2024 07:50

Robertini +40039

Ik heb het idee dat de spelers nog steeds erg veel van hem houden, dus dan kun je hem beter vasthouden.

27-05-2024 18:43

4Ever14 +6655

Ik vraag me af in hoeverre dat klopt.
In het afgelopen seizoen heb ik wel vaker artikels langs zien komen waar werd beweerd dat hij de kleedkamer kwijt was.
Verder als ik af ga op de wedstrijden die ik heb gezien dit seizoen, zag ik niet vaak de urgentie om te winnen bij de spelers.
Buiten dat om vind ik de selectie van Man United al jaren slecht.

27-05-2024 19:57

Robertini +40039

Ik vond dat ze erg veel om hem heen hingen etc. bij de viering van de FA cup, maar goed, dat kan natuurlijk fake zijn of even in het win-moment.

27-05-2024 20:10

Koningtoto +60904

Pauw directeur. Rip supporters.

27-05-2024 18:24

AjaxDordt +14196

Supporters hebben gisteren helaas het imago deels weer bevestigd in Utrecht.....

27-05-2024 18:38

EdwinvanderSar +4413

Wat een nieuws zeg, ze ‘overwegen serieus om hem te behouden’. Ontslaan ze hem niet, dan krijg je gelijk. Ontslaan ze hem wel, dan bewijst het nog steeds je ongelijk niet.

De journalist die dit uit zijn dikke duim heeft gezogen kan solliciteren bij De Telegraaf.

27-05-2024 18:12

Robertini +40039

Idd beetje non-nieuws.

27-05-2024 18:43

RJB1979 +26124

Off: Marten de Roon definitief niet naar EK. Goddank dat Koeman die optie dus niet meer heeft op het middenveld.

27-05-2024 18:10

Danielson +50645

Nu Wijnaldum nog, want die is nog erger.

27-05-2024 18:23

Web +178830

Precies
Wat moet je daar nou mee
Dit neigt naar vriendjes

27-05-2024 18:37

ProperFootball +14742

En niet te vergeten, zij het op een andere positie, Depay. Immer half geblesseerd, immer Prima Donna, immer ostentatief 'stoer' gesjok over het veld, immer veel onnodig en gevaarlijk balverlies, zelden goed spelend of beslissend. Bederft al het plezier in kijken naar het NL elftal. Erg blij dat zijn tijdperk als voetballer bijna ten einde is.

28-05-2024 17:10

Bensco +7181

Een compleet nieuwe selectie dus? Typisch united, trappen er weer een paar honderd miljoen aan troep tegen aan en hopen dat dan het probleem is opgelost. Het zit dieper dan dat. United moet een bekwame technische directie aanstellen, de scouting op de kop gaan gooien en het trainingscomplex gaan opknappen. Pas dan kan zich men weer richten op de top. Anders is het dweilen met de kraan open. Daar gaat ten Hag geen verandering in brengen

27-05-2024 18:06

Hersenspinsel +8365

Hebben ze bij United een technische directie en scouts?
Ik dacht dat daar de trainers alles konden regelen.

27-05-2024 18:23

RJB1979 +26124

Luckhurst schijnt de bron te zijn en dat is het Britse equivalent van de hele redactie van het AD dus zegt weinig tot niets. Gun het die kale bats wel hoor.

27-05-2024 18:05

Adam24 +39409

Als een club als Bayern bij Kompany uitkomt, waar zou het huidige Manchester United dan bij uitkomen?

27-05-2024 18:00

Amp +38189

Steijn, maaskant, van 't schip, van basten, die categorie?

27-05-2024 18:34

Web +178830

Hij moet weg, hij blij
Per dag is het anders
Rustig afwachten

27-05-2024 17:57

Tommyshelby +130423

Het gebrek aan beschikbare toptrainers redt Haggie.

27-05-2024 17:42

Been +12585

Die hebben de saga bij Bayern meegekregen inderdaad

27-05-2024 17:56

Zuid2 +2523

Haha dat opportunisme in de voetballerij.
Je wint met hangen en wurgen op de counter van een dramatisch City en je mag toch blijven.
Wat een beleid.

27-05-2024 17:40

Balgevoel +31373

Ja, bizar, eigenlijk. En dan maken ze het bij United nog niet eens half zo bont als bij Chelsea... Het lijkt mij geen toeval dat de afgelopen jaren juist City, Arsenal en Liverpool toonaangevend waren in de PL.

27-05-2024 17:43

gi0vanni +7381

Chelsea heeft aan het einde van het seizoen ManU ingehaald maar die hebben de afgelopen jaren gestoord veel geld uitgeven ja.

