'Hamstra en Huntelaar duidelijk naar Álvarez: Transfer deze zomer onbespreekbaar'

door BadembaBarrie 852

Bron De Telegraaf

'Hamstra en Huntelaar duidelijk naar Álvarez: Transfer deze zomer onbespreekbaar'

door BadembaBarrie 852

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Edson Álvarez mag op de internationale transfer deadline dag onder geen beding meer vertrekken bij Ajax. Dat is de boodschap die technisch duo Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar donderdag nogmaals hebben overgebracht aan de Mexicaans international, aldus De Telegraaf. Chelsea heeft zich gemeld voor Álvarez, die zelf in staking is gegaan om een transfer te forceren. Tevergeefs, zo lijkt.

Álvarez en zijn zaakwarnemer Fulco van Kooperen waren donderdag aanwezig in de Johan Cruijff ArenA voor een gesprek. De Mexicaan trainde donderdag uit protest al niet mee en hoopte Hamstra en Huntelaar in het gesprek te overtuigen van zijn standpunt. Die poging is dus duidelijk mislukt, maar Álvarez geeft nog niet op. Hij stapt nu naar de Raad van Commissarissen, om daar zijn transfer alsnog af te dwingen.

De Mexicaan zou bang zijn dat een kans als deze, om de stap te maken naar de top van de Premier League, niet nog een keer langskomt. Het standpunt van Hamstra en Huntelaar berust zich echter op dat Ajax geen vervanger meer kan halen, gezien de Nederlandse markt een dag eerder sloot. Bovendien wordt er naar Alfred Schreuder gekeken, die in Álvarez zijn zoveelste basisspeler zou zien vertrekken.

Chelsea bood 50 miljoen euro

Het bod van Chelsea kwam voor Ajax woensdagavond als donderslag bij heldere hemel. De Londenaren zijn bereid om 50 miljoen euro, inclusief bonussen, neer te tellen voor de diensten van Álvarez. De Mexicaan zelf zou bovendien een salaris van ruim tien miljoen euro per jaar op kunnen strijken op Stamford Bridge. Een verviervoudiging van zijn salaris bij Ajax. Voorlopig lijkt het er echter op dat Álvarez, in tegenstelling tot Antony en Lisandro Martínez, zijn droomtransfer nog even zal moeten uitstellen.

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Lees meer over:
Plaats reactie

PH2BOT +40017

Er wordt nu dus al voorgesorteerd op 'ucita Alvarez' komend transferwindow. Alvarez vanaf nu maar lekker laten banken...wàt een fucking clubverrader zeg. Speelt hij desondanks tòch morgen: uitfluiten die gast!!! Hij heeft zijn hand zwaar overspeeld door zich zo niet-loyaal op te stellen naar Ajax...en dàt !@*# één dag voor de deadline transferwindow en 1 week voor de 1e CL poulefase wedstrijd!!! Dan hoor je nu hier bij Ajax dus ook geen CL wedstrijden meer te spelen!! ...met je Chelsea klotezooi. Blijf maar lekker banken vanaf nu. ...je bent gezien Alvarez!!! NEP- AJACIED!!!

02-09-2022 12:29

HenryVakH1972 +1018

Hopelijk komt die lamlul nu wel weer gewoon naar de training.

02-09-2022 10:39

PH2BOT +40017

Banken en niet meer opstellen die gast.Wàt een verraderszooitje bij elkaar zeg.

02-09-2022 12:31

KingJames23 +11424

En dan 50 miljoen weg gooien. Jij bent ook echt altijd aan het janken

02-09-2022 13:54

ErikAjax1983 +717

Dit weekend even lekker op de tribune zitten en dan vanaf maandag focus richting CL. Laat het daar maar zien en dan kan hij na het WK voor 50+ meloenen richting Premier League.

02-09-2022 10:37

Ajax27 +19086

Alvarez draait wel snel bij, die zal niet zo dwars blijven liggen. Even teleurgesteld, maar z'n mattie is net bij het team gekomen en er staan 6 prachtige CL affiches te wachten, voordat hij in November het WK begint met Mexico.

En dan na het WK... dan zal de wereld er heel anders uitzien. Dan zal er ook 50 miljoen worden geboden door een mooie club in Engeland, Spanje of Italie waar hij maar al te graag heen wilt.

02-09-2022 09:36

3sterren +20205

De houding van de sympathieke Mexicaan begrijp ik best wel, zijn teleurstelling nog meer, maar als Ajacied sta ik 100% achter de beslissing van Hamstra en Huntelaar. Immers, ”zachte heelmeesters maken stinkende wonden”. En voor je het weet staat A. Schreuder voor de keuze of hij de materiaalman, of de toiletdame moet opstellen.

Álvarez zou na drie seizoenen dertig miljoen kunnen toucheren, al dan niet zittend op een bank.
Mocht hij over drie jaar willen vertrekken bij zijn Britse werkgever, dan is hij nog altijd pas 27 jaar, en dan zijn voetballers vaak top.
Er rest hem genoeg tijd om ergens als ervaren speler terug te keren naar het vasteland.

Bergwijn en Blind zijn ook ooit naar de PL vertrokken en terug gekomen, maar wel met hele volle zakken. Die hoefden zich nooit meer zorgen te maken over geld, en konden zich 100% focussen op voetbal. Daar plukt Ajax nu de vruchten van.

Misschien keert Edson zelfs ook ooit terug naar Ajax, zoals de twee eerder genoemde jeugdexponenten. Maar dat is van latere zorg, dankzij het kordate optreden van H2 …

02-09-2022 09:20

Masz +3731

Alvarez is geen ziekte.

02-09-2022 10:08

3sterren +20205

Wat een vreemde reactie. Hoe kom je er op, je hebt tijdens het lezen zeker een afslag gemist ? ...

02-09-2022 10:32

Masz +3731

”zachte heelmeesters maken stinkende wonden"
Wat is de ziekte, waarom is er een heelmeester nodig?
Alvarez heeft niet zoals de gebroeders de boer een arbitrage zaak aangespannen tegen Ajax.

02-09-2022 10:49

3sterren +20205

Het is mij nu duidelijk dat je niet bekend bent met wat er wordt bedoeld met het bekende Nederlandse gezegde ; )

Er is niet letterlijk sprake van een ziekte, maar figuurlijk.
Wat Antony in gang heeft gezet; het weigeren om met de selectie mee te trainen, is kennelijk de aanzet geweest tot navolging bij andere spelers uit de selectie. En daar moet je niet aan toegeven, anders wordt het van kwaad tot erger.

Dit spreekwoord is eigenlijk een waarschuwing dat je soms meteen stevig moet ingrijpen om een probleem op te lossen. Ga je te 'zacht' te werk, en neem je bijvoorbeeld halve maatregelen, omdat je bang bent dat je anders ruzie krijgt met anderen, dan kan dat ertoe leiden dat de situatie alleen maar erger wordt. Het probleem / ’ziekte’ (lees werkweigering) 'ettert' dan door, totdat blijkt dat het er alleen maar erger op is geworden.

