'Van der Sar grote onderhandelaar in mogelijke transfer Antony'

door Bart Veenstra 475

Bron de Volkskrant

'Van der Sar grote onderhandelaar in mogelijke transfer Antony'

door Bart Veenstra 475

Bron de Volkskrant

Laatst geüpdatet

Edwin van der Sar is de grote onderhandelaar in de mogelijke transfer van Antony naar Manchester United. Dat meldt de Volkskrant vrijdagmiddag. Een transfer van Antony is nog altijd mogelijk, al zal Manchester United dan wel met een hoger bod moeten komen. Een eerder bod van tachtig miljoen euro werd door Ajax afgewezen.

'Nee bedankt', zei Van der Sar toen de Volkskrant hem vroeg om toelichting te geven op deze al weken 'voorslepende, gevoelige zaak'. Volgens de krant is Van der Sar de grote onderhandelaar in deze mogelijke transfer. 'In plaats van het duo Klaas-Jan Huntelaar en Gerry Hamstra, dat de taken van de weggestuurde directeur voetbalzaken Marc Overmars overnam. Van der Sar is ervarener en hij voetbalde jaren bij Manchester United', schrijft de krant.

Ajax en Antony opnieuw met elkaar in gesprek

Antony meldt zich nog altijd op Sportpark de Toekomst en dat lijkt hij vooral te doen om een straf te ontlopen. Ajax zou hem eventueel een boete kunnen opleggen voor werkweigering. Per dag zou die boete 50.000 euro kunnen zijn. Eerder meldde Ajax-watcher Mike Verweij van De Telegraaf al dat Ajax en Antony vrijdagochtend (11.00 uur) opnieuw met elkaar in gesprek gingen.

Mocht een transfer van Antony niet doorgaan, heeft Ajax te maken met een mogelijk teleurgestelde speler. Ook het publiek zal hem mogelijk een tijdje uitfluiten. 'Maar niet te lang', aldus de Volkskrant. 'De partijen zullen elkaar weer in de armen sluiten, al is de liefdesrelatie dan eerder een verstandshuwelijk. Immers: Ajax heeft hem nodig in de Champions League en Antony kan dan niet zonder Ajax om op het WK in Qatar te komen. Hij speelde negen interlands en is geen Neymar. Hij wil best het conflict opzoeken, maar vooral als het hem uitkomt.'

Ajax speelt aankomende zondag tegen FC Utrecht en donderdagavond sloot trainer Alfred Schreuder niet uit dat hij dan weer kan beschikken over Antony. De oefenmeester verwacht zelfs dat de Braziliaan bij Ajax blijft. 'Ik ga ervan uit dat Antony bij Ajax blijft spelen', zei hij. Dat Ajax en Chelsea ver verwijderd zijn van een akkoord inzake een mogelijke transfer van Hakim Ziyech helpt Antony ook niet mee om te mogen vertrekken.

Bestel het nieuwe derde Ajax-tenue nu in de Ajaxshop!

Weet Steven Bergwijn opnieuw het openingsdoelpunt voor Ajax te maken?

Als je verantwoord speelt, houd je het leuk. Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+.

Lees meer over:
Plaats reactie

RijkdeGooier +2875

Niets halen om maar te halen!

28-08-2022 10:37

DeHeerVanDeMeer +25194

Tip van mij: Antony én Kik Pierie voor 100 Miljoen vast, direct op te halen zonder bonussen en franjes.

27-08-2022 11:12

Allememachies +16

Groot is ie wel. Onderhandelen lekker aan Hamstelaar over laten. Of onderhandel überhaupt maar gewoon niet
Ondanks alles nog 1 jaar Ajax. Na 3 weken zien we een interview: 'de knop is om, we gaan vlammen'.

27-08-2022 08:20

AlexIbarra +19286

United 2 weken later: "Ok, 90 ipv 80!"
Edwin 2 minuten later: "No."

27-08-2022 01:15

PH2BOT +40347

We gaan toch niet echt El Ghazi terughalen hè?!!

27-08-2022 00:03

D4nny +111

Ik zag het ook is de Telegraaf. Dan heb het niet meer over een jasje uitdoen maar in één keer in je nakie staan. Wat een achteruitgang zou dat zijn zeg. Laat dan Conceição en Kudus het uitzoeken op rechts.

27-08-2022 04:02

Kaatje +4803

Van der Sar heeft ook de laatste zaken bij de transfer van Martinez afgerond meen ik. Of in ieder geval de laatste zetten gegeven. Dan zal dit toch ook goed moeten komen,
De spanning blijft wel wat er voor in de plaats kan komen; beschikbaarheid, haalbaarheid, inpasbaarheid. En met de blik op CL. En dat met nog zo'n 5 dagen te gaan..

