Van der Sar en Meijaard reageren op vertrek Overmars: 'Een dramatische situatie'

door Jesse ter Haar 110

Bron Ajax.nl

Van der Sar en Meijaard reageren op vertrek Overmars: 'Een dramatische situatie'

door Jesse ter Haar 110

Bron Ajax.nl

Laatst geüpdatet

Leen Meijaard, voorzitter van de Raad van Commissarissen, en Edwin van der Sar hebben op Ajax.nl gereageerd op het vertrek van Marc Overmars. De inmiddels voormalig directeur voetbalzaken van de club stopte per direct na grensoverschrijdend gedrag richting vrouwelijke collega's.

'Dit is een dramatische situatie voor iedereen die hier op enigerlei wijze bij betrokken is', aldus Meijaard. 'Het is ingrijpend voor de vrouwen die met het gedrag te maken hebben gehad. Toen wij geluiden hierover opvingen hebben we meteen gehandeld, daarbij zorgvuldig gewikt en gewogen wat het beste was om te doen. Alles in overleg met algemeen directeur Edwin van der Sar en daarbij geholpen door een externe expert.'

'Marc is waarschijnlijk de beste voetbaldirecteur die Ajax gehad heeft. We hebben niet voor niks zijn contract opgewaardeerd en verlengd. Maar hij heeft helaas echt grenzen overschreden, dus verdergaan als directeur was geen optie, dat zag hij zelf ook in. Het is bijzonder pijnlijk voor iedereen', voegt de voorzitter van de RvC er nog aan toe.

Tot slot spreekt ook Van der Sar, die spreekt over een afschuwelijke situatie. 'Ik voel me vanuit mijn rol ook verantwoordelijk om de collega’s te helpen. Een veilig werkklimaat is heel belangrijk, voor iedereen bij Ajax. We gaan daar de komende tijd nóg meer aandacht aan besteden. We zijn hier bezig met iets heel moois dus voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt zal dit nieuws ook een klap zijn. Maar onze ambities blijven overeind.'

Lees meer over:
Plaats reactie

supporter sinds +7891

Ze moeten echt snel een goede vervanger aantrekken. Profiel : handelsgeest , netwerk , teamplayer .. Het zal echt niet meevallen om Marc op te volgen. Misschien zou je wat taken moeten herverdelen - 1 die alleen verantwoordelijk is voor aan- en verkoopbeleid, contracten + scouting en de overige taken bij een 2e aan te stellen persoon beleggen.
Wat mij betreft drie kandidaten: Marcel Brands (zal door velen hier niet in dank worden afgenomen - maar past wat mij betreft het beste in het profiel ) , Jordi Cruijff en Litmanen. Wat vinden jullie ?

08-02-2022 14:09

RN +14719

Dit gaat helemaal mis mannen. Kutzooi

07-02-2022 20:00

Professor +11138

Hoop en wil het niet maar er gaan nu wel heel veel verhalen dat dit slechts het topje van de ijsberg is. Het gehele bestuur wordt pikzwart gemaakt.

07-02-2022 19:24

Oempaloempa +1477

las laatst over twee jongens die twee meisjes hadden opgepikt, dronken gevoerd en met ghb gedrogeerd, om ze te neuken. Toen een van de meisjes misselijk werd en de auto onder kotste werden ze op een parkeerplaats uit de auto getrapt, waarbij het zieke meisje een hoofdwond opliep. Daar werden ze achter gelaten, in de vrieskou, waarbij een meisje het bewustzijn verloor. Ze waren net niet verkracht, maar het had hun dood kunnen zijn, als ze niet toevallig gevonden waren.
200 uur taakstraf was de eis van de rechter.

Ik kan me niet voorstellen dat de zaak Overmars niet op een betere manier opgelost had kunnen worden.
Beetje therapie voor Marc?
Goede gesprekken en eventueel financieele genoegdoening voor de betrokken vrouwen/slachtoffers?
Waar is de redelijkheid gebleven?

07-02-2022 18:51

OviMivO +1761

Het lastige in deze situaties blijft dat niemand de 100% feiten te horen krijgt.

