[Update II] Ajax wil huren, niet kopen

door BvdPloeg 141

[Update II] Ajax wil huren, niet kopen

door BvdPloeg 141

Laatst geüpdatet

DUIDELIJK - UPDATE II - Frank de Boer heeft in de nieuwe Dit is mijn club van AT5 aangegeven dat de komst van Ola John komende winter de hoogste prioriteit geniet. De buitenspeler kwam afgelopen zomer op het nippertje niet, maar De Boer wil graag een nieuwe poging wagen. John staat nog onder contract bij Benfica, maar in Portugal lijkt het uit te lopen op een uitzichtloze situatie voor de Nederlander. De Boer wil dan ook koste wat kost toehappen. 'We hebben momenteel niet de klassieke links- en rechtsbuiten. Ik zou hem graag naar Amsterdam zien komen. Hij is nummer één op mijn verlanglijstje.'

Enkele weken geleden spraken Portugese media al over nieuwe poging van Ajax om John te halen.

Update - 07.05 uur 22/11

Volgens het Algemeen Dagblad hoeft Ajax niet te rekenen op de komst van John. De ochtendkrant meldt dat Benfica geen trek heeft in een verkoop of verhuur en bovendien zou John de Eredivisie als een stap terug zien. Of John afgelopen zomer wel interesse had, is onduidelijk. Destijds lwamen de clubs namelijk al niet tot een akkoord. John ziet meer toekomst in Engeland of Duitsland.

Update - 14.15 uur 22/11

De Boer heeft tijdens de persconferentie op vrijdag iets meer duidelijkheid gegeven over de plannen van Ajax in de winterstop. De club wil, met het oog op veel talenten in de A-jeugd, alleen huren. 'Het zou dan om huren gaan. We hebben ook in de jeugdopleiding een paar grote talenten op die positie. Hopelijk kloppen die de komende maanden op de deur, maar je moet altijd voorzichtig met dat soort jongens zijn. Daarom denk ik dat we wel interesse in een goede rechtsbuiten hebben die al een paar jaar ervaring in de Eredivisie heeft.' John werd wederom genoemd als optie.

Lees meer over:
Plaats reactie

gwn_rj +3057

Mooie aanvalslinie zou zijn: Bojan - de Jong - vacant... (Cuenca / John / Elia)

23-11-2013 20:09

Alexander40 +6114

Niets meer over cuenca, dus die zal toch niet komen. Jammer. Denk dat we uiteindelijk niets gaan doen in de winterstop en dat psv luuk de jong haalt en daarmee minimaal 10 doelpunten. Wordt lastig maar laten we eerst maar afwachten.

22-11-2013 22:01

idefixion +0

huren? ZIEN ze het dan niet hoe slecht het met ajax gaat op dit moment?!!!

als je de jeugd naar het 1e haalt bereik je nooit wat in de CL.

22-11-2013 20:12

Warrior +1

Ze hebben het geld niet, om een elftal te kopen, dat wat bereikt in de CL. Voorlopig zul je tevreden moeten zijn met wat je in de eredivisie bereikt. Alles wat je in Europa doet is meegenomen.

22-11-2013 21:34

Am*damned +0

Nee want ze kijken naar de ontwikkeling. Zijn er talenten die er kunnen komen. Zo ja binnen welke tijd. Daar pas je je aankoopgedrag op aan.
Het zegt niets dat jong Ajax verliest. Ze spelen met een lage gemiddelde leeftijd in steeds een andere opstelling.
Er wordt ook druk gekeken naar jonge spelers met potentie.

22-11-2013 21:51

DonAdam +2360

Dat is precies waar het misgaat. De jeugd moet de tijd krijgen om te rijpen, terwijl Ajax 1 elke week moet winnen. Die twee zaken wringen met elkaar. De jeugd moet ingepast worden omdat die spelers beter zijn, niet omdat ze toevallig uit de eigen opleiding komen.