26-08-2022 23:08

3sterren +20205

Zeker, we gaan er eens lekker voor zitten ...
; )

26-08-2022 23:49

Dizo +795

Info van Romano die met hem gesproken zou hebben blijkt dat Anthony steeds van plan was 2 jaar te blijven en dat hij dat al in februari heeft gezegd. Hij is niet van plan te spelen. Hij vindt niet dat H2 luisteren en ook niet Schreuder. Dat praten heeft dus geen zin meer. https://www.youtube.com/watch?v=_2xacIDwMcY

26-08-2022 21:58

DulceDesde +369

@Dizo Romano zou met hem gesproken hebben niemand die het weet! nu komt erin eens van alles bij zoals 2 jaar zou hij bij Ajax blijven etc hij heeft ook een interview aan de telgraaf gegeven weet je nog en daarin heeft hij aan gegeven dat god bepaald waar zijn toekomst ligt en als dit Ajax is dan zal hij 100% geven dus dit interview in de telegraaf was een farce of uit de grote duim gezogen!

26-08-2022 22:09

PH2BOT +40347

@Dizo: Nou..dat wordt in dat geval dus geen WK voor Antony.

27-08-2022 00:09

meerzicht +939

Nou, dan wens ik hem komende winter veel succes voor de buis

28-08-2022 11:05

StefanPettersson87 +1013

Blij als deze transfersoap is afgelopen. Begint wel heel erg op de film Groundhog day te lijken waar elke dag precies hetzelfde gebeurt. Nog 6 dagen aftellen.......

26-08-2022 21:19

Michiel Kapteijns +5372

Aan de reacties hieronder te merken vinden nogal wat reaguurders dat Kluivertje persona no grata zou moeten zijn vanwege de manier waarop hij hier vertrok. Op zich heb ik daar ook moeite mee, net zoals over het terugkopen van Brobbey, maar onze principes gaan ook vaak samen met hoe goed een speler is hoor. Laten we wel wezen, als Berghuis zich net zoals Antony zou opstellen om weg te kunnen komen zou hij door iedereen uitgekotst worden. En als Onana ons tegen Benfica een ronde verder had geholpen ipv elke wedstrijd te blunderen hadden we hem waarschijnlijk allemaal vergeven. Cruijff is ooit uit rancune naar Feyenoord gegaan en niemand die hem het kwalijk nam, inclusief mezelf. Maar toen Vermeer overstapte naar Feyenoord was het ineens de grootste judas. Overigens hoeven we het bij Kluivertje helemaal niet te hebben over de manier waarop hij wegging, maar kunnen we hem louter op zijn voetbalkwaliteiten afwijzen: mooiweervoetballer, geen mentaliteit, zakt ongenadig door het ijs als het erop aankomt.

26-08-2022 21:00

Michiel Kapteijns +5372

Mocht de berichtgeving kloppen speelt Ajax imo hoog spel door een bod van 90 miljoen af te wijzen. Op zich natuurlijk te waarderen dat Ajax voet bij stuk houdt, maar dat vonden de meesten ook toen Ajax 40 miljoen voor Neres en 50 miljoen voor Dolberg afwees.

26-08-2022 20:39

Odysseus +14307

Ik de k dat er nul risico aan vastzit. Als MU 90 wil betalen, gaan ze ook 100 betalen. En dan gaat Ajax gewoon akkoord. En hopelijk kopen ze dan verder niemand meer.

27-08-2022 18:48

AjaxDaniel +14526

Van Antony naar El Ghazi/Kluivert gaan is zo’n gigantische achteruitgang. Gooi onze nieuwe Portugees dan maar voor de leeuwen of probeer Kudus op rechtsbuiten

26-08-2022 19:51

mokum007 +6523

Ik zal met deze 2 beginnen conceicao en Son Hansen

26-08-2022 20:03

ajax4perez +9565

Eerst Kudus

26-08-2022 21:54

Rentokill +4607

In de lijn van het terughalen: Lang?

26-08-2022 19:50

Maikel +6862

Lang is geen rechtsbuiten.

26-08-2022 20:05

ajax4perez +9565

En geblesseerd

26-08-2022 21:55

meerzicht +939

dat is al Lang een gesloten boek

28-08-2022 11:08

ST +23080

Stel dat Ajax Antony toch nog verkoopt. Wie moet Ajax dan als vervanger halen / opstellen?

A: Ziyech (40M)
B: Asensio (40M)
C: Adama Traoré (20M)
D: Kudus
E: Conceiçao
F: Berghuis
G: Kluivertje
H: El Ghazi
I: Iemand anders, namelijk…

26-08-2022 19:45

Maikel +6862

Waar is Conceicao?

26-08-2022 20:06

AjaxSoCal +2008

Die eerste 3 spelers verdienen veel meer dan wat ze bij Ajax kunnen verdienen.

