'Wolverhampton Wanderers wil Forbs wanneer transfer Neto naar Chelsea officieel is'

door Bart Veenstra 1032

'Wolverhampton Wanderers wil Forbs wanneer transfer Neto naar Chelsea officieel is'

door Bart Veenstra 1032

Laatst geüpdatet

Carlos Forbs maakt mogelijk een transfer naar Wolverhampton Wanderers. De club uit de Premier League lijkt aanvaller Pedro Neto kwijt te raken aan Chelsea en zodoende wil men direct een vervanger aantrekken. Zodoende moet de ene Portugees de andere Portugees doen vergeten.

Bestel het nieuwe derde shirt van Ajax in de Ajaxshop!

Volgens meerdere media, waaronder The Athletic, hebben Chelsea en Wolverhampton Wanderers een akkoord bereikt over een transfersom van zestig miljoen euro plus drie miljoen euro aan bonussen voor Neto. De aanvaller lijkt dan ook de overstap te gaan maken naar de Engelse topclub, die enkele moeizame jaren achter de rug heeft.

Wolverhampton Wanderers op zijn beurt wil de ene snelle aanvaller vervangen met de andere. Volgens Fabrizio Romano is Forbs nu in beeld bij The Wolves. Men wil werk gaan maken van de komst van Forbs zodra Neto zijn transfer naar Chelsea heeft afgerond.

Forbs bezig aan tweede seizoen bij Ajax

Forbs is bezig aan zijn tweede seizoen bij Ajax. In zijn eerste seizoen kende hij geen basisplaats, al kwam hij wel tot 32 wedstrijden in het eerste elftal van de Amsterdamse club. Voor Ajax scoorde hij drie keer en leverde hij vijf keer een assist. Dit seizoen heeft hij onder de nieuwe trainer Francesco Farioli een basisplaats. In de duels met FK Vojvodina en in de wedstrijd tegen Panathinaikos wist Forbs echter niet te scoren.

Of Forbs basisspeler bij Ajax kan blijven, valt nog te bezien. Mika Godts, die kampte met een blessure, wordt met de week fitter en daarnaast is ook Steven Bergwijn bijna hersteld van een blessure. Of laatstgenoemde echter blijft, valt ook nog te bezien. Voor Bergwijn zou namelijk Leicester City in de markt zijn. Forbs, die een jaar geleden voor veertien miljoen euro overkwam van Manchester City, heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2028. Hoeveel Ajax nu zou verlangen voor de jonge Portugees is niet bekend.

Ajax, Feyenoord en PSV spelen dit weekend hun eerste wedstrijd van het Eredivisie-seizoen. Scoor nu odds van 50.00 als Ajax, Feyenoord of PSV wint! Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 24+!

Lees meer over:
Plaats reactie

Baco123 +5967

Hopen dat i gaat gebeuren dat i weg gaat naar Wolverhampton dan kunnen we zelf is eindelijk wat gaan doen op de transfermarkt

10-08-2024 13:43

Okocha078 +13648

Als Rulli, Forbs, Medic en Bergwijn weg zijn zullen Weghorst,Rugani en Rosario wel snel tekenen.
Dan nog Wijndal,Rensch en Sosa slijten en de verdediging is rond imo
Hoop dat Sutalo gewoon blijft, is aan het opbloeien nu.Unuvar ,Tahirovic en Akpom zullen daarna wel volgen en wmb mag van den Boomen ook gaan.
Hopelijk halen we dan een linksbuiten en een goede 6

Aankoop-Brobbey-Traore
Berghuis-Henderson
Aankoop
Hato-Kaplan-Sutalo-Rosario
Pasveer

Baas doet het goed, maar hoop dat uiteindelijk Kaplan wel op lcv gaat komen en afwachten wat er met Ramaj gebeurt.
Op 6 moet eigenlijk gewoon een speler die verdedigend sterk is, kort kan wegdraaien en rust heeft aan de bal.Hendo op 8 , denk dat hij daar beter tot zijn recht komt. Laat hem maar afjagen en de man zijn die zegt wanneer druk vooruit te geven

10-08-2024 11:10

wilbert.b +3101

Rulli rond
https://x.com/fabrizioromano/status/1822194444457623601?s=46&t=zbeJuTRAQRTDbPQfvlv5nQ

10-08-2024 11:03

HertogH +15836

Mooi! Forbs next. Het begint op gang te komen..

10-08-2024 11:08

wijzijndebeste123 +162799

Hopelijk begin/mid volgende week Forbs, Bergwijn en Medic rond en clubs met biedingen op Akpom, Sosa en Wijndal.

10-08-2024 11:10

HertogH +15836

Verwacht begin volgende week wel de eerste transfers nu de geruchten toe beginnen te nemen. Worden interessante weken!

10-08-2024 11:25

SuperMidoGodenzoonBananenpuddingTainio +4475

Rulli is weg volgens Fabrizio Romano:

All signed and sealed for Gero Rulli to become new Olympique Marseille player.

OM just waiting for documents to be sent back from Ajax and then deal will be officially confirmed

10-08-2024 11:03

Oxxer +163780 moderator

@SuperMidoGodenzoonBananenpuddingTainio

Kappen met fake berichten , andere users zitten daar niet op te wachten.

10-08-2024 11:14

SuperMidoGodenzoonBananenpuddingTainio +4475

Dit is geen fake bericht

10-08-2024 11:15

Oxxer +163780 moderator

Prima , idg plaats nu de link.

10-08-2024 11:17

SuperMidoGodenzoonBananenpuddingTainio +4475

Ik begrijp niet wat je bedoeld?

10-08-2024 11:18

Oxxer +163780 moderator

Volgens jou is het geen fake bericht dus dan heb jij vast een link van dit gerucht.

10-08-2024 11:21

Oxxer +163780 moderator

Jij kopieert het X bericht over Neres en veranderd in Forbs.

Als jij had toegegeven het is fake np , nu trek jij hem door, bij deze een time out.

