Molenaar wil terugkeer Overmars bespreekbaar maken: 'Dan zou dat moeten kunnen'

door Gino Haverkamp 120

Bron ESPN

Molenaar wil terugkeer Overmars bespreekbaar maken: 'Dan zou dat moeten kunnen'

door Gino Haverkamp 120

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Keje Molenaar pleit voor het bespreekbaar maken van een terugkeer van Marc Overmars bij Ajax. De technisch directeur van Royal Antwerp FC vertrok een jaar geleden bij Ajax wegens grensoverschrijdend gedrag, maar Molenaar vindt het geen utopie dat hij kan terugkeren in Amsterdam.

Molenaar ziet Overmars dus zomaar terugkeren bij Ajax, maar vindt één ding erg belangrijk. Binnen de club moet er eerst gesproken worden met vrouwen op de werkvloer over of een terugkeer überhaupt bespreekbaar is. 'Als zij zeggen: het is acceptabel dat hij terugkeert, op bepaalde voorwaarden natuurlijk, dan zou dat gewoon moeten kunnen', zegt hij in het ESPN-programma Goedemorgen Eredivisie. Molenaar is ervan overtuigd dat Overmars heeft geleerd van zijn fouten en niet weer de fout in gaat.

Binnen Ajax is er onderzoek geweest naar het grensoverschrijdende gedrag van Overmars, maar Molenaar weet niet of dat onderzoek er echt is geweest. 'Want we hebben de resultaten nog niet gezien', voegt hij er aan toe. 'Er is ook geen aangifte gedaan, dus hij wordt ook niet strafrechtelijk vervolgd. Ik vraag me af: als je alles nu rustig bekijkt, of het dan niet zo is dat hij terug zou kunnen keren. Als je dat overlegt met al die dames binnen de organisatie, en zij vinden het acceptabel, dan denk ik dat het op termijn zou kunnen. Dat zou ik hopen ook, want ik vind Marc een uitstekende technisch directeur.'

Was de gang van zaken rondom vertrek Overmars wel goed?

Molenaar, een advocaat, vindt ook dat de gang van zaken rondom het vertrek van Overmars anders had moeten zijn. Naar zijn idee werd de oud-prof naar de uitgang gedirigeerd. 'Op het moment dat er signalen binnenkomen, dien je als werkgever te onderzoeken wat er is gebeurd en dien je met de werknemers overleg te voeren. Kan je nog doorgaan met elkaar? Die vraag is nooit expliciet aan de werkvloer gesteld.' Wat Molenaar betreft had Overmars het beste op non-actief gezet kunnen worden, waarna een onderzoek had moeten uitwijzen of hij had kunnen blijven of niet.

Weet Ajax de negatieve reeks zonder zege te doorbreken door met 0-2 te winnen van Excelsior in Rotterdam?

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Lees meer over:
Plaats reactie

Ferd +38425

Molenaar, Molenaar, Molenaar toch, lekker in de stront roeren zonder te weten waar je het over hebt. Wat Keje nu adviseert, Overmars op non-actief stellen en dan onderzoeken, is precies wat Ajax deed. Alleen stapte Overmars zelf op nog voor het onderzoek klaar was

30-01-2023 08:39

DEELM +11891

Je bent toch wel redelijk seniel als je dit een jaar later alweer gaat roepen. Ik vind dat al dat woke gedrag soms een beetje door begint te slaan, maar ongewenst dickpics sturen is toch echt ver over de grens van het toelaatbare.

29-01-2023 22:18

JanBiesbos +29033

Ligt eraan in welke context , wacht dat onderzoek maar af,

03-02-2023 18:16

AvStern +5966

Wat een domme reacties hier. Het woke-virus is duidelijk toegeslagen. Natuurlijk zou Overmars van harte welkom moeten zijn. Maar ik denk dat dat gezien zijn gezondheid niet kan.

29-01-2023 21:49

louis60 +11472

Nooit meer mee werken. Hij heeft de naam van Ajax te grabbel gegooid.

