Blind: 'Zij hebben geprofiteerd van individuele fouten van ons'

door Brent Tomassen 149

Bron ESPN

Blind: 'Zij hebben geprofiteerd van individuele fouten van ons'

door Brent Tomassen 149

Bron ESPN

Laatst geüpdatet

Daley Blind is zichtbaar teleurgesteld dat Ajax de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal verloor tegen PSV, al weet hij wel waar het aan lag. 'Het gaat erom dat je de voorzetten eruit haalt richting De Jong en Til.'

'Voor de willekeurige kijker een leuke wedstrijd, denk ik', vertelt Blind voor de camera van ESPN. 'Ik denk dat we de wedstrijd onder controle hadden, fantastische goal en uit het niks valt dan eigenlijk de 1-1. Vlak voor rust de 2-1, ik weet niet zo goed wat daar gebeurde. Je moet die voorzetten eruit halen.'

De verdediger gaat verder. 'Ik denk dat wij goede goals hebben gemaakt deze wedstrijd. Zij (PSV, red.) hebben geprofiteerd van individuele fouten van ons. Het gaat erom dat je de voorzetten eruit haalt tegen koppers als Luuk de Jong en Guus Til. Gefeliciteerd aan PSV, om een waardig verliezer te zijn', zijn de sportieve woorden van de Ajacied.

'Ik denk niet dat ze over de hele wedstrijd de betere ploeg waren', vervolgt de Amsterdammer over het team van Ruud van Nistelrooy. 'Ik vond dat we de tweede helft vrij sterk begonnen en dat we een goede goal maken. Maar dan valt die rode kaart en dan weet je dat het heel lastig wordt', zegt een teleurgestelde mandekker.

Haller

Tenslotte gaat de 92-voudig international in op de gezondheidssituatie van oud-ploeggenoot Sébastien Haller, bij wie een kwaadaardige tumor in zijn teelbal werd ontdekt. 'Dan is dit niet zo erg toch?', is Blind duidelijk. 'Ik krijg het bijna niet uit mijn strot, maar soms is voetbal maar een spelletje. We hopen dat het goed gaat met hem.'

Lees meer over:
Plaats reactie

michaellaudrup +4660

Je hebt een flut achterhoede en een onzekere keeper, tja daar weet pisvee dan wel raad mee met die twee werphengels voorin.

02-08-2022 18:19

waayop +876

De eerste fout is natuurlijk van Schreuder door Gorter op te stellen. Juist nu met veel nieuwe spelers moet je gebruik maken van de ervaring van Pasveer en de rust die hij brengt. Gorter had in de bekerpotjes ervaring kunnen opdoen, nu moet ie de scherven bij elkaar zien te rapen.

01-08-2022 11:18

b.hulshof +3735

Blind zat er na 75 minuten doorheen, maar toch gaat hij mee naar voren verspeeld knullig de bal en PSV kan de vijfde maken. Met zijn ervaring moet hij zijn achterhoede coachen en neerzetten, maar hij blijft eeuwig dezelfde fouten maken.

31-07-2022 13:53

HarryHarHar +3018

Als dat zo is dan is het toch de taak van de trainer om in te grijpen maar niks van dat alles, Bogarde werd ook bedankt toen Schreuder in beeld kwam, nou we hebben het verdedigen van Ajax gezien om over de keeper maar helemaal te zwijgen, dus of Ajax wel de juiste trainer heeft aangetrokken mag gerust betwijfeld worden..

31-07-2022 22:05

Artemio +31735

Ik sta er niet raar van te kijken als Schreuder het einde van het seizoen niet haalt.

31-07-2022 23:40

Newbee34 +6716

Hij zal toch ook Blind en Tadic moeten gaan wisselen.

01-08-2022 11:40

vandenhaas4 +15047

We krijgen straks weer een situatie als we eerder hadden met Tagliafico, Martinez en Blind. Namelijk dat je Wijndal, Blind en Bassey hebt voor twee posities. Ik vermoed dat Wijndal het kind van de rekening gaat worden omdat hij verdedigend de meeste steken laat vallen.

31-07-2022 12:16

Jeyson.R +1772

Los bij de 1-1 speelde die toch aardig. 2 assists
Met zoveel kwalitiet in je aanval moet je meer kunnen scoren.

Zat niet mee klaar.