10-08-2024 11:27

Ferd +38293

ik lees het nieuws ook op verschillende sites. De time-out lijkt me iets prematuur Oxxer. Hier bijvoorbeeld: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1218281/ajax-en-marseille-zijn-eruit-eerste-grootverdiener-vertrekt-snel-uit-amsterdam.html

10-08-2024 12:38

Oxxer +163780 moderator

Nee Ferd, niks prematuur , het gaat om een discussie hieronder, heeft niks te maken met Rulli.

10-08-2024 12:46

wilbert.b +3101

Hoop dat forbs nu zelf gaat
Wachten op Vi

10-08-2024 10:48

SuperMidoGodenzoonBananenpuddingTainio +4475

BREAKING: Wolves are advancing in talks to sign Carlos Forbs as deal’s getting now closer also between clubs.

Ajax still waiting for final proposal but Forbs has agreed on personal terms with Wolves.

Total package discussed worth around €25m.

- Fabrizio Romano

10-08-2024 10:45

YoungLeur +849

Fabrizio zou "Forbes" zeggen

10-08-2024 10:48

Johnnie +386

Volgens mij kopieer jij de tekst van Neres en maak je er Forbs van.

10-08-2024 10:50

AFCACruijff14 +160708

Haal je nou echt plezier uit dit soort fake berichten posten?

10-08-2024 10:51

wijzijndebeste123 +162799

Triest bezig. Wat mij betreft mag een ban volgen op dit soort fake berichten.

10-08-2024 10:53

Okocha078 +13648

Zeker, echt irritant

10-08-2024 11:00

wilbert.b +3101

Imo
Rechtsback
Links buiten indien bergwijn okk gaat
Rcv
Echte harde 6 als Alvarez
RB

10-08-2024 10:44

YoungLeur +849

Een Ajax-haiku?

10-08-2024 10:45

MichelAngelo66 +22131

Hier valt wel een winst uit te slepen. Hoeft niet weg, jong, speelt, scoort, interessant voor Engelse clubs…

Past niet zo bij ons denk ik, maar voor menig club een speler met potentie door zijn snelheid.

10-08-2024 10:43

YoungLeur +849

Ik heb mijn Portugese vlag al gestreken. Als de deal definitief is, gaat de vlag uit. Carlos, bedankt!

10-08-2024 10:41

eros +4776

Wat zou zo’n speler nou moeten kosten?
Gekomen voor 16 miljoen.
Wordt gezien als groot talent, en de ‘home-grow’ status,…
Zou t niet gek vinden als hij voor 30 miljoen weg gaat

10-08-2024 10:29

wijzijndebeste123 +162799

30 miljoen? No way. Je mag zeer blij zijn als je t aankoopbedrag terug krijgt.

10-08-2024 10:35

SuperMidoGodenzoonBananenpuddingTainio +4475

Pedro Neto starts his medical tests as new Chelsea player in London, plan confirmed - Fabrizio Romano

10-08-2024 10:17

Kryptonite +76738

Waarschijnlijk: Rugani, Weghorst.

Nog nodig: rechtsback, 2e rechtsbuiten, creatieve spelmaker, linksbuiten.

Stadionverbod: Rosario.

10-08-2024 09:19

Freddy +11353

Ik zie persoonlijk ook graag Henderson vervangen worden door een goede 6.

10-08-2024 09:24

Kryptonite +76738

Persoonlijk vind ik Hendo een goede speler. Hij heeft een heel ondankbare functie die hij imo gelet op de omstandigheden naar behoren uitvoert. Voetballend is hij geen Frenkie uiteraard, maar in de Alvarez rol vind ik 'm bruikbaar. Verder hebben we ook nog Mannsverk achter de hand, die voetballend wél van hoog niveau is. Prima bezetting als je het mij vraagt. Of anders gezegd: de prioriteiten liggen elders.

10-08-2024 09:56

Freddy +11353

Mannsverk krijg wel heel weinig minuten tot nu toe. Prioriteiten liggen ook anders maar als je daar nog een goede balafpakker neerzet met voetballend vermogen dan ga je nog zoveel makkelijker voetballen

10-08-2024 11:57

WTFPers +825

Manssverk heeft het niveau uiteindelijk gewoon ook niet, net als van den Boomen te statisch is voor het voetbal dat we willen spelen, we hebben behoefte aan snelheid, loopvermogen en creativiteit op het middenveld. Eigenlijk wordt dat de grootste uitdaging deze transferperiode: een toptalent voor het middenveld ,
En ik hoop zo dat we sergi roberto echt gaan halen als rechtsback, en dat Sutalo alsnog blijft,

10-08-2024 13:07

Kryptonite +76738

Mannsverk is niet statisch.

10-08-2024 13:08

Soccerskins v2 +43192

Wie zie je graag als spelmaker komen? Ik vind Cameron Puertas en Rodrigo Zalazar wel interessant. En normaal gesproken ben ik niet zo van het huren maar als je Julio Enciso een jaar of twee weet te huren van Brighton zou ik dat zeker doen.

10-08-2024 09:36

Kryptonite +76738

Om eerlijk te zijn volg ik het voetbal minder intensief dan vroeger. Ik kan je daarom geen concrete namen geven. Maar ik denk dat we een powerhouse zoals Spertsyan of een creatieveling a la Ziyech goed kunnen gebruiken. In een ideale wereld kopen we beide; waarbij Fitz Jim de 1e vervanger wordt van het type Spertsyan en Berghuis 1e vervanger van de Ziyech-achtige speler. Maar dat is allicht te veel gevraagd.

10-08-2024 09:53

Soccerskins v2 +43192

Berghuis kan met een salaris van 5M toch nooit de eerste vervanger van iemand worden?

10-08-2024 10:17

Kryptonite +76738

Ach, die wordt ook een dagje ouder. Verder zal hij genoeg aan spelen toekomen op het middenveld en op rechtsbuiten. Vervanger hoef je ook niet op te vatten als reservespeler, hij kan ook prima wedstrijden in de basis beginnen en/of veel spelen.

