Veltman kan weinig zeggen over eventuele terugkeer bij Ajax: 'Ze hebben mijn nummer'

door Jon van Dam 102

Bron VoetbalPrimeur

Veltman kan weinig zeggen over eventuele terugkeer bij Ajax: 'Ze hebben mijn nummer'

door Jon van Dam 102

Bron VoetbalPrimeur

Joël Veltman kan niet beloven dat hij in de toekomst ooit nog voor Ajax komt te spelen, zo vertelt hij in gesprek met VoetbalPrimeur. De 33-jarige verdediger van Brighton & Hove Albion zit goed op zijn plek in het zuiden van Engeland, waar hij zich inmiddels thuisvoelt. Toch houdt Veltman goed contact met onder meer Alex Kroes.

Hoewel Veltman deze zomer uit zijn contract loopt in Brighton, is er een optie om zijn contract te verlengen. De mandekker geeft aan erg op zijn plek te zitten en sluit een langer verblijf niet uit. 'Ja, het is zeker een optie om mijn carrière hier af te sluiten. Dit is mijn tweede huis. Ik heb tijdens mijn carrière in Amsterdam en in Brighton gewoond.'

Veltman sprak afgelopen zomer met Ajax' technisch directeur Alex Kroes, maar ondanks het recente vertrek van Devyne Rensch naar AS Roma is er nooit sprake geweest van een winterse terugkeer naar Amsterdam. 'Nu is er geen contact geweest. Ik weet hoe het werkt. De financiële middelen moeten er zijn, net zoals dat er een plekje vrij moet zijn. Als Ajax het echt wil: ze mogen me bellen, ze hebben mijn nummer.'

'Snap dat mijn naam of die van Kenny Tete wordt genoemd'

De geroutineerde Veltman geeft aan deze winter sowieso bij Brighton & Hove Albion te blijven. Toch vindt hij het niet erg om te lezen dat zijn naam aan Ajax gekoppeld wordt. 'Het is natuurlijk hartstikke mooi dat je in verband wordt gebracht. Ik heb nog steeds gesprekken met mensen daar, ik kom er vandaan. De link is snel gelegd, als een rechtsback weggaat en ik heb een aflopend contract - weliswaar met een optie. Dan snap ik dat mijn naam, of die van Kenny Tete, genoemd wordt.'

Tekst gaat verder onder de foto.

joel veltman
Veltman won afgelopen seizoen twee keer van Ajax in de Europa League.

Of Veltman op den duur nog terugkeert bij Ajax, laat hij in het midden. 'Het is moeilijk te zeggen of ik ooit terugkeer bij Ajax. Ik ga niet zeggen dat ik terug ga keren, net als dat ik niet ga zeggen dat ik voor de rest van mijn carrière bij Brighton blijf. De komende maanden gaan duidelijkheid geven. Ik ben happy hier.'

Lees meer over:
Plaats reactie

Spielmacher +10586

Was erg blij toen hij wegging, zou nu erg blij zijn als hij terug kwam.

30-01-2025 20:43

MarkP +21326

Nu is hij nog top maar hij wordt wel 34 en dan kan het elk moment minder worden. Niet doen.

30-01-2025 20:40

ajasibu +546

hoe enorm ik hem ook waardeer, we moeten vooruit. Joel, je tijd bij Ajax is geweest.

30-01-2025 20:14

Nr.10 +109748

Bel hem maar!

30-01-2025 19:53

Kale +1080

Laten we wel wezen, hij zou wel gek zijn om Brighton te verruilen voor Ajax - op dit moment.

30-01-2025 19:39

FrancescosRavioli +14801

Als ie het wel zou doen is hij wel een enorme Ajacied in hart en nieren.

Overigens twijfel ik daar niet aan bij hem.

30-01-2025 20:08

Kale +1080

Eens, ik zie 'm graag komen!

