Poulsen kan voor twee jaar tekenen

door Lorenzo van Gortel 111

Poulsen kan voor twee jaar tekenen

door Lorenzo van Gortel 111

Laatst geüpdatet

DEENSE VERSTERKING- Simon Poulsen lijkt de nieuwe linksback van Ajax te worden. De speler van AZ kan transfervrij vertrekken uit Alkmaar en heeft inmiddels een aanbieding uit Amsterdam ontvangen. De 27-jarige Deen lijkt de voorkeur te krijgen boven Alexander Büttner, die ook hoog op het lijstje stond. Poulsen en Ajax voerden inmiddels gesprekken en De Telegraaf weet te melden dat de international een tweejarig contract kan ondertekenen. Ajax lijkt te kunnen voldoen aan de voorwaarden die hij voor een nieuwe club heeft gesteld. Namelijk, kans op speeltijd, aanvallend spel en Champions League voetbal. 'In de Champions League uitkomen, is een pré. Maar de manier van spelen – aanvallend – en de kans op speeltijd vind ik belangrijker', zegt Poulsen.

Ajax laat zien dat het direct na het einde van de competitie spijkers met koppen wil slaan op de transfermarkt. Eerder al contracteerde het Lasse Schöne van NEC en werden er gesprekken gevoerd met Luciano Narsingh van Heerenveen. Ook is Ajax op zoek naar een geschikte opvolger van Jan Vertonghen, die zo goed als zeker uit Amsterdam vertrekt. (Foto: VI-images)

Lees meer over:
Plaats reactie

dririri12 +0

Fans! Ajax moeten krijgen 40000 stemmen, dus we moeten blijven zoveel mogelijk stemmen! Ga in op de onderstaande link en stem. Door te klikken op de "back" / "Reload", kunt u stemmen als je wilt, zonder beperkingen! Ook je vrienden uitnodigen en andere Ajax-fans om deel te nemen en te beïnvloeden. Samen helpen we Ajax om de 40000 stemmen te krijgen! Hier is de linkhttps://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHpOeTgwd2FTYVAtZ3FOSXB1bHlIU2c6MQ#gid=0

14-05-2012 14:34

VMB +0

Yo (voor degene die het willen weten), of je het geloofd of niet maar ik kwam net Buttner tegen in de stad! Ik had ff kort met hem gepraat. Ik vroeg hem hoe het met Ajax zat. Hij zei dat ze interesse hadden en dat ze in onderhandeling waren...

11-05-2012 17:57

isgoed +0

ryanbabel8?

12-05-2012 09:54

FoolsAddicted +0

Zie liever Buttner maar Poulsen is een goede tweede keus,.. Is door geen enkele rechtsbuiten weggespeeld dit seizoen,..

11-05-2012 16:20

vanreenen +10357

Het wordt tijd dat onze nieuwe jeugd contractspelers ook Deense les krijgen. De 4e of 5e Deen bij Ajax. Alhoewel niettegenstaande het feit dat het een Deen is, is het ook een goede linksback. Zelfs beter dan wat er nu speelt of gespeeld heeft.

10-05-2012 21:22

AFCA19 +0

Moeten we dat wel willen? Hij kan zo goed zijn...maar hij maakt ook wel veel eigendoelpunten.

10-05-2012 21:03

Flerenc +1

Dat maakt de Deense enclave op 5!

10-05-2012 19:07

dariovanmeetere +0

ik zie het nergens

10-05-2012 18:19

GregoryAFCA +0

Geen poulsen ..... haal beter Buttner ook al is poulsen gratis zie ik liever Buttner als linksback by Ajax hij is veel jonger en ontwikkelt zich erg snel !

10-05-2012 17:34

Jajijdaar +1

We hebben ook gewoon spelers nodig die er gewoon meteen staan, en Poulsen is daar 1 van, want we gaan wel de CL in ja? we moeten gewoon een team hebben die sowieso de laatste 16 of kwartfinale van de CL weer kan bereiken.

