'FC Groningen wil Ajax-hoofdscout Veldmate terughalen'

door Bart Veenstra 89

Bron De Telegraaf

'FC Groningen wil Ajax-hoofdscout Veldmate terughalen'

door Bart Veenstra 89

Bron De Telegraaf

Laatst geüpdatet

FC Groningen zou Ajax-hoofdscout Henk Veldmate terug willen halen. Dat meldt De Telegraaf dinsdagochtend. Veldmate heeft bij Ajax nog een contract tot februari 2024.

De Telegraaf brengt dinsdag een interview met FC Groningen-directeur Wouter Gudde naar buiten. In dat interview stelt de ochtendkrant dat Veldmate uit zijn contract loopt bij Ajax en dat FC Groningen hem graag wil terughalen om bij die club een rol te spelen in het technisch beleid.

'Daar kan ik nu echt niet op antwoorden', zegt Gudde, die echt niets wil zeggen over een eventuele terugkeer van Veldmate bij FC Groningen. 'Dat Henk eerder veel heeft betekend op dat gebied, kan ik heel moeilijk ontkennen. Zolang er niets rond is, kan ik niet op namen ingaan.'

Veldmate sinds 2016 actief bij Ajax

Veldmate werkt sinds februari 2016 bij Ajax en tekende in 2019 een nieuw contract. Zodoende staat hij nog tot februari volgend jaar onder contract bij Ajax. Rondom zijn contractverlenging in 2019 zei hij het volgende: 'Ik zit nog zo vol energie. Ik heb ook ontzettend veel zin om de komende jaren mijn werk voort te zetten. We werken met een goed stel collega's. Iedereen weet waar Ajax voor staat en wil staan. Als je als club even verslapt, word je ingehaald. Daarom is teamwork zo belangrijk.'

Lees meer over:
Plaats reactie

AjaxNr1 +1685

Veldmate moet je echt niet laten gaan. Is een top scout. Heeft al veer voor Ajax betekent. Heeft groot netwerk. Zo dom zijn om hem te laten gaan. Daarnaast moet Ward vol voor Arme Slot gaan. Dubbele salaris geven van wat hij bij Feyenoord verdient. Is de beste coach voor Ajax komende jaren

21-03-2023 22:47

ST +23080

Ik denk dat Ward en Bosz Ajax terug naar de top gaan brengen. Denk dat ze Heitinga assistent van Bosz gaan maken. Hoop niet dat ze Keizer gaan terughalen. Iets wat men in Branie voor opperde.

21-03-2023 17:16

YRGI +32950

Denl je niet dat Ward met een buitenlander komt?

22-03-2023 01:15

smerter +2049

Heitinga kan je nu toch niet meer assistent maken? Die heeft - tot nog toe zelfs met succes - aan het hoofdcoach zijn geroken en gaat echt geen assistent meer worden.

22-03-2023 08:05

eros +4811

Zou niet best zijn als hij vertrekt.

21-03-2023 14:58

Robertini +39402

Ik heb het idee dat hij een beetje genegeerd wordt bij Ajax, dus ik zou het hem niet kwalijk nemen.

Er zijn afgelopen zomer niet heel veel gescoute spelers gehaald, vooral bord op schootwerk.

21-03-2023 13:48

Ozymandias +159568

Onder Overmars ook al. Hij werd aangetrokken vanwege zijn track record in Zuid America maar vervolgens trokt Overmars vooral Essel Sports clienten (Orejuela, Cassierra, Magallán en Martínez) uit Zuid America in plaats van naar de scouting te luisteren.

21-03-2023 13:57

De-King +20419

Uit welke koker kwamen Antony en Neres? Ik had altijd wel het idee dat Veldmate goed werk leverde. Ik zou het in eerste instantie jammer vinden wanneer hij vertrekt.

Hij zou toch ook een goede toevoeging aan Ward kunnen zijn? Net als Ian Graham die je in volgende reactie plaatst.

21-03-2023 15:09

Robertini +39402

Cassiera en Magallan waren echt domme aankopen.

Orejuela snapte ik nog wel, had wel wat, maar was niet goed genoeg.

Martinez natuurlijk wel schot in de roos.

21-03-2023 17:08

Ozymandias +159568

Neres en Antony kwamen uit de koker van Vd Zee maar werden in Brazilië al in de jeugd als enorme talenten gezien.

21-03-2023 18:33

Robertini +39402

Met beiden heeft hij z'n geld soweiso dubbel en dwars terugverdiend, lijkt me dan.

