'Ihattaren wegens dreiging vanuit crimineel milieu nog altijd afwezig bij Ajax'

door Jesse ter Haar 654

Bron De Telegraaf

'Ihattaren wegens dreiging vanuit crimineel milieu nog altijd afwezig bij Ajax'

door Jesse ter Haar 654

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Mohamed Ihattaren is vanwege dreiging vanuit het criminele milieu nog altijd afwezig bij Ajax, zo schrijft De Telegraaf zondagavond. Veiligheidsexperts vonden het vanwege de bedreigingen niet verantwoord om de voetballer op bekende plekken - waaronder Ajax en zijn woning - te laten verschijnen.

De krant deed navraag bij politiekringen, mensen rond Ihattaren zelf én bronnen uit de voetballerij. De dreiging voor de linkspoot is ontstaan nadat hij een relatie kreeg met een vrouw uit zijn omgeving. 'De verhouding lekte uit bij de familie van het meisje en stuitte op veel weerstand. Ihattaren werd vervolgens geconfronteerd met ernstige bedreigingen in de privésfeer. De dreiging kwam volgens de politie uit criminele hoek.'

Hoe de situatie er momenteel precies voor staat, is niet bekend. De Telegraaf deed navraag bij de politie, Ajax én de zaakwaarnemer van Ihattaren, maar zij gaven allen geen commentaar. Wel is bekend dat Ihattaren momenteel niet in zijn eigen woning verblijft en dus ook niet verschijnt tijdens zijn eigenlijke verplichtingen bij Ajax. Verder zouden 'bepaalde figuren met criminele antecedenten' in de omgeving van de voetballer en zijn familie hebben verkeerd.

Het begon op 17 juli, toen Ajax communiceerde dat Ihattaren niet fit genoeg zou zijn om mee op trainingskamp in Oostenrijk te gaan. Tijdens de twee oefenwedstrijd daarvoor tegen NK Lokomotiva Zagreb en KAS Eupen was hij ook al niet van de partij. Het bleef echter nog stil over de reden van absentie, totdat bekend werd dat hij te maken kreeg met bedreigingen en intimidatie.

Domper voor Ihattaren na sterke start

Zodoende kreeg hij de tijd van de club om de rust in zijn situatie terug te brengen. Het kwam als een domper voor zowel Ajax als Ihattaren, want hij verscheen topfit aan het begin van de voorbereiding en maakte indruk tijdens de eerste oefenduels. De internationals waren toen nog afwezig, maar hij schitterende tegen SV Meppen en SC Paderborn. Toen de internationals eenmaal aansloten, was het voor Ihattaren al snel gedaan. Hoe snel hij weer terugkeert bij Ajax, is vooralsnog niet bekend.

Lees meer over:
Plaats reactie

Michiel Kapteijns +5372

Vrees dat die jongen nog heel vaak zijn kop zal moeten stoten eer hij gaat inzien hoe bevoorrecht hij is met zijn talent. Jammer, het lijkt me in de kern een jongen met een goed hart.

02-08-2022 12:51

Oldstar +5268

Toen ik in een eerdere reactie op een artikel over Mo aangaf dat ik het een geweldige voetballer vond maar dat dat gedoe wel een beetje aan de Marokkaanse voetballer lijkt te kleven, werd ik uitgemaakt voor rascist. Toch heb ik het idee dat ik geen ongelijk heb.

01-08-2022 18:07

JOHANisGOD +18498

Je bent nogal snel een racist in Nederland.

Zeker als je een blanke man bent.

01-08-2022 18:25

JOHANisGOD +18498

En maar blèren over Yvonne Coldeweijer.
Maar ze had weer eens gelijk.



https://www.telegraaf.nl/video/942396769/mensen-met-criminele-achtergrond-in-auto-van-ihattaren?utm_source=t.co&utm_medium=referral&utm_campaign=twitter

01-08-2022 16:50

Gogopepa73 +3529

Ongelooflijk hoeveel reacties de 2 topics rondom deze gast oplevert. En wat heeft hij Ajax opgeleverd?? Niets, behalve praatjes en wat goaltjes in een paar nietszeggende oefenduels. Oh ja, dat hij als een soort party crasher de titelwinst meevierde was natuurlijk ook leuk.
Laat ik nou nogmaals zeggen wat velen al hebben geopperd en velen ook de technische staf zouden willen horen zeggen:
"We hebben het geprobeerd maar beter nemen we afscheid van elkaar. Succes bij Juve en tot over 4 jaar op de bank bij fc Emmen".

