Schreuder zelfkritisch: 'Misschien had ik eerder moeten bijsturen'

door Wessel Kroon 391

Bron De Telegraaf

Schreuder zelfkritisch: 'Misschien had ik eerder moeten bijsturen'

door Wessel Kroon 391

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Alfred Schreuder is van plan om dingen anders aan te gaan pakken tijdens de tweede seizoenshelft. Voor de winterstop zag hij een gebrek aan discipline en nu heeft hij besloten om een ander plan van aanpak te gaan hanteren. In gesprek met De Telegraaf gaat hij dieper in op de situatie bij Ajax.

Schreuder zag in de winterstop al dat de durf bij Ajax ontbrak. 'Ja, en dat er energie wegviel, doordat te veel spelers ontevreden waren. Het leek daardoor ook met een gebrek aan discipline te maken te hebben. Dat moest eruit, want discipline en niet zo makkelijk in counters van de tegenstander lopen, is de basis van succes.'

De trainer van de Amsterdammers heeft dan ook een aantal verantwoordelijken aangewezen om die discipline weer terug te krijgen. 'Ik besprak dat met de spelers en probeerde een aantal jongens daarvoor verantwoordelijk te maken. Jurriën Timber en Edson Alvarez moeten de organisatie kunnen bewaken. Dat worden nieuwe rollen voor ze. Jurriën is vanaf de winterstop ook onze tweede aanvoerder achter Dusan Tadic.'

'Een andere Alfred Schreuder'

Schreuder heeft ervoor gekozen om dingen anders te gaan aanpakken tijdens de tweede seizoenshelft. Zo liet hij de trainingen van Ajax tijdens de eerste seizoenshelft altijd over aan zijn assistenten, maar die touwtjes heeft hij nu zelf weer in handen genomen. 'Ik heb er wel voor gekozen veel nadrukkelijker aanwezig te zijn, ja. Tussen alle Champions League-wedstrijden door ben je als trainer ook heel druk met andere dingen. Nu wordt er iets anders van me gevraagd.'

Overschatting van Ajax

De trainer is zelfkritisch en denkt dat hij misschien eerder in had moeten grijpen. 'Uhm, ik ben een trainer die ervaren spelers vraagt zelf met oplossingen te komen, omdat ze dan ook tijdens wedstrijden dingen kunnen omzetten. Ik wil niet alles voorkauwen. Toch kwam ik tot de conclusie dat de spelers meer input van de trainer verwachtten. Hapklare brokken, ja. Die signalen kwamen uit de groep. Misschien was het een verkeerde inschatting van me, omdat het bij Club Brugge wél werkte en het bij Ajax in de beginmaanden van het seizoen gewoon heel goed liep. Door alle wijzigingen in de selectie bij Ajax willen de spelers meer structuur vanaf onze kant. Wellicht had ik eerder moeten bijsturen.'

Ajax begon het seizoen uitstekend. Schreuder denkt dat zijn beeld daardoor misschien vertroebeld is. 'Dat denk ik wel. Al liep ik niet mee in de polonaise. Toen was de buitenwacht heel positief en nu zijn de fans heel negatief. Dat is óók terecht. Voor mij zit het ertussen in. Ik moet erdoorheen blijven kijken. Natuurlijk was dat makkelijker geweest als we tegen NEC en FC Twente hadden gewonnen. Maar hetgeen ik op de training zie, geeft me houvast.'

Energie tussen spelers en trainer

Schreuder zag bepaalde jongens ontevreden worden toen hij naar een vastere basis toeging. 'Omdat de wedstrijden elkaar in hoog tempo opvolgden, hebben we bewust voor een grote groep gekozen. Op het moment dat ik naar een vastere basis toeging, werden meer jongens ontevreden. Op zich is dat goed. Maar de energie werd minder omdat een aantal van hen daar niet goed mee om kon gaan.'

Denk jij dat Ajax zondag weet te winnen van Feyenoord? Zet nu in en krijg 2,60 keer je inzet terug!