Met andere woorden, als je voetballers niet meteen héél duidelijk maakt dat ’muiten’ geen zin heeft, dan kun je een verdere escalatie voorkomen, want voor je weet staat er een hele lange stoet spelers met een vertrekwens voor de deur bij Hamstra en Huntelaar, in plaats van op het veld bij A. Schreuder ...

02-09-2022 11:11

Masz +3731

Een lange stoet spelers die klaar staat met een vertrekwens?
We hebben Nico gehad, en Nico kon geen club naar wens vinden.
Vergeet niet, Ajax is gewoon een topclub die een goed salaris aan zijn spelers betaald. Het probleem zit bij de contractverlengingen.

02-09-2022 11:27

3sterren +20205

Ik schrijf daarom toch “voor je het weet staat er etc.”

Dat wil zeggen dat het nog niet is gebeurd, maar dat het misschien in de toekomst wel kan gaan gebeuren.
Dus daarom moet je resoluut ingrijpen.
Op dit moment hebben er namelik alweer twee spelers kenbaar gemaakt dat ze niet meer voor Ajax willen uitkomen, als ze niet naar de PL kunnen vertrekken, dat zijn: Kudus en Alvarez.
Dat is wat ik al een klein begin noem, van misschien een lange stoet …

02-09-2022 16:31

Masz +3731

Als spelers zien dat Ajax niet meewerkt met spelers mogelijke toptransfers dan tekenen ze niet meer bij Ajax. Dit is juist een big selling point voor top talenten om bij Ajax te tekenen.
Ik maak me op dit moment geen enkele zorg, in tegen deel, maar je moet het wel in de gaten houden.

02-09-2022 16:46

3sterren +20205

No worries ! Ajax zal tot in lengten van dagen een aantrekkelijke club blijven voor buitenlandse toptalenten.

Dankzij het kordate optreden van H2 hoeft geen enkele speler nog te denken dat onbetamelijke gedrag (werkweigering) beloond zal worden met een lucratieve transfer.

Chanteren is nooit de juiste weg, een dialoog voeren wel ...

02-09-2022 17:28

Masz +3731

Lucratieve transfers worden op het veld door de spelers verdiend. Een goed team helpt daarbij.
Een training missen is heel iets anders dan chanteren. Dat is een vorm van communicatie.

02-09-2022 18:56

Allesreiniger +3361

Ik vrees voor de winterperiode. Ligt er helemaal aan hoe de situatie intern is nu / wordt komende maanden. Als de sfeer intern niet opbouwt, krijg je dit gezeur in december natuurlijk weer opnieuw...
nou weet ik niet of de sfeer intern bij de spelersgroep en staf net zo slecht is als dat hij de laatste week op AS overkomt.

02-09-2022 08:50

ach ja +5798

Grappig die clown Van der Grijp die zegt dat ajax gek is dat ze Alvarez niet verpatsen, terwijl we het geld niet nodig hebben. Bij PSV hebben ze hard geld nodig en houden ze Sangare en Gakpo, dat is natuurlijk heel normaal. Ik krijg wel de indruk dat sommige analisten wel heel erg hopen dat er zoveel mogelijk sterkhouders bij ajax verdwijnen. Hoe zou dat nou komen?

02-09-2022 06:44

Sambavleugels +18691

Omdat de hele wereld tegen ons is. En dat is niet eerlijk 😭😭

Ben je naar zoiets op zoek?

02-09-2022 07:05

AFCA7 +205

ach ja...

02-09-2022 07:39

Jezweetzelluf +725

Gijp is toch voor pisvee?

02-09-2022 12:11

Henkjanklaas +20606

Clown Gijp is een Ajax hater. Altijd geweest . Beetje zoals Gullit en heel espn trouwens

02-09-2022 13:08

Min85Kluivert +885

Inderdaad dus echt niet van gekomen, toch wel opvallend, maar ben er blij mee. Hopelijk kan Edson snel de knop omzetten. Hoop hetzelfde voor Kudus, een keer een basisplaats zou helpen, ik snap zijn frustraties. Maar wat denkt dat Everton nou? Leeft nog in het verleden, bij Ajax aankomen met een bod van 17m (15m GBP)... 😀

02-09-2022 04:14

Allesreiniger +3361

Dat is toch alles behalve opvallend gezien de situatie met de leegloop en hoe oa Schreuder daar zijn doelen mee moet halen komend jaar?!

Snap het volkomen. Eerlijk had ik het intens onverwacht gevonden als hij verkocht zou zijn (dat vond ik heel eerlijk met Antony al)

02-09-2022 08:34

Rho1980 +1487

Alvarez en zijn zaakwaarnemer zullen dankbaar zijn achteraf. Ja, Alvarez zou in één klap hard kunnen cashen maar dit is zooooo overduidelijk een paniek aankoop en vooral voor de breedte.
Als je hoort en leest dat Chelsea een heleboel spelers heeft benaderd voor die positie. Veel verschillende types in heel veel opzichten.
Tuchel staat onder druk, die gaat na 1 of 2 misstappen zijn koffers kunnen pakken. Dan zit je als last minute handelswaar op de bank. Dit omdat zijn vervanger toch wat anders wilt. Allemaal suggestief, maar van gericht scouten was geen sprake door Chelsea. Al helemaal op 1 voor 12.
Je moet jezelf dan ook afvragen wat voor intentie de club dan met je heeft.
Maar wel lekker met poen op je bankrekening het WK op tv kijken….

02-09-2022 02:05

Allesreiniger +3361

Zou dat ze in die zin uitmaken? Tuurlijk wil een speler spelen, maar zoals je ziet / weet, maakt geld de man.

Sport staat bovenaan zolang het geld niet klotst

02-09-2022 08:37

Rho1980 +1487

Ja erg lastig, dit soort gasten zijn ook wel eergevoelig. WK speelt hier een belangrijke rol.

02-09-2022 13:10

NuchtereAjacied +1990

Wat een ongelooflijke teringzooi deze transferwindow. Het seizoen is al 4 wedstrijden onderweg en de Champions League begint over 5 dagen (!!!).

Het grote geld denkt te bepalen.
- Terecht dat AJAX zomaar een bod van 50kk van Chelsea weigert, maar Alvarez is wel ff gefrustreerd. Logisch. Alle zgn supporters die spandoeken/uitfluiten overwegen naar Alvarez en Kudus : f*cking huichelaars!! Lazer op man!! Wie van jullie weigert een salarisverhoging van 250%?
- de soap rondom onze nieuwe held Ocampos: dat kan eigenlijk niet maar terecht dat de RvC ingreep.

Ik weet zeker dat deze hele hectische transferwindow grondig geëvalueerd gaat worden en dat er, vanwege de onverwachte extreme wendingen, een nieuw protocol opgesteld wordt. AJAX hoeft niet meer te verkopen, dus de 'macht' ligt bij onze club en niet bij de grootste competities. Bizarre wendingen elders:
-Gapko/Gakpo (ik kan dat niet onthouden) weigert gewoon een transfer naar de PL. Op zich te waarderen maar als aan alle voorwaarden voldaan wordt, kun je het toch niet maken om een dag van tevoren te zeggen: nee ik doe het niet. Dat weet je toch ook eerder
- Nog een aanvaller Dieng (Marseille) die een akkoord had met Leeds U, maar last minute koos voor Nice (wat overigens ook niet doorging vanwege de medische keuring). Wij AJAX fans zouden (terecht) helemaal flippen!