01-08-2022 15:38

Stamhoofd +11527

Typische reactie wanneer er wel degelijk iets aan de hand is.

01-08-2022 14:30

Sjaakvaak +26579

@repoocelad

"'Je word niet zomaar bedreigd'? Wat is dit voor ongefundeerde boerenwijsheid? Ik ben weleens bedreigd zonder dat ik ook maar iets fout had gedaan. Mensen worden aan de lopende bad bedreigd om niks. Wat een bullshit man. Je hebt het over andere mensen die speculeren en dingen aannemen voor feiten, maar zelf speculeer je het meest van iedereen door er vanuit te gaan dat Mo dit vast verdiend heeft ofzo??"

Ben je nou echt zo snugger? Genoeg van ons zijn weleens bedreigd. Alleen weet jij net zo goed als ik dat die bedreigingen niet van een dermate hoog niveau zijn dat justitie zegt: "blijf weg bij je huis en werkgever want de situatie is zo onveilig". Als je op dat niveau van dreigementen zit, en uit die hoek, dan speelt er meer en heeft hij ongetwijfeld iets stom gedaan.

Ook hilarisch dat je zegt dat ik beweer dat Mo dit verdien. Dat zag ik nergens. Ik zeg alleen dat hij zich ongetwijfeld in de nesten heeft gewerkt want wederom. Als jij normaal je leven leidt zal je niet door zware criminelen bedreigd gaan worden.

01-08-2022 13:01

MickS +6232

Ik heb geen idee wat er allemaal speelt, net zo min als onze roddelkrant dit weet.
Wat ik wel weet is dat deze jongen in zijn jonge jaren een hoop meer ongein en shit meemaakt dan velen op zijn leeftijd.

Beste Mo, what doesn't kill you makes you stronger! Als je na deze zooi inderdaad binnenkort terug weet te komen en dan gewoon lekker normaal als voetballer je ding kan doen, dan zie ik voor me dat niets je mentaal meer kan kraken en als het echt lekker loopt dat je deze WK bij het NL-11 zit! Dus kom terug en stil de mond van al die roddeltantes en onwetende kriticasters op de beste manier mogelijk: met je voeten jongen!

01-08-2022 12:30

OntlastendeMiddenvelder +1987

Bedankt, Telegraaf, voor het definitieve verhaal over deze complexe situatie! Andere artikelen zijn overbodig. We weten nu precies hoe het zit. Gissen is niet meer nodig. Het laatste is hiermee gezegd!

01-08-2022 12:07

JOHANisGOD +18498

Bron van Yvonne Coldeweijer :
"Ik zie hem regelmatig 's nachts rijden in zijn AMG, met boeven.
Plofkrakers, dealers en ander gespuis.
Ik voorspel dat hij over een half jaar niet meer voetbalt.
Dat hij dan zelf in het criminele milieu zit."

01-08-2022 11:23

AFCACruijff14 +161029

Tsja, als dit waar is, dan moet je hem per direct ontslaan.

01-08-2022 13:19

Oxxer +163875 moderator

Kanaleneiland zit vol met dealers en plofkrakers.

Wie is Yvonne Coldeweijer?

01-08-2022 13:42

Libero +19077

SCOOOP!!

01-08-2022 14:07

Masz +3731

Een uitgelekte relatie, wat moet ik daarbij denken?

01-08-2022 11:10

AlexLitmanen10 +14361

Wat een onzin wordt er weer geschreven. Dit is puur speculatie en is waarschijnlijk veroorzaakt door het niet duidelijk naar buiten brengen wat er nu echt aan de hand is

Mij boeit het verder niet zo, laat die jongen lekker met rust. We zien hem wel een keer verschijnen. Ik reken nog niet op hem, we hebben nog genoeg andere goede spelers

01-08-2022 11:00

WantAmsterdam +116038

Dit lijkt me totaal geen speculatie, maar veel recherchewerk. Staat dat ze navraag bij Ajax, Politie en mensen rondom Mo deden. Dit zuig je niet zomaar uit je duim.