Ook leuk dat je Jong Ajax aansnijdt. Bijna alle spelers met het talent om Ajax 1 te bereiken, zijn al bij de selectie van het eerste toegevoegd. Van de veldspelers die gisteren tegen Den Bosch aantraden, maken alleen Tete en Lobotka in de toekomst kans op een vaste basisplaats bij het eerste. Heel misschien Meleg nog, maar de rest is vulling. De lichting 95/96(A jeugd) is ook niet groots, waardoor het wat mij betreft nodig is om voor de posities die bij Ajax1 slecht bezet zijn, zoals de vleugels en de LM positie, spelers te kopen die er diirect staan. Als Ajax drie klasse spelers koopt die er meteen staan, wordt Ajax gewoon weer kampioen. Die 20-25 miljoen die de CL oplevert en de ervaring die het jonge spelers heeft is niet iets om te lichtzinnig op te vatten. Daarnaast moet je er niet aan denken dat een concurrent dat geld in zijn zak steekt.

23-11-2013 12:24

Am*damned +0

Noem mij eens 3 betaalbare spelers die er meteen staan. En waar je niet de hoofdprijs voor hoeft te betalen?

Je ziet vd Hoorn die is uitblinker bij Utrecht maar die kan het niveau nog niet aan bij Ajax.

Jeugdspelers worden ook door fouten en kansen goed.
Van fouten leer je het meest. En als je geen kans en vertrouwen krijgt wen je nooit aan het niveau en spel.

Overigens vergeet je nog El Hasnaoui en als die 4 spelers zich maar ontwikkelen zodat het niveauverschil maar zo klein mogelijk wordt.

23-11-2013 14:42

Robinjo1988 +1

Altijd leuk die mensen die het nieuwe beleid toejuichen maar toch roepen om aankopen.....

Huren is prima. Volgend seizoen staan er weer een berg talenten klaar en heeft de huidige spelersgroep weer een jaartje extra ervaring.

22-11-2013 17:49

Dip +0

Vergeet niet dat er ook weer een deel van de huidige spelersgroep zal vertrekken, kijk alleen al naar de contracten. Van Rhijn, Blind, Vermeer, De Jong, Moisander en Sightorsson hebben volgend jaar een aflopend contract en die van Poulsen loopt komende zomer al af

22-11-2013 19:58

ambtenaar +23

Staat er in het nieuwe beleid dat er helemaal niks gekocht mag worden ?

22-11-2013 21:20

Warrior +1

Nee, maar ze kopen als ZIJ dat willen, niet als supporters dat willen.

22-11-2013 21:28

stefanpetterson +0

ze kopen als ze het nodig achten, en als het moment daar is (toch een nuanceverschil) niet als de fans het willen.

22-11-2013 21:52

ambtenaar +23

Mag best geïnvesteerd worden in de selectie, zeker op de flanken.
Word tijd dat Overmars iets laat zien op de transfermarkt.

22-11-2013 17:25

Melvin01 +1

Svp cuenca!!

Fischer Bojan Cuenca.

22-11-2013 16:12

Abvious +1467

Aan huren hebben we niks..

22-11-2013 16:09

ibrahendriks +1

Over kopen gesproken, Finn duwt er morgen twee in tegen PSV. Jammer dat hij voor ons niet haalbaar is.

22-11-2013 16:01

De_Meer +1

Leuk spelertje, maar heeft het in Portugal niet verder kunnen brengen dan bankzitter. Ajax is 0,0% afhankelijk van welke Ola John dan ook. Die jongen mag God op z'n blote knieen danken als Ajax hem de kans geeft om hier in Amsterdam z'n voetbalcarriere nieuw leven in te blazen. Als hij het bij Ajax goed zou doen is hij gelijk in beeld voor de WK selectie komende zomer, maar als hij liever van het mooie weer in Portugal geniet, ook goed, laat hem dan lekker wegblijven.

22-11-2013 15:54

De_Realist +365

Alleen voor een half jaar huren als we dan nog in de Champions League zitten, anders hoeft het niet.