Maar ik ben het zeker met je eens, redelijkheid in deze is ver te zoeken. De maatschappij smult ervan om mensen tot 10m diepte de grond in te kunnen stampen momenteel.. hoe ziekelijk ook.

Het slaat gigantisch door naar de verkeerde kant, en iedereen lijkt het fantastisch te vinden in media-land.. en als er vervolgens op de werkvloer over gesproken wordt hoor ik elke vrouw serieus zeggen: ach die vrouwen moeten zich ook niet zo aanstellen hoor, wat maakt een dickpic nou uit.. blokkeer zo'n gast gewoon. Je kan toch voor jezelf opkomen etc etc etc.

Zo tegenstrijdig allemaal...

Dat wil overigens niet zeggen dat ik het correct vind wat er gebeurd is. Maar Overmars is nu alweer bijna veroordeeld voor verkrachting oid.

07-02-2022 21:50

Andersen de man +1999

Dit is dezelfde redenatie als zeggen: " ik ben niet verslaafd en heb geen probleem. Geert daar die spuit heroïne en vaker dan ik. Ik brand het alleen maar en alleen elk weekend". Er een gruwelijk verhaal naast zetten dus om te bagatelliseren. Zo pleit je Marc niet vrij.

Veilig werkklimaat is ontzettend belangrijk en zoals het eruit ziet heeft Marc misbruik gemaakt. Van zijn positie en dat meerdere keren. Je kunt niet je baas blokkeren. Hij geeft je werktaken of moet contact kunnen houden met iets werktechnisch. Zo makkelijk is het niet.

Het is enorm klote nu, maar we vinden wel een nieuwe td. Hem ontslaan is het minste dat nodig is trouwens. Ajax moet het ook laten onderzoeken denk ik. Dan voeg je echt daad bij het woord.

08-02-2022 07:52

karlhof +4711

NRC blijft zwijgen

07-02-2022 14:21

Mk1998 +435

Denk het niet hoor die willen de eerste zijn

07-02-2022 14:36

aschja +20588

Dat komt nog wel. Ik vrees het ergste.

07-02-2022 15:44

Juichtoon +32529

een Rotterdamsche courant....

07-02-2022 16:28

Stefansuarez +19058

Hopelijk komt er straks een directeur die wel de contracten van onze jeugd op kan waarderen.

07-02-2022 13:26

89Topo +3764

Daar is Hamstra voor simpele. Nog meer te zeiken?

07-02-2022 14:16

Amp +37740

Zag twee weken terug een hr-vacature bij ajax. Had info opgevraagd oa over de reden van de openstaande vacature en reden was een verwachte drukte de komende tijd voor hr. Hoop met heel mn hart dat dit geen sluimerende reden was. Bizar dit

07-02-2022 13:24

RN +14719

Als het hier maar bij blijft. Hoop niet dat de hele organisatie in elkaar stort

07-02-2022 12:49

ajax1forever +401

Het is wat het is, de vraag is nu...wie wordt zijn opvolger..??

07-02-2022 12:32

MickS +6239

Wat wij hier er nu wel of niet van vinden, deze tweet zegt het wmb allemaal.

Steven van Eijk @stevenvaneijk 12u
En iedereen die denkt te moeten discussiëren over of dingen “over de grens” waren: fuck you. Hij vindt zelf van wel, de club vindt van wel EN DE ONTVANGERS VINDEN VAN WEL. Meer hoef je niet te weten.

07-02-2022 12:29

vak114 +5538

Voor alleen wat appjes gaat Ajax echt niet per direct afscheid van hem nemen.
Komende tijd zal er echt wel meer naar buiten komen.

07-02-2022 12:26

mvdk +44025 moderator

Ondertussen bij De Telegraaf: 🥳🥳🥳🥳🎇🎆 Rioolkrant. Ik veeg er zo m'n kont mee af.

07-02-2022 12:17

Danny.S +2260

Dat is het beste 😉

De aasgieren waren vanochtend al in paniek....Ajax heeft expres gewacht zodat het niet in de krant van Maandag kwam.

Dacht eerst nog aan een zieke grap...maar helaas.
Hoop dat het hierbij blijft.

