Duitsland klopt Denemarken en bereikt kwartfinale EK in eigen land

door Brent Tomassen 1012

Bron AS

Duitsland klopt Denemarken en bereikt kwartfinale EK in eigen land

door Brent Tomassen 1012

Bron AS

Duitsland heeft zich in eigen land weten te plaatsen voor de kwartfinale van het EK 2024. In de achtste finale werd Denemarken met 2-0 verslagen dankzij treffers van Kai Havertz en Jamal Musiala. Het thuisland is hiermee de tweede kwartfinalist na Zwitserland, dat met 2-0 won van Italië.

Bestel het nieuwe Ajax-uitshirt in de Ajaxshop!

Het duel begon meteen met opwinding. In de vierde minuut leek Nico Schlotterbeck de score te openen in Dortmund, maar het doelpunt werd afgekeurd. Kasper Schmeichel, de doelman van Denemarken, werd voordat Schlotterbeck raak kopte onreglementair gehinderd. Even later redde diezelfde Schmeichel op een poging van Havertz. Duitsland vuurde een stuk vaker op het Deense doel dan andersom, maar Schmeichel liet op 37-jarige leeftijd zien nog altijd een prima doelman te zijn.

In de laatste minuut voor rust kreeg Denemarken de beste kans op de openingsgoal. Nu was het Manuel Neuer die zijn keeperskwaliteiten kon laten zien. Christian Eriksen stuurde Thomas Delaney weg en laatstgenoemde bereikte spits Rasmus Højlund. De aanvaller kreeg door goed werk van Neuer de bal er niet in.

De tweede helft leverde direct spektakel op. Eerst scoorde Joachim Andersen namens de Denen, maar deze goal werd geannuleerd wegens buitenspel. Hierna bleek diezelde Andersen de schlemiel. De VAR en scheidsrechter beoordeelden een handsbal van de verdediger als strafbaar en Duitsland kreeg een penalty. Deze werd koelbloedig benut door Havertz: 1-0.

Na het doelpunt volgden de kansen zich in rap tempo op. Eerst nam Havertz de bal op prachtige wijze mee, maar faalde hij in de afronding. Hierna miste Leroy Sané een enorme kans en bracht Neuer redding op een inzet van Pierre-Emile Højbjerg. De meest gelukkige bleek Musiala. De aanvallende middenvelder kwam door aan de linkerkant en plaatste de bal in de verre hoek: 2-0. In blessuretijd scoorde Florian Wirtz nog, maar hij deed dit vanuit buitenspelpositie, waardoor het bij 2-0 bleef.

FT | Duitsland - Denemarken (2-0)

Opstelling Duitsland:

Neuer; Kimmich, Rüdiger, Schlotterbeck, Raum (81' Henrichs); Andrich (64' Can), Gündogan (64' Füllkrug), Kroos; Sané (88' Anton), Havertz, Musiala (81' Wirtz).

Opstelling Denemarken:

Schmeichel; Andersen, Vestergaard, Christensen (81' Damsgaard); Bah (81' Bruun Larsen) , Delaney (69' Nørgaard), Højbjerg, Mæhle; Skov Olsen (69' Poulsen), Eriksen; Højlund (81' Wind).

Doelpunten:

1-0 Kai Havertz (53', pen.)
2-0 Jamal Musiala (68')

Zet nu in op de EK-wedstrijden! Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 24+!

Lees meer over:
Plaats reactie

jokers +1172

Is het iemand opgevallen dat de beelden niet kloppen/matchen.

Kijk de het terug op 49.17 word het beeld stil gezet dan zie je de knie van de Deen gebogen de voet er achter.
Het beeld van de animatie is totaal anders knie niet gebogen voet/been ietwat gestrekt naar voren.

Ik zeg niet dat het buitenspel is of niet is, maar die animatie komt niet overeen met het stilstaand beeld waarvan gesuggereerd word het moment van passen te zijn.