31-07-2022 13:41

Velibor30370 +4132

Heb de wedstrijd niet teruggezien maar vanuit waar ik zat vond ik t zorgelijk om Blind en Tadic te zien meegaan in het PSV spel. Ajax speelde best behoorlijk tot de 1-1, daarna gooit PSV beetje olie op t vuur en Ajax ging daar mi veel te veel in mee. Juist van Blind en Tadic verwacht je dat ze het team bij elkaar houden en blijven voetballen ipv meedoen met dat opgefokte gedoe. Vond Blind eerste helft nog best redelijk op LCV overigens. Rensch en Gorter waren vooral debet aan de fouten bij de tegen goals maar 2e helft zag Blind er ook erg slecht uit, had ook weer paar van die “laat maar lopen” momenten. Dat Schreuder daar niet ingreep vind ik ook zorgelijk. Materiaal is goed genoeg maar Schreuder zie ik er op deze manier niet snel een stabiel winnend team van maken.

31-07-2022 12:15

036AFCA97 +146646

Mensen moeten eens om het “echte Ajacied” label heen durven kijken.

Blind is enorm traag, verdedigend zwak, slap in duels, totaal niet zelfkritisch. Ja, hij is een geweldige passer en echte Ajacied, maar compenseert hij daarmee al z’n zwaktes? In mijn ogen niet.

Ik zou Blind op 6 de kans geven en anders banken.

31-07-2022 11:59

vandenhaas4 +15047

Ik vond hem juist sterk in de grondduels. Zeker toen Ajax de druk er goed op had in het eerste half uur won hij veel ballen.

In de lucht is hij inderdaad kwetsbaar, al legt bijna iedere verdediger het koppend af tegen De Jong.

31-07-2022 12:10

michaellaudrup +4660

Tja, mee eens ik denk dat Schreuder voor zekerheid ging. Voor Bassie is het denk ik nog ff te vroeg op die positie en Blind is het gewoon niet. Dat werd weer pijnlijk duidelijk. Dan maar op het middenveld zetten.

02-08-2022 18:24

littbarski +806

Uiteindelijk is het altijd goed als zoiets er tijdens een relatief onbelangrijke wedstrijd uitkomt. Pech gehad dat de wedstrijd tegen Frankfurt niet doorging. Nu snel met een beter plan komen. Ik hoop dat Bassey niet teveel wedstrijden aan de kant moet zitten, vond zijn overtreding niet zo heel zwaar.
Blind is extreem belangrijk in de kleine wedstrijden, dan moet ie spelen. In de grote wedstrijden moet Bassey er staan. Langzaam gaan brengen op LCV. Blind op het middenveld is ook geen oplossing. Het zijn mooie jaren geweest en nu moeten we gaan doorselecteren.
En Gorter is net als Schuurs: net niet. Dat moeten we ook op tijd inzien. Hopelijk lukt het Rens nog zich beter te ontwikkelen maar je kanb niet op 3 plekken in de verdediging twijfelgevallen hebben. En dan ga ik er maar vanuit dat Wijndal zich nog verbetert.

31-07-2022 10:41

Harrie.S63 +1699

Zij hebben geprofiteerd van Blind zijn fouten.

31-07-2022 10:41

AlexLitmanen10 +14361

Dat is raar, staat Blind nu ook al te keepen dan?

31-07-2022 12:32

MaximilianRosse +9197

Dit is misschien een gekke gedachte maar is Blind niet wat op rechtsback. Heeft daar ook gespeeld bij Groningen en kan met Alvarez afwisselen. De meeste linksbuitens zijn ook rechtsbenig.

31-07-2022 10:37

littbarski +806

Dan gaat iedereen er langs zijn zwakke rechterbeen langs waarna ie het op snelheid nooit meer haalt. Levensgevaarlijk.

31-07-2022 10:43

vandenhaas4 +15047

Hetzelfde gebeurt al bij Rensch

31-07-2022 12:11

CruijffiaansNouriaans +4425

T vervelendst is dat de lampjes nu denken dat ze wat te melden hebben dit seizoen.

31-07-2022 10:11

edalm +4911

Dachten ze vorig seizoen ook. Van de week krijgen ze gewoon een pak slaag van Monaco

31-07-2022 10:32

Harrie.S63 +1699

Ik denk dat PSV wint van Monaco. Dit PSV heeft matige spelers en een paar goede maar is een team.
Ik denk dat PSV vooral tegen de kleinere ploegen niks laat liggen.

31-07-2022 10:43

frenkiedejong53 +9792

Antony nu verkopen. Zonder een echt goede rechtsback heb je niks aan hem.

31-07-2022 09:48

MaximilianRosse +9197

Wat een onzin.

31-07-2022 10:39

Harrie.S63 +1699

Vorig jaar 0-4 en Ajax werd kampioen en won met 5-0 in de competitie.

31-07-2022 10:45

Dennis129 +11877

Gewoon weer gescoord gisteren toch. Terwijl hij nog verre van topfit is natuurlijk.