Het vertrek van Antony moet gewoon door de huidige selectie opgevangen kunnen worden. Geef eerst Kudus de kans en laat jongens als Conceicao en Hansen lekker minuten pakken.

26-08-2022 20:18

ST +23080

Dank voor je mening. Ziyech wilt zelf terug naar Ajax dus dat lijkt me niet het probleem. Asensio gaat dit idd wel voor op. Adama Traoré verdiende bij Barca en Wolverhampton 2.2M pond. Dat kan Ajax wel betalen.

Ik denk zelf dat je tegen Liverpool, Napoli en Rangers echt tekort gaat komen met wat we nu als alternatieven hebben in de selectie (Kudus, Berghuis, Conceiçao).

26-08-2022 20:56

AjaxSoCal +2008

Traore verdient inderdaad niet zo veel als ik had verwacht. Past binnen het huidige salarishuis. We zullen zien of Ziyech daadwerkelijk zo veel water bij de wijn wilt doen.

Je zou in de CL altijd kunnen kiezen voor een voorhoede Tadic, Brobbey, Bergwijn. Ik weet dat zowel Bergwijn als Tadic beter zijn op de linkerkant, maar het zou me niet verbazen als Bergwijn bijvoorbeeld tijdens het WK straks ook op de rechterkant staat. (Memphis, Brobbey, Bergwijn)

26-08-2022 21:24

DaNaRWaL +4349

Ik zou voor Bertje Traoré gaan persoonlijk

26-08-2022 21:38

Alexander40 +6114

A ja
B niet haalbaar
C nee
D/E kan je de kans geven
F nee
G zeker nee
H zeker nee
I geen idee

26-08-2022 21:41

Gonzo +4778

Steeds meer baggernieuws rond deze soap. Telegraaf noemde al 94, daarna 97 en nu weer 90 miljoen. Kortom spuculeren alom.

26-08-2022 19:39

OwenStevenDalberg +27504

Als je jongens al Kluivert en El Gazi gaat halen, doek de jeugdopleiding + De Zuid Amerikaanse scouting maar op. Dit zijn toch geen versterkingen meer? Hansen, Amo en Unuvar zijn toch niet minder? En waarom Daramy dan verhuren, die gast is toch niet minder dan die 2? Kan me niet voorstellen dat dit waar is.

26-08-2022 19:39

ST +23080

Wie zegt dan dat zij op de nominatie staan om Antony op te volgen? Ik heb daar nog niks over gelezen. Wel over dat Pisvee interesse zou hebben in El Ghazi.

26-08-2022 19:41

OwenStevenDalberg +27504

Wordt op verschillende nieuwssites vermeld.

26-08-2022 19:43

ST +23080

El Ghazi is met zijn PL en Ligue 1 ervaring veel verder dan de jeugdspelers die je noemt. Voor Kluivertje geldt in mindere mate hetzelfde. Maar ik ben met je eens dat het geen logische zet zou zijn.

26-08-2022 19:47

milan-jantje +2836

Gewoon zeggen is niet genoeg maar komt in de buurt, zelfs rond blijven kijken of er ergens een goede opvolger is en kijken hoe dat financieel zit en dan kun je altijd nog akkoord gaan.

26-08-2022 19:38

Joneuz +1593

Hamstelaar: Deze wordt of is al afgewezen! LET’S GO H2 & van der Sar!

26-08-2022 19:23

JOHANisGOD +18498

Hamstelaar

Deze wordt of is al afgewezen.

26-08-2022 19:22

JOHANisGOD +18498

MIKE VERWEIJ

PREMIUM Vanuit de Johan Cruijff ArenA klinkt het nog steeds dat Antony niet meer te koop is. De buitenspeler hoopt dat financieel directeur Susan Lenderink en de commissarissen ingrijpen.

26-08-2022 19:20

YRGI +32950

Als hij United maar geen vriendendienst doet.

26-08-2022 19:18

oudzuid2 +7292

altijd weer die fokking transfersoaps terwijl het seizoen al lang begonnen is, ze zouden er half augustus een streep onder moeten zetten

26-08-2022 19:15

JOHANisGOD +18498

MIKE VERWEIJ

BREAKING: #MUFC heeft vrijdagmiddag een nieuw bod geplaatst op #Antony van 90 miljoen euro. #Ajax
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 MUFC have placed a new bid for Antony of €90 million on Friday afternoon. #Ajax

26-08-2022 19:15

Cruijffthebest +13419

In ponden, toch?

26-08-2022 19:19

Bensco +7173

Flikker op met Kluivert, die hoort person non grata in Amsterdam te zijn.

Anwar vond ik altijd wel een toffe pik maar die heeft het niveau niet wat je nastreeft. Die gaat banken, dan zie ik liever een jeugdspeler een kans krijgen.