Tim Hofman deed toch ook onderzoek naar Overmars ivm crypto handel

07-02-2022 12:55

Jelephi +12306

Idd die dansen op je graf.

07-02-2022 14:04

MarcoB1971 +4780

Heel Nederland in rep en roer dat Ajax geen kampioen meer wordt en ETH nu weggaat. Allemaal speculatie en echt nergens op gebaseerd. Maar hopen doet iedereen wel dat dit gaat gebeuren. Triest. Het zou vooral moeten gaan over wat een ontiegelijke lul Overmars is. Dat is het enige. Ajax gaat gewoon verder en zal een kleine vertraging opleveren. Maar het zou niet goed zijn wanneer Ajax afhankelijk is van overmars. Iedereen is vervangbaar.

07-02-2022 11:38

RuffRhythim +24837

We worden gewoon kampioen hoor...

07-02-2022 11:50

FrancescosRavioli +15261

#METOOvermars

07-02-2022 11:29

Trainer23 +1433

Het vertrek is het enige juiste. Jammer dat het zo eindigt want deze man heeft getoverd voor Ajax.

07-02-2022 11:06

Chrismokum020 +16431

Tuurlijk heeft hij goed werk geleverd, maar hij is ook enorm geholpen door de verkoop van de Ligt, Frenkie en Ziyech o.a. Ook onze volgende TD zal de vruchten gaan plukken van de huidige selectie, als je kijkt naar de waarde die het vertegenwoordigt. Hoop in ieder geval dat Van der Sar nog blijft om het fort te bewaken, totdat de organisatie weer staat.

07-02-2022 11:43

Dirigent +6872

Wanneer komt de uitzending met Tim Hofman.

07-02-2022 10:34

Rasmussen +25823

Zijn er al sponsors afgehaakt?

07-02-2022 10:19

mgtow +22318

Ik. Ik heb m'n ad blocker aangegooid. Schuld van de deugkneuzen.

07-02-2022 10:49

GinoAFCA +14859

Zo snel zal dat niet gaan

07-02-2022 10:50

Chrismokum020 +16431

Arie Boomsma is momenteel druk bezig schijnt..

07-02-2022 11:43

PH2BOT +40308

...daar zal de Telegraaf nog wel op willen aansturen. Zou me niks verbazen van die boulevard krant.

07-02-2022 12:20

goajaxgo +14149

Wat 'n hysterisch gedoe zeg! Het is 'n vervelend bericht maar Ajax komt ook hier weer overheen.
TD's komen en gaan bij elke voetbalclub.

07-02-2022 10:09

RuffRhythim +24837

Vervang het woord "TD's" voor "keepers" en dan zou ik wel eens willen weten of jij en een hele hoop anderen hier de afgelopen maanden er dan precies hetzelfde over denkt!

07-02-2022 10:28

PH2BOT +40308

Blaswich, Unnerstall.....er loopt best nog wel wat kwaliteit rond die voor een redelijk prijs te halen zijn. En dan hebben we Gorter nog. Komt wel goed met die keepers bij Ajax. Onana kan ook blunderen weten we nu....en dus niet alleen met de medicijnen van zijn vrouw zo heeft de Afrikadel Cup ons geleerd.

07-02-2022 12:23

MickS +6239

alle PSV en Feyenoord aanhangers liggen in een deuk nu.
Totdat er bij hun club ook zoiets naar boven komt drijven. Die kans is best aannemelijk natuurlijk.

07-02-2022 10:03

Juichtoon +32529

Daar zijn de vrouwen net zo lelijk als hun spelers ..die hoeven zich geen zorgen te maken ;-)

07-02-2022 10:10

JantjeBeton +2987

Hahahaha!!! X-D

07-02-2022 12:30

ToekomstTalent +9550

Tuurlijk Ajax valt hier niks in te verwijten. Tenminste op dit moment dan.

07-02-2022 10:13

Raymond.V +2721

Hier liggen ze inderdaad in een deuk. Wij lachen uiteindelijk als laatste als we de 36e binnenslepen.