De spelersmarkt wordt steeds gekker, onberekenbaarder en onbetrouwbaarder. En de (financiële) belangen steeds groter, maar gelukkig is AJAX financieel onafhankelijk (tot op zekere hoogte).

Mij lijkt het verstandig dat AJAX een een standpunt communiceert naar spelers en clubs hoeveel A spelers willen we verkopen per zomer window. En een deadline, bijvoorbeeld tussen 1 en 24 aug verkopen we max 1A-speler. Te lage biedingen weigert AJAX, wil een club erg graag een speler, moeten ze gewoon hoger bieden. Of eerder het juiste bedrag bieden. Maar wettelijk zal een dergelijk standpunt weer niet mogen (vrijheid van weetikveel)

Ik zeg niet dattik het beter weet he, maar ik weet wel dat duidelijke communicatie heel veel onnodige fouten/onduidelijkheden/frustraties voorkomt.

Ik heb vertrouwen in het kampioenschap en overwintering in de Campions League.
HUP AJAX

02-09-2022 01:14

Allesreiniger +3361

Ik snap je punt(en), maar denk ook dat het niet zo makkelijk is om te zeggen dat je maar een x-aantal spelers verkoopt en verder niet. Bijvoorbeeld gezien de enorme hoeveelheid gladde praatjes en contractjes die er in die wereld rondvliegen. In dat circuit, “voor jou tien anderen!”.

En dan is het ook nog zo dat niet de spelers, maar de zaakwaarnemers een enorme vinger in de pap hebben. Het is allemaal via de media gecommuniceerd, dus waarschijnlijk is het niet (volledig) waar, maar kijk eens terug naar die zaakwaarnemers van Antony die al huizen aan het zoeken zijn voor de deal rond is, of dat hij zegt dat het maar “een 2-jarig project” zou zijn. Kijk eens naar dat bericht over gakpo dat hij bij ajax zou zijn aangeboden maar daar zelf niet van zou weten, kijk naar hoe beobbey erin gelult is.

Het is niet zo simpel als zeggen, Ajax verkoopt maar een x-aantal. Dan zegt zo’n gladjakker van een zaakwaarnemer: “ja maar in ons contract staat...”.
Ik wil zo’n contract weleens lezen. Iemand een bron?

02-09-2022 08:44

stopperspil +11149

Grillitsch basis en Alvarez eerste helft banken zaterdag

02-09-2022 00:41

Qifesh +24917

eerstgenoemde is nog niet fit

02-09-2022 00:46

Allesreiniger +3361

Ik snap dat idee helemaal, maar wert niet of je daarmee gaat bereiken wat je wil bereiken. Voelt een beetje hetzelfde als een puber die je tegen de haren in strijkt. Die gaat dan echt niet harder lopen voor jou. Alleen als het hemzelf uit kont. (Younes had daar ook een handje van bij Ajax)

02-09-2022 08:46

stopperspil +11149

“Alvarez deze zomer niet weg”, over een paar maanden eventueel weg in de winterstop bij een goed bedrag en anders volgende zomer en dan niet op de laatste transferdag. Hij kan aanvallen breken, onderscheppen, verdedigen en koppen maar opbouwen en versnellen niet.

02-09-2022 00:40

CruijffLegend +4976

Hopen dat de RvC wederom ingrijpt.

01-09-2022 23:20

CruijffLegend +4976

Martinez en Antony laten gaan en een houthakker bij een megabod ten koste van alles behouden. Om verdrietig van te worden.

01-09-2022 23:00

MrMalandro +1757

Appels, peren

01-09-2022 23:49

WantAmsterdam +115993

zowat dezelfde situatie eigenlijk.

02-09-2022 01:26

Ferd +38316

nee. Beide niet na het verstrijken van de transferperiode in Nederland, en dus nog met de mogelijkheid om een vervanger te halen.

02-09-2022 03:38

WillyBrokamp +11117

Meer zuurpruimen...

02-09-2022 07:06

3sterren +20205

’Leegloop’ is kut met peren ...

02-09-2022 08:52

gusanito +5440

We zijn er in Nederland heel goed in om jongens die de balans houden op het middenveld en het vuile werk af te doen als niksnutten. Totdat ze weg zijn en je middenveld als een kaartenhuis in elkaar zakt omdat niemand de gaten achter een jongen als Taylor, Kudus of Berghuis dichtloopt. Je wint geen wedstrijden met 10 technische, dynamische dribbelaars.

02-09-2022 00:29

CruijffLegend +4976

Aanvallen en verdedigen doe je als team, ik geloof niet in kwaliteiten van spelers combineren zodat ze elkaar complementeren. Dan zouden we een goede kopper, een goede passer, een goede tackelaar, een snelle speler, een fysieke speler etc opstellen en zijn we van alle kwaliteiten voorzien. Helaas is de bal het daar niet mee eens want die is maar op een plek tegelijk. Gaten dichtlopen doe je niet met 1 speler want 1 speler is niet overal tegelijk op het veld.

Ik geloof daarnaast wel in de synergie van 10 goede voetballers bij elkaar zonder dissonanten 'voor de balans'.

02-09-2022 01:42

TJHooker +3928

Vreemd verhaal. Dus spelers brengen geen specialisme. Ze zijn allemaal goede voetballers en jouw centrale verdediger kan ook linksbuiten.
Klopt in mijn ogen dus niets van wat je zegt. Een team moet multidisciplinair zijn en ook complementair zijn. Ja, je bent een team en doet het met zijn allen maar je creëert wel balans door creatieve speler risico te laten nemen en daar achter iemand te zetten die goed is om het vuile werk op de pakken.

02-09-2022 06:37

CruijffLegend +4976

Je moet gewoon elkaars plek overnemen, ruimtes goed bezetten etc en niet als een stel blinde ego's spelen.

02-09-2022 11:03

MarkP +21539

Logisch dat ajax weigert hem te verkopen terwijl ze zelf niks meer kunnen kopen. Ajax is geen welzijnsinstelling.

01-09-2022 22:25

Godenzoon24 +15268

Dus gewoon bizar bedrag moeten vragen. 70 +

02-09-2022 00:04

frigel50 +174

Toch triest voor Alvarez. een kans van "once in a life time" die waarschijnlijk nooit meer langskomt; 50 miljoen in 5 jaar!
Snap Ajax ook wel!

01-09-2022 22:21

Breuk +25046

In de winterstop ziet de wereld er weer heel anders uit.