Anwar zou overigens ook in de belangstelling van PSV staan. Die hebben altijd een zwak voor oud Ajacieden gehad natuurlijk

26-08-2022 19:05

MNJ7 +8712

Kluivert heeft 17 miljoen opgeleverd! Voor Brobbey hebben we 17 moeten lappen en die wordt ook weer door iedereen geaccepteerd. Op Kluivert kunnen we 2x gaan verdienen als ie komt.

26-08-2022 19:06

YRGI +32950

Kluivert kan er niet zo veel van hoor. Nauwelijks gegroeid. Misschien wat meer voetbal kijken.

26-08-2022 19:19

Maikel +6862

@YRGI

Kluivert is ouder dan 18 en inmiddels al lang uitgegroeid.

26-08-2022 19:30

Bensco +7173

Appels en peren, de transfer van Brobbey verdient niet de schoonheidsprijs maar daar heb ik ook een mening over

26-08-2022 19:40

Bensco +7173

Ja dat vooral! Mensen denken dat Kluivert wel even een dikke comeback hier bij Ajax gaat maken na ruim 4 jaar gefaald te hebben in het buitenland. Alsof hem dat een betere voetballer heeft gemaakt ofzo

26-08-2022 19:41

Ozymandias +159568

Waarom zou hij persona non grata moeten zijn?

26-08-2022 19:15

Bensco +7173

Om de manier waarop die weg is gegaan. Dat je weggaat is 1 ding, ik kan het zelfs nog wel begrijpen dat je in het kader van onderhandelingen zegt dat je gaat bijtekenen en dat soort geneuzel. Maar om vervolgens weg te gaan en je team en je trainer af te gaan zitten branden gaat mij te ver

26-08-2022 19:38

Ozymandias +159568

Zo kritisch (dat het afzeiken is) was hij toch niet over Ajax en Ten Hag? Inmiddels heeft hij Ten Hag zelf een paar keer een toptrainer genoemd.

26-08-2022 19:40

Bensco +7173

Met alle respect maar dat had ik gedaan als ik zo vaak mislukt was. Ik heb Kluivert na zijn vertrek goed gevolgd, uit leed vermaak dat wel, maar die is qua mentaliteit en skills geen meter vooruit gegaan. Bovendien moet je je ook dit afvragen: als die toen al niet bereid was om te vechten waarom zou die dat dan nu wel doen?

26-08-2022 19:45

AjaxSoCal +2008

Waarom is Kluivert persona non grata? Heb ik iets gemist?

1. Ging voor 17 miljoen weg, met dat geld werd Tadic gehaald
2. AS Roma bood hem een contract van 5 miljoen per jaar, Ajax wilde niet verder gaan dan rond de 1 miljoen (als ik me het goed herinner)

26-08-2022 19:20

dennisindoor +127

en terecht dat Ajax niet verder wilde gaan, hij had nog niks gepresteerd toen..en nu ook nog niet...

26-08-2022 19:22

Bensco +7173

We moeten niet gaan alsof Tadic is gehaald omdat Kluivert weg ging. Tadic is gehaald door omdat overmars hem wou en omdat Tadic wou komen. Die was ook wel gehaald als Kluivert niet was vertrokken. Dat was gewoon een kans die je niet kon laten schieten

26-08-2022 19:43

AjaxSoCal +2008

De 17 miljoen zal zeker geholpen hebben om dat mogelijk te maken, maar als Tadic ook was gekomen als Justin Kluivert gebleven was dan had Kluivert gewoon op de bank gezeten bij Ajax met Ziyech, Tadic en Neres voor hem op de vleugels.

26-08-2022 20:22

michaellaudrup +4660

Als hij dat ook maar niet gaat verknallen, heb hem nog niet 1 ding goed zien doen😳

26-08-2022 19:01

Patrick78 +52279

Kale & Kokkie zijn beter dan Kluivert en El Ghazi….

26-08-2022 18:57

JOHANisGOD +18498

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Je hebt misschien nog wel gelijk ook.

26-08-2022 18:58

Jutter1 +4316

There are a lot of daydreamers here! Totaal ongefundeerd en totaal niet realistisch, zeker niet in de CL!

26-08-2022 18:50

JOHANisGOD +18498

TELEGRAAF: Anwar el Ghazi (27/🇳🇱) en Justin Kluivert (23/🇳🇱) worden genoemd als mogelijke opvolger van Antony.

Wat een achteruitgang zou dat zijn.
Moet er niet aan denken.
🤮

26-08-2022 18:49

fc Barcelona_ke +19255

ik zou Kluivert zeker juichen. El Ghazi niet. overal mislukt, bij ons was hij niet 1 van beter. Kluivert was wel goede bezig bij ons en wil zelf vertrokken vanwege trainerwissels en had ook nog 1 jaar contract

26-08-2022 18:51

Intec2.0 +12427

Gênant man Kluivert. Grote mond verder niks. Jammer geld

26-08-2022 18:56

D4nny +111

En kluivert is niet overal mislukt?

