'Kroes sprak al met meer dan vijf kandidaten; komst Vivell vooralsnog onwaarschijnlijk'

door Bart Veenstra 275

Bron De Telegraaf

'Kroes sprak al met meer dan vijf kandidaten; komst Vivell vooralsnog onwaarschijnlijk'

door Bart Veenstra 275

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

Christopher Vivell lijkt vooralsnog niet de directeur transfers te worden bij Ajax. Dat valt vrijdagochtend te lezen in De Telegraaf. Ajax wil een nieuwe directeur transfers aanstellen en in die zoektocht viel eerder deze week de naam van de Duitser, die eerder werkzaam was bij Red Bull Salzburg, RB Leipzig en officieel nog onder contract staat bij Chelsea.

Het beloven drukke en spannende weken te worden in Amsterdam. Directeuren Alex Kroes en Marijn Beuker zoeken naar 'de perfecte staf', terwijl men ook volop aan de slag gaat met de renovatie van de huidige selectie. 'Dat doen zij, omdat de tijd voor de nieuw aan te stellen directeur transfers te kort is om zich de Ajax-wetten eigen te maken', schrijft De Telegraaf. Volgens de krant is het de bedoeling dat de nieuwe directeur transfers pas ná de zomerse transferperiode wordt aangesteld óf dat hij eerder wordt vastgelegd om hem in de zomerperiode 'over de schouder' van Kroes te laten meekijken.

'Komst van Vivell bij Ajax vooralsnog onwaarschijnlijk'

Volgens 'bronnen binnen Ajax' zou Kroes voor de vacante functie al met meer dan vijf mogelijke kandidaten hebben gesproken. Onder hen ook 'de door een zaakwaarnemer aangeprezen' Christopher Vivell. 'Hoewel de Duitser een ’redelijk tot goede’ indruk op Kroes zou hebben gemaakt, is zijn komst vooralsnog onwaarschijnlijk', wordt geschreven. Net als eerder bij voormalig directeur voetbalzaken Sven Mislintat klinken 'uit de markt' slechte geluiden over de bij Chelsea mislukte directeur. Vivell zou in Londen geen rol hebben gehad en alleen bezig zijn geweest met het opzetten van satellietclubs.

De Telegraaf schrijft dat kwaliteit leidend zal zijn bij Ajax en dat Kroes voorkomt dat te veel macht in handen van één man komt. Toch vinden velen het bij Ajax voor de beeldvorming ook onhandig om na het debacle-Mislintat voor transfers opnieuw een Duitse directeur aan te stellen.

Lees meer over:
Plaats reactie

JanBiesbos +29043

Die TG die T staat voor tering denk ik?

30-03-2024 16:59

Sense of.H +5437

Als een Nederlandse trainer toch eerst de voorkeur krijgt, is Van Bommel dan niet een optie, heeft naam gemaak bij Psv en Wolfsburg en doet het goed in België, dus wrm niet.

30-03-2024 01:03

Ferd +38449

Dan krijgen de mannetje van de F-Side een rolberoerte joh. En Von Bömmel zou het zelf nooit willen, die heeft zo'n intense hekel aan Ajax.

30-03-2024 06:02

Aram +17940

Vertaling.
De T wil geen Duitser.

30-03-2024 00:41

Spelverdeler +4644

Voor de beeldvorming onhandig om opnieuw een Duitse directeur aan te stellen. Wat een waardeloos argument is dat zeg.

29-03-2024 21:20

Myriad +7048

Fijn dat de Telegraaf de sollicitatie procedures leidt.

29-03-2024 19:04

Marvel14 +57

Twee weken geleden gingen we geen td aanstellen en ging Kroes het zelf doen .

29-03-2024 18:26

C14 +22370

Ik ben benieuwd wat voor profiel ze hebben opgesteld voor de nieuwe TD, nu Beuker eigenlijk technisch alles bepaalt, en de TD schijnbaar meer een regelaar wordt. Een TD die al het een en ander bewezen heeft, zal geen trek hebben in zo'n uitgeholde functie lijkt me. Dan gaat het meer om overredingskracht en zakelijk instinct, niet veel meer dan dat.

Al heb ik liever iemand met ook veel voetbalinzicht en die heel goed is in talentherkenning, als extra paar ogen, maar dan zou diegene dus ook echt mee moeten kunnen praten en niet alleen een regelaar zijn.

29-03-2024 17:15

JesperDeVlo +5419

Taken & verantwoordelijkheden:

1) Director of Transfers: met name verantwoordelijk voor transferzaken en voor het managen van de technische staf, van zowel Jong Ajax als Ajax 1.

Aan DT rapporteren:
- Coach A-selectie
- Coach Jong Ajax
- Technisch manager

2) Director of Football: verantwoordelijk voor de jeugdopleiding, alle direct daaraan ondersteunende disciplines en voor de afdelingen Scouting en Football Analytics.
Beuker moet zich gaan richten op de lange termijn bij Ajax. 'Daarbij zal hij zich onder meer focussen op het inrichten van de ideale structuur voor de opleiding, het opstellen van profielen per positie voor de scouting, de visie op de speelwijze en methodologie voor trainingen.'

Aan Beuker rapporteren:
- Head of scouting & recruitment;
- Hoofd jeugdopleiding;
- Head of coaching.

29-03-2024 17:37

Indy2 +15254

Klerry Hunstra meldt dat er naast Vivell meerdere ***Duitse*** TD's als opties zijn.

29-03-2024 15:55

Slang3 +45817

Vivell lijkt een rookgordijn. Want waarom zouden er 5 andere namen zijn, en mensen weten dat, maar dan toevallig 1 lekken en de rest niet

29-03-2024 16:23

Omar +17166

Promes, aan het genieten hoor in dat staatshotel in VAE 😂

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1189965/promes-heeft-het-loodzwaar-met-20-man-in-cel-kaalgeschoren-geen-bezoek.html

29-03-2024 14:48

YugoVik +33116

Hoe de fuck verzin je het, je hebt miljoenen, kunt genieten van het leven en dan denk je drugs te moeten gaan importeren voor je status...Dan ga je ook nog met van kans pareltjes om die geen berouw tonen om hun misdaden en zelf heb je het zwaar..

29-03-2024 15:09

Appels34 +1613

Hij is er in geboren............

29-03-2024 21:50

Techno303 +2572

Hij zit nu in het milieu waar die zo graag zit toch 🤡 ach ach ach hopelijk gaat die kapot daar! Maar hij zal zich wel snel bekeren tot de islam zo gaat dat… alles voor de bühne

29-03-2024 17:39

Haarlemmer +20591

Aldus de Telegraaf. Die hopen weer op een of andere mol. En dat zal deze man wel niet zijn.