31-07-2022 10:59

vandenhaas4 +15047

Al zou dit kloppen, dan is de oplossing een nieuwe rechtsback te kopen, niet je problemen te verdubbelen door ook je rechtsbuiten weg te doen.

31-07-2022 12:12

frenkiedejong53 +9792

Natuurlijk is dat wat ik daarmee wilde zeggen.

31-07-2022 12:15

Siemjo +7861

Blind mag het zichzelf aantrekken, is verdedigend niet goed genoeg meer. Maar dat is al langere tijd bekend. Wordt nog steeds opgesteld omdat papa Blind bij het Nederlands elftal zit en hierna weer terug komt in de raad van commissarissen bij Ajax. Anders komt de plek van Daley bij het Nederlands elftal in gevaar. Iedere andere speler was allang gewisseld.

31-07-2022 09:47

frenkiedejong53 +9792

Timber én Blind centraal mag nooit meer.
Helemaal geen lengte achterin. Allemaal Midgets.

31-07-2022 09:46

Chancellor +2020

Midget zijn heeft er niets mee te maken, want het duo Timber/Martinez en ook tagliafico was korter dan wat er vandaag stond.
Naast timing en duelkracht mist hij explosiviteit aangezien hij niet kan rennen,sprinten en springen.

31-07-2022 10:02

Chancellor +2020

Volgens mij moet je beter leren lezen gozer.
Ik zeg dus dat lengte er inderdaad niks mee te maken heeft.

31-07-2022 18:41

frenkiedejong53 +9792

Klopt. Mijn excuses. Bijdrage verwijderd 😉

31-07-2022 18:43

Harrie.S63 +1699

Blind achterin mag ook nooit meer

31-07-2022 10:46

Professor +11123

Standaard praatje van Blind na een nederlaag, we waren beter doelpunten tegen vielen totaal onverwacht bla bla bla. Praatje en voetballend erg over de top. Gewoon Bassey (nog beetje erg wild) voortaan op Blind zijn plek.

31-07-2022 09:13

Capocapo +12001

Ja blind eruit, kan niks. Zet er een gozer in die na 20 minuten rood pakt, goed idee

31-07-2022 09:33

frenkiedejong53 +9792

Rood had hij als CV niet gepakt.

31-07-2022 09:45

Capocapo +12001

Wat maakt de positie nou uit? Hij deed het bij de 16 van de tegenstander. Gewoon een domme actie

31-07-2022 11:23

michaellaudrup +4660

Daarom stond Blind achterin.

02-08-2022 19:09

GinoAFCA +14779

Blind op het middenveld daar is die meer in zijn element

31-07-2022 08:59

Pinohelmond +5752

Uiteindelijk komt het ook dit seizoen wel goed met Ajax maar ook dat interview sloeg nergens op.
Als we verliezen is het altijd onterecht, is het pure pech of moeten ze harder werken en beloofd hij beterschap. Zeg het niet graag maar op basis van zulke interviews snap ik dat mensen aversie hebben tegen ons Ajax.

Clubicoon is het, geweldig geweest voor Ajax maar hij komt gewoon tekort. Zijn zwakheden wegen inmiddels zwaarder dan zijn sterktes. Helaas.

31-07-2022 07:39

Intec2.0 +12399

Deze wedstrijd was ook gewoon ongelukkig wel door onszelf. Zeg het heletijd waar je Blind ook neerzet hij is kwetsbaar. Tadic heeft ook zijn beste tijd gehad. Je moet durven te vervangen.

Keeper is wel een vereiste. Taylor is er ook absoluut niet klaar voor zonder hem gelijk af te schrijven. In dit soort wedstrijden komt die jongen nog te kort. Rensch speelde niet onaardig laat hem maar gewoon even staan een geef hem vertrouwen. Verder vond ik Berghuis ondermaats een aantal gevaarlijke slechte passes door het midden.

31-07-2022 07:53

Flaco +19583

Het is een inderdaad een kwestie van afstemming en geduld. Rensch en Taylor hebben de potentie en moeten wat meer tijd, al dan niet in de basis, krijgen om te groeien. De Ligt maakte ook behoorlijk wat dure fouten en daarmee is het uiteindelijk ook goed gekomen. Voor wat betreft Blind en Tadic moet Schreuder ze durven wisselen als ze niet goed spelen, net zoals dat geldt voor een ieder ander.

31-07-2022 09:46

frenkiedejong53 +9792

Rensch was de met afstand slechtste speler.
Dramatisch.

31-07-2022 09:47

Intec2.0 +12399

Vond er maar één slecht gisteren Gorter de rest was zeer wisselvallig.

