Brobbey heeft nog altijd intentie bij Ajax te blijven

door Bart Veenstra 32

Brobbey heeft nog altijd intentie bij Ajax te blijven

door Bart Veenstra 32

Laatst geüpdatet

Brian Brobbey heeft nog altijd de intentie om bij Ajax te blijven en binnenkort zijn handtekening te zetten onder een nieuw contract. De talentvolle spits heeft op dit moment een contract dat afloopt in de zomer, maar die verbintenis lijkt op korte termijn verlengd te gaan worden.

De onderhandelingen omtrent zijn contract worden gedaan door zijn zaakwaarnemer Mino Raiola. De verwachting is nu dat Brobbey in januari een nieuw contract bij Ajax zal tekenen. Daarmee verbindt hij zijn toekomst aan de Amsterdamse club.

Raiola sprak ook met AC Milan, maar Brobbey zal geen transfer maken naar de Italiaanse grootmacht. De spits heeft namelijk de intentie om eerst bij Ajax door te breken. Brobbey speelde dit seizoen drie keer mee met Ajax 1. De spits, die nog herstellende is van een hoofdblessure, wist in die drie wedstrijden één keer te scoren. Voor Jong Ajax was hij goed voor acht treffers en twee assists in twaalf duels.

Bart Veenstra (Twitter: @Bart_Veenstra | e-mail: b.veenstra@ajaxshowtime.com)

Lees meer over:
Plaats reactie

MarcelvTol1971 +15383

Brobbey is een groot talent maar Ajax laat zich wel al heel lang behoorlijk in de zeik nemen want hoe lang duurt dit spelletje nu al.
En Ajax moet elke jeugdspeler die zich aan Raiola bindt meteen buiten het hek zetten want het levert altijd en eeuwig standaard problemen op.
Ik hoop dat Brobbey snel bij gaat tekenen en gaat spelen. Is een betere voetballer dan Traore denk ik.

28-12-2020 21:25

PierreHeno +6530

Zonder Ajax komen die spelers een heel stuk minder in de kijker van de grotere clubs want laten die nu net vooral geïnteresseerd zijn hoe ze bij Ajax presteren. Ik zie Brobbey zonder Ajax niet meteen een toptransfer maken. Dat wordt nog minder dan een Kluivert 2.0 Laat Riola hem dan maar meenemen. Niks eisen gaan stellen dat hij moet spelen in Ajax 1 want anders.......

29-12-2020 01:17

Lazell +16989

Brobbey zou bij 15 ED clubs zeker in de basis staan. AZ en missc

29-12-2020 14:43

Lazell +16989

Misschien PSV niet. Kut app...

29-12-2020 14:44

Bounce77 +2468

Het wordt echt tijd dat de Uefa gaat ingrijpen, mensenhandel kan niet oftewel Ajax bezit geen spelers maar van die aasgieren die alle mazen van de wet kennen en feitelijk hun geld verdienen over de rug van de instellingen (de clubs) die jarenlang kosten noch moeite hebben gespaard spelers op te leiden. Het is echt verwerpelijk, dat soort figuren helpen onze club naar de klote, zeker er onze club is naar mijn mening altijd goed voor zijn spelers.

28-12-2020 21:19

debarbaar +8250

Toch maar even op de tribune zetten en met de onder 18 of zo laten meetrainen, tenslotte kun je mensen met Raiola als zaakwaarnemer niet vertrouwen. Daarnaast is hij trnasfervrij en je v erhoiogt alleen de bonus van Raiola door 'm te gebruiken in welk elftal dan ook. Vervelend voor brobbey maar dan had hij maar een betrouwbare zaakwaarnemer moeten nemen. Het verhaal dat mensen bijtekenen kennen we wel (Kluivert?)

28-12-2020 20:24

CDS +1561

Onzin. Je moet je grenzen stellen. Als hij nu niet binnen 2 weken bijtekent hem eruit schoppen. Je moet je noet laten gijzelen door een gemiddeld talent. Anders doen ze dat straks allemaal.

28-12-2020 20:55

gi0vanni +7256

Prima talent maar de status van zo'n talent is natuurlijk niet gelijk aan die van de beste spelers. Hem een goed contract aanbieden is prima. Maar onze pizzaboer staat er bekend om om veel geld te eisen plus gegarandeerde speeltijd. En daar moet je niet aan beginnen. Het is in de rol van een talent bij Ajax spelen of wegwezen.