07-02-2022 10:22

godofajax1900 +4171

Tegen woordig kunnen we nergens meer tegen
Na 2 jaar zijn corona zijn iedereen z'n hersenen aan getast en zijn we door het binnen blijven maar raar gaan doen en dingen gaan verzinnen
Ik snap dat na de voice nu ook andere dames zich laten horen maar ik had dit en denk velen met mij dit niet verwacht van Mark
Maar nogmaals we worden langzaam een betuttelend land hier Nederland is Nederland niet meer ja met ek en wk voor de rest niet
Je mag geen grapjes meer maken over vrouwen
Je mag niet meer kijken naar vrouwen
Geen opmerkingen meer maken
En begrijp me niet verkeerd hoor tot op zekerehoogte moet het gewoon kunnen
Nederland is ook niet meer het land van vrijheid van meningsuiting sinterklaas mag niet we zijn een racistische land
In 2 jaar tijd lijken we langzaam onze hersenen kwaliteit ook kwijt te raken

07-02-2022 09:53

RuffRhythim +24837

Ik merk het aan je inderdaad wat die laatste zin betreft...

07-02-2022 10:00

GeorgeAdamski +3571

Zul je altijd zien😀

07-02-2022 10:01

Medoz +4322

Inderdaad... van de schrik per ongeluk mijn hele bericht gewist...

07-02-2022 10:03

godofajax1900 +4171

Met de laaste zin bedoel ik ook hoe sommige reageren op anderen

07-02-2022 10:07

Medoz +4322

Nee, RuffRhythim wees mij op een taalfout in mijn laatste zin toen ik jou op je gebrekkige spelling wees. Van de schrik verwijderde ik mijn post bij het verbeteren. Instant Karma.

07-02-2022 10:09

RuffRhythim +24837

Nou het ging dus niet alleen om die laatste zin hoor haha

07-02-2022 10:16

FGLJN +3889

Wat een aanstellerij, je mag nog steeds naar vrouwen kijken, of grapjes maken. Maar de dingen die gedaan/gezegd worden waardoor vrouwen zich onveilig voelen worden alleen niet meer gepikt. Is dat zo gek?
Zou je willen dat jouw dochter zich onveilig zou voelen? En dat een man zich aan haar opdringt, terwijl ze dat zelf niet wil?

En de meeste mannen vinden het maar raar dat vrouwen zich onveilig voelen, maar de gemiddelde man heeft geen idee hoeveel, en wat voor dingen, vrouwen constant te horen krijgen, en maar mee moeten dealen. En vergeet ook niet dat het voor vrouwen heel anders is: als een man echt iets wil (en dat is vaak zo), is de vrouw fysiek gezien gewoon machteloos.
Dat is iets waar mannen zich nooit zorgen om hoeven te maken. En zich dus ook niet kunnen voorstellen dat dat anders zou kunnen zijn.

Maar goed, nogmaals: je kan en mag nog steeds heel veel. Het enige wat nu gebeurt is dat het niet meer gepikt wordt als iets te ver gaat. En een reden dat hier nog weerstand tegen is, is omdat veel mannen eigenlijk nooit echt doorhadden dat de dingen die ze zeggen echt kut zijn voor anderen. En verder gaat dan zomaar een grapje. Dat de vrouw in het gezelschap er maar voor kiest om mee te lachen betekent niet dat ze het leuk vindt.. Bijvoorbeeld.

07-02-2022 10:13

godofajax1900 +4171

Maar tussen een Appje en hoe het er aan toe gaat / ging in de voice is wel een verschil toch
En idd denk niet dat je het overleeft als iemand aan mijn 2 dochters komt maar daar in tegen heb ik ook nog 3 zoons

07-02-2022 10:23

godofajax1900 +4171

Ik zeg niet dat vrouwen geen rechten hebben vrouwen verdienen idd meer respect

Maar als een vrouw naar de politie gaat en zegt dat jij wat gedaan hebt sta je met je rug tegen de muur en probeer jij als man dat maar eens om te draaien
Zo krom is Nederland

07-02-2022 10:29

mgtow +22318

@FGJLN: Ja das leuk en aardig allemaal maar je ziet al jaren de tendens dat mannen vrouwen gaan ontwijken. Dat gaat nog heel naar worden. Alles heeft zo zijn consequentie.🤡 Mike Pence rule gaat ook hier groot worden. 👍