30-01-2025 21:03

Berghuis +14101

Niet gedacht ooit te zeggen. Maar deze jongen moeten we gewoon direct halen als het kan. Zeer stabiele back in de PL en dat wil wel wat zeggen..

30-01-2025 19:32

BlueDuke +4414

Hoop dat hij komt van de zomer. Nu mag ook

30-01-2025 19:21

Harrier Du Bois +38246

In mijn optiek de ideale rechtsback volgend seizoen. Hij is zeer stabiel in de Premier League, Brighton fans lopen weg met hem.

30-01-2025 19:20

IboAFCA +16040

Contract loopt af in 2025, dus Kroes zal m wel huren met optie tot koop

30-01-2025 19:16

Henk de Vries +11061

Nee, gewoon nee

30-01-2025 19:11

Aram +17556

30+ met een hoog salaris.
Sla je slag Alex!

30-01-2025 18:18

Bonno1978 +6384

Laat altijd z'n liefde blijken voor de club waar hij door een deel van de zogenaamde fans werd verguisd. Speelt nu basis Premier League, potjes tegen Arsenal en Liverpool en verdient meer en krijgt daar de waardering. Waarom zou je nu terug willen? Ik snap wel dat het een optie is om daar af te sluiten. Succes Joël en mooi dat je nooit negatief bent over onze club....

30-01-2025 18:15

Devid87 +3532

Doet het inderdaad een stuk beter daar dan dat hij bij Ajax deed. Dus inderdaad, lekker in Engeland blijven. En wij moeten leren om vooruit te kijken.

30-01-2025 18:27

DePitbull +2709

Jaaaaaaaaa

30-01-2025 18:14

emieltjuhh +17518

Lekker daar blijven

30-01-2025 18:05

Zomer +1834

Dat moet toch het idee van Kroes zijn geweest: Regeer een half jaar op back, daarna Veltman en Regeer naar het middenveld nadat Taylor is verkocht

30-01-2025 18:05

Aram +17556

Je zei de woorden “idee” en “Kroes” in 1 zin!

30-01-2025 18:19

Bjorn +11942

Zou eenvoudig een van de betere zijn in Nederland op dit moment.

Met Veltman finale EL, twee titels en halve finale CL. Maar altijd afgezeken.

30-01-2025 17:55

Devid87 +3532

Misschien ook terecht? Ze zeiken hem niet af vanwege zijn houding, maar hij maakte ook gewoon erg veel fouten op beslissende momenten.

30-01-2025 18:28

Ferd +38006

dat 'veel fouten' is fabeltje dat een eigen leven is gaan leiden. Net als de onzin dat hij veel kaarten pakte, wat met keiharde cijfers te ontkennen valt. Veltman was gewoon een pispaaltje die overal de schuld van kreeg.

31-01-2025 03:59

Brooklyn +4120

N
Ken er nog één: de Ligt. Zou je die weigeren?

31-01-2025 10:59

Devid87 +3532

Net zoals dat het een fabeltje is dat hij zo belangrijk was. Prima verdediger - niets meer en niets minder.

31-01-2025 13:20

Slang3 +45370

Omdat met veltman of door veltman een groot verschil is

30-01-2025 19:06

josajacied +3516

Veltman krijgt te weinig respect in Nederland.
Jarenlang basis bij Brighton in de Engelse subtop, dan moet je wat kunnen.
Vind hem ook altijd een ratje, dat is wat Ajax ook nodig heeft een beetje vuiligheid.

30-01-2025 17:54

Jarikoning +7067

Toen niet goed genoeg en nu dus wel? Lat is omlaag of Veltman is nu beter?

30-01-2025 17:51

Jeroen90 +1065

Hij was wel goed genoeg, alleen bevinden zich onder onze supporters de nodige azijnzijkers.