10-05-2012 17:35

davids4life +0

helemaal mee eens hij is een deens international volgens mij en hij heeft bij az laten zien dat hij goed kan verdedigen en een goede voorzet heeft en hij speelt al in nederland hij kent ajax natuurlijk

10-05-2012 19:02

hyun jun suk +0

Zeker vergeten dat we Dijks hebben lopen in de jeugd.
Deze transfer laat zien dat Frank heel goed weet waar hij mee bezig is. Namelijk Poulsen aantrekken voor 2 jaar zodat Dijks zich in zijn schaduw kan ontwikkelen en daarna het stokje kan overnemen. Daarbij weet Poulsen wat er van hem verwacht word in de eredivisie en in Europese wedstrijden.

10-05-2012 19:44

PietBon +2

Juist wel Poulsen. Deze man heeft internationale ervaring en achter hem kan Mitchell Dijks mooi klaargestoomd worden. Buttner heeft totaal geen internationale ervaring en zal een aardig bedrag gaan kosten.

12-05-2012 11:38

AjaxKampioenn +0

Off: Weet iemand hier de selecties van de jeugdteams zo'n 6 jaar geleden? Is dat ergens te zien ofzo? Lijkt me erg interessant. bvd!

10-05-2012 17:16

Jajijdaar +1

Wat klets je nou man, zie het nergens staan. En kom niet met een smoesje van: Oh, ze hebben het weer weggehaald.

10-05-2012 17:08

bazza25 +1

Ik weet niet of deze man echt gaat tekenen, hij heeft te kennen te geven, vereerd te zijn door de interesse van ajax maar zijn voorkeur gaat uit naar het buitenland. zou mij niks verbazen als hij lekker het EK gaat spelen in de hoop bij een europese subtopper terecht te komen.

10-05-2012 16:56

DemyAFCA +0

Dit is een goede zaak, kost niks en brengt heel veel! Beide partijen hebben hier baat bij!

10-05-2012 16:55

Lazell +17013

Goedzo! Gratis en een degelijke speler. Boilesen is vaak geblesseerd en dan zou ik zeker niet gokken op dat hij een heel seizoen kan spelen. Koppers en Blind hebben (op dit moment) niet het gewenste niveau.

10-05-2012 16:54

robert R. +2

Goed bezig ajax

10-05-2012 16:47

De scout +0

ja, goede keus. Butner was risico. Afkoopsom & geen internationale ervaring.
Chivu mwah... kan... maar Donk of Moisander kan ook. Nu nog een beer van een spits en een rechter spits.

10-05-2012 16:34

AjaxKampioenn +0

Schone, Poulsen, Narsingh en Nuytinck/Chivu. Dat zouden 4 zeer bekeken transfers zijn. De Boer doet het op een manier, zoals ik het ook graag zou zien. De jeugd krijgt de kans toch wel en hij versterkt Ajax gewoon met bruikbare spelers. Zo ook de transfers vorig seizoen met Boerrigter, Sigthorsson, Janssen en Cillessen. Ze passen er meteen in en iedereen heeft zijn bijdrage in het team.

10-05-2012 15:18

WinstonWeed +2

Janssen paste niet meteen hoor, was ff wennen.

12-05-2012 14:14

jappa020 +0

Ajax mag de deense bond ook wel een bloemetje sturen trouwens..

Vette premies voor al die denen tijdens het EK..:O

Als Bayern FC Hollywood is zijn wij toch ondertussen wel FC Legoland..:O

10-05-2012 15:04

Jajijdaar +1

Je bedoeld de deense bond mag Ajax wel een bloemetje sturen omdat al die deense voetballers zich zo goed kunnen ontwikkelen en zichzelf beter maken hier in Amsterdam.

10-05-2012 15:09

jappa020 +0

Zo kan je het ook zien idd haha;)

Bedoelde alleen te zeggen dat ajax toch wel aardig op de deense toer is haha:)

Over het algemeen doen denen het goed bij ons dus bedoel er niks negatiefs mee hoor, maar Eriksen, Boilesen, Fischer, Schone en dan eventueel poulsen nog..;)

Nieuwe 6+5 regeling? :O in ieder geval 5 denen in je ploeg?;)

10-05-2012 15:13

Cello +52981 moderator

Hehheheh, dat dacht ik nou ook net!.