29-01-2023 20:50

Schip +23391

Knettergek die Molenaar. Grensoverschrijdend gedrag is één, dick pics sturen is exit. Wat bezielt je zoiets voor te stellen.

29-01-2023 19:45

Ferd +38425

misschien moeten we massaal dickpics naar z'n vrouw en dochter(s) sturen. Kijken wat hij er dan van vindt.

30-01-2023 08:41

YungInternet +3866

Ik was het eerst met hem eens maar na een aantal reacties hier gelezen te hebben snap ik het wel. Het is goed zo. Lekker voor een nieuwe gaan

29-01-2023 19:25

Kijker +3382

Ajax is een professionele organisatie waarbinnen geen plaats hoort te zijn voor grensoverschrijdend gedrag.
Daarin zijn er uiteraard gradaties en in sommige gevallen kan ik me voorstellen dat die uitgepraat kunnen worden waarna betrokkenen verder kunnen.

Het versturen van dickpics valt daar wat mij betreft niet onder. Overmars krijgt een 2e kans elders. Ajax gaat op zoek naar een andere goede TD.

29-01-2023 19:15

eros +4779

Overmars is het beste wat Ajax in jaren is overkomen.

Van vrijwel geen transferwaarde op het veld en geen cent op de bank destijds, naar een kapitaal krachtige club met flinke transferknallers.

Niet alles kan raak zijn, maar spelers als vdHoorn, Botman, Wober, Kristensen, Marin, Traore en Dolberg werden alsnog tegen mooie prijzen verkocht.
Daarnaast heeft t ook niet altijd meegezeten of zijn er fouten gemaakt: Onana
Maar er zijn vele prima aankopen geweest waardoor Ajax een aantal seizoenen ver in Europa is gekomen. Frenkie, Anthony, Milik, Blind, Tadic, Ziyech, Sanchez, Tagliafico, Alvarez, Martinez, Promes, Haller, Kudus waren stuk voor stuk prima aanwinsten.

Niet elke transfer kan raak zijn, maar Overmars was een zeker een meester in verkopen.

29-01-2023 18:35

Hakim22 +7432

Zolang de woke tumor in de club woedt zal deze held niet terugkeren

29-01-2023 18:30

Ajaxadam1 +31667

Wat zou jij ervan vinden als AnneKee piemels opgestuurd krijgt van een smerige vent, Keje?

29-01-2023 18:29

Henk de Vries +11128

Overmars moet een gesloten boek zijn, kan niet meer

29-01-2023 17:58

waayop +876

Keje Molenaar gaat in bestuur Volendam, ziet goed dat daar zijn niveau ligt.

29-01-2023 17:41

stopperspil +11173

Keje wie?

29-01-2023 17:16

Qifesh +24917

kejenem niet?

07-02-2023 07:14

Qifesh +24917

De man heeft hartklachten.. beter effe rustig cluppie

29-01-2023 16:45

Carrerdecasp +8167

Vergeet de sponsors niet te betrekken. Als die zich terugtrekken, heb je wel je geliefde TD terug maar ben je pas echt ver van huis.

29-01-2023 16:34

Oxxer +163876 moderator

Een paar van de sponsoren hadden zelf te maken met gevallen vraag mij af hoe zij reageren wanneer dit actueel zou zijn.

29-01-2023 17:51

Sluk +2585

Hey vrouwtjes, vinden jullie het goed als Overmars terugkomt of bijven jullie er over miepen? Dit is letterlijk het toontje wat bij het gesprek hoort. Kan echt niet!

29-01-2023 16:33

ProfessorX +19827

Liever vandaag dan morgen .

90% van de supporters willen hem terug zien en ik heb vaker gezegd praat het uit jullie zijn volwassen .

Hij kan Antwerpen netjes achterlaten gelijk een Belgisch netwerk erbij .

Alvast kijken naar de huidige selectie wie kan blijven wie weg kan wie gehaald moet worden .

