'Mislintat neigt naar ervaren trainer bij Ajax en richt zich nadrukkelijker op het buitenland'

door NielsOpdam 699

Bron Algemeen Dagblad

'Mislintat neigt naar ervaren trainer bij Ajax en richt zich nadrukkelijker op het buitenland'

door NielsOpdam 699

Bron Algemeen Dagblad

Laatst geüpdatet

Sven Mislintat neigt naar een ervaren trainer bij Ajax en richt zich in zijn zoektocht steeds nadrukkelijker op het buitenland. Dat schrijft het Algemeen Dagblad woensdagavond. Volgens het medium zijn er twijfels over John Heitinga en zet Ajax een streep door de naam van Peter Bosz.

Tijdens zijn presentatie vertelde de nieuwe directeur voetbalzaken nog dat Heitinga op poleposition lag. 'De jonge trainer is inmiddels echter ingehaald, zo bevestigen ingewijden', schrijft het medium. 'De nieuwe directeur voetbalzaken Mislintat, die meteen zag hoe Ajax tot twee keer toe van PSV verloor, heeft inmiddels geconcludeerd dat John Heitinga wel talentvol is, maar nog de benodigde ervaring ontbeert voor de zware trainersklus die wacht in Amsterdam.'

Mislintat ziet in Nederland weinig geschikte alternatieven. 'Dat betekent dat Heitinga, maar ook Bosz intern niet beschouwd worden als de meest geschikte opties.' Peter Bosz werd gelinkt aan de baan, maar Mislintat geeft de voorkeur aan een andere trainer. 'De kans dat er bij Ajax komend seizoen een buitenlandse coach voor de groep staat, is zeer ­reëel', schrijft het AD.

'Mislintat weet inmiddels dat hij sportief en financieel minder troeven heeft om een gerenommeerde coach binnen te halen'

Daardoor is de kans erg groot dat Ajax 25 jaar na het ontslag van Morten Olsen weer een buitenlandse trainer voor de groep krijgt. 'Mislintat weet inmiddels dat hij, nu de club is afgegleden naar de derde plek, sportief en financieel minder troeven heeft om een gerenommeerde coach binnen te halen. Dat de Duitser daarvoor met een landgenoot op de proppen komt, is niet aannemelijk', besluit het medium.

Lees meer over:
Plaats reactie

ajax4ever001 +18409

1 ding is zeker een feit jongens, die Edwin kan zijn trots niet opzij zetten wat een arrogante zak is dat ook bah. Zondag moeten supporters maar eens een keihard statement maken dat hij zijn koffers moet pakken.

05-05-2023 11:51

3sterren +20205

Waar een selfie van een klein pikkie zulke grote gevolgen kan hebben ...

05-05-2023 09:08

ArnoAjax +1680

Ik neig naar een andere directeur voetbalzaken, Marc Overmars halen?

05-05-2023 08:53

PH2BOT +40112

Dit is dus precies waar Edje Kadetje op aanstuurt: nog 100x liever een buitenlandse coach dan Bosz back. Het gaat bij Edje niet om Ajax maar veel meer om het mogelijke gezichtsverlies van AD Edje "Wie dóet mi wat" zèlf!! Dat heeft Edje Sven dus blijkbaar wel goed duidelijk gemaakt. De AD stelt de TD aan ...of ontslaat de TD. Dat Sven ook dát maar even goed beseft. RvC ontsla alsjeblieft komende zomer deze complete lamlul AD!!

04-05-2023 23:34

Nafferdam +186

Laat Qatar airways maar komen. Koop de Club wij Amsterdammers zijn een wereld stad. Dit is de enige manier om nog mee te doen. Nieuwe fifa set up Europa dan wil je mee doen

04-05-2023 21:32

PH2BOT +40112

PSG niet gezien zeker? Poenclub die niks wint. Never nooit je ziel verkopen aan die mannetjes met veel te veel geld. Laat ze dus maar lekker optyfen met hun shitgeld.

05-05-2023 01:41

ajax4ever001 +18409

Hij bedoelt als sponsor of investeerder is daar niks mis mee.

05-05-2023 12:23

Ferd +38364

ben jij gek? Pleur op man, Ajax moet geen Arabische poenclub zonder ziel worden

05-05-2023 09:41

Nafferdam +186

Derde plek? Als je zo blijft doorgaan met baggeren ga je naar plek 4 AZ gaat moelijk worden....

