Geruchtenmolen: 'Ajax kijkt naar mogelijke terugkeer Cillessen'

door Bas Velzel 780

Bron AS

Geruchtenmolen: 'Ajax kijkt naar mogelijke terugkeer Cillessen'

door Bas Velzel 780

Bron AS

Laatst geüpdatet

De transfermarkt is gesloten, maar dat betekent niet dat de geruchten rond Ajax stoppen. Ajacieden worden in verband gebracht met clubs uit het buitenland, terwijl vooral talent uit het buitenland weer aan Ajax gelinkt wordt. In de Geruchtenmolen lees je de laatste transfergeruchten rond de club, maar denk eraan: neem het soms met een korreltje zout!

Zaterdag 14 mei

'Ajax kijkt naar mogelijke terugkeer Cillessen'

Jasper Cillessen lijkt vrijwel zeker terug te keren op de Nederlandse velden. Met dat nieuws komt het Spaanse El Desmarque. Volgens het medium heeft Ajax interesse in een mogelijke terugkeer van Cillessen in de Johan Cruijff ArenA, maar is dat nog niet heel concreet. PSV lijkt ook interesse te hebben in zijn kunsten en ligt volgens het medium aan kop om de doelman te tekenen.

Vrijdag 13 mei

'Haller sprak al met Dortmund, Bayern aast ook op spits van Ajax'

Sébastien Haller heeft volgens het Duitse BILD al gesprekken gevoerd met Borussia Dortmund. De spits staat in de belangstelling van de Duitse topclub, al zijn zij niet de enige club met interesse in Haller. Ook Bayern München zou Haller namelijk willen overnemen van Ajax. Clubwatcher Christian Falk geeft wel aan dat de kans bestaat Bayern voor een grotere naam gaat dan Haller mocht Robert Lewandowski vertrekken.

Donderdag 12 mei

'Ajax heeft belangstelling voor Leverkusen-aanvaller Paulinho'

Ajax heeft volgens het Duitse Kicker belangstelling voor Paulinho, linksbuiten van Bayer Leverkusen. De 21-jarige Braziliaan kwam als groot talent, maar sinds hij terug is van een zware kruisbandblessure heeft hij nog geen definitieve basisplaats weten te veroveren. Zijn contract bij Bayer Leverkusen loopt tot medio 2023 en daarom ligt een definitieve transfer voor de hand. Naast Ajax zou ook Sporting Portugal interesse hebben in de buitenspeler.

Woensdag 11 mei

'Ajax heeft interesse in OGC Nice-aanvaller Stengs'

Ajax zou Calvin Stengs mogelijk terug willen halen naar Nederland. Dat meldt het Franse medium FootMercato woensdag. Stengs speelt sinds afgelopen zomer voor OGC Nice. De Franse club nam hem vorig jaar voor vijftien miljoen euro over van AZ. In Nice wist Stengs echter niet te slagen en om die reden is een vertrek niet uitgesloten. Naar verluidt zou Ajax interesse hebben in Stengs. Mogelijk geldt Stengs als opvolger van Antony bij Ajax. Voor laatstgenoemde zou veel belangstelling zijn.

Dinsdag 10 mei

'Danilo vertrekt na dit seizoen waarschijnlijk naar Feyenoord'

De geruchten omtrent een mogelijke overgang van Danilo Pereira naar Feyenoord waren er al en nu heeft ook Feyenoord Transfermarkt - het welbekende account op Twitter - laten weten dat een transfer mogelijk aanstaande is. De persoon achter het account schrijft: 'Ik heb nu ook (pas) de eerste interne bevestiging dat 'Danilo waarschijnlijk naar #Feyenoord komt.' Danilo beschikt bij Ajax over een aflopend contract en is om die reden in de zomer transfervrij.