27-05-2024 18:13

papflapjes +7287

Als het een twijfelgeval is dan is het niet heel gek dat zoiets een factor is. Je moet het ergens van af laten hangen. Het is ook niet zo makkelijk om een betere coach te vinden, zie Bayern.

27-05-2024 17:48

JJFajax +3564

Maak niks uit hoe je wint, als je maar wint. En dat heeft hij gedaan.

27-05-2024 18:05

papflapjes +7287

Als het met veel geluk en een matige tegenstander is dan kan je het moeilijk een prestatie van de trainer noemen.

27-05-2024 18:32

JJFajax +3564

Ja en als je verlies van een goede tegenstander ligt het zeker wel altijd aan de trainer

28-05-2024 07:37

Balgevoel +31373

Tsja, als je overweegt iemand te ontslaan, overweeg je ook diegene te houden. Anders was diegene al ontslagen, en zo.

27-05-2024 17:28

Rob.C +8417

Maar das logisch...

27-05-2024 17:35

Rob.C +8417

😂😂😂

27-05-2024 17:38

papflapjes +7287

Okee? Als ze geen besluit hadden genomen dan overwogen ze het al.

27-05-2024 17:25

MPAjax +8475

Zelfs geen confetti league betekent uitgang op zoeken voor Ten hag, denk dat hij beter naar Inter Miami kan gaan en daar Messi eruit gooien wegens Diva gedrag.

27-05-2024 16:16

AlexLitmanen10 +14486

Ze spelen Europa league omdat ze de beker wonnen.

Dus…

27-05-2024 17:21

Bas055 +68

Is ten Hag niet in de positie om zelf te bepalen of hij wel wil blijven? Hij moet daar onder erg moeilijke omstandigheden werken, wat ook ten koste van zijn eigen reputatie gaat. Als hij zelf opstapt heeft hij ook zijn handen vrij, er zijn veel mooie clubs vrij momenteel. Denk aan Barcelona, Milan, Juventus, Bayern. Hij moet toch niet alleen maar zitten afwachten wat meneer Ineos wil, die hem nauwelijks een hand gaf na de finale. Als hij twijfelt zou ik zelf een keuze make. Hij zal toch wel een aardig kapitaaltje hebben opgebouwd, na 4 jaar Ajax en 2 jaar United?

27-05-2024 15:02

Lekkerhoor +3385

Hij heeft daar ook te maken gehad met spelers die zichzelf heel wat vinden en niet om kunnen gaan met een relatief onervaren trainer die zelfs Ronaldo op de bank zet. Krijg weerstand binnen de selectie en je verliest zelfs van Palace. In de finale tegen City zag je ineens een team dat wilde winnen want er was een prijs te pakken. Dat united nu nog niet weet of ze met TH verder willen zegt al genoeg. Daar hebben ze tijd genoeg voor gehad.

27-05-2024 12:16

Babangida83 +24004

Als je beleid wilt maken, dan ga je altijd het liefst zoveel mogelijk uit van feiten. Het heeft geen zin om een week voor de bekerfinale al beslissingen te gaan nemen. Zonde van je tijd. Dat doe je pas, als je alle informatie die beschikbaar kan zijn, hebt. Dus deze week gaat de directie zitten en dan komt er een conclusie. Goed of slecht, dat zien we dan. En het is altijd goed om even de stofwolken weg te laten waaien voor een helder zicht op dingen. Dus even een paar dagen ertussen na de bekerfinale. Het heeft geen zin om nu al te eisen dat er duidelijkheid moet zijn. Deze week is vroeg genoeg. Sneller dan snel gaat niet.

27-05-2024 14:00

7172AFCA7395 +10404

Ook met de B ploeg mag je nooit met 4-0 van Palace verliezen.
Hoop voor hem dat ie mag doorgaan,want een betere gaan ze daar niet zo snel krijgen.

27-05-2024 09:13

Babangida83 +24004

Een directeur die zijn trainer gaat ontslaan op basis van één wedstrijd, is vaak niet de beste directeur.

27-05-2024 14:03

7172AFCA7395 +10404

Nee dat niet.
Maar United heeft nu een paar negatieve records geboekt.
Een negatief doelsaldo zelfs geloof ik.Daar zal het eerder over gaan.

27-05-2024 15:59

Joodhannus73 +3579

Had nooit weg moeten gaan. Net zoals Overmars.

27-05-2024 08:33

Dondy +1879

Dat is voetbal he

27-05-2024 08:50

gi0vanni +7381

Hij wist dat hij weg ging en ook dat Martinez en Antony zouden gaan. Door Ajax maar ook door Ten Hag zelf was zijn laatste 2e seizoenshelft zeer slecht. Heeft een aantal grote fouten gemaakt.