22-11-2013 15:51

DonAdam +2360

Menig, Becker, Acoladse, El Ghazi, Kishna, het zijn allemaal aardige voetballers, maar geen talenten van de buitencategorie. Een topvoetballer zit op zijn 18e al bij de selectie. Die jongens hebben nog minstens 2-3 jaar nodig om constant te kunnen presteren in Ajax 1, als ze het eerste uberhaupt halen. Dan kan je een speler als Ola John toch prima gebruiken en een vier of vijf jarig contract aanbieden? Het moet echt geen doel worden om eigen jeugd in te brengen omdat het eigen jeugd is. Een speler van Ajax zou zich in het eerste moeten vechten en er moeten staan omdat hij de beste is. En niet zoals nu een vrij kaartje krijgen omdat het eigen jeugd is.

Ik snap derhalve werkelijk niets van de Boer in deze kwestie en ik vraag me af of hij het meent of dat zijn uitspraken onder druk van boven hebben plaatsgevonden. Je kan aan Fischer, die een veel groter talent dan de heren uit de A1 is, zien dat een jeugdspeler rustig gebracht moet worden als backup van een speler die er al staat, omdat hij anders kan verzuipen onder de druk. M.a.w. je kan talent ook de nek omdraaien door het te vroeg te brengen.

Hoe dan ook, ik denk dat de vijf jongens die ik genoemd heb allemaal profvoetballer worden, maar geen vaste basisspeler van Ajax worden. Dat is op zich al heel wat als je ziet hoeveel jongens er jaarlijk senior worden.

22-11-2013 15:45

AFCA-Dje +0

Ben het eens met je over het feit dat je een speler niet kan verzuipen onder de druk, rustig brengen. Daarom kan ik er niet echt bij met me gedachte dat Veldman nu al geselecteerd word voor het Nederlands elftal. Naar mijn mening is Fischer naast zijn schoenen gaan lopen, een gevalletje Drenthe.

Ik heb liever stapje voor stapje. Maar een Topspeler al op zijn 18 bij de selectie, je herkent ze niet alleen daaraan. Je hebt ook laatbloeiers, Veldman is in mijn ogen ook een potentiële topspeler, was die 18 toen die bij de selectie zat? Volgens mij niet.

Niet iedereen heet Seedorf en Messi.

22-11-2013 15:52

Melvin01 +1

Svp cuenca!!

Fischer Bojan Cuenca.

22-11-2013 15:45

Flipper33 +6826

Kishna en El ghazi kunnen kunnen het best al aan Kishna word in januari al 19 en El ghazi is 18... wel heel jong maar kunnen best af en toe.. een wedstrijd mee pikken in het eerste !!!

22-11-2013 15:07

l0l +4

Wanneer krijgt die Fischer een keertje zijn vorm. Ongelofelijk 15 wedstrijd bar slecht spelen.

22-11-2013 14:59

ibrahendriks +1

Die John kunnen we vergeten, als het alleen maar huren wordt. Dat wordt dus hopen dat Fischer zijn vorm weer terug vindt.

22-11-2013 14:46

3*stars*3 +23699

Hahaha bron AD...Das toch de krant die elk "vermoedelijke" opstelling, elk speelronde fout heeft en een koningkakkerlak podium geeft om Ajax wekelijks te bashen...

22-11-2013 13:49

omisom +1

Helaas weer zo'n speler die alleen maar aan ¤ tekens denkt en niet aan zijn toekomst ach nog een jaartje ergens op de bank hangen en dan met hangende pootjes terugkomen.
Had volgens mij wel een aanwinst voor ons kunnen zijn zeker gezien de weinige echte buitenspelers die wij hebben.

22-11-2013 12:47

KevinR34 +0

Hahaha kijk hoe het op de site van het AD staat:

Titel: Ajax kan Ola John wel vergeten

Het bericht opent met de zin: Ajax kan een streep zetten door de naam van Ola John.

Maar vervolgens staat er: De kans is echter klein dat John komende winter naar Amsterdam komt.