01-09-2022 23:07

Moooo +3962

Onzin: na het WK is hij minimaal 60/70 waard.
Voor de Premier League clubs is het niet eens zoveel.
Die kopen om het kopen.
Er zijn zat top ploegen in de premier league die 2 cvm's niet genoeg vinden en Alvarez erbij moet komen om de Mexicaanse mechanische omhoog te krikken.
En omdat ze Alvarez goed vonden spelen en gaan dan toch maar voor de Amsterdamse jackpot.
Volgend zomer kunnen ze weer 150 miljoen aftikken.
Let maar op wat ManUtd de komende jaren gaat doen die gaan elk jaar 250 miljoen investeren.
De club heeft de middelen.

01-09-2022 23:16

sebastiaan1900 +5304

Chelsea haalt een speler bij Juve voor de positie van Alvarez. Die komen dus niet terug.
https://www.vi.nl/nieuws/chelsea-belandt-na-nee-van-ajax-en-psv-bij-juventus

01-09-2022 22:19

vanreenen +10224

Ik vermoed dat de enige reden van Shellski is dat men verwacht dat M.Utd Alvarez volgend seizoen wil overnemen. Dan vraagt Shellski bijvoorbeeld 80 a 90 miljoen en dat is snel verdiend door Alvarez veelvuldig op de bank te houden. Net zoals die Hufter bij Everton, zij spreken over 40 miljoen voor Kudus, maar bieden uiteindelijk slechts 15 miljoen pond. Pffff, eerst maar eens zorgen dat de transfer (slaven )markt gesloten wordt op de dag voordat de competities beginnen. Nu hebben die Btexitmusketiers nog een dag langer dan de Europese clubs, dus worden ze ook nog beloond i.p.v. gekort.

01-09-2022 22:19

MPAjax +8389

Hoezo komt Chelsea met een dergelijk transfersom net voor het einde van de transferwindow? Alvarez moet zich niet zo gek laten maken want had zomaar kunnen zijn dat ze zakaria labyad sowieso hadden genomen

01-09-2022 22:01

rsvh88 +5468

Heeft Labyad wel een club?

02-09-2022 01:31

Ferd +38316

die is nog aan het revalideren

02-09-2022 03:39

MPAjax +8389

Dat duurt nog wel even

02-09-2022 08:35

Alvarez352009Ajax +12061

Qua communicatie is het een grote chaos bij Ajax.
Mij lijkt dat RvC, directie en TH samen bekijken wat wel of niet mogelijk is. Daarna leg je een speler vast. Wat Ajax doet is eerste er met speler en club uitkomen en dan moet de RvC er nog mee akkoord gaan. Dat is een belachelijk volgorde.

Een speler gaat muiten door niet te willen trainen. Waar kan dit in hemelsnaam zonder dat hier consequenties aan vast zitten. Schijnbaar keuren ze het kritiekloos goed.

Een andere speler mag ineens niet mee op trainigskamp. Reden problemen met criminelen. Er komen gesprekken. Je hoort niets over de uitkomst. Alleen we zijn in gesprek, volgende week gaan we in gesprek enz,. Vervolgens komt er maar geen duidelijkheid.

Een andere speler krijgt ten onrechte geel tegen FC Utrecht omdat die projectielen wil ontlopen. Wat doet Ajax hiermee?? Dan moet je toch in beroep gaan? een statement maken? Maar ze doen niets.

Een Brobbey wordt racistisch bejegend. Utrecht reageert hierop door maatregelen aan te kondigen tegen dir soort supporters. Ajax zwijgt weer eens.

En hoe zit het met de gbleseerd geraakte spelers Blind en Rensch? Wanneer zijn die weer besxhikbaar. Alweer niets.

Transferdeadline: Stel toch gewoon eens een grens: na 28 augustus wordt er niemand meer verkocht. Alleen tegen krankzinnige bedragen dus een speler die eerst 50 miljoen moet kosten, kost dan minmaal 90 kosten. Communiceer dat naar de speler en een geïnteresseerde clubs. Hoe dichter bij de deadline hoe duurder.

Het is triest dat men niets communiceert en daardoor komt er alleen maar ergenis. Denk niet dat RvC en het sportieve gedeelte een goede relatie kunnen opbouwen op deze manier

01-09-2022 21:58

WillyBrokamp +11117

Eens, maar Suffe Sar geeft altijd niet thuis...Waar is Jaap van Praag als je hem nodig hebt...?

02-09-2022 07:11

Gonzo +4778

Wat is er weer veel respectloos slap geouwehoer op AS. Haters waren verbluft over een bod van 50 M en hielden even hun smoel. Als Alvarez al dan niet in overleg niet traint gaan ze weer los. Net zoals de mensen die de JCA halverwege de2e helft verlaten als het ff niet loopt. Alleen doen de toetsenbord ridders dat hier.

01-09-2022 21:43

Sambavleugels +18691

"Haters waren verbluft over een bod van 50M en hielden even hun smoel."

Onzin. Ik gaf bijvoorbeeld aan bijzonder verrast te zijn, dat ik niet had verwacht dat een club dit op 'm zou bieden, en te hopen dat ie vertrok. Vele anderen gaven ook aan te hopen dat ie vertrok. Degenen die normaal voor hater worden uitgemaakt hebben zich haast allemaal wel uitgesproken hierover. Niemand hield z'n smoel. Waar heb je het over? Verzin je dingen voor de lol?

En hou ook eens op met dat haters gedoe. Zijn de mensen die geen fan van Kudus ook direct haters? Ben je een hater van Berghuis als je liever Kudus ziet? Een mening hebben maakt je niet direct een hater he? Is je spectrum werkelijk zo beperkt? Of projecteer je toevallig?

01-09-2022 21:52

Knalpot +3606

Haters gaat misschien wat ver en ze hoeven ook niet allemaal over 1 kam geschoren te worden, maar als 80/90% van al je posts hier alleen maar over Alvarez gaan dan heb je wel een behoorlijk beperkt spectrum of moet je jezelf misschien even na laten kijken om zo maar te zeggen ;)

01-09-2022 22:09

JantjeBeton +2965

Je hebt zeker een punt hoor, het zit qua gedrag nogal tegen schizofrenie aan allemaal. Het is inderdaad ook nooit goed wat de beoordeling van Alvarez betreft onder mede-Ajacieden hier op AS, pffff!!!

01-09-2022 21:53

CruijffLegend +4976

Wat verwacht jij dan, een hive-mind? Zoveel mensen zoveel meningen.

01-09-2022 23:06

JantjeBeton +2965

JAH!!! ;-P

03-09-2022 00:11

Masz +3731

Alvarez blijft.
Here’s Denis Zakaria on his first night as Chelsea player, right after medical tests completed in Turin. He will sign the contract in the next minutes. 🚨🔵 #CFC #DeadlineDay

…here we go confirmed!

@romeoagresti 🎥

01-09-2022 21:29

Jezweetzelluf +725

Gewoon lekker blijven Alvarez, je wordt juist beter hier, zelfs je techniek word al verfijnder en je kan zelfs nog beter worden hierin, hier bij deze prachtige club! Je draagt het mooiste shirt bij een club met een grote geschiedenis.

Wacht tot het WK alstjeblieft en speel dan de sterren van de hemel. Laat je zelf zien aan de wereld, wie weet komt er dan nog een mooiere club voor jou als chelsea.