07-02-2022 10:55

mgtow +22318

@godofajax: of probeer maar als man voogdij te krijgen over je kids bij een scheiding. Daar hoor je de dames dan weer niet over. Wel de lusten niet de lasten. Maar onthoud mannen hebben schuld aan alles. 🤡

07-02-2022 10:57

PH2BOT +40308

Wel heel erg kort door de bocht dit hè? Je bent totaal niet op de hoogte van de feiten maar komt wel alvast met een eindconclusie. Tip: stel je eens voor dat je een dochter hebt die zoiets overkomt en naar buiten komt met zo'n verhaal ...ben je dan ook zo eenduidig in je conclusie over vrouwen zonder eerst de feiten te willen weten? Ik hoop van niet eerlijk gezegd.

07-02-2022 12:37

godofajax1900 +4171

Ik trek nergens een eind conclusie ik zeg alleen dat ik dit niet verwacht van Mark maar ik zeg niet of hij het wel of niet heeft gedaan

07-02-2022 15:11

godofajax1900 +4171

Ik zeg ook nergens dat het die vrouwen hun eigenschuld is ik zeg dat je een grapje / schuine opmerking kunt maken die niet te is dus niet op sex gerelateerde opmerkingen

07-02-2022 15:18

Bruno04 +15783

Heel kut dit. Maar wel duidelijk dat het écht te ver is gegaan.

07-02-2022 09:41

Pauw +2226

Marjan Olfers was er alweer als de kippen bij om te vertellen dat het NRC hier al een tijdje mee bezig was.

Was te horen op NPO Radio 1

07-02-2022 09:39

AFCA-pride +17358

Secreet dat mens, nog steeds oud zeer dat ze bij Ajax weg moest.

07-02-2022 09:42

Oxxer +164254 moderator

Zij zat in team Steven ten Have, vanaf haar introductie mocht ik haar niet.

07-02-2022 14:03

AFCA-pride +17358

Ik ook niet. Baantjesjagers die niks met Ajax hebben en het een mooie toevoeging op hun CV vinden en de belangstelling ook wel mooi vinden.

07-02-2022 14:08

RuffRhythim +24837

Ja hoorde dat ook, maar dat wil niet zeggen dat het niet waar is lijkt me.
Dus als de NRC binnenkort met een onderzoeksartikel komt weet je dat zeker

07-02-2022 10:01

Rob.C +8410

Biatch.....

07-02-2022 10:02

Juichtoon +32529

Die heeft nog wel een appeltje met Ajax te schillen..

07-02-2022 10:11

MichelAngelo66 +22258

Die moeten ze nou net op een, na drie maanden op zee aan wal gekomen, schip vol Russische matrozen dumpen. Of ga ik nu ietsjes te ver en is dat niet meer van deze tijd? Sorry alvast.

07-02-2022 10:51

Psychevore +21186

Je vraagt je oprecht af of een verkrachtings grap niet meer van de tijd is?

What the fuck, kerel.

07-02-2022 11:40

Andersen de man +1999

Goeie woordkeus in deze :p

08-02-2022 08:06

vak114 +5538

Voor alleen wat appjes gaat Ajax echt niet per direct afscheid van hem nemen.
Komende tijd zal er echt wel meer naar buiten komen.

07-02-2022 09:27

Juichtoon +32529

Wel als het aanhoudende appjes zijn...

07-02-2022 10:11

PH2BOT +40308

...Mark heeft het altijd druk druk druk.....nu kunnen we ook misschien wel raden wat hij aan het doen was in die (te) stille Amsterdamse kroeg: appen?

07-02-2022 12:45

vak114 +5538

Voor alleen wat appjes gaat Ajax echt niet per direct afscheid van hem nemen.
Komende tijd zal er echt wel meer naar buiten komen.