“ Mij boeit het verder niet zo, laat die jongen lekker met rust. We zien hem wel een keer verschijnen.”
Die jongen heeft een contract bij ons, het is niet zo dat ie ff mag komen opdagen als ie zin in heeft, dit is zijn werk en hij moet een extreem goeie reden hebben om zolang weg te blijven.

01-08-2022 15:02

wdka +277

Het meest bijzondere aan dit verhaal is dat conservatieve islamitische ideeën er op na houden schijnbaar niet schuurt met criminele activiteiten.

01-08-2022 10:49

koenos1 +7908

Op instagram staat: 'healthy and soon back'. We gaan maar van het goede uit.

01-08-2022 10:49

MPAjax +8396

Tja sinds hij bij juve is geweest is z’n leven niet meer hetzelfde, tot over de oren in de maffia zo lijkt wel

01-08-2022 10:29

HenryVakH1972 +1018

Nederland politiestaat!

01-08-2022 10:24

Harrie.S63 +1699

Ihattaren zelf ontkent de criminelen bedreiging, wat is dan wel waar en waarom traint hij dan niet?

01-08-2022 10:18

Harrie.S63 +1699

Staat ook al op as

01-08-2022 10:38

Libero +19077

Wat wel waar is wordt privé gehouden en waarom hij niet traint zal wel met die privéredenen te maken hebben hè?

01-08-2022 14:02

Ajaxbrl +13691

Heel naar, maar er is nu ieder jaar wel wat met spelers van ajax, dit moet eens afgelopen zijn...

01-08-2022 10:01

Masz +3731

Hebben wij hier iemand voor rondlopen bij Ajax?
Of zijn we nog niet pr🤑fessioneel genoeg?
Sowieso zou het wel handig zijn als Ajax er ook op toeziet dat de jeugd niet met foute zaakwaarnemers om gaat. Die zijn niet alleen nadelig voor Ajax maar vaak ook voor de spelers zelf.

01-08-2022 11:17

willem1958 +8743

Lijkt me stug dat als Ihattaren met een meisje omgaat en de familie heeft bezwaar dat er dan gelijk bedreigingen zijn?
Al de familie duidelijk zegt dat dit niet gewenst is en Mo stemt daar mee in dan is de kous toch af?
Er moet er toch wel meer aan de hand zijn lijkt me als er serieuze bedreigingen zijn.

01-08-2022 10:00

Ferd +38407

eerwraak is in sommige culturen een groot iets Willem.

01-08-2022 10:32

willem1958 +8743

@Ferd; voor eerwraak moet er wel iets gebeurt zijn lijkt me, dan is de familie ten schande gezet.
Dat gebeurt niet als een jongen een paar keer met een meisje uitgaat lijkt me.
Hij moet onderduiken en dan is er meer aan de hand zou je denken.
Maar goed; het is allemaal speculeren uiteindelijk want tot nu toe gaat het er geheimzinnig aan toe.

01-08-2022 13:48

Ferd +38407

Nee hoor, sommige figuren binnen die culturen gaan daar heel ver in, alleen hand in hand lopen kan al genoeg zijn laat staan seksueel contact. En er zijn al meermaals doden gevallen met eerwraak, ook in Nederland, dus onderduiken in zo'n dreigende situatie kan best logisch zijn.

(off topic: ik heb het expres over culturen want het is niet iets wat strikt tot de Moslim wereld beperkt is, ook andere culturen en religies kennen eerwraak, alleen worden we daar in Europa minder mee geconfronteerd)

02-08-2022 03:13

gi0vanni +7133

Ja lekker realistisch. Als Mo een vriendin heeft zou het juist raar zijn als hij zou zeggen. Ik ga gelijk want ik ben niet goed genoeg. En bij de zware criminelen in Nederland hoeft er niet veel aan de hand te zijn.

01-08-2022 10:48

DrFootball +15141

Mensen assumption is the mother of all fck ups...