Misschien kan je hier ook nog wel een verbeterd contract tekenen en dan mooi voor een afgesproken prijs je droom najagen.

Ik als supporter wil jou nog niet kwijt nu je het zo goed doet. Dat je gaat staken snap ik, omdat je collega's het voor hebben gedaan. Netjes is dit echter niet en had ik ook niet verwacht van je. Je bent nog jong en mag nog veel leren, voor nu bij Ajax hoop ik oprecht.

01-09-2022 21:26

Bjorn +12336

Verkoop Alvarez!

01-09-2022 21:21

Dirigent +6854

In mijn ogen had je hem moeten laten gaan. Je had met Blind en Grillitisch prima tm januari als dmc kunnen spelen.

Alvarez is nu boos en teleurgesteld dat zijn droomtransfer niet doorgaat..

Wij lopen 50 miljoen mis...

Verkeerde keuze in mijn ogen.

01-09-2022 21:19

Bjorn +12336

Nooit Blind op middenveld. Maar zeker Alvarez verkopen.

01-09-2022 21:22

Telamon +9192

Of gewoon met Taylor. Was je 10x beter geweest plus 50 miljoen rijker

01-09-2022 21:22

Oxxer +163834 moderator

“ Wij lopen €50M mis”

Fans zien niets van transfersommen op de eigen bankrekening.

Wat voor signaal geeft een ambitieuze club af om 7 basis XI spelers te verkopen in de zomer break en net nadat het seizoen is begonnen.

01-09-2022 21:26

Dirigent +6854

Je hebt niks aan een ongemotiveerde speler.

01-09-2022 21:51

Oxxer +163834 moderator

Jij kent Alvarez persoonlijk dat jij dat suggereert?

01-09-2022 21:53

Dirigent +6854

Alvarez zou misschien wel 4-5 keer zoveel kunnen verdienen. Contract van 4-5 jaar. Salaris van 7 - 10 miljoen per jaar.

Het is allemaal geen hogere wiskunde...

Als jij 5 keer zoveel geld kunt verdienen morgen voor hetzelfde werk wat je elke dag doet, en je baas zegt nee! Je blijft hier. Hoe blij ben je dan? Ga jij nog alles geven voor de baas? Ben je nog wel gemotiveerd?

01-09-2022 21:57

Oxxer +163834 moderator

“ Ga jij nog alles geven voor de baas? Ben je nog wel gemotiveerd? “

Er komt een WK aan, alle reden voor Alvarez om ergens voor te spelen.

Ps: honden hebben een baas, mensen in loondienst hebben een werkgever.

01-09-2022 22:14

Rock69 +8406

Alles heeft met duidelijke communicatie te maken. Communiceer tijdig naar de speler die in de belangstelling staat. Sta verder als één front achter elkaar en hier bedoel ik de RvC en de leiding van Ajax mee. Wij zijn Ajax! En ook hierin is tijdige communicatie naar elkaar toe op zijn plaats. Iedereen heeft een telefoon tegenwoordig. Dan is het typisch dat je als H2 en Sar terug gefloten wordt. Terwijl de telefoon uitkomst biedt.

01-09-2022 21:06

JantjeBeton +2965

Logisch navolgbaar en realistisch verhaal schrijf je, kan ik mij zeker wel in vinden! -;)

01-09-2022 21:55

jollie18 +9849

Zakaria word al gekeurd door Chelsea dus Alvarez zou wel blijven

01-09-2022 20:55

louis60 +11472

De wedstrijd tegen Cambuur wordt heel belangrijk voor mij/ons. Staan de neuzen weer dezelfde kant op? Hebben we nog passie en honger naar de goal? Ik hoop het van harte. Zelf heb ik nog even tijd nodig om deze laatste dagen te verwerken. Ik zit onder een soort grauwsluier.

01-09-2022 20:48

ElSandrini +18084

Ik heb hetzelfde gevoel.... Komt ook omdat het muiten van verschillende spelers me wel wat gedaan heeft. Ik had dit niet verwacht. Voelt gewoon als verraad.

01-09-2022 21:00

Ajacied33 +36661

Ik begrijp je punt. Maar behalve de TG heeft niemand het nieuws gemeld dat Kudus en Alvarez liepen te muiten. Ken de jongens natuurlijk niet persoonlijk, maar bij uitgerekend deze twee spelers wil je het gewoon niet geloven

01-09-2022 21:16

Gewoon Gijs +18319

gewoon uitfluiten als Schreuder ze niet op tribune zet

01-09-2022 22:02

Danielson +50165

Grappig dat men hier de berichtgeving in de Telegraaf kennelijk klakkeloos voor waar aanneemt. Ik zou niet op een enkele bron afgaan. Eerst maar eens afwachten wat de trainer daar op de persconferentie morgen over zegt.

01-09-2022 23:14

Betuwe85 +20517

Zij het gisren 0/0 ligt op de loer

01-09-2022 21:13

leeke +10380

Zijn er problemen onder de spelers dan.of speelt H2 tegen de rvc

01-09-2022 21:18

DEELM +11891

Blij dat hij niet weg mag, want hoewel de ondernemer in mij zegt dat je 50mln eigenlijk niet kunt weigeren voor Alvarez, zou er wel heel weinig van het team van vorig jaar over zijn gebleven als hij ook nog was vertrokken. Daarbij ontwikkelt hij zich fantastisch dus volgend jaar is hij met een beetje geluk net zoveel waard. Tot slot had je dan op een cruciale plek een nieuwe speler (Grillitsch) in moeten passen die alleen maar geblesseerd is geweest. En jeugd is nu geen optie op deze plek na al die wisselingen in de selectie.

01-09-2022 20:47

Telamon +9192

Dat team had de grootste moeite met de eredivisie, ook wel door de trainer, maar dat zegt dus niet zoveel.

01-09-2022 21:24

DEELM +11891

Sorry maar ik heb geen idee wat je nu wilt zeggen

01-09-2022 21:39

Knalpot +3606

of....... dat team was 1 van de 6 clubs die een perfecte score in de CL-groep wist te behalen en tot en met februari op weg was naar een record aan minste tegendoelpunten in een seizoen.

01-09-2022 21:43

Telamon +9192

Puur omdat die teams in de groepsfase allemaal open speelden dus relatief veel ruimte weggeven. Ook historisch zwakke poule, EL niveau, zelfs Dortmund dat seizoen. Benfica hield het compacter en in de eredivisie ging men dat ook doen. En daar kon Ajax onvoldoende mee overweg, zwaar onvoldoende. Veelal door spelerkeuzes en eenzijdige tactiek die niet des Ajax was.

En Ajax zou juist goed moeten zijn in de kleinere ruimte. Maar goed, dat is de essentie van al mijn gezeik de laatste jaren.

01-09-2022 21:56

Knalpot +3606

En dan nog zijn er heel veel meer van dit soort 'zwakke' poules geweest door de jaren heen en zijn er maar 6 clubs geweest die dan 18 punten weten te behalen dus doe je toch wel iets goeds denk? En Sporting en die turken (die waren wel ronduit zwak) speelden helemaal niet zo open, sporting was juist het seizoen ervoor een keer kampioen geworden vanwege hun degelijkheid maar goed als je in allebei de directe confrontaties tegen ons binnen 10 minuten op achterstand komt dan moet je wel uit een ander vaatje tappen.