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Ajaxfan31183 +16391

Onder ten Hag en onder koeman bij Barça deed hij de trainingen, waarom nu niet dan en als er een speler er iets van zegt wordt hij buiten getrapt. Gewoon schandalig dat meneer na maanden er nu achter komt dat het toch anders moet. Aub weg met die 🤡, Tis om te janken die vent

22-01-2023 22:49

KleineReus +6538

Impliciet geeft hij Blind hier dus gelijk

22-01-2023 16:30

HStorm +3162

Interview als dit met de Telegraaf doen is de zoveelste blunder.

Als je bij een werkgever waar absolute NL top wordt geëist je pas na 8 maanden eens denkt de trainingen wat beter in de gaten te gaan houden omdat je de subtop bijna gaat kwijt raken dan ben je absoluut niet welkom hier. Voor zover je een woord van de Telegraaf serieus kan nemen overigens, zie paragraaf I. Vraag maar aan TH.

We leiden geen coaches op, geen tijd voor.

Alvarez had allang CB moeten worden getest. Niet tijdens de klassieker maar eens proberen uit nood.
Rulli eerste keeper maken vanuit het vliegtuig lijkt mij te bizar. Alsof Pasveer is ingestort? Kudus weer in de spits, zucht.

Nog steeds geen versterkingen, management incompleet en lijkt apathisch en nog steeds geen lijn in het spel.

22-01-2023 15:30

louis60 +11472

"Maar trainer. Zegt u dan eens een keer hoe we beter druk zetten". Onze trainer:"Mond houden. Bek dicht en gaan zitten".

22-01-2023 12:09

HStorm +3162

Heeft hij assistenten voor zoals in België.

22-01-2023 15:31

Danielson +50533

Kan AS niet eens een poll doen of wij voor of tegen een ontslag van Schreuder zijn? Ik verwacht een enorme respons en een Noord-Koreaanse score van tegen de 100 procent voor.

22-01-2023 10:35

Ferd +38560

je vergeet de psv en Feyenoord trollen op AS, due stemmen tegen. En we weten allemaal hoe Feyenoorders graag polletjes kapen, dus reken maar op een toestroom van kakkerlakken accounts. Dat lijkt me de poll niet waard.

24-01-2023 08:15

SchipAhoy7 +1191

Weer zo’n slap verhaal van die oelewapper

22-01-2023 10:28

Qifesh +24917

Hoe kun je stuurloos bijsturen?

22-01-2023 10:25

Amsterdamsetrots +4545

Oh dus het ging niet goed omdat Alfred niet alles bepaalde.... Gaat dus alleen maar erger worden de 2e seizoenshelft als Schreuder nog meer zelf gaat beslissen.

22-01-2023 10:20

leeuw58 +1938

Eerder bijsturen??? Je hebt nog helemaal niets, uitgezonderd de redactie van de Telegraaf, bijgestuurd.

22-01-2023 10:11

GdlT +1004

Vraag me af of het “aan de ervaren spelers overlaten” iets is wat hij bij de trainers waarmee hij heeft gewerkt, heeft opgestoken.
Heeft hij als assistent coach dit de coaches zien doen bij Barcelona? Bayern München of waar dan ook waar hij gewerkt heeft? Destijds aan EtH gevraagd waarom hij het niet op die manier doet? Als dit zijn manier van coachen is en het heeft bij Club Brugge gewerkt dan lijkt het mij een goed idee als hij naar Club Brugge terugkeert.

22-01-2023 10:06

Godenzoon24 +15347

Ah Alfred die de spelers de schuld geeft ingepakt met zogenaamde zelfreflectie!

22-01-2023 10:01

JanBiesbos +29223

Jij bent de baas , jij kunt dat niet aan elf spelers overlaten zo werkt dat niet in prof voetbal. Eerder moeten bij sturen idioot kijk waar we staan, alle negatieve records dankzij jou, geen cl geen miljoenen , slechte spelers ….

22-01-2023 09:18

karlhof +4718

Een trainer die geen training geeft?