01-07-2024 13:10

Musica Merlo +8192

Deze wedstrijd gaf me nog sterker het gevoel dat Duitsland door de Uefa sterk word bevoordeeld en dat gevoel had ik ook bij vorige EK's. Als je alleen al kijkt naar de loting van de tegenstanders in de voorronde. En dan nu met zeer discutabele beslissingen in het voordeel van Duitsland. De goal van Denemarken die werd afgekeurd, de van dichtbij geschoten "handsbal" , de penalty die zeker niet in een vloeiende beweging werd genomen, en dan de scheidsrechter die Denemarken discutabele gele kaarten gaf. Het stinkt behoorlijk naar opzet.

30-06-2024 17:49

AFCAHoorn +22603

Dat is niks nieuws. Dankzij FIFA won Argentinië het WK in 2022.

30-06-2024 18:35

Dolblij +44865

Hoe in Duitsland de pers negeert hoeveel mazzel ze gisteren hebben gehad en hoe discutabel de rol van de VAR hierin was, 't is gewoon onsmakelijk.

30-06-2024 14:52

3sterren +20205

Het geld regeert het voetbal nog schaamtelozer dan ooit tevoren …

30-06-2024 20:22

Dolblij +44865

Tja, de cheque van 6 mio die de DFB ooit heeft opgemaakt aan "x" om het WK 2006 te mogen organiseren is nooit opgeduikt. Ben benieuwd wat ze dit keer wellicht vinden.

30-06-2024 22:11

wim_wenderson +1412

Het Europees Hooggerechtshof zou een finale definitie moeten maken wat nou feitelijk buitenspel is, en wel om het volgende: Buitenspel impliceert dat je je buiten het spel bevindt. Echter zolang je nog niet 'Volledig' voorbij de laatste opponent (die de het buitenspel zijn bepaalt) bent, bevindt je je nog steeds in het spel en kun je dus niet buitenspel zijn. Deze duidelijke interpretatie wordt vreemd genoeg niet gehanteerd! Hoogst merkwaardig!

30-06-2024 14:33

DeMeervanweleer +7562

'VAR klopt Denemarken en bereikt kwartfinales in eigen land '

30-06-2024 12:23

Gewoon Gijs +18319

Bij buitenspel is toch de regel: bij gelijk geen buitenspel? (voordeel van aanvalkende partij) Dan zou ik zeggen: kijk als var of de aanvaller minstens nog een teen gelijk is met laatste verdediger ipv omgekeerd. Blijft precisiewerk, maar past meer bij positief voetbal

30-06-2024 12:17

Chalana1984 +4393

De regelgeving voor de VAR moet toch echt veranderen. Dit waren twee belachelijke beslissingen. Denen zijn zwaar gedupeerd. Schande.

30-06-2024 12:13

jerryisthename +31683

Duitsland is hier echt bevoordeeld voor mijn gevoel.
Als thuisland moeten ze verder, terwijl ze makkelijk hadden kunnen verliezen van de Denen, want het was en bleek lastig genoeg voor ze uiteindelijk, waardoor ze in de tweede helft alle hulp nodig hadden met oa. een hele makkelijke penalty.... verschrikkelijk!
Zuur voor de Denen!

Los van de afgekeurde goal van de Duitsers in de eerste helft...zoiets als: we kunnen deze goal alsnog makkelijk afkeuren, want de Duitsers winnen alsnog echt wel van de Denen en zoniet, dan gaan we gewoon lekker manipuleren met dat fantastische hulpmiddel tegenwoordig, genaamd VAR.

Duitsland nu en Argentinië met die klojo van een Messi op het WK laat gewoon duidelijk zien hoe corrupt de UEFA en FIFA zijn....iets met 💲💰💵💶€🤑

MFs 👎🏼

En nee, ik ben geen complotdenker of Calimero of wat dan ook; ik gebruik gewoon mijn common sense.
That's it. Basta.
Net zoals overduidelijk met dat corrupte KNVB in 2010 (Twente) en 2017 (Feyenoord).

30-06-2024 10:49

Gonzalez75 +5863

De penalty die Duitsland kreeg was geen penalty. De speler stond zo kort op de aanvaller die de voorzet gaf. Wat kon hij nog anders doen met zijn hand? Deze Engelse scheidsrechter hoop ik ook niet meer terug te zien in andere wedstryop dit EK. Heeft ook niet overtuigend gefloten.