29-03-2024 14:39

jerryisthename +31741

Frank Arnesen. Ex-Ajacied.
Feyenoord (en Slot) is hem nog steeds dankbaar voor de afgelopen seizoenen.

29-03-2024 14:38

Robertini +39151

Of de nieuwe man een Duitser, Japanner of Oezbekistaan is, maakt me echt geen reet uit, als hij maar goed genoeg is.

29-03-2024 14:32

Juan62 +46179

Een Duitser in Amsterdam voelt net als op Zandvoort, gewoon niet lekker.

29-03-2024 14:48

Artemio +31935

Er komen teveel Duitsers naar Nederland voor Pasen.

29-03-2024 14:55

Juan62 +46179

Komen zowiezo teveel toeristen naar Amsterdam
We moeten uitkijken dat het geen Venetiê wordt:

Dan geen Amsterdamse bewoners meer, een hek om de stad en toegang betalen.

De Pijp is de Jordaan achtena alleen maar toeristenshit geen fatsoenlijke bakker of slager te vinden, wel een Boucherie en een Boulanger met 3dubbele prijzen.

Over de overdaad aan onbetaalbare horeca maar te zwijgen.

Snoep/vreet winkels die alleen vanaf Donderdag open zijn en expats die vreemd genoeg in sociale woningen zitten

29-03-2024 15:06

UwSchipper +5592

Het is al Venetië Jan.

29-03-2024 19:36

Appels34 +1613

Engels is de voertaal.

Volgens de neoliberalen is het ongehoord dat je een sociale huurwoning mag hebben in de stad. Die woning (gebouwd met "gemeenschapsgeld" door onze woningbouw) moet verkocht worden aan de hoogste (internationale)bieder die de huur dan kan verdriedubbelen conform de "markt". En vervolgens meer dan een half maandsalaris aan huurpenning opstrijkt maar geen belasting afdraagt. Een grote kapitaalvlucht uit je eigen economie.

Het is geWOONbeleid....

29-03-2024 21:55

Ferd +38449

en dan allemaal Femke de schuld geven

30-03-2024 06:04

jake1972 +493

Zet er gewoon een oud-speler neer die weet wat bij Ajax spelen inhoudt. En ook bekend is en netwerk heeft in de voetballerij. Een Sneijder of Seedorf of De Boer zouden dat zeker kunnen. Voordat speler komt zullen er meer mensen en scouting mee eens moeten zijn dat speler een toevoeging is.

29-03-2024 14:29

Juan62 +46179

Seedorf en sneijder moet je ver weghouden van de club

Die vinden zichzelf belangrijker dan Ajax

29-03-2024 14:46

Ferd +38449

Seedorf vergelijken met Sneijder is een zware belediging voor Clarence.

30-03-2024 06:05

wijzijndebeste123 +163598

Supporters zoals jij zijn de reden dat Ajax nooit zijn potentie zal waar maken.

29-03-2024 19:20

LukaLitmanen +81997

Zijn dezelfde mensen die ook bij verkiezingen tegen hun eigen belangen in stemmen

29-03-2024 20:08

WantAmsterdam +116101

Wat een idioten bij de Telegraaf, met hun dom anti-Duits sentiment, al bij Mislintat altijd die nadruk op nationaliteit.
Ik hoop echt niet dat het klopt. Want dan mag je al die mensen die dat vinden gelijk weer eruit trappen. Dat is namelijk niet alleen wanbeleid maar ook discriminatie wat totaal niet bij een club als Ajax hoort.
En ja. Zoals al benoemt. Slechte ervaringen vanwege één Duitser, maar geen slechte ervaringen met 4 compleet incompetente Nederlandse trainers achter elkaar waar eentje daarvan ook een achterbakse sociopath is.
ALS het klopt dat ze vanwege Mislintat geen Duitser nemen maar weer puur voor een Nederlandse trainer gaan, dan is Ajax echt de grootste circus ter aarde, maar helaas met meer dan één clown.

29-03-2024 13:56

DEELM +11891

Je weet bij de Telegraaf nooit wat er waar is aan een verhaal, maar ik ga er voor de vorm maar even vanuit dat ze wel weten dat Kroes al met meerdere kandidaten heeft gesproken. En dat vind ik een goed teken. Niet wachten met oriënteren totdat kandidaten alweer foetsie zijn (bijv. Ward), maar nu al proactief bezig zijn. Dat zijn we niet meer gewend bij Ajax!

29-03-2024 13:41

JanBiesbos +29043

Vd sar heeft bosz laten lopen, psv daarmee kampioen gemaakt en onze club in twee jaar totaal verneukt, tot aan de grond, met zijn kut aankopen vorig jaar en geen CL, en dat datageleuter dit jaar en weer geen CL.

29-03-2024 13:34

Ajaxfan31183 +16391

En het ligt allemaal aan Edwin, we zijn eruit

29-03-2024 13:52

WantAmsterdam +116101

Nee zeker niet, maar hij heeft een aanzienlijk aandeel. Ook daar, prima man, Ajax legende, maar in zijn functie totaal incompetent.

29-03-2024 13:58

JanBiesbos +29043

Ja de meest ongeschikte AD van onze club

30-03-2024 11:53

JanBiesbos +29043

Precies totaal ongeschikt

30-03-2024 11:54

AjaxSoCal +1993

Ik denk dat Bosz met deze selectie ook derde had gestaan, Guardiola en Klopp ook. Tenzij ze invloed hadden gehad op het inkoopbeleid natuurlijk..

29-03-2024 15:35

WantAmsterdam +116101

Derde zou gewoon voldoende zijn, we staan 5de. Guardiola is sws een raar voorbeeld dat hier altijd voorbij komt gezien hij altijd goeie selecties had.
Elke capable trainer (niet eens toptrainers) had het beter gedaan dan Steijn en Schip.

29-03-2024 16:00

NipeB +15792

Derde was gewoon voorronde CL dus prima geweest. Nu halen we geen eens Europees voetbal.

29-03-2024 22:14

Ferd +38449

Bosz had met deze selectie gewoon om de titel gespeeld. PSV had achter Ajax gestaan.

30-03-2024 06:05

JanBiesbos +29043

Zeker geen 18de en dat zgn ajax dna moet ook stoppen om versterkingen na de voorbereiding te halen

30-03-2024 11:55

JanBiesbos +29043

Nou dat dus

30-03-2024 11:55

JanBiesbos +29043

Oh als de telegraaf dat zegt…. Koppen hun eigen voorzet in eigendoel sukkels …

29-03-2024 13:28

Ricoteb +53174

Ajax moet geen Nederlandse trainer willen, want de laatste 4 trainers waren Nederlands en had je niks aan. Of werkt deze logica voor TD’s en Duitsers?