Alvarez Timber Kudus om deze 3 zal het gaan wie gaat wie wil blijven ?

Kudus zat duidelijk in zijn vel op het middenveld plezier straalde ervan af .

29-01-2023 16:33

Rondo64 +3380

Dat zou een ongelovelijke middelvinger zijn aan de vrouwelijke medewerkers van ajax en je straalt meteen uit hoe laf je bent als je dit gewoon weer toelaat. Overmars was echt een goede speler en in sommige aspecten td, maar zijn tijd voor ajax is gewoon voorbij en daar mag je niets aan veranderen.

29-01-2023 16:26

MichelAngelo66 +22246

Overmars hoeft van mij niet terug. Niet om wat hij gedaan zou hebben, maar die bladzijde is gewoon gelezen en al omgeslagen. Bovendien is Ajax momenteel vooral bezig om correct te zijn naar de buitenwereld. Gaat dus sowieso niet gebeuren.

29-01-2023 14:51

AjaxTheGreatest +329

Keje Molenaar heeft 100% gelijk toen Erik ten Hag weg ging en Marc Overmars weg moest zijn er heel erg verkeerde beslissingen genomen en de TD - HH doet het duidelijk heel erg slecht. En Keje Molenaar had al lang een belangrijke functie moeten krijgen bij Ajax,maar ze zijn weer eens te laat nu krijgt hij een belangrijke functie bij Fc Volendam. Net zoals ze ook zo dom waren toen ze Arne Slot aan konden trekken als trainer maar zelf vonden dat ze het niet konden maken omdat hij nog maar kort bij Feyenoord zat. En gaan ze dan nu wel vol voor Arne Slot en proberen ze ook Marc Overmars weer terug te halen of gaan ze weer dezelfde fout maken, ik ben bang dat ze weer dezelfde fout gaan maken en weer veel te lang wachten.

29-01-2023 14:31

Rodsje +14702

Wat ik begrepen heb, dat is inside info en dat is dar Marcie een affaire had met een dame en er zijn toen fotos heen en weer gegaan oa dickpick van Marc. Het was dus niet zo dat Marc zo uit het niets fotos liep rond te sturen, vandaar dat er ook geen enkele aangifte is gedaan.

Wat mij betreft is Marcie hartstikke welkom! Hoop dat het goed gaat met hem

29-01-2023 14:18

DTM1970 +1499

Ik snap niet dat de reactie van Turbo zoveel likes krijgt. Onder overmars spelen we een Europese finale en halve finale, winnen we kampioenschappen en hebben we dikke bankrekening. Worden we in Nederland het Bayer van De lage landen genoemd. Als je dat niet erkent dan snap ik daar niets van. Deze man moet natuurlijk meteen terugkomen. Wat hij heeft gedaan met de vrouwen binnen de organisatie kan niet, maar het kan ook niet dat je daar voor eeuwig voor wordt gestraft.

29-01-2023 13:58

Amp +37589

Hij pleit en bemoeit wel veel voor iemand die niet bij ajax wil werken

29-01-2023 13:50

Ajaxbrl +13691

Precies dat

29-01-2023 14:25

Ajaxfan31183 +16391

Overmars moet nu gewoon aan zn eigen denken, na die infarct is er een deel van zijn hart spier afgestorven, en zon baan als td'er kan behoorlijk stressvol zijn en dat is voor niemand goed die hart problemen heeft

29-01-2023 13:48

ProfessorX +19827

Hoef niet gewooon je levensstijl aanpassen dus bv eerlijk zijn zeker in je thuis situatie.

Ik kreeg een tia en na 2 jaar restauratie weer in vorm en heb ook een lekkende hartklep, maar ik maak me niet druk doe me ding werk buiten in de bouwwereld en blij.

29-01-2023 16:37

ProfessorX +19827

Ja dank je heeft erg veel tijd gekost om er boven op te komen .👊🏻

29-01-2023 18:14

RijkdeGooier +2875

Marc hadden nooit mogen laten gaan. Al die vrouwen die een foto van zijn dingeling kregen te zien, waren niet eens getraumatiseerd aangezien er geen aangiften zijn gedaan.