30-06-2024 11:17

wim_wenderson +1412

Alles doet een scheids om weer een nieuwe wedstrijd te krijgen en dan volstaat 'mierenneuken' altijd!

30-06-2024 14:37

jerryisthename +31683

Wim....je bedoelt mierenneuken in het voordeel van het thuisland voor de extra commerciële inkomsten, omdat Duitsland zo lang mogelijk in het toernooi moet blijven?

30-06-2024 16:13

MVG +16469

De VAR heeft al met al niks toegevoegd. De oneerlijkheid is in het voetbal nog steeds aanwezig en is zelfs nog makkelijker te manipuleren met de VAR.
We moeten naar een ander systeem voor de VAR. Iets met challenges of zo. Zoals het nu gaat zitten er een paar gefrustreerde scheidsrechters in een hokje alles onder een vergrootglas te leggen en hopen dat ze iets vinden waardoor zij ook even belangrijk zijn. Dat kan niet de bedoeling zijn.
De VAR was bedoeld om de grote fouten eruit te halen, niet om pietluttigheden uit te vergroten.

30-06-2024 09:50

Hijosdedioses +6552

De VAR verziekt de sport. Eerst hadden we toch camera shots van de heren van de VAR in hun hokje? Nu ook niet meer. Nu kunnen ze zich anoniem verschuilen die smerige spelbrekers!

30-06-2024 09:41

Craain +4953

Klopt het is steeds ongeloofwaardig... Ik vind dat we moeten kunnen meekijken hoe VAR te werk gingen dan is het beter geloofwaardigheid..

30-06-2024 09:45

Craain +4953

Bij die teen buitenspel heb ik herhaling gekeken zie helemaal geen buitenspel zeker het moment dat de balaangever de bal trapte... Tijdens VAR toonbeeld teen buitenspel zie ik niet het moment van de trap door de balaangever...

Ik zou graag het beeld willen zien waarop het moment van trap door de balaangever te zien is samen met teenbuitenspel.

Als VAR dit apart toont dan is het wel ongeloofwaardig... Ik wil zien hoe VAR te werk ging dan is het beter geloofwaardigheid.

30-06-2024 09:20

MrMartinez +2980

Ik heb het ook wel 4 keer teruggekeken en zie totaal niet hoe het buitenspel kan zijn.
En over de 'handsbal' én over de pauze in de aanloop naar de strafschop begin ik maar helemaal niet....

30-06-2024 09:22

Bky +56334

Op het moment van doorkoppen van de bal staat nummer 7 van Duitsland met zijn voet achter nummer 8 van Denemarken, vervolgens gaat de VAR beoordelen met een andere speler (nummer 23), het kon onmogelijk buitenspel zijn.

En nummer 23 van Duitsland staat ook gewoon op een hele andere positie dan waar de VAR hem beoordeelt.

30-06-2024 09:57

jerryisthename +31683

Precies. Mijn exacte gedachte!
Zo corrupt als de pest....👎🏼

30-06-2024 10:46

3sterren +20205

Als organisator van dit EK zal Duitsland zeker de finale halen. En met hulp van de VAR zie ik hen ook nog die finale winnen.
Zucht …

30-06-2024 09:19

Hijosdedioses +6552

Duimen voor Spanje dan, maar normaal gesproken hoop ik ook dat die er snel uitvliegen

30-06-2024 09:44

3sterren +20205

Olé, olé, olé …

30-06-2024 11:11

Dapperestrijders +4537

Hands mag alleen nog hands zijn als je buwust naar de bal slaat of welke bewuste handeling dan ook. Alle andere vormen van hands moet je als niet opzettelijk hands zien en dat niet bestraffen.

Buitenspel is alleen nog buitenspel als een volle voet voor de andere voet staat. Dus niet meer de teen of knietje of hand als buitenspel rekenen.

30-06-2024 09:00

3sterren +20205

En voetbal is een spel van 11 tegen 11 en wanneer het laatste fluitsignaal heeft geklonken Duitsland als winnaar van het veld stapt …
; )

30-06-2024 09:23

Dolblij +44865

Als Ajax 1 iets van die mentaliteit had gehad dit seizoen waren we denk ik wat hoger geeindigd.