22-01-2023 09:12

Bramble1988 +9316

Is normaal hoor

22-01-2023 09:42

HStorm +3162

Na 8 maanden erachter komen dat je zelf misschien beter kan bijsturen?

Neem alle echt goede/grote trainers en geef gerust door wie hiervan in de kantine blijft zitten na een gelijkspel tegen sv bal op 't dak en vv de beuk erin tijdens de eerstvolgende training en vervolgens bij nb de Telegraaf zijn tekortkomingen en vrln. die van zijn team rustig bespreekt? De Telegraaf...

Is normaal hoor: 👍

22-01-2023 15:37

El Salvador +488

Nog veel erger is.......
Ze hadden je veel eerder weg moeten sturen.
dan hadden we nu los gestaan van de rest!!!!!!

22-01-2023 08:58

jerryisthename +31902

'Zelfkritisch', maar de trainingen zelf weer overnemen, want het ging niet goed door de trainingen van zijn assistenten...😂
Joh, toen Reiziger bijv. zelf trainer was ging het op een gegeven moment al iets beter, met 0,0 ervaring als hoofdtrainer, terwijl hij maar heel kort het stokje overnam, totdat EtH kwam.
Btw, als je pas in januari moet beseffen dat het allemaal anders moet...WIJ ZIJN AJAX, HÈ!!! 😳
Geen NEC ofzo...!!! 🙄

Dump deze LOSER gewoon maandag...MFs....!
Helaas is hier wel een verlies voor nodig vandaag, anders gaan we een héél lang en vervelend 2e seizoenshelft krijgen!
Pijnlijk om te zeggen, maar het is niet anders...
Ik ben ervan overtuigd dat we dan alsnog minimaal 2e kunnen worden, zelfs kampioen (zie FEY niet zomaar winnen van AZ en PSV in feb), met een goede hoofdtrainer, nieuwe AD + TD + voorzitter RvC.
Het moet écht drastisch veranderen deze week en koppen moeten rollen, anders wordt het een rampseizoen!

22-01-2023 08:57

Ajaxvooraltijdinmijnbloed +3701

Goedemorgen. Zopas heerlijk gepoept. Succes vanmiddag allen

22-01-2023 07:04

jerryisthename +31902

Mooi. Hoort erbij, hè? 😉 Thanks for sharing. 👍🏼
Succes met Schreuder.

22-01-2023 08:57

ElSandrini +18198

Schreuder wil wel makkelijk zn geld verdienen he.... Spelers mogen zelf weten hoe ze druk gaan zetten en de assistenten doen de training... Alfred zit wat uit zn neus te vreten ondertussen !

22-01-2023 06:40

ijzerchef +3155

Hij geeft hier heel sneaky de schuld aan de assistent trainers.

22-01-2023 06:26

Litmanen85 +4635

Of we nu winnen straks of niet.. het is gewoon afgelopen met deze man.. hij kan het niet

22-01-2023 03:58

AlexIbarra +19290

Iedereen weet dat we 10 nieuwe spelers hebben Alfred, en het is het enige excuus om jou nog te laten zitten.
Met zo'n hele nieuwe groep had je gvd vanaf juli al fucking duidelijk moeten zijn naar iedereen toe, en de speelstijl erin rammen.

Niet van allemaal nieuwe jongens verwachten dat ze hun eigen weg wel vinden en na 5 dagen precies weten wat ze moeten doen. Ik weet niet hoe Brugge speelt maar het Ajax-spelletje is niet zo heel makkelijk om te begrijpen voor een gast uit Schotland of Mexico, laat staan op hoog tempo uit te voeren.

Weet je nog dat we tegen Dortmund met Martinez en Timber 25 meter op hun helft stonden? Waarom denk je dat haast geen enkel ander team dat doet? Omdat het levensgevaarlijk is wanneer je het niet goed op elkaar afstemt. Daarom moet je heel duidelijk aangeven wat er van iedereen gevraagd wordt. Desnoods 400x uitleggen tot het kwartje valt.

Wat een oetlul, ik heb er echt geen andere woorden voor.