Dus eerst sluit het AD de komst volledig uit en kan Ajax het volgens hun vergeten, maar de kans is klein? Een kleine kans betekent dat er nog wel een kans is dat hij naar Ajax komt.

Conclussie: Ze weten het niet. Dit is gelul.

22-11-2013 11:30

Am*damned +0

Conclusie is zeker goed. Goktheorie, afgunst en rancune is het enige waar het AD mee kan komen. Al hun insiders zijn weg bij Ajax

22-11-2013 12:52

Cello +52981 moderator

Het kan zomaar een 'grote duim' verhaal zijn bij het AD. Een streep zetten door een naam zetten houdt in dast iets definitief is. Om vervolgens ergens in het verhaal te concluderen dat de kans klein is.... dat strookt niet met elkaar...

De policy van huren en niet kopen, zoals De Boer het uilegt, is begrijpelijk. Men wil dus niet jeugdspelers met een aankoop van een speler voor de voeten lopen.... zeker niet die spelers waarvan men dus binnen Ajax grote verwachtingen heeft. De Boer noemt dan Kishna, maar ik denk dat men ook denkt aan iemand als El Ghazi bijvoorbeeld.

22-11-2013 14:30

LuckyLuk +0

Maar toch zou ik proberen om bij huur altijd een optie tot koop te bedingen mocht de speler het heel goed doen. Vergroot de kansen op een goede speler in het eerste: de gehuurde speler doet het goed en/of de jeugdspeler ontwikkeld zich goed.

Zo bouw je meer zekerheid in, lijkt me altijd goed om te doen.

22-11-2013 14:45

KevinR34 +0

Geloof er niks van dat AD. Vind dit een allerminst betrouwbare bron. Als John nog een serieuze kans wilt maken op het WK dan is de stap naar Ajax ideaal. Hij kan zich helemaal weer in de kijker spelen, en daarna maakt hij ook weer kans op een grotere Europese club. Ola John is nog altijd slechts 21 jaar! Die heeft nog een een hele carriere voor zich liggen en je gaat mij niet wijs maken dat Ola John op die leeftijd helemaal niks meer kan leren bij Ajax in Nederland. Gezien zijn geringe speelminuten ook bij Benfica. Meer aan bankzitten gedaan dan spelen. Ajax is een perfecte tussenstap om kans te maken op het WK + weer een mooie grote club in het Buitenland.

Dit bericht van de AD is volgens mij meer afgunst dan realiteit.

22-11-2013 11:22

stefanpetterson +0

Denk het ook.

22-11-2013 11:29

erikje +7

Wanneer een speler het niet kan maken in het buitenland is hij te vroeg vertrokken uit Nederland. Zeker wanneer je van Ajax af komt.

Kijk maar naar de spelers die echt rijp waren toen ze naar het buitenland gingen: Vertonghen, Sneijder, Huntelaar, Ibrahimovic, Suarez, Van der Wiel, Van der Vaart, Eriksen.

Speler die beter nog een jaartje hadden kunnen blijven zijn: Anita, Alderweireld...

Helaas is John te vroeg weggegaan net als bijv. Luuk de Jong. Ajax zou goed zijn voor de ontwikkeling van Ola John, hopen dat hij dat zelf ook inziet.

22-11-2013 12:17

omisom +1

Tsja geld is soms belangrijker dan iedere week spelen, kijk maar eens naar de Marokkaanse spelers die vanuit NL voor het grote geld zijn gegaan hoeveel voetballen er daarvan nog iedere week?? heel weinig volgens mij dan vraag je je af waarom die keuze maken.

22-11-2013 12:44

stefanpetterson +0

Goed om deze voorbeelden aan te halen voor de nieuwe lichting talenten. Bovendien bij welke club wordt je als jong talent zo goed begeleidt als bij Ajax? Bij de buitenlandse clubs ben je een van de zovele, bij Ajax krijg je in ieder geval een vergaand persoonlijk programma, om je te verbeteren.