21-03-2023 18:43

Ozymandias +159568

Inderdaad, maar ik kan een scout niet echt krediet geven voor het kopen van spelers waarvan ik als fan zelf ook schreef dat Ajax ze moest halen. Inzien dat mega talenten talent hebben is zo makkelijk dat zelfs ik het kan. Bij Neres en Antony was het vooral knap dat Overmars het lukte ze naar Ajax te halen. Niet dat Vd Zee inzag dat het grote talenten zijn.

21-03-2023 18:45

Ozymandias +159568

Ik zou Ward zijn eigen hoofd scouting aan laten stellen. Het is namelijk belangrijk dat degene die bepaalt welke spelers worden aangetrokken vertrouwt op het advies van zijn hoofd scouting. Als hij geen voorkeur heeft hoop ik dat ze Doesburg doorschuiven.

Sowieso hoop ik dat Ward probeert om Ian Graham mee te nemen: https://www.thisisanfield.com/2022/11/what-does-ian-graham-liverpools-departing-director-of-research-do/ Dan zou Ajax voor het eerst sinds de periode onder leiding van Van Gaal als trainer weer een vooruitstrevende club worden. Eentje die de weg baant voor andere clubs om te volgen in plaats van z'n ideen van andere clubs moet jatten.

21-03-2023 13:34

Michiel Kapteijns +5372

Zal aan mij liggen en hoop dat ik het verkeerd heb, maar ben helemaal geen voorstander van Ward. En al helemaal niet dat hij zijn eigen staf mag inrichten. Je hebt het vaak over zijn cv, wat er op het 1e gezicht natuurlijk indrukwekkend uitziet. Aan de andere kant waren zijn meest vooraanstaande functies slechts van korte duur. van de 10 jaar bij Liverpool was hij 2 jaar scout en 5 jaar begeleider van huurspelers. En toen hij na 2 jaar onder de vleugels van Edwards werd klaargestoomd eindelijk Sportief Directeur werd, stopt ie er alweer na een jaar mee. Sorry hoor, welke prachtige uitleg daar ook aan gegeven wordt, ik heb er vraagtekens bij of hij geschikt is als directeur. Als je een heel traject van scout naar directeur afgelegd hebt blijft het vreemd dat ie eenmaal directeur geworden al na 1 jaar stopt. Veldmate werd bij Groningen ooit ook gepromoveerd van hoofd scouting naar technisch manager, en hij kwam na verloop van tijd tot de conclusie dat zijn kracht niet op het gebied van managen ligt. Daarnaast wordt er naar mijn bescheiden mening teveel op blindgestaard dat Ward bij grote clubs heeft gewerkt. Ben inmiddels wijzer geworden en erachter gekomen dat niet alles wat van grote clubs afkomstig is zaligmakend is. Hoe teleurstellend waren Roger en Oleguer niet? En herinner me nog hoe trots Ajax halverwege de jaren '90 was dat het wereldkampioen Marcio Dos Santos binnen haalde. Ik had veel liever gezien dat Ajax voor Arnesen was gegaan. Die heeft ook een indrukwekkend cv en veel meer ervaring als directeur. Daarnaast kent Arnesen de Nederlandse competitie en de Ajax-cultuur.

21-03-2023 15:30

Ozymandias +159568

"van de 10 jaar bij Liverpool was hij 2 jaar scout en 5 jaar begeleider van huurspelers."

Als begeleider van de huurspelers was hij ook onderdeel van het technische hart van Liverpool. Zijn rol als begeleider van de huurspelers was niet zijn enige taak. Zoals de doorstroom van talenten naar het eerste niet de enige taak was van Bergkamp toen doen lid van de technische staf was. Ward was als manager van de huurspelers en lid van de technische staf ook betrokken bij het transferbeleid en jeugdbeleid.

"En toen hij na 2 jaar onder de vleugels van Edwards werd klaargestoomd eindelijk Sportief Directeur werd, stopt ie er alweer na een jaar me"

Ja, als je wordt gedwongen om aankopen te doen waar je tegen bent moet je als technisch directeur niet blijven zitten.

"Als je een heel traject van scout naar directeur afgelegd hebt blijft het vreemd dat ie eenmaal directeur geworden al na 1 jaar stopt."