10-05-2012 15:14

Cello +52981 moderator

Ik zou Poulsen wel een goede aanwinst vinden. Dat is ene jongen met ervaring. Heeft toch al met AZ de nodige Europese ervaring opgedaan en is Deens international. De jongens die ook voor die positie gaan zoals Boilesen of een ander, komende vanuit de jeugd kunnen daar ook weer profijt van hebben tijdens trainingen en indirect ook weer van hem leren en zich aan hem optrekken. Immers heeft hij die ervaring die dan misschien een jongere speler niet zou hebben om ook weer doro te geven. Op die anier sla je twee vliegen in één klap. En je hebt toch binnen het team een mix van jeugd en ervaring nodig, zeker voor de 'grotere' wedstrijden.

10-05-2012 15:02

AjaxfanRuben +223

ff over CV: Viergever blijkt allergisch te zijn voor gras xD en het bleek dat hij dus niet altijd 2x in de week kon spelen en het blijkt dat hij niet kan koppen.

Dat is wel zonde, want hij kan wel goed opbouwen en opstomen in ieder geval, goed schot en ik weet niet goed of hij kan verdedigen

10-05-2012 14:12

wilyha +2

grapje mag ik hopen

10-05-2012 14:14

AjaxfanRuben +223

Nee het is echt zo.

Viergever: "Met een puffie meer lucht". Typ dat maar in op NOS en dan hoor je dat Viergever inderdaad allergisch is voor gras. Later is pas gebleken hoorde ik dat hij in Europa niet kon spelen omdat hij last had van die allergie.

10-05-2012 19:35

030591 +0

Ik snap dit gewoon niet als je ook Dijks en Boilesen hebt.

10-05-2012 12:10

thekingr +0

ervaring..je kunt deze jonge jongens niet zo voor de leeuwen gooien door ze bij elke Champions league op te stellen.

Zou ook niet eerlijk zijn dat kun je ook niet verwachten van ze!

10-05-2012 12:16

jappa020 +0

1995 allemaal jonge onervaren jochies, 2002 allemaal jonge onervaren jochies!:D

1995: winst champions league
2002: kwartfinale champions league;)

Het kan.. bovendien spelen weinig clubs met buitenspelers in de champions league..

Je moet wel ervaring in je as hebben.

10-05-2012 12:41

Gewoon Gijs +18454

In 1995 speelden Blind en Rijkaard mee hoor. Dus ja, wel heel veel jonge onervaren jochies, maar niet allemaal.

10-05-2012 12:44

ajax31e +0

en in 2002 speelden ze met Trabelsi en Litmanen niet allemaal waren jonge jochies

10-05-2012 13:06

jappa020 +0

Trabelsi was misschien wat ouder maar ook nog een onervaren speler..

Litmanen heeft amper meegespeeld, maar bovendien ook een speler die op 10 stond dus wederom een speler in de as.

10-05-2012 13:11

jappa020 +0

Blind en rijkaard in de as idd.. zoals ik zei: in de as heb je wel ervaring nodig. backs zullen weinig weerstand krijgen.. Alleen tegen Bayern Munchen, Arsenal en Barcelona misschien.. Maar ook poulsen is kansloos tegen Messi, Robben en Ribery..

10-05-2012 13:10

zburg1983 +0

wat dacht je van Silooy,vd Brom en van Vossen die ongelooflijk belangrijk waren in de kleedkamer...

10-05-2012 13:41

foensai +0

Simpele uitleg
Boilesen blessure gevoelig, nog weinig ervaring
Dijks, totaal geen ervaring, speelt nog in A1, moet je (indien dit kan) dus rustig brengen.

Vertonghen heeft veel ervaring en gaat weg (kun je vanuit gaan)
Van der Wiel heeft veel ervaring en gaat weg (kun je vanuit gaan)

Je zult dus wel wat ervaring terug moeten halen, en ik vind dit zeker een juiste speler eventueel aanvullen met een Chivu je gaat dit jaar wel weer de CL in dus enige ervaring en een brede selectie is hier wel op zijn plaats dacht ik zo. Als je op alle fronten echt mee wil doen, moet je als Topclub zijn toch echt de juiste back-up hebben.

10-05-2012 12:21

ajax4ever01 +13

Ik snap het wel aangezien Boilesen nogal snel geblesseerd is en bovendien nog een jonge gozer is die nog moet groeien en aangezien we de Champions League ingaan is een extra linksback zeker niet verkeerd! Al vind ik Büttner ook wel een geschikte speler maar daar hangt een transfersom aan.