Zullen we eerst eens afwachten wat de feiten zijn, voordat we gaan (ver)oordelen.

01-08-2022 09:49

remco.p +1158

Die man kan beter een andere hobby zoeken.
Proffesioneel is het in ieder geval niet.
Al steekt je aambei 10 cm uit je broek aan het werk.
word je behoorlijk voor betaald.
Ik ben ook een keer door een reiger geraakt tijdens het rolschaatsen.
Kreeg ook geen vrij.

01-08-2022 09:42

MPAjax +8396

Maar wel als je geraakt word door een olifant tijdens het skeeleren😜

01-08-2022 10:23

Tuurajax +2461

Ik lees net in de T dat de wedstrijd bijna was gestaakt vanwege wanstaltige srpeekkoren richting Bergwijn. Weet iemand wat voor schandaligs die idioten aan het roepen waren?

01-08-2022 09:14

remco.p +1158

Zal wel niet over zijn te hoge sokken gaan.
Afkomst 🤷

01-08-2022 09:44

JenkieDeFrong +404

Voornamelijk antisemitische leuzen

01-08-2022 12:35

Libero +19077

Dat ie dood moest vallen (las ik). Ihattaren werd ook over gezongen en het gebruikelijke Hamas gedroeftoeter.

01-08-2022 13:58

Been +12443

Dus zowel Ajax als Ihattaren houden zich al weken (waarschijnlijk op advies van politie/experts) stil over deze zaak, en dan voelt de Telegraaf zich weer genoodzaakt om hier over uit te wijden. Wat is het toch ook een misselijke krantje.

01-08-2022 09:08

Sjaakvaak +26579

Lekker krantje maken

01-08-2022 09:54

lexy88 +8816

Wat een gedoe rondom die knul.. ik zou iig gaan twijfelen om hem een contract aan te bieden. Ik zie hem voorlopig niet in de basis komen en het geeft alleen maar onrust rond het elftal.

01-08-2022 09:06

Harold +10572

Het is inderdaad een wispelturige speler.

01-08-2022 09:09

Delaney +14706

Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen zich overal mee moeten bemoeien rondom het privéleven van voetballers, willen ze of kunnen/mogen ze niks zeggen wat betreft de situatie dan heb ik daar gewoon vrede mee en ga ik verder met mijn eigen leven.
Ik begrijp heus wel dat er vragen zijn wat betreft de situatie maar op gegeven moment moet je toch gewoon inzien dat ze het privé willen houden, dan maakt het uiteindelijk toch ook niet uit waarom ze het privé willen houden.
Dat is aan de betrokkenen en niet aan ons, tevens al dat geroddel begint ook enge vormen aan te nemen hier zeg.
Van mensen die zich allemaal nepverhalen gaan vertellen en dat als waarheid hier proberen door te geven is echt beneden alle peil.
Ga toch lekker een thriller boek lezen als je wat meer spanning in je leven wilt.

01-08-2022 08:33

Barra +5529

Het wordt allemaal een beetje teveel GTST inderdaad, maar nu moet ik ook zeggen dat Mo het ze ook wel heel makkelijk maakt. Jonge knapen die veel teveel geld verdienen en alles lijken te verkwanselen, dat is voer voor velen. Die speculatie ontstaat natuurlijk ook omdat er geen duidelijkheid lijkt te zijn mbt de werkelijke reden dat hij afwezig is.

01-08-2022 08:41

Delaney +14706

En al zouden wij die reden wel weten/te weten krijgen dan verandert er toch niks aan de zaak, dan is hij nog steeds niet inzetbaar voor Ajax.

01-08-2022 08:42

Barra +5529

Nee als iedereen zo nuchter zou beredeneren dan was er niks aan de hand, maar het gaat hier om een jongen die een laatste kans krijgt van Ajax en die ook met beide handen leek aan te grijpen totdat. Hij verdient natuurlijk wel tonnen en heeft nu weer iets aan zich kleven waar niemand eigenlijk precies weet wat er zich afspeelt. Ik vind enige speculatie in deze niet heel gek, al slaan velen er ook in door.