28-12-2020 22:41

gi0vanni +7256

1: Status heeft natuurlijk niets met positie te maken.
2: We hebben het hier over betaald voetbal. En daar kun je als je in het eerste nog niets heb laten zien ook niets eisen. Pak Vertonghen, Alderweireld of Blind maar als voorbeeld. Een status opbouwen kost een aantal jaar. Als onze vriend Brobby met een normaal contract er in zijn 1e halve seizoen basis er gelijk 15 inschiet zal zijn contract gewoon verbeterd worden na een half seizoen.
3: Welk talent van onze pizzabakker is vertrokken op jonge leeftijd en meer speeltijd gekregen als bij Ajax? Ik kan er niet een bedenken want bij andere clubs staan talenten niet gelijk basis.

28-12-2020 23:39

vdhaas +1

Hij is alleen niet de beste optie, tenzij er een aantal spelers wegvallen. De minuten die hij nu gaat maken, zijn eigenlijk alleen voor hemzelf. Daarom zou ik hem nu ook niet meer gebruiken.

29-12-2020 14:50

trainerdv +2

Vond Huntelaar lekker bezig op het eind. Brobbey is hem qua pure spitsenkwaliteit nog zeker niet voorbij en dat zegt wel wat. Een andere club zou hem alleen maar op de bank zetten, tenzij een subtopper eredivisie voor hem aanklopt. Maar daar wil hij toch niet heen. Hij kan het zo hard spelen al hij wilt, maar bij Ajax is zijn kans op speeltijd gewoon het grootst. Die blijft gewoon en we zullen zien hoe goed hij kan worden. Ik heb geen idee.

28-12-2020 19:56

PJSM +0

Gaat hem niet worden bij Ajax.

28-12-2020 19:53

Marcelinho +1

Durf te vragen: is deze jongen echt goed genoeg voor Ajax? Ik snak naar een spits a la Kieft, Bosman, van Basten, Geels (ja, Geels) die er gewoon 25-30 inknallen. Dat is Brobbey (de Akinfenwa van Amsterdam) toch echt niet, ben ik bang. Mag er graag naast zitten...

28-12-2020 19:24

3*stars*3 +23458

Ach, neem het allemaal met korreltje zout mbt spelers van Mino.
Dat Gravenberch bijtekende (weliswaar erg kort), was al een verrassing maar ik reken niet erop dat het vanaf nu goed blijft gaan.
Mino is en blijft een rat.

28-12-2020 18:21

Libero +19165

Hij kan vanaf januari iig met vergaande interesse schermen zonder dat Ajax weet of het klopt of niet.

28-12-2020 19:09

wzawzdb91 +32

Hou op met dat gelul. Ik wil geen berichten over "intenties" lezen van 18-jarige spelers die nog geen hele wedstrijd in het eerste hebben gespeeld. Wat een arrogantie spreekt daaruit. Na alles wat Ajax voor ze gedaan heeft al gaan lopen kloten bij het allereerste contract. Kom op man. Kijk eens om je heen in deze wereld en zie wat een lucky basterd je bent dat je een contract bij Ajax mag tekenen waarmee je waarschijnlijk gelijk meer gaat verdienen dan onze premier.

28-12-2020 17:22

rajz +67

'ik weet zeker dat hij veel harder heeft gewerkt dan 90% van AjaxShowtime op zijn leeftijd.'

Ten eerste is dit gebaseerd op een aanname (en komt het lichtelijk elitair over). Ten tweede zit deze jongen al jarenlang is een ontzettend bevoorrechte positie op basis van zijn talent. Vanuit deze bevoorrechte positie is hij in de mogelijkheid gekomen om de club die hem zover heeft gebracht trouw te blijven en zijn contract te verlengen of voor het grote geld te gaan. Aangezien hij voor het tweede lijkt te gaan kiezen lijkt het mij niet vreemd dat dit fans van de club tegenstaat. Ja, vanuit een zakelijk oogpunt staat hij in zijn recht. Maar supporteren is toch een zaak van emotie.

28-12-2020 17:46

The "O" +784

Je bent in vorm ozy.