01-09-2022 22:20

Telamon +9192

@Knalpot

Dortmund werd ook door Rangers met 5-0 verslagen, totaal uitgeblust team met meerdere dertig plussers onder meer. Liepen tegen Ajax vaak niet eens mee met hun man.

Besiktas en Sporting zijn meer EL niveau, en bij beiden was ook rumoer binnen de club en zelfs team. Speelden niet heel open, maar ook niet heel compact. Open genoeg om een keer een gaatje te vinden, en Ajax werd geregeld ook gevaarlijk door corners en klutsballen, dat tel ik niet mee.

Benfica speelde compact, en bij vlagen ook hoger op het veld compact, en dan weet je het wel, heeft Ajax er ineens heel veel moeite mee, net als Ajax een open spelend eredivisie team afslachtte, maar compact spelende laagvliegers geen pijn kon doen, los van een lucky corner/kluts.

Maar de grootste moeite had Ajax, en ook dit Ajax onder Schreuder, want Alvarez onder meer, met ploegen die hoog compact staan en daarbij druk zetten.

Ik vind het schandalig dat je als Ajax zijnde zó enorm eenzijdig en afhankelijk van je tegenstander bent. Dat krijg je als je spel is gebaseerd puur op tactiek, en niet op het kortere combinatiespel over het hele veld.

02-09-2022 12:39

DJPostma +3993

En terecht!! Edson is te belangrijk voor ons!

01-09-2022 20:43

Drummer4ever +1372

En terecht! Eigenlijk zou hij nu gewoon boete moeten betalen voor werk weogering en op de tribune moeten laten verpieteren, afleren die hap!

EDIT: Lees nu dat het in overleg is gegaan, dus Telegraaf is/was weer lekker aan het proberen te stoken, was natuurlijk te verwachten...

01-09-2022 20:37

DEELM +11891

Die boete komt er denk ik wel!

01-09-2022 20:39

FrancescosRavioli +15110

De vraag is of het werkweigering is of dat Schreuder hem toestemming heeft gegeven. Kan zomaar zijn dat Schreuder dit toelaat. Gaat niet om kattenpis. We weten vooralsnog alleen dat het bij Antony pure werkweigering was. Kudus weten we niet. Die had immers ook al een akkoord met Everton

Straks raakt ie geblesseerd en had ie verkocht moeten worden.

01-09-2022 20:41

Koekie87 +20966

Schreuder gaat niet over het aan en verkoop beleid.

01-09-2022 20:45

FrancescosRavioli +15110

Nee. Maar wel of spelers een training mogen overslaan of niet.

01-09-2022 20:50

Tinus +10266

Opzich is het raar als het klopt dat Kudus een akkoord had met Everton. Dat betekent dat Everton tot een akkoord is gekomen zonder toestemming van Ajax. Dat is niet toegestaan. Of die toestemming was er wel, maar Everton heeft niet genoeg geboden. Dan was Ajax dus bereid om hem te verkopen. Ik ben benieuwd naar het echte verhaal. Als Everton zonder toestemming is gaan praten mogen ze best aangepakt worden. Die Engelse clubs gedragen zich als een stel apen op de transfermarkt.

01-09-2022 20:56

Koekie87 +20966

Ik denk dat Schreuder daar maar heel weinig over te zeggen heeft vooral als iemand in de belangstelling staat. Schreuder rekent er gewoon op dat iedereen op het trainingsveld staat. Zal eerder gewoon een eigen besluit zijn van een speler zijn om niet op te komen dagen of het moet om een blessure gaan of iets.

01-09-2022 20:57

NoPants +7470

De trainer bepaalt wie er op de training van het eerste mag komen. Dus Schreuder idd.

01-09-2022 21:21

FrancescosRavioli +15110

Je ziet wel vaker dat clubs aangeven dat ze er eerst met de speler uit moeten komen.
Je kan wel keihard gaan onderhandelen maar als een speler vervolgens niet wil heb je je tijd als TD daar dus aan verspeeld.

02-09-2022 20:18

arufred +9714

Of dat Chelsea zo goed is dit seizoen. Die hebben na 8 wedstrijden nog steeds een negatief doelsaldo,let maar op. Jammer dan we Chelsea niet in onze groep hebben zitten.

01-09-2022 20:37

FrancescosRavioli +15110

Je kan veel zeggen van Chelsea, maar dat is wel typisch zo'n ploeg waar wij niet van winnen nu ze Tuchel hebben. Dat soort voetbal is voor ons erg lastig te bespelen. Beetje net als dat Portugese of Getafe voetbal.

01-09-2022 20:43

arufred +9714

Klopt maar vooral nu vind ik ze niet meer zo sterk. En ik denk dat ze de komende wedstrijden o.a. tegen Liverpool nog meer punten gaan verspelen.

01-09-2022 21:01

ElSandrini +18084

Morgen strafwerk schrijven opgelegd door Dusan

01-09-2022 20:36

Robbie en de Kock +11118

Honderd maal : een aap is een roofvogel !

01-09-2022 21:04

JantjeBeton +2965

Huh, whutwhut??? [-_-]

01-09-2022 22:02

Koekie87 +20966

Misschien zouden Kudus en Alvarez eens met Boilessen moeten gaan praten die ook aan het muiten was en toen uit de selectie is gezet.

01-09-2022 20:33

Sambavleugels +18691

Muiten? Die tekende gewoon niet bij en werd op de bank gezet alsof ie acht man vermoord had. Hoe durfde hij niet bij te tekenen?! Dat was echt raar hoor, vooral achteraf.

01-09-2022 20:36

FrancescosRavioli +15110

Hij voetbalde ook als een emmer zaad en had een aanvoerdersband om.

Vond het destijds niet onterecht

01-09-2022 20:44

Sambavleugels +18691

Om speltechnische redenen mag het best, tuurlijk. Maar zo werd het niet gebracht. Ook De Boer werd gewoon boos als ie erover sprak in interviews. Boilesen werd publiekelijk tot pispaal verheven, puur en alleen omdat ie een nieuwe uitdaging wilde/niet wilde bijtekenen. Erger vond ik hoeveel supporters daar blind in meegingen. Je kan het beleid hebben om iemand te laten banken in z'n laatste contractjaar, maar je hoeft daar niet zodanig een waardeoordeel aan te hechten waardoor kuddesupporters deze jongen echt lullig gingen behandelen.

"Boilesen wilde zijn contract niet verlengen en werd vervolgens kaltgestellt door Ajax. "Ik weet nog dat ik op trainingscomplex De Toekomst kwam en mijn rugnummer kwijt was, zonder dat ik daarover was ingelicht", blikt hij terug in gesprek met de NOS. "Ik heb een jaar getraind met Jong Ajax, mocht geen wedstrijd meer spelen. Als ik Frank de Boer of Marc Overmars (toenmalig hoofdtrainer en directeur spelersbeleid, red.) op de club tegenkwam, deden ze alsof ik niet meer bestond."