04-05-2023 21:28

Rinus M. +900

Laat Bosz maar Feijenoord gaan trainen, dan hebben we er echt profijt van in Ansterdam.

04-05-2023 18:33

Wijnvoord +193

Lees zoveel over een nieuwe trainer en dat Bosz geen optie zou zijn voor vd Sar. Wordt tijd dat men een leert over de eigen schaduw te stappen en een goede keuze te maken in plaats van jaknikkers om je heen te verzamelen. Op die manier krijg je uiteindelijk een sterk team.
niet met pappen en nathouden.

04-05-2023 16:13

Aldek +5080

Ajax neigt… jaja.. zelfde termen als denken, verwachten, vinden, gevoel hebben dat, als ik…
Bla bla van journalisten… krijgen ze nog voor betaald ook …

🙈

04-05-2023 15:46

VakM +2174

Daar gaan we. Er vervolgens ook een vreemdelingenlegioen aan spelers binnenhalen. Top down is er zometeen niemand meer met Ajax dna

04-05-2023 14:21

Vik86 +42397

Is er al wat gekocht?

04-05-2023 14:37

Steeph +3867

Boszwappies mag in de van Dale in 2024.

04-05-2023 14:13

AFCA-pride +17342

Op VP staat een leuk lijstje met trainers met o.a. Bielsa, Gallardo en Hjulmand.

04-05-2023 14:12

Vik86 +42397

Word toch een Duitser denk ik

04-05-2023 14:42

VoorAltijdNummer14 +25322

Off topic:

Menno stelt eisen aan nieuwe mediadeal:

Jong en Ajax-vrouwen moeten live uitgezonden worden.

My guy! 👏❤️

04-05-2023 14:00

AFCA-pride +17342

Goed zo! Eisen stellen als er ook verdeeld moet worden. Niet meer naar mijn F(l)ut stream op zoek.😜

04-05-2023 14:10

VoorAltijdNummer14 +25322

In een ander topic zag ik iemand wel terecht aanhalen dat het niet tot versnippering moet leiden in het uitzendprogramma. Ben ik het mee eens, maar het is van de zotte dat er dan wel degelijk streams zijn, maar dat je daar niet bij kan.

04-05-2023 14:15

AFCA-pride +17342

Ik zou best wat extra aan mijn seizoenskaart willen uitgeven om content zoals jeugd en jong Ajax te kunnen volgen.

04-05-2023 14:18

Lekkerhoor +3379

Mij bekruipt het gevoel soms wel een beetje dat Sven iets te zwaar tilt aan de mening van Edwin als het om de trainer gaat. Bosz is voor mijn gevoel tegengehouden door vd Sar. Die heeft geen zin in nog een keer gezeur over assistenten.

04-05-2023 13:50

GAjax31 +16055

Alleen omdat Bosz niet lijkt te komen? Zou het geen optie kunnen zijn dat Sven gewoon denkt een betere trainer te kunnen vinden?

04-05-2023 14:00

Lekkerhoor +3379

In een ideale wereld wel ja.

04-05-2023 16:19

Soccerskins v2 +43259

- Marcelo Gallardo
- Graham Potter
- Kasper Hjulmand
- Kjetil Knudsen
- Brendan Rogers
- Lucien Favre

Dit zijn een aantal namen die in mij opkomen. Allemaal coaches met ervaring en een speelstijl die ik wel bij Ajax vind passen.

04-05-2023 13:49

robbertvd +2405

Marcelo Lippi, Donadoni, Low, Luis Enrique, ;)

04-05-2023 16:00

ptjebel +2243

A.u.b. geen KNVB opgeleide trainers meer.
Ze hebben bewezen ondermaats te zijn voor Ajax.
Er zijn maar drie (mij bekende) buitenlandse trainers die volgens mij in aanmerking komen.

Bielsa, Gallardo, Kasper Hjulmand.
Zit de nitwit v/d Sar er nog?

04-05-2023 13:44

Danielson +50248

Een zeer goede trainer maakt een wereld van verschil. Zie Feyenoord waar verder al jaren wanbeleid wordt gevoerd. Dus dat is vereiste nummer 1.

04-05-2023 13:37

Andronixos.c +8140

Marcelo Gallardo!!