01-08-2022 08:48

Bramble1988 +9251

De huidige maatschappij in een notendop

01-08-2022 08:55

Snellejapie +11401

Voetballers delen hun privéleven ook maar wat graag. Instagram vol met foto's van auto's, horloges, verre reizen, knuffelen met bedreigde diersoorten, hun golddigger en pseudowijsheden over het leven.

01-08-2022 09:16

Delaney +14706

Dat moeten ze toch echt zelf weten, als ze geen voetballers waren geweest zouden ze waarschijnlijk toch hetzelfde doen wat betreft sociale media.

01-08-2022 09:17

Libero +19077

Dat is nog geen aanleiding voor sommigen om te vinden dat ze recht op openheid van zaken hebben.
Marciano Vink ook laatst "Zeg gewoon wat er aan de hand is, wat maakt dat nou uit?" Nou, Marciano, wat het uitmaakt is dat ervoor gekozen is om de toedracht (vooralsnog) privé te houden en dat je niet kunt beweren dat het openbaren niets uitmaakt als je niet weet wat er aan de hand is. Oerdomme cirkelredenatie.

01-08-2022 13:46

behangdelul +32528

Je vist de ratjes en trolletjes er nu wel lekker makkelijk uit met hun “terugsturen”.
Ihattaren heeft alweer een deel van zijn potentie laten zien en dan nu terugsturen? Get real

01-08-2022 08:32

Yeshyeshyall +10930

Los van de persoonlijke kant van het verhaal is het als voetballer ook echt jammer. Het is zo’n prachtig talent, ik hoop echt dat we hem nog terugzien in het Ajaxshirt

01-08-2022 08:31

AFCAjaxMidNineties +12687

Verschrikkelijk voor hem maar ik ben ook blij dat het dus niet aan zijn mentaliteit ligt deze keer. Hoop voor hem dat alles weer tot rust komt en hij zich veilig voelt!

01-08-2022 08:27

Raoul Circkens +1047

Vreemd verhaal, vreemde Insta post. Hoop alleen dat ‘Back soon’ waar is.

01-08-2022 08:24

Omar +17166

Huur gewoon wat ex-special forces body guards in van 2 meter breed en 3 hoog en dan gewoon voetballen

01-08-2022 08:21

Duke3D +3628

10 Bassey’s wellicht?

01-08-2022 09:37

AFCACruijff14 +161029

En die special forces geef je mitrailleurs? Want als er echt zware criminelen achter Mo aan zouden zitten dan krijg je ergere dingen dan een paar klappen. En wat denk je dat zulke beveiliging kost? Daar is Ajax tonnen aan kwijt. Dan zou ik Mo lekker laten gaan. Ook voor de veiligheid van de andere spelers en staf. Laten we hopen dat dit snel voorbij is.

01-08-2022 10:23

Mokum31 +6125

Niks aan het handje volgens hemzelf
Als er niks aan de hand is kan hij trainen

01-08-2022 08:21

Libero +19077

Dat zegt hij niet, hij ontkent slechts wat de Telegraaf beweert.

01-08-2022 13:39

WantAmsterdam +116038

Met lachsmileys, terwijl hij al weken niet op training verschijnt.

01-08-2022 15:12

Libero +19077

Welja, laten we vooral aan ieder klein detail een grote betekenis geven, zo komen we wel bij de waarheid.
Dat hij niet door criminelen bedreigd wordt houdt niet in dat er niets aan de hand is, zo simpel is het.

01-08-2022 15:23

31xAjax +7892

Het is al langer bekend dat hij niet terug komt dus Ajax zou er verstandig aan doen ook officieel afscheid van hem te nemen anders blijft het onrustig. En het lijkt me dat er na afgelopen weekend meer dan genoeg werk aan de winkel is.....

01-08-2022 08:19

Rentokill +4606

Wat is er bekend dan? Ergens gelezen? Waar?

01-08-2022 08:31

Bramble1988 +9251

“Het is al langer bekend….”? Bronnen? Als je dit op gevoel baseert moet je dit er of bijzetten of compleet je ogen uit de kop schamen dat je dergelijke berichten de wereld in slingert

01-08-2022 08:57

FelixGassenlicht +8945

Einde verhaal, stoppen met die jongen. Kostte een hoop energie en nu dit weer.