Dat was geen "traject", dat waren gewoon zijn functies. Er was geen plan om hem klaar te stomen voor een rol van technisch directeur. Hij heeft zijn werk gedaan en deed dat zo goed dat hij steeds werd gepromoveerd. Nu kan hij zijn werk niet doen zoals hij wil (omdat Klopp en Lijnders de macht hebben gegrepen waardoor ook Edwards en Graham zijn vertrokken) en dan is het niet meer dan logisch dat hij vertrekt.

Het lijkt mij juist een goed teken dat hij niet akkoord gaat met een rol waarbij hij het loopslaafje van de hoofdtrainer is. Ward heeft ten minste een ruggegraad en dat kan je niet over de huidige leiding van Ajax zeggen. Vd Sar, Hamstra en Huntelaar hebben hun oren laten hangen naar Schreuder.

"Ik had veel liever gezien dat Ajax voor Arnesen was gegaan. Die heeft ook een indrukwekkend cv en veel meer ervaring als directeur. Daarnaast kent Arnesen de Nederlandse competitie en de Ajax-cultuur."

Dan kan je net zo goed direct Lemic technisch directeur maken... Arnesen is totaal onbetrouwbaar als technisch directeur. Daarom heeft hij het na zijn periode bij PSV nergens langer dan twee jaar volgehouden als technisch directeur. Clubs krijgen snel genoeg door dat Arnesen eigenlijk niet in dienst van hun maar Lemic werkt.

21-03-2023 16:01

Michiel Kapteijns +5372

We gaan het zien. Laten we over een jaar kijken of Ward zo'n goede keuze was. Voorlopig heeft ie slechts 1 jaar ervaring als directeur. Het is dus zeker geen door de wol geverfde manager.

21-03-2023 21:56

HarryHarHar +3018

Als die Veldmate mede verantwoordelijk is voor het aankoopbeleid van dit seizoen, heel snel een grote strik er om heen en op de platte kar van Pisvee er naar toe brengen!.. toedeloe je was één van de zwakste schakels

21-03-2023 12:14

Robertini +39402

Dat is hij niet. Er is vaker aangegeven dat veel spelers afgelopen zomer zonder scoutingsrapporten gehaald zijn. Hij is een beetje genegeerd.

21-03-2023 13:49

MarkP +21762

Door luie man gerry hamstra met goedkeuring v ed vd sar, te beroerd om ff te gaan kijken bij een wedstrijd v bassey en dan maar wat beelden te bekijken van the best of bassey.

21-03-2023 14:07

Robertini +39402

Echt bizar dat verhaal als het waar is

21-03-2023 17:16

Ajax1114 +19393

Heel graag, snel terug naar Groningen. Ik neem zijn rol wel over.

21-03-2023 12:04

Danielson +50468

Van top Eredivisie naar middenmoot KKD. Je moet er maar zin in hebben!

21-03-2023 11:21

Kaatje +4803

Dat de boel op de schop gaat is alleen maar goed. Maar wat goed is moet je ook niet zomaar weg doen. En daar is Veldmate er wel een van.

21-03-2023 11:05

wijzijndebeste123 +164150

T verhaal gaat dus dat Ward in eerste instantie nee heeft gezegd en dat de RvC toen tegen Vd Sar heeft gezegd dat hij Ward moest overtuigen in n 2e poging. Gezien t nieuws over Hamstra en nu Veldmate krijg ik t idee dat Ajax Ward heeft toegestaan allerlei stafleden te mogen meenemen. Dat zou n zeer kwalijke zaak zijn want als Ward vertrekt neemt hij met zn staf alle kennis mee.

21-03-2023 10:50

Schip +23491

Een kwalijke zaak? Bedoel je juist niet een goeie zaak? En wat is de bron van het verhaal?

21-03-2023 11:15

wijzijndebeste123 +164150

Bron is Engelse media en enkele betrouwbare twitteraars. Een goede zaak twijfel ik dus over. Als Ward weggaat dan neemt hij zn staf weer mee en moet je de scouting en technische afdeling helemaal opnieuw gaan invullen.

21-03-2023 11:19

Schip +23491

Ah, begrijp het punt. Tja, tenzij je een manier vindt om mensen mee te laten kijken. Zal Liverpool ook blij mee zijn anders...

21-03-2023 11:36

wijzijndebeste123 +164150

Huntelaar zal gaan meekijken. Die gaat daarnaast scoutingswerk doen. Dus hopelijk bouwt hij zo snel met hulp van Ward een goed netwerk op. Verder scheen t zo te zijn dat de scouting (dus Veldmate Vd Zee) afgelopen zomer geen opvolgers voor Antony en Martinez paraat hadden. Dat lijkt me zeer kwalijk.