29-03-2024 13:09

Kuningast +5079

Die telegraaf.. wat een vies smerig tokkie krantje is het toch

29-03-2024 13:09

Redrum +96062

Eerlijk is eerlijk, het lijkt er wel op dat Kroes keihard bezig is.

29-03-2024 12:48

Kampioensoverwinning +1733

Natuurlijk is hij bezig. Hij is in loondienst bij Ajax. Sar en Mislintat waren op hun manier ook druk bezig.

29-03-2024 14:24

Merrick +6746

Als je had gezegd dat je in plaats van geen "Duitse" directeur geen "Marokkaanse" directeur had willen hebben vanwege negatieve ervaringen uit het verleden, dan had je meteen allerlei instanties en politieke partijen achter je aan gehad vanwege racisme.

29-03-2024 12:41

Redrum +96062

De Telegraaf komt er moeiteloos mee weg ja, wat best wel opvallend is.

29-03-2024 12:44

Cocles +1881

Zeker opvallend, aangezien zij tijdens de Tweede Wereldoorlog onder toezicht van de nazi's bleef verschijnen. Uiteindelijk kwam zelfs een SS'er aan het hoofd te staan.

29-03-2024 13:28

Cocles +1881

Zeker opvallend, aangezien zij tijdens de Tweede Wereldoorlog onder toezicht van de nazi's bleef verschijnen. Uiteindelijk kwam zelfs een SS'er aan het hoofd te staan.

29-03-2024 13:28

JanBiesbos +29043

Klopt de TG was een nazi krant en langetijd verboden na wwII, gebruiken wel nog steeds duitse gothisch letters…

29-03-2024 13:30

emieltjuhh +17868

Kan Ajax de telegraaf geen ban geven?

29-03-2024 12:32

Slang3 +45817

daar waren ze afgelopen zomer mee bezig, Hendriks die het contract stopte en Mislintat die niks lekte. Alleen zijn er binnen Ajax genoeg ego's die hun ei kwijt moeten

29-03-2024 13:05

Ferd +38449

Hendriks stopte het contract niet Slang. Hendriks verbeterde het contract voor Mediahuis juist, in plaats van alleen De Telegraaf (een publicatie van Mediahuis) kregen nu ook andere publicaties van Mediahuis 'exclusiviteit'.

30-03-2024 06:07

behangdelul +32600

Prima als Kroes niet direct bij het kruisje tekent. Laat hem maar doorgraven en de nogo's er uit vissen. In Kroes we trust!

29-03-2024 12:28

B2tob4 +12078

Behangdelul@: in Kroes we trust….

Zou zeggen you trust. Laat die eerst maar zichzelf eens bewijzen op meerdere fronten.
Spreekt niet voor hem dat de T-graaf zo uitbundig over hem communiceerd. Lijkt bijna op een direct lijntje richting die 2 hansworsten van dat misselijke krantje..!

29-03-2024 14:16

Kampioensoverwinning +1733

'Let Sven cook'

29-03-2024 14:25

Broodjeaap020 +6151

Goh, Dit had ik niet verwacht.

29-03-2024 12:27

TweeBenig2 +16117

Geen krant zo xenofoob als de Telegraaf, terwijl ze - gelet op hun schaamtevolle verleden - een Duitser met open armen zouden moeten ontvangen. Zo, ik moest het even kwijt.

29-03-2024 12:21

GNBL +89893 moderator

Vivell als TD. Potter samen met Lijnders waarbij die laatste het na twee jaar overneemt van Potter.

29-03-2024 12:20

WantAmsterdam +116101

Waarom denk je dat Lijnders een goeie hoofdcoach zou zijn.

29-03-2024 14:00

stefaanovic +2690

Geen duitse td ivm mislukking met mislintat dan mag ik hopen ook geen trainer met de achternaam Schreuder omdat ook dat gevoelig ligt.

29-03-2024 12:12

Capocapo +12001

Ook geen Argentijnen, Kroaten en Portugezen meer

29-03-2024 12:17

Kryptonite +76742

En wat te denken van Nederlanders! Nee, voortaan alleen maar Kazachstanen in het bestuur en de technische staf.

29-03-2024 12:33

Mattie +890

Als de Telegraaf zegt dat Vivell niet komt, dan zal hij binnenkort wel tekenen. Gefeliciteerd alvast iedereen!

29-03-2024 12:04

Bensco +7168

Ik ben meer nieuwsgierig naar de “berichten vanuit de markt” rondom Vivelli.

29-03-2024 12:02

wijzijndebeste123 +163598

Lol!

Mike zijn “berichten vanuit de markt” betekent datgene wat huisvriend Rob Jansen hem vertelt.

29-03-2024 19:54

Ferd +38449

Mike hoorde dat Vivell currywurst lekkerder vindt dan een frikadel speciaal, en dus moet Mike Vivell niet meer.

30-03-2024 06:09

w86 +9387

Kroes en Beuker gaan voor kwaliteit. Mooi, dan kan het lijstje met de potentiële trainers Frank de Boer, Pascal Jansen, Dick Schreuder, Pepijn Lijnders de prullenbak in. Of niet Telegraaf??

29-03-2024 11:48

Psychevore +21186

Die laatste zin, haha, wtf.

29-03-2024 11:41

daslogisch1 +10168

En weer de Telegraf die niet wil hebben dat het een buitenlander wordt want dan hebben ze geen ingangetjes meer, zo doorzichtig. Gaan gelijk alles wat maar buitenlands is en wat in verband gebracht wordt met Ajax affikken en downplayen.

29-03-2024 11:37

Slang3 +45817

Dus alle Duitsers zijn nu een probleem. Mochten ze een Nederlandse TD aanstellen, gaan ze dan schrijven dat het oppassen is dat hij niet zomaar fotos van zijn lul rond stuurt

29-03-2024 11:26

vandenhaas4 +15078

In Duitsland heeft men wel een andere voetbalcultuur, en ik denk dat je dat niet moet onderschatten. Een TD is daar meer de baas over de trainer. Denk dat Mislintat bijvoorbeeld het probleem niet zo zag dat hij alleen (en niet de trainer) ging over de te halen spelers.

Uiteraard is het mogelijk voor Duitsers om zich aan te passen, en daarom is het handig er een te nemen die ook al eens (succesvol) in het buitenland heeft gewerkt.

29-03-2024 11:35

w86 +9387

Zou kunnen, maar noem het dan geen sentiment binnen de club.