22-01-2023 03:07

Vranzie +1457

Brugge is een stuk beter voetbal gaan spelen naar het vertrek van Schreuder.

22-01-2023 09:55

Ferd +38560

vandaar dat Hoefkens is ontslagen ...

24-01-2023 08:16

roodwit007 +14212

En vandaag vegen we de kuip aan , zitten daar nog vol van Groningen mar als dit de maatstaf is kom je echt niet ver ik zeg 0-5 en nee ik overdrijf niet

22-01-2023 02:31

jerryisthename +31902

😳 Okeyyy....jij bent wel héél positief, hoor. 😅

22-01-2023 09:35

rich67 +6685

Laten we jou bijsturen: richting uitgang

22-01-2023 00:54

Danielson +50533

'Morgen de wedstrijd in de Kuip. Alfredo woelt in z'n ledikantje. Hier heeft hij 16 wedstrijden naar toe gewerkt. Tot nu toe gaat het meer dan prima. Zo ongeveer halverwege de competitie 5 punten achter op Feyenoord en na morgen zelfs 8. Ajax hoeft dan niet meer naar boven te kijken, maar slechts naar beneden. Zoals Alfredo zelf ook heel vaak doet. Alfredo draait zich om in z'n rood-witte pyamaatje met die prachtige F in het logo. Terwijl hij aan z'n duimpje sabbelt geniet hij nog eens stilletjes na over hoe hij die gemene Daley de club heeft uit gewerkt. One gone, many more to go denkt ie. Zolang Alvie en Deef maar overblijven. Morgen kan het bijna niet misgaan. Alleen de supporters zelf zouden nog roet in het eten kunnen gooien. Maar dan kan hij ze vast wel rustig krijgen. Tenslotte lopen de belangen parallel. Alfredo mijmert over een volle Kuip en juichende supporters. Wat is het leven toch mooi is z'n laatste gedachte voordat hij in slaap valt'.

22-01-2023 00:37

AjaxHoorn +32989

Bizar, Ajax is geen stageplek. Het is gewoon presteren of wegwezen.

22-01-2023 00:34

Panna +5055

Misschien had je eerder moeten opdonderen!

22-01-2023 00:05

debetweter +10106

Weet je waarom het bij Club Brugge wel werkt en bij Ajax niet? Omdat je bij Club Brugge blij moet zijn als je voor iedere positie een goede speler hebt. Het materiaal is in totaal slechter en minder breed, er zijn iets meer dan 11 spelers die eigenlijk alles spelen. Soms een kleine wissel. Bij Ajax heb je (of zou je) op iedere positie minimaal 2 spelers moeten hebben, dan ga je dus werken aan de balans in de opstelling door te kijken wat er het beste bij elkaar past. Dus niet Klaassen en Brobbey samen, Bergwijn (sowieso raar op rechts) met dribbel Sanchez erachter of Alvarez met Bassey die samen de opbouw moeten verzorgen. Ook kan je bij Ajax helaas niet iedereen speeltijd beloven, daar zou de concurrentie te sterk voor moeten zijn. Dus je kan nooit helemaal op elkaar ingespeeld zijn.

Inderdaad zou je niet alles voor moeten kauwen, en zullen spelers hun spel aan moeten passen naar een tactiek. Maar een echte spelbenadering is er niet. Een orkest heeft ook een dirigent nodig, ongeacht het talent van de muziekanten en het feit dat het stuk al 1000 keer gespeeld hebben.

Synergie is iets waar je inderdaad op kan hopen bij spelers, dynamiek kan je in de opstelling brengen.

21-01-2023 23:52

Ajax95Duivendrecht +24159

Ik lees op Twitter alweer geruchten dat Kudus morgen in de spits staat. Ik weet niet of dit klopt en wat de bronnen zijn, maar mocht dit waar zijn dan schiet hij weer zichzelf in de voet en leert hij niet van zijn oude mislukte experimenten.

21-01-2023 23:36

remco.e +728

Aan de kant presteert Brobbey ook niet zoals we hoopten

22-01-2023 01:27

debetweter +10106

Kudus doet het niet slecht in de spits. Het enige probleem is dat hij daar liever niet wil spelen.