21-03-2023 12:05

Schip +23491

Goed ingelezen zo te horen! Zou wel aansluiten bij het gerucht dat Grun Veldmate terug wil. Dat soort geluiden komen vaak pas los, als er al contact is geweest. En als men niet tevreden is over Veldmate dan zal hij idd wel terugkeren.

Kwam ook niets meer los. Sanchez was een blunder. Antony was al een groot talent. Niet onder de indruk van veel mensen die Overmars heeft aangetrokken.

21-03-2023 12:18

Ajax1114 +19393

De hele aanstelling van Ward is belachelijk.

21-03-2023 12:05

wijzijndebeste123 +164150

Oneens. Ward is n absoluut zwaargewicht. Zeer indrukwekkend CV en in Engeland zijn ze heel positief over hem. Ik hoop louter dat Ajax n plan heeft voor de periode na Ward. Dus aan successieplanning doet zoals Eringa t mooi noemde.

21-03-2023 12:07

wladimir +3059

Het is mij ook onduidelijk waarom Ajax juist voor hem gaat. Ik vind het een enorm risico.

21-03-2023 12:44

Slang3 +45959

welke optie zou geen risico zijn dan? Hamsteraar nog een jaar laten aankloten?

21-03-2023 13:06

Ricoteb +53174

Dat ligt eraan of het kwalijke zaak is. Ten eerste zal je het contract van Ward zo in moeten bouwen dat hij niet van het 1 op het andere moment kan vertrekken en z’n hele roedel mee kan nemen. Dat kan je contractueel prima vastleggen. En verder is het dan vooral belangrijk om aan successieplanning te doen, zoals Pier dat mooi zegt. Huntelaar moet meteen in de leer bij Ward, een nieuwe hoofdscouting moet worden opgeleid onder degene die Ward gaat meenemen, etc. Er moet wel kennisdeling en overdracht zijn. Als dat zo is, lijkt het me juist een win-win. Dan heb je vanaf 1 juli gelijk een technisch team staan wat volledig op elkaar is ingespeeld en goed op elkaar aansluit, en tegelijkertijd worden de onervaren Ajax jongens opgeleid om die belangrijke taken over te nemen. Zo krijg je juist veel meer lijn in je technische beleid, en wordt ook iedereen in diezelfde lijn begeleidt.

21-03-2023 12:27

Ozymandias +159568

Dat lijkt me geen kwalijke zaak want Ajax mist nu die kennis en Ward zou die kunnen meenemen. Als hij Graham meeneemt is dat zelfs een betere zet dan het aantrekken van Ward zelf. De kennis die Ajax kan opdoen onder Ward en Graham zou de club zelfs na hun vertrek helpen.

21-03-2023 13:35

wijzijndebeste123 +164150

Wie is Graham?

21-03-2023 13:35

Ozymandias +159568

Ian Graham is het hoofd van de wetenschappelijke afdeling van Liverpool die een grote rol heeft gespeeld in het vormgeven van hun transferbeleid. Graham heeft na Edwards en Ward ook zijn vertrek aangekondigd omdat Klopp en Lijnders hun steeds vaker buitenspel zetten.

21-03-2023 13:37

wijzijndebeste123 +164150

Klinkt als muziek in de oren.

21-03-2023 13:38

Ozymandias +159568

Liverpool wordt beschouwd als de club met het beste data analyse beleid en Graham is degene die dat vanaf de grond heeft opgebouwd. Als ze hem aantrekken zou dat Ajax opeens een leidinggevende club maken qua data analyse (wat help in het transferbeleid, het samenstellen van trainingsprogramma's, het vormgeven van tactiek, etc.).

21-03-2023 13:40

wijzijndebeste123 +164150

Ik ben hyped! T feit dat Veldmate Hamstra vertrekken duidt er op dat Ward mensen gaat meenemen. Kan niet anders.

21-03-2023 13:41

HJC +8033

Alles doen om zijn contract te verlengen. Absoluut de beste scout die bij Ajax heeft gewerkt.

21-03-2023 10:25

Intec2.0 +12427

Nooit toe laten hem alle vertrouwen geven en zijn salaris verhogen.

21-03-2023 10:12

barry1988 +24037

Ajax loopt leeg op deze manier er wordt weer eens veel te lang gewacht met verlengen van spelers en staf.