'Dortmund gaat na vertrek Haaland voor Haller'

Borussia Dortmund wil zich na het aanstaande vertrek van Erling Haaland - de spits vertrekt naar Manchester City - onder meer versterken met Sébastien Haller, zo meldt WAZ. Naar verluidt gaat de Duitse topclub ook al in zee met Karim Adeyemi van Red Bull Salzburg, maar daar blijft het waarschijnlijk niet bij. De Duits international wordt niet per se gezien als opvolger van Haaland, want voor die plek is men meer op zoek naar iemand die garant staat voor doelpunten. En dat zou Haller moeten zijn. Volgens het Duitse medium zou Haller 'betaalbaar' moeten zijn voor BVB.

Lees meer over:
Plaats reactie

ProperFootball +14684

Cillessen? Nee bedankt.

15-05-2022 18:17

aschja +20588

Alsjeblieft niet. Zo klaar met die herkauwende lama.

15-05-2022 18:01

godofajax1900 +4171

Wie pasveer afschrijft is gek die gozer heeft 4 doelpunten tegen gehad in 20 wedstrijden
Maar goed zal aan mij liggen

15-05-2022 14:17

jerryisthename +31856

Cillessen is niet nodig en een beetje een slapjanus.
Past totaal niet bij Ajax. Wel een goeie jongen verder.
Ook een goede keeper, maar ook een beetje blessuregevoelig. Met Pasveer, Stekelenburg en Gorter zitten we al heel goed, ook volgend seizoen.
Echt knap hoe Steek het weer vrolijk oppakte de laatste maand en de rust weer meteen terugkeerde achterin.
Als hij fit blijft en het nog wilt - die ouwe ras-Ajacied - dan gun ik hem nog een laatste jaar als 3e keeper en mogen Gorter en Pasveer uitmaken wie de eerste doelman wordt. Stopt Steek, dan Tyton als 3e doelman. 👍🏼
In ieder geval Gorter veel meer speeltijd gunnen, mocht Pasveer 1e doelman worden. Dan 100% Gorter de eerste doelman vanaf volgend jaar.
Dat gezeur over bejaarde doelman enzo vind ik maar onzin, want keepers gaan gewoon veel langer mee.
Zijn ze fit, no problem. Een uitstekende keeper is een uitstekende keeper, al is die 40 jaar.

15-05-2022 10:57

Stefansuarez +19059

* flekken
* bergwijn
* wijndal
* frimpong
* zerrouki
* brobbey
* lainez voor een spotprijsje ophalen misschien kan die weer doorgroeien.

15-05-2022 10:18

Okocha078 +13847

Frimpong staat in de belangstelling van Bayern, is onhaalbaar. Bergwijn wellicht, maar zal 20+ kosten enis Flekken echt nodig als we Gorter in huis hebben?Lainez heeft 4 jaar stilgestaan, laat maar lekker terug naar Mexico gaan

15-05-2022 10:47

fc Barcelona_ke +19255

Frimpong niet meer nodig bij bayern na komst mazraoui

15-05-2022 11:25

AlexLitmanen10 +14415

Frimpong ?
Speelt die niet bij Leverkusen?

15-05-2022 11:29

AlexLitmanen10 +14415

Frimpong, speelt die niet bij Leverkusen

15-05-2022 11:30

Tommyshelby +129194

Dit gaat echt dik boven de 50 miljoen kosten hahaha, ik denk zelfs 75

15-05-2022 18:07

Okocha078 +13847

Laten we Gorter iig de kans geven in de voorbereiding. Ik denk dat hij er klaar voor is. Als we Jasper halen hebben we een weer een middelmatige speler die een grootverdiener is erbij. Zie die salariskosten liever gebruikt worden voor het opwaarderen van contracten van Timber en Anthony.

Ik weet dat veel mensen Kluivert een verrader vinden, maar zou dat niet een goed plan B zijn, mochten Bergwijn niet lukken?

15-05-2022 09:37

Adam24 +39142

Handig om nog een keeper te hebben die altijd geblesseerd is.

15-05-2022 09:29

Pedro87 +4

Onana, Tyton en Raatsie gaan weg. Je houdt Gorter, Pasveer en Stekelenburg, Kotarski komt terug en je hebt Setford in Jong. Ik zie de noodzaak niet. Of geef Gorter het vertrouwen en Pasveer heeft laten zien er te kunnen staan. Stekelenburg als derde keeper. We zullen niet elk jaar zoveel problemen met blessures en schorsingen hebben onder de keepers als dit jaar mag ik hopen.