10-08-2024 10:37

Soccerskins v2 +43192

Begrijp ik, maar Ajax zou dat salaris eigenlijk aan helemaal niemand moeten geven op dit moment en als je het al doet dan wel aan een absolute sterkhouder.

10-08-2024 10:48

Kryptonite +76738

Ik snap wat je zegt, maar hij is hier nu eenmaal en gaat nergens heen. Dan moeten we maar het beste ervan maken, toch?

10-08-2024 11:11

Ajaxlee +5557

Yazici is gewoon transfervrij. Dat zou een goede optie zijn met relatief weinig risico of kosten. Verder is Yaser Asprilla een leuke optie vind ik. Zeer groot talent die zowel op rechtsbuiten als op 10 uit de voeten kan.

10-08-2024 12:40

Okocha078 +13648

Ben wel echt benieuwd wie ze op het oog hebben als linksbuiten mochten Bergwijn en Forbs beide gaan. Met alleen Godts dan als optie moet er wel iemand komen. Persoonlijk hoop ik Lauriente van Sassualo, maar Ik zou niet verbaasd zijn als ze voor een huurdeal met Danjuma gaan. Kluivertje zou ook leuk zijn, maar is helaas onhaalbaar voor ons nu

10-08-2024 10:07

eros +4776

Godts en van Axel Dongen.
Gewoon inzetten op de jeugd.

10-08-2024 10:31

Okocha078 +13648

Van Axel Dongen kan je toch niet op rekenen? Altijd geblesseerd helaas. Godts toptalent, maar een heel seizoen basis komt denk incontinent te vroeg. Desnoods huren we iemand

10-08-2024 10:59

Kryptonite +76738

Persoonlijk geen fan van Kluivert en Danjuma evenmin. Ik zou dan voor Karlsson gaan.

10-08-2024 11:15

Okocha078 +13648

Mwah denk dat Kluivert met zijn techniek en snelheid zeker een versterking zou zijn, maar toch te duur. Danjuma noemde ik omdat na Rosario en Weghorst dit weer een transfer zou zijn die in dat rijtje zou passen. Karlsson idd ook een leuke speler, zie wel dat hij nu een blessure heeft. Volgens mij is hij sowieso reserve bij Bologna toch? Mss kunnen we hem huren

10-08-2024 12:39

wijzijndebeste123 +162799

"Stadionverbod: Rosario."

Haha ik moet altijd lachen om je teksten.

Ter zake:
Wat denk jij dat t idee achter de transfer van Rugani is? In mijn ogen zijn er 2 scenarios:
1. Rugani en Sutalo gaan t centrum vormen met Baas Hato en Kaplan als backups waarbij Hato en Baas ook om linksback strijden
2. Rugani wordt RCV en Sutalo belandt op de bank om hem zo naar de uitgang te duwen (hij wil immers momenteel niet weg). Ajax haalt een jong talent op RCV voor achter Sutalo.

Benieuwd wat jij vermoedt?

10-08-2024 10:09

Kryptonite +76738

Ik vrees met grote vrezen dat Rugani de plek zal innemen van Sutalo. Farioli durft moeilijke beslissingen te nemen, zoals ook bij Ramaj, en dat siert hem ook wel. Maar ik ben bang dat Sutalo op de bank belandt of erger nog direct wordt verkocht. Er zijn spelers die je moet prikkelen door ze op de bank te zetten of niet te selecteren, bijv. zoals Van Gaal deed bij Weasel Sneijder. Maar er zijn ook spelers die de bijna onvoorwaardelijke steun nodig hebben van hun trainer, omdat ze nog niet zo zelfverzekerd zijn. Sutalo valt naar mijn inschatting in de 2e categorie. Die gaat helemaal kapot als hij door fouten op de bank belandt.

Rugani komt hoe dan ook niet voor de bank. En op LCV zie ik ook veel liever Kaplan, Hato en zelfs Baas dan Rugani. Irritante, in de weg lopende transfer dit.

10-08-2024 10:41

wijzijndebeste123 +162799

Maar je gaat Sutalo gezien zijn aankoopbedrag niet op de bank zetten. Dat is kapitaalsvernietiging. Dus dan zal hij verkocht worden. Maar dat betekent dat je dus een extra RCV moet halen want dan heb je immers alleen Rugani als RCV en verder alleen maar LCVS (Baas, Kaplan, Hato). Dus dan komt Rugani, Sutalo gaat weg en er komt nog n talentvolle RCV?

10-08-2024 10:43

Kryptonite +76738

Horror scenario: Sutalo weg en Rugani en Rosario voor hem in de plaats. Brrrr.

10-08-2024 11:12

GDSR +2840

Ik denk zelfs dat weghorst en rugani een voorcontract hebben. Zeker weghorst rugani waarschijnlijk huurcontract.

10-08-2024 09:14

godenzonen56 +507

Laat het maar snel gebeuren, zelfde voor medic,rensch,Bergwijn,akpom,sosa

We willen transfers zien!

10-08-2024 09:08

VOETBALisOORLOG +1751

Forbs heeft wel potentie, hoeft niet 1,2,3 weg.

10-08-2024 08:34

HansBrobbey +1019

Potentie voor de 400m ja. Geen potentie voor de links of rechtsbuiten positie bij Ajax. Hooguit leuk voor een counterploeg

10-08-2024 08:53

AjaxAficionado +1450

In de voorbereiding was hij een van de fittere jongens, word kats overschaduwd op dit moment. Het is een meevaller in de voorbereiding alles wat hij er na heeft laten zien is helaas minder…

10-08-2024 09:10

Henk de Vries +11100

Femke Bol is ook fit, maar die kan ook niet voetballen

10-08-2024 09:17

AFCACruijff14 +160708

Forbs heeft 0 potentie. Is serieus de veel slechtere broer van Dennis Rommedahl.

10-08-2024 10:53

NouridolbergNeres34 +1879

Potentie om op de olympische spelen mee te doen voor de 100 meter bedoel je. Forbs is in niets een goede voetballer, die transfersom was echt belachelijk.