04-05-2023 13:29

GAjax31 +16055

Ik hoop al tijden dat Ajax eens voor een buitenlandse trainer gaat. Zo bijzonder vind ik al die Nederlandse trainers niet, dus waarom je zelf onnodig zo beperken in de keuze. Andere Europese topclubs kiezen ook voor de best haalbare trainer zonder naar nationaliteit te kijken. Voor een landenteam begrijp ik het nog wel enigszins, maar in clubverband vind ik echt onzin.

04-05-2023 13:28

Ajax1inmyheart +767

Hij vraagt Bosz niet omdat Van der Sar heeft gezegd je krijgt deze job alleen als je Bosz NIET binnen haalt. Ik zeg niet dat hij het perse moet worden maar kan toch op z'n minst het gesprek aangaan. Voor mij laat dit zien hoe ongeschikt Van der Sar is als een leider maarja hij is altijd een volger geweest met 0,0 karakter. Van mij mag hij snel oprotten naar Man utd ALS ze hem nog willen HEBBEN want daar zien ze ook dat hij eigenlijk een lichtgewicht is voor de functie die hij nu heeft.

04-05-2023 13:22

pafo +1131

Dit wort allemaal niks.
De bestuurlijke chaos gaat alleen maar toenemen.
Het Ajax DNA gaat verloren met een buitenlandse trainer.
Die gaat rommelen in de speelwijze.
Bosz heeft Ajax een goede wending gegeven en Ten Hag kon daarop verder bouwen.
Dus laat Bosz weer dit Ajax opbouwen in de filosofie van Ajax.

04-05-2023 13:22

IRBaboon +6852

Precies, dit wort niks. We willen het pure Ajax-DNA.

Wesley als hoofdtrainer. Andy en Raffie als assistenten. Nederlanders en Ajacieden!!!

04-05-2023 13:27

Omar +17166

Lekker langs de McDrive na de training

04-05-2023 13:38

Bowie +2377

Kan Menno meteen thuisbezorgd als nieuwe hoofdsponsor strikken

04-05-2023 17:07

GNBL +89873 moderator

Brendan Rodgers!

https://www.coachesvoice.com/brendan-rodgers-cruyff-leicester-liverpool-barcelona/

04-05-2023 13:17

twynestar +28228

Engelse trainers zijn meer TD bij ajax moet je spelers beter kunnen maken

04-05-2023 17:46

Omar +17166

Als je 4m uit kan geven voor 100 speelminuten voor Ocampos, 7m tekenbonus aan Timber en 9m aan magallan dan kun je ook gewoon een zak geld op tafel leggen voor een buitenlandse top trainer. Laat maar komen

04-05-2023 13:13

franco +2140

dick advocaat samen met ron bransteder

04-05-2023 13:12

afcsjonnie426 +3961

Zat aan sugar Lee hooper en Paul de leeuw te denken.

04-05-2023 14:15

franco +2140

die zullen het niet slechter doen als dit schreuder/ heitinga

04-05-2023 14:47

Sterretje73 +5221

Juist ! Onze dark ages van pakweg 15 jasr geleden werden op exact dezelfde manier ingeluid. Met eerst een buitenlandse trainer en vlak daarvoor een succesperiode. Ik hou echt m'n hart vast....

04-05-2023 13:09

mido1988 +4290

Ik zou voor een Duitse coach gaan! Peter Wald!

04-05-2023 13:04

Vosje +320

Zolang er berichten tussen ' staan geloof ik er niets van

04-05-2023 13:03

Schip +23362

Zal allemaal wel. Of de keuze om Bosz te passeren, werd zelf ook licht onpasselijk van zijn open sollicitaties, verstandig is, hangt enkel en alleen af van de kandidaat die ze weten aan te trekken.

En die kan weer niets als er geen hele geslaagde aankopen worden gedaan. En daar hebben we nog niets van gezien, terwijl er nu al tijdenlang duidelijk is dat we een nieuwe Neres, Antony, Tadic, Blind, Ziyech etc nodig hebben.

Nog zo'n prutjaar en je valt niet alleen terug, maar volkomen weg.

04-05-2023 13:03

hetje +2167

Dat is ook wel gevoed door de media hoor, want bij elk programma waar hij zit komt die ene vraag, hebben jij of je zaakwaarnemer al contact gehad met Ajax , hij zegt dan nee en dan is de volgende vraag zou je het willen, en als hij dan eerlijk antwoord, in 2 of 3 programma's, roept die zelfde media dat hij openlijk aan het solliciteren is,het is maar hoe je bekijkt.