27-08-2022 04:16

FTS95 +16076

Kluivert vind ik prima, maar ik heb liever dat Sontje Hansen of Concecao de kans krijgt

26-08-2022 18:52

fc Barcelona_ke +19255

Conceicao is nog jong en is net geblesseerd. hoe lang moet hij nog aan de kant houden weten we ook niet. Ihattarren moeten Ajax hem meteen terug in de groeptraining. Hansen zou ik tegen fcu idd in de wedstrijdselectie zetten. daarom pakt Hansen afgelopen maandag hoop minuten.

26-08-2022 18:55

JOHANisGOD +18498

FTS95

We gaan de Champions League in hè!

26-08-2022 18:55

oudzuid2 +7292

precies! Berghuis, Conceicao, Kudus, Hansen... genoeg spelers voor die positie

26-08-2022 19:17

FTS95 +16076

Klopt, wij zijn Ajax. Amsterdamse bluf, jonge spelers voor de leeuwen, let's go!

26-08-2022 19:42

MNJ7 +8712

Kluivert halen die gaat het hier gewoon weer maken. Dat wrok naar hem moet ook afgelopen zijn , hij heeft ons 17 miljoen opgeleverd en uiteindelijk is Tadic daardoor gekomen.

Als ie hier 2/3 jaar knalt verkopen we hem 9ok weer voor een veelvoud.

26-08-2022 19:04

RvhC74 +5371

Zsm verkopen voor 94 mln en je verlies nemen, één muitende speler zorgt voor veel onrust en ontevredenheid

26-08-2022 18:45

Pietsnot +15019

Ja we hebben natuurlijk ook 3 andere rechtsbuitens rondlopen

26-08-2022 18:43

Jeyson.R +1772

94 miljoen en Kluivert of El ghazi.

Alhoewel ik was toen wel gechameerd van El Ghazi.

We gaan het zien.

26-08-2022 18:42

Andersen de man +2002

Toen was t niveau wel significant lager. Deed het idd verdienstelijk wel

26-08-2022 19:00

Bc te P +22130

Accepteer zodra het 100 miljoen is, dan zien we wel waar we komend seizoen om strijden. Het is echt veel geld.

Het is gewoon een kut situatie

26-08-2022 18:39

036AFCA97 +146682

Jij ziet Ajax liever een klap geld incasseren waar je persoonlijk niks van terugziet dan sportief goede resultaten halen?

26-08-2022 18:41

ajax4perez +9565

Ik vermoed dat als Ajax 100miljoen krijgt dat Ziyech ook komt.

26-08-2022 18:42

Bc te P +22130

Nee, ik weet het ook niet meer, het is wel veel geld voor 1 positie

26-08-2022 18:42

DrFootball +15144

Wie zegt dat we die resultaten zonder Antony niet halen.

En heb jij echt de illusie dat we in deze CL poule heel veel punten gaan halen. Zet je roze bril af.

26-08-2022 18:43

AN34. +4965

Met zo een klap geld kan je wel weer bepaalde aankopen verantwoordelijk permitteren. Maar is inderdaad zonde dat we waarschijnlijk de aanval bergwijn brobbey antony niet meer zullen zien.

26-08-2022 18:43

Maikel +6862

Die 94 of 100 miljoen zijn dan gegarandeerd.
Succes mét A. helemaal niet.
Voor hetzelfde geld scheurt hij over 2 weken z'n voorste kruisband, ligt er een jaar uit en is nog 25 waard.
Meer gaat hij nooit meer waard zijn. Het ijzer smeden als het heet is.

26-08-2022 18:46

Andersen de man +2002

Mentaliteit is niet zijn sterkste punt. Misschien wel in de CL maar of hij snel de knop om gaat kunnen zetten als hij toch moet blijven...?

26-08-2022 19:02

Jariking +5445

Regel je oude ploegmaat Ronaldo flap!

26-08-2022 18:38

Juan62 +46242

Vandaag of morgen komt de medeling dat hij vertrekt
Je wilt geen stoorzender in je selectie.
En 100.000.000 weigeren voor een speler is onverantwoordelijk
Helemaal als je jaarbegroting 160 miljoen is

26-08-2022 18:37

Intec2.0 +12427

Dat is nog zeker niet geboden ook geen bedrag in de 90M anders was hij allang weg.

26-08-2022 18:40

ajax4perez +9565

Ik denk dat het details zijn. Zoals bijvoorbeeld in hoeveel termijnen, wat is vast en wat zijn bonussen.
Die komen er wel uit

26-08-2022 18:44

Juan62 +46242

94 miljoen zoemt toch al een tijdje rond

26-08-2022 18:44

Intec2.0 +12427

Media bij 94M is hij weg dat snap iedereen wel.