31-07-2022 10:01

RayJordaan +6814

Rensch is het gewoon niet

31-07-2022 10:18

Dolberg25 +8857

Het is altijd onterecht, Blind. Tegen Tottenham, Benfica, PSV, Roma, Valencia en Atalanta.

Maar wanneer leer je er eens van?

31-07-2022 03:06

behangdelul +32495

Als je een club zoekt die altijd alleen maar wint moet je dan worden van…..ehhhh oh wacht, die is er niet

31-07-2022 10:08

Ajax '69 +3831

H2 zit te slapen. Waarom hebben we die Gakpo nog niet gekocht?

Of vooral een RB die er met overgave en intelligentie inkleunt ipv de flegmatieke Rensch en, tsja, een keeper? Lukt dat niet dan denk ik dat je iig. Pasveer op doel moet zetten en hopen dat ie fit blijft. Zoniet, dan Gorter er weer in en minimaal drie wedstrijden het vertrouwen geven. Dan blijkt of het een Scherpen is of dat ie zich herstelt en onze keeper van de toekomst is....

31-07-2022 02:46

Gonzalez75 +5864

Dit waren Menzo achtige blunders en we weten hoe het met hem vervolgens is afgelopen.

31-07-2022 05:25

PH2BOT +40009

Daley is ook qua uitlatingen over wedstrijden inmiddels duidelijk over de top...allemaal van dat verschrikkelijke ' bloody obvious' abstracte geOH ipv concrete constateringen wasr je wat mee aan kunt.

31-07-2022 02:05

wijzijndebeste123 +163070

blind hoort gewoon te banken. maar deze jongen accepteert t zelfs niet om n keertje n kwartier voor tijd gewisseld te worden. dan stormt hij kwaad de catacomben in en vertikt t om zn teamgenoten te steunen. n enorme splijtzwam zonder greintje zelfkritiek.

31-07-2022 01:28

Gonzalez75 +5864

Dat ben ik helemaal met je eens.

31-07-2022 05:25

ajaxcied4life +26022

Die jongen voelt zich gesterkt door zijn vader.

31-07-2022 05:35

Harrie.S63 +1699

Dan is het tijd om afscheid te nemen van Blind, Ajax moet door selecteren.

31-07-2022 10:51

Drukwerk1968 +7110

Wat wordt een kind van de club afgezeken zeg. Zelfs misstappen van zijn vader worden er bij gehaald. Voor dat soort " supporters " schaam ik mij.

31-07-2022 01:28

Gonzalez75 +5864

Zijn vader daarentegen was op die leeftijd nog hoogste categorie.

31-07-2022 05:26

Drukwerk1968 +7110

Ja en? Moet je dat daley aanrekenen

31-07-2022 06:15

Gonzalez75 +5864

Ja, hij haalt z'n niveau niet meer. Zijn snelheid is bagger en qua positionering leert die ook niets meer. Enige dat die nog goed doet is de ballen over lengte spelen.

31-07-2022 10:10

Drukwerk1968 +7110

Ja dat is zo maar dan hoef je iemand niet zo af te zeiken Hij geeft veel voor Ajax

31-07-2022 10:17

Gonzalez75 +5864

Ik geef ook om Ajax, al vanaf de jaren 80. Goede tijden en mindere tijden meegemaakt. Voetbal is tegenwoordig een bedrijfstak met miljardenomzet. Clubliefde is mooi van voetballers, wanneer je niet meer mee kunt qua niveau dan is het tijd om door te selecteren, hoe pijnlijk ook voor zo'n speler.

31-07-2022 13:50

Harrie.S63 +1699

Je kunt een speler van de cub zijn een icoon, dat blijft hij ook, maar Ajax moet door selecteren. Bind zijn tijd is voorbij, hij kan alleen nog op middenveld maar ook daar rennen ze hem voorbij.

31-07-2022 10:52

Drukwerk1968 +7110

Doorselecteren is prima maar hij is nog van waarde

31-07-2022 11:00

Benleiden +7280

Echt bullshit dat de voorzetten eruit gehaald dienen te worden. Hoofdschuldige is altijd diegene die zijn man laat scoren. Hij probeert de schuld bij een ander in de schoenen te schuiven. Schreuder zit gewoon klem met Blind en in mindere mate Tadic. Zij rulen de kleedkamer en de gang van zaken daaromheen. Echt zorgelijke ontwikkeling.

31-07-2022 01:21

Talentje020 +19867

Voorzetten haal je er idd lastig uit, maar hoe Rensch 2 keer Gakpo alle tijd en ruimte gaf was ook wel weet het andere uiterste, helemaal als het een grote kwaliteit is in het aanvalsplan van PSV,

Blind en Wijndal antipcipeerden echter waardeloos erop bij de 1-1 en 1-2 dat is waar

31-07-2022 03:10

AlexIbarra +19228

Volgens mij kon Blind niet zo veel doen aan de 1-2 omdat hij net van Luuk naar Til was overgestoken. Alvarez en Timber hadden 'samen' Sangare waardoor Blind in het centrum 2 man moest dekken.
Je zag Blind en Wijndal wel allebei een poppetje naar binnen opschuiven toen de voorzet werd gegeven maar allebei kansloos afgetroefd.