04-05-2023 13:26

Schip +23362

Dat vind ik wel vrij naïef hoor. Bosz kan vooraf ook zeggen: prima om deel te nemen aan een programma, maar vragen over Ajax beantwoord ik niet. Hij heeft zelfs Twente afgezegd met een behoorlijke sollicitatie naar Ajax toe. De beste man mag blij zijn dat een club als Twente nog komt.

De wens om bij Ajax te beginnen druipt er gewoon af bij hem. Hij is zelf opgestapt na een jaar. Kans verkeken.

Ik ben niet tegen zijn komst, maar vind hem ook geen ideale keuze.

04-05-2023 16:00

twynestar +28228

Bosz gaat daar zitten wetende dat hij die vraag fast krijgen en wetend wat dit teweeg brengt.

04-05-2023 17:49

Schip +23362

Exact. En dan maar met die gemaakte bescheidenheid net doen alsof je je een beetje opgelaten voelt om daarover te praten - wat je vervolgens uitgebreid doet en je je laat welgevallen dat je tafelgenoten het oooooonbegrijpelijk vinden dat je niet bent gepolst.

04-05-2023 18:00

EzraAjax95 +976

We moeten de selectie snel op orde hebben want over een bepaalde tijd begint de voorronde voor de Conference League al! Dan moeten we er staan!

04-05-2023 13:01

Omar +17166

Lekker Jong Ajax sturen

04-05-2023 13:05

Heldhaftig +11443

Ik weet dat dit niet goed gaat vallen hier, maar waarom niet Ron Jans?

04-05-2023 12:58

Biss +9981

Waarom wel?

04-05-2023 13:03

AFCACruijff14 +161008

Jans heeft haar.

04-05-2023 13:27

IRBaboon +6852

Die wil dat zelf niet eens. Heeft uitgesproken dat hij zichzelf niet als trainer van een topclub ziet. Te veel druk.

04-05-2023 13:29

Danielson +50248

Klopt. Plus te oud.

04-05-2023 13:33

Bowie +2377

Haha die man heeft het leven goed begrepen. Lekker je ding doen, weten wat je plafond is en je op die leeftijd niet meer de stress in werken

04-05-2023 17:09

gusanito +5442

Van der Sar is echt schade aan het aanrichten die niet meer terug te draaien is. Mannen als Bogarde, Reiziger en Vanenburg zijn al weg en nu strepen ze Bosz weg. Waarom moeten deze mensen allemaal vertrekken terwijl ze gewoon zouden blijven als je 1 man weg stuurt.

04-05-2023 12:58

TheSpecialOne +8849

Wat is dat gedweep met Bosz toch?! Zijn palmares als trainer is vrijwel niet bestaand en toch blijft de naam van Bosz maar steeds hier voorbijkomen. Dat zogenaamde aanvallend voetbal van hem heeft Ajax nul prijzen opgeleverd toen hij trainer van Ajax was. Schiet mij maar lek!
Mathias Jaissle is de enige juiste man voor de baan als trainer van Ajax.

04-05-2023 15:51

Stoffel +18543

En Feyenoord is straks de lachende derde en gaat er met Bosz vandoor terwijl wij aan blijven kloten met trainers van het niveau Schreuder en Heitinga…

04-05-2023 12:49

Vik86 +42397

Waarom de lachende derde.. De kans dat feyenoord een prijs gaat pakken met bosz is wel heel klein..

04-05-2023 13:23

Lekkerhoor +3379

Moet je eens indenken wat er gebeurd als Ajax een trainer haalt die flopt en Feyenoord Bosz haalt die net zo succesvol is als Slot. Dan heb je echt de poppen aan het dansen bij Ajax hehe

04-05-2023 13:46

Vik86 +42397

Geloof ik niet..

04-05-2023 14:09

GAjax31 +16055

Waarom zou Bosz voor Feyenoord kiezen? Als ik al die reacties moet geloven is Bosz zo'n geweldige trainer dat hij de clubs wel voor het uitkiezen moet hebben.

04-05-2023 13:34

Danielson +50248

Ha ha ha. Hier moet ik nou om lachen!

04-05-2023 13:34

Mokum2018 +2104

Ze worden volgend seizoen 3e

04-05-2023 13:58

Sander31 +7690

Grappig dat sommige mensen Mislintat al afschrijven. Maar wees blij dat hij hij zich al zo diep in Ajax graaft. Want zijn eerste officiële werkdag moet nog beginnen

04-05-2023 12:47

ajaxcied4life +26028

Totaal bezopen dat mensen hem nu al het nadeel van de twijfel geven terwijl juist uit heel zijn handelen momenteel niets minder dan gedrevenheid en ambitie valt af te lezen.