26-08-2022 18:53

Multi +33305

Het blijft me eigenlijk te verdacht stil rondom Antony de laatste dagen, wat betreft nieuw nieuws. Ik heb zo'n vermoeden dat het al rond is met Ajax mits ze een vervanger kunnen halen, maar dat Ajax nog hard aan het werk is die vervanger ook binnen te halen.

Mocht dit inderdaad het geval zijn hoop ik eigenlijk dat Ajax voor Viktor Tsygankov gaat. Ziyech is veel te duur mochten de geruchten omtrent hem kloppen. Daar moet je max 20/25 miljoen aan uitgegeven gezien zijn leeftijd en speeltijd van de afgelopen jaren.

26-08-2022 18:35

D4nny +111

Beetje een Arjan Robben speler. Naar binnen en dan met links vanaf rand 16 uithalen. Op YouTube (voor zoveel het wat waard IT) ziet ie er goed uit.

Ik zou er niet rouwig om zijn als hij komt en Antony voor 90m+ door de uitgang loopt!

27-08-2022 04:24

AjaxSoCal +2008

Ajax kan natuurlijk nooit nee zeggen tegen een bod van 80 miljoen + op Antony. Jonge spelers opleiden / kopen en dan verkopen tegen flinke bedragen is helaas van levensbelang voor onze club.

We hebben al jonge talentvolle spelers als Conceicao (19), Hansen (20) en Kudus (22) die een kans verdienen op rechtsbuiten, daarnaast ook internationals als Bergwijn (ja is beter op links), Tadic (ja is beter op links) en Berghuis (stelt teleur) die er ook kunnen spelen. Ik zeg geld pakken en geen vervanger halen.

Mochten ze Kluivert (vind ik persoonlijk een goede voetballer) of El Ghazi (Championship niveau) halen dan zou dat betekenen dat Conceicao nog geen indruk heeft kunnen maken en dat Hansen niet als een serieuze optie wordt gezien.

26-08-2022 18:32

Web +178830

Ik ben het met je eens

26-08-2022 18:33

Intec2.0 +12427

Ik niet echt Kudus is geen rechtsbuiten. Weet ook niet waar die kul vandaan komt. Moet Schreuder ook niet beweren

26-08-2022 18:43

Masz +3731

Kudus is een goede voetballer die op veel plekken uit de voeten kan. Hij is zo goed dat hij waarschijnlijk een betere optie is dsn Berghuis voor de positie van Antony
Voordat zover is hoop ik echt Antony zondag nog te zien schitteren in Utrecht.

26-08-2022 19:03

AjaxSoCal +2008

Speelde daar toch regelmatig bij zijn vorige club. Maar je hebt gelijk dat we hem daar nog niet veel in actie hebben gezien in Ajax 1.

26-08-2022 19:04

D4nny +111

Kudus op rechts is juist goed om hem meer minuten te geven zodat ie verder kan groeien. Beetje het Eriksen verhaal op linksbuiten toen hij doorbrak.

27-08-2022 04:28

DrFootball +15144

Het is niet de de populaire boodschap, maar ik ben het met je eens.

Hansen is niet echt een rechtsbuiten, maar heeft genoeg kwaliteiten om beter te worden. Kluivert staat al jaren stil en El Ghazi vind ik niet goed genoeg.

Laten we gewoon weer teruggaan naar de basis en de jeugd een kans geven. Daar zijn wij als Ajax groot mee geworden. Er komt altijd weer een talent bovendrijven. AvAD zit er ook nog achter. En dat gelul dat ze gelijk moeten meekunnen op CL niveau is onzin. Wij hebben niet het geld om een speler te kopen die gelijk uitblinkt in de CL. En 80 mio voor Antony kan Ajax niet volledig investeren in een nieuwe speler.

26-08-2022 18:41

AjaxSoCal +2008

Je slaat de spijker op zijn kop. Ajax kan geen spelers halen van CL niveau, jonge spelers moeten de kans krijgen en naar dat niveau groeien. Dat is wat Ajax uniek maakt en waarom het zo'n mooie club is.

26-08-2022 19:10

Andersen de man +2002

Je zou op veel te grote voet leven qua begroting en roulette spelen eigenlijk. En je clubfilosofie overboord kieperen

26-08-2022 19:25

Andersen de man +2002

Eens. We zijn geen koopclub. Er is een record uitgegeven. En je koopt spelers die de boel in de jeugd in de weg gaan zitten. Moet je niet hebben. En inderdaad een motie van wantrouwen naar de aanwezige talenten

26-08-2022 19:17

Gewoon Gijs +18409

Sar als onderhandelaar? Dan vraag ik me toch af of hij echt in het belang van Ajax zal handelen...