31-07-2022 04:46

fanvooraltijd +6788

Had Higler nog wat goed te maken bij pvc ?

31-07-2022 01:07

Chancellor +2020

Daley moet voorlopig even de kicksen inruilen voor track spikes en zich als de wiedeweerga melden bij ons op de atletiekvereniging.

31-07-2022 01:04

In Bassey we trust +15361

Blind is nooit zelfkritisch.

31-07-2022 00:49

thelordjoshua +10641

Jij wel Antony39?

31-07-2022 02:05

In Bassey we trust +15361

En is dit relevant?

31-07-2022 02:16

thelordjoshua +10641

Dat is aan jou

31-07-2022 02:41

BRAMHOUTEN +3813

Ik hoor gewoon van nistelrooy zeggen dat hij prachtige doelpunten heeft gezien. Mag toch hopen dat hij de doelpunten van ajax bedoelde

31-07-2022 00:48

Benleiden +7280

Draagt niet voor niks een speciale bril.

31-07-2022 01:22

JordanAFCA +22481

Blind op 6 of gewoon banken

31-07-2022 00:42

Benleiden +7280

Banken dus, op 6 wordt niks.

31-07-2022 01:03

AlexIbarra +19228

Bassey voorlopig geschorst dus wie dan op 4?

31-07-2022 04:47

El Pacino +3609

Ik verwacht 2 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk. Over 2 weken er gewoon bij tegen Groningen.

31-07-2022 07:49

Eurysaces +29499

Ik kan niet wachten tot Blind door geschoven wordt naar het middenveld. Bassey heb je als vervanger gehaald voor Martinez, dan moet hij daar ook gewoon spelen. Je ziet dat Wijndal zich prettiger voelt in de aanvallende rol, die moet daar gewoon spelen.
Met Timber, Bassey en Blind heb je het verdedigend in de as gewoon goed staan met een mooie mix aan kwaliteiten. Die mix heb je niet met Blind, Timber en Alvarez, met die 3 is het vragen om problemen.

31-07-2022 00:39

Ajacied1995 +10789

Ik ben echt klaar met blind

31-07-2022 00:35

Tinus +10266

Dat mag, maar gelukkig denkt schreuder er anders over. Daley is een topper.

31-07-2022 00:45

Benleiden +7280

Waarin is Daley een topper?

31-07-2022 01:04

Johan4ever +10914

In iets waar jij niet zoveel verstand van hebt!

31-07-2022 01:26

036AFCA97 +146646

Geen discussie mee aangaan. Dit is zo iemand die vind dat je spelers die “echte Ajacieden” zijn niet mag bekritiseren en denkt dat in het verleden behaalde resultaten een garantie bieden voor de toekomst.

31-07-2022 01:26

Johan4ever +10914

Wel Ajax spelers bekritiseren!Maar als iemand wat zegt wat je niet bevalt.Dan kom je met de woorden geen discussie mee aangaan hoe lachwekkend is dat!

31-07-2022 02:18

RayJordaan +6814

Ja alleen in passes versturen, voor de rest heb je niks meer aan hem

31-07-2022 10:20

gusanito +5435

Blind speelde echt een beroerde pot. Normaal maakt hij zijn lakse verdedigen nog wel goed met goede opbouw en passing, maar vandaag was zelfs dat slecht. Ik kon er maar moeilijk naar kijken.

31-07-2022 00:28

wijzijndebeste123 +163070

dit is al n jaar aan de gang. voetballend al lange tijd enorm slordig op n enkel potje na.

31-07-2022 01:42

Mokum31 +6112

Wat heeft het 1 met ander te maken…. En is dus niet erg.
Dan kan ik nog wel paar dingen opnoemen

31-07-2022 00:07

AjaxDaniel +14523

Lekker steen, papier, schaar samen met je maatje Klaassen gaan spelen op de bank. Blijft een held en zeker bruikbaar maar hij is geen basismateriaal meer. Al tijden niet meer overigens.

30-07-2022 23:36

036AFCA97 +146646

Blind is een echte Ajacied en ik heb echt respect voor hem, maar ik kan hem niet uitstaan. Ik weet niet wat het is. Het lijkt me echt een verschrikkelijke gozer.