10-05-2012 13:22

Ron75 +0

Poulsen is een goede voetballer, zowel verdedigend als aanvallend.
Hij komt vaak op, maar dan zou Boerrigter af en toe zijn verdedigende taken over moeten nemen en ik denk niet dat hij dat kan.
Dus is een type als Poulsen wel een goedde voor Ajax?

10-05-2012 12:05

l0l +4

Narsingh heeft ook contact gehad met PSV, maar PSV heeft geen geld beschikbaar voor Narsingh. Tenzij 1 van hun spelers vertrekt is er geld over. Niet alleen Ajax is geinsteresseerd maar ook PSV. Ajax heeft wel een streepje voor. Ajax speelt Champions League en heeft al een mondeling gesprek met zijn zaakwaarnemer en Narsingh gehad.

VI Radio bron.

10-05-2012 11:49

Suarez7 +0

Psv lijkt wel Toivonen te gaan verkopen

10-05-2012 11:56

l0l +4

Tot nu toe meld niemand zich en de kans dat ze Narsingh krijgen is kleiner. Maar Ajax moet wel haast maken om Narsingh te contracteren. Er zijn meerdere clubs met een oogje op Narsingh. Narsingh kijkt vooral naar zich zelf en in de toekomst. Hij wilt minuten maken en zich zelf beter maken.

Ik denk dat hij het beste naar Ajax kan en hoop dat hij in deze weken zich gaat laten contracteren.

10-05-2012 12:00

Yorick17 +527

Beetje vreemd dat zowel Poulsen als Büttner blijkbaar benaderd zijn. Of je moet ze allebei willen halen, Poulsen is namelijk transfervrij.

10-05-2012 11:45

ChrisjeEriksen +2

wie zegt dat Büttner benaderd is? Fdb heeft alleen zijn interesse kenbaar gemaakt

10-05-2012 11:48

Yorick17 +527

Heb je een punt. Maar alsnog is het dan wel vreemd dat je je interesse in Büttner bekend maakt, maar dan vervolgens Poulsen een contract aanbiedt. Zijn toch twee spelers voor dezelfde positie.

10-05-2012 12:00

SanderAFCA +0

Hoezo is dat vreemd ? Frank de Boer maakte ook bekend dat ze geïnteresseerd zijn in Moisander, Nuytinck en Chivu. Betekend niet dat ze alle drie gehaald zullen worden !

10-05-2012 12:05

Yorick17 +527

Omdat je zo'n Büttner dan misschien het idee kunt geven dat de interesse niet echt serieus is. Ik vind dat niet slim, omdat die jongen op het moment nogal gewild is. En Poulsen is naar mijn mening toch van een beduidend minder niveau dan onze vriend van Vitesse.

10-05-2012 12:09

foensai +0

Dit is kans verdeling, op 1 paard wedden betaal je gelijk de hoofdprijs. Maak je bekend dat er meerdere opties zijn, prima voor de onderhandeling vind ik.

10-05-2012 12:09

Ron403 +6505

Boilesen links centraal dan?

10-05-2012 11:36

Suarez7 +0

prima aanwinst, speler die gewend is om in de eredivisie te spelen! ervaring heeft met europees voetbal, een ek gaat spelen en een wk heeft mee gemaakt! aanvallend sterke back en dat transfervrij! wat kan er mis gaan?

10-05-2012 11:35

rotynl +300

Precies. En in Arnhem hebben ze het nogal hoog in de bol, dus zal er wel een hoog prijskaartje aan Buttner hangen.

10-05-2012 12:34

wouter90 +0

Mooi. Ik snap deze aankoop zeker, als je kijkt naar de selectie heb je Blind en Boilesen. Blind is eigenlijk de backup achter Vertonghen, dat blijft zo maar dan misschien achter Viergever of Chivu, daarnaast is het leuk meegenomen dat hij het nu goed doet op de LB positie maar iedereen weet dat dat eigenlijk niet zijn positie is. Dan heb je Boilesen, daarvan is maar de vraag hoeveel wedstrijden hij kan spelen volgend seizoen. Dan heb je nog Dijks en Koppers, Koppers is een redelijke back maar het lijkt mij verstandig om hem eerst een jaar ervaring op te laten doen bij een andere club in de eredivisie. Dijks speelt nu nog maar in de A1 dus het is echt geen straf om hem eerst te laten groeien in Jong Ajax. Dus een nieuwe linksback in de ogen van Poulsen of Buttner is zeer begrijpelijk.