29-03-2024 11:59

WantAmsterdam +116101

Dat i niet overal zo in Duitsland en als je duidelijk communiceert wat hun rol moet zijn dan “assimileren” ze zich snel. Vivell heeft in de voetballerij verschillende functies bekleed, waarom zou hij er dan moeite hebben als zijn rol iets anders is dan bij andere clubs?

29-03-2024 16:03

vandenhaas4 +15078

@WantAmsterdam
Dat kan kloppen. Ik zeg ook dat Duitsers die al in het buitenland hebben gewerkt wat dat betreft een streepje voor hebben. Ik ken Vivell niet, en heb geen oordeel over zijn geschiktheid. Wel wil ik aan de discussie toevoegen dat iemands nationaliteit (of beter: het land waarin hij gewerkt heeft/opgegroeid is) niet irrelevant is.

29-03-2024 18:08

Kryptonite +76742

"Toch vinden velen het bij Ajax voor de beeldvorming ook onhandig om na het debacle-Mislintat voor transfers opnieuw een Duitse directeur aan te stellen."

Lees: de Telegraaf vindt/wil dit en probeert opnieuw de opinie te vormen. Hey Dikke Mike, moeten we niet ook Nederlanders weren aangezien die hun staafmixer niet in hun broek kunnen houden? Of geldt die generalisering niet voor Nederlanders?

29-03-2024 11:24

4Ever14 +6603

Of misschien omdat Mislintat niks met de telegraaf te maken wou hebben en dit waarschijnlijk hetzelfde zal zijn met andere Duitsers.
Die zien de telegraaf voor wat het is: een boulevardblad.

29-03-2024 11:39

Kryptonite +76742

Ja, natuurlijk. De Telegraaf wil daar een Nederlander hebben en dan vooral uit het groepje van Rob Jansen of daaraan gelieerd is danwel een ander kliekje waarmee ze banden hebben, zodat ze aan informatie kunnen komen. Echte journalistiek kunnen ze daar natuurlijk al lang niet meer bedrijven.

29-03-2024 12:00

Indy2 +15254

Klerry Hunstra op X, vindt het Telegraaf verhaal ongeloofwaardig. Volgens hem heeft Verweij zijn info van de "oude rancuneuze incestueuze garde".
·
"Alsof Kroes zou zeggen; 'Vivell maakte een redelijke tot goede indruk'
Ja en daarom ga je meerdere gesprekken aan, omdat hij een redelijke indruk maakte 😂
Hij heeft z’n oren te luister gelegd bij de oude rancuneuze incestueuze garde."

29-03-2024 11:11

GNBL +89893 moderator

Rob Jansen dus.

29-03-2024 11:22

Kryptonite +76742

Surprise, surprise. Dikke Mike, het schoothondje van el diablo Rob Jansen.

29-03-2024 11:25

vandenhaas4 +15078

Ikzelf vind die Hunstra vrij ongeloofwaardig. Net zoals Verweij overigens.

29-03-2024 11:36

Indy2 +15254

Waarom vind je Klerry Hunstra vrij ongeloofwaardig?

29-03-2024 11:45

vandenhaas4 +15078

Omdat hij een (pseudo) anonieme twitterpersoon is.

29-03-2024 12:28

WantAmsterdam +116101

Die in het verleden vaak goed zat.

29-03-2024 14:05

WantAmsterdam +116101

Zelfs Klerry, een van de meest betrouwbare mensen rondom Ajax die dus contacten binnen Ajax heeft, gebruikt het woord “incestueuze”. En mensen hier janken omdat sommige leden het wordt in dezelfde context ook gebruikten.

29-03-2024 14:05

Artemio +31935

Blijft een woordkeuze waarover valt te soebatten. Dat Klerry het doet wilt niet zeggen dat het dan wel allemaal prima is. Hij is geen God.

29-03-2024 15:07

WantAmsterdam +116101

Maar het zegt toch wel iets, iemand die toch een serieuze man is en contact binnen Ajax heeft vind dat wordt dus ook passend,

29-03-2024 15:15

wijzijndebeste123 +163598

Hahaha. Post dit al vanaf dag 1. Werd continu weggelachen door de bekende onnozele figuren.

Nu dus de bevestiging van de meest betrouwbare insider mbt Ajax KlerryHunstra. Klerry gebruikt net als ik zelfs t woord incestueus. En ook daar viel t bekende groepje over toen ik t gebruikte. 🤡🤣

29-03-2024 17:18

Indy2 +15254

Bart Sanders ('Pantelic podcast') op X, vertrouwt de Telegraaf niet. De Telegraaf wil een TD die voor hun een "doorgeefluik" is. En als het weer een Duitser wordt dan start de T een nieuwe hetze.

"De mate waarin de T voorbereidingen treft, als men doorkrijgt dat de kans groot is dat er géén doorgeefluik op een cruciale posities komt, is enorm doorzichtig.
Je weet nu al dat als een Vivell, of een andere niet-NL, Ajax minded man komt, het vanaf dag één gehaktdag zal zijn."

29-03-2024 11:09

Kryptonite +76742

Ik ga hier zo lekker op. Die dumb en dumber hebben duidelijk hun hand overspeeld en niemand neemt ze meer serieus. De dag dat we verlost worden van die 2 leeghoofden komt steeds dichterbij.

29-03-2024 11:27

DarkChild +3451

Hoewel ik er ook lekker op ga, ben ik bang dat je hun invloed onderschat. Ze hebben met de Telegraaf en Vandaag Inside een behoorlijk groot bereik. En ik wil niet de 'veel mensen zijn maar domme schapen' kaart trekken maar...bij dit onderwerp op zijn minst zijn veel mensen maar domme schapen.

29-03-2024 11:37

Kryptonite +76742

Oh, trek die kaart maar gerust. Mensen zijn ook domme schapen. Ik krijg hier geregeld het verwijt dat mijn opmerkingen over de Telegraaf en Dumb en Dumber wat overdreven zijn. Ik zeg daar dan altijd bij dat hun bereik veel te groot is en dat ik daarom de behoefte voel om een tegengeluid te bieden. Niet dat ik hetzelfde bereik heb of course, maar ik hoop iig zoveel mogelijk mensen hier eraan te herinneren dat de Telegraaf alleen haar eigen belangen behartigt en dat die belangen vaak het tegenovergestelde zijn van onze belangen.

29-03-2024 12:04

WantAmsterdam +116101

Haha, en sommige noemen mensen als ons complot wappies en paniekzaaiers.
Het wordt nu steeds duidelijker dat we gelijk hadden. Telegraaf vreest voor zin macht en bronnen, en de macht en invloed van hun vriendjes die naar hun lekken.