28-12-2020 18:07

The "O" +784

Het zijn rare tijden. Gelukkig is het hier op AS niets veranderd.

28-12-2020 18:29

blessure +2

Het zou hem sieren, als hij gewoon open kaart speelt.
En niet er al maanden omheen draait.
Misschien in opdracht van zijn zaakwaarnemer?

28-12-2020 17:56

FrancescosRavioli +15323

Redeneer je zo ook over Kluivert? Want die vertoonde vergelijkbaar gedrag. Constant slap lullen en ineenkeer zat ie in het vliegtuig naar Rome.

28-12-2020 19:24

FrancescosRavioli +15323

Zodra die dat roept weet hij dat ie geen speeltijd meer krijgt. Dat deed Kluivert namelijk om die reden ook niet. Beetje kortzichtig.

28-12-2020 19:55

FrancescosRavioli +15323

Paniek vind ik een groot woord. Zeker omdat Brobbey echt wel te vervangen is.

Daarbij had ik van jou juist verwacht dat je Raiola wel door zou hebben. Zeker in Coronatijd laat die liever een contract aflopen dan dat die iemand verlengt om door te verkopen. Het geld moet ergens vandaan komen en transfervrij vangt hij meer, omdat de clubs dan meer geld overhouden om hem en de speler te betalen.

Ik zie Gravenberch eerder als uitzondering op de regel. Vooral omdat Raiola nooit langere contracten dan 3 jaar laat tekenen. Zie bovengenoemde reden.

31-12-2020 08:44

Ajaxhart +0

Atalanta wil Sam Lammers verhuren.
Just saying.

28-12-2020 17:14

Kingoffdatoilet +17191

Met optie tot koop is dit een leuke spits

28-12-2020 17:49

Lagasj +2905

Heel goed nieuws.
Brobbey is een Ajax pareltje dat je zo lang mogelijk moet koesteren.
Een speler die snelheid heeft, technisch goed is, een bal kan vasthouden en scorend vermogen heeft.
Brobbey kan wat mij betreft minstens 10 wedstrijden de kans krijgen in 1.
Hij gaat iedere negatieveling hier de mond snoeren.
Het enige dat hem ontbreekt is een goede prof. spitsentrainer.

28-12-2020 16:39

Lagasj +2905

Daar verschillen we van mening.
Huntelaar speelt nog en Bosman was niet een spits die een top spits was.
Want als dat zo was dan was hij nu al een stukje verder, mag ik aannemen.

28-12-2020 17:55

Lagasj +2905

OK, we agree te disagree.

28-12-2020 19:28

Lagasj +2905

Met alle respect, jij bent van de cijfertjes.
Dat is wel het laatste dat mij interesseert.
Maar ik heb wel een top van best bij Ajax passende spelers die ik zelf heb zien spelen sinds 1964:
In willekeurige volgorde.
Cruijff....Tahamata....Krol.....Litmanen.....Zyjech.....vd Sar....Bergkamp....Kluivert....Suarez....Tscheu La Ling...
Gerry Muhren....Rijkaard....Van Basten....Swart.....Piet Keizer....Neeskens.... Suurbier....F. de Boer...Vasovic....Tadic....Seedorf....Danny Blind.
En dan vergeet ik bewust een paar spelers of omdat ik ze niet goed genoeg vond of omdat toen ze bij ons speelden nog niet echt top waren zoals Sneijder of Ibrahimovic.
Van het huidige Ajax spelers kan ik geen goed beeld geven omdat zoals je weet ik deze trainer geen Ajax waardige trainer vind en het volgens mij een echte Ajax trainer veel meer uit deze spelers zal halen.
Welke trainer?... Bosz, Jonk en vast nog een paar die ik niet ken maar zeker beter zullen zijn dan deze Ten Hag.

29-12-2020 02:07

ChrisMokum +0

Matige speler. Lekker Milik terug halen, die pikt zijn goals makkelijk in de mickey Mouse competitie.

28-12-2020 16:31

Flipper33 +6826

Milik gaat geloof ik al naar een andere club

28-12-2020 16:34

Juichtoon +32554

Brobbey kan de nieuwe Lukaku worden. Maar dit heeft tijd nodig.

28-12-2020 16:35

ChrisMokum +0

Bij Ajax heb je geen tijd. Je moet er direct staan of na 3 wedstrijden nog geen overtuiging of goal, hup bank. We zijn geen feijenoord die Jorgensen keer op keer last staan zonder goals.