04-05-2023 12:49

emieltjuhh +17810

Pochentino, nagelsmann, potter,gerrard,bielsa,sarri kan allemaal

04-05-2023 12:26

alex1987 +1027

En stuk voor stuk onhaalbaar.
Buiten Gerrard, die hopelaas gefaald heeft.

04-05-2023 12:49

losjes020 +240

Hoe weet je nou dat ze onhaalbaar zijn? Heb je al gesprekken met ze gehad?

04-05-2023 12:57

alex1987 +1027

Beetje logisch nadenken kom je al ver mee. Probeer het eens.
En anders google je even wat deze trainers verdienden en bij welke clubs zij in de aandacht staan.

04-05-2023 13:05

emieltjuhh +17810

Vragen is gratis maat

04-05-2023 14:54

alex1987 +1027

Klopt, zullen we Messi en Ronaldo ook maar even vragen?
Wat een non argument.

04-05-2023 15:08

FTS95 +15988

Op Nagelsmann na, hoef ik ze niet te zien bij Ajax.

04-05-2023 12:57

Eurysaces +29505

Wat is die van der Sar toch een engnek. Hij laat nog liever de club naar de klote gaan met een trainer die zich in de KKD nog niet eens kon onderscheiden, dan dat hij zijn eigen zielige trots opzij zet.

Bosz die toch komt, zou een enorme stap in de goede richting zijn voor het inmiddels compleet afgebroken imago van van der Sar.

De club staat niet eens meer in de brand, dat stadium is gepasseerd. Uit de as moet het herrijzen, dan ga je niet in het buitenland op zoek naar misschien een goede optie, dan kies je de optie die eerder gewerkt heeft! Bosz heeft Ajax voetballend weer op de kaart gebracht, dat is opnieuw nodig.

04-05-2023 12:11

Danielson +50248

Bosz heeft tot nu toe enkel in de KKD gepresteerd.

04-05-2023 13:36

Yaeron +6379

Ik zit eens te kijken bij teams die op degraderen staan, bijvoorbeeld Southampton. Hebben met James-Ward Prowse een middenvelder van wereldklasse. Schiet er zo 10 vrije trappen in per seizoen, top traptechniek. Weten we nog dat Ajax interesse had in Hojberg? Nou in die vijver zouden we nog steeds moeten vissen. Blind en Tadic kwamen tenslotte ook.

Nog een paar andere interessante namen;
Orsic (linksbuiten) bij vertrek Bergwijn
Kamaldeen Sulemana (stond eerder in belangstelling van Ajax maar die gingen voor Daramy)
Romeo Lavia (groot talent maar zal wel onhaalbaar zijn)
Marc Oliver Kempf (Hertha BSC) - centrale verdediger
Lucas Tousart (Hertha BSC) - Defensieve middenvelder
Ejuke & Lukebakio (Hertha BSC) - Vleugelspelers
Denis Suarez (Espanyol) - Aanvallende middenvelder
Cesar Montes (Espanyol) - Centrale verdediger en international van Mexico

Goed, niet iedereen is even goed haalbaar maar met teams die op degradatie staan is het toch leuk om te kijken wat er dan rondloopt.

04-05-2023 12:06

VoorAltijdNummer14 +25322

Lavia is waanzinnig, maar daar heeft City een terugkoopoptie op die ze hoogstwaarschijnlijk gaan lichten.

Ward Prowse ben ik enorme fan van, alleen denk ik niet dat het een speler is die gedijd in het ‘korte’ Ajax-spel. Zal ook ongetwijfeld een stap hogerop maken in de Prem bij degradatie.

Verder wel een goede insteek van je. Zulke degradaties maken spelers een stuk haalbaarder voor Ajax. Jammer dat destijds Sander Berge niet is opgepikt bij Sheffield.

04-05-2023 12:10

Gaza +4367

Klopt helemaal. Echter betalen die clubs ook gigantische salarissen. Bovendien moet de speler het zelf ook willen. Daar speel je elke week een topper (vanuit de degradatie-clubs gezien). En bij Ajax zal dit +/- 18 wedstrijden zijn per jaar.

04-05-2023 12:13

Libero +19070

Volgens mij was Daramy het alternatief voor Sulemana die op het laatste moment Renne$ koos.