01-08-2022 08:09

Noam +4080

Hij kan hier zelf weinig aan doen als ik het zo lees? Plus wat iemand in zijn prive tijd doet mag hij lekker zelf bepalen?

01-08-2022 08:15

FelixGassenlicht +8945

Huh, als profvoetballer? Dacht het niet, alles ligt onder vergrootglas. Hier kan hij ook weer niets aan doen? Wel veel pech dan…..

01-08-2022 10:29

Sjakio +2367

Nou capuchonnetjes met stadionverbod, gaan jullie je eens nuttig maken!

01-08-2022 08:09

Patrick78 +51780

Ihattaren: Niks te maken met criminaliteit, geloof niet alles.

De Telegraaf is echt een schande.

01-08-2022 08:08

Torman +1975

Jij denkt dat John Vd Heuvel zo’n gedetailleerd verhaal uit zijn duim zuigt? Ik vind de reactie van Ihattaren eerder zorgelijk, en miss wel bevestigend dat er iets heel vervelends speelt.

01-08-2022 08:19

Mokum31 +6125

Dan kan ie trainen ook

01-08-2022 08:22

CDS +1561

Ik krijg toch erg het idee dat hij een pathalogische leugenaar is. Er klopt gewoon iets niet. Bij Sampdoria was hij vorig jaar ook ineens verdwenen. En niemand wist waar hij was.

01-08-2022 08:05

stopperspil +11168

Heftig, dit houdt niet op. Huidige optie (nog) niet lichten dus helaas.

01-08-2022 07:59

AmsterdamZuidRivierenbuurt +25306

5 hoofdletters ONZIN

01-08-2022 07:36

Rentokill +4606

Roddels die ik lees: Heeft te maken met z’n vriendin uit Tilburg, die eerder met een andere Marokkaanse profvoetballer was. Ook zou het kopen van een Villa in Tilburg via een ‘horeca ondernemer’ niet helemaal lekker zijn verlopen.

01-08-2022 07:26

Masz +3731

Juist roddels!
Politie zegt niets.
Zaakwaarnemers zegt niets.
Ajax en Mo zeggen niets.
Stop toch met die roddels.
Stop met idiote herhaling van Roddels svp.

01-08-2022 08:24

Rentokill +4606

Nee. Als ik iets relevant vind om te delen doe ik dat. En het is relevant. Het is een al langer gaande, hardnekkige roddel waar een kern van waarheid in zit. Dat van die vriendin, ex van andere marokkaanse prof, het gekochte en verkochte huis is gewoon als feiten te controleren overigens.

01-08-2022 08:29

Maxwell_5 +6977

Er is niks zieligers dan mensen die in roddels gaan geloven en ze voor waarheid aanzien.
Hmmm… waar heb ik dat eerder gezien ?

01-08-2022 09:33

Rentokill +4606

Eens. Gelukkig gebeurt dat hier niet. Stop met framen dus.

01-08-2022 09:35

JSTWST +651

Ja, ook heel bijzonder in het artikel: politie geeft geen reactie maar wel melden dat het volgens de POLITIE uit criminele hoek komt. Heuh?

01-08-2022 10:04

Ajax27 +19086

Weer erg apart dat hij zelf op z'n Insta alles ontkracht. Waarom brengt Ajax dan niet naar buiten dat ie geblesseerd is? Nu gaat iedereen gissen en krijg je allerlei cowboy verhalen.

01-08-2022 07:19

Masz +3731

Niet fit kan ook vanwege persoonlijke problemen

01-08-2022 08:26

Ajax27 +19086

Hou toch op, wees gewoon transparant over die bullshit of breng niets naar buiten. En als Ihattaren zijnde zeker niets 'provocerends' erop zetten wat weer leidt tot nog meer discussie.

01-08-2022 10:09

Masz +3731

Niet fit is niets naar buiten brengen.
Helaas is dat voor sommige niet genoeg.
Die willen rellen😪

01-08-2022 10:33

Libero +19077

Sommigen denken echt dat ze recht hebben om te weten wat er precies aan de hand is.