15-05-2022 09:10

AjaxYahudi +3092

Met 2 keepers die bijna de 40 aantikken zou het niet vreemd zijn als er weer veel blessures zijn eerlijk gezegd..

15-05-2022 09:20

Ans B +19890

Ik weet niet of dat nog wel klopt. De blessure van Pasveer kan elke keeper overkomen. Stekelenburg heeft - zo zei men altijd - nooit zozeer voor de sport geleefd, dus misschien geldt het voor hem wel. Maar er wordt tegenwoordig zóveel meer gedaan qua voeding, krachttraining enz. dat ik me werkelijk afvraag of je de leeftijdsgrens niet moet gaan opschuiven. En keepers zijn altijd al veel langer meegegaan dan veldspelers.

Cillessen daarentegen is juist heel veel geblesseerd geweest nadat hij jarenlang niet meer gespeeld heeft (zijn Barcelona-periode). Weet niet of het één het ander heeft beïnvloedt, maar ik sluit dat niet uit. Hoe dan ook, hem zie ik dan weer wel als een risicobron, maar Pasveer niet.

15-05-2022 12:31

Burgie +4032

Off: de kakkies vierden gisteren op een inmiddels stedelijke feestdag dat ze vijf jaar geleden nog eens kampioen waren.

15-05-2022 08:45

Kijker +3397

Goedemorgen
Off topic: ik lees dat die spits van Bayern niet wil verlengen. Is die niet iets voor ons?

15-05-2022 08:34

Tommyshelby +129194

Wie? Zirkzee?

15-05-2022 08:45

Kijker +3397

Nee, die Robert Lewanogiets, haha

15-05-2022 14:13

Gonzalez75 +5875

Ik zou het niet doen. Beste tijd gehad.

15-05-2022 08:31

Mijnclub33x +9921

Zou Unnerstall van Twente halen. Lijkt me een betere keeper en ook spectaculairder.

15-05-2022 05:20

ajax4perez +9565

Roep ik al sinds de winterstop!

15-05-2022 08:58

Adam24 +39142

Unnerstall is een prima keeper maar niets voor Ajax.

15-05-2022 09:30

aschja +20588

Gaat niet komen. Die is bewust naar Twente vertrokken want woont daar net over de grens.

15-05-2022 18:02

Robertini +39403

Ja joh, nog een bejaarde keeper, precies wat we nodig hebben.

Alhoewel, het kan ook zijn om PSV een hak te zetten. Elke keeper daar is beter dan wat ze nu hebben.

15-05-2022 04:36

jeffoajaxfan1 +1382

Kun je wel ervan uitgaan dat elke penal zit

15-05-2022 00:57

BemVindoAntony +0

OFF: De perfecte Ajax spits in mijn ogen: Bobby Firminho. Laatste keuze in de aanval van Liverpool atm. Jullie mening, haalbaar?

14-05-2022 23:51

behangdelul +32798

Belachelijk hoe hier een aantal lui weer reageren op een eventuele terugkeer van Cilissen. Jap is gewoon nog steeds een topper en heeft het in het verleden ook uitstekend gedaan, maar
Misschien zijn een aantal dat vergeten. Triest. Waarschijnlijk dezelfde losers als degene die Blind en Klaassen afvallen. Zum kotsen.

14-05-2022 23:46

MichelBoerebach +29191

Waarschijnlijk niet vanwege Jasper zelf, maar meer omdat het de zoveelste 40'er is! Waar gaat dit over? Kun je ook Titon laten keepen, het nieuwe seizoen. Laat 'm gewoon lekker naar PSV gaan.

15-05-2022 00:46

Ferd +38535

40'er? die gast is pas 33

16-05-2022 07:24

MichelBoerebach +29191

Lekker jong.

16-05-2022 14:07

Mivado +3327

Meh. Jij bent een betere ajacied omdat je wel fan bent van Blind, Klaassen en Cillessen? Blind (zeker op de lb positie) en Klaassen leveren gewoon niet (genoeg). En Cillessen is niet echt een ambitieuze keuze. Als je een keeperstussenjaar wilt om Gorter klaar te stomen kan je net zo goed dit seizoen doorgaan met Pasveer als eerste keeper.