30-01-2025 18:01

Jarikoning +7067

Je mag als supporter alleen klappen? Zeiken en klagen mag niet? Het gaat ook geweldig de laatste 3 jaar

30-01-2025 18:34

Adt +1649

De laatste 3 jaar speelde Veltman niet bij Ajax

30-01-2025 18:39

Jeroen90 +1065

Dit bedoel ik dus. Sommige spelers worden overduidelijk gebruikt als kop van jut en krijgen altijd de schuld als het misgaat, of het nou wel of niet aan hen ligt. In jouw geval zelfs als ze op dat moment niet eens bij de club zijn.

30-01-2025 18:41

TeringHenkie +27785

Het was ook wel een grote matennaaistreek van Veltman, toen met die blessure van Traoré tegen Sparta.

30-01-2025 18:48

Jeroen90 +1065

Tegen Sparta kan ik me niet herinneren. Herinner me wel een thuiswedstrijd tegen Heerenveen, toen ie wees naar een medespeler alsof die geblesseerd was en hij de bal ging uitspelen. Om op het moment dat zijn tegenstander zich omdraait, doodleuk er voorbij te dribbelen. Ik weet nog goed dat daar veel kritiek op was, maar ik heb me helemaal stuk gelachen toen. Het is weer eens wat anders dan een fopduik of dat eindeloze gerol na ieder tikje. Want zeg nou zelf, dat komt toch op hetzelfde neer?

30-01-2025 18:54

Ferd +38006

het was slim, die tegenstanders waren gewoon extreem naïef en Veltman kent de regels van het spel

31-01-2025 04:00

Jarikoning +7067

Maar als een 010 speler het doet loop je te schuimbekken

31-01-2025 08:31

Craain +4919

Ik vond Veltman de laatste jaren bij Ajax erg goed hoor. Dat zien veel mensen helaas niet. Veltman deed niet alleen op zijn positie, linksachter maar ook op de positie van Sanchez om hem te ondersteunen.

Daarnaast had hij veel te maken met Schone die niet sterk was in een verdedigende werk. Tuurlijk pakte hij veel gele kaart. Echt in dienst van het elftal.

Net als Viergever aan de andere kant die te maken had met de onervaren de Ligt en ervoor Ziyech.

Veltman en Viergever hadden het erg druk. Het waren echt een enorme werklust en werkethiek. Hun conditie waren geweldig, 90 minuten alleen maar bezig... Tuurlijk maken ze hier en daar wat fouten maar ze hebben echt maximaal van hun kunnen gepresteerd.

31-01-2025 08:51

Brooklyn +4120

Naast Frenkie in zijn laatste jaar zag iedereen er matig uit.

31-01-2025 11:01

Amp +36866

Lekker daar blijven of een nieuw avontuur aangaan, Joel. Bij bha wordt je gewaardeerd, en een nieuw avontuur kan ook nog leuk zijn gezien het einde van je carriere ook vrii snel kan komen. Hier zal je weer worden neergehaald

30-01-2025 17:49

JS16 +2535

Psies, mensen vergeten even dat hij werd uitgekotst in Amsterdam. Die jongen ging weg en bijna iedereen was blij hier. Strik dr omheen... zo gaan we vaak met spelers om hier

30-01-2025 17:52

AFCACruijff14 +159087

Veltman is altijd welkom. Zou een mooie transfer zijn komende zomer. Kan centraal en rechtsback, kent het Ajax spel door en door, kent de club door en door en hij heeft zich jaren moeiteloos overeind gehouden in de subtop van Engeland. Gewoon knap van hem.

30-01-2025 17:42

TeringHenkie +27785

"kent het Ajax spel door en door"

Daar heb je toch geen ene kloten aan als Farioli trainer is? Het Ajaxspel mag helemaal niet van Farioli!!

30-01-2025 17:56

AFCACruijff14 +159087

Ik vermoed dat Farioli na dit seizoen weg is.

30-01-2025 17:57

Spectre +2237

Dat weet ik wel zeker

30-01-2025 18:03

Tadic020 +1813

Die zou ik in de zomer terughalen

30-01-2025 17:41

Baco123 +5462

Is transfervrij aankomende zomer.
Dus zie hem graag terug naar Ajax komen.aankomende zomer.
Geen club is er zo mooi als Ajax dus kom maar naar huis kerel.