29-01-2023 13:40

Hans Verhagen +14114

Molenaar bedoelt ook gewoon dat gehandeld is toen dit onderwerp een gigantisch hot item was en sommige hier zijn daar ook kennelijk in blijven hangen. Ik verwerp zedenzaken en mishandeling, maar in deze geef ik Molenaar gelijk.

29-01-2023 13:43

Biss +9998

Dus het gaat er niet om dat iemand zoiets stuurt vanuit een hogere positie in het bedrijf, maar het gaat er om hoe de ander dat ontvangt en wat het met ze doet?
Dus ik mag best iemand naar de grond slaan, als ze maar geen litteken hebben erna.. zoiets?

29-01-2023 19:48

RijkdeGooier +2875

Ik denk dat Marc gerust wat blote tieten pics heeft gehad voor hij zijn dickpics stuurde

29-01-2023 20:48

RJB1979 +25548

Ja laten we iemand met permanente schade aan zijn hart weer de meest stressvolle baan ooit (eigen woorden) geven.

29-01-2023 13:38

ProfessorX +19827

Stress creeer jezelf .
Organiseer je boeltje heb je geen stress.

29-01-2023 16:38

Pocrap +957

Echt heeft hij een tik van de molen(aar) gehad nog nooit zoveel domheid gehoord

29-01-2023 13:28

Hans Verhagen +14114

Er is geen aangifte gedaan, er is geen onderzoek geweest door een onafhankelijk bureau er is gehandeld in een tijd dat iedere man die te lang naar een vrouw keek moest maken dat hij weg kwam. Marc welkom terug, ook geen overleg vooraf nodig met de dames in kwestie want er waren geen aangiftes. Gewoon mededelen 'Marc komt morgen terug en voor diegene die bang zijn voor een arm om haar heen en een dickpic is er een assertiviteitstraining beschikbaar'

29-01-2023 13:28

Michiel Kapteijns +5372

Overmars had nooit ontslagen mogen worden. Durf te wedden dat zijn ontslag ook enkel is genomen op basis van slappe knieën, en niet omdat een veilige werkplek voor die vrouwen zo belangrijk werd gevonden. Anders was er wel veel eerder ingegrepen, en niet gewacht tot het naar buiten kwam. Ik kon wel kotsen van hypocrisie toen ik Daphne Koster hoorde. Ze wist er al tijden van, maar hield haar mond uit angst haar baan kwijt te raken. Maar toen het ondanks haar zwijgen naar buiten kwam was ze ineens niet meer uit de media weg te slaan.
Overmars had gewoon tijdelijk op non-actief moeten worden gesteld, hem op één of andere cursus moeten sturen en hem diep door het stof tegenover de vrouwen moeten laten gaan.

29-01-2023 13:28

STARK +856

Hij heeft zelf ontslag genomen

29-01-2023 15:20

El Pistolero +4932

Bizarre reactie die eens temeer aantoont dat Molenaar volstrekt ongeschikt is als bestuurslid van Ajax en volledig is losgeslagen van de realiteit. Dat uitgerekend een jurist zoiets oppert, vind ik persoonlijk ronduit stuitend. Natuurlijk gaat het in de eerste plaats om die dames, Ajax is net als iedere werkgever wettelijk en moreel verplicht om die een veilige werkomgeving te bieden en dan is het natuurlijk ondenkbaar om een individu die dat onmogelijk heeft gemaakt door ernstig grensoverschrijdend gedrag te vertonen, weer in genade aan te nemen. Als de club dat zou doen, is het onvermijdelijk dat het vrouwelijke deel van het personeel zich opnieuw onveilig gaat voelen en iemand die dat niet begrijpt toont daarmee aan over een volstrekt gebrek aan inlevingsvermogen te beschikken. Het is nog onbegrijpelijker dat zo iemand het in zijn hoofd haalt om kritiek uit oefenen op het bestuur van Ajax. Dan heb je simpelweg geen recht van spreken.