21-03-2023 09:57

Balgevoel +30888

Even speculeren... Stel dat het allemaal klopt dat:
- Bassey voor 23mio gehaald is zonder scoutingsrapport
- Wijndal voor 10mio gehaald is ondanks een negatief scoutingsrapport
- Malenovic samen met Hamstra en Huntelaar onder de warme vleugels van Van der Sar acteerde namens Ajax en lukraak, uit de goedheid van z'n hart, met geld mocht smijten
Dan zou ik denk ik als hoofdscout ook wel m'n conclusies trekken...

21-03-2023 09:18

Duggoutdennis +6346

Aan de andere kant, als er een persoon als Ward komt die ook veel werkt en een netwerk heeft in het gebied waar Veldmate vooral bekend mee is (buiten Zuid Amerika weet ik niet waar zijn kennis ligt)..

Of Veldmate ziet dit als een mooie kans/samenwerking óf het netwerk wat wegvalt met zijn vertrek vul je meteen weer aan met die van Ward..

21-03-2023 09:24

Balgevoel +30888

Zeker waar, Ward zal ook wel weten wie Veldmate is, en vice versa. Ik hoop dat Ward in ieder geval direct volledig inzet op consensus bij aankopen...

21-03-2023 09:27

Oxxer +164405 moderator

Volgens mij stond Bassey op een lijst van Club Brugge, was Schreuder daar gebleven was Bassey waarschijlijk niet naar Ajax gekomen, met dat laatste doe ik een Verweijtje😂

21-03-2023 10:22

Balgevoel +30888

Hahahahaha, Verweij... Die gozer heeft een duim als een Amsterdammertje en een mouw waar Wonderland van Alice bij verbleekt... 😂

21-03-2023 10:24

Balgevoel +30888

Misschien, maar denk inmiddels ook aan een mentaal 'iets'. Die jongen stond zo stijf van de zenuwen dat hij kleurenblind werd, over z'n eigen benen struikelde en ballen bijna weggaf in z'n eigen zestien... Da's sneu en je kunt het beschouwen als een kwaliteitstekort, maar misschien kan daar aan gewerkt worden. Maar eigenlijk zou ik Hato nu op 4 de kans geven, die zal toch ook denken: WTF... 🙈

21-03-2023 11:04

Jayq +3366

"de beste aanval begint bij de verdediging"

Dit is volgens mij geen uitspraak van Cruijff.
Hoe dan ook, dan zou je dus wel verdedigers moeten hebben die goed kunnen voetballen.

'De aanval is de beste verdediging', is wel een bekende uitspraak, maar is ook niet van Cruijff

Cruijff heeft wel ooit gezegd:
"In mijn teams is de doelman de eerste aanvaller en de spits de eerste verdediger."

21-03-2023 16:12

Vik86 +42397

Zal hij een gemis zijn voor ajax als hij eventueel vertrekt?.

21-03-2023 09:11

Intec2.0 +12427

Antony, Martinez, Tagliafico, Neres, Alvarez, Davindson Sanchez. zeg het maar. Zaten ook wat missers bij. Sanchez, Magallan, Orejuela

21-03-2023 10:16

Oxxer +164405 moderator

Velmate draagt aan en de TD beslist, Orejuela speelt nu bij FC São Paulo, 1 van de succesvolste club uit de Braziliaanse Serie A. Geen onbetwiste basisspeler maar veel meer speeltijd dan bij Ajax. Ik was verbaasd dat hij daar terecht kwam, misschien is hij geen type voor Europees clubvoetbal.

21-03-2023 10:30

Intec2.0 +12427

Pablo Maia is een goede speler voor ons middenveld. Ik volg hier en daar wedstrijden van Sao Paulo mooie club

21-03-2023 14:01

Balgevoel +30888

Iets zegt me dat we snel een open beerput hebben... En dat is misschien wel even goed om naar '23/'24 toe te werken.

21-03-2023 08:38

JaapStam +137239

Gooi die beerput open tijger!!!

21-03-2023 08:42

Balgevoel +30888

Hehe, nu komt prima uit, toch? Spelen toch niet echt ergens meer voor (CL-voorronde beschouw ik meer als hinderlijk dan als perspectiefrijk met een praktisch nieuw elftal)... Laat maar komen!

21-03-2023 08:43

Intec2.0 +12427

CL voorronde hebben we nog lang niet bereikt.

21-03-2023 10:29

Balgevoel +30888

Klopt. En als we er niet stante pede failliet door raken, hoeft dat voor mij ook niet. Nieuwe trainer, half nieuw elftal en voorrondes gaan niet lekker samen... Zeker als Ward pas per 1/7 echt begint.