29-03-2024 14:08

JanTa +15846

Ik ken de man niet en heb geen idee wat ik van die man moet vinden en de organisatie zit nu zo inelkaar dat belangrijke beslissingen niet meer door 1 persoon gedaan kunnen worden. Ik beoordeel iemand op zijn functioneren niet op basis van vooroordelen.

29-03-2024 11:03

TontoKarnaggel +42499

Christus te paard, het staat er ook gewoon echt....geen Duitser willen omdat Mislintat ook Duits was.
Kan iemand me dan even uitleggen waarom we na schreuder, heitinga, steijn en van het schip überhaupt nog naar nederlandse trainers kijken?

29-03-2024 10:54

AFCACruijff14 +161323

Je kan het raar vinden en is het ook maar beeldvorming telt helaas mee in tijden waarin Vi, AD en Derksen gewoon machtig zijn met hun mening. Niet dat je zeker geen Duitser moet nemen maar je moet wel zeker zijn dat hij de baan beheerst voor je weer maandenlange Mislintatvergelijkingen krijgt.

29-03-2024 10:57

ajaciedje90 +59920

Beeldvorming telt mee omdat ervanuit Ajax zwak leiderschap is geweest die duidelijk communiceert & voor de camera tekst & uitleg heeft gegeven waardoor de beeldvorming de overhand krijgt.

Van der Sar was gewoon een slappe zak op dat gebied en ook die hele soap toenterijd tijdens interim Heitinga en het weigeren knopen door te hakken bijvoorbeeld.

Als Alex Kroes gewoon sterk optreedt in de media en voor de werknemers gaat staan is die beeldvorming van een VI, AD, Telegraaf en Derksen & Co binnen no-time geen drol waard.

29-03-2024 11:10

MVG +16469

Het staat er ook echt. Het stukje is neergepend door roddeljournalistiek van de Telegraaf!!!
Het blijft me verbazen dat mensen zich druk blijven maken door stukjes die worden geschreven door het afvoerputje van de NL’se journalistiek.

29-03-2024 13:08

ajaxcied4life +26045

Het getuigt echt van journalistieke klasse dat dit nieuwsblad ook specifiek 'de geluiden' die over deze man rondgaan adresseert en niet poogt de onderbuik te voeden door te schrijven over 'het wederom aanstellen van een Duitser' dat doen ze chique in mijn ogen.

29-03-2024 10:45

Nr.10 +111036

Haha ‘voor de beeldvorming’ is het onhandig om een Duitser te nemen. Dat komt gewoon volledig op het conto van de Televaag die altijd maar moesten benadrukken dat Mislintat een Duitser was, terwijl dat op zichzelf genomen geen reet uitmaakt.

29-03-2024 10:37

Kryptonite +76742

Ja, voor het beeld dat die 2 druiloren vormen is het idd onhandig om een Duitser te nemen. Dikke Mike en z'n vriendje krijgen nu al nauwelijks informatie doorgespeeld; de laatste 'scoop' is al weer van heel lang geleden. Als er nu een TD wordt aangesteld die ze ook niet van info voorziet, dan wordt dat de nekslag. Bereid je er dus op voor dat het opnieuw een media circus c.q. heksenjacht wordt als er daadwerkelijk een buitenlander wordt aangetrokken.

29-03-2024 11:35

JohnnyHeitinga3 +8002

We kunnen in ieder geval vaststellen dat Kroes wat meer daadkracht heeft dan Vd.Sar die anderhalf jaar nodig had om een nieuwe TD te vinden en een headhuntersbureau nodig had om kandidaten te identificeren en te werven.

29-03-2024 10:36

Nr.10 +111036

Het is ook wel moeilijk om minder daadkracht te tonen in dat opzicht.

29-03-2024 10:37

Schip +23407

Is best duidelijk, voor zover dit soort berichten enige basis van waarheid hebben wat we niet weten, dat Kroes zijn voelsprieten heeft uitstaan naar een directeur met een internationaal netwerk. Alleen moet dat nu wel een keer een geschikte zijn. Overmars was voorlopig one of a kind. Bizar eigenlijk. Ze zijn nog dunner gezaaid dan trainers.

29-03-2024 10:27

Japie27 +1720

Begrijp mij niet verkeerd, maar Overmars was een legend en goed in z'n vak als onderhandelaar. Maar heeft nodige misperen gehad in aankopen, de scouting nooit vernieuwd en op bestuurlijk vlak een chaoot. Een vd redenen waarom we nu in de shit zitten, nooit iets gedocumenteerd en als eenling door de organisatie. Dat kan niet in een organsatie met omzet van 200 meloen.

29-03-2024 10:33

Godenzoon24 +15292

Scouting vernieuwen. Onder Overmars werd de scouting gewoon gebruikt itt afgelopen jaren. En zijn genoeg onbekende pareltjes gekomen. Dus hoezo vernieuwen? Buitenwereld wist niet wat Overmars allemaal deed, maar hij zelf wel. De AD laat dan na te eisen dat dit ook vastgelegd werd. Maar die vond het wel makkelijk een geweldige TD en CD waardoor hij het makkelijk had. En had hij missers? Jazeker. Maar die verkocht hij vaak weer zonder of met weinig verlies. Ook stond er altijd een goede selectie ondanks lagere uitgaven dan afgelopen jaren.

Marc beheerste alles. Het met weinig geld shoppen ( Marc Netto) tot het omgaan met veel geld , dat hij ook eigenhandig heeft opgebouwd icm met championsleague gelden en top Commercieel directeur Geelen.

29-03-2024 11:34

Schip +23407

Voor een groot deel mee eens hoor, maar zodra de beperkingen werden opgeheven in de zin van een transfer- en salarisplafond heeft hij uitstekend werk verricht. Ook met pieken en dalen, omdat voor Frenkie en De Ligt Marin en Alvarez kwamen. Allebei geflopt op de posities waar ze voor kwamen, al kwam het met Alvarez nog goed op een andere plek.

Maar hij kon binnen redelijke budgetten prima aan de slag toen de plafonds eenmaal weg waren.

Hoe knap dat is zie je aan Mislintat, die als een kind met obesitas in een snoepwinkel handelde. Onbeheerst een godsvermogen uitgegeven aan middelmaat.

En dat hij geen draaiboek heeft opgezet betekent niet dat hij zelf zijn zaken niet op orde had. Dat was wel het geval, op een incident met Haller na (...). Maar dan is het ook aan de AD meer ondersteuning te bieden. Gebeurde niet, omdat de AD zelf ondersteuning nodig had...