En dan is er natuurlijk ook nog de enorme reputatieschade die Ajax door het niet te tolereren gedrag van Overmars heeft opgelopen. Het is aan het resolute handelen van directie en RvC te danken dat die schade niet tot gevolg heeft gehad dat er sponsoren zijn weg gelopen en er zelfs bestaande konden worden verlengd en open gebroken en nieuwe konden worden afgesloten. Dat handelen bestond er niet uitsluitend uit om Overmars op non actief te stellen, maar belangrijker nog uit de ontwikkeling van een Plan van Aanpak om herhaling in de toekomst te voorkomen. Dat Plan van Aanpak is nog in volle ontwikkeling en als je niet begrijpt welk een verkeerd signaal er van uit zou gaan als je in deze fase uitgerekend de persoon om wie het allemaal is te doen weer in genade aan zou nemen, ben je volledig los geslagen van de realiteit. Of die dames dat nu wel of geen goed idee vinden, is daarbij totaal niet ter zake doende. Dat uitgerekend een jurist dat niet begrijpt vind ik persoonlijk ronduit verbijsterend. Het toont eens temeer aan hoe ver sommige residenten van de voetbalwereld zijn afgedwaald van de "normale" maatschappij.

29-01-2023 13:19

Wobbo +11225

Blablabla. Als je alle vrouwen ontslaat wordt de club er niet slechter van. Als je Overmars terug haalt wordt de club er zeer zeker wel beter van. Iemand met het opgebouwde krediet van Overmars had een 2e kans mogen krijgen. Alsof hij het een 2e keer zou flikken.

En wellicht hadden er wat sponsoren weggelopen dankzij hysterisch krijsend woke feministisch Twitter volk. Nou en. Je had gewoon de storm even moeten laten razen. De Arie Boomsma's van de wereld hadden weer opgeroepen om te cancellen.

En idd. Een topclub als Ajax hoort niet bij de normale maatschappij. Duh!

29-01-2023 17:45

El Pistolero +4932

"Een topclub als Ajax hoort niet bij de normale maatschappij".

Waar denk jij dat Ajax al die dure spelerssalarissen van betaald? Met kralen? Over blabla gesproken. Alle vrouwen ontslaan omdat een directeur niet in staat is om zijn gulp dicht te houden?. Dat is hetzelfde als alle doelen dicht te spijkeren omdat er dan geen bal in kan. Er loopt nog een onderzoek tegen Overmars en de kans is groot dat hij gestraft zal gaan worden en helemaal geen functie meer uit mag oefenen in het betaalde voetbal. Je reactie gaat dan ook helemaal nergens over en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit.

04-02-2023 10:53

Juan62 +46179

EL Pistolero dank voor je duidelijke stuk
Het lijkt erop dat sommige mensen het niet willen begrijpen.

Spijtig genoeg is Molenaar niet de enige in de voetbalwereld die het suggereert.

29-01-2023 20:27

Cruijffthebest +13357

Laat maar terug komen. het transferbeleid is tot op heden na Overmars om te janken!!!!

29-01-2023 13:17

rotynl +300

Helder wat Molenaar zegt, en volledig mee eens.

29-01-2023 13:01

FreeThulli +6029

Ook als het jouw dochter/ vrouw was geweest die een dick pick van Mark ontvangen had?

29-01-2023 13:06

Ajax1812 +9046

Ja. Sorry, maar als iedereen man die een dickpic had gestuurd nooit meer een tweede kans verdient, verdient de helft van Nederland geen tweede kans.