10-05-2012 11:31

geronimo +4

Ik hoop toch ook dat ze Buttner erbij halen, toekomstige topper.

10-05-2012 11:10

l0l +4

Ik heb dit seizoen meer spanning en voorkeuzes als vorig gaande jaren. Heb nu het gevoel, we moeten sterk en effectief in slaan. PSV gaat namelijk ook weer inkopen en Twente zal zich ook laten horen. Dat betekent dat je niet achter de feiten moet aanlopen.

10-05-2012 11:15

RobertoStrife +2

Lijkt me een goede aankoop, goede speler en als we geen CV kunnen halen, kan Boilesen/Blind CV gaan spelen en hij op links.

10-05-2012 11:10

l0l +4

Hoelang zal het duren voordat ie naar Ajax toe komt. Hopelijk tekent hij vandaag nog dat zal mooi wezen.

10-05-2012 10:59

AFCAMaster +2

Lijkt me een goede aankoop! Het is maar afwachten hoe het gaat met Boilesen en zijn blessures. Deze jongen heeft een goede mentaliteit en brengt met zijn leeftijd ook de nodige ervaring mee. Daar kunnen jongens als Koppers, Dijks en Boilesen ook weer van profiteren. Ben alleen benieuwd wie de opvolger van Vertonghen wordt, want daar is een fysiek sterke en diepgaande speler toch wel nodig. Anders is het aan Toby om de inschuivende rol over te nemen van Jan. Daar dus nog een vervanging en de verdediging is wel aardig voor elkaar!

10-05-2012 10:50

AjaxfanRuben +223

Viergever is allergisch voor gras xD Volgens mij kon die niet eens 2x in de week spelen door die allergie.

10-05-2012 14:04

jappa020 +0

boilesen naar het centrum? dat was toch het plan van de boer uiteindelijk...

10-05-2012 11:16

AFCAMaster +2

Die kan dan fysiek gezien nooit aan. Veel te fragiel. Denk maar terug naar de wedstrijd tegen Juve thuis, toen die lelijke Amauri 2 keer scoorde. Dat mag niet meer gebeuren als we echt wat willen bereiken!

10-05-2012 11:31

JohnDylan +23126

Aangezien hij een contract voor twee seizoenen zou gaan tekenen lijkt Ajax rekening te houden met het feit dat ze talenten als Boilesen, Koppers, Denswil en Dijks in huis hebben. Poulsen is een betere linksback dat wat Ajax daar nu heeft staan en daarbij zal Boilesen nu voor twee seizoenen (waarna hij weer naar links kan verhuizen) de positie van Vertonghen over kunnen nemen. Ik zie zelf liever Buttner komen maar Poulsen is gratis en heeft een zeer goed seizoen gedraaid dus is zeker een redelijke optie.

Met Van Rhijn en Poulsen (of dus liever Buttner) zou Ajax voor het eerst sinds Trabelsi en Maxwell samen speelde beide de back posities goed hebben bezet.

10-05-2012 10:42

arigold +7886

Ik zie het al voor me...Boerrigter en Poulsen...geweldig! En dan nog van Rhijn/Narsingh...we spelen volgend seizoen met 4 buitenspelers!

10-05-2012 10:25

brandevoort +0

Snel binnen hengelen.....ideale back speler voor AJAX !!!!

10-05-2012 10:06

jm93 +0

ik zie hem graag komen en bovendien als hij gratis is kan het ook moeilijk een miskoop worden, best een gokje waard!

10-05-2012 10:03

AFCABart +2

zie toch liever buttner!

10-05-2012 09:54

778726 +0

Dit is meer logica ,2 jaar staan er twee of drie te trappelen om zijn plaats in te kunnen nemen.
Hij is razend snel gevaarlijk in zijn opkomen en een schat aan ervaring ook met nationaal team ,laat maar gerust komen.

10-05-2012 10:37

arigold +7886

Precies!
Ik snap niet dat mensen zeggen dat hij de jeugd in de weg staat. Kwaliteit en ervaring zijn aanwezig. Hij kost enkel salaris. Daarnaast spelen we beker, competitie en CL...denk je dat alleen aan te kunnen met de jeugd?
Er is genoeg speeltijd voor iedereen!