15-05-2022 00:47

Stamhoofd +11548

Cillessen is geen Ajacied zoals Blind en Klaassen. Dus die kun je niet met elkaar vergelijken

15-05-2022 01:58

AFCAMSTERDAM +2900

Dat is je persoonlijke mening. Net zoals velen hem zeer middelmaats vinden, waaronder ik.

15-05-2022 09:15

Ferd +38535

Jap is een flopper. Constant geblesseerd en wanneer hij niet geblesseerd is stapelt hij fout op fout.

16-05-2022 07:23

Burro +1321

Sorry Jasper... Dit gaan we gewoon ff niet doen gap.

Serieus onder de indruk geraakt van de performance van Pasveer dit seizoen, maar Gorter graag even de kans geven.

14-05-2022 23:41

Mijnclub33x +9921

Gorter, die wappie? Jongen zonder uitstraling. Type Mulder bij Heerenveen. Mijn keus: Unnerstall van Twente

15-05-2022 05:25

Tommyshelby +129194

Hahaha, hoezo zonder uitstraling. Ik vind het juist een boefje, genoeg uitstraling. Als Gorter al niks heeft, wat heeft Scherpen dan?

15-05-2022 05:44

Michael 1974 +22029

Hij kwam woensdag naar ons vak toe en wilde een vriend of zo over de boarding het veld op halen. Stewards hielden dat tegen, maar inderdaad boefje…..denk dat dat gedeelte wel goed zit (lef).

15-05-2022 07:39

AjaxYahudi +3092

Vind Gorter ook meer een type Bijlow, straatschoffie die met lef keept en ver uit komt en durft op te bouwen onder druk en totaal geen lulletje als Mulder..

15-05-2022 09:24

aschja +20588

Eerder een type Bijlow. Beetje de stoere jongen uithangen. Randje tokkie.

15-05-2022 18:04

Ferd +38535

hahaha, zeggen dat Gorter geen uitstraling heeft en dan voorstander zijn van het halen van Cillesen. Dan heb je echt een klap van de molen gehad.

16-05-2022 07:25

Henkjanklaas +20643

Geen van beide is waar inzake beweringen ozy.
Het is altijd een combi

14-05-2022 23:32

Ajax1inVuurenVlam +1233

Gorter erin, jeugd heeft de toekomst toch?

14-05-2022 23:25

Zlaat +2418

Je hebt al 2 topkeepers en 1 talent. Alle drie mooie karakters en uit NL. Zorg dat die in topvorm zijn en blijven.

14-05-2022 23:11

MichelBoerebach +29191

Stekelenburg en Pasveer zijn geen topkeepers (meer). Het zijn redelijke clubkeepers, flink op hun retour.

15-05-2022 00:47

Mijnclub33x +9921

Net als jij toen bij Go ahead

15-05-2022 05:27

Zlaat +2418

Ik denk dat het er bij beide mannen wel in zit, mits fit en met goede begeleiding. Een goede keeper onderscheid zich ook met slimheid en organisatie goed neerzetten. Daar zijn ze sterk en daar is leeftijd alleen maar voordeel. Zie hoe goed Timber speelt voor Pasveer en Steek, en veel minder voor Onana. Hele team speelt beter.

15-05-2022 14:02

MichelBoerebach +29191

Dat gedeelte klopt wel, maar ik mis toch iets. Zeker bij Stekelenburg.

15-05-2022 14:18

stopperspil +11191

Cillessen kan niet duiken, wel goed voetenwerk en veel blessures laatste tijd

14-05-2022 23:08

AFCAMSTERDAM +2900

Ik zou Gorter verhuren aan een goede eredivisie club! Ik vind die doelman van Zagreb toch echt de beste optie!

14-05-2022 23:04

godlike +3810

Als je Cilessen kunt inwisselen voor Steek zou ik het doen.