22-11-2013 13:30

Rasta +0

Zeg dat er een kern van waarheid zit in het artikel. Dan mag Ola lekker weg blijven. Wij zien liever spelers komen die graag voor Ajax willen spelen.

Een stap terug? tuurlijk jongen want je speelt regelmatig op het hoogste niveau.

22-11-2013 11:00

Gremlinskaffa +0

Ola John, leuk jongen, maar nu ga je dezelfde kant op als je broer.

via Twente naar Fulham, en daarna richting de topcompetities van Azerbeidjan, Iran, Cyprus, en andere zeer gerenommeerde voetballanden...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Collins_John

22-11-2013 10:53

De_Meer +1

Dan komt hij toch niet, graag of niet. Leuk spelertje, maar heeft het in Portugal niet verder kunnen brengen dan bankzitter. Ajax is 0,0% afhankelijk van welke Ola John dan ook.

22-11-2013 10:37

stefanpetterson +0

Helemaal mee eens, bovendien hoe ze ook mogen heten of hier genoemd worden als 'gewilde' speler,alles valt of staat met de wens van de speler en de vraagprijs van de club. Ajax voert een realistische koers; je mag bij ons voetballen, alleen als je zelf heel graag wilt en voor het salaris dat wij voor je willen betalen, en anders blijf je toch lekker weg! Dat mag voor de buitenwereld maar ook voor de fans onderhand toch wel duidelijk zijn.

22-11-2013 11:05

Bensco +7179

Ja Tuurlijk AD, vandaar dat de onderhandelingen vorige keer al in zon ver gevorderd stadium verkeerde, dat was puur tijdverdrijf voor Benfica. Bovendien weet Ola ook dondersgoed dat Ajax hem een grotere kans geeft op oranje maar ook op wedstrijden op CL niveau

22-11-2013 09:54

Intec +0

Ben het grotendeels er mee eens alleen die laatste zin.

'Bovendien weet Ola ook donders goed dat Ajax hem een grotere kans geeft op oranje maar ook op wedstrijden op CL niveau''

nou volgens mij moeten we dat eerst nog halen voor volgend seizoen.
en na de winterstop zitten we hoogtwaarschijnlijk niet meer in de CL maar mischien EL zelf dat is afwachten.

22-11-2013 10:31

Bensco +7179

Noem dan eens een club in engeland of duitsland op waar hij een reële kans maakt om bij te komen en die ook nog eens constant geplaatst wordt voor de poules van de CL

22-11-2013 13:57

jidi +0

Geen energie insteken sensatie krant

22-11-2013 09:37

AlexIbarra +19352

Als het AD zegt dat het nooit gaat lukken, zal de deal inmiddels wel rond zijn... Pauperds.

22-11-2013 09:21

Sallons@AS +226

Toevallig dat die anti-Ajaxkrant weer het tegendeel moet bewijzen. Volgens mij wilde John naar het WK. Ajax is de enige club die hem met zekerheid een basisplaats, en hem dus een kans geeft om zich te bewijzen bij LvG.

22-11-2013 08:58

ibrahendriks +1

En voor MBI en De Vrij staan de clubs zeker in de rij? Het Duo Zacht ei en Sorry, ik wil wel,maar ik zie het niet. Met die krant, veeg je hoogstens je kont af.

22-11-2013 08:53

vanreenen +10359

Zijn Fischer en Andersen dan al afgeschreven als buitenspelers? Ik vind het geweldige spelers, maar zij trekken wel vaak naar binnen waardoor het in het centrum overvol wordt. Echter, als Siem voorlopig in het centrum ontbreekt, valt het wel weer mee.

22-11-2013 08:49

Sallons@AS +226

Fischer en Andersen zijn van nature middenvelders. Met het aantrekken van extra buitenspelers kan FdB meer kanten op met hun.

22-11-2013 09:03

l0l +4

Scouten kunnen we nog steeds niet. Dit kan iedereen die een beetje voetbal kijkt. Wanneer worden de Trabelsi en Chivu, Zlatans gescout.