Brobbey kan helaas niet zijn eigen spel niet aanpassen en is niet heel creatief/sterk aan de bal. Hij is daarom vrij makkelijk te verdedigen, je kan hem vrij makkelijk uit de wedstrijd halen. Ik denk dat Brobbey heel veel kan leren van Klaassen in dat opzicht, als hij dat kan brengen/toevoegen is het een hele gevaarlijke spits.

22-01-2023 08:57

FreeThulli +6029

'eerder bij moeten sturen' impliceert dat hij ooit controle gehad heeft.

21-01-2023 23:34

Renato +972

Vreemde uitspraken nu van Schreuder..............
Probeerde hij nu al zijn straatje schoon te vegen? Want de eerste seizoen helft heeft hij de trainingen niet zelf gedaan maar de assistenten? En dat na het vertrek van cruciale spelers gedurende de aanloop naar het seizoen. Onbestaanbaar deze man, moet heel.snel weg
Want dit kan toch niet zo???? DIRECTIE EN RVC.
OJA NEEM GELIJK EDWIN EVEN MEE WANT DIE SPEELT NU ALWEER EEN POOJE VERSTOPPERTJE.
ALS HET GOED GAAT STAAT HIJ VOORAAN ZONIET
DAN GAAT HIJ DUIKEN ........ EEN GOEDE KEEPER GEWEEST MEER NIET.!!!!!

21-01-2023 23:31

debetweter +10106

Als het goed gaat staat Van Der Sar voorraan? Help me even.

Ik denk dat Van Der Sar juist heel goed dingen vanuit een rationeel perspectief probeert te benaderen. De emoties van jou en mij als supporter heeft hij dan misschien geen zin in, maar hoort niet echt bij zijn functie.

Nu ik er zo over nadenk, misschien moet Van Der Sar eens gaan nadenken of hij een goede persvoorlichter kan aannemen op zijn niveau. Zelf lijkt hij mij daar ongeschikt voor.

22-01-2023 09:02

LukaLitmanen +82148

Zorg eerst eens voor de juiste opstelling, dwaas

Bergwijn Brobbey Conceicao

Kudus Tadic Berghuis

Bassey/Wijndal Timber Alvarez Regeer

Brobbey vind ik als invaller beter (altijd iets als ie basis staat) maar zet ik nu miss toch in de basis.

Eventueel Taylor en FJ inbrengen.

Sanchez ipv Regeer


Kies AUB voor VOETBALLENDE middenvelders !!!!

21-01-2023 22:49

debetweter +10106

Zou kunnen, denk alleen te aanvallend en verdedigend heel groot risico. denk 3-4-3 met de selectie het beste is.

Bergwijn Brobbey Conceicao
Taylor Tadic Berghuis FJ
Bassey Grillitisch Timber
rulli

snelheid op de flanken met opdracht: Doe je ding.
Spits Brobbey. Trek het spel naar voren, zoek de ruimte en gebruik kracht om door te breken, trek de verdedigers naar achter en zorg voor ruimte van het middenveld en de flanken.


Middenveld: Taylor en FJ, vergelijkbare rol ondersteuning, met passing en staande tackle (beetje wingback achtig) Tadic, passer op links kan soms een beetje hoog spelen. Zelfde geldt voor Berghuis.
Verdediging: altijd 2 achterin blijven. Bij voorkeur Bassey altijd. Dit loopt door op de doorgebroken speler terwijl Timber en/of Grillitisch de pass dicht loopt.