26-08-2022 18:31

Rinban +2090

Je weet dat hij directeur is?

26-08-2022 18:32

Josey Wales +11673

Iemand die geen hele warme band met Man Utd heeft kan misschien beter onderhandelen namens Ajax .

26-08-2022 18:42

michaellaudrup +4660

Ja en een slechte ook. Heeft overal een nanny voor nodig.

26-08-2022 19:06

Web +178830

Ik kan mij niet voorstellen dat Ajax een bod van 100 miljoen laat lopen
Wie zegt dat je dit naar het WK wel krijgt?
Er is ook maar een club die met dit waanzinnige bedrag komt
De realiteit is ver te zoek
Ja ik ga hem ook missen
Maar dit moet je hem gunnen toch
En zijn oude ploeg denkt direct aan Ajax met een nieuw talent
Niet als je dit weigert
Vooruit kijken moet je

26-08-2022 18:26

Gewoon Gijs +18409

dat bod komt helemaal niet

26-08-2022 18:29

Web +178830

Als je àlles moet geloven
Zitten ze dicht te in de buurt

26-08-2022 18:30

Gewoon Gijs +18409

Ajax heeft nog geen nieuw bod gehad, alleen die van 80 die hebben ze afgewezen

26-08-2022 18:32

MrPink +81934

Die 100m gewoon pakken. Misschien speelt hij wel amper op het wk. Hij heeft er volgens mij nog twee voor zich op zijn positie. Hangt er ook van af hoe hij tot die tijd gaat doen natuurlijk.

26-08-2022 18:30

Web +178830

Zo denk ik er ook over
Geen garantie dat hij daar speelt

26-08-2022 18:31

Bc te P +22130

En de telegraaf heeft het weer voor elkaar, er wordt over ze gesproken. Missie geslaagd!

26-08-2022 18:23

Sneijdertje +2379

Stel je niet aan man

26-08-2022 19:09

Champy95 +1512

Toch opmerkelijk dat we nu al naar Utrecht gaan.
Gewoonlijk gebeurt dit op een koude januaridag om 12u30.

26-08-2022 18:23

Web +178830

Mensen willen een actie voor Kudus aan het spelen te krijgen
Dat moet je nooit en te nimmer doen
Omdat wij doodeenvoudig niet weten wat er zich af speelt, en wat er aan de hand is
Er bestaat geen trainer die zijn beste spelerr niet opstelt. Ten Hag deed het ook al niet
Terwijl beide trainers erg enthousiast van hem zijn
Met een actie creëer je een druk op de persoon en trainer
Schreuder is totaal niet de persoon om ergens bewust voor te gaan liggen

En ook de Volkskrant doet nu mee met roddelen over situaties rond Antony

26-08-2022 18:22

Andersen de man +2002

Er zijn wel degelijk trainers die hun beste spelers niet opstellen door botsende ego's, niet aandurven de verwachtingen te trotseren of verschillen in gevraagde speelstijl. Als je kudus niet veel hebt zien spelen, kun je je afvragen of hij het wel kan. Maar het klopt wel dat we zeker niet alles weten en ook kunnen vertrouwen op een goede keuze van Don Alfredo

26-08-2022 19:28

RepoocElad +9927

Tja, gewoon jammer voor Antony, wmb. Als Ziyech niet kan komen, dan houden we Antony gewoon An zijn contract. Dat heeft ie zelf ondertekend. Mag ie schitteren op het wk en daarna kunnen we gaan praten over een transfer in de zomer

26-08-2022 18:22

Web +178830

De volgende past wel op
Die gaat een kort contract tekenen
Want anders kom je niet weg bij Ajax als je erg goed bent

26-08-2022 18:29

RepoocElad +9927

Daar geloof ik niet in. De volgende is net als Antony een talent dat nog alles te bewijzen heeft wanneer die een contract aangeboden krijgt. Dan kies je voor zekerheid als je slim bent en teken je een lang contract. Alleen als je heel heel zeker bent dat je een van de beste voetballers van de wereld gaat worden zou je het risico kunnen nemen om een kort contract te eisen. En dan is het nog maar de vraag of Ajax daar mee akkoord gaat

26-08-2022 19:53

Ricoteb +53174

Gewoon Kudus zondag de kans geven daar. Als dat potentie lijkt te hebben, het seizoen met hem en Conceicao in gaan. Met een beetje mazzel sluit Ihattaren ook nog aan. En anders haal je in de winter nog een topper erbij. Enige andere namen die ik kan bedenken zijn jongens als Diallo of Demir, maar die vallen in dezelfde categorie als Conceicao.