10-08-2024 13:02

Soccerskins v2 +43192

Laten we er even vanuit gaan dat de transfer van Rulli al rond is. Dan moeten Medic, Sosa, Wijndal, Vd Boomen, Tahirovic, Akpom. Forbs en Bergwijn sowieso nog vertrekken in 3 weken tijd, en dan mis ik er vast een aantal. Elke 2 dagen zou Ajax een transfer officieel moeten maken en dan moet Kroes ook nog tijd over hebben om aankopen te doen. Nu lijkt er voor Medic, Forbs en Bergwijn wel concrete interesse te zijn, maar Ik denk niet dat het Alex gaat lukken. Alles is te laat op gang gekomen dit jaar. Hoe dan ook kunnen we wel een hectisch einde van de transfermarkt verwachten.

10-08-2024 08:27

JP_Frost +1911

Volgens mij kan Kroes best multitasken en tegelijkertijd onderhandelen over inkomende en uitgaande transfers. Dus denk niet dat hij pas gaat shoppen wanneer één van onze huidige spelers een handtekening zet bij een andere club.

10-08-2024 08:45

Soccerskins v2 +43192

Nee hij heeft de lijntjes vast al uitgegooid, maar je moet het wel maar allemaal rond gaan maken. De laatste 10% van een transfer duurt altijd het langst.

10-08-2024 08:51

NIO +2977

Heb hier en daar verhalen gelezen dat er al onderhandelingen met spelers en clubs al voltooid is het enige wat er nog ontbreekt is de krabbel en die gaat er komen wanneer spelers vertrekken.

10-08-2024 08:54

Soccerskins v2 +43192

Bij jongens als Rugani en Weghorst geloof ik dat wel. Maar er zijn meer aankopen nodig en dat lukt je niet bij elke transfer.

10-08-2024 09:05

Yaeron +6379

Rosario is ook al rond. Het wachten is alleen op geld.

10-08-2024 09:16

Soccerskins v2 +43192

Rosario al rond? Ik dacht dat Ajax met Roberto juist iemand anders op het oog had voor die rol.

10-08-2024 09:34

FelixGassenlicht +8924

De drie dolle dwaze weken bij Ajax zijn nu gestart. Forbs is in de aanbieding voor 29 mln, Bergwijn voor 25 op te halen, Apkom voor 20, en bij Medic, Sosa en Wijndal is het zelfs 3 halen 2 betalen

10-08-2024 07:47

OuweDibbes +11706

Doe Banel er ook bij voor een mooie zegel actie.

10-08-2024 08:12

DeWijsneus +25633

Ik vrees dat je daar juist clubs mee afschrikt.

10-08-2024 08:25

JantjeBeton +2953

Zou wel een mooie vaste nieuwe actie/promotie zijn, de "Banel Zegel": voor elke dure contractspeler waar wij vanaf willen voor veel geld, krijg je er een leuke jeugdspeler bij die te licht is bevonden voor het Eerste. ;-)

10-08-2024 08:58

NatteKrant +1742

Met wat er binnenkomt voor Neto moet je gewoon 30 miljoen vragen; 25 + bonussen.

Dat zou een opsteker zijn, en zou een beetje ruimte geven financieel.

10-08-2024 06:49

NouridolbergNeres34 +1879

Niet te veel vragen, straks haken ze nog af. Die raak je aan de straatstenen niet meer kwijt.

10-08-2024 13:04

Sunny +9518

Duimen dat dit waar is. Wat een bijzonder matige speler zeg

10-08-2024 06:31

JantjeBeton +2953

Blijf dit sprintwonder toch ook een beetje een soort van Usain Bolt verhaal vinden, die een aantal jaren geleden opeens dacht: "Weet je wat, ik heb vroeger in mijn jeugd toevallig nog gevoetbald en kan bovendien erg hard rennen, en weet na mijn actieve atletiekcarrière even niet zo goed wat ik met al die vrije tijd moet gaan doen, dus laat ik weer lekker gaan voetballen, maar dan wél gelijk op topniveau hè, want ik ben ten slotte wel the Mofo GOAT."

Lang verhaal kort: Forbs is op de brommer, maar weet niet zo goed wat 'ie met een bal aan moet zodra 'ie 'em krijgt, laat staan in de kleine ruimte (wat je bij Ajax toch echt wel moet beheersen als buitenspeler).

Van mij mag 'ie kortom z.s.m. pleite. Bedankt voor bewezen diensten en strik eromheen bij een leuke vergoeding!

10-08-2024 10:56

PietZwaar +605

Ajax! just a mith...

10-08-2024 02:38

1Zlatan +5089

Lekker Henk

10-08-2024 08:03

AFCACruijff14 +160708

Wat ik graag zou zien:

Weg:
Taylor, Rensch, Sosa, Wijndal, Tahirovic, Forbs, Rasmussen, Akpom, Rulli, Banel, Medic

Verhuren: Vos, Hlynsson
Beiden hebben potentie maar graag ergens anders eerst beter worden.

Dit moet 75 miljoen op kunnen leveren. 40 procent herinvesteren en met een beetje gericht scouten wordt je er nog sterker van ons. En rijker.

Ik zou Bergwijn en Sutalo houden. Je gaat geen betere vervangers deze zomer halen met ons budget.

10-08-2024 01:06

arufred +9681

Ik zou het geschreven kunnen hebben. Volledig mee eens.

10-08-2024 01:11

MichelBoerebach +29029

Beter dan Bergwijn ga je wél halen, hoor. Tenzij we de Bergwijn van zijn beginperiode weer gaan zien.

10-08-2024 01:19

AjaxYahudi +2986

Ik denk dat Farioli er wel wat uit kan halen nog, het mooiste zou zijn als ze in Amerika hun bod verhogen en je hem in de winter kan laten gaan en je in de tussentijd een Braziliaans talentje kan laten acclimatiseren bij Jong en wat invalbeurtjes op rechtsbuiten.

10-08-2024 06:24

Spelverdeler +4638

Ook volledig met je eens. Gorter zie ik ook nog wel graag weg gaan deze zomer.