Als de scouting aankomt met mensen als Martinez, Neres, Antony, Sanchez (I), Tagliafico, dan zou ik ze niet durven vervangen.

Je ziet hoe goed Overmars is bij Antwerp. Zowel qua samenstellen van de selectie, verkopen als keuze van de trainer.

Zo'n TD zoekt iedereen. Althans dan wel zonder potloodventer ambities.

29-03-2024 13:11

036AFCA97 +146646

Geen Duitser aanstellen, omdat Mislintat is mislukt. Het staat er echt. Bizar wat een domme krant het ook is. Al waren er hier ook een paar die riepen dat ze niet nog een Duitser wilden.

Is toch een beetje alsof je geen Franse spitsen meer wil, omdat Sanogo is mislukt.

29-03-2024 10:25

Ferd +38449

En dat in een krant die tussen 1940 en 1945 maar wat graag met Duitsers samenwerkten

29-03-2024 10:26

trodat4030 +96546

Das 80 jaar geleden.. Niemand van toen ademt nog, dus waarom dat steeds wordt opgerakeld alsof het iets zou zeggen over de huidige redactie, het is me een goot raadsel.

29-03-2024 10:33

chriseverhard +3558

Jawel sjakie

29-03-2024 10:35

trodat4030 +96546

De Joodse Sjaak zat bij de collaborateurs van de T op de redactie?? Dat zou hoogst opmerkelijk zijn voor een 2 tot 7 jarige (geboren in '38)...

29-03-2024 10:41

ajaciedje90 +59920

Ratten DNA zit daar ingebakken. Misselijke krant. Mag van mij failliet gaan.

29-03-2024 10:51

Kryptonite +76742

Omdat ze het verdienen, dit hebben ze over zichzelf afgeroepen. Het was toen al een mega foute krant en dat is het nu nog altijd, zij het op een andere manier. Het is niet alleen een roddelblad verpakt als serieus medium, maar specifiek die 2 dildo's bij de sport afdeling hebben hun ziel verkocht voor informatie en scoops. Een krant die er niet eens naar streeft om zoveel mogelijk objectief nieuws te brengen maar van alles de ether in gooit om haar eigen belangen te beschermen, die verdient het om steeds gewezen te worden op het verleden zodat mensen hopelijk niet meer alles klakkeloos aannemen.

29-03-2024 11:40

Dusbaba +15358

Als ik trodat4030 google, kom ik uit bij een stempelkussen. Is dat de link?

29-03-2024 11:59

KleineReus +6454

80 jaar geleden wellicht. Maar het rechts populisme zit er bij de Telegraaf toch nog steeds diep in. Het moment dat er weer besloten wordt om maar eens een bevolkingsgroep te criminaliseren, weet ik wel welke krant als grootste cheerleader zal fungeren.

29-03-2024 12:56

Ferd +38449

omdat het alles zegt over de foute mentaliteit die er heerst bij De Telegraaf, het zit daar gewoon ingebakken. Of ga je ook zeggen dat "de nazis zijn van 80 jaar terug, met neo-nazi's is niets mis"?

30-03-2024 05:11

AFCAjaxMidNineties +12709

Doe nou niet zo moeilijk. Frank de Boer of Wim Jonk weten exact wat er nodig bij Ajax aan speler. Weten daarnaast wat er voor nodig is om voor Ajax te spelen. Keje Molenaar is juridisch perfect onderlegd. Mooi duo als technische staf. Jonk/Molenaar of De Boer)Molenaar.

Waarom er altijd maar naar padvinders van buitenaf moet worden is mij een raadsel. Betrek wat mij betreft ook Seedorf erbij omdat er dan nu eenmaal meer deuren open gaan. Heeft ook een prima netwerk.

29-03-2024 10:13

Odysseus +14274

Echt…. Hoe zo in vredesnaam Molenaar? Als wat? Assistent of als TD? Koffie halen?

29-03-2024 10:17

AFCAjaxMidNineties +12709

Bij onderhandelingen is iemand als Molenaar verrekte handig clowntje Polka. Of dacht je dat F. de Boer even het mes op de juridische keel gaat zetten. Denk eens na. Daarnaast echte Ajacieden. No brainers in vergelijk met de Mislintats en Pepijn Lijndersen van deze wereld.

29-03-2024 11:04

Kryptonite +76742

Ja óf, bear with me, we laten dat over aan de 600 juristen die we hebben! Nee, laat maar dat is een dom idee. Laten we het nog een keer bij Keje proberen, hoewel die ons al meerdere malen heeft afgewezen omdat ie het zogenaamd te druk heeft (om vervolgens wel voor Volendam aan de slag te gaan).

29-03-2024 12:10

Odysseus +14274

Haha, kun je wel denigrerend je zo naar mij toe uitlaten, maar ik denk dat ik meer met juristen samenwerk dan jij. Je antwoord geeft in ieder geval geen blijk van veel inzicht. Meneer ‘ik kijk niet verder dan mijn neus lang’.

29-03-2024 12:16

AFCAjaxMidNineties +12709

Je begrijpend lezen niveau is zo droevig dat ik het hier maar beter bij kan laten. Kansloze missie. Fijne Pasen nog. Op naar de herrijzenis..

29-03-2024 12:54

Odysseus +14274

Dit is altijd de beste aftocht als je er niet meer uitkomt. Vrolijk Pasen.

29-03-2024 13:04

AFCAjaxMidNineties +12709

Nee ik verlaag mij niet tot jouw niveau. Dat win ik niet omdat jij wel ervaren in domheid lijkt.

29-03-2024 15:34

Odysseus +14274

Doe maar niet idd. Nooit een fijn gevoel als het allemaal net te hoog gegrepen is.

29-03-2024 16:15

AFCAjaxMidNineties +12709

Als ik het met jou eens zou zijn zou hier niemand de waarheid spreken. Daar schieten we allemaal niets mee op.

29-03-2024 17:22

Odysseus +14274

Welke waarheid denk je precies te spreken? Of is jouw mening de waarheid. Zou wel passen bij je niveau, haha

29-03-2024 17:40

AFCAjaxMidNineties +12709

Laten we het hier maar bij laten. Respect voor ieders mening. Ook zeker voor de jouwe!

Fijne paasdagen en op naar betere Ajax tijden!!

29-03-2024 17:48

Odysseus +14274

Netjes., kan ik wel waarderen. Uiteindelijk willen we allebei dat het Ajax goed gaat. Fijne paasdagen, jongen. 👊🏽

29-03-2024 18:00

Peterpannetje +28

Drama queen Jonk ver buiten de Arena houden.