22-11-2013 08:03

Passo020 +0

Valt het jullie niet op
Dat de (meeste) toch wel goeie spelers waar ajax interesse im heeft geen zin hebben in een transfer naar ajax
Paar jaar geleden wasdat wel anders als ajax toen kwam wilde ze meteen maar die tijden zijn voorbij zie je wel

22-11-2013 07:29

Rayno95 +0

Er spelen meer factoren mee: competitie, geld, zaakwaarnemers en clubs...

Van Ginkel wou, maar Vitesse wou niet eens met Ajax onderhandelen, terwijl ze meer boden dan Chelsea....
Maher wou, maar Ajax haakte af....
Assaidi koos op het laatste moment ineens voor het geld in Liverpool. ...
Narsingh wou ook best komen, maar werd volgens mij tegengehouden door Raiola....

22-11-2013 08:00

778726 +0

Het AD wederom met gekleurde nep anti ajax reactie ?

22-11-2013 07:22

jandc690 +0

Ola john is zeker een versterking maar ik vind dat Eljero Elia ook een optie is.

22-11-2013 04:01

RicoChet +0

Alfreð Finnbogason
Ola John
Richairo ´ivković
Du¨an Tadić
Eljero Elia

Om maar wat namen te noemen
Je kan zeggen wat je wilt maar het zijn stuk voor stuk versterkingen voor Ajax

22-11-2013 02:28

Rayno95 +0

Finbogasson: goed maar heeft net als Sigthorsson veel voorzetten nodig.

Ola John: goeie en meer een buitenspeler dan wie er nu neer gezet worden.

Zivkovic: groot talent, kan je proberen

Tadic: goed, maar te duur... :(

Elia: Bij Twente was hij goed.... Maar kan ik nu niet over oordelen.

Die Ziyech lijkt me wel een goeie kan je van de winter goedkoop ophalen of is de zomer waarschijnlijk transfervrij :)

22-11-2013 07:18

Pettersson1963 +0

Ach, Frank komt er ook achter dat hij al twee jaar zonder een klassieke links- en rechtsbuiten speelt. Wederom paniekvoetbal van het Technisch hart om Ola John op de verlanglijst te zetten!

22-11-2013 01:56

lauw +50

Zou in mijn ogen een goede versterking voor de selectie zijn. Nu maar hopen dat er snel begonnen word met onderhandelen en niet weer word gewacht tot eind januari.
Ze mogen van mij ook nog wel een aanvallende middenvelder halen, spoeling is erg dun op het moment.

21-11-2013 21:26

Alexander40 +6114

Onderhandelingstechnisch niet handig....beginnersfouten. Nu maar hopen dat Benfica hier geen lucht van krijgt. John natuurlijk meer dan welkom.

21-11-2013 20:18

ibrahendriks +1

Die Ziyech daar kunnen ze niet veel voor vragen, zal het komend jaar met Niklas moeten uitvechten achter de spits als hij komt. Zij zij meer de man van de passes. Fischer is meer een man van de actie en dan knallen, Tot dan Duarte achter de spitsen zetten.

21-11-2013 19:29

3*stars*3 +23699

Ziyech moet het met Niklas uitvechten???

21-11-2013 20:13

ibrahendriks +1

sorry Lucas!

21-11-2013 20:59

Ajaciedbrad +8937

Pas op hoor met zeggen welke spelers je wilt Frank.. Voor je het weet gaat psv je nadoen..

21-11-2013 19:21

Jaylen +0

Precies wat ook dacht. Als die tyfuslampen nu ook voor John gaan, dan werken hun scouts echt bij ajax. Niet normaal, maar hoop niet dat het zal gebeuren.

John zal zeker een versterking zijn voor de linkerkant.

21-11-2013 20:18

Gregorclegane +0

Psv heeft depay op links en bakkali en narsingh op rechts. Daarom zal psv hem niet halen.

Ajax heeft eigenlijk alleen DeSa als echte flanker. Fischer Andersen Bojan Schone etc zijn geen vleugelspitsen. We hebben John ofwie dan ook nodig.