10-08-2024 01:56

MennoJerry +4102

Ben het met je eens dat je Bergwijn moet houden. Anders krijg je er zometeen een Jeppe Okkels voor terug ofzo..

10-08-2024 08:12

JantjeBeton +2953

Hoe de fakk is Juppo Ockels??? -;)

10-08-2024 11:00

MennoJerry +4102

Precies 😂

10-08-2024 12:33

Ajax2024 +2075

Fabeltjeskrant gelezen ?

10-08-2024 08:27

VOETBALisOORLOG +1751

Waar kan ik tekenen?

10-08-2024 08:35

ck69 +13049

Als Kroes dit allemaal voor elkaar krijgt deze periode verdient hij echt een standbeeld

10-08-2024 09:06

eros +4776

Vos en Hlynsson jaartje Sparta.
Geen slechte ploeg, aanvallend voetbal, veel kans op speel minuten en een samenwerkingsverband mee.

10-08-2024 10:34

JantjeBeton +2953

AFCACruijff14:

Top, deze samenvatting/conclusie, sluit ik mij ook volledig bij aan, hopelijk leest Kroesie mee!!! :-DDDD

10-08-2024 10:59

AFCACruijff14 +160708

Wat zou ik blij zijn als we nog eens een speler of 10 kunnen verkopen en dan 3 echt goede versterkingen halen. Dat zouden dan een rechtsback, creatieve spelmaker en Weghorst moeten zijn.

10-08-2024 01:02

YugoVik +32955

Weghorst 🤣

10-08-2024 01:05

AFCACruijff14 +160708

Ik snap dat jij dat niet snapt nee. Geeft niks. Velen snappen het wel.

10-08-2024 01:08

YugoVik +32955

Bloed zweet en tranen🤣...Ik wil het niet eens begrijpen. In niks een ajax speler..

10-08-2024 01:09

AFCACruijff14 +160708

Beleving, doelpunten & betrouwbaar 💪🏻

10-08-2024 01:10

YugoVik +32955

😅 Hahahaha, supporters wie hem graag zien komen, moeten wel heel waanhopig zijn..Daarbij zal ik nooit kunnen snappen waarom supporters weghorst willen zien vanwege beleving en betrouwbaarheid..

Is in niks ajax!.

10-08-2024 01:15

wijzijndebeste123 +162799

Weghorst is n prima spits voor ons momenteel. Geen typische Ajax spits maar dat is Brobbey ook niet.

10-08-2024 01:18

YugoVik +32955

Er is niks prima aan hem, past in niks bij ajax, kan geen bal vasthouden.. Geen techniek.. Rent als een dolle rond..

10-08-2024 01:19

MichelBoerebach +29029

Waanhopigheid is de waan van de dag.

10-08-2024 01:21

AjaxYahudi +2986

En toch verlegt die het spel veel makkelijker als aanspeelpunt dan onze vriend Brobbey die ook geen techniek heeft trouwens maar die komt uit onze jeugd dus dat is dan ineens wel een typische Ajax spits?

10-08-2024 06:26

Artemio +31581

Laatste goede seizoen van Weghorst is 2020/2021(20+ goals). Dat 4 seizoenen geleden. Hij wordt hier teveel op een voetstuk gezet, omdat hij gedreven is en dat laat zien.

10-08-2024 06:35

Artemio +31581

Precies. Ik heb hem live gezien in Berlijn, maar qua aannames is hij nog veel slechter dan Brobbey. Ik zie liever dat Ajax het intern oplost. Brobbey 1e spits/Traore 2e spits/Rijkhoff 3e spits. De pijlen dienen gericht te worden op het middenveld.

10-08-2024 06:40

AFCA1996L +15790

@YugoVik
Van mij hoeft de 2e spits ook geen typische Ajax speler te zijn. Het is gewoon heel lekker om iemand als Weghorst in de 70e minuut te brengen waar de gemiddelde Eredivisie verdediger echt wel even moet slikken hoor. Hij is energiek, kopsterk en scoort makkelijk. Allemaal kwaliteiten die Akpom niet bezit. Verkoop je Akpom, dan kan dat geld weer op andere posities versterkt worden. Waarom zijn we hier zo op tegen? Er zullen vast wel wedstrijden tussen zitten waar de bal er gewoon niet in wilt en juist een ander soort profiel het verschil kan maken. Ik ben ervan overtuigd dat Weghorst die speler kan zijn

10-08-2024 07:49

Lars.v +3039

Ga jij lekker ajax spelers halen.. wees blij dat er überhaupt iemand wil komen. Weghorst is echt prima, zeker voor de concurrentie!

10-08-2024 08:17

MosesD +14632

Precies! Maar geen zgn Ajax dna, dus…

10-08-2024 08:37

VOETBALisOORLOG +1751

Dat was Pantelic ook niet. Suarez, dat was een echte Ajax spits.

10-08-2024 08:37

MosesD +14632

Grappig Weghorst schiet er gewoon makkelijk meer dan 20 in, maar is geen typische Ajax spits. En wat is dat dan eigenlijk, een typische Ajax spits?

10-08-2024 09:57

YugoVik +32955

Ik vind weghorst niks

10-08-2024 10:44

JantjeBeton +2953

@wijzijndebeste123:

Brobbey is een echte jeugdexponent, een moderne versie van Kluivert, een soort 2.0 versie die aan de eisen van het hedendaagse voetbal voldoet. Maar dat vind ik, hoor. :-)

10-08-2024 11:04

JantjeBeton +2953

@AFCACruijff14:

... Je ging zo lekker Cruijffie., met je lijsie... Maar WH, serieus gap, je bent sarcastisch hoop ik, toch???😳

10-08-2024 11:02

arufred +9681

Wanneer worden er beslissingen genomen. Die kan daar naar toe en die staat op het lijstje etc. Maar tot nu toe is alleen Ruli weg. Hopelijk komende dagen verkopen en daarna 2 a 3 aankopen.

10-08-2024 01:01

MennoJerry +4102

Hou er maar rekening mee dat het bij ons pas gaat rollen aan het einde van de transferperiode.