In diverse media verscheen nieuws over een op handen zijnde transfer naar het Italiaanse Genoa. Boilesen zelf wist echter van niets. "De clubs zouden er al uit zijn. Maar bij de club wisten ze bijna niet eens wie ik was. Toen het niet doorging, leek ik dus voor de buitenwereld degene die niet wilde." Het was niet bevorderlijk voor zijn reputatie: toen Boilesen later met FC Kopenhagen terugkwam in Amsterdam, werd hij uitgefloten door een deel van de Ajax-aanhang. "Wat me misschien nog wel het meeste steekt, is dat ik altijd word herinnerd aan dat ene jaar. Maar in de zes jaar daarvoor ben ik echt van de club, de mensen en de stad gaan houden."

Vind dit niet per se een voorbeeld van goed management eerlijk gezegd. Zeker niet op menselijk vlak.

01-09-2022 20:53

Koekie87 +20966

Als iemand niet 100% wil geven in wedstrijden om zo een transfer te bewerkstelligen dan zou je dat ook als een vorm van muiten kunnen zien natuurlijk. Graag of wil niet en zolang Ajax je salaris betaald hoor je gewoon alles te geven. Daarnaast kan Ajax zich idd soms ook wat menselijker opstellen naar spelers toe. Maar voor spelers geld andersom natuurlijk ook hetzelfde die gewoon vol moeten gaan voor Ajax en zich niet maar vanalles moeten laten influisteren door met name zaakwaarnemers.

01-09-2022 21:04

NoPants +7470

Dit is wel een eenzijdig verhaal. Zo’n verhaal had onana ook. De waarheid ligt in het midden denk ik. Maar er wordt hier idd wel overdreven gereageerd op alles wat de kranten schrijven

01-09-2022 21:48

MPAjax +8389

Boilen, niet boilesen,whats in the name ?

01-09-2022 22:03

JantjeBeton +2965

Ik krijg spontaan vlekken in mijn nek nu ik terugdenk aan die afgetrokken meelbal toen. Echt groen en blauw heb ik mij destijds geërgerd aan dat misplaatste gejank!!! Wat had die gast een enorme plank hout voor zijn kop zeg, wauw, zelden een mens/voetballer met zo bijzonder weinig zelfreflectie gezien... !!!

01-09-2022 22:06

3*stars*3 +23365

Die zal zich nu wel stom voelen.
Het staken heeft niet geholpen en zo graag wil Chelsea hem dan niet.
Anders hadden ze wel in paniek een verhoogd bod gebracht en niet eerst aangeklopt bij PSV (als het waar is) en daarna bij Juve.

Hoop dat Alvarez goede indruk maakt, top doet op het WK en dan gauw voor mooi bedrag vertrekt.
Zwaar teleurgesteld in deze man.

01-09-2022 20:29

Champy95 +1496

Al onze beste spelers uit het verleden spelen altijd in GOD MODE als ze (bijna) vertrekken.
Zlatan oa in die wedstrijd tegen NAC.
Eriksen in die zomer van 2013.
Antony tegen Groningen... zo jammer dat die het einde van vorig seizoen niet meer haalde...
Alvarez past niet in het rijtje maar speelt de laatste weken ook boven zijn eigen niveau.

01-09-2022 20:27

Cartman +398

GOD MODE....episch. IDDQD.
Ben inmiddels ruim 32 jaar verder en weet het nog steeds.

01-09-2022 20:53

DMDTagz +3249

IDKFA, voor unlimited ammo en keys.
IDCLIP, kon je door muren heen

Ik ken de Doom cheats ook nog haha

02-09-2022 03:48

Kaatje +4791

Ik begrijp het wel van Alvarez maar hoop ontzettend dat het niet doorgaat.
Ajax heeft het ook zelf deels zover laten komen. Het begon met Martinez, wilde ook niet meer spelen. Antony heeft het voorbeeld gevolgd ennu Chelsea een zak geld op de stoep ze probeert Alvarez het ook. Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer.. Ajax geeft toe aan twee spelers en de 3e mag niet. Het grinta van noord- en zuid amerikanen is één transferwindow weg. Des te meer reden Alvarez te houden, zeker gezien zijn laatste wedstrijden.
Alvarez boos en teleurgesteld, maar de kans op spelen is er hier wel. Chelsea heeft gisteravond bij veel grote clubs in Europa zakken geld aangeboden ervan uitgaande dat er altijd wel eentje komt.

01-09-2022 20:24

Suk Hyun-Jun +6279

Toegegeven, hij deed het de laatste wedstrijden prima, maar binnen de supportersschare waren de meningen verdeeld over Alvarez. Ik denk dat hij met dit kutgeintje, door dit soort gedrag te vertonen, er geen fans bij heeft gekregen.

Ik snap dat hij dit als een unieke kans ziet, maar als hij gewoon op de goede weg blijft doorgaan, dan komt er echt wel een nieuwe kans na het WK.

01-09-2022 20:19

TontoKarnaggel +42379

Verwar de tendens hier op AS niet met de mening van de complete supportersschare

01-09-2022 20:21

SamW +1438

Inderdaad. In het stadion krijgt hij veel meer respect dan hier. Net als Klaassen trouwens. Maar ja, daar zitten de echte supporters.

01-09-2022 20:26

MichelAngelo66 +22189

Die met die stropdassen bedoel je....

01-09-2022 20:28

TontoKarnaggel +42379

Of die "echter" zijn dan hier betwijfel ik, anders zijn ze zeker wel....

01-09-2022 20:29

Nick14 +25889

Echte supporters met inhoudelijk amper verstand van voetbal dan.

01-09-2022 20:49

Koekie87 +20966

De RvC dat zijn de echte supporters.

01-09-2022 21:05

Telamon +9192

Nope, meer de dagjesmensen, en daarbij een hoop halve hooligans

01-09-2022 21:25

Ajacied1981 +17412

Stelletje verwende teringleiers zijn het.
Paal en perk stellen aan dit soort gedrag

01-09-2022 20:16

Gewoon Gijs +18319

En Antony dan?.Daar begon het

01-09-2022 20:19

Koekie87 +20966

Daar had Ajax al wat tegen kunnen doen aangezien hij in Februari al aangaf dat hij weg wilde.

01-09-2022 20:24

Gewoon Gijs +18319

ja dat zei hij nu, ik geloof daar weinig van

01-09-2022 20:36

Ajacied1981 +17412

Antony ook. Het wordt toch steeds lastiger om binding met je team te houden als steeds meer asociaal gedrag vertoond wordt. Paal en perk stellen
Voetbal gaat kapot zo

01-09-2022 20:37

Drummer4ever +1372

@Gewoon Gijs: Die hadden ze ook niet moeten belonen voor zijn gedrag, daarmee is het gezeik begonnen....

01-09-2022 20:39

komopajax777 +13146

Heel goed van Ajax om te weigeren mee te werken,Alvarez is een sleutelspeler en er zijn al teveel basisspelers vertrokken.Edson hoeft niet bang te zijn dat hij nooit meer zo'n aanbieding zal krijgen.