30-01-2025 17:33

Evil-phantoom +796

Die komt nooit meer terug als speler tenzij hij op krukken loopt. Dat merk je aan dit hele verhaal.

30-01-2025 17:33

DankzijCruijff +48481

Normaliter zou ik denken dat we nul kans maken onder de huidige omstandigheden, maar Veltman is wel een échte. Wellicht één van de spaarzame keren dat clubliefde de positieve doorslag geeft voor ons komende zomer. Weet zeker dat de mensen die hem niet graag zien komen bijna geen Brighton hebben gekeken de afgelopen jaren.

30-01-2025 17:31

AFCACruijff14 +159087

Of Ajax destijds. Want Veltman speelde over het algemeen gewoon prima voor ons, maar 2 of 3 domme momenten blijven altijd hangen bij een groepje.

30-01-2025 17:42

Ferd +38006

het komt niet vaak voor AFCACruijff14, maar we zijn het een keer roerend met elkaar eens.

31-01-2025 04:01

Bergkam +4602

Zou nu misschien de beste verdediger zijn bij ons. Was destijds de minste verdediger in een veel beter elftal, m.i.

30-01-2025 17:30

JohanDW +581

Vreemd dat er niet op z’n minst contact is geweest.

30-01-2025 17:29

The "O" +783

Of je leest het artikel even.

30-01-2025 18:00

JohanDW +581

Of jij…

30-01-2025 18:13

The "O" +783

Er staat toch dat er in de zomer contact is geweest. En hij geeft aan in de winter sowieso niet weg te gaan uit Engeland?

30-01-2025 18:16

JohanDW +581

Ik citeer maar even:

. 'Nu is er geen contact geweest. Ik weet hoe het werkt. Als Ajax het echt wil: ze mogen me bellen, ze hebben mijn nummer.'

30-01-2025 18:21

The "O" +783

Klopt maar erboven staat dat er van een winter transfer nooit sprake is geweest. Daarbij moet je een 1.5 jaar contact afkopen want dan wordt die optie natuurlijk gelicht en je moet de hoofdprijs betalen omdat je een ɓasisspeler wil halen. Ik snap in deze Kroes wel. Ajax is helemaal niet in de positie om op dit moment Veltman te halen.

30-01-2025 18:26

JohanDW +581

Dan had je Rensch niet moeten verkopen, als je je geen kwalitatief gelijkwaardige vervanger kan veroorloven.

30-01-2025 18:37

The "O" +783

Misschien niet nee.

30-01-2025 18:41

4keeroprij +559

Serieus bizar als Kroes dit laat lopen. Heel duidelijk dat Veltman best wel terug wilt komen, speelt nu al jaren op goed niveau mee bij Brighton dat een van de leuker voetballende ploegen in de premier league is. Als je deze gast terug haalt, is hij op Sutalo na waarschijnlijk direct de beste verdediger van de Eredivisie (aangezien Hato, Hancko en Boscagli waarschijnlijk weggaan). Ik weet dat mensen hun vooroordelen hebben over hem, maar als je gewoon realistisch kijkt, is dit echt het beste wat je gaat krijgen. Ook beter dan Tete bijvoorbeeld, die qua type speler veel beter bij een team past dat lekker verdedigt in een 442 dan bij Ajax waar we vaak het meeste balbezit zullen hebben.

30-01-2025 17:22

Juan62 +45644

Waar haal jij uit dat hij als speler terug wil komen? hij is gewoon heel diplomatiek
that's it.