30-06-2024 09:47

3sterren +20205

En meer.
Zelfs Ajax “Weltmeister” zou tot de mogelijkheden hebben behoord …

30-06-2024 11:08

Dapperestrijders +4537

Wat heeft dat te maken met hands en buitenspel??

30-06-2024 16:19

3sterren +20205

Ik borduurde alleen maar voort op jouw post:
“Hands mag alleen nog hands zijn …”
“Buitenspel is alleen nog buitenspel …”
“En voetbal is een spel van 11 tegen 11 …”

En daarna reageerde ik op Dolblij.
Niets aan de hand pik …

30-06-2024 20:27

FysioPat020 +25603

Bij twijfel in het voordeel vd aanvaller moet het heten.

30-06-2024 11:04

Dapperestrijders +4537

Een nanodeeltje teen is al buitenspel

30-06-2024 08:52

Simpelishetmoeilijkst +25106

ALS DATEEN PENALTGY WAS, KAn men de sport betER AFSCHAffen. Wat een kolder.

30-06-2024 08:16

Brooklyn +4133

Penalty ‘hands’ was schandalig. Ergste is het negatieve effect van dit soort penalty beslissingen op het voetbalspel zelf. Je ziet aanvallende spelers echt zoeken naar armen en handen van verdedigers om huichelachtig tegenaan te schieten. Je ziet (angstige) verdedigers zich constant in bochten wringen om de armen maar achter het lichaam te houden. Verdedigers zijn continu in misbalans en het ziet er niet uit.

Verbaas me soms hoe achteloos en onbezonnen de UEFA omgaat met de sport. Nu ik het zeg, het verbaast me eigenlijk helemaal niet. Dor hout, UEFA.

30-06-2024 07:56

FysioPat020 +25603

Helemaal eens. Terug naar aangeschoten hands is geen pingel. Als je kijkt naar corners bijvoorbeeld waar trekken, vasthouden, grieks-romeins worstelen gewoon toegestaan is en zo goed als nooit een penalty gegeven wordt maar bij de kleinste aanraking binnen de 16 wél, dan wordt ik hier kotsmisselijk van.
De bal gisteren veranderde niet eens van richting omdat hij tegen zn pink kam, daar wordt ik knettergek van.

30-06-2024 08:11

Craain +4953

Nou ja... Ik zie veel verdedigers ook best doen om hun armen tegen hun lichaam te houden. Dat is bij gisteravond de hands niet het geval... Beetje ver uit zijn lichaam...

Als ik andere verdedigers zie best te doen om hun armen tegen lichaam te houden en gisteravond niet dan vind ik wel een penalty hoe klein het ook is... De bal ging wel beetje uit de richting... Had die hands maar meer moeite te doen om hun arm tegen lichaam te houden... Is wel eerlijker tegenover andere verdedigers die wel doen.

Of het nou aangeschoten is of zo had ie maar meer moeite moeten doen. Het is wel trainbaar.

30-06-2024 09:50

AlexIbarra +19220

Dat is de moderne regel idd, al werd het hier nogal streng toegepast bij een bal die nergens heen ging.
Maar het is al een paar jaar zo dat je als verdediger niet met wapperende armen in de 16 kunt gaan lopen.

Wanneer je een penalty als straf ziet en niet als beloning, kun je gerust stellen dat die Deen op een domme manier naar die bal toe ging. Geen enkele reden voor en ik mag ook hopen dat ze je in de Ajax-opleiding tegenwoordig leren om dit niet zo te doen.

Verder tering lullig, maar het is een beetje alsof je 2 handjes op de rug van een aanvaller legt en hem Niet omvertrekt. Al zette je helemaal geen kracht en was het een 100% schwalbe van de aanvaller, de scheids ziet dan een (lichte) overtreding.

30-06-2024 10:06

AFCACruijff14 +160954

Eriksen spreekt voor de camera van de Nos beter Nederlands dan onze zweetbandrapper Depay.

Ik vind deze pot weer het voorbeeld van hoe een Var voetbal verziekt. Elke cm is fataal, elk moment is Varwerk. Het is zo vermoeiend. Hou het gewoon bij doellijntechnologie en een ingreep voor een potentiele rode kaart. Meer niet.