29-03-2024 10:23

AFCAjaxMidNineties +12709

Want?????? Allerlaatste waaronder de jeugd herkenbaar klassiek Ajax- voetbal speelde. Altijd welkom dus. 1000 x beter dan al die selfnamed voetbalprofessoren die nu zo populair zijn. Cruyff visie graag!! Dus---> Jonk!

29-03-2024 11:06

WantAmsterdam +116101

Het was precies een lichting die mooi speelde, je had een lichtingen met Dani De Wit, Kai Sierhuis en Zian Flemming, die spelden niet mooi Ajax voetbal.
Verder is het niet zo relevant hoe mooi de Ajax jeugd speelt, maar dat er de juiste talenten doorstromen.
Van Jonk mochten tennissers over het doorschuiven van jeugdspelers beslissen en had hijzelf een monopool op ideeën/tactiek, jeugdtrainers kregen nul vrijheid, wat de (tactische) ontwikkeling van zowel jeugdspelers als ook trainers remde.
Wat hij bij Volendam doet heeft niks met een Druijff visie te maken, financieel risico, bestuurlijke puinhoop/chaos/gezeik, hijzelf heeft zowat de hele macht, en het voetbal onder hem leek ook nergens op.
Ver weg houden van Ajax. Brengt ons niet verder.

29-03-2024 16:13

bringbackboilesen +111

Frank de Boer die Queensy Menig de nieuwe Kluivert noemde, Van der Hoorn boven Van Dijk verkoos en Sigthorsson structureel boven Milik verkoos lijkt me inderdaad heel erg geschikt voor zo'n functie.

29-03-2024 10:23

Ferd +38449

Molenaar heeft al zo vaak functies geweigerd, toch blijven figuren zijn naam noemen

29-03-2024 10:27

4Ever14 +6603

Omdat het iemand is die zegt dat hij ervoor open staat, maar als het eraan komt is hij niet beschikbaar.
Is meer iemand die liever rotzooi van buitenaf lult. Hij heeft liever dat kranten zich afvragen wat Keje ervan denkt en hem dan voor de 100ste keer interviewen, dan dat hij iets voor zijn 'club' doet.

29-03-2024 11:46

Zazi +201

Jonk, die zo onbuigzaam was, dat er, nog voordat hij met n rechtzaak weggestuurd werd, voor zoveel gezeik zorgde bij de jeugdcoaches, dat vele weggingen.
En dit terwijl er nu een situatie is waarbij er al vele mensen weggegaan zijn, nog mensen zijn waarvan Ajax de kant koos vs Jonk, en dat de organisatie rust nodig heeft.

Even los van de kennis van Jonk - hij zal Ajax niet de rust en samenwerking bieden die t nodig heeft.

FdB faalde overal en speelt geen modern voetbal, maakt geen spelers beter, is van balletje breed ipv druk naar voren: de tijd dat Ajax (of eigenlijk, meeste teams) aanvallers heeft die zonder taktiek gaten trekken, kansen creeeren is allang voorbij.
die 4 landskampioenschappen zijn deels ook doordat Feyenoord, PSV, AZ lieten afweten.

Seedorf - hele goede vent - heeft helaas laten zien geen coachende hoogvlieger te zijn.

Ten Hag was een verademing, na het ooggezwelspel van FdB

Molenaar heeft in moeilijke tijden - toen Ajax geen TD had, of toen Ajax een technisxhe man zocht voor de RvC, steeds laten afweten: actief afwijzen. Gepasseerd station.

29-03-2024 10:35

AFCAjaxMidNineties +12709

Volgens mij begrijp je niet helemaal dat ik deze namen niet als invulling van de trainers vacature noem.

29-03-2024 11:24

Zazi +201

Volgens mij begrijp je niet helemaal dat ze stuk voor stuk - ongeacht functie - een sterk afbreuk risico hebben en alles behalve een zekerheidje zijn voor welke functie dan ook, en zeker niet in een directeurs of beleidsdunctie

29-03-2024 17:42

AFCAjaxMidNineties +12709

Ach kereltje toch..

Maar ieder zijn mening. Ook zeker respect voor jouw mening!

29-03-2024 17:47

Nr.10 +111036

Het credo van Kroes is tot nu toe ‘rust’. Het aller, allerlaatste wat je dan moet doen is Wim Jonk binnenhalen.

29-03-2024 10:39

AFCAjaxMidNineties +12709

Want??? Allerlaatste waaronder de jeugd herkenbaar klassiek Ajax- voetbal speelde. Altijd welkom dus. 1000 x beter dan al die selfnamed voetbalprofessoren die nu zo populair zijn. Cruyff visie graag!! Dus---> Jonk!

29-03-2024 11:06

Sjaakie +5808

Ik krijg niet het idee dat Kroes zich aan zijn eigen credo houdt.

29-03-2024 11:27

Nr.10 +111036

Moet je dat nog vragen? Hoe is het met Jonk afgelopen vorige keer, én daarna bij Volendam? Met lekker veel rust in de tent? Of was er misschien een klein beetje heibel?

29-03-2024 12:16

MarkP +21667

Jonk ben ik mee eens, maar asjeblieft geen seedorf die alles beter weet.

29-03-2024 11:16

AFCAjaxMidNineties +12709

Nee maar je hebt ook iemand nodig die deuren opent elders.

29-03-2024 11:22

Godenzoon24 +15292

Molenaar als technische staf. Jij hebt duidelijk een keer de bel horen luiden. Nu nog uitzoeken waar de klepel hangt!!!

29-03-2024 11:37

AFCAjaxMidNineties +12709

Heb ik het over de technische staf/TD? Ik heb het er over dat er ook iemand met verstand van contracten bij moet zijn. Terug naar de basisschool om je begrijpend lezen bij te spijkeren!!

29-03-2024 11:43

Godenzoon24 +15292

"Keje Molenaar is juridisch perfect onderlegd. Mooi duo als technische staf. Jonk/Molenaar of De Boer)Molenaar."

Domme ik! Wat aan het woord technische staf begrijp ik niet dan? Want bij beide duo's staat Molenaar als lid van de technische staf. Ik maar denken dat daar de trainer en zijn assistenten mee bedoeld worden.

Buiten dat wil Molenaar überhaupt niet in wat voor functie dan ook. Dat is enkel een roeptoeter vanaf ze zijkant als het slecht gaat. Pakt nooit verantwoordelijkheid! Ook niet in een andere functie dan de technische staf.

29-03-2024 13:04

AFCAjaxMidNineties +12709

Dat is een terechte opmerking van je. Ik bedoelde meer dat hij puur en alleen dat aspect op zich neemt (onderhandelen) dan en niet het voetbaltechnische. Had ik het maar duidelijker moeten verwoorden. Maar ... Wat zijn jouw kandidaten dan?