21-11-2013 23:34

ibrahendriks +1

Waar zetten we Schone neer, als we John halen? Vind hem waardevol als hangende rechtsbuiten. Dan liever Kostic voor de linkerkant.

21-11-2013 18:43

pizzapunt +0

John op links, rechts word knokken onderling.
Kostic? We blijven NL clubs subsidieren...

Ajax had ballen moeten tonen en voor de winterstop al moeten reageren... van mij mag die hele winter periode verdwijnen ( en zomerperiodes ook korter als het aan mij ligt)

21-11-2013 18:44

gebruikersnaam +0

Als het ook maar een beetje gaat zoals bij de laatste paar transferperiodes dan roept Overnmars binnen 2 weken weer iets wat haaks staat op wat De Boer nu zegt.

21-11-2013 17:39

MaupCaransaNES +2

Is ook echt zo!

21-11-2013 18:42

MaupCaransaNES +2

Niet bij mij.

21-11-2013 17:39

DonAdam +2360

Ik denk dat hier best een topdeal uitgehaald kan worden, want Benfica ziet het duidelijk niet in deze jongen zitten en verkeerd in financieel zwaar weer. Het zou voor hun mooi zijn als John van de loonlijst ging. Het wordt afwachten of Marc een toponderhandelaar is.

21-11-2013 17:04

dan300491 +1

Teveel betalen doet die sowieso niet, maak je daar maar niet druk om.

21-11-2013 17:18

DonAdam +2360

Hij heeft anders voor Duarte en vd Hoorn veel te veel betaald.

21-11-2013 23:57

stefanpetterson +0

en achteraf heb ik ook altijd gelijk!

22-11-2013 00:04

MosesD +14730

Voor vd Hoorn idd veel te veel. Duarte is van beslist van Ajax niveau, geweldige speler. Vd Hoorn overbodig en bovendien grote miskoop.

22-11-2013 00:19

pinballmagic +107

Prima keus graag ook nog Elia op links

21-11-2013 16:52

HarryHarHar +3019

Ja!... en dan Hoesen in de spits dan staat er wat... en dat hoeft de hele wereld ook niet te kosten, die kosten halen ze makkelijk terug aan extra toegangskaarten want daar kom je wel voor naar het stadion .....

21-11-2013 17:41

Lewis Hamilton +1

Zo tegen de transfer van VD Hoorn ik was, zo voor ben ik voor de komst van John. Een hele goede versterking vergeleken met de huidige vleugelspelers.

21-11-2013 16:43

Echte Ajacied! +0

Goedzo ajax eindelijk iemand die wij echt kunnen gebreuken!

21-11-2013 16:40

stefanpetterson +0

Wat heeft hij dan gebroken?

21-11-2013 16:44

ajax2004 +2

overigens zie ik John en cuenca graag komen maar meer ook niet.

21-11-2013 16:26

De_Realist +365

Ik hoor gepraat over Zivkovic, laat die eerst nou maar even 2 seizoenen bij FC Groningen halen, als hij het dan goed doet kunnen we hem net zoals bij Suarez kopen, ook al is het voor 7-8 miljoen.

21-11-2013 16:22

3*stars*3 +23699

Idd en kan mij paar seizoenen geleden herinneren dat mensen na een half jaar riepen;Verhoek is een goede, 4gever opvolger Jan, Gouweleeuw en Toornstra versterking, Kali perfecte CVM etc.

De enige speler die binnen 1 jaar, reuzenstappen heeft gemaakt is Strootman;Sparta>Utrecht>P$V en voor de rest komt het niet vaak voor.

21-11-2013 17:13

JariBergkamp +0

7-8 miljoen? Als hij over twee jaar nog steeds presteert is hij al weg voor het dubbele. Zivkovic is nu al te laat want Groningen zal hem nu niet laten gaan voor minder dan 5 miljoen en dat is een te groot risico.

22-11-2013 07:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.