29-01-2023 13:10

leeke +10392

Als je goed leest kom je al een eind verder

29-01-2023 13:18

Rondo64 +3380

Nou dan is het wel heel slecht gesteld met de mannen van ons land als iedereen meedoet aan seksueel grensoverschrijdend gedrag. Maar ik denk dat jij je ook wel bewust bent van het feit dat dat niet zo is. De mannen die hier echter wel aan schuldig bevinden krijgen inderdaad niet zomaar weer een tweede kans om gewoon te blijven in de omgeving waar ze zich misdroegen, zeker niet in zo'n machtspositie als die marc had. Dan moet hij die tweede kans gewoon elders zoeken waar niemand negatieve ervaringen met hem hebben gehad

29-01-2023 16:30

Qifesh +24917

De helft? Ik denk niet eens 10%

29-01-2023 16:52

brullie +7031

@FreeThulli
Wie zegt dat het een 1 richtingsverkeer is geweest? Dat alleen Marc foto's heeft gestuurd? Dat werkelijk alle vrouwen nooit iets hebben gedaan, gezegd of hebben gestuurd? En als het mijn dochter was geweest? Ach jongen, zij is 17 en krijgt er 30 per week ongevraagd van allerlei klootzakjes. Zij wordt er niet warm of koud van. En als het mijn dochter was geweest, die bij Ajax zou werken?...dan is ze een volwassen vrouw en weet het dan zelf wel op te lossen met Marc...;-)

07-02-2023 07:07

AJAX020ADAM +6924

Molenaar hou je lekker bezig in dat palingdorp van je, als je in dienst van Ajax had gezeten mag je wat zeggen wat betreft over eventuele terugkeringen, maar dat doe je niet dus 🤐 graag.

29-01-2023 12:58

leeke +10392

Zou dat mischiend een reden hebben,dat er nog een bepaald persoon zit....

29-01-2023 13:18

GVR +3626

Ongelofelijk. Wat praat deze man veel onzin. Hij WEET helemaal niets en doet alleen maar aannames, ik gok vanuit de media. En dat voor een advocaat. Omdat hij een verleden heeft bij Ajax, wordt er nog naar geluisterd ook. En met deze onzin krijg je uiteraard ook nog supporters mee die ook niets weten.

Uiteraard zou je voetbaltechnisch het liefst Overmars terug willen, maar die heeft zijn eigen glazen ingegooid. Hij heeft overigens in het openbaar juist NIET het boetekleed aangetrokken, alleen in een opgesteld persbericht stond mager iets.

Ik zeg niet dat hij nooit meer bij Ajax zou kunnen werken, maar om hier NU mee te komen is echt achterlijk en populistisch. Wie weet over tien jaar, na echte reflectie.

29-01-2023 12:53

leeke +10392

Vanwaar weet jij dat hij helemaal niks weet,ik ben van mening dat hij meer weet dan dat wij allemaal denken,of verwacht je nou echt dat er nooit iemant lekt bij Ajax

29-01-2023 13:20

GVR +3626

Denk je nou echt dat een RVC met allemaal competente en ervaren mensen uit het bedrijfsleven én een directie die heel fijn met hem samenwerkt, de beste TD bij Ajax en de succesvolste organisatie ooit gaat opblazen, als ze denken dat het niet absoluut noodzakelijk is? Zij kennen alle details.

Hij kent de resultaten uit het onderzoek bijvoorbeeld niet, dus trekt hij dat in twijfel. Of zou het misschien niet naar buiten zijn gebracht om zo de club en mensen niet nog meer te beschadigen? Zoiets hoort intern te blijven.

29-01-2023 13:29

leeke +10392

Dat hoort idd.maar gebeurd dat ook altijd ...

29-01-2023 13:44

Oxxer +163876 moderator

Free Overmars.

Vrouwen hebben maar 1 recht en dat is het aanrecht.

29-01-2023 12:52

Dolblij +45019

word👍

29-01-2023 12:59

Oxxer +163876 moderator

Uitspreken weeeuuurt👍🏾

29-01-2023 13:02

Erik20 +7365

Gaat voorlopig echt niet gebeuren. Je kan hem waarschijnlijk sowieso niet weghalen waar hij nu zit. Misschien over 5-10 jaar. Ook grappig dat we helemaal niets meer over die zaak horen... het was helaas een paniekreactie van Ajax omdat het in dezelfde tijd met The Voice was. Ze hadden Overmars alleen even een tijd op non-actief moeten zetten.