21-03-2023 10:31

JaapStam +137239

Veldtman moet het veld niet ruimen!!!

21-03-2023 08:35

Sjakio +2379

die speelt al bij Brighton & Hove Albion :-)

21-03-2023 08:42

JaapStam +137239

😆👍!!!

21-03-2023 08:58

Steffenhagen +37865

Het zoveelste bewijs dat het chaos is bij Ajax en er veel ontevreden mensen zijn. Het beetje kennis en ervaring dat er nog was bij Ajax - in de persoon van Henk Veldmate- loopt nu ook al weg

21-03-2023 08:04

Duggoutdennis +6346

Oh hij is al weg ja?

21-03-2023 08:27

Oxxer +164405 moderator

Veldmate weg zou een groot verlies zijn, zoals het nu gaat bij Ajax vrees ik dat hij ontevreden is. Ik vind het vreemd als KJH eindverantwoordelijke wordt van de scouting, laat Veldmate in die rol en rookie Huntelaar meelopen. Ik zou Veldmate voor onbepaalde tijd verlengen en Hamstra aanbieden bij FC Groningen.

21-03-2023 07:52

ajax4altijdamsterdam +329

Gaat samen met Hamstra naar Groningen ..

21-03-2023 07:45

Andronixos.c +8160

Je moet Henk houden, Hij heeft Anthony/Martinez/Tagliafico gehaald. En man. Dat waren machines in voor ons!!!

21-03-2023 07:30

Ricoteb +53174

Ik kan me voorstellen dat 1 van de redenen dat ze Ward hebben kunnen overhalen, is dat hij het hele technisch vlak opnieuw mag inrichten. Hij mag de scouting naar behoren inrichten, een nieuwe man voor de jeugd, wellicht een head of science die nadrukkelijker betrokken is bij het spelersbeleid. Met dat in gedachte lijkt het me logisch dat contracten van Veldmate en Hamstra op de tocht staan, zeker omdat Ward zelf ook genoeg contacten in Zuid-Amerika heeft, net als de scouts die daar nu zijn.

21-03-2023 07:29

Lazell +16989

Kan ook zijn dat Groningen hoopt hem met een TD functie te verleiden, is toch weer een stapje vooruit tov hoofdscout.

21-03-2023 11:55

Ricoteb +53174

Gudde heeft al gezegd dat er geen TD komt, maar een technisch manager. Dat zou inhouden dat Gudde zelf eindverantwoordelijke blijft. Weet niet of hoofdscout bij Ajax nou echt zoveel minder is dan technische loopjongen bij Groningen

21-03-2023 11:58

RadheAjax2021 +17901

Zou het jammer vinden als Veldmate vertrekt. Ik heb het gevoel dat hij genoeg namen op een lijstje had geschreven afgelopen periode maar dat Schreuder en de technische braadworsten brigade van der sar en H2 daar niks mee hebben gedaan. Binnen Ajax moeten ze het contract van Veldmate verlengen. Dan hoop ik dat er nog wat parels komen van uit zuid Amerika.

21-03-2023 07:26

brullie +7035

Haal maar op want wat heeft man in vredesnaam toegevoegd?? Ajax heeft gegokt op deze scout om Scandinaviërs te halen maar daar is niks van gekomen.

21-03-2023 07:12

Ricoteb +53174

Nee hij werd gehaald vanwege Zuid-Amerika

21-03-2023 07:17

j0rnnn +5104

Hij heeft suarez gehaald.

21-03-2023 07:18

Ajax1812 +9086

Het feit dat jij denkt dat hij scout in Scandinavië, zegt genoeg wat mij betreft.

21-03-2023 07:27

Oxxer +164405 moderator

😂😂😂😂😂, in jouw situatie zou ik mijn reactie verwijderen en mij heel snel verdiepen in de scouting van Ajax.

21-03-2023 07:57

BillSplate +9705

Eens. Zouden veel meer mensen hier mogen doen. Hun onjuiste mening als feit prrsenteren en angstvallig stil zijn als een ander bewijs aanlevert dat het niet klopt. Wees dan gewoon een vent en erken dat je het fout had. Pas je reactie aan en weer mooi door. Wordt de community alleen maar beter van.

21-03-2023 22:39

Oxxer +164405 moderator

De groep die stil is als er bewijs wordt geleverd van verzinsels is best groot. Vooral het populaire namedropping van trainers en spelers zonder echte kennis is mode. Snap nooit wat daar de gedachte achter is.

21-03-2023 22:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.