07-02-2022 09:28

Brooklyn +4147

Kloten allemaal. Maar een crisis kan ook louterend werken. Ajax zit voor het gevoel aan zijn top. Verzadiging ligt op de loer. Neergang dreigt. Moet dus scherp blijven. Crises kunnen daarbij helpen. Zeker als je financieel een stootje kan lijden. Misschien komt dit Ajax niet zo slecht uit. Maar alleen de toekomst zal het leren. Erg benieuwd wat Van der Sar waard nu op dit moment. Weet hij ook nu het doel te verdedigen?

07-02-2022 09:26

Dusbaba +15387

Tja, het ging ook al een tijdje iets te goed allemaal.

07-02-2022 09:25

Spectre +2299

Echt he, hebben wij ooit weleens een paar jaar achter elkaar geen "binnenbrand" gehad

07-02-2022 09:52

Dusbaba +15387

Tja, het ging ook al een tijdje iets te goed allemaal.

07-02-2022 09:12

MeisterX +6926

Lees het nu net pas, ben vandaag vrij dus ik dacht heerlijk uit te slapen. Van lekker rustig wakker worden was geen sprake, christus te paard wat een nieuws. Gezien het feit dat de inhoud van de berichten niet bekend is, ga ik daar maar niets over zeggen. Voor Ajax valt of staat het in ieder geval met wie ervoor terug komt, laten we maar hopen dat dat een goede is. Ik denk dat iemand als Demy de Zeeuw prima zijn zakelijk verstand kan koppelen aan de ambitie van Ajax, want ik denk dat het belangrijkste is dat je iemand vindt die deze ambitie (terug naar de Europese top) waar wil maken en daar (op een verstandige manier natuurlijk) alles voor laat wijken. Het is in ieder geval nooit saai hier, ik ben benieuwd.

07-02-2022 08:56

Bruno04 +15783

Echt he. Ik werd een uurtje geleden ook wakker en dacht ga is kijken of er nog wat leuks op staat. Jezus wat een nieuws

07-02-2022 09:42

AFCA-pride +17358

Demy heeft zakelijk verstand (Balr) en kent ook de voetbalwereld. Wordt bij Ajax ook al ingezet, bv speciale fandag tegemoetkoming seizoenskaart. Wie weet.

07-02-2022 09:45

AFCAMM +11343

Was vrij vroeg op bed gisteravond, beetje uitgeslapen, tot half 9 of zo. Werd wakker met meerdere appjes. Wat een kutnieuws. Ben ook heel benieuwd naar de impact en hoe ze dit gaan oplossen.

07-02-2022 09:48

Dolblij +45195

Het is in en in triest dat dit moet gebeuren, maar als Overmars inderdaad over grenzen heen gegaan is, is dit de enige juiste beslissing om er juist voor te zorgen dat weer snel rust in de tent komt en iedereen aangehaakt blijft die aangehaakt moet zijn, inclusief de sponsoren.

07-02-2022 08:48

Dolblij +45195

Het is in en in triest dat dit moet gebeuren, maar als Overmars inderdaad over grenzen heen gegaan is, is dit de enige juiste beslissing om er juist voor te zorgen dat weer snel rust in de tent komt en iedereen aangehaakt blijft die aangehaakt moet zijn, inclusief de sponsoren.

07-02-2022 08:47

aschja +20588

Hamstra doorschuiven? Heeft even mee kunnen kijken. Wat een shitshow.

Ik vrees voor een exit van heel veel mensen komend seizoen.

07-02-2022 08:47

Sampaoli +39201

Dit is toch eens waardeloos wakker worden. Toekomst van Ajax in één klap niet meer zo zeker als het was. Sar en Marcie zorgden samen met Geelen en Lenderink voor continuïteit, dus dit is een enorme klap voor de club. Verdomme, man..

07-02-2022 08:44

markk +8904

Ik hoop dat het bij ongepaste berichten is gebleven anders vrees ik dat er sponsoren zullen vertrekken. Goed dat Ajax hier hard optreedt.

07-02-2022 08:36

MickS +6239

Juist om te zorgen dat je bij je sponsoren overeind blijft als integer bedrijf, is dit de enige mogelijke oplossing die Ajax kon uitvoeren.

07-02-2022 09:15

Rasmussen +25823

Poh wat als Adidas, Ziggo, Bud inderdaad zeggen.. Tabbe de groeten wij houden het voor gezien.