In de verdediging hebben we kwaliteit te kort, daar zie ik bij voorkeur nog een goede rechtsbenige bij komen. Onze opties zijn daar; Kaplan (geblesseerd), Hato & aertssen (te jong) en Alvarez (die stel ik niet graag op met Bassey). Op het middenveld missen we natuurlijk Kudus, maar ik heb de voorkeur voor Tadic (op het veld) en Conceicao op rechts. Linksbuiten wil ik Tadic niet opstellen, omdat hij snelheid mist die ik juist graag zie op de flank. Heeft bergwijn wel. Daarnaast staat Taylor erachter die ook meer een passer is dan een dribbel, dus meer dynamiek zou moeten bieden aan het spel aan de linkerkant. Kudus is dan ook eerste wissel op 10, rechtsbuiten en spits. Klaassen alleen brengen als Spits, als de man in strafschop gebied niet gevonden word, maar dat is echt last resort. Op rechts is natuurlijk smullen, met FJ en Conceicao, denk dat ze elkaar goed aan kunnen vullen.

Ik hoop dat er nog snel verdedigende versterking komt en wellicht een slimme spits.

21-01-2023 23:35

insectenverdelg +23499

Alfred je kan nog steeds bijsturen hoor. Je pakt je contract, loopt er mee naar Edje en je verscheurt het voor zijn neus. Daarna zeg je" Dat zou jij ook moeten dien Edwin." Dan heb je alles gedaan wat je kon.

21-01-2023 22:45

Louis.K +2123

Morgen zet hij weer alles verkeerd neer
En een speler die er lang niet gespeeld in het centrum. Alvarez. En de beste middenvelder kudus op de bank.en sarretje zag dat het goed was

21-01-2023 22:35

LukaLitmanen +82148

Berghuis is wel beter nu dan Kudus. Maar Kudus meer potentie

21-01-2023 22:50

debetweter +10106

Berghuis als 8, Kudus 10. Dat kan prima. Klaassen eraf.

21-01-2023 23:42

Ajax34 +4055

Die Schreuder moet toch wel 10 duimen hebben, nog nooit iemand zoveel onzin horen uitkramen. Is ie toch nog ergens goed in.

21-01-2023 22:34

Sportvolgert +40710

Kijken of ocampos nog wat laat zien zo.

21-01-2023 22:27

koenos1 +7948

Haha, hij mag toch nog wat minuutjes meedoen

21-01-2023 22:35

Sportvolgert +40710

Al bijna 1/3 straks van de minuten die hij bij ajax heeft gemaakt. Bizar, hoe ze dat hebben bedacht afgelopen zomer.

21-01-2023 22:40

koenos1 +7948

Ja, heel vreemd. Stel je voor dat je hem had gekocht.. hij laat tot nu toe ook vrij weinig zien.

21-01-2023 22:44

ElSandrini +18198

De durf ontbreekt zegt ie dan.... Met Alvarez, Bassey, Klaassen en Sanchez kun je nooit met durf spelen.

21-01-2023 22:22

Nr.10 +111335

‘Ajax begon het seizoen uitstekend.’

Ja? Die 5-3 tegen PSV, ja? Of de moeizame 2-3 overwinning op Fortuna Sittard daarna?

21-01-2023 22:18

Nr.10 +111335

‘Zo liet hij de trainingen van Ajax tijdens de eerste seizoenshelft altijd over aan zijn assistenten, maar die touwtjes heeft hij nu zelf weer in handen genomen.‘

Dit is toch ook raar? Hoe kan je dat nou in het begin meteen doen? Je wil dan toch zelf de toon zetten? Die man is er echt he-le-maal verkeerd in gaan. Assistenten de training laten doen, de spelers lekker zelf laten nadenken over de tactiek, want niet alles voorkauwen. Dit werkt dus niet in het voetbal. Je moet een fanaticus hebben, een controlefreak, een workaholic.

21-01-2023 22:16

Danielson +50533

Hij kan helemaal niet trainen. Hij is een bedrieger. Heeft nooit z'n trainersdiploma gehaald.

22-01-2023 00:19

Amp +37843

Misschien eens mee beginnen dan want de afgelopen twee wedstrijden was t ook gewoon gatenkaas

21-01-2023 22:10

ajaxwestland09 +29038

Schreuder rot op ole ole Schreuder rot op ole ole

21-01-2023 22:09

debetweter +10106

Wie had er dan bij moeten sturen? Dat is verdomme je taak... je hebt gefaald, wegwezen.