30-01-2025 17:31

MidMid +5623

Oneens. Hij is zeker diplomatiek, maar gaat ook nog wel iets verder. Je kan ook gewoon zeggen: misschien keer ik ooit terug, maar nu nog niet. Hij maakt duidelijk dat Ajax zijn nummer heeft. Misschien is een terugkeer deze winter niet haalbaar, maar in de zomer wel. Ik zou als ik Ajax was de telefoon pakken. Je weet nooit of hij terugverlangt naar Nederland, naar de rest van de familie, kinderen die naar school moeten etc. Geld zal Veltman inmiddels voldoende hebben verdiend, dus financieel is er ook geen reden meer om perse in Engeland te blijven.

30-01-2025 17:39

JariJari +14835

Uit zijn woorden. Maar hij heeft wel wat waardering nodig: het idee dat Ajax hem supergraag terug haalt. Daar lijkt het vooralsnog niet echt op en dan gaat hij Brighton waar hij enorm gewaardeerd wordt niet opgeven ondanks dat Ajax zijn club is.

Is snap Jöel heel goed en zou er (als mede-Ajacied) ook zo in staan.

30-01-2025 17:39

AFCAMM +11317

Zou daar blijven, waar je gewaardeerd wordt. Als het hem er niet beviel, prima, maar anders zou ik daar niet weggaan.

30-01-2025 17:18

Ajax27 +18966

Waarom niet gewoon Alders definitief doorschuiven? Is 19, wordt in mei alweer 20, maakt een erg goede fase door. Hem laten concurreren met Gaaei... is toch gewoon te doen?

Zelfde voor se linksbuiten positie. Waarom nu nog in alle haast naar middelmatige spelers als Forbs kijken terwijl je een toptalent achter de hand hebt? Schuif Bounida door, geef m een bonus per wedstrijd, goal enof assist die hij geeft en schotel m aan het einde van het seizoen een contract voor. Als we CL halen en hij dit seizoen al veel minuten maakt hebben we voor komend seizoen met hem en Godts 2 goede opties.

30-01-2025 17:17

JohanDW +581

Gaaei is toch veel minder dan Rensch? Verdedigend sowieso.
En Albers heb je nog niet getest.
Dus erg risicovol wat jij voorstelt.

30-01-2025 17:31

Ajax27 +18966

En een onbekende buitenlandse speler is geen risico? Of een 21-jarige middenvelder zien als rechtsback is geen risico? Risico's zijn er altijd.

Feit is dat de Ajax school altijd vanuit de eigen jeugd heeft gedacht. De situatie nu vraagt om een nieuwe rechtsback... die heb je in Jong rondlopen, dus waarom niet doorschuiven?

Nu Godts weer is geblesseerd snap ik dat je niet alleen op Bounida kunt leunen dus daar moet sowieso iemand bij.

31-01-2025 15:20

Ferd +38006

juist, Alders doorschuiven en komende zomer heb je Gooijer ook weer terug. Dan zit je weer ruim in de rechtsbacks

Bounida een bonus per wedstrijd, prima, maar geen bonus per goal of assist, dat werkt egoïsme in de hand. Winstbonus is wel weer een optie, want dan maakt het niet uit wie scoort

31-01-2025 04:03

36 +8408

Joel mag zo terugkomen

30-01-2025 17:17

Baco123 +5462

Ja haal ik hem wel op aan de Engelse zuidkust

30-01-2025 17:44

Simpelishetmoeilijkst +24854

Ben blij voor Joel dat hij het erg naar zijn sin heeft in Brighton. Goede jongen, echte Ajaxied, zelfs al werd hij enorm vaak afgekraakt .

30-01-2025 17:16

GiannisAntetokounmpo +8383

Veltman heeft bij Brighton een veel beter salaris, een basisplaats, hij speelt in de beste competitie ter wereld en krijgt veel meer waardering.

Bij het eerste te korte balletje terug op de keeper wordt Veltman hier weer afgemaakt...

Noem mij 1 reden waarom hij terug zou keren?

30-01-2025 17:16

4keeroprij +559

Liefde voor Ajax, wat ook wel weer blijkt uit dit interview. Dat is kennelijk genoeg en daar moet je als club gebruik van maken

30-01-2025 17:19

GiannisAntetokounmpo +8383

Ik heb altijd het gevoel dat dit praatjes zijn voor de buhne en dat spelers pas serieus op een terugkeer in willen gaan als zij op een hoger niveau in het buitenland zelf niet meer meekunnen..