07-02-2022 08:29

DaNaRWaL +4341

Als eruit komt dat ze het langer wisten dan zou dat kunnen ja, het zou zeer klote zijn.

Ik hoop dat het bij Marcie blijft maar ik vrees het ergste

07-02-2022 08:48

DaNaRWaL +4341

Als eruit komt dat ze het langer wisten dan kan het weleens heel zuur worden voor Ajax.

07-02-2022 08:48

4EVERAJAX +8404

zou alles dan wel zuiver zijn bij deze 3 bedrijven?

07-02-2022 08:50

4EVERAJAX +8404

zou alles dan wel zuiver zijn bij deze 3 bedrijven?

07-02-2022 08:49

Dusbaba +15387

Zijn we eindelijk eens van die drie strepen af.

07-02-2022 09:06

Dusbaba +15387

Zij we eindelijk eens van die 3 strepen af

07-02-2022 09:08

AFCA-pride +17358

En dan nog net het Engelse merk Castore waar Feyenoord mee bezig is, afpikken.

07-02-2022 09:48

Carrerdecasp +8167

Jonk als trainer? Is tactisch heel goed en heeft altijd aandacht voor jeugd. Peter Bosz terughalen kan ook.
De positie van TD moet een Ajacied zijn met aanzien en zakelijk inzicht. Huntelaar klinkt veelbelovend. Opleiden in 2 jaar aan de hand van Sar?

Op zich is het ook wel weer leuk om na te denken over de volgende fase van Ajax.

07-02-2022 08:17

Nr.10 +111145

Zo klinkt het toch wel meer alsof het niet Overmars’ eigen keuze was. Pfff… hoop niet dat er nu weer gekonkel in de club komt.

07-02-2022 08:12

AFCA-pride +17358

Heb je helaas wel weer kans op, met kans op negatieve sportieve gevolgen.

07-02-2022 08:15

Champy95 +1512

Ik vrees dat de beerput opengaat in de hele organisatie Ajax (en wellicht ook overige clubs). Het lijkt me naief om te denken dat het hier gaat om een geisoleerd gevalletje.

07-02-2022 08:11

komop +2145

Ik denk dat zoiets in elke club speelt. Alsof over heilige boontjes rondlopen...Dacht het niet. Dus laat maar komen die berichten.

07-02-2022 08:14

Matzet +5380

Verdomme Marc, was dit nou echt nodig? Je hele reputatie en die van Ajax op het spel zetten door naar je pik te luisteren ipv je verstand te gebruiken.

Er is nu de juiste beslissing genomen, maar dat doet niet minder pijn. Hopelijk komt er snel een goede vervanger, al zou ik op dit moment niet weten wie.

07-02-2022 08:06

Rasmussen +25823

Jordy Cruijff blijf ik ook echt toejuichen. Kan ie Nico bij Barça brengen en wat talentjes van Barça B overnemen.

07-02-2022 08:00

VluggeJaapie +2044

Vervanger:

Jordy Cruijf, Mohammed Allach of Brands.

Snel Handelen en contract van Ten Hag ook gelijk met een jaar verlengen de rust moet terug komen!!!!

07-02-2022 07:58

noppenkoning +41264

Brands zou nog kunnen maar andere 2 is echt nergens op gebaseerd

07-02-2022 08:52

VakM +2186

Waar is je hart voor de zaak als je binnen Ajax achter chickies aanloopt? Dan heb je toch echt de focus op de voetbalclub verloren. Het is een ere baan en grote verantwoordelijkheid en getrouwd zijn met miss Nederland is niet genoeg dus we gaan op vrouwen jagen bij Ajax. Trieste gozer. Dus prima dat hij verdwijnt.

07-02-2022 07:50

mokumnorth82 +2362

Lijken soms net mensen he

07-02-2022 07:53

Babangida83 +23920

Je weet niet eens wat er gebeurd is, man.

07-02-2022 08:00

JariHeijden +5603

We hebben de berichten kunnen lezen. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar wel genoeg dat ik Overmars niet ga verdedigen. Dit grensoverschrijdend gedrag is echt onacceptabel, zeker vanuit een hogere machtspositie. Heel goed dat Ajax het zo oppakt.