21-01-2023 22:04

Henk de Vries +11133

Als ie nu ook nog ineens zelfkritisch wordt op zijn idiote opstellingen....

21-01-2023 22:00

JTajax +10718

Dit is een soort moderne-manager-inhetbedrijfsleven gelul. Dat werkt niet in een voetbalelftal man. Gesprekken met individuen over hun voorkeuren, aan het begin van het seizoen, oké. Maar met een heel team, tijdens het seizoen (of in de rust van een wedstrijd notabene) is gewoon een garantie voor falen

21-01-2023 21:53

ZuenAFCA +2097

Gebakken lucht. Voor iemand met een feyenoord verleden veel woorden en weinig daden deze pipo

21-01-2023 21:38

Martje +2928

Iemand die op de training was, kon je nog wat opmaken uit de partij wat de opstelling voor morgen zal zijn?

21-01-2023 20:55

AFCAjax +17839

Lucca - Tadic - Bergwijn
Taylor - Alvarez - Klaassen
Wijndal - Bassie - Timber - Sanchez
Roelie

21-01-2023 21:37

akaj2021 +2101

Lucca op linksbuiten?

21-01-2023 21:39

AFCAjax +17839

ja, daar schijnt hij het best tot zijn recht te komen, daar liggen zijn kwaliteiten.
heeft het meesterbrein getheoretiseerd en vervolgens in de praktijk bewezen in de voorbereiding.

21-01-2023 21:51

Elroy.V +116

Denk dat die bedoelt zelf eerder zijn ontslag had moeten indienen weg met deze idioot geen trainer voor ajax er zijn trainers weggegaan die het iets beter hebben gedaan maar nee deze kale dorpsidioot mag blijven zit die onder het bureau van van der Sar ofzo met zijn broek omlaag

21-01-2023 20:50

AFCAjax +17839

ik wil de wedstrijd morgen niet verliezen, maar tegelijkertijd ook weer wel.. maar een ding is zeker. een gelijkspel is geen optie.
dus of de winst en we zitten aan schreuder vast tot minimaal april. of het verlies en het opwachten van de bus en hopelijk zijn we dan toch echt van hem af.

21-01-2023 20:20

FrancescosRavioli +15351

Moge hij zich verslikken in z'n huig, zodat hij de eerst volgende keer nadenkt over wat voor bullshit hij roept.

"Misschien had ik..."
3 zinnen later: "ik geef de verantwoording aan..."

Hij legt dus alles buiten zichzelf neer.

21-01-2023 20:12

Tinus +10389

Het is idd wel tamelijk bizar. Wat lijkt op een kritische noot naar zichzelf, blijkt in werkelijkheid gewoon weer een vingertje naar de selectie en z’n assistenten. Wat een weggooier deze man.

22-01-2023 00:04

Oeroeboeroe +18425

Schreuder zelfkritisch: "Misschien had ik al veel eerder mijn koffers moeten pakken"

21-01-2023 19:59

Ozymandias +159568

Als ze Schreuder na de wedstrijd tegen Feyenoord niet ontslaan moeten ze op z'n minst Bogarde terughalen. Desnoods maken ze hem net als Witschge geen assistent maar alleen trainer. Bogarde zal als goede trainer voor verdedigers en voormalig linksbuiten die via de positie van linksback centraal achterin terecht kwam het maximale uit de voormalige linksbuiten die via de positie van linksback centraal achterin terecht is gekomen Bassey.

21-01-2023 19:45

Soccerskins v2 +43382

Mag toch hopen dat hij er gewoon uitligt bij een verlies/gelijkspel. 5 van de laatste 17 gewonnen, koekkoek.

21-01-2023 21:04

JTajax +10718

Denk niet dat Bogarde dat nog wil, jij wel?

21-01-2023 21:49

Sjonnie +18814

Schreuder?
Daar gaan we het morgen vast nog wel over hebben na de wedstrijd ...

Vooralsnog, morgen 3 punten pakken, geen excuus, geen andere keuze !!!
❌❌❌

21-01-2023 19:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.