28-12-2020 16:40

Juichtoon +32554

Exact. Brobbey kan een klasbak zijn op z'n 23e...even geduld aub

28-12-2020 17:01

Soccerskins +1

De kans dat Brobbey tot zijn 23ste bij Ajax blijft lijkt me zo’n 10%.

28-12-2020 18:03

Babangida83 +23930

Dan heeft hij nog 3 dagen. Daarna wordt t banken. Praatjes vullen geen gaatjes, tijd voor actie.

28-12-2020 16:25

Meerkoet +2

Gedraal met tekenen ......... gewoon stekker eruit .......... see you in Zwolle

28-12-2020 15:37

Libero +19165

*Gedraal

28-12-2020 17:16

Libero +19165

O ja, niet Nederlands. Gedraal is getreuzel.

28-12-2020 17:17

Henkjanklaas +20643

eerst schuurs die die intentie had en nu weer brobbey. beiden strik erom en weg. wat een arrogantie. mogen heel blij zijn dat ze in het ajax shirt spelen.

28-12-2020 15:31

JordanAFCA +22481

Hij wacht gewoon op een transfer, duurt veel te lang

28-12-2020 16:20

Libero +19165

Maar dit heeft veel meer weg van de situatie met Kluivert dan met die twee, niet?
Net zo lang herhalen dat het wel goedkomt tot er geen toestemming meer nodig is om met clubs te praten en onderhandelen.
Raiola ten voeten uit.

28-12-2020 17:15

Libero +19165

Ik weet niet precies waarom, het is kennelijk een gevoelskwestie.

28-12-2020 19:01

Babangida83 +23930

Deze reactie, dat is pas arrogantie. Allebei meer dan bruikbare spelers voor Ajax-begrippen.

28-12-2020 16:26

3sterrenAjax1 +3

ik ben t tijdrekken van deze jongen zat. lekker laten gaan.

28-12-2020 15:26

Afca85meer +1

Mee eens. Het kan ook zo zijn dat Marc zijn twijfels heeft en daarom niet aan zijn eisen wil voldoen. Dan hoeven die eisen niet eens zo raar te zijn.

28-12-2020 15:30

3sterrenAjax1 +3

lol. n jong talent die gaat eisen dat n andere speler verhuurd verkocht wordt. n speler maakt de opstelling niet en doet al helemaal niet t technisch beleid. dat jij dit normaal vindt is veelzeggend.

28-12-2020 15:56

3sterrenAjax1 +3

je zegt dat je t zelf ook zou eisen als je brobbey was. haha. als brobbey (raiola) daadwerkelijk zo n bizarre eis zou neerleggen dan wijst overmars hem direct netjes de deur (zoals bijna elke td). spelers (en al helemaal jonge talenten) die via hun zaakwaarnemer t aan en verkoopbeleid willen gaan bepalen. ongezonder krijg je t niet en geen enkele normale td zou dit toestaan.

28-12-2020 16:03

3sterrenAjax1 +3

normaal zeg je best zinnige dingen maar met dit zet je jezelf echt voor lul. nogmaals: geen enkele td laat n speler (en helemaal geen jong talent) t aan en verkoopbeleid bepalen. brobbey mag in zn handjes knijpen als hij met traore de strijd mag aan gaan. maar jij vindt t logisch dat hij (als jong talent die nog niks laten zien heeft) eist dat zn concurrentie vertrekt. lachwekkend.

28-12-2020 16:21

3sterrenAjax1 +3

toegeven dat je totale onzin uitkraamde is kennelijk te lastig. brobbey zou volgens jou moeten eisen dat zn directe concurrent verkocht/verhuurd wordt. we kunnen vanaf nu de functie td dus wel afschaffen. t aan en verkoopbeleid laten we gewoon door de spelers en hun zaakwaarnemers zelf doen. is r ook geen concurrentiestrijd meer tussen spelers. handig want daar worden ze alleen maar beter van. dat moet je niet hebben natuurlijk.