01-08-2022 13:21

Web +178830

Wat er ook van waar is?
Er zal altijd iets van kloppen
Want hij is uit beeld, en doe je niet voor niets
In en in triest voor die jongen
En ik maak mij oprecht zorgen

01-08-2022 07:19

Snellejapie +11401

Het is weer gezeur en weinig voetbal. Begin mij nu wel af te vragen wat Ajax eigenlijk met deze jongen aan moet.

01-08-2022 07:14

MarcoB1971 +4776

Fake news op zijn Instagram staat dat je niet alles moet geloven. Dus iedere discussie of opmerkingen heeft geen zin

01-08-2022 07:03

OwenStevenDalberg +27486

Hij kan ook gedwongen zijn om het te ontkennen.

01-08-2022 08:23

MarcoB1971 +4776

Assie assie is verbande turf

01-08-2022 09:50

Juan62 +46176

Laten we niet vergeten dat dit van de Telegraaf komt,
staat niet echt bekend om zijn betrouwbaarheid

01-08-2022 07:02

DeWijsneus +25683

Ik ken 2 verhalen uit mijn persoonlijke omgeving waar jongen en meisje relatie kregen, dit niet werd goedgekeurd door de familie en dit uitliep op stevige drama. Eentje moest vluchten, en de andere ging met de eigen familie er tegenin en werd een soort jarenlange vete. Speelde zich af in Gouda rond 2000. Overigens waren de relaties zeer snel afgelopen. Beetje sneue verhalen helaas.

01-08-2022 06:51

MankeNeliss +9814

Kennelijk is er angst dat het eea uitlekt. Zie de ontkenning. Daarnaast staat de deur voor journalisten wagenwijd open om te gaan graven. Het betreft immers een bekende voetballer bij een top club.
Sportief gezien wordt het een lastig verhaal. Nu alweer een maand achterstand. Dan ga je al richting de kerst om wedstrijdfit te worden.
Ben benieuwd hoeveel rek er in zit bij Ajax.

01-08-2022 06:47

Duke3D +3628

Heeft Mocrodammer al gereageerd?

01-08-2022 06:28

WijZijnAjaxAmsterdam +11623

Volgens Mo zijn Instagram verhaal klopt er niks van de bedreigingen, en moet die lachen om de media, hele rare situatie weer dit.

01-08-2022 06:18

FTS95 +16005

Zeg dan wat er wel is...vind zijn afwezigheid en de mogelijke nieuwe problemen rond hem niet om te lachen eerlijk gezegd...Ik hoop echt dat hij terugkomt

01-08-2022 07:35

Babangida83 +23861

Waarom denk je dat Ajax geen mededelingen doet?

01-08-2022 08:05

Koningtoto +60143

Gezellig hier. Dit topic maakt zo'n beetje het slechtste in de mens naar boven haha.

Als hij op zijn insta zegt back soon, geloof ik dat meer dan de verhalen van Mike en kornuiten.

01-08-2022 05:45

WantAmsterdam +116038

Komt dit van Mike of Kornuiten?
Denk je dat iemand zo een verhaal uit zijn duim zuigt?

01-08-2022 15:17

Rasmussen +25823

Ajax moet stoppen met deze speler. Ligt wellicht niet aan hemzelf maar is nu alweer tijden niet betrokken bij de groep. Zorgt alleen maar voor minder focus. Stuur hem terug naar Juventus.

01-08-2022 05:35

KingJames23 +11429

Onruststoker!

01-08-2022 06:44

maarten0909 +6364

Enige wat Ajax op dit moment moet doen is Mo steunen, en niet laten vallen.

01-08-2022 07:21

FGLJN +3889

De spelers van Ajax hebben minder focus omdat Ihattaren even tijdelijk niet bij de groep zit?

Dat gebeurt constant, bij bijvoorbeeld blessures. Denk je dat voetballers daar ook constant van de leg van raken, als een medespeler even aan het revalideren is?

01-08-2022 08:18

Rasmussen +25823

Mo Ihattaren ♥️

01-08-2022 05:27

PuurGeluk +4810

Eerst een hart onder de riem post. Meteen daarna een onruststokende. Ben jij wel goed?

01-08-2022 08:26
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.