14-05-2022 22:39

fc Barcelona_ke +19255

mafkees. steek doet beter dan Cillessen!
geen wonder dat FDB Steek tijdens EK eerste doelman maakt

14-05-2022 22:52

PytarJohanson +1678

Ik snap die roep om een keeper niet. Pasveer en Stekelenburg hebben het ontzettend goed gedaan. En je hebt met Gorter een enorm groot keeperstalent.

14-05-2022 22:32

Jan Doedel +4306

Als je Gorter niet echt een serieuze kans geeft, stop dan maar met jonge talentvolle keepers halen. Laat ze dan gewoon bij hun club en laat ze zich daar ontwikkelen.

14-05-2022 21:05

frenkiedejong53 +9792

Nu toeslaan. Een van de beste keepers in de BL, Stefan Ortega Moreno is op de markt.
Beter dan Pasveer, Gorter en Steek samen. Vandaag gedegradeerd en verlaat Bielefeld.

14-05-2022 20:50

fc Barcelona_ke +19255

hahaha die naam komt mij bekend toen PSV in januari ofzo ook genoemd als mogelijke nieuwe doelman. transfervrij na dit seizoen

14-05-2022 20:57

Tommyshelby +129194

Een psv naam, die zullen heel boos worden hahaa

14-05-2022 20:57

frenkiedejong53 +9792

Wie word boos?😅 In de lampenstad?

14-05-2022 21:01

Tommyshelby +129194

Eierdoppies ja

14-05-2022 21:04

nicole_joy_schuman +45

Zonder schaal

14-05-2022 21:15

Tommyshelby +129194

Ze doen al jaren niet meer mee 😁😁

14-05-2022 22:43

31xAjax +7950

Gewoon Gorter....

14-05-2022 20:47

AjaxFannn +484

Af en toe een oud-ajax speler terughalen naar Ajax is leuk maar dan wel van een hoger niveau dan dat er al rondloopt in Amsterdam...

Dus wat Cillessen betreft > NEXT!

14-05-2022 20:26

Jarl1989 +4370

Off topic: morgen laatste uit wedstrijd. Nieuw uitshirt?

14-05-2022 20:12

MrPink +81934

Ik denk het niet. Volgens footyheadlines in Juli en hun hebben het vaak wel goed volgens mij. Let op, dit zijn geruchten, haha.

https://www.footyheadlines.com/2021/12/ajax-2022-training-kit-leaked.html

Misschien wel in het nieuwe thuisshirt morgen...

https://www.footyheadlines.com/2022/03/ajax-22-23-home-kit.html

14-05-2022 20:41

fc Barcelona_ke +19255

schandalig dat Ajax oude logo na jaartje weer terug bij huidige logo!

14-05-2022 20:58

Jarl1989 +4370

Vind ze beide niet mooi als dit het wordt..

14-05-2022 23:20

Stamhoofd +11548

Dat was al bekend. Dit shirt was eenmalig met oude logo

15-05-2022 02:01

TD-Ajacied +3731

Cilllessen heeft het altijd goed gedaan, mentaal sterk en sterk in een op een en goed meevoetballend
Goede versterking

14-05-2022 19:59

frenkiedejong53 +9792

Vond hem altijd matig. Geen uitstraling, geen penalty-killer. Voetballend goed, maar dat is niet het belangrijkste.

14-05-2022 20:52

Tommyshelby +129194

Vind hem wel heel veel geblesseerd helaas. Vind hem ook een prima keeper, niet top, niet slecht. Maar met hem erbij heb je sowieso weer blessures en moeten we weer een Tyton halen. Ik zou passen.

14-05-2022 21:04

Joko +5063

Mentaal sterk????????

15-05-2022 16:55

Ozymandias +159568

Ajax wordt samen met Bayern genoemd als een van de clubs die interesse zou hebben in een Nigeriaans talent (vleugelspeler) van 16 jaar genaamd Prince Amos. Zijn zaakwaarnemer Jimoh Olayemi zou hebben erkent dat Ajax en Bayern interesse in hem hebben.

14-05-2022 19:58

WantAmsterdam +116147

Over die speler vind je echt weinig informatie, exotischer kan bijna niet.