26-08-2022 18:19

ÁlvaroRecoba +13695

Interessanter, veel interessanter is hoe het met Ziyech en Chelsea zit. Dit zal allemaal wel: een kwestie van íets meer geld. Maar het is oorverdovend stil qua écht nieuws over Ziyech.

26-08-2022 18:18

michaellaudrup +4660

Ziyech wil niet op huurbasis komen voor een jaar en Chelsea wil 40 miljoen euro voor een speler zonder restwaarde.

26-08-2022 18:36

ÁlvaroRecoba +13695

Ja, van gisteren, maar dat kan niet het eindbod zijn, toch? Chelsea noch Ziyech noch Ajax is erbij gebaat dat het op niets uitdraait. Geen andere club zie ik deze veertig miljoen neerleggen..

26-08-2022 18:44

ElSalvador +1698

Vind sowieso dat Schreuder niet meer onder Kudus uit kan komen, als Antony zondag niet speelt. Hij levert meer dan Berghuis en Klaassen op het moment. Klaassen op 10 en Berghuis op rechts is zelfs lachwekkend.

26-08-2022 18:17

ÁlvaroRecoba +13695

Eens, en dan kan-ie ook nog met Tadic van positie wisselen. Weet niet wie de beter 10 en de betere rechtsbuiten zou zijn.

26-08-2022 18:18

michaellaudrup +4660

Hij levert ook meer dan Taylor.

26-08-2022 18:37

Sneijdertje +2379

Je ken ook overdrijven met je Klaassen op 10, Berghuis op rechts lachwekkend

26-08-2022 19:12

DeHeerVanDeMeer +25194

Je moet die riool journalisten niet zo serieus nemen!
Als Ajax de keuze krijgt tussen El Ghazi, Stengs, Kluivert en koe Bertha op rechts
is Klaas al onderweg met de tractor naar boer Harms..

Er komt een goed alternatief of geen.

26-08-2022 18:15

Kuningast +5079

Als hij zondag nog speler van Ajax is gewoon opstellen. Wat een onzin dit.

En zo teleurgesteld zal hij niet zijn. Hij was toch zo blij bij Ajax?

26-08-2022 18:10

fc Barcelona_ke +19255

tegen FC U hebben we vaker moeite mee. dus ik hoop stiekem dat Antony gewoon in de actie komt en daarna doeggg naar United, we hebben dan vervanger binnen voor de potje tegen Cambuurtje!

26-08-2022 18:12

Sneijdertje +2379

Schoppen ze hem daaro daalijk in tweeen, heb je nx..

26-08-2022 19:13

michaellaudrup +4660

Zonder 100% focus nog altijd een stuk beter dan Berghuis.

26-08-2022 18:39

Sneijdertje +2379

Overdrijf niet zo

26-08-2022 19:13

fc Barcelona_ke +19255

het is ook opvallendst dat Hamstelaar en Mike Verweij op hun twitters niet schreef dat Kluivert El Ghazi serieuze beeld is als vervanger Antony.

ik gok dat hij gewoon verzinnen om ons gek te maken.

over 5 dagen hebben we met ziyech binnen of andere naam van de categorie als Antony of Ziyech

26-08-2022 18:10

michaellaudrup +4660

De lampjes hebben toch interesse in el Gahzi?

26-08-2022 18:40

MrPink +81934

El Ghazi
Kluivert
Stengs

Dat moet toch wel onzin zijn. Die 3 zijn samen nog niet eens zo goed als Antony.

26-08-2022 18:09

TheoCZ +3023

Ik ga niet mee in die stemmingmakerijen van al die krantjes en zgn journalisten, ze kunnen mijn kont kussen!
Ik wacht wel op de officiele verklaring van Ajax zelf!

26-08-2022 18:08

Jutter1 +4316

Van der Sar mag dan wel de grote onderhandelaar zijn in deze (althans volgens de Volkskrant). Hij bekleed die AD positie om vooral de belangen van Ajax te dienen. Daarom doet het geflirt met dat Man U, nog vrij recent via allerlei twitter en appjes berichtjes niet goed aan!. Ik krijg altijd de indruk dat hij met zijn verleden daar op termijn een belangrijke post bij dat Man U. ambieert, heb dat al vaker gezegd. Nogmaals, mocht dat bericht op waarheid berusten en van der Sar de zaak/kwestie Antony op de spits willen drijven en doorzetten moet hij subiet vertrekken en ontheven worden van zijn functie bij Ajax, dat is mijn mening!

26-08-2022 18:07

Koningtoto +60477

Alweer een domme afwijkende mening. Je verwacht t niet.

26-08-2022 18:10

Jutter1 +4316

Of dat dom is waag ik vooralsnog ernstig te betwijfelen!

26-08-2022 18:40

michaellaudrup +4660

Doet hij toch nog iets goed of tioch weer niet?😉

26-08-2022 18:41
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.