30-06-2024 01:06

Dapperestrijders +4537

v. Basten had daar een helder punt over. 'Maar de UEFA luistert niet'

30-06-2024 01:47

KingJames23 +11424

Had van Basten een helder punt? Dat is dan de eerste keer. Normaal is alles wat hij zegt wazig.

30-06-2024 07:15

Dapperestrijders +4537

Nowbody is perfect

30-06-2024 09:27

3sterren +20205

@AFCACruijff14
Dat is inderdaad waar een VAR op moet letten. Verder moeten zij op hun monitor maar beter naar Netflix kijken …

30-06-2024 09:28

rommel +256

Duitsland wint het toernooi

30-06-2024 00:09

Dapperestrijders +4537

Wunderbar............. .wunderbar-wunderbar-wunderbar-wunderbar

30-06-2024 01:50

Ajaxfan31183 +16391

Dat kapsel van Depay 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Je lig dubbel maar tis eigenlijk om te janken dat zon figuur je beste speler schijnbaar moet zijn

30-06-2024 00:08

YugoVik +33052

Aandacht trekker is het

30-06-2024 00:10

Ajaxfan31183 +16391

Ja joh Tis een grote clown , de knvb zou eigenlijk moeten zeggen dat hij niet meer het nl shirt mag aantrekken

30-06-2024 00:13

Dapperestrijders +4537

De beste spelers?????😂🤣🤮

30-06-2024 01:29

Dapperestrijders +4537

Dat gedrag van Depay, dat is allemaal onzekerheid. Gebrek aan zelfrespect. Hij weet ook dat Koeman hem steeds de hand boven het hoofd houdt maar dat zal een keer over moeten zijn als hij niet presteert.

30-06-2024 01:34

Hijosdedioses +6552

Triest dat Koeman hem niet op de bank durft te zetten. Je hebt nog opties met Weghorst, Brobbey en Zirkzee

30-06-2024 09:47

Dolblij +44865

clown eerste klas.

30-06-2024 09:48

GinoAFCA +14769

Zeg daar maar eens opmerking over op Instagram ofzo heb je half Nederland over je heen 😅

30-06-2024 09:55

SuperMidoGodenzoonBananenpuddingTainio +4475

Christiman kom na je vakantie lekker terug naar Ajax.

30-06-2024 00:00

MichelAngelo66 +22155

Eriksen spreekt prima Nederlands nog.... lekker halen die jongen. In Manchester gaat ie niet meer spelen.

29-06-2024 23:50

Rob.B32 +438

Bij die penalty heb ik het EK uitgezet. Ik kijk niet meer naar die corrupte bende.

29-06-2024 23:47

AFCACruijff14 +160954

Oke maar dan ook echt doen he. Niet morgen stiekem toch kijken he.

30-06-2024 01:07

Dapperestrijders +4537

Dinsdagavond kijk hij zeker, zeker weten

30-06-2024 08:50

Rob.B32 +438

Nederlands elftal kijk ik sowieso niet sinds Wijnaldum 2 x mocht invallen. En Depay elke keer maar weer mag blijven staan.

30-06-2024 12:46

Dondy +1877

Ik weet niet man buitenspel is buitenspel en hands is hands

30-06-2024 01:15

KingJames23 +11424

Dondy dit was geen hands. Ze schoten de bal van 2 meter tegen z’n hand aan. Daar kan die Deen toch niks aan doen

30-06-2024 07:17

Dapperestrijders +4537

Tja, een vingertopje schappen zonder is al penalty

30-06-2024 01:38

GinoAFCA +14769

Engelse scheidsrechters zijn sws drama net als die Taylor 😅

30-06-2024 09:55

MrPink +81609

Stoot maar niet je teen bij Suus in de buurt. Ze pakt meteen de defib

29-06-2024 23:41

StevenBerghuis +2549

Wat kan ze lullen he

29-06-2024 23:51

Dapperestrijders +4537

Dat was toch eerst Suus v. Kleef? Zeker net getrouwd?

30-06-2024 01:40

De-King +20146

Beter die bal chippen Sjoerd zo moeilijk is het niet.