14-05-2022 20:09

Tommyshelby +129194

Een nieuwe Finidi?!

14-05-2022 21:05

barry1988 +24037

Als die echt een kans op doorbreken wil hebben moet die naar Ajax komen. Bij Bayern staan ze nu niet bekend om het laten doorbreken van jeugd talenten. Op hier en daar een uitzondering. Hun zijn meer van het kopen.

14-05-2022 21:52

DrFootball +15144

Een Afrikaanse jongen van 16 jaar mag pas over 2 jaar naar Ajax komen.

15-05-2022 08:57

Ozymandias +159568

Ajax haalde ook Traore al binnen toen hij zestien was en Giovanni ook al. Net als die twee zullen ze dat wel organiseren dat hij ergens kan trainen.

15-05-2022 12:20

DrFootball +15144

Traore werd ondergebracht bij Cape Town. Giovanni heeft 1,5 jaar, mede door corona, niet gespeeld en daar proeft hij nu de zure vruchten van.

15-05-2022 13:22

Ozymandias +159568

Traore is nooit ingeschreven bij Ajax CT omdat dit niet mocht aangezien hij geen 18 was en dus geen internationale transfer mocht maken. Hij trainde met een speciaal klasje mee wat los stond van de club maar specifiek voor Traore werd gevormd uit spelers uit de regio. Dat kunnen ze nu weer doen. Traore heeft toen ook geen wedstrijden voor Ajax CT mogen spelen. Ajax heeft toen het Lambda institute opgezet zodat buitenlandse talenten zonder te worden ingeschreven bij Ajax CT toch via Ajax CT konden worden opgeleid maar voordat dit echt van de grond kwam ging het mis tussen de twee clubs.

15-05-2022 13:24

DrFootball +15144

Als ze maar niet dezelfde fitnesstrainer inzetten :)

15-05-2022 13:25

Joko +5063

O ja en die zijn ook lekker doorgebroken, wat een genot ze te zien in ajax 1

15-05-2022 16:56

Ozymandias +159568

Traoré heeft Ajax 10 miljoen euro opgebracht.

15-05-2022 16:56

Lagasj +2905

Ervaring contra reactie vermogen.
Haal geen bejaarden meer !

14-05-2022 19:53

AFCAMSTERDAM +2900

Ik vind Cilissen totaal niet passen bij de Europese ambities van Ajax. Zou me echt verbazen als ze met zo’n naam aankomen…

14-05-2022 19:29

Stroeve +729

Wat moet PSV met Cillessen, ze hebben Drommel toch al?

14-05-2022 19:27

AFCAMSTERDAM +2900

1 prutser lijkt me voldoende inderdaad

14-05-2022 19:28

Tommyshelby +129194

Nieuw systeem met 2 keepers wellicht

14-05-2022 21:05

Lex.P +1281

Wat is dat nou steeds met Ajax en keepers. Ik snap niet dat Gorter is gehaald met het schijtverhaal dat hij voor de toekomst is gehaald blabla. Ik geloof dat hij het niet verkeerd doet toch

14-05-2022 19:21

Ron6 +3519

Cillessen is echt een prima keeper, heeft het gewoon goed gedaan bij ons en in NL elftal ook betrouwbaar. Enige waar ie mee moet stoppen is dat kauwgum vreten van hem, wat ziet dat er altijd vreselijk uit.

14-05-2022 19:17

Ajaxfan31183 +16391

Het is een goede keeper . En als Maarten hem nou leert hoe hij penalty's tegen moet houden zou hij een goede keeper zijn voor ons. Alleen ik zou nu zeggen van geef pasveer de voorkeur. In het begin maakte hij wat foutjes maar mede dankzij hem hadden we maar een paar tegen doelpunten in het eerste deel van de competitie. Hij viel weg en er was geen coaching meer achterin

14-05-2022 19:10

Joko +5063

Cillie wil niet leren hoe dat moet.
Vorige x toen iemand dat zei ging hij bijna huilen.

15-05-2022 16:58

nightgoat +31032

Jasper ziet er graag stoer uit maar hij is het niet.