27-05-2024 10:11

myway25 +2458

Overmars zeker niet! Maar Ten Hag kreeg het ieder jaar steeds minder voetballend aan de praat. Sterker nog met een enorm goed team en kudus op de bank speelde we 442. Zo rouwig ben ik niet dat hij weg is alleen na hem is er wanbeleid gevoerd.

27-05-2024 11:28

MPAjax +8475

al die vrouwen met klachten die we nooit hebben gehoord hebben ervoor gezorgd dat hij eruit moest als die er niet waren was marc er nog natuurlijk als mn tante een pikkie had was het mn oom

27-05-2024 16:17

Bergkam +4706

Zou lekker de eer aan mezelf houden en ze laten barsten daar. Komt best wel weer een mooie club op zijn pad.

27-05-2024 08:25

Been +12585

Ja en een miljoentje of 10 door het putje spoelen.

27-05-2024 17:57

Bergkam +4706

Kan z'n geld toch niet meer opmaken.

27-05-2024 22:34

dod +650

Ten Hag heeft natuurlijk heel wat veranderd daar in de structuur van de club, niet direct zichtbaar op het veld, al is er aan de inzet zelden wat aan te merken.
Maar qua aantal trainingen en intensiteit van de trainingen bv, echter is het dan toeval dat er zoveel blessures zijn bij United?
Traint hij te hard naast de vele wedstrijden bv?
Zijn de beschikbare data mogelijkheden gericht op fysiek niet voldoende of niet goed genoeg?
Te weinig vrije dagen, te weinig herstel..?

27-05-2024 08:20

brullie +7063

Snap ik wel. Als MU wacht en wacht zijn straks alle plekken bezet om trainer te worden. Ben benieuwd wie hem nu wil halen.

27-05-2024 06:48

Simpelishetmoeilijkst +25491

Mochten die onwetenden vsn ManU Erik ontslaan, beginnen ze weer opnieuw net alle negatieve gevolgen van dien. Dan verdienen ze nog meer ellende. Als ze een klein beetje verstand hebben, dan laten ze Ten Hag rustig verder werken, en komt het op termijn helemaal goed, maar wie ben ik?

27-05-2024 00:47

Mokumnorth +358

Ja denk je? Werd eth bij Ajax ook niet steeds minder?

27-05-2024 08:10

Simpelishetmoeilijkst +25491

Ja, gedeeltelijk ook omdat Overmars er niet meer was.

27-05-2024 14:14

B2tob4 +12089

En…het werd minder omdat na succesjaren de belangstelling voor Key-spelers acuut aanwezig is en je die transfers moeilijk kan tegenhouden..!

27-05-2024 15:12

Simpelishetmoeilijkst +25491

Dat is zeker een van de redenen, dat we een seizoen zoals dit laatste seizoen hebben gehad. Tweederangs selectie met derderangs trainers en aanvoerder.

27-05-2024 17:45

Myriad +7179

Manchester United zal met Ratcliffe een frisse start willen maken. Een gerenoveerde selectie en een nieuwe trainer. Niet omdat Ten Hag het zo slecht deed, maar om positiviteit te creëren.

Een beetje hetzelfde als bij Ajax. De selectie moet worden hersteld na twee teleurstellende seizoenen, dat doe je het liefst met de frisse blik van een nieuwe trainer. Daarom is Farioli ook zo'n goede keus. Niemand kent hem goed, hij heet iig geen Pascal Jansen of Frank de Boer, werkt hard en heeft een passende voetbalvisie.

Met het behalen van de FA cup én het volmaken van twee seizoenen Manchester United hoeft Ten Hag zich geen enkele zorgen over zijn toekomst te maken. Hij is nu één van de grote jongens. Zijn collega's zeggen mooie dingen over hem, hij heeft prijzen gewonnen en bewijst onder grote druk te kunnen presteren.

Zijn volgende club wordt aanmerkelijk groter dan Ajax.

26-05-2024 18:53

Babangida83 +24004

Een grotere club dan Ajax bestaat niet, he...

27-05-2024 14:06

pietvanvliet +4479

Categorietje: "Be careful what you wish for, as you just might get it"

26-05-2024 18:46

daslogisch1 +10199

Duurt lekker lang voordat ze een beslissing nemen, zo kan hij ook niet verder en melken ze het lekker verder uit zo door eerst grondig onderzoek te doen alvorens een beslissing te nemen.

26-05-2024 18:09
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.