29-06-2024 23:34

Picasso +6596

Een kleine teen buitenspel, belachelijk dat deze goals afgekeurd worden. Net als laatst met de knieschijf van Lukaku

29-06-2024 23:23

Craain +4953

Dan wil ik ook zien wanneer de bal is getrapt.. om te zien of het wel klopt.

29-06-2024 23:25

Sportvolgert +40226

Dat gaat nu wel automatisch ook weer via die chip in de bal. Maar dan nog is het belachelijk

29-06-2024 23:25

Picasso +6596

Precies, milliseconde verschil in het pauzemoment kan al een enorm verschil maken in dit soort situaties

29-06-2024 23:26

ajax2004v2 +2013

Duurt iedere keer zolang voor we die animatie zien dat ze die sowieso kunnen bewerken

29-06-2024 23:27

Craain +4953

Automatisch ok maar ik wil dan ook zien. Niet alleen of ie buitenspel staat

29-06-2024 23:27

Picasso +6596

Die chip met animatie is al een grote vooruitgang alleen ben ik van mening dat we de buitenspelregel moeten aanpassen om het plezier weer iets meer terug te brengen. Goals worden nu afgekeurd op millimeters buitenspel en dat is doodzonde. Ik ben voor een minimale marge of zelfs volledig buitenspel moeten staan om af te keuren

29-06-2024 23:27

w86 +9338

Ik ben voor "als je het binnen 20 seconden niet kan zien is het geen buitenspel". Voorheen was de regel "bij twijfel voordele van de aanvallende partij", dat zou nu ook moeten gelden.

29-06-2024 23:38

Picasso +6596

Inderdaad, VAR checks moeten ook veel sneller kunnen. Zeker nu de technologie het steeds makkelijker maakt

29-06-2024 23:39

Barra +5529

Bij beide kan het dan nog steeds om millimeters wel of geen buitenspel gaan. Je moet een ijkpunt hebben. Hou je een marge aan van bv 10cm, dan is 11cm weer heel lullig

29-06-2024 23:49

MichelAngelo66 +22155

Manipuleren kost tijd....

29-06-2024 23:54

PuntNaarAchterSVP +5241

Vroeger was alles beter, vóór de introductie van de videoscheidsrechter was het namelijk onmogelijk om een wedstrijd door een beslissing van het scheidsrechtersteam te laten kantelen. Nu is het allemaal onverifieerbare illuminatimanipulatiehocuspocus

30-06-2024 00:41

Picasso +6596

Eens, maar dan zullen er over de breedte wel minder goals afgekeurd worden, wat het voetbal leuker maakt naar mijn mening. Geeft een aanvaller ook iets meer mogelijkheden

30-06-2024 00:46

Barra +5529

Maar waar moet je dan de grens leggen? Als je bv geheel buitenspel moet staan, kun je net zo goed een teen buitenspel staan.

29-06-2024 23:45

mido1988 +4290

Ik zou zeggen zet in de regels buitenspel is buitenspel + een marge voordeel voor de aanvallende partij de breedte van een gemiddeld lichaam. Wanneer dan het milimeter werk is dan hebben we het over zeker buitenspel vs heel zeker buitenspel. In de regels kun je dit ook zo verwoorden. Het is dan nog vervelend als de goal word afgekeurd, maar voelt toch veel rechtvaardiger dan nu om een kleine teen?

30-06-2024 04:34

Dapperestrijders +4537

V. Basten heeft echt een punt over dat buitenspel gedoe.

30-06-2024 01:41

Picasso +6596

Ik kijk het EK bij de Belgen dus geen idee wat Van Basten heeft gezegd. Een korte samenvatting?

30-06-2024 11:38

Dapperestrijders +4537

Wat? Een niet afgeknipte teennagel is al buitenspel😖🦵

30-06-2024 01:43

FysioPat020 +25603

Clown of the match

A. Rüdiger

29-06-2024 23:23

De-King +20146

Je hebt wel een bloedhekel aan die Rudiger he, haha? Ik zou die prijs zelf overhandigen aan de scheidsrechter denk ik.

29-06-2024 23:25

FysioPat020 +25603

You got me😉😅

29-06-2024 23:30

De-King +20146

Haha. Alleen maar goed. Gewoon eerlijk voor je mening uitkomen daar hou ik wel van!

29-06-2024 23:32

MeisterX +6903

Ik ben niet iemand die gelooft in complottheorieën als dat Duitsland het toernooi 'moet winnen' van de UEFA. Desalniettemin kunnen we niet bepaald stellen dat de scheidsrechter heel erg tegen ze was vandaag.

29-06-2024 23:23

StevenBerghuis +2549

Duitsland was beter, ondanks een falende scheids

29-06-2024 23:26

stefanwillem +11991

Goedkope overwinning. Rudiger heeft een paar chromosomen teveel. Wat een vreselijke idioot.

29-06-2024 23:22

KingJames23 +11424

1 chromosoom te veel. Dat verklaart wel z’n gedrag😂

30-06-2024 07:20

Kryptonite +76738

Ik wil Erikszoon.

29-06-2024 23:21

MrPink +81609

"Gigantisch noodweer" tornado's met hagelstenen zo groot als tennisballen.

- Jeroen Grueter, over en uit.

29-06-2024 23:20

Dutch Schaefer +6098

Wat een lamlul is dat joh. Bij eindtoernooien meent deze kwibus extra zijn best te moeten doen. Kraamt echt de grootste onzin uit met die vreselijk neurotische stem van hem.

30-06-2024 05:53

roodwit007 +14203

dank je uefa mafia benden schaamteloze vertoning gewoon diefstal ,

29-06-2024 23:20

ajax2004v2 +2013

Weinig naspeeltijd

29-06-2024 23:19

StevenBerghuis +2549

Goedkope penalty en een thuisfluiter, maar toch, die Duitsers spelen wel goed voetbal.

29-06-2024 23:19

MVG +16469

Vind het niet erg dat Duitsland wint, maar de manier waarop met die VAR, geeft me echt het gevoel dat ik naar een toneelstukje heb zitten kijken.

29-06-2024 23:19

NouridolbergNeres34 +1889

Nou die schweinies hebben weer de volgende ronde gehaald met hulp van de Uefa!

29-06-2024 23:19

Dolblij +44865

Rüdiger, Spacko.....

29-06-2024 23:17

FysioPat020 +25603

Als die ooit bij ons speelt kijk ik niet meer

29-06-2024 23:18

Dolblij +44865

Nee, daar schaam je je voor. Sterkte de komende dagen.......

29-06-2024 23:20

FysioPat020 +25603

Du auch mein Freund! Hup Spanje!!!

29-06-2024 23:21

Dolblij +44865

Ja,danke, dringend nötig. Müller-Hohenstein redet von einer "magischen" Nacht.

Eher magischer VAR.

Sie hat begonnen, die maßlose Überheblichkeit.

29-06-2024 23:30

FysioPat020 +25603

Müller- Hohenstein oh Gott. Diese Outfits 😅

29-06-2024 23:55

Patrick020 +22228

haha havertz man, afmaken.

29-06-2024 23:17

FysioPat020 +25603

Havertz ook een prutser zeg

29-06-2024 23:17

NouridolbergNeres34 +1889

Die Havertz heeft ook 183 kansen nodig om te scoren

29-06-2024 23:17

Sportvolgert +40226

Gelukkig krijgt die af en toe een pingel

29-06-2024 23:18

Patrick78 +51640

Rudiger rot op!

29-06-2024 23:16

arufred +9705

Zet de scheids een pet op en je hebt Max Verstappen.

29-06-2024 23:16

Tim.S +3913

Wat een mongool die rudiger

29-06-2024 23:16

GNBL +89844 moderator

Gooi Daramy erin.

29-06-2024 23:16

StevenBerghuis +2549

Rudiger wordt schijt irritant

29-06-2024 23:16

MichelAngelo66 +22155

Het is een Duitser

29-06-2024 23:17

De-King +20146

Henrichs was toch een back?

29-06-2024 23:16

Juan62 +46160

Kan Eriksen gelijk naar Amsterdam afreizen

29-06-2024 23:16

StevenBerghuis +2549

Oh wat slecht

29-06-2024 23:15

Rinban +2075

Diep trieste scheits

29-06-2024 23:15
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.