14-05-2022 19:01

wijzijndebeste123 +164151

cillessen stengs wijndal quinten timber bergwijn. kennelijk is t hebben vd nederlandse nationaliteit t enige criterium. op bergwijn na is t allemaal europa league niveau. wordt er allesbehalve vrolijk van. ga eens op zoek naar de nieuwe martinez sanchez antony onana etc. genoeg talent id wereld.

14-05-2022 18:47

WantAmsterdam +116147

Wijndal vind ik wel goed, de rest op Bergwijn na, brengen ons inderdaad niet verder.

14-05-2022 20:10

VluggeJaapie +2044

Stengs?

Ik heb wel vernomen dat Ajax aan het onderhandelen is met Paulinho van Bayren Leverkussen. Hij wil niet bijtekenen en wil graag naar Ajax.

14-05-2022 22:27

Nr.10 +111233

Ja maar straks komt er ineens weer een Argentijnse slager uit de hoge hoed, en een Braziliaanse dribbelaar.

14-05-2022 22:30

Joko +5063

Heb liever een die kan voetballen.
Type veron ofzo

15-05-2022 17:00

Joko +5063

Dat wordt een marig team.

15-05-2022 16:59

411 +2879

Als gorter een talent is... geef e dan op zn minst een kans

14-05-2022 18:44

GinoAFCA +14861

Haha nope. Wilt stoer overkomen maar is het totaal niet en Ajax weet wel beter

14-05-2022 18:04

GarciaDeLaTorre +23038

Op zich wel goede keeper voor ons geweest. Maar we zijn zelf paar flinke stappen vooruit gegaan, en Jappie staat al jaren stil. Zou er niet rouwig om zijn als ie naar psv gaat, heeft ook een echt psv hoofd 😅

14-05-2022 18:04

MrPink +81934

Aub niet, laat die huilebalk maar lekker naar psv gaan daar past hij wel.

14-05-2022 17:45

BackInBlack +14527

Ik ben geen fan

14-05-2022 17:34

Turbo +41991

We hebben een topper (voor Ajax begrippen) nodig onder de lat. Aankoopbeleid gaat de verkeerde kant op. We lijken onze blik vooral op oudere afdankertjes met een hoog salaris te richten. Dat ging goed met Tadic en Blind, maar sindsdien wordt het steeds kleurlozer.

Probeer ergens een toptalent te vinden die CL wil gaan spelen. Zenuwpees Cillessen zit niemand op te wachten.

14-05-2022 17:34

AFCA. +3279

We gaan langzaam terug de tijd in waar aankopen als Moisander en Sightorson langskwamen

14-05-2022 17:44

In Bassey we trust +15361

Moisander heeft het prima gedaan.

14-05-2022 17:49

Ozymandias +159568

Inderdaad, de tijd waarin Ajax achter een speler als Bergwijn aanzat voor 20+ miljoen... oh wacht... Ajax wordt ook aan spelers als Paulinho gelinkt.

14-05-2022 19:55

36 +8675

Gorter met Pasveer is prima niet doen

14-05-2022 17:27

Rockpotje +9574

Het keepersdossier is wel iets waar Schreuder snel een beslissing over moet maken. Het is lastig om te zeggen wat de juiste keuze is van buitenaf. Ik zou ook zeggen: zet Gorter daar gewoon neer, maar die is door Ten Hag nog niet klaar geacht. Zo'n jongen moet je nu geen tweede keeper maken, die heeft vlieguren nodig. Of Schreuder moet hem vanaf het begin de kans geven in de voorbereiding of je moet hem uitlenen aan een Eredivisie club. Go Ahead heeft toevallig een vacature dus dat zou mooi uitkomen.

Dan kan je prima verder met Pasveer, Stekelenburg en Tyton als ze allemaal fit worden geacht. Zo niet is Cillessen een goede toevoeging. Laat het hem maar uitvechten met Pasveer. Je moet nu geen groot talent ofzo halen, want dan kan je Gorter net zo goed verkopen. Dan kan Cillessen tweede keeper zijn in de toekomst achter Gorter wanneer Stekelenburg en Pasveer met pensioen zijn.