30-07-2022 23:33

Nick14 +25889

Dat heb ik met z'n vader die straalbezopen op een auto knalde met oa. een kind erin.

En ook ergens rond 2010 stomdronken in Amsterdam tijdens Koninginnedag stond te oreren dat Cruijff een enorme klootzak was.

30-07-2022 23:40

Caelintroy +1652

Ik heb ook respect voor hem….kan hem alleen wel uitstaan in tegendeel tot jou, alleen beoordeel ik hem op zijn Huidige kwaliteiten.

30-07-2022 23:49

Ricoteb +53174

Er erge bij hem, en ook bij Klaassen trouwens, dat ze nooit wat zelfkritiek lijken te hebben. Altijd maar pech, of fouten van anderen. Blind is een held, maar vanwege hem snap ik waarom de rest van Nederland een hekel heeft aan onze misplaatste arrogantie.

31-07-2022 00:02

Tinus +10266

Ik moet het hier echt even opnemen voor blind. Ook voor Klaassen trouwens. Je mag natuurlijk van ze vinden wat je wil. Maar waar je bij deze jongens misplaatste arrogantie of het ontbreken van zelfkritiek vandaan haalt is me echt een raadsel.

31-07-2022 00:52

Tommyshelby +128441

Hij is vaak gewoon een beetje verongelijkt. Die gozer heeft natuurlijk een olifantenhuid gekregen door de jaren heen als pispaaltje. Dit gebruikt ie als een soort schild en dat is niet prettig om naar te kijken. Zijn tijd nadert wel, maar hij gaat nog waarde hebben voor ons.

31-07-2022 00:19

Benleiden +7280

Mooi verwoord en doordacht. Ik denk gewoon dat hij het bewust anders ziet, slecht tegen zn verlies kan en weinig zelfreflectie heeft. Hij duldt ook geen tegenspraak en ruled Schreuder ook.

31-07-2022 01:07

3*stars*3 +23358

Daley een verschrikkelijke gozer?
Nooit zo naar hem gekeken.
Lijkt me juist een down to earth gozer.

Wat jij hebt met Daley heb ik met Stekelenburg.
Echt zo’n droogkloot met een nare uitstraling.
Maar hij deed z’n werk wel goed in afgelopen seizoen en 20/21.

31-07-2022 00:19

036AFCA97 +146646

Grappig, ik heb dat met Stekelenburg totaal niet.

Pierie, Labyad en Blind lijken we allemaal echt geen leuke mensen.

31-07-2022 01:27

3*stars*3 +23358

Met Pierie en Labyad mee eens.
Die Pierie werd destijds binnen gehaald en zijn hele houding tijdens z’n 1e interview met Ajax TV straalde er een arrogantie van af.
Alsof er een grote speler binnenkwam.
Terwijl in zelfde window ook ene Martinez werd binnengehaald.

31-07-2022 01:41

Johan4ever +10914

Je verwart Blind met jezelf!

31-07-2022 01:27

036AFCA97 +146646

Hahaha, je vind inhoudelijk een discussie aangaan te moeilijk?

31-07-2022 01:34

Koscar +5388

Jij vindt dat jouw ventilering over een Ajacied die je een verschrikkelijke gozer vindt, met een argumentatie van "ik weet niet wat het is" het predicaat "inhoudelijk" en "discussie" verdient? En dat je daar dan ook nog, als iemand daar niet op in gaat, de moral high ground op kan pakken?

31-07-2022 09:20

Ajaxadam1 +31667

Exact dat heb ik dus ook al een hele lange tijd. Het kan echt een verschrikkelijk irritante vent zijn.

31-07-2022 09:48

In Bassey we trust +15361

Blind moet lekker stoppen.. Dat zou voor ons heel fijn zijn..

30-07-2022 23:29

Johan4ever +10914

Praat voor jezelf en niet ons!

31-07-2022 02:27

RadheAjax2021 +17854

Blind kan de verdediging niet organiseren. En je zag ook duidelijk dat lakse hoe hij die bal gaf aan Psv waar de 3-5 uitkwam. Schreuder heeft nog genoeg werk te verzetten. 5 tegen goals mag niet gebeuren.

30-07-2022 23:25

Alvarez352009Ajax +12061

Ook dat schot van Gakpo in de eerste helft dat net naast ging is ontstaan uit die lakse houding van Blind

30-07-2022 23:32

BRAMHOUTEN +3813

Blind heeft gewoon gelijk. Gorter en rensch hebben deze wedstrijd gewoon verneukt. En uitgerekend tegen dat kut psv. Maar wat een ontiegelijke jankerds in Eindhoven. Hopelijk krijgen ze in Monaco toch een pak rammel. Ik gun die lui niks.