10-08-2024 08:08

VOETBALisOORLOG +1751

Ajax werkt achter de schermen als een tierelier. Vaak zijn het dingen waar wij totaal niet van op de hoogte zijn.

10-08-2024 08:39

Rob1976 +9415

Die foto van Forbs, hij moet zn kin vasthouden, anders valt zn eigen mond van verbazing open hoe slecht hij is😂

10-08-2024 00:45

Toramanggg +7156

Lang leve de lol…

10-08-2024 00:48

Rob1976 +9415

Ach beetje gekkigheid moet kunnen. Ik gun hem ook zeker wel het beste, maar liefst niet meer bij ajax.

10-08-2024 00:49

JantjeBeton +2953

Same!!! ;-)

10-08-2024 11:07

QueSera +1706

Forbs voor Neto? Kan niet waar zijn

10-08-2024 00:31

wijzijndebeste123 +162799

Tot dusver lijkt serieus:
Rulli naar Marseille
Forbs naar Wolves
Bergwijn naar Leicester
Medic naar Duitsland

Geruchten over:
Interesse in Sosa
Beweging rondom Akpom
Wijndal al 2 dagen niet op de Toekomst (transfer?)

Hopelijk komt t vertrek van de eerste 4 spelers binnen n week rond. Die andere 3 plus Tahirovic hopelijk daarna nog. Branco en Hendo zie ik (helaas) niet meer vertrekken.

10-08-2024 00:29

AFCACruijff14 +160708

Ik hoor al dagen niks meer over Bergwijn. Hoop ook eens dat dingen nu rond komen.

10-08-2024 00:56

wijzijndebeste123 +162799

Zullen nu wel vol in onderhandeling zijn mag ik hopen.

10-08-2024 00:59

Mv9494 +16607

Ik vind het zonde van Tahirovic. Ik vind hem echt potentie hebben. Maar ben vast de enige

10-08-2024 01:04

wijzijndebeste123 +162799

Ben t absoluut met je eens. Zie liever Branco vertrekken.

10-08-2024 01:06

AFCACruijff14 +160708

Hij heeft potentie, maar is denk ik nu geld waard en hij heeft meerdere concurrenten voor zich.

10-08-2024 01:09

Ajax2024 +2075

Branko heeft een goede trap maar is veel te traag.

10-08-2024 08:29

Patrick020 +22225

morgen tot 16;00 geen leuke pot, jammer.

10-08-2024 00:19

Ajax4proud +10780

Als hij verkocht kan worden dan is dat al mooi, elke speler is er één. Zolang Ajax ook spelers terug haalt die wel de kwaliteit hebben.

10-08-2024 00:16

JariLitmanen87 +7934

Ajax heeft een bod van 15 miljoen +3 miljoen in bonussen geaccepteerd.

Ongekend, winst maken op deze atletische draver die er werkelijk helemaal niets van kan.

Pluim voor de staf.

10-08-2024 00:11

fc Barcelona_ke +19239

Welke winst bedoel je hahaha
City heeft recht op twintig procent van doorverkooppercentages..

10-08-2024 00:13

JariLitmanen87 +7934

20% over de winst, niet over het verkoopbedrag.

10-08-2024 00:14

Robertini +38867

Meestal is die 20% alleen op de winst.

10-08-2024 00:58

wijzijndebeste123 +162799

Geen betrouwbare bron meldt dit toch? Alleen n Wolves supportersaccount op X met nauwelijks volgers

10-08-2024 00:14

AFCACruijff14 +160708

Eerst maar eens zien dat dit klopt. Zou een perfecte deal zijn, dat wel.

10-08-2024 00:57

Ajax2024 +2075

Niet alles geloven.

10-08-2024 08:30

Caelintroy +1652

Strik erom en cashen maar…..

09-08-2024 23:51

Goudhaantje89 +5408

Zijn basistechniek is om te janken !!!

09-08-2024 23:34

wilbert.b +3101

25 bergwijn en 15 forbs rulli 4 medic 4
Gaat de bal eindelijk rollen

09-08-2024 23:33

MaxPower +2580

Ok en wie staat er dan linksbuiten? Je hebt dan nog alleen de 19 jarige Godts over

09-08-2024 23:39

wilbert.b +3101

Lijstjes liggen klaar

09-08-2024 23:42

MaxPower +2580

Dat hopen we dan maar

09-08-2024 23:42

Goudhaantje89 +5408

Danjuma of kostic !!!!!

09-08-2024 23:43

MaxPower +2580

Danjuma was een heel goede speler. Maar al 2 jaar komt hij nog nauwelijks aan de bak. Ik denk na een blessure. Dus de vraag is, hoe goed is hij nog? Toch wel een risico

09-08-2024 23:45

fc Barcelona_ke +19239

veel gepasseerd door Everton en Spurs! in Engeland is gewoon sterkst competitie ter wereld. Bergwijn was ook niet geweldig!

09-08-2024 23:51

MosesD +14632

Dat hebben we bij ons gezien…

10-08-2024 00:25

Welja +712

Er zal toch wel een B-speler zijn op die positie? liever 5de met eigen spelers, als 1ste met een alleen maar gekochte spelers.

10-08-2024 00:42

sucre +15096

@wela, wat zeg jij nou?!

10-08-2024 00:46

Ferd +38293

Danjuma kwam er in Spanje en Engeland niet aan te pas en staat al jaren stil.

10-08-2024 06:21

Ferd +38293

Bergwijn was in Engeland niet fantastisch nee, maar bij Ajax ook ruk. Dus dat is geen argument om de Engeland gefaalde danjuma maar te halen

10-08-2024 06:22

Jopienr14 +416

Hij kan er helemaal niks van dus top als
ie verkocht wordt

09-08-2024 23:33

joman1234 +279

Wegwezen, alsjeblieft

09-08-2024 23:32

Mv9494 +16607

Forbs is een waardeloze speler. Hopelijk snel verkocht.

09-08-2024 23:32

korem +878

Zou die Sergio Roberto een versterking voor ons zijn ? Hoop ergens op nog wel een tropische verassing ! Antony huren ?