14-05-2022 17:07

frenkiedejong53 +9792

Herft iemand een idee waar die belachelijk lage transfersom voor Lewandowski vandaan komt?
35-40 miljoen.. dat is namelijk geen gerucht, maar een feit.

14-05-2022 16:45

NeeI +107804

Wanneer t nieuwe seizoen begint 34 jaar en een eenjarig contract.

14-05-2022 17:04

frenkiedejong53 +9792

Weet ik. Maar toch..die speelt nog makkelijk 3 jaar op dit niveau. NOOIT geblesseerd. Toch verbaast het me.

14-05-2022 17:11

De Rop En De Rover +392

Het zou wat zijn zeg, hakim en Wijnaldum.
Alleen dan denk ik dat we volgend seizoen potten kunnen breken internationaal.

De andere namen die er rondgaan voelen allemaal als middelmaat, die de ambities van Ajax weer op niveau 2016 brengt.

Hopen mag !

14-05-2022 16:03

Yeshyeshyall +10950

Wijnaldum zit ik ook niet echt op te wachten, wel goede speler maar toch liever niet

14-05-2022 18:07

Flaco +19583

Wijnaldum was in zijn laatste jaar bij Liverpool wereldtop. Niet voor niks dat PSG en Barca achter hem aan hebben gezeten. Vergelijking met Klaassen gaat, met alle respect uiteraard, echt niet op. Klaassen is echt een niveau of 10 lager.

14-05-2022 18:34

CalvinAFCA32 +754

Af en toe heb ik echt het idee dat Ajax geen scouts etc heeft.. Er zijn zoveel talenten op te pikken die een absolute versterking zijn voor Ajax en je nog met winst gaat verkopen.

Wat ik echt totaal niet begrijp is dat Ajax niet kijkt naar/geintresseerd is in Hlozek van Sparta Praag. Dat zou de perfecte Ajax speler zijn en ga je nog met dikke winst verkopen ook..

Nu weer een Cillessen gerucht, moedeloos wordt je ervan. Zoveel betere en betaalbare opties.
- Livakovic (Zagreb)
- Vlachodimos (Benfica)
- Cakir (Trabzonspor)
- Gorter (gratis)

Hamstra en/of Huntelaar, als jullie dit lezen: pik aub Hlozek op bij Sparta Praag…

Als ik al deze geruchten lees ben ik banh voor een doemscenario waarin we teruggaan naar 2010-2015 met middelmatige spelers en FDB voetbal..

14-05-2022 16:03

Berghuis +14365

Haha jonge jonge. Misschien moet je wat minder FIFA spelen. Livakovic en Cakir zijn alles behalve een zekerheidje, Vlachodimos is volslagen onhaalbaar en Gorter is gewoonweg nog niet goed genoeg om een vol seizoen onder de lat te staan bij Ajax. Hlozek is totaal geen Ajax spits (figuur Haller) en is ook volslagen onhaalbaar. Die gaat niet weg voor minder dan 30 miljoen. Dat gaat Ajax nooit betalen voor een speler die nog niks heeft laten zien op het allerhoogste niveau.

14-05-2022 16:38

CalvinAFCA32 +754

Hlozek gaat echt geen 30 miljoen kosten. Speelt in Tsjechie, en ook niet bij de kampioen. 15/20 mil max. Daarbij is Hlozek een veel veel betere aanvaller voor Ajax dan Haller. Haller is een afmaker, dit terwijl we bij Ajax ook een voetballer willen, iemand die kan combineren. Dan kom je bij hem uit.

14-05-2022 17:41

Tommyshelby +129194

Wij spelen geen 442, dus Hlozek is een heel slecht voorbeeld.

14-05-2022 16:53

CalvinAFCA32 +754

Hlozek is de perfecte valse 9, vergelijk het met een Havertz bij Chelsea. Dit is wat Ajax nodig heeft, niet een type Haller.

14-05-2022 17:38

Tommyshelby +129194

Ik zie de Ketelaere als zo’n type. Hlozek vind ik meer een schaduwspits. Net als Jonathan David, overmars zei dat ook.

14-05-2022 18:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.