30-07-2022 23:23

Caelintroy +1652

Ajax:: “PSV heeft o.a. geprofiteerd van de onkunde van Blind”

30-07-2022 23:22

Tinus +10266

Dat je voor deze opmerking likes krijgt, vind ik eigenlijk nog erger dan je post zelf.

31-07-2022 00:54

Caelintroy +1652

Ja ik ook man..,,echt heel erg.

Prima, vind je me een lul, interesseert me niks. Geef mijn mening, weliswaar uit emotie…maar dat is mijn recht als Ajacied. Blind had niets te zoeken in het hart van de verdediging…misschien ergens anders…maar hier zeker niet en had al lang gewisseld moeten worden. Ik ben pissed…op oorlogspad misschien…kom maar op..fack it…..boeit me echt ff allemaal niets…mede omdat ik keer op keer dezelfde laffe keuzes gemaakt zie worden.

31-07-2022 01:24

Mocrodammerr +22970

Daley Blind is een ziekte binnen Ajax..incl zn vader. ALS hij niet meer gaat spelen, zal hij voor heel veel ellende gaan zorgen binnen de groep.

30-07-2022 23:22

burwatti +14208

Spoel je mond joh..
Zo praat je niet over een echte Ajacied, of je hem nou matig vind of niet.

30-07-2022 23:22

emieltjuhh +17794

Nee blind is debet aan vier tegengoals

30-07-2022 23:23

burwatti +14208

@emiel, dus omdat hij schuldig is aan 4 goals (wat hij mij betreft niet eens echt was) moet je hem
Een ziekte voor de club noemen?

Ik vond Rensch schuldig aan 2 goals, Gorter aan 2 goals.
Met name rensch, die weet dat Gakpo alles met rechts doet en hem dan 2x doodleuk laat voorzetten echt waardeloos..

30-07-2022 23:27

Mocrodammerr +22970

Kan et mij wat verrotten of hij echte ajacied is?? Dat maakt het juist nog 10x erger want op basis van zijn naam speelt ie bij Ajax. Daarnaast heeft ie zelf ooit gezegd dat ie meer krediet verdient en altijd wilt spelen. Een gevaarlijke virus de familie Blind.

30-07-2022 23:47

Cello +52828 moderator

@Mocrodammerr

Dat je niet blij bent met Daley Blind (en daarbij ook zijn vader), dat is jouw goedrecht. Wat ik wel vind is dat je manier van verwoorden op deze manier eigenlijk een ajax-supporter onwaardig is!. En wat mij betreft net op het randje is icm je reaktie hierboven van 23:22uur.

31-07-2022 00:50

Tommyshelby +128441

Bizarre reactie.

Blind: 11 titels

30-07-2022 23:27

Caelintroy +1652

Ik ben bang dat je gelijk hebt….hoop van niet.

30-07-2022 23:50

Tinus +10266

Posts als dit zijn een ziekte. Blind senior veel titels en een CL. Blind jr titels in de dubbele cijfers.
Je mag ze onsympathiek vinden hoor. Maar wat heb jij voor Ajax betekent dat je dit soort teksten denkt te kunnen schrijven.

31-07-2022 01:02

Tim.S +3915

Ik had bassey cv gezet en blind rb

30-07-2022 23:21

Ajaxadam1 +31667

Dat getafe gedrag van onze spelers moet er vooral heel gauw uit. Ga gewoon voetballen in plaats van dat opgefokte gedrag.

30-07-2022 23:20

frenkiedejong53 +9792

Leereffect? 0

30-07-2022 23:21

Rasmussen +25823

In wedstrijden waarin we betrokken raken bij opstootjes verliezen we voor mijn gevoel altijd. Real, Spurs en Juve uit had je dat ook niet.

30-07-2022 23:21

GarciaDeLaTorre +22881

Zat ik ook met verbazing naar te kijken. Hebben we niet nodig

30-07-2022 23:30

RemkoVlaspeer +512

De Lekkende Kraan zat wel interessant te doen tijdens het interview met Hans Kraay jr., maar blijkbaar wist hij zijn elftal niet goed neer te zetten. Net als tegen Donetsk stond de defensie helemaal verkeerd. Het nakomen van afspraken behoort blijkbaar tot het verleden. Lekken kan onze oefenmeester als de beste, als assistent blijft hij overeind, als hoofdtrainer zakt hij op krankzinnige wijze door het ijs. FC Twente all over again!

30-07-2022 23:19

Alvarez352009Ajax +12061

Het probleem van lekkende kraan is dat zijn verdediging zo lek is als een mandje.
Tevens zet hij een bitterballen vang keeper er in die zijn verdediging leidt als een kleuter die met zijn kloten in de brandnetels staat.