09-08-2024 23:29

fc Barcelona_ke +19239

Vervelende mannetje Antony hoef ik niet hebben.
Sergi als back zie ik wel zitten!

09-08-2024 23:36

afca4eva +5915

Vervelend of niet de Antony bij ons was fantastisch

09-08-2024 23:43

danny006 +478

jup .. was

10-08-2024 00:03

Ajax4glory +3254

antony huren ... luever niet

10-08-2024 00:23

wilbert.b +3101

Zal morgen wel forbs medic en de hele bende

09-08-2024 23:28

korem +878

We hebben echt niet zo’n slechte selectie hoor als je akpom en forbs verkoopt en daar 1 of 2 gerichte aankopen voor doet ! Ik denk dat zowel bergwijn als berghuis nog wel revanche gaan laten zien. Voorin bergwijn brobbey traore en berghuis 10 moet je toch boven een az en Twente kunnen eindigen lijkt me

09-08-2024 23:28

mokum007 +6516

Dat is de probleem niet het voorhoede , op de middenveld daar moet echt veranderen

09-08-2024 23:34

Ajax2024 +2075

Dat hebben we vorig seizoen gezien. Selectie voor de 3e plek. PSV en Feyenoord zijn veel sterker. Zeker op de bank.

10-08-2024 08:32

barry1988 +23986

https://x.com/Wolves_NewsITK/status/1822014447508238449?t=cjX_lSvRACbzlXHeJNmaGg&s=19

Wolves en Ajax rond voor €15 miljoen plus €3 miljoen aan bonussen. Volgens dit kanaal op X.

09-08-2024 23:25

E5314 +1111

Hmmm had voor 20 gegaan …i

09-08-2024 23:38

barry1988 +23986

Had ook graag een percentage doorverkoop gezien om het percentage wat wij aan City moeten afstaan te compenseren.

09-08-2024 23:39

wijzijndebeste123 +162799

Geen betrouwbaar kanaal ofwel?

09-08-2024 23:39

barry1988 +23986

Nu ik naar het aantal volgers kijk. Niet echt.

09-08-2024 23:40

E5314 +1111

Maar heeft vast te maken met doorverkoop percentage die niet veel hoger is dan aankoopbedrag *

09-08-2024 23:39

DeWijsneus +25633

Als dit waar is ga ik mij helemaal bezatten! Als dit niet waar is ga ik mij helemaal bezatten! In de tussentijd ga ik mij helemaal bezatten!

09-08-2024 23:57

NipeB +15765

Aardig verlies dan gezien het doorverkoop percentage van City. Heb je niks aan, als dit klopt. Kun je ook niks van herinvesteren.

10-08-2024 00:07

Robertini +38867

Meestal is doorverkooppercentage alleen op de winst.

10-08-2024 01:00

Ferd +38293

Kleine winst, aangezien het doorverkooppercentage over de winst gaat.

10-08-2024 06:23

NipeB +15765

Dat staat nergens bij dus ik weet niet of dat hier is afgesproken. https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/transfer-news/man-city-transfers-ajax-borges-27454947

10-08-2024 08:15

Robertini +38867

Dat account heeft 211 volgers... Ik betwijfel ten zeerste dat dit geloofwaardig is.

10-08-2024 00:59

Babangida83 +23809

Ik zie liever Bergwijn vertrekken ivm zijn salaris die erg drukt op de begroting. Forbs kan bovendien nog veel verbeteren dit jaar. Gaat met de wedstrijd beter spelen. Ik denk dat Godts straks de nummer 1 op die positie wordt, maar er zullen nog genoeg momenten zijn dat Forbs speelminuten krijgt. En dan kan hij zomaar 30 miljoen waard zijn volgend jaar. Met zijn cv en zijn leeftijd een absolute gem.

09-08-2024 23:23

Patrick78 +51483

Forbs een absolute gem?

In welke wereld?????

09-08-2024 23:25

Babangida83 +23809

In wereld die zich niet laat leiden door emotie. Kijk zijn statistieken en de clubs waar hij voor gespeeld heeft. Én zijn leeftijd. Plus dat hij met zijn snelheid echt heel moeilijk te verdedigen is, mits goed gebruikt.

09-08-2024 23:29

Ajax412 +1324

Waar heeft ie in het eerste gespeeld dan? Alleen bij Ajax, waar ie uiteindelijk toch gewoon op de bank gaat belanden. Ik mag de jongen heel graag en hij heeft bepaalde kwaliteiten, maar niet de kwaliteiten die bij Ajax passen. Als je 15-20 miljoen kan vangen moet je gewoon eieren voor je geld kiezen. Als Bergwijn blijft heb je Godts daar nog achter, als Bergwijn weg gaat kun je een gerichte aankoop doen.

09-08-2024 23:31

Patrick78 +51483

@Babangida83

Je verwart Carlos Forbs met Tijjani Babangida……

09-08-2024 23:34

Laudruppeltje +3878

In een wereld waar Daley ook door AS naar de uitgang werd gedirigeerd, maar in Spanje helemaal weer tot bloei kwam.

10-08-2024 00:48

Babangida83 +23809

@Ajax412, Dus als iemand niet bij Ajax past, is het ineens geen gem meer?

Vos kun je ook voor miljoenen verkopen. Clubs betalen op basis van potentie. Leeftijd is belangrijker dan aantal wedstrijden in Ajax 1. Al heeft Forbs in principe vorig seizoen de stap gemaakt van City 2 naar Ajax 1. Logisch dat hij niet alles speelt.

Dat hij straks wisselspeler wordt, dat weten we niet. Dat is waarzeggen. Hij speelt nu al veel beter dan vorig seizoen, toen hij geen zelfvertrouwen had. Zit echt nog veel rek in. Net zoals er veel rek in Conceicao zat. En ook die heeft echt nog ruimte voor ontwikkeling, maar dit seizoen al 30 miljoen waard. Jonge buitenspelers met potentie. Dan is 30 niet eens zo duur. En Forbs was bij City en in onze voorbereiding op dit seizoen, super efficiënt.