En bovendien is het dan vaak al vergane glorie..

Kan me niet herinneren wat de laatste Ajacied was (na Rijkaard) die op oudere leeftijd terugkeerde en daadwerkelijk iets toevoegde aan Ajax...

30-01-2025 17:23

Juan62 +45644

@ GiannisA

ff uit het koppie Cruijff Davids Blind Witsche Litmanen die succesvol terugkwamen.

30-01-2025 17:36

GiannisAntetokounmpo +8383

Blind was in zijn prime op het moment dat hij terugkwam, en Davids is toch ook alweer ruim 15 jaar geleden

30-01-2025 17:43

Ferd +38006

Davids en Litmanen waren meer geblesseerd dan fit in hun tweede periode. Dat noem ik niet echt een succes.

31-01-2025 04:05

Suavimani +11650

Bel maar dan, is niet meer dezelfde spelers als die weg ging. Directe versterking ten opzichte van Rensch.

30-01-2025 17:09

Dirigent +6808

Veltman werd door 80% van de fans uitgekotst en nu wil iedereen hem hebben??

30-01-2025 17:05

ajax4ever001 +17936

Dat is niet helemaal waar wat je daar zegt

30-01-2025 17:06

Dirigent +6808

Een veltmannetje was zo ongeveer zn slogan hier op Showtime.

Blind
Ziyech
Taylor
Rensch

Werden ook allemaal uitgefloten door de eigen fans...

30-01-2025 17:09

FTS95 +15812

Was ook terecht de kritiek. Slecht spel, onnodige rode kaarten. Uitfluiten vind ik waardeloos. Gezien de huidige staat van de selectie en premier league ervaring van Veltman is het wellicht niet zo gek.

30-01-2025 17:12

Ferd +38006

"onnodige rode kaarten'

In 8 jaar tijd bij Ajax kreeg Veltman 1 directe rode kaart en 6 keer moest hij het veld af met 2xgeel. En dat in alle competities samen, dus niet alleen competitie maar ook beker en Europees voetbal. Dat valt dus echt enorm mee.

31-01-2025 04:09

Picasso +6413

Ik hoop dat Ajax in de winter geen rechtsback koopt en in de zomer voor Veltman gaat. Kun je direct van Pasveer af omdat die er vooral staat om de verdediging aan te sturen

30-01-2025 17:04

Wobbo +10912

Ik weet t niet hoor. Ik was toen niet verdrietig ofzo toen Veltman wegging. Je kan hem er best bij hebben als selectiespeler maar wat mij betreft geen speler die je gelijk een basisplaats belooft. Als back sowieso niet. Dan zie ik liever Tete terugkomen.

30-01-2025 17:00

Ajaxsupporter02 +13274

Tete aan de bal vind ik veel te matig. Doet het bij Fulham wel goed, maar dat is anders voetballen.

30-01-2025 17:03

Wobbo +10912

Ik vond hem gewoon een goede basistechniek hebben en juist heel goed verdedigen. En dan kan de rechtsbuiten wat meer risico's maken.

30-01-2025 17:06

Bergkam +4602

Héél ander spelletje in Engeland. Spelen(soms) met een rugby bal. Heb ik gezien bij iemand die het gehoord had

30-01-2025 17:26

4keeroprij +559

Tete is in echt niks een Ajax voetballer. Als die aan de binnenkomt moet spelen zoals Farioli wilt (mocht Farioli blijven) dan heb je echt heel weinig aan de gast. Snap best dat hij een publiekslieveling was, maar hij past veel beter bij een team als Fulham dan bij Ajax waar we vaak veel meer balbezit hebben.