30-07-2022 23:38

Miskopabal +2893

Wat je ook vind van Daley, hij heeft hier een punt. Die voorzetten mogen NIET gegeven worden met de koppers die psv heeft. Of dwing hem naar zijn verkeerde been tenminste. Dit mag je Rensch zeker aanrekenen.

30-07-2022 23:18

Rasmussen +25823

Ik vind onze spelers en medesupporters veel te positief. Dit Ajax boezemt bij mij enorm veel angst in.
Ik zie echt geen enkele vorm van groei of ontwikkeling vanaf de bekerfinale. Ook toen gingen we er uiteindelijk af zonder een vuist te hebben gemaakt. PSV kent de zwakte in ons systeem goed en we worden tactisch en op mentaliteit afgetroefd. Destijds waren Berghuis en Tadic onzichtbaar, vandaag weer.

Onder een nieuwe trainer mag je meer verwachten vind ik. Ajax, tandje bij! Keeper is wat mij betreft prio 1.

30-07-2022 23:18

Tommyshelby +128441

Gelukkig spelen we 34x tegen die lui, oh wacht.

30-07-2022 23:18

Rasmussen +25823

Al speelden we 34x tegen ze. Met CL inkomsten en 80 miljoen transferuitgaven moet je ze alle 34 winnen.

30-07-2022 23:20

Tommyshelby +128441

Onzin. Je moet er gewoon boven eindigen, klaar.

30-07-2022 23:21

Biss +9954

Ik heb nog nooit een zak geld zien scoren

31-07-2022 01:12

Johan4ever +10914

@Rasmussen Johan Cruijff zal zich in zijn graf omdraaien na zo´n domme uitspraak van iemand die zichzelf Ajacied noemt!En trouwens je was toch aanwezig bij deze wedstrijd?Maar het leek wel of je meer druk was met comments te geven op AS dan naar de wedstrijd te kijken of je club te steunen!Dat is wat ik doe bij elke wedstrijd!

31-07-2022 01:39

burwatti +14208

Het was duidelijk zichtbaar dat 90 min nog effe te vroeg kwam voor ons.

Timber en Antony werden echt gemist, na de wissels zakte het helaas in.

30-07-2022 23:24

Murdoink +2058

Alleen maar wijzen naar anderen en als eerste bij de scheids . Maar verder was die er niet en gaat het hoofd gelijk omlaag bij balverlies omdat die een veteraan is die nog net meekan bij de potjes van Sjaak Swart.

30-07-2022 23:17

Tommyshelby +128441

Goed dat dit nu gebeurt. Ik heb ook veel goede dingen gezien. Een Fortuna gaat dit niet afstraffen. Utrecht-uit is over een maand. Dit moet wel goed komen. Maar Blind niet meer als laatste man graag, dan maak je het Gorter ook alleen maar moeilijker.

30-07-2022 23:15

AFCAWormerveer +4428

Dat moeten we ook eens mee stoppen, met die angst voor clubs als Utrecht,Groningen, Twente,AZ.. allemaal "tegenstanders" waar Ajax het moeilijk tegen heeft. We maken het ons zelf moeilijk tegen dit soort kut clubs. Opvulling is t meer niet.

30-07-2022 23:28

Tommyshelby +128441

Eens, wij zijn onze eigen tegenstander. Als wij ons ding doen maakt niemand kans.

30-07-2022 23:34

GekkeGerrit +1725

Misschien handig blind als je volgende keer meteen vermeld dat je zelf niet meer volstaat om achterin te spelen.

30-07-2022 23:15

RJB1979 +25531

Ik zag net foto's van de overtreding van Bassey van voren en ja dat was helaas echt donkerrood. Niet gemeen, gewoon verkeerd getimed maar allejezus, die tegenstander had ieder bot in zijn been kunnen breken.

30-07-2022 23:15

AFCA-Driebergen +22062

Ik pak altijd in het stadion op zulke momenten even de beelden erbij op mijn telefoon. En ik zag het ook al (terecht) aankomen dat er rood gegeven werd. Hopen dat het niet te lang duurt en hij er snel in staat naast Timber.

30-07-2022 23:16

arantes1234 +1759

De aanval kan dan wel geweldig zijn, maar zonder een goede verdediging ben je nergens, zo blijkt maar weer. Hopelijk is bassey niet (lang) geschorst want ik wil blind niet meer centraal zien. En Pasveer terug graag

30-07-2022 23:13

xstaniox +15036

Deze wedstrijd was inderdaad eigenlijk in de pocket. Zo jammer dat Gorter het dan niet heeft.

30-07-2022 23:11

EdwinvanderSar +4355

Hij zegt hier niets verkeerd.

30-07-2022 23:09
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.