28-12-2020 17:06

afcas +3789

Het probleem is dat ozy in de schoenen van een speler stapt terwijl jij het puur vanuit ajax oogpunt bekijkt. Je moet je bedenken dat jij brobbey bent. Je hebt traore voor je in de pikorde terwijl hij niet veel ouder is dan jij. En je bent jong ajax ontgroeid, maar hebt geen zicht op speeltijd in het eerste omdat naast traore ook labyad in de spits gezet wordt en tadic daar ook nog wel eens speelt. Zou jij dan niet gaan nadenken over je toekomst? Wat ozy daarna zegt over verhuren van traore is iets dat je dan als brobbey zijnde zou kunnen bedenken. En over normaal... De 1 vind het schandalig dat de horeca sector klaagt over de corona regels voor hun sector en de ander geeft ze helemaal gelijk. Wat is dan normaal? De 1 vindt wat de boeren doen qua protesteren helemaal goed, de ander vindt dat ze op moeten rotten. Wat is normaal? Wat normaal is voor een spin is chaos voor een vlieg. Oftewel, het woordje normaal is overrated en zegt niet zoveel...

28-12-2020 16:53

3sterrenAjax1 +3

brobbey kan net als elke speler bij elke club de strijd aangaan met de concurrent voor zn positie. als brobbey beter is dan traore dan speelt brobbey en vice versa. n speler (en helemaal jong talent) die gaat eisen dat zn directe concurrent verkocht wordt zodat hij de strijd niet hoeft aan te gaan zal door elke td lachend de deur worden gewezen.

28-12-2020 17:09

Afca85meer +1

Wat Ozzy zegt zal inderdaad niet zo zijn. Ik denk alleen wel dat speeltijd op niveau een belangrijk onderdeel is van de discussie/onderhandeling tussen beide partijen.

28-12-2020 16:06

Libero +19165

Een jeugdspeler die dat eist mag van mij met pek en veren de stad uit worden gejaagd. Ja, het was maar een voorbeeld, maar het punt is wel dat veel van Raiola's telgen middels hem al heel vroeg heel veel eisen stellen.

28-12-2020 17:11

Libero +19165

Klopt, voor zijn cliënten is ie goud waard. Het gaat hier echter om de waarde van 'komt wel goed'.
Bij Gravenberch klopte het, bij Kluivert was het wel een heel lang doch voor mij geloofwaardig verhaal met logo kussen, absoluut topsalaris eisen (na nog niet eens een heel en slechts redelijk seizoen) en vervolgens vertrekken na die bizarre eis niet ingewilligd zien.
Met een schop na bij Willem Vissers op schoot als toetje.
Raiola is enorm geslepen en dat maakt hem een van de besten, zo niet dé beste, maar dat de beloften van zijn cliënten daarom met scepsis benaderd worden komen is niet meer dan logisch.

28-12-2020 17:52

PierreHeno +6530

Oh? Hij heeft de intentie om nog te blijven....WOW!! Nou...we mogen onze handjes weer dichtknijpen.

28-12-2020 15:20

Afca85meer +1

Één ding is zeker. Die gaat (veel) meer euro's verdienen volgend jaar. Of bij ons of ergens anders.

28-12-2020 15:09

edalm +4941

Kan mooi naar Roma naast Kluivertje op de trinunr

28-12-2020 14:57

edalm +4941

Nee is verhuurd om de bank in Duitsland warm te houden. En waarschijnlijk in 2021 gewoon weer op de tribune in Rome

29-12-2020 09:56

Alexander40 +6114

Ik zou hem laten gaan. Altijd lastig voorspellen maar denk dat ie zwaar tekort komt voor Ajax 1.

28-12-2020 14:37

trainer +2

Niet investeren in spelers die uit het contract lopen..

28-12-2020 14:02

noppenkoning +41366

Nog 3 dagen dan mag hij met andere clubs praten , die is weg na dit jaar.

28-12-2020 13:53

AFCA-B93 +5488

Dat ligt natuurlijk ook wel aan het type en niveau speler wat je bent. Een Nathan Rutjes (ik noem maar iemand) heeft natuurlijk gewoon baat bij een langdurig contract. Voor hem 10 anderen als hij bij korte contracten elk jaar met z'n alternatieven gaat lopen zwaaien. Maar dat geldt denk voor 75% van de hele eredivisie.