04-05-2023 13:03

Yaeron +6379

Klopt inderdaad! Verkeerd verwoord.

04-05-2023 13:09

Libero +19070

Lijkt het niet heel goed te doen, overigens.
https://www.transfermarkt.nl/kamaldeen-sulemana/profil/spieler/746695

04-05-2023 13:14

Yaeron +6379

Tsja heel het elftal draait voor geen meter natuurlijk. Voetballen zal hij niet verleerd zijn. Is ook een maatje van Kudus. Zou je Sulemana strikken dan zou Kudus misschien zelfs nog een jaartje blijven.

04-05-2023 13:31

Libero +19070

Dát zou niet vervelend zijn.

04-05-2023 13:41

ZwartNazareth +1411

Een trainer die Ajax niet kent zal hier ook nooit slagen. Jaren achterstand dreigt en dat alleen omdat VdSar niet met Peter Bosz kan opschieten.

04-05-2023 11:51

willem1958 +8740

Jammer dat van der Sar zo vervelend is en Bosz niet komt want Mislintat vind 'm wel oké omdat ie Bosz belde toen ie net weg was bij z'n club.
Het wordt tijd dat van der Sar weggaat nadat ie Ajax flink heeft afgebroken dit seizoen.
De Deense bondscoach Kasper Hjulmand zou ik dan graag zien als het een buitenlander moet worden..
Zijech lijkt me prima om 'm weer bij Ajax te zien.

04-05-2023 11:43

mokum007 +6522

Ik denk een Duitse trainer Joachim Löw??

04-05-2023 11:37

Gaza +4367

Handjes thuis.

04-05-2023 12:14

Andronixos.c +8140

Ik denk dat geen enkele buitenlandse trainer Ajax wilt gaan doen.
Puur om er geen kwaliteit zit, indien Kudus/Alvarez en Timber ook weggaan.
Dan moet je om 0 beginnen en de meeste zin daar geen heil in.

04-05-2023 11:33

Aurora +4549

Hjulmand lijkt mij een topper. Speelt met het Deense nationale elftal aanvallend en verzorgd voetbal en heeft met de affaire Erikesen laten zien dat hij ook een prima peoplemanager is. Volgens mij een no-brainer.

04-05-2023 11:33

TweeBenig2 +16103

Ik heb het Bing gevraagd wie de beste buitenlandse trainer voor Ajax is, maar die weet het ook niet:
"Ik begrijp dat je mijn mening wilt weten, maar ik ben geen expert op het gebied van voetbal. Ik kan je alleen informatie geven die ik op het web vind. Ik heb geen subjectieve voorkeur voor een buitenlandse trainer voor Ajax. Ik respecteer alle trainers die hard werken en goede resultaten behalen."

Vervolgens gevraagd of Gallardo misschien een optie is. Het antwoord was als volgt:
"Marcelo Gallardo is een Argentijnse trainer die veel succes heeft gehad bij River Plate, waar hij acht jaar lang werkte. Hij won onder meer twee keer de Copa Libertadores en vier keer de Recopa Sudamericana. Hij staat bekend om zijn aanvallende en tactische stijl van voetbal. Volgens sommige webresultaten was Gallardo een van de topkandidaten om Alfred Schreuder op te volgen als trainer van Ajax. Hij zou echter Ajax hebben afgewezen omdat hij geen interesse had in de Nederlandse competitie. Hij is momenteel clubloos. Dus, Gallardo zou een goede trainer kunnen zijn voor Ajax, maar het lijkt erop dat hij niet beschikbaar is voor de functie. Wat vind je daarvan?"

Tja, als zelfs AI van Bing het niet weet, hoe moet Sven dan tot een goede keuze komen?

04-05-2023 11:27

Gaza +4367

Digitaal wel.

04-05-2023 12:15

TeringHenkie +28263

Omdat Bing de grootste bagger is wat er is.

04-05-2023 12:57

michaellaudrup +4660

Waarom Wim Jonk niet als trainer en Sar eruit flikkeren? Dan hou je nog geld over ook.

04-05-2023 11:27

Kuningaz +5313

Jonk als hoofd oefeningen?

04-05-2023 12:23

VOETBALisOORLOG +1780

Bosz gaat naar Feyenoord, Slot gaat voor een buitenlandse avontuur.