10-05-2012 10:41

AFCAjappie +0

Jammer, had liever Buttner over zien komen daar zie ik meer potentie in.

10-05-2012 09:53

Maniche +0

Poulsen komt veel volwassener over, heb je nodig in de verdediging.
Chivu heeft de clubs voor het uitkiezen, maar wat zou het toch mooi zijn...

Poulsen Chivu Alderweireld Van Rhijn...

Dan heb je een evenwichtigere verdediging als met Jan en Blind.
Als je Jan niet verkoopt, kan je het geld ook terugverdienen met een rondje extra CL..

Vermeer
Poulsen Chivu Alderweireld Van Rhijn
Anita
Boerrigter Vertonghen Janssen Eriksen
Sigthorsson

;)

10-05-2012 09:43

Semtex +148

ik snap niet wat een hoop mensen hier zitten te zeuren;
die Poulsen is echt goed!

Hij is snel, verdedigt sterk, heeft ervaring en komt altijd zeer gevaarlijk en dreigend mee op.
EN hij is gratis (welke jood laat dit nu gaan?)

10-05-2012 09:41

thekingr +0

Juist deze speler is één van de betere verdedigers en waarom zou deze dan niet perfect voor Ajax zijn?! Plus het voordeel dat hij transfer vrij is..helemaal goed!
Poulsen is een beetje type vd Wiel maar dan aan de andere kant..goede voorzet komt helemaal goed.

10-05-2012 09:52

paultje94 +0

ajax is zeker goed bezig! Frank zei dat ze een bredere selectie wilden en ze halen Poulsen en Schöne. Dit zijn toch spelers die zeker mee kunnen draaien met Ajax. Nu moeten we nog zorgen voor directe versterking zoals Narsingh en een goede cv. Dan zou het helemaal geweldig zijn. Met Frank als coach kan ik niet wachten op volgend seizoen!

10-05-2012 09:33

JonasAFCA +0

Had liever buttner. Maar hij kan ook voetballen.

10-05-2012 09:32

herman +0

ik zit niet direct op hem te wachten maar als het weinig kost waarom niet

10-05-2012 09:25

thekingr +0

wie zie jij liever anders komen dan? of wil je de jeugd er voor laten vliegen?!

10-05-2012 09:33

Gewoon Gijs +18454

Poulsen als overbrugging tot talenten stap verder zijn. Zo kijkt het technisch alvast vooruit. Zou kunnen. Maar laten we eens een jaar vooruit kijken wat betreft het middenveld. Hopelijk blijft Anita nog heel lang bij Ajax. Maar Janssen en Eriksen zijn na volgend seizoen denk ik wel weg. Wie zou je dan op het middenveld moeten zetten. Wie uit de opleiding en wie van buiten af komen daar voor in aanmerking?

10-05-2012 09:23

l0l +4

Ik vind het een uitstekende investering van Ajax. Ik zal het even wat uitgebreider uitleggen, Butnerr kost namelijk 3 a 4 miljoen. Poulsen is transfervrij en kost enkel salaris. Het verschil in deze 2 zit hem in het ervaring. Butnerr presteert dit seizoen erg leuk bij Vitesse. Poulsen speelt al jaren als een degelijke en goede linksback. Dit seizoen spat hij echt boven iedereen uit samen met Butnerr. Maar uit eindelijk moet Ajax ook naar de toekomst kijken. We zijn namelijk geen PSV, we zijn Ajax en wij moeten het toch hebben van de jeugd. Dijks, Boilesen worden in de toekomst de nieuwe linksback of een centraal duo.

Plus Poulsen heeft ook laten zien, dat hij Europees en beker en competitie gewoon zonder enige problemen kan spelen. Dat zegt uiteraard ook wel veel over een speler. Aangezien wij bij Ajax best veel blessures hebben gehad. Is het wel lekker als je iemand hebt, die gewoon moeiteloos zich aankan passen.

Ik vind het ieder geval fantastisch en wat ook mooi is, omdat hij het EK speelt krijgt Ajax hierdoor ook nog wat geld.

10-05-2012 09:20

thekingr +0

Juist! jij begrijpt het.

10-05-2012 09:32

Rho1980 +1500

Nog een Deens international, laten we hopen dat hij snel klaar is op het EK.....zie Chivu er ook graag bij komen al is het puur voor zn ervaring. Zal lastig worden, maar dan heb je wel een sterke achterhoede dacht ik zo!