07-02-2022 08:48

Rentokill +4607

Er moet meer aan de hand zijn. Met appjes alleen ga je zo’n belangrijk iemand niet op staande voet ontslaan.

07-02-2022 07:49

Michael 1974 +22029

Nee? Ligt eraan wat er in stond denk ik…..

07-02-2022 07:50

Godenzoon24 +15295

In huidige tijd wel hoor. Was dit 2 jaar geleden gebeurd was het met een foei afgedaan.

07-02-2022 08:05

KingOfTheMatch +7037

Bergkamp zal denken: karma 🤷‍♂️

07-02-2022 07:43

VluggeJaapie +2044

Bergkamp????? Of Jonk, want volgensij had Overmars en vd Sar de kant van Bergkamp gekozen.

Nu zie ik wel Jonk eerder komen als vervanger van Ten Hag want die gaat HELAAAS naar Manu!

07-02-2022 07:52

Babangida83 +23920

Keizer ontslaan was ook richting Bergkamp.

07-02-2022 08:01

Laudrup10 +17112

Valt me erg tegen van Overmars, had dit echt niet van hem verwacht. Was dit een half jaar geleden bekend geworden had heel Nederland hem een viespeuk gevonden. Na dit gedoe met the voice is het gelijk een reden om ontslag te nemen.

07-02-2022 07:39

Rasmussen +25823

Opvolgers?

Jordy Cruijff
Huntelaar
?

07-02-2022 07:37

Msc +14160

Had je huntelaar genoemd als Mike er niks over had gezegd vorige week?

Ik zou zeggen brands, huiberts, cruijff, of ragnick want die wil zo graag met TH werken 🙈

07-02-2022 07:45

mokumnorth82 +2362

Jordy kandidaat nr 1 voor mij

07-02-2022 07:54

Godenzoon24 +15295

Denk niet dat die komt. Brands is de enige optie denk ik. Kent filosofie niet maar sterke onderhandelaar en een netwerk. Zo een als Overmars is er toch niet!

07-02-2022 08:07

ajax1981 +3117

Gaat wachten worden op een speldberichtje:

Real Madrid en PSV klagen spelers Ajax aan wegens grensoverschrijdend gedrag.

07-02-2022 07:32

Rasmussen +25823

Mijn Ajax hart huilt.

07-02-2022 07:31

Luck76 +2956

Ook ik dacht: WTF!!!!?? Maar nu ik het even heb laten bezinken. hoeft dit niet per sé heel slecht te zijn. Ik denk dat Marc toch wel binnen 2 jaar weg had geweest. En de laatste 2 jaar heeft hij ook geen heel geweldige deals meer gesloten. Tel daarbij het transfervrije vertrek van een aantal spelers op.... (niet dat dat allemaal aan Marc te wijten is, natuurlijk).
Ik hoop alleen dat ten Hag en vd Sar wel blijven en dat er een goede opvolger gehaald wordt

07-02-2022 07:28

Spectre +2299

Klopt maar MET Overmars erbij had de overdracht soepeler verlopen dan dat het nu gaat. Het is al met al gewoon een klote situatie, voor iedereen.

07-02-2022 09:59

SneekAjax +2096

Verschrikkelijk nieuws.
Echter ben ik zoals velen van jullie niet bang voor een totale leegloop van het technisch hart.
Ik zie een van der sar en evt ook ten hag niet zomaar een "zinkend schip" verlaten.
Ik zie ze eerder verantwoordelijkheid nemen en blijven tot de rust is wedergekeerd.
Tuurlijk gaan we marc missen, maar iedereen is vervangbaar, ook marc!
Wat ben ik blij dat we de afgelopen 2 rondes de macht hebben gegegrepen op de ranglijst..

07-02-2022 07:26

Noahdepoah2021 +4843

Fijn om een goed bestuur te hebben als Ajax. Gaf rust. Dat is in mijn ogen het enige wat nu verstoord is. De prestaties van Overmars kan ik niet goed inschatten. Hoop dat van der Sar snel weer een goede klik heeft met de opvolger van Overmars.

07-02-2022 07:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.