Je eigen speler onnodig downplayen. Hoeft helemaal niet.

10-08-2024 09:07

wilbert.b +3101

https://x.com/dilanodh/status/1822016644530761952?s=46&t=zbeJuTRAQRTDbPQfvlv5nQ

09-08-2024 23:23

DEELM +11891

Als die gasten serieus 63mln ontvangen dan moet Ajax ook gewoon min. 25mln vragen. 63 is namelijk echt veel teveel voor Neto, dus dan betalen ze ook maar wat extra voor Forbs. Daarnaast is Forbs homegrown, dus dat zijn ook wat extra miljoenen.

09-08-2024 23:22

fc Barcelona_ke +19239

Forbs is helaas Portugees!

09-08-2024 23:25

Oxxer +163780 moderator

''Forbs is helaas Portugees! ''

Beter inlezen , de nationaliteit van Forbs is irrelevant , hij begon op 11 jarige leeftijd in de Man City jeugd, dat maakt hem een homegrown speler.

09-08-2024 23:41

DEELM +11891

Dank u Oxxer.

09-08-2024 23:42

Oxxer +163780 moderator

@DEELM

Graag gedaan

09-08-2024 23:50

Ferd +38293

Maar wel homegrown. Homegrown heeft met de voetvalopleiding te maken en niets met nationaliteit

10-08-2024 06:24

supportajax +23

Op x meldt dat Wolves fan account een akkoord van 15 miljoen met 3 miljoen aan bonussen. Wordt geen probleem verwacht voor het persoonlijke akkoord

09-08-2024 23:08

OuweReus +592

https://x.com/Wolves_NewsITK/status/1822014447508238449?t=h7vYjpLxJGBNPZ94zQJtyQ&s=19

15 miljoen geaccepteerd door Ajax volgens deze bron.

Edit: ik zie dat dit deze bron niet al te veel volgers heeft, dus het kan gewoon bullshit zijn. Laten we hopen dat het waar is.

09-08-2024 23:07

woutpeters08 +3027

Zou fantastisch zijn

09-08-2024 23:09

NipeB +15765

Helemaal niet. Is gewoon verliespost dan. Maakt niet eens de afschrijving goed.

10-08-2024 00:08

Ferd +38293

Nipe, je snapt weinig van boekhouden he?

10-08-2024 06:25

fc Barcelona_ke +19239

Betrouwbare X?

Raar dat Mike of Tim nog geen nieuwtje over Forbs tot nu gehad?!?!?

09-08-2024 23:10

ditisdebeslissing +4161

Die is frikandellen eten.

09-08-2024 23:22

Ajax4glory +3254

of bitterballen ik hoop dat hij zijn muil verbr ... ach laat ook maar

10-08-2024 00:26

Rodsje +14629

Onzin bron

09-08-2024 23:10

fc Barcelona_ke +19239

dan leed Ajax wederom de bedrag verlies! op dit moment zou Ajax rond 4 miljoen kunnen uitgeven voor nieuwe vleugelaanvaller!

09-08-2024 23:11

MaxPower +2580

Zijn dit dan Britse ponden? Dat betekent dus iets van een 17,5 miljoen euro en ik lees nog eventueel 3 miljoen pond extra dat is dan samen iets van een 21 miljoen euro. En dat is lang niet zo slecht voor een speler als Forbs

09-08-2024 23:13

MaxPower +2580

Ah indeed. 15 + 3 miljoen euro is altijd nog wel acceptabel

09-08-2024 23:16

NipeB +15765

Nee dat is het niet. 20% gaat naar City. Je leidt gewoon verlies.

10-08-2024 00:09

AjaxSoCal +1961

20% van de winst

10-08-2024 00:41

OuweReus +592

Volgens Jose De La Verde gaat het om 20% van de winst.

10-08-2024 05:11

milan-jantje +2834

Gewoon 20 vragen krijgen 60 voor Neto krijgen is een fooitje voor Engelse clubs.

09-08-2024 23:07

Gewoon Gijs +18312

man man wat een niveau loopt er rond, Farioli maakt er het beste van, maar het valt niet mee

09-08-2024 22:53

Patrick020 +22225

hopelijk gaat het vanaf komende maandag echt helemaal los, meerdere uitgaande transfers en 2 inkomende tranfers. Dit is het moment!

Heeft lang genoeg geduurd nu.

Dan zondag wel even winnen van Heerenveen, zal nog niet zo makkelijk gaan verwacht ik.

09-08-2024 22:45

36 +8548

We zitten helaas door extreem wanbeleid in de situatie dat we eerst moeten verkopen
Engelse clubs leggen makkelijker geld neer, Forbs en Akpom verkopen aub

09-08-2024 22:35

SuperMidoGodenzoonBananenpuddingTainio +4475

Toen ik zei dat Forbs de Labyad was van deze voorbereiding werd ik hier uitgelachen.

De meesten hier zijn sneller van hun mening teruggekomen dan een sprint van Forbs zelf.

09-08-2024 22:34

Amsterdammert1987 +288

Bergwijn. Brobbey. Traoré
Berghuis. Henderson
Rosario
Hato Kaplan Rugani Sergi
Ramaj

Godts. Weghorst. Gaaei
Taylor. Hlynsson
Mannsverk
Baas Janse Sutalo Rensch
Pasveer

09-08-2024 22:31

Klemmen +2614

Sutalo is 1e elftal. Niet tweede

09-08-2024 22:41

BakkalBijter +11624

Tel even op wat voor restwaarde er in dat team staat en bedenk dat we elk jaar nog steeds voor miljoenen moeten verkopen om rond te komen.

09-08-2024 22:46

JGAjaxx +1212

In ieder geval Ramaj, Hato, Kaplan, Bergwijn en Brobbey. Als zij zich goed ontwikkelen kan dat en flinke restwaarde zijn.

09-08-2024 23:09

milan-jantje +2834

Er is echt geen enkele reden tot nu om Baas eruit te halen voor Kaplan.

09-08-2024 23:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.