30-01-2025 17:18

Wobbo +10912

Verdedigend een stuk sterker dan aanvallend. Zo heb ik het toch liever. Veltman daar heb ik me zo vaak aan dood geërgerd. En die moet je ook niet meer als back willen zien vind ik. Voor mij hoeven we ook niet alles op alles te zetten om Tete terug te halen maar als het puur om de rechtsback positie gaat en je moet kiezen tussen Veltman en Tete dan zou ik altijd Tete kiezen.

30-01-2025 17:31

Ferd +38006

Liever Tete dan Veltman? Sorry Wobbo, maar dan heb je weinig kaas gegeten van voetbal. Veltman is drie keer beter aan de bal dan Tete, die bang is voor dat rare, ronde, leren ding. Veltman stelt zich beter op dan Tete, waardoor hij geen slidings hoeft te maken. En Veltman probeerde geen spelletjes te spelen met zijn zaakwaarnemer om Ajax te naaien, zoals Tete wel deed (contractbesprekingen rekken en rekken, en maar zeggen dat hij wel bij zou tekenen in de hoop dat hij transfervrij kon vertrekken).

Dat laatste is een emotioneel argument, maar de eerste twee argumenten zijn puur voetbaltechnisch.

31-01-2025 04:14

Wobbo +10912

Ik vind Veltman niets bijzonders hebben. Zou die nooit terug halen en al helemaal niet voor de back positie. Tete is zo'n beetje de beste verdedigende rechtsback van Nederland die ik mij kan herinneren. Beter als Reiziger. Aanvallend is het geen Mazraoui nee maar ik vind ook weer niet dat hij niet kan voetballen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Premier League totaal niet volg maar toen Veltman nog bij Ajax voetbalde dacht ik wel vaak verkoop die gast alsjeblieft want dan kunnen we hem ook niet meer opstellen. En met Tete was ik gewoon verbaasd en teleurgesteld dat hij werd verkocht.

Ik ben altijd wel Tete fan geweest voorheen. Maar zoals ik al zei ik volg de Premier League niet dus ik zou niet weten of Ajax nu nog wat aan die 2 zou hebben.

31-01-2025 10:37

Ferd +38006

Ik vind Tete helemaal niets. Die gast is bang voor de bal en heeft het ruimtelijk inzicht van een dronken aardbei. Een rechtsbenige Mitchell Dijks, alleen iets atletischer.

Dat jij niet ziet dat Veltman veel beter is dan Tete, en dat je hem alleen maar weg wilde hebben terwijl je wel fan was van Tete zegt heel veel over jouw voetbalinzicht. Je laat je verblinden door een mooie tackle, maar vergeet dat die tackle noodzaak was omdat Tete weer eens verkeerd stond opgesteld en dat hij werkelijk NIETS met een bal kan.

Nu hoef ik ook Veltman niet terug, maar ik zie hem liever dan die blinde gek die bang is voor de bal

01-02-2025 04:57

DonQ +5973

Een nobrainer lijkt me. Veltman is gelijk je beste rechtsback en een degelijke backup voor CV. Gaaei kan je dan verkopen zodat Alders zich rustig kan ontwikkelen en Rugani kan weer terug naar Juve

30-01-2025 16:58

ajax4ever001 +17936

Jij snapt het

30-01-2025 17:05

marceldenb +2216

Volgend jaar Veltman met Alders erachter lijkt me prima. Nu al mag ook.

30-01-2025 16:58

WantAmsterdam +115063

Past perfect bij onze lijn. Oud, Nederlands, oud Ajacied

30-01-2025 16:57

Tommyshelby +126756

Jij bent altijd welkom grote vriend.

30-01-2025 16:55

stopperspil +11058

Eerst maar eens wat andere oude mannen (zonder restwaarde) lozen vd zomer

30-01-2025 16:53

CDX +3082

Vooral kale mannen moeten we vanaf

30-01-2025 16:58

MatthijsDeLigt020 +3079

Lijkt net deadlineday joh haha, gekkenhuis

30-01-2025 16:52
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.