29-01-2023 12:24

Sies +4482

Ik zie Overmars ook graag terugkomen..een beetje hoop is er natuurlijk.. misschien is het ook zo,dat het daarom zolang duurt voordat er een nieuwe td wordt aangesteld..maar is het niet zo dan wordt het gvd toch tijd dat er een ander komt.. tsjonge jonge..

29-01-2023 12:19

GdlT +1004

Mij lijkt het dat er dan eerst een gesprek moet komen tussen Overmars en zijn slachtoffers. Als dan de eventuele bezwaren weggenomen kunnen worden, dan zou Marc de tijd hebben om Huntelaar te begeleiden en op te leiden.

29-01-2023 12:17

Qifesh +24917

Had ie geen zin in.. had wel zin in een ander avontuur

29-01-2023 16:56

jeppas +3522

Overmars is de beste TD die we ons kunnen wensen. Ik heb alleen geen enkele kijk op de organisatie of hier draagvlak voor is van zowel de heren als de vrouwen. Iedereen verdient een 2e kans!

29-01-2023 12:15

GVR +3626

In de wereld verdient iedereen een 2e kans, niet per se op de plek waar je je hebt misdragen. Hij is zonder echte reflectie binnen een paar weken bij Antwerp begonnen, daar heeft hij zijn 2e kans al gepakt.

29-01-2023 12:56

jeppas +3522

Reflecteren is denk ik wel gebeurd. Het is alleen niet naar buiten gekomen in de media.

29-01-2023 13:18

GVR +3626

Nee daar wilde hij er niets over zeggen, o.a. bij zijn aanstelling bij Antwerp. Niets. Dat alleen al getuigt niet van al teveel reflecterend vermogen. Wat naar buiten is gekomen is dat hij heel lang niet het probleem zag en uiteindelijk ook wel zag dat het niet kon.

29-01-2023 13:20

AFCRick +11609

Ben bang dat een terugkomst van Overmars er niet meer inzit, aangezien we 3 vrouwen in de RvC die dit zullen tegenhouden. De club (incl. vd Sar) hebben (wederom) gefaald. Een paar maanden op non-actief (vakantie), excuses aanbieden etc. en Overmars had gewoon kunnen blijven!

29-01-2023 12:14

sebastiaan1900 +5314

Overmars had niet weg moeten gaan. Schorsen. Boetedoening. Oplossen met de dames.

29-01-2023 12:07

JaapStam +136701

De vrouwen bij Ajax zijn woke kneusjes!!! Eruit!!! Overmars in!!!

29-01-2023 12:07

RuffRhythim +24837

Volgens mij hebben die vrouwen niet om die foto's gevraagd dus behoorlijk gelul wat je nu zegt

29-01-2023 12:09

Koningtoto +60200

Hoe weet jij dat? Is er inmiddels al bewijs? En hij gaat echt niet ongevraagd dickpicks sturen hoor. Dat kwam ongetwijfeld van twee kanten.

29-01-2023 12:22

RuffRhythim +24837

Ja weet jij het dan wel zeker allemaal soms? Onzinnige vraag dus.

29-01-2023 12:38

Koningtoto +60200

Geen bewijs is geen zaak he? Ik weet het zoveel als jij. Ik maak alleen geen aannames op basis van niks. Jij wel.

29-01-2023 12:46

RuffRhythim +24837

"En hij gaat echt niet ongevraagd dickpicks sturen hoor. Dat kwam ongetwijfeld van twee kanten."

En jij maakt aannames op basis hiervan, dag hoor 😂

29-01-2023 13:34

brullie +7031

@Koningtoto
Jij snapt het. De publieke opinie wordt gevoed door onwetende journalisten. Men schrijft maar wat en niemand van deze gastjes weten wat er precies is gebeurd. Net als ik overigens, en daarom mag Marc van mij terug komen.