01-09-2022 20:14

VinnieVega +2283

Chelsea heeft zojuist een deal gesloten met Denis Zakaria van Juventus. Dan zal een transfer van Alvarez echt definitief van de baan zijn.

01-09-2022 20:12

Ajaxisart +18768

Erg dom van Ajax om Alvarez niet te verkopen voor zó veel geld. Hoe denk je dat Alvarez vanaf morgen op het veld staat? Die jongen is één en al frustratie, richting Ajax. Die gaat geen stap harder zetten en misschien wel een stoorzender worden. Natuurlijk moet je niet altijd toegeven, maar nu ben je een dief van je eigen portemonnee.

01-09-2022 20:12

Hamstelaar +14888

Tuurlijk blijf hij goed spelen het WK komt er aan en in de toekomst wil hij alsnog een transfer maken. En daarnaast we hebben meer dan genoeg verkocht

01-09-2022 20:12

komopajax777 +13146

Het is in het belang van Alvarez zelf dat hij blijft presteren.Ajax heeft al zo'n 250 miljoen verdient inclusief de bonussen.Geld is geen issue dus.

01-09-2022 20:16

Koekie87 +20966

Dan zit hij zo op de tribune en dan komt zijn deelname voor het WK in het geding. Daarnaast heeft hij over niet al te lange tijd een aardige concurrent in de naam van Grillitsch die ook op zijn positie uit de voeten kan. Dus hij kan gaan drammen, muiten en noem het allemaal maar op, maar uiteindelijk heeft Alvarez alleen zichzelf met dat kinderachtige gedrag en niet Ajax of wie dan ook.

01-09-2022 20:27

Schip +23351

Dat chagrijn spoelt met het spelen van wedstrijden vaak vanzelf weg. Anders zou je nooit meer een transfer kunnen weigeren.

Maar ik had hem inderdaad verkocht en hem enkel als voorwaarde gesteld, dat als hij het waagt niet meer mee te trainen tijdens de onderhandelingen of als Ajax een voorstel weigert, de onderhandelingen per direct worden gestaakt. Lijkt me een prima nieuwe regel.

01-09-2022 20:40

AINIESTA +44489

Chelsea gaat never nooit weer terugkomen voor Alvarez. Gemiste kans daar had je zo 55-60 miljoen voor kunnen krijgen en wij weer een kans op voetbal op het middenveld.

Alvarez voor straf nu een maand Jong Ajax aub.

01-09-2022 20:10

komopajax777 +13146

Laten clubs al Chelsea lekker wegblijven.Het zijn patserclubs die met geld zwaaien bij het minste of geringste tegenwindje.

01-09-2022 20:20

TontoKarnaggel +42379

Tijd voor een evalutie ( pas op, hier volgt een mening )

In:
Bassey, Bergwijn, Brobbey = heel erg blij mee
Sanchez, Grillitsch = tevreden mee
Kaplan, konsensjaoo = interessante transfers en in hoopvolle verwachting
Ocampos = rete interessante transfer, heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees
Wijndal = twijfelachtig, bang voorgevoel

Uit:
Antony, Martinez, Nico = jammer maar te verwachten en niet tegen te houden. Wel met een shitload of money dus ik heb er vrede mee.
Gravenberch, Haller, Schuurs = mochten best blijven maar ga ze ook niet missen. 60 meloenen er voor in de plaats en dus prima transfers wat mij betreft.
Nous = jammer maar zijn keuze dus geen verwijten aan speler of club
Klaiber = halleluja
Onana = HALLELUJA!!!

Toch niet in:
Ziyech = ontzettend jammer maar blijkbaar niet haalbaar dus so be it
Vlachodimos = jammer maar durf met Pasveer het seizoen wel in. Toch denk ik dat we die hadden moeten pakken

Toch niet uit:
Alvarez = 50 miljoen of Edson? hmmmmm. 50 miljoen....of Edson .....mwhaaaaaa. Hmmmmm...50? Of Alvarez?????

Overall? Mwhao, als je geen onrealistische verwachtingen had dan moet je wel redelijk tevreden zijn dacht ik.....

01-09-2022 20:07

Amsteraaij +2224

Haha echt HE LE MAAL eens. Puntje alvarez schommel ik ook per uur. Ene uur denk ik 50 miljoen voor die houten klaas??? Andere uur denk ik aan zn laatste potten en onmisbaar bij dit ajax. Dan weer als hij gaat komt er misschein een plekje voor kudus! Meer voetbal op t veld.. enz

01-09-2022 20:11

Telamon +9192

Pot tegen Sparta gemist neem ik aan? Hattrick van directe tegenstander Til gemist? In die andere potten zeeën van tijd en ruimte, waar wij ook nog makkelijk in mee kunnen.

01-09-2022 21:31

MPAjax +8389

Alvarez is meer een balafpakker maar voetbal technisch beter dan enoh en met de punt naar achter worden ten hag en schreuder daar wel blij van blijkbaar

01-09-2022 22:06

Amsteraaij +2224

Nee hoor niet gemist. Zo zit ik er dus het andere uur in 😂. Dan denk ik 50 miljoen, man ik kom hem op de fiets brengen

01-09-2022 22:51

Robuust +2068

Wat vinden jullie, Kudus en Alvarez zaterdag in de basis, op de bank of op de tribune na al deze ongeregeldheden?

En ja Kudus gaat nooit in de basis beginnen maar humor me.

01-09-2022 20:04

MrPink +81656

Als het allemaal waar is... Tribune. Even laten zien dat Ajax de baas is en niet van die gasten die gaan lopen huilen als ze hun zin niet krijgen.

01-09-2022 20:10

ElSandrini +18084

Tribune en komende maand jong Ajax... Ja ook geen CL. Club in de steek laten kan onder geen beding. Ajax moet dit keihard de kop indrukken

01-09-2022 20:12

Koekie87 +20966

Lekker op de tribune zetten en van mijn part flinke boetes uitdelen. Tegen Cambuur lekker Klaasen laten spelen aangezien je hem ook prima kan laten spelen tegen dat soort laagvliegers.

01-09-2022 20:29

johanisajax +8825

En nou voetballen GVD!

01-09-2022 19:57

Mike1 +5340

Er is geen wedstrijd vanavond :)

01-09-2022 20:14

arufred +9714

Jawel AZ-Nec

01-09-2022 20:30

MokumIsAjax +588

Dat zegt ie toch, er is geen wedstrijd vanavond.

01-09-2022 20:57

AjaxAdam1900 +3676

Nou Alvarez blijft hoor. Zakaria naar Chelsea

Gaat morgen leuk worden op de training verwacht ik haha

01-09-2022 19:55

Drummer4ever +1372

@AjaxAdam1900: Denk Arenadek schrobben?

01-09-2022 20:48

AjaxAdam1900 +3676

P1 vegen mag ook hoor

01-09-2022 21:50

Drummer4ever +1372

Ook prima inderdaad.

02-09-2022 07:20
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.