29-03-2024 15:38

Godenzoon24 +15292

Als Technisch directeur bedoel je dan? Dan kom ik ook niet verder dan Overmars terughalen. Ik pretendeer nietvte weten wie de meest geschikte is. Alleen Molenaar heeft kansen te over gehad in te stappen en deed het nooit. Komt alleen met een mening als het slecht gaat!

29-03-2024 18:05

AFCAjaxMidNineties +12709

Ik hoop nog altijd op Jordi Cruyff.

29-03-2024 18:26

dod +605

Bogarde en lijnders als assistenten met een ervaren, tactisch sterke People manager als hoofdtrainer.
Sneijder een functie in het bestuur.
Een paar oud gedienden terug zoals: veltman, dest, sanchez, vd beek, ziyech, klaassen, tagliafico, bakker(?)
Paar toppers van buitenaf+Paar goeie spelers uit eredivisie.
Eigen talent: gooier, janse, kaplan, hato, vos, godts, rijkhoff, fitz jim, de graaff
Behouden overig: ramaij (wissel), conceicao, brobbey, bergwijn, henderson, boomen.
De rest allemaal weg.

29-03-2024 10:05

HendrikAjax +16833

Sneijder een functie in het bestuur? Hahaha, jij moet wel echt een bloedhekel aan Ajax hebben.

29-03-2024 10:14

Godenzoon24 +15292

En Klaassen ook terug ? Nee laat maar. Vd Beek ook niet overigens. Speelt bij Freiburg niet eens!

29-03-2024 11:40

dod +605

Omdat? Hij heeft zelfs de papieren, overal gespeeld, mega netwerk. Maar omdat ie een keer een liedje heeft gezongen? Triest hoor.

29-03-2024 19:12

HendrikAjax +16833

Nee omdat die gast vrij weinig verstand heeft. Wat voor liedjes die zingt heeft daar niks mee te maken.

30-03-2024 00:05

Ferd +38449

Je eerste zin is goed,, maar op het moment dat je Sneijder in het bestuur zei ben ik gestopt met lezen.

29-03-2024 10:35

Nr.10 +111036

Sneijder in het bestuur van de catering.

29-03-2024 10:40

YugoVik +33116

Bogarde komt nooit meer, wanneer gaan mensen dat een begrijpen

29-03-2024 10:57

WantAmsterdam +116101

Ik kan me niet voorstellen dat dit serieus is. Als het cynisch is, prima.

29-03-2024 16:29

HertogH +15843

'Volgens 'bronnen binnen Ajax' zou Kroes voor de vacante functie al met meer dan vijf mogelijke kandidaten hebben gesproken.'

Kroes is vandaag 2 weken in dienst, hij laat er geen gras over groeien kunnen we wel stellen.

29-03-2024 09:56

Schip +23407

Was toch al duidelijk dat hij het non concurrentiebeding overtrad en al maanden bezig was zijn werk voor te bereiden. Is twee keer aangemaand door AZ om daar van af te zien.

29-03-2024 10:23

Nr.10 +111036

Zou ook wel heel raar zijn geweest als hij een halfjaar alleen maar uit z’n neus had zitten vreten, om dan nu eens na te gaan denken over de TD functie die al twee jaar niet of slecht bezet is.

29-03-2024 10:41

NipeB +15792

Juist wel. Als je al sinds Augustus 2023 beoogd directeur bent, had Ajax allang een TD en trainer aan kunnen stellen. Zeer zwak dat met alles is gewacht tot hij officieel in dienst trad. Al die tijd bemoeide Kroes zich toch al met van alles zoals Van Praag zich eerder liet ontvallen. Het is weer traag zoals we gewend zijn. Als je nu aan het praten bent, kun je nog steeds een bekwame TD aanstellen die deze zomer doet ipv iemand die daar geen verstand van heeft.

29-03-2024 10:23

Nr.10 +111036

Ja maar de directeur moet eerst de ‘Ajax-wetten’ leren kennen. In de rest van de wereld doen ze voetbal, maar bij Ajax doen ze iets heel anders, daar moet je eerst een halfjaar stage lopen als ervaren technisch directeur.

29-03-2024 10:42

NipeB +15792

Haha, ja dat snap ik. Ik denk dat er geen ervaren TD komt want die zou meer invloed willen. Alleen chef transferonderhandelingen is niet echt een lonkend perspectief. Ik schat in een onbekende vent die Kroes onder controle kan houden en zijn loopjongen wordt.

29-03-2024 15:38

Peterpannetje +28

Heeft, volgens het AD, ook al met kandidaten gesproken voordat-ie officieel startte.

29-03-2024 10:24

Rolo +13644

Toch vinden velen het bij Ajax voor de beeldvorming ook onhandig om na het debacle-Mislintat voor transfers opnieuw een Duitse directeur aan te stellen. -->

Wat een bullshit. Hier wordt dus niet gekeken naar kwaliteit, maar nationaliteit. Als we daar op af gaan rekenen dan wordt het een hell of a job. Hoeven we ook geen Nederlandse trainer te pakken na Schreurder en Steijn.

29-03-2024 09:55

HendrikAjax +16833

Dit zal waarschijnlijk ook alleen maar eigen invulling van de Telegraaf zijn.

29-03-2024 10:14

NipeB +15792

Precies, die maken ze dus af. Het moet perse een Nederlander zijn net als de trainer en allemaal met Ajax DNA.Anders zijn de messen geslepen, zag je ook de hele tijd onder Ten Hag bij de TG.
Je weet snel genoeg of onze club ballen heeft door andere keuzes te maken of die waanzin werkelijk gelooft. Alsof we niet in verval zijn geraakt door dat Ajax DNA.

29-03-2024 10:25

Schip +23407

Dit dus. Maar sommigen hier willen gewoon getriggered worden door de Telegraaf. Die geeft ze wat ze vrezen, waardoor het verontwaardigingsgevoel wordt aangesproken en men boos wordt. De Telegraaf is geen krant die met goed onderzoek controleert en misstanden blootlegt, maar die om commerciële redenen inspeelt op onderbuikgevoelens. Uitstekend verdienmodel. Ethisch corrupt, maar uitstekend verdienmodel.

29-03-2024 10:26

nightgoat +30934

Het leven is als een frikandel, je moet het zelf speciaal maken.

29-03-2024 09:49

Ferd +38449

Jij moet Mike Verweijfd zijn

29-03-2024 10:36

lexy88 +8818

Jude Law komt niet. Next.

29-03-2024 09:49

Enoh25 +1809

Let's go Alex!

29-03-2024 09:48
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.