28-12-2020 14:02

AFCA-B93 +5488

Ah ja, dat 'topspeler of talent' was al even verder terug in je tekst haha.
Evengoed denk ik dat er wel heel weinig clubs zouden zijn die korte contracten zouden accepteren. Dan heb je als speler een heel makkelijke uitweg zodra het ook maar eventjes tegen zit, terwijl een club tijd en geld in je stopt. Zo ontwikkel je nooit spelers die zich echt terugknokken in een elftal oid.

28-12-2020 14:12

AFCA-B93 +5488

Ik denk dat clubs dat gedreig met vertrekken op termijn wel helemaal beu worden ja. Op die manier worden spelers meer de baas over de club dan de club zelf. Ik heb het nu niet over het transfervrij halen van iemand, maar over het behouden van een speler voor jouw club. Als spelers steeds dreigen met vertrekken, betekent spelen voor jouw club schijnbaar niets voor ze. Dan kan je ze maar beter weg hebben ook vind ik.

28-12-2020 14:22

AFCA-B93 +5488

Maar je weet ook wel dat het met een Nico en Onana allemaal is met oog op een transfer die toch wel gaat komen, en dat dit puur is voor de transfersom. Buiten dat vind ik het contract van Gravenberch nog steeds een vreemde, als 18-jarige voor maar 3 seizoen tekenen, al is dat natuurlijk niet zo'n kortlopend contract als waar we het in eerste instantie over hadden.

En nogmaals, naar mijn idee hadden we het in eerste instantie over het verlengen van een topspeler/talent bij de eigen club, en niet over het halen van zo'n speler ergens anders :p

28-12-2020 14:37

PierreHeno +6530

Maar wij fans zijn nu eenmaal fan van onze club en zijn helemaal dus niet gebaat bij hoe spelers er zelf vooral financieel beter van kunnen worden. De headhunters in het bedrijfsleven hebben een soortgelijke handelswijze maar als bedrijf kun je veel beter je eigen mensen opleiden zidat ze binding krijgen met get bedrijf en zich daardoor ook mede verantwoordelijk voelen voor het eindprodukt. Zo was het lange tijd ook in het voetbal: je had binding met je club. Die Riola heeft daar 100% schijt aan. Leuk voor spelers die snel financieel willen scoren maar voor veel clubs de reden sat ze nooit meer aan de oobouw van een goed ingespeelde selectie kunnen werken want alle toptalenten worden meteen weggekocht door Riola c.s. Voor ons fans is Riola dus niets minder dan one big pain in the ass. Of zoals ze in Italië plegen te zeggen: 'een steen in mijn schoen'

28-12-2020 15:34

PierreHeno +6530

Ik ben fan van Ajax en ik kies dus liever voor de club dan voor de speler. Riola is puur uit eigen belang bezig en dat siert hem totaal niet omdat hij daarmee helpt de kleinere competities van kwaliteit te ontdoen. Jij vindt het duidelijk prima omdat je blijkbaar kiest voor het financiële belang van de speler en niet het sportieve belang van de club die je veinst te supporteren. Hoe kan het niveau hier nu ooit omhoog gaan wanneer alle kwaliteit er direct weer van af roomt? Dan kun je wel roepen dat het geld regeert in het voetbal....nou dat klopt en daar is die Riola van jou totaal niet vies van. Hij heeft al meerdere spelers voor heel vee;l geld elders ondergebracht waar ze eigenlijk niet tot nauwelijks aan de bak kwamen omdat ze er veel te vroeg naar toe werden getransfereerd. Het sportieve element is voor Riola altijd al bijzaak geweest. Deze man parasiteert op clubs als Ajax omdat hij 'zijn' spelers geforceerd in het eerste elftal wil zien verschijnen om zo hun marktwaarde op te kunnen helpen stuwen. Toch lachwekkend dat zo'n Brobbey nu al begint te zeuren over blijven of vertrekken ....en dat wordt allemaal geënsceneerd door heerschap Riola, multi multi miljonair over de ruggen van al de spelers die hij transfereert. Resumé: ik ben niet geïnteresseerd in de financiële toekomst van Brobbey, wel in de sportieve toekomst van Ajax. Jouw keuze gaat blijkbaar uit naar de speler, dat moge dus nu wel voldoende duidelijk zijn.

29-12-2020 01:11

ajaxxcied4life +2

'Intentie' hahaha

28-12-2020 13:47

FelixGassenlicht +8957

Dit is een interessant nieuwsbericht..... Haha, dat geloven jullie zelf toch niet? Hij is vanaf 1 januari vrij om te onderhandelen met andere clubs. Ik snap echt niet dat er nog energie wordt gestopt in deze vogel.

28-12-2020 13:46

AFCA-B93 +5488

Waar heeft hij dit gezegd dan? Ik zie nergens iets van een vermelding van een bron. Of heeft hij dit zelf tegen Bart Veenstra gezegd?

28-12-2020 13:38

fanforeffer +4

Dit zei hij 3 maanden terug ook al . Als je wilt blijven teken dan . Als je weg wilt ga je weg. Maar dit soort laffe uitspraken van ; ik wil liever blijven maar ik teken niet, heeft niemand wat aan.

28-12-2020 13:29

talent020 +7

Eerst zien dan geloven, elke keer hoor je dat hij wilt verlengen, en dat het gauw gaat gebeuren, maar intussen is de handtekening nog nergens gezet

28-12-2020 13:26

Schip +23488

Vermoed dat de inzet meer speeltijd is. Nu kun je dat normaal gesproken niet echt claimen, maar met TH als trainer begrijp ik deze eis wel. Die stelt doodleuk Promes of Labyad als spits op met Brobbey die duimen mag draaien.

28-12-2020 13:23

Dennis129 +11883

Wat een onzin. Promes heeft nooit in de spits gestaan. Labyad heeft de kans gehad, niet gepakt en daarna nooit meer gespeeld.

28-12-2020 13:26

Web +178830

Ja joh
Brobbey heeft geen kansen gehad bij Ten Hag
Hou oud is hij ook alweer
En er ook nog een hele tijd uit geweest met een blessure
Promes heb ik nooit in de spits gezien

28-12-2020 13:28

Kingoffdatoilet +17191

Van mij mag hij gaan hoor. Brengt technisch niet het niveau van de CL en ik verwacht dat hij daar ook niet naartoe kan groeien.

28-12-2020 13:20

Web +178830

Als Ajax met goede aanbiedingen komt en Raiola wil te veel
Kappen met Brobbey
Ik ben er wel klaar mee
Lekker bij Kluivert gaan spelen

28-12-2020 13:12

Soccerskins +1

Ik ben benieuwd voor hoelang...

28-12-2020 13:01

DrFootball +15144

Zou mooi en verstandig zijn.

28-12-2020 12:57

JordanAFCA +22481

Met zo’n instelling mag je wat mij betreft opdonderen

28-12-2020 12:56

DrFootball +15144

Welke instelling?

28-12-2020 12:58

JordanAFCA +22481

Had al lang bij moeten tekenen.. de rest tekende al een half jaar geleden bij en hij wacht tot de tijd rijp is om te vertrekken.

28-12-2020 14:02

BrandjeXL +81

Doei Brobbey. Je had allang getekend moeten hebben. Tot over drie jaar bij Pec Zwolle.

28-12-2020 12:54

mickey2602 +4775

Jouw redenatie klopt als een bus. Maar ik denk dat Brandje doelt op het feit dat dit al maanden in het nieuws is. Maanden geleden stond er ook al een stuk hier dat Brobbey echt wel wilde verlengen en dat zou ook gaan gebeuren. Nu,eind december,is er nog steeds niet getekend.
Maar dat hoeft niet zozeer aan Brobbey te liggen,er is ook nog een zaakwaarnemer. En we weten allemaal dat dat geen beste is maar het zij zo.
Dan kan je zeggen dat Brobbey gewoon tegen hem moet zeggen,ik wil bij Ajax blijven dus regel dat maar,niks meer en niks minder.
Maar hoe het nu gaat vind ik eigenlijk beter,Brobbey richt zich op het voetballen en de zaakwaarnemer regelt het contract.

28-12-2020 13:09

FlyingDutchMan +17314

Paar maanden geleden tekende hij bij, inmiddels nu zijn debuut gemaakt en wat minuten gepakt. Nu er nog de intentie om te verlengen.. :P

28-12-2020 13:22

PierreHeno +6530

Riola onderhandelt vooral voor zijn eigen portemonnee. Met de sportieve toekomst van talentvolle spelers zelf heeft hij niet zo veel.

28-12-2020 15:25
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.