07-02-2023 07:13

Adam24 +39069

Lijkt me wel heerlijk als je alles wat je niet aanstaat kunt wegzetten onder de noemer "woke".

29-01-2023 12:19

grensjager +704

Gelijk doen!!
Als je bekijkt wat voor bende het nu is....

29-01-2023 12:06

Sproeier +331

Wellicht dat er binnen Ajax meer mensen zijn die deze optie overwegen. Dat zou ook verklaren waarom er nog steeds geen vervanger is aangesteld.

Ik weet niet precies hoe het met zijn gezondheid gesteld is, maar qua beleid zou een terugkeer van Overmars het beste zijn wat Ajax kan overkomen. Ik had bij het vertrek van Overmars meteen al het gevoel dat dit het begin van het einde van een succesvolle periode was. Maar ik had ook weer niet verwacht dat het zo hard zou gaan.

Overmars wilde in de toekomst graag bij Ajax nog een keer samenwerken met Peter Bosz. Wat mij betreft mogen ze hier volgend seizoen aan beginnen, al zullen ze die hele affaire met die foto's dan wel eerst nog even zo sjiek mogelijk moeten zien af te handelen.

29-01-2023 11:58

AFCACruijff14 +161059

Ik denk dat Antwerp Overmars nooit laat gaan. Doet het daar ook prima met Herr von Bommel.

29-01-2023 12:12

Slang3 +45794

Als je ziet wat ze bij Antwerp binnenhalen dan geloof ik niet dat er geen TD van vergelijkbaar niveau zonder problematisch verleden op te halen is

29-01-2023 11:56

Rikkie66 +22812

Zou mooi zijn maar Overmars heeft wel wat anders aan z'n hoofd. Benieuwd of hij überhaupt volledig terug kan keren in zijn functie.

29-01-2023 11:55

Ajax14AMS +25205

De TD Overmars is welkom, maar de persoon Overmars mag ver wegblijven. Ajax is klasse, daar hoort een persoon die macht misbruikt en met zijn pik denkt niet bij.

29-01-2023 11:55

AFCACruijff14 +161059

Iedere man denkt met zijn pik. Alleen blijft het bij 99 procent bij gedachtes, Overmars zette het ook echt op beeld.

Hij is menselijk flink door de ondergrens gezakt, maar als het echt bij dickpics en wat ongemakkelijke opmerkingen is gebleven zou dat geen definitief einde hoeven te zijn voor mij. Marco Borsato schijnt aan minderjarige billen te zitten, Ali B schijnt te verkrachten. Dat is wel van een hele andere orde, maar vorig jaar werd alles op een grote hoop gegooid in de media.

29-01-2023 12:14

Ajax14AMS +25205

Daar zeg je me wat. Je hebt helemaal gelijk.

Het is het denken met je pik wat een probleem is. Als die vrouwen het uitlokken dan zou ik nog kunnen zeggen; tweede kans. Als hij een dickpic serieus als versiertruc gebruikt en ze uit het niks stuurt dan hoef ik hem niet meer bij de club.

29-01-2023 12:21

Wouter.H +11156

Helaas kan dat echt niet. Dan moeten de vrouwen die hem beschuldigd hebben onder hem werken?! En als ze het niet goed vinden maar ontslag nemen oid? Kom op dat is gewoon onmogelijk

29-01-2023 11:53

Adam24 +39069

"Ik weet niet wat er is gebeurd dus een terugkeer moet bespreekbaar zijn." - het verhaal van Molenaar in het kort. Uiteraard moet een terugkeer bespreekbaar zijn maar wel als de zaak is afgehandeld en de uitkomsten dat toelaten. Daarnaast heeft Molenaar gemist dat Overmars zelf is opgestapt.

29-01-2023 11:52

JaapStam +136701

Rafael Van der Vaart zei gisteren bij Ziggo Sports ook dat Marc Overmars terug moet keren bij Ajax!!!

29-01-2023 11:51
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.