Ik had bij Litmanen een lijntje uitgegooid

04-05-2023 11:16

ÁlvaroRecoba +13695

En wij... houden Heitinga, PSV straks weer even stuurloos als nu, nou, dan is Feyenoord een tijdje hegemoon, met de CL-miljoenen.

04-05-2023 11:17

hartvoorajax1 +1930

Waarom zou Litmanen een goede trainer zijn? Heeft hij daarvoor de eigenschappen en ervaring? Ook lijkt hij mij niet de persoon die dat direct ambieert. Het is een aperte misvatting dat een goede voetballer per definitie een goede trainer is (Krol, Neeskens, van Hanegem, Israël, Kuijt Bijv.).

04-05-2023 11:35

PJS +4991

Wat een grote puinhoop bij ons aller Ajax. Hoe kun je in een jaar tijd iets wat succesvol lijkt zo kapot maken. Met Sar aan het Roer en alles wat ik lees en de starre houding gaat onze club volledig ten gronde. Wat een kut zooi zeg.

04-05-2023 11:06

Biss +9981

Ondergronds is dit al jaren bezig hoor. Het is wel jammer dat zo weinig mensen dat zien.
Ik ben er van overtuigd dat het zelfs tijdens Peter Bosz al fout ging qua beleid en de jeugdopleiding in de schaduw stond. Jaren later ziet men het resultaat pas.
Andersom zal het dus ook jaren gaan duren vanaf het moment dat er weer goed (Ajax) beleid wordt gevoerd.

04-05-2023 11:20

en88ajaxfan +2125

Het beleid is welkicht nu goed ingezet met alle veranderingen maar het kan even duren voordat zich dat uitbetaald. Maar misschien ook niet: als er rust en vertrouwen komt met een goede trainer kan het snel weer opwaarts gaan. Kijk maar naar Feijenoord

04-05-2023 11:54

Biss +9981

Als je het alleen over het 1e team hebt, dan heb je helemaal gelijk! 👍
Ik betwijfel of het juiste beleid, en dan kijk ik met name naar de jeugdopleiding, wordt ingezet. Tot nu toe in ieder geval geen (zicht op een) nieuwe HJO. En er is geen rode lijn meer te vinden binnen de opleiding tijdens en na Ouaali.

04-05-2023 12:55

mokum007 +6522

De basis is er al , dan ga je toch verder opbouwen, neem ik aan.... Echt die Sar moet opzouten, je laat toch geen zaakwaarnemer van je trainer en speler (Schreuder, Tadic) het boel regelen? Echt amateurs

04-05-2023 11:32

freak31 +5676

De voertaal tijdens trainingen etc is toch Engels dus waarom niet.

04-05-2023 11:05

Keizer +29975

Ben hier erg blij mee eerlijk gezegd. Ben wel beetje klaar met de bekende vijver die behoorlijk opgedroogd is inmiddels. Bij Bosz heb ik ook mijn twijfels. En waarom ook niet een keer over de grens kijken. De beschikbare NL trainers zijn allemaal lichtgewichten met geen tot weinig succes in het buitenland.

04-05-2023 10:57

ÁlvaroRecoba +13695

Ik word zo ontzettend moe van Ajax.

04-05-2023 10:48

Petterson +24902

☹️ echthe!?

04-05-2023 13:51

ÁlvaroRecoba +13695

En het houdt maar niet op, 't is chronisch... (Als ze nou eerst jouw avatar eens tot werkelijkheid maken!)

04-05-2023 14:19

ÁlvaroRecoba +13695

Een stréép door 'Bosz'?

04-05-2023 10:48

Hollister +12559

Hopelijk wel

04-05-2023 11:00

ÁlvaroRecoba +13695

Van alle niet-buitenlandse opties die wél haalbaar zijn (dus Slot en Ten Hag uitgesloten) is hij toch de beste troef om achter de hand te hebben? Natuurlijk: als de hele wereld openligt, is hij niet de beste keus... maar in de toestand waarin Ajax nu zit, welke buitenlandse toptrainer heeft daar zin in? Dat is voor een Nederlander juist minder een probleem, lijkt me. Ik zou Bosz hoe dan ook als optie openhouden -- en realistisch gezien zou-ie bovenaan staan, denk ik.

04-05-2023 11:10

Hollister +12559

Gelul, Heitinga 10 x beter dan Bosz....
Denk eens meer out of the box, altijd maar weer diezelfde namen, waarvan je bovendien weet dat het niets wordt

04-05-2023 15:00
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.