10-05-2012 09:18

saikol +0

Ik krijg steeds meer het gevoel dat ajax geen geschikte LCV kan vinden, daarom gaan ze Poulsen en/of Buttner halen. Hierdoor kunnen Boilesen (indien fit) en Blind op LCV spelen, en kan Denswil ook af en toe een wedstrijdje meepikken. Alderweireld zal dan de "mentor" moeten worden voor zijn partner, en samen met Poulsen wat ervaring in de verdediging brengen

10-05-2012 09:15

KjeldAjax +0

Ik snap het wel...

Ik had liever zoals iedereen denk ik buttner gehad (jong, Nederlands) maar die kost een transfersom!
Om nu geld uit te geven aan een linksachter met boilesen en Dijks in gedachte zou stom zijn!

Welkom Poulsen!

10-05-2012 09:11

RommaAKAzlatan +0

Ik vond Poulsen altijd al een versterking voor Ajax maar vind toch dat je nu voor Buttner moet gaan! Zo heb je een jonge talentvolle linksback, misschien zelfs international en 1tje uit de Ajax opleiding die je later voor veel geld kunt doorverkopen. Deze Buttner kun je makkelijk laten concurreren met Boilesen en hiermee koop je meteen een investering (qua geld) i.p.v. een iets te oude rot. Poulsen is een prima alternatief maar zou toch kijken of je Buttner voor 3 miljoen kunt halen! Ik krijg kippenvel van die gast, echt heel goed en daarnaast een echte vechter die ook nog eens voorin een actie in huis heeft!

10-05-2012 09:06

ajax31e +0

nu nog een transfervrije Deense CV en een Deense Spits

10-05-2012 09:04

Ajacied89 +925

En wie weet nog een Deense rechtsbuiten

10-05-2012 09:07

ajax31e +0

als die maar transfervrij is

10-05-2012 09:10

Gewoon Gijs +18454

En ook nog een deense medische staf

10-05-2012 09:10

danielp23 +0

Rommedahl?

10-05-2012 09:22

Ajacied89 +925

Rommedahl inderdaad en het deense toptalent Andersen..Back up spits Bendtner

10-05-2012 09:24

ajax19 +0

Ik geef even aan dat je niet automatisch een back bent als linksachter wordt opgesteld. De linksback van AZ stond centraal en was Viergever, de vleugelverdediger was Poulsen. Dus dan moet je inderdaad zoals russelboyajax aangeeft afvragen of hij bij Ajax in de ploeg past, zeker als beoogt wordt dat Janssen en Boerrigter ook nog links staan die ook allebei hun positiespel geleiden als een linkeraanvaller. Ik snap best wel dat jullie onder de indruk zijn van zijn opstomen, maar er zijn qua vaardigheden zoveel verbeterpunten aan Poulsen dat het niet eens speler is met potentie groter dan Braafheid. Verdedigend is hij ook niet supersnel of superslim. Terwijl Ajax alleen moet investeren in superspelers om sportief te kunnen meten aan de wereldtop, want financieel hebben we het niet breed. En tenslotte moet Ajax echt eens handelsgeest krijgen, want hoeveel kapitaal verloren gaat door het afschrijven en niet verlengen van verbintenissen is echt krankzinnig. Alsof die spelers nul waarde hebben op de transfermarkt, waardoor de makelaars van ons het geld mogen hebben en wij met lege handen achterblijven.

10-05-2012 08:58

Melvin01 +1

Poulsen wordt gehaald om onze talenten te laten overbruggen...hier kunnen we nog niet direct 30 wedstrijden op aan.na 2 jaar vertrekt Poulsen weer en staan de volgende talenten op: boilesen en koppers links back, denswil en dijks centraal.veltman staat te trappelen om alderweireld af en toe af te lossen.dus ik vind het en goede keus van ajax! Zo komen talenten later dan de beurt voor een basisplaats en kunnen we langer genieten van hun talenten...echte grote talenten die krijgen hun kans echt wel.

10-05-2012 08:38

thekingr +0

Juist..we moeten straks teveel wedstrijden spelen en dat kun je niet alleen met je jeugd opvullen! Goede aankoop en hoop ook echt dat hij komt!

10-05-2012 08:45
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.