Swart zou aanval anders neerzetten: 'Tadic moet op linksbuiten, Bergwijn op tien'

door BadembaBarrie 101

Bron Vandaag Inside

Swart zou aanval anders neerzetten: 'Tadic moet op linksbuiten, Bergwijn op tien'

door BadembaBarrie 101

Bron Vandaag Inside

Laatst geüpdatet

Sjaak Swart ziet Dusan Tadic het liefst op linksbuiten spelen. Voor Steven Bergwijn, de huidige linksbuiten, ziet hij een rol als nummer tien voor zich. Mister Ajax heeft nog altijd alle vertrouwen in Tadic, ondanks diens vormdip, maar denkt dus wel dat hij beter is op de linkerflank, zo vertelt hij voor de camera van Vandaag Inside.

'Wat wil je?', vraagt Swart retorisch als hem de kwestie Tadic voorgelegd wordt. 'Hij is twee jaar één van de besten geweest. Hij had voorzetten, doelpunten, alles erop en eraan. Dan heb je wel eens een periode, dat heeft iedere voetballer, dat je wat minder bent. En die heeft hij.'

Geen zorgen bij Mister Ajax over de aanvoerder dus, maar Swart ziet Tadic wel liever op een andere positie dan rechtsbuiten. 'Hij moet niet naar de rechterkant. Hij moet op linksbuiten.' Daarbij heeft Swart ook al uitgevogeld waar Bergwijn moet spelen. 'Die zet ik op tien. Bergwijn kan links, rechts, in de spits en hij kan op tien.'

Het gaat Swart niet om het ruimte maken om ruimte te maken voor Tadic. De oud-aanvaller is bovenal overtuigd van de enorme toegevoegde waarde van de Serviër. 'Hij moet niet altijd spelen, als hij niet goed is, zal hij ook wel even zijn rust krijgen. Maar hij heeft doelpunten, assists en is voor het team een geweldige speler. Die moet je toch hebben.'

Swart enthousiast over Schreuder, Kudus en Bassey

Naast Tadic en Bergwijn komen ook andere Ajacieden ter sprake. Bijvoorbeeld Calvin Bassey, Mohammed Kudus en trainer Alfred Schreuder. Over laatstgenoemde is Swart razend enthousiast. 'Ik ken ze van vroeger, de Schreuders zijn heel goed. Ze zijn slim en goed. Meer hoef ik er niet over te zeggen, heel verstandig', stelt Swart doelend op Schreuder en diens broer Dick, die trainer is bij PEC Zwolle. 'Hij (Alfred Schreuder, red.) ziet het spelletje goed, zet ze goed neer, is niet luidruchtig langs de lijn, doet slim, fantastisch.'

Over Calvin Bassey is Swart niet minder enthousiast. 'Ik ben heel tevreden over Bassey. Ik moet zeggen toen ik het hoorde, dacht ik ik moet het nog zien. Maar wat ik tot noch toe zie, prima', aldus Mister Ajax die ook zag hoe Kudus zich in de Champions League-wedstrijd met Rangers FC tot man van de wedstrijd kroonde. 'Toen hij kwam, dacht ik het is wel een goede voetballer, maar hij was vaak geblesseerd', spreekt Swart zijn eerdere twijfels over de Ghanees international uit. 'Maar nu is hij volkomen fit en dan is het een speler die echt wat kan. Dus als hij zo doorgaat, wordt het een speler die een hoop waard wordt voor Ajax.'

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

RobDAZ +2726

Eens met Sjakie dat Tadic weer op z'n ouwe stekkie moet op links. Bergwijn kan erachter (en erover heen) of op 10.

10-09-2022 00:41

MVG +16473

Swart is een goeie vent, maar veel voetbal verstand heeft hij nooit gehad. Gewoon lekker supporter laten zijn onze Mister Ajax en verder niet naar luisteren.
Je gaat toch niet je best renderende speler op een andere positie zetten zodat Tadic, die al een half jaar op zoek is naar zijn vorm, op zijn favoriete positie kan staan.

10-09-2022 00:37

Pietsnot +15019

Ik zie het liefste dat ze deze rotaties gedurende de wedstrijd zelf doen

Totaal voetbal 2.0

09-09-2022 17:13

louis60 +11472

Sjaak is de meest ervaren Ajax kenner. Zijn analyse is altijd raak. Dit zou echt de oplossing voor Tadic zijn.

09-09-2022 16:26

Eurysaces +29528

Je hebt met Tadic en Bergwijn 2 spelers die beide op links beter zijn, maar ook in staat zijn om op rechts te spelen. Kudus is met zijn eigenschappen de beste 10 die we hebben, maar ook hij kan op links en rechts staan.

Ik denk dat je een basis moet hebben met Bergwijn op links, Tadic op rechts en Kudus op 10. Het merendeel van de wedstrijd wil je de spelers op de posities zien, dan heb je de beste 10 en linksbuiten op hun positie staan. Met wat positiewisselingen maak je het de verdediging extra lastig en heb je ook Tadic af en toe op zijn sterkste positie.

09-09-2022 14:20

vandenhaas4 +15090

Goed idee van Sjaak. Ik dacht zelf dat Bergwijn in de spits kon, met Tadic vanaf links. Uiteindelijk zullen er genoeg positiewisselingen zijn tijdens de wedstrijden.

09-09-2022 13:33

Web +178830

Niet eens met Sjaak
Bergwijn is het best op de linker vleugel
Het beste moet je nooit veranderen
Geen plekjes gaan zoeken
Tadic gaat wel weer beter spelen, de laatste wedstrijden ging het al wat beter
Tadic en Blind moet je mee om tafel zitten en uitleggen dat ze vaker gewisseld gaan worden
Dat gaan ze met onderbouwen echt wel accepteren
Daar ben ik van overtuigd

09-09-2022 13:04

HStorm +3161

Bergwijn heeft ruimte nodig. Linksom of rechts.

09-09-2022 12:39

Web +178830

Dat is zwijn beste plek
En komen zijn kwaliteiten het best er uit

09-09-2022 13:05

AFCCruyff +4043

We missen nu een echte rechtsbuiten helaas. Ocampos voelt als een paniek aankoop. Je had Antony moeten houden klaar. Het geld regeert weer, maar na het WK had je dit bedrag ook nog kunnen krijgen. Dan had Conceicao kunnen rijpen.

Bergwijn - Brobbey - Conceicao

Kudus op 10 want Tadic speelt als een natte krant.

09-09-2022 11:49

Maxwell_5 +6977

Ik snap de keuze voor Ocampos nog steeds niet, al hoop ik nu hij er inmiddels al even is, dat hij gewoon gaat vlammen. Zag gisteren Tsygankov weer even aan het werk, qua profiel was dit gewoon een veel logischere keuze geweest.

09-09-2022 12:59

AFCCruyff +4043

Of Bailey. Ze keken alleen naar 'Grinta'. Belachelijk argument. Het is goed om wat Zuid Amerikaans temperament in je selectie te hebben, maar op de eerste plaats moet een speler een topper zijn op zijn plek.

09-09-2022 13:06

Ajax1114 +19393

Dat ziet hij niet slecht. Bergwijn op rechts is in ieder geval geen optie, dat zal hem ook verteld zijn bij aangaan van contract dat ze hem daar alleen in hoge nood zullen zetten.

09-09-2022 10:01

Maikel +6862

Tadic en Berghuis zijn geen rechtsbuiten.
Ze missen allebei de snelheid ervoor, internationaal zeker.
Tadic is met Wijndal erachter misschien in de ED nog goed genoeg. Bergwijn is geen 10. Hij is heel goed in de kleine ruimte maar veel beter op linksbuiten met z'n snelheid.

09-09-2022 08:34

Rock69 +8411

Je moet spelers in hun kracht laten spelen, zoals Kudus en Berghuis het deden tegen Rangers.

09-09-2022 08:37

ajaxmachtig +815

Het is een beetje waar je naar op zoek bent. Bergwijn op 10 kan volgens mij vrij effectief zijn, net zoals Promes daar succesvol was. Ze zijn heel goed in op het juiste moment de ruimte in te duiken. Zoals Klaassen dat ook kan. Ze zijn echter geen spelers met een steekbal, zoals Berghuis of Kudus dat beter kunnen. De vraag is dus: wat zoek je?
Voor de duidelijkheid: Ik zie Bergwijn ook liever op links.

09-09-2022 10:21

gi0vanni +7257

In principe is Swart ondanks dat hij een legende is niet de beste Ajax speler ooit. Maar wel de grootste Ajacied ooit. Maar hier zegt hij weer rare dingen. En dat mag ook op zijn leeftijd maar gelukkig is Schreuder ondanks enkele vage beslissingen het er over eens dat Bergwijn een geweldige vleugelspeler is. Die beter is als Tadic.

09-09-2022 08:29

Web +178830

Bedankt
Op die leeftijd zeg je rare dingen
Dat heeft met zijn goedzak te maken

09-09-2022 13:06

gi0vanni +7257

Swart is een echte liefhebber van voetbal. Met waarschijnlijk meer talent als alle Ajax fans bijelkaar. Maar hij zou zeker niet de beste coach zijn. Hij komt (bijna) altijd over als een vriendelijke en sociale man. Hij heeft o.a. van de Beek veel geholpen. En het is mooi om te zien dat hij heel zijn leven Ajax support. En hij trapt af en toe nog een balletje. Dat ga ik hem op die leeftijd niet nadoen. Zoals jij zegt het is een goedzak.

09-09-2022 13:37

Web +178830

Zeker mee eens
Sjaak heeft ook voor niets geen functie

09-09-2022 13:49

ajax4ever001 +18565

Tadic een keer ff bank nog beter want dan krijgt de rest meer kans zich te bewijzen

09-09-2022 07:57

Noxin +15552

Interessante analyse van Pieter Zwart over Tadic: https://twitter.com/PieterZwartNL/status/1567821374600712193

09-09-2022 02:08

diamanti +3194

Ik zou wel graag eens alle stats van Tadic willen zien, voelt een beetje als cherry picking dit. Je kan wss ook wel wat stats bij elkaar zoeken om te onderbouwen dat Tadic minder speelt.

09-09-2022 13:19

Noxin +15552

Met Wijndal als linksback kan Tadic prima op linksbuiten. Dat zag je ook tegen Rangers op rechts; hij wist Rench steeds te vinden als die over 'm heen ging. Blind is geen linksback die dat doet, dus is Tadic aangewezen op z'n eigen bewegingen. En daar trapt niemand meer in.

09-09-2022 01:57

Tommyshelby +129196

Bergwijn - Brobbey/Tadic - Conceicao

Berghuis - Taylor - Kudus

Blind/Baas - Bassey - Timber - Rensch

09-09-2022 01:01

FCKUNST +135

Ja is goed met jou vriend. Alvarez standaard basis. Eerste die je opstelt, Europees sws

09-09-2022 03:41

Nick14 +25889

Er gaat toch iets gruwelijk mis wanneer Ajacieden Alvarez als eerste willen opstellen.

09-09-2022 10:58

AjaxYahudi +3092

Inderdaad geen enkel team in de Champions league speelt zonder zo een type speler op het middenveld omdat je dat nou eenmaal nodig hebt. In de competitie zie ik dan liever meer een type Grillitsch op 6 maar dat terzijde, je zag gisteren bij Feyenoord ook wat er gebeurt als je met 3 "voetballers" op het middenveld speelt zonder iemand die ook daadwerkelijk defensief denkt en anticipeert.

09-09-2022 12:58

ajaciedpp +1597

Denk dat er eerder met jou iets mis is met dat misselijke gedoe om maar steeds Alvarez te kleineren met die andere paar doordrammers hier Nick14, Dus heel die technische staf is ongeschikt, omdat super analist Nick14 het allemaal beter weet???

09-09-2022 13:02

Robertini +39403

Bergwijn is totaal geen 10, absoluut niet naar luisteren dus. Clubicoon, prachtige speler, leuke vent, maar heeft soms toch een gekke ideeen.

09-09-2022 00:52

Lagasj +2905

De ontwikkeling van het moderne voetbal gaat een beetje te snel voor onze Sjakie.
Kan gebeuren, is ook niet zo erg. Mr. Ajax kan wel een potje breken.
Ondertussen zijn de Ajax spelers nauwelijks nog plaats dus rugnummer gebonden zoals onder Ten Hag.
Gelukkig maar want spelend op deze manier zijn ze nauwelijks tot niet te verdedigen door de tegenstander.
Welke tegenstander dan ook.
Dit is de grote verdienste van Schreuder & Co.
Ik denk dat de bescheiden Schreuder Ajax naar een hoger niveau aan het tillen is.
Want wie moet wie nog verdedigen als alle tactische afspraken in het water vallen bij de tegenstander door het moderne Ajax voetbal.
Ik zie Ajax zo spelend heel ver komen in Europa.

09-09-2022 00:29

CruijffLegend +4976

--Bergwijn-----Brobbey----------Tadic--
----------------Kudus--------------------
----------Taylor-----Berghuis------------
----------------Alvarez-------------------
-----Bassey-----Timber-----Sanchez----
----------------Pasveer-------------------

09-09-2022 00:19

Rockpotje +9575

Wat heeft Sanchez laten zien dan? Rensch is echt veel beter op het moment.

09-09-2022 00:59

CruijffLegend +4976

Niets, het is gebaseerd op dat Sanchez over meer agressiviteit beschikt en de aanname dat hij verdedigend wat sterker is. In een viermansverdediging had ik voor Rensch gekozen, met een driemansverdediging twijfel ik en zou ik Sanchez willen uitproberen. Bovendien, als Sanchez nog niets heeft (kunnen) laten zien kun je ook niet stellen dat Rensch veel beter is.

09-09-2022 01:52

Rockpotje +9575

Sanchez moet echt nog wennen. Wat hij tot nu toe heeft laten zien was aan de bal was niet best. Hij is inderdaad fel en agressief maar juist met een driemansdefensie moet je spelers hebben die van achteruit het spel kunnen versnellen zodat je al die spelers die voor de bal staan aan het werk kan zetten. Rensch is daar veel beter voor geschikt. Je kan ook nog Blind in het midden zetten met Timber en Bassey naast hem. Dan kan hij echt focussen op de opbouw en wordt hij verdedigend goed beschermd.

09-09-2022 15:22

CruijffLegend +4976

Ik snap je punt, maar Blind lijkt me echt te gevaarlijk met zijn snelheid en veel ruimte in zijn rug. Rensch zou ik ook prima vinden ipv Sanchez.

09-09-2022 19:35

Oxxer +164406 moderator

Sjaak is een clubicoon alleen die ideeën van hem zijn vaak niet de beste, hij vond het bijv een goed idee dat Ronald Koeman de opvolger werd van ETH.

09-09-2022 00:00

Caparzo +4244

Kudus is als een raket onderweg naar "kan de trainer niet mee omheen", dus hij is dan een gegeven. Bergwijn ook. Tadić ook (voorlopig en denk sowieso dit seizoen), hij is onze Captain. Wie (wordt/worden) dan (het kind/de kinderen) van de rekening?

08-09-2022 23:14

champhead +14382

Ik zou Schreuder niet willen zijn atm

09-09-2022 00:47

wijsneus +5246

Gaat de wedstrijd tegen Liverpool wel door volgende week?

08-09-2022 22:21

Ricoteb +53174

Zal wel moeten. Ajax heeft voor het wk totaal geen ruimte meer om die wedstrijd in te halen. En zou ook ronduit belachelijk zijn om allemaal competities neer te leggen die totaal geen verband hebben met het overlijden van de koningin.

08-09-2022 22:24

wijsneus +5246

Ja lastige situatie. Ik verwacht eigenlijk dat het niet doorgaat maar ja wat moet je dan? Enige is misschien de wedstrijden omdraaien dus Ajax eerst thuis.

08-09-2022 22:25

Ricoteb +53174

Nja voor Liverpool zijn er letterlijk geen andere dagen meer mogelijk. Dan hebben die Engelse ploegen maar even pech gehad met die flauwekul.

08-09-2022 22:32

1991 +7787

Liverpool moet gewoon zijn C elftal tussendoor nog ergens een wedstrijdje laten spelen :)

08-09-2022 22:53

KingJames23 +11444

@Wijsneus en de supporters die al een reis en hotel hebben geboekt dan? Die kunnen dan fluiten naar hun centen? Dat kan toch niet!

09-09-2022 03:47

Leo Valk +1363

En dat kan dus heel goed! Zou de eerste keer niet zijn, bij wat voor evenement dan ook! Je denkt toch niet dat men rekening houdt met diegenen die al boekten? Dat heeft echt geen priorities hoor!

11-09-2022 07:36

In Bassey we trust +15361

Waarom zou die niet doorgaan?

08-09-2022 22:59

SjakiedeWit +2636

Denk toch eens na Antony39…

08-09-2022 23:15

thelordjoshua +10641

Ha! ik dacht al waar is onze antony39 gebleven,zag weinig onzin meet verschijnen in de comments

09-09-2022 00:49

Hetzijnmaar +5453

Die wordt echt wel gespeeld

08-09-2022 23:26

Wachtopster4 +370

Nee , tien dagen rouw hebben de Britten ingelast dus geen sport

08-09-2022 23:51

CruijffLegend +4976

Drie punten dan naar Ajax.

09-09-2022 00:10

Wachtopster4 +370

Denk eerder dat de Engelse clubs die eerst thuis zouden spelen nu op bezoek gaan , wordt alleen lastig als alle twee uit Engeland zijn. Maar ja als de Queen volgende week op dinsdag of woensdag begraven wordt dan zie ik de Engelse clubs ook niet spelen dat zou niet erg respectvol zijn 😬

09-09-2022 09:22

Simpelishetmoeilijkst +25260

Ben het met Sjaak eens over Schreuder, Bassey en Kudus, maar ik vertrouw de trainer met de opstelling, want tot nu winnen we.

08-09-2022 21:55

RayJordaan +6850

Niks daarvan, Bergwijn is het beste op links en is je beste speler

08-09-2022 21:49

Nick14 +25889

Bergwijn op de flank
- heeft diepte zonder bal
- kan buitenom passeren op snelheid
- kan binnendoor passeren op snelheid voor het schot, combinatie of steekpass

Tadic op de flank
- aannemen
- kappen
- nog een keer kappen
- halfhoge voorzet waarvan er meestal eerst 29 werden weggekopt voordat Haller er eentje binnenliep

08-09-2022 21:47

Geus +4767

Hoe kwam Tadic dan aan al die assists? Hij geeft 836 voorzetten per wedstrijd? Je doet nu net alsof Tadic niet op de flank kan spelen….! Lekker makkelijk lullen nu hij een mindere periode heeft. En als hij over een paar wedstrijden weer de pannen van het dak speelt, dan is hij ineens weer je held.

08-09-2022 22:54

Nick14 +25889

Nee, ik ben nooit zo'n fan geweest van Tadic op de flank dus ik kom niet pas lullen nu hij matig speelt.
Zag hem altijd liever ergens in de as.

Toen ik dat 4 jaar geleden zei reageerde mensen meestal net zo hysterisch als jij nu trouwens.

08-09-2022 23:50

Noxin +15552

Rustig aan, Geus. Alvarez heeft dinsdag gescoord, dus Nick heeft een slechte week.

09-09-2022 02:05

Nick14 +25889

He, er komt iemand tijdens een discussie over Bergwijn en Tadic opeens iets over Alvarez roepen.

Dan zal het wel diep zitten.

09-09-2022 03:16

Robertini +39403

Hoewel ik Tadic beter op AM vind, vind ik dit wat te kort door de bocht. Hij heeft vorige seizoenen het meeste assists gegeven in de Eredivisie, dat is echt niet zomaar.

09-09-2022 00:57

remco.p +1158

Never change a winning team!
En we hebben nog een rechtsbuiten gehuurd.
Zet die maar is basis en tadic kan ook rustig een x zitten.

08-09-2022 21:31

CruijffLegend +4976

Heeft tot nu toe geen indruk gemaakt die gehuurde rechtsbuiten.

09-09-2022 00:13

Jake the Snake +17349

Compleet overbodig natuurlijk, of er moeten spelers geblesseerd raken.

09-09-2022 07:46

stopperspil +11191

Sjaak heeft gewoon gelijk (dit keer)

08-09-2022 21:19

Ajax1812 +9088

Nee heeft ie niet, Bergwijn op 10 is achterlijk

08-09-2022 22:39

Pantheon +938

Goede onderbouwing 👌

08-09-2022 23:02

Ajax1812 +9088

Ach kom, Bergwijn heeft niks wat een 10 bij Ajax zou moeten hebben. Daarbij, waarom zou je in godsnaam je beste speler van zijn beste positie afhalen, terwijl Dusan beter op 10 is dan Bergwijn en Bergwijn beter is op links? Dat slaat helemaal nergens op.

08-09-2022 23:29

Nr.10 +111234

Okay, Sjakie, maar wie gaat er dan op rechts?

08-09-2022 21:07

Godenzoon24 +15308

Kudus. Maar zie liever gewoon Berghuis op 10!

08-09-2022 21:39

wijsneus +5246

Berghuis is onze beste nummer 10 en Bergwijn is onze beste linksbuiten. Gewoon laten staat dus.

08-09-2022 21:07

AFCAjax +17839

Kudus is onze beste nr. 10

08-09-2022 22:50

Asociaal +2794

Ik vind het prima. Zolang ze het invullen zoals het gister ging, heb ik daar geen moeite mee.

08-09-2022 20:59

NUL20 +335

Wel duidelijk dat Swart nooit het trainersbloed heeft gehad, met z'n opportunistische keuzes altijd.

08-09-2022 20:58

DankzijCruijff +48712

Sjaak, je bent een eeuwige held, maar doe dit maar ff niet.

08-09-2022 20:57

Jake the Snake +17349

Bergwijn eerder op rechts als Tadic. Deed het daar ook uitstekend bij Oranje.

08-09-2022 20:53

Nr.10 +111234

Snap ook niet waarom dit niet eens wordt geprobeerd. Omdat hij drie keer scoorde tegen Groningen vanaf links?

08-09-2022 21:09

AlexLitmanen10 +14415

Drie keer scoren, ok
Maar de 1-0 stond hij centraal en bij de 3-0 vanaf rechts 😉

08-09-2022 21:36

Nr.10 +111234

Nou ja, dat versterkt de vraag alleen maar hè. Waarom niet een keer Bergwijn vanaf rechts? Ik zie wel dat hij het goed doet vanaf links, maar als Tadic zóveel minder is op rechts, is het dan niet per saldo beter? Lijkt me in elk geval proberen waard.

08-09-2022 22:04

linksbinnen +8172

Tadic op links met Blind linksback zie ik liever niet meer.

08-09-2022 22:27

ZaadDeMos +1239

Bergwijn op 10 is geen optimale benutting van zijn kwaliteiten. Hij heeft ruimte nodig op de flank.

08-09-2022 20:53

wijzijndebeste123 +164151

sjaak is een prachtige ajacied maar slaat de plank geregeld mis.

08-09-2022 20:50

De3mos +12082

Als sjaak het zegt dan doen we dat

08-09-2022 20:50

Richard Duizer +237

Banken. Tis klaar

08-09-2022 20:49

Nr.10 +111234

Je hebt gelijk. 9 uur geweest, tijd voor het bankie.

08-09-2022 21:10

AFCAjax +17839

toen hij kwam dacht Sjaak, hij is wel vaak geblesseerd.. nooit geblesseerd geweest voordat hij hier kwam volgens mij.

08-09-2022 20:48

Amp +37800

Ja laten we bergwijn op 10 zetten, waar ie nooit of nauwelijks heeft gestaan. Of op rechts, waar ie 50% minder is dan op links. Of weer lekker zonder enige snelheid op de vleugels gaan spelen

08-09-2022 20:45

AlexLitmanen10 +14415

Bergwijn speelde bij psv ook weleens vanaf 10

Daar was het drie keer niks, maar hij speelde er wel

08-09-2022 21:37

Amp +37800

Er staat toch ook "niet of nauwelijks". En als ie er speelde was t beroerd. Niet voor niks dat ie er niet vaker stond

08-09-2022 22:16

Rock69 +8411

Dag Sjaak. Het beste maar weer.

08-09-2022 20:43

VoorAltijdNummer14 +25392

Sjaakie, I love you vriendelijke vriend!








Kut idee waar niks mee gedaan moet worden overigens!😅

08-09-2022 20:41

nuff-said +1647

Kudus scoorde heel mooi met links. Waarom zou hij niet op rechts kunnen spelen waar ie naar binnen komt om te schieten met links? Tadic afwisselen op de 10 met berghuis

08-09-2022 20:41

appiehappie +3072

Sjaak is veranderd in een struisvogel. Hij steekt zijn kop in het zand. We hebben diepgang nodig op de flank Sjaak. Volgens mij rendeert Bergwijn uitstekend en wordt het helaas Tadic allemaal te veel.
Hij zit in een neergaande spiraal en zou eigenlijk niet in de basis moeten of mogen starten.
Respect, diep respect voor Tadic. Wat een rendement heeft hij gehad. Ik vrees dat zijn tijd er op zit als basis speler en het doet pijn hem zo zien te worstelen. Nu op rechtsbuiten en Schreuder vind het goed gaan. Mmmmh

08-09-2022 20:41

Goldenlastra +1735

Vond Bergwijn zijn minste wedstrijd spelen, maar zelfs dan kan hij zo uit het niets op de keeper komen. Zou hem zeker links laten staan. Daarnaast is Tadic voor rechtsvoor tot nu toe de beste vd selectie. Eigenlijk speelde hij best een aardige wedstrijd, alleen zijn passes maken mij wel wat zorgen. Maar in alle andere facetten trok hij best de kar. Rensch komt daardoor ook beter tot zijn recht, werkt beter dan met antony.

08-09-2022 20:40

036AFCA97 +146682

Bergwijn is top op links, die moet je daar gewoon laten staan. Brobbey spits, Tadic rechts afwisselen met Ocampos en Kudus op 10 afwisselen met Berghuis.

Sorry, meneer Swart.

08-09-2022 20:30

31xAjax +7950

Het blijft vreemd dat als je linksbuiten 4 jaar lang je MVP is dat je juist daar je eerste aankoop doet. Zowel op 9, op 10 als op rechtsbuiten is Tadic een stuk minder en hebben we betere opties. Hoe goed Bergwijn het ook doet, het blijft een merkwaardige aankoop. Doorselekteren doe je doorgaans op je minder bezette posities....

08-09-2022 20:55

DankzijCruijff +48712

Niets vreemds aan, trolletje. Gefeliciteerd met het machtige gelijkspel tegen die Noorse supersterren vanavond. Dat heeft je vast erg goed gedaan!

08-09-2022 20:58

31xAjax +7950

Hahaha stumpert. Was je er gisteren ook bij, ik wel?

08-09-2022 21:12

Robertini +39403

Hij heeft toch gelijk? Opmerkelijke aankoop. Ik denk dat Schreuder dacht dat Tadic eerste spits zou worden, maar daar na de eerste wedstrijd best van geschrokken was.

09-09-2022 01:03

DankzijCruijff +48712

Hahahaha leugenaartje. Iedereen die hier wat langer actief meeleest weet dat je een kansloos trolletje bent. En maar vol blijven houden, LoL !!

09-09-2022 15:03

31xAjax +7950

Hahaha, ik was al lid van Ajax toen jij nog geboren moest worden en kom al vele jaren op AS, veel langer